Forum » Elektrotehnika in elektronika » Zamenjava baterije na UPS-u (močnejše baterije)
Zamenjava baterije na UPS-u (močnejše baterije)
Svetilkar ::
Pozdravljeni.
Potrebujem brezprekinitveno napajanje za kurilnico. Takšni UPS sistemi so cenovno od 300€ navzgor. Za enega z malo več avtonomije 600€ in več. Zato sem se domislil bistveno cenejše varjante.
1. Kupim nov UPS z izhodno močjo cca.800w. Izhodno moč potrebujem 400w (za polža za pelete in gorilec).
2. Odstranim baterijo in jo izven ohišja namestim z avtomobilskim akumolatorjem.
(UPS 65€, akumolator 70€ = 120€)
Vem, da se avto akumolator ne sme popolnoma izprazniti. A se glede na občutno več ah naj nebi saj bi bila avtonomija zelo dolga. Poleg tega nebi na ups zvezal obtočne črpalke (črpalko bi lahko priklopil le s stikalom). Zato da zavarujem gorilnik da preneha delati sredi cikla. Če pa bi bila kriza pa bi lahko s stikalom priklopil črpalko na ups (seveda ne za predolgo). Z nekoliko dražjo varjanto bi lahko dal (če bi bilo izpraznenje akumolatorja problem) kak solarni akumolator ki se lahko popolnoma izprazni ipd.
PROBLEM imam s tem, ima baterija v UPS-u specifikacijo 91A, v akumolatorju pa od 300A dalje. Vem da Ah je več jih je dlje časa baterija zdrži. Za A pa ne vem točno kaj pomeni.
Ali lahko zamenjam baterijo v UPS-u z avtomobilskim akumolatorjem (oboje je 12v)?
Potrebujem brezprekinitveno napajanje za kurilnico. Takšni UPS sistemi so cenovno od 300€ navzgor. Za enega z malo več avtonomije 600€ in več. Zato sem se domislil bistveno cenejše varjante.
1. Kupim nov UPS z izhodno močjo cca.800w. Izhodno moč potrebujem 400w (za polža za pelete in gorilec).
2. Odstranim baterijo in jo izven ohišja namestim z avtomobilskim akumolatorjem.
(UPS 65€, akumolator 70€ = 120€)
Vem, da se avto akumolator ne sme popolnoma izprazniti. A se glede na občutno več ah naj nebi saj bi bila avtonomija zelo dolga. Poleg tega nebi na ups zvezal obtočne črpalke (črpalko bi lahko priklopil le s stikalom). Zato da zavarujem gorilnik da preneha delati sredi cikla. Če pa bi bila kriza pa bi lahko s stikalom priklopil črpalko na ups (seveda ne za predolgo). Z nekoliko dražjo varjanto bi lahko dal (če bi bilo izpraznenje akumolatorja problem) kak solarni akumolator ki se lahko popolnoma izprazni ipd.
PROBLEM imam s tem, ima baterija v UPS-u specifikacijo 91A, v akumolatorju pa od 300A dalje. Vem da Ah je več jih je dlje časa baterija zdrži. Za A pa ne vem točno kaj pomeni.
Ali lahko zamenjam baterijo v UPS-u z avtomobilskim akumolatorjem (oboje je 12v)?
SaXsIm ::
Skoraj zagotovo ne. Če nič drugega, ima UPS skoraj zagotovo vnešeno kapaciteto baterije, kar v najslabšem primeru pomeni, da ti akumulatorja ne bo napolnilo do konca.
SaXsIm
Svetilkar ::
Rabu bi bolj jasne informacije. Po moje ga polni dolker ni napolnjen, vsaj tako deluje tudi pri mobilnih telefonih in pri polnilcih za akumolatorje. V primeru da imaš SaXIm prav bi slednjega lahko uporabil za dopolnjenje akumolatorja.
Razmišljal sem o agregatu (ker bi ga lahko uporabil v sili tudi za druge namene) dobi se ga že za dobrih 100EUR a agregat nima fukcije da se sam prižge v trenutku ko zmanjka elektrike tako kot ups.
Razmišljal sem o agregatu (ker bi ga lahko uporabil v sili tudi za druge namene) dobi se ga že za dobrih 100EUR a agregat nima fukcije da se sam prižge v trenutku ko zmanjka elektrike tako kot ups.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Svetilkar ()
FX6300B ::
hm zakaj točno pa bi ti hotel da ti gorilec ne neha sredi cikla. glede na to da nekako mogoče 1x na leto zmanjka elekrtike to nebi smel biti problem
May the force be with you!
fpbs ::
d4vid ::
Polnilni del je narejen da polni originalne alumulatorje ali pa nekaj malega mocnejse. Poleg tega je UPS alumulator narejen za velike tokove konstantno, avtomobilski pa za zagon oz. spice.
Filalo ti bo, to sigurno. Koliko casa? Polnilni del se pregreje, ker ni narejen da polni nekajkrat vecji alumulator, v najboljsem primeru ti crkne, v najslabsem ostanes brez hise. Zato so cene taksne kot so.
Filalo ti bo, to sigurno. Koliko casa? Polnilni del se pregreje, ker ni narejen da polni nekajkrat vecji alumulator, v najboljsem primeru ti crkne, v najslabsem ostanes brez hise. Zato so cene taksne kot so.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD
Red_Mamba ::
Skoraj zagotovo ne. Če nič drugega, ima UPS skoraj zagotovo vnešeno kapaciteto baterije, kar v najslabšem primeru pomeni, da ti akumulatorja ne bo napolnilo do konca.
buce
akumulatorji se filajo do nazivne napetosti celic.
na youtube je veliko posnetkov ko so naredili tocno to. Namesto malih 12V svincenih baterij so dali avtomobilske akumulatorje in zadeva spila
seveda moras biti pri avto akumulatorjih pozoren na par stvari. Recimo uhajanje vodika! Originalne baterije so svincene ampak so hermetsko zaprte.
pobrskaj po youtube in kot receno pazi na varnost.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
blackbfm ::
Filalo ti bo, to sigurno. Koliko casa? Polnilni del se pregreje, ker ni narejen da polni nekajkrat vecji alumulator, v najboljsem primeru ti crkne, v najslabsem ostanes brez hise. Zato so cene taksne kot so.
Wat?
Ce je poddimenzioniran da se pregreva pri polnjenju pol itak ni varen v nobenem primeru.. In tak produkt se naceloma sploh ne more(sme) prodajat.. Torej to ni problem
Problem je bolj mesanje/priklaplanje razlicnih tipov aku al kaj op sanja
Red_Mamba ::
svinceni akumulator se polni najprej z konstantnim tokom dokler ne dosezes 14.1V. Potem pa je napetost konstantna in se polni dokler polnilni tok ne pade pod doloceno vrednost
torej je vseeno kako baterijo gor prikljucis. Ne bo se nic vec ali manj grelo. Podaljsa se samo cas polnjenja. Tako kot se podaljsa cas avtonomije ob izpadu elektrike
zdaj ko imate teorijo na papirju pa res lahko nehate buce pisat.
torej je vseeno kako baterijo gor prikljucis. Ne bo se nic vec ali manj grelo. Podaljsa se samo cas polnjenja. Tako kot se podaljsa cas avtonomije ob izpadu elektrike
zdaj ko imate teorijo na papirju pa res lahko nehate buce pisat.
[st.slika https://img.shields.io/badge/Slo-Tech-green.svg test]
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Linkedin >> http://goo.gl/839Aua
Mamba's Crypto & ICO's: https://t.me/joinchat/AAAAAExTkO4P4UDy0fIZdg
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Red_Mamba ()
int47 ::
UPS-i imajo nazivno moč v VA.
Manjši UPS-i imajo razmerje W/VA med 0,6 in 0,7.
Obstaja več različnih tehnologij UPS-ov, glede na način delovanja in obliko izhodne napetosti.
Oblika izhodne napetosti ima lahko vpliv na delovanje (in gretje) asinhronskih motorjev.
Meni se obtočna črpalka normalno zažene in deluje tudi na "Kvaz sinus", oz. "Simulirano sinusno" napetost. Vendar je bolj glasna.
Zamenjava baterije je na tvojo odgovornost. Uspeh je precej odvisen od uporabljenega UPS-a.
Večina OFF-LINE UPS-ov nima dimenzioniranega hlajenja razsmernika za daljše delovanje na baterije.
To lahko poskusiš rešit s predimenzioniranjem UPS-a in mogoče dodajanjem ventilatorja.
Zaradi večje kakacitete akumolatorja ne bi smelo priti do odpovedi polnilnega vezja.
Bolj pameten UPS lahko zaradi predolgega časa polnenja javi napako baterije. Kaj se bo zgodilo nato, je odvisno od UPS-a (izklop polnilca, ali samo vklop opozorilne lučke in piskača).
Težava je lahko tudi pri UPS-ih, ki na začetku polnejo baterijo na višjo napetost.
Če je kapaciteta baterije veliko večja od originalne, polnenje traja veliko dlje. Zato se akumulator lahko polni z višjo napetostjo dalj časa, kot je to zanj zdravo.
Uporabi dovolj debele kable in ne pretiravaj pri dolžini. Če predpostaviš, da je kabel v UPS-u dimenzioniran na padec napetosti, za 2x večjo dolžino rabiš dvojni presek kabla.
Avtomobilski akumulator je slaba izbira, ker slabo prenaša cikle. Razlika je tudi v polnilni napetosti.
Tudi izkoristek v Wh ni najboljši.
Obstajajo UPS-i za tvoj namen.
Manjši UPS-i imajo razmerje W/VA med 0,6 in 0,7.
Obstaja več različnih tehnologij UPS-ov, glede na način delovanja in obliko izhodne napetosti.
Oblika izhodne napetosti ima lahko vpliv na delovanje (in gretje) asinhronskih motorjev.
Meni se obtočna črpalka normalno zažene in deluje tudi na "Kvaz sinus", oz. "Simulirano sinusno" napetost. Vendar je bolj glasna.
Zamenjava baterije je na tvojo odgovornost. Uspeh je precej odvisen od uporabljenega UPS-a.
Večina OFF-LINE UPS-ov nima dimenzioniranega hlajenja razsmernika za daljše delovanje na baterije.
To lahko poskusiš rešit s predimenzioniranjem UPS-a in mogoče dodajanjem ventilatorja.
Zaradi večje kakacitete akumolatorja ne bi smelo priti do odpovedi polnilnega vezja.
Bolj pameten UPS lahko zaradi predolgega časa polnenja javi napako baterije. Kaj se bo zgodilo nato, je odvisno od UPS-a (izklop polnilca, ali samo vklop opozorilne lučke in piskača).
Težava je lahko tudi pri UPS-ih, ki na začetku polnejo baterijo na višjo napetost.
Če je kapaciteta baterije veliko večja od originalne, polnenje traja veliko dlje. Zato se akumulator lahko polni z višjo napetostjo dalj časa, kot je to zanj zdravo.
Uporabi dovolj debele kable in ne pretiravaj pri dolžini. Če predpostaviš, da je kabel v UPS-u dimenzioniran na padec napetosti, za 2x večjo dolžino rabiš dvojni presek kabla.
Avtomobilski akumulator je slaba izbira, ker slabo prenaša cikle. Razlika je tudi v polnilni napetosti.
Tudi izkoristek v Wh ni najboljši.
Obstajajo UPS-i za tvoj namen.
...:TOMI:... ::
Še vedno ne razumem, kje je problem, če zmanjka napetosti sredi cikla? Saj nimaš nuklearke, da bi bilo to tako zelo kritično.
Tomi
Dr_M ::
Oblika izhodne napetosti ima lahko vpliv na delovanje (in gretje) asinhronskih motorjev.
Meni se obtočna črpalka normalno zažene in deluje tudi na "Kvaz sinus", oz. "Simulirano sinusno" napetost. Vendar je bolj glasna.
Za crpalko rabis inverter. Navaden UPS ni primeren, ti lahko crpalka odleti.
Drugace pa vzames deep cycle agm, pa bi moral spilat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
...:TOMI:... ::
S črpalko ne bo nič narobe. Malo se bo pregrevala, to je to. Važno je, da dela.
Tomi
Dr_M ::
Dolgorocno ne bo delala. Koneckoncev ze po zvoku ves, da neki ne stima.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
MadMax ::
Dolgoročno ji bolj škodi PWM, pa zaradi tega ne crkujejo...
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
int47 ::
Pri OFF-LINE UPS-u s kvaz sinusno obliko napetosti, breme deluje na kvazi sinus le pri delovanju na baterije. Torej zelo malo časa.
Večina UPS-ov ne uporablja cikličnih baterij, ker so predrage za tistih nekaj ciklov na leto.
Ker se baterija ne bo spraznila v petih minutah, ne rabiš niti "high discarge" baterije.
Navadne AGM bi bile čisto OK.
Večina UPS-ov ne uporablja cikličnih baterij, ker so predrage za tistih nekaj ciklov na leto.
Ker se baterija ne bo spraznila v petih minutah, ne rabiš niti "high discarge" baterije.
Navadne AGM bi bile čisto OK.
Assass1n ::
Jaz bi če se že greš kupil namenski ups https://www.akumulator.si/izdelek/ST%20...
Potem pa našel na bolhi kakšen 100Ah ali več rabljen akumulator cca. 50€, čim večji če imaš prostor, od kakšne sončne elektrarne.
Pa veš da bo delalo... Je pa pomoje tak ups nepotreben zaradi tega če zmanjka elektrike, jaz sem brez že 2 leti pa ni problemov, edino je hudič kakšen daljši izpad ampak so redki, je bil pri nas le ko je bil žledolom pa še to so porihtal v pol dneva.
Potem pa našel na bolhi kakšen 100Ah ali več rabljen akumulator cca. 50€, čim večji če imaš prostor, od kakšne sončne elektrarne.
Pa veš da bo delalo... Je pa pomoje tak ups nepotreben zaradi tega če zmanjka elektrike, jaz sem brez že 2 leti pa ni problemov, edino je hudič kakšen daljši izpad ampak so redki, je bil pri nas le ko je bil žledolom pa še to so porihtal v pol dneva.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
MadMax ::
Ne jemat tist "čisti sinus" preveč z gotovostjo.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.
fpbs ::
Oglej si: generator with ats
https://www.google.si/search?lr=&as_qdr.......0...1.1.64.psy-ab..0.1.115.Rt7R_MF2pGo
https://www.google.si/search?lr=&as_qdr.......0...1.1.64.psy-ab..0.1.115.Rt7R_MF2pGo
FX6300B ::
...:TOMI:... je izjavil:
S črpalko ne bo nič narobe. Malo se bo pregrevala, to je to. Važno je, da dela.
če mene prašaš problema ni, mogoče misli da bi treba manjkrat peč pucat , sem mu že jaz napisal pa ima v glavi očitno vcepljeno da rabi UPS za centralno , tiste 2x na leto ko elektrike zmanjka nebo nikakršen problem
May the force be with you!
madog ::
V kolikor kdo rabi imam cca 10 kom akumulatorjev 100Ah/12V stare cca pol leta cena 100€/kom - FIAMM MONOLITE.
Phenom II X4 955 BlackEdition|M4A87TD EVO|OCZ 2x2GB @1333MHz|Sapphire HD5770 OC
Svetilkar ::
Assass1n - predlagani ups je za obtočne črpalke je prešvoh. Rabim močnejšega oz. z več ah. Poleg tega je moj predlog bistveno cenejši. Kot sem omenil je cilj doseči čim daljšo avtonomijo delovanja gorilnika na pelete kateri skupaj z polžem porabi cca. 400w ob špici (vžig peletov). Tako bi bil primeren ups tale: http://www.amp-solar.com/sinuspro800w55... a stane slabih 300€. Moja varianta pa bi stala 120€ kar je bistveno ceneje.
fpbs - ja, to sem iskal ATS generator. Nisem vedel kako se reče. Verjetno bo občutno dražji od 120€ a je avtonomija praktično neskončna. Če bi dobu enega malega od 0,5 do 2kw. Bom pobrskal.
fx3600b - če mi pozimi zmanjka za recimo 6h elektrike smo v mrazu. Lansko leto jim je crknu en transformator, so ga popravljali vsaj ene 6 ur. Jaz pač elektrike ne jemljem tako samoumevne. Med drugim so nedolgo nazaj na energetipi priznali da so lahke tarče hekerjev.
Pri kratkotrajnih izpadih pa se pri gorilniku na pelete ventilator ustavi in peleti gorijo brez vpihavanja ventilatorja. Nisem dobro razumel monterja ampak naj bi blo možno pregretje nečesa v gorilniku ker vročina nebi bla razpihana v kotel. Nekaj v tem smislu.
fpbs - ja, to sem iskal ATS generator. Nisem vedel kako se reče. Verjetno bo občutno dražji od 120€ a je avtonomija praktično neskončna. Če bi dobu enega malega od 0,5 do 2kw. Bom pobrskal.
fx3600b - če mi pozimi zmanjka za recimo 6h elektrike smo v mrazu. Lansko leto jim je crknu en transformator, so ga popravljali vsaj ene 6 ur. Jaz pač elektrike ne jemljem tako samoumevne. Med drugim so nedolgo nazaj na energetipi priznali da so lahke tarče hekerjev.
Pri kratkotrajnih izpadih pa se pri gorilniku na pelete ventilator ustavi in peleti gorijo brez vpihavanja ventilatorja. Nisem dobro razumel monterja ampak naj bi blo možno pregretje nečesa v gorilniku ker vročina nebi bla razpihana v kotel. Nekaj v tem smislu.
bosmla ::
Vzemi en generator pa resis se kaksen problem pri izpadu elekrike...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bosmla ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | UPS? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 28129 (9540) | Vuli |
» | Sinusni inverter, priklop na agregatOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4583 (4222) | marco |
» | UPS in avtomobilski akumulator.... (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 15171 (4227) | Assass1n |
» | Dvojni inverter 12 - 220 v avtomobilu - yes or no?Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 3240 (2813) | Primorec |
» | UPS in fotovoltaikaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 7074 (6579) | G-Rega |