» »

Kako kontaktirati spletno trgovino Extreme Digital ??

Kako kontaktirati spletno trgovino Extreme Digital ??

jackblake ::

Živjo !

Extreme digital je madžarska trgovina, ki je začela upravljati tudi v sloveniji. Imajo slovensko spletno stran preko katere lahko seveda te njihove izdelke naročiš. Kupil sem grafično kartico ASUS GTX 970 STRIX 4GB OC EDITION 2 leti nazaj. Vse je šlo kot po maslu in grafična kartica je delala kot bi morala.

Sedaj se mi pri igrah pojavljajo artifakti, frame dropi, grafična kartica pa ima tudi zelo moteč coil whine itd...

Spisal sem dopis za vračilo denarja, ampak teh ljudi enostavno ne moram kontaktirati. Klicaril sem že na 3 telefonske številke ampak te telefonske številke sploh ne obstajajo. Pisal sem jim že tudi na elektronski naslov na katerega so mi odgovorili, da jih moram poklicati preko telefonske številke, ki jo lahko najdem na njihovi spletni strani. Razložil sem jim, da sem jih že klical ampak ta telefonska številka ki sem jo našel na spletni strani preprosto ne obstaja. Sedaj že nekaj dni nisem dobil odgovora.

Moje vprašanje je kaj sedaj ? Kako lahko dobim povrnjen denar, če ne morem sploh priti v stik znjimi saj grafična kartica ne dela več tako kot bi morala...

Hvala za pomoč !

Isotropic ::

igorpec ::

2 leti nazaj


Ima to več kot dve leti garancije? Če nima, pozabi in kupi novo.

jackblake ::

igorpec je izjavil:

2 leti nazaj


Ima to več kot dve leti garancije? Če nima, pozabi in kupi novo.


Ja. 3 leta.

Han ::

3 leta piše na njihovem računu oziroma garancijskem listu? Danes dobiš pri njih na Asus izdelke le 2 leti garancije.

Na katere številke jih kličeš? Si jih kontaktiral tudi prek spletnega obrazca (klik na zeleno obarvan tekst)?

https://edigital.si/faq/splosne-informa...

https://edigital.si/garancija

Opcija je še nemški Asus:

https://www.asus.com/de/support/Service...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Han ()

LeQuack ::

Vračilo denarja po 2 letih? What planet is this?
Quack !

opeter ::

jackblake je izjavil:

Kako lahko dobim povrnjen denar, če ne morem sploh priti v stik znjimi saj grafična kartica ne dela več tako kot bi morala...


To mogoče deluje edino pri Hofru, pa še tam ne verjamem, da bi šlo pod dveh letih.
Preberi Hanov post zgoraj.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Fritz ::

Obrni se na Asus in ne na prodajalca. Če je kartica še v garanciji, seveda.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

piloto ::

Samo stran od njih več kot sedemdeset dni klicarjenja meilanja.... da so mi kao "popravili" vrnili..telefon ki je isti kot pred popravilom... obup od firme se ne javljajo ne odgovarjajo na meile sploh ne kličejo in uprašajo kaj je sploh s telefonom narobe ,kaj so sploh popravili ali sploh niso,nevem zakaj organi ustrezni ne ukrepajo sploh proti njim,enkup razjarjenih kupcev sem zasledil že pri nas po vseh možnih,medijih....!!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: piloto ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

extreme digital spletna trgovina (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Kaj kupiti
466181191 (5906) tikitoki
»

Kateri Karcher/visokotlačni čistilnik

Oddelek: Loža
3611675 (2856) Pandorumx5
»

Nov napajalnik piska

Oddelek: Pomoč in nasveti
342680 (1674) Leprechaun
»

Spletna trgovina edigital

Oddelek: Kaj kupiti
329874 (5297) SuperVeloce
»

Asus - garancija

Oddelek: Pomoč in nasveti
264000 (3066) Magic1

Več podobnih tem