» »

Global warming

Global warming

Temo vidijo: vsi
««
172 / 386
»»

Thomas ::

S težavo smo se prebili do sklepa, da je ROTACIJA in njena hitrost, bistveni element povprečne temperature na površini planeta.

Da je GoreBull Warming svetovna natega, smo se strinjali že prej.

Zdaj ostane samo še to, če je tudi "topla greda" sama po sebi neobstoječa reč.

Ko sem bil mlad, sem (pre)bral Platona. Pomeni, Sokratove dialoge. On ni nikoli debatiral z množico, vedno samo z enim. Ostali so lahko samo poslušali in se potem prijavili za spopad s Sokratom.

Zato še naprej predlagam, da me nekdo na ZS prepriča o učinkovitosti takoimenovane tople grede. Potem bova pa celo debato pastala sem. Bo boljš, kakor da se tle skoz oglaša kakšen jure in pribija traparije.

Torej, Azgard? Kdo drug?
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Lonsarg ::

Ok beri ZS... Ko že tukaj nisi hotel odgovoriti na moje vprašanje, ker zgleda nisi mel pametnega odgovora, pa si se raje umaknil. Pa ne bom te o učinkovitosti, šlo se je za sam obstoj, ki ga vsezkozi zanikaš.

Double_J ::

A še nismo zmenjeni? Saj smo slišali iz ust, da CO2 na Veneri pazi, da tla sevajo pri dosti višji temperaturi. Nobeni neelastični trki ne anulirajo tega učinka CO2. Ne na Veneri ne na Zemlji.
Dve šivanki...

Thomas ::

... kibitzmaulholz
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

Gavran ::

http://dne.enaa.com/E-svet/E-druzba/Sod...

Nova vera, novi verniki in novi papeži?
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

WarpedGone ::

Da gre za vero je bilo v tejle temi ugotovljeno tam okrog tretje strani, ene 170 strani nazaj.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gavran ::

Mi smo ugotovili, zdaj je sodno uradno potrjeno...
Bodimo strpni do virusov. Tudi virusi gripe, prehlada in AIDSa morajo živeti.

dzinks63 ::

Služba vlade za podnebne spremembe se že kaže v pravi luči in vleče poteze, katere pa nam ne bodo preveč všeč. Od začetka se nam je vse skupaj zdelo kot nekakšna šala, vendar mislijo vse bolj resno.
Avtomobili so odveč?

jype ::

Hja, končno postajamo sodobna evropska država.

A. Smith ::

Hja, končno postajamo sodobna evropska država.

Ja, država, v kateri glasna manjšina vse ostale posiljuje z enakostjo v imenu narave. Povsem jasno pa je, da je v ozadju logika "Če jaz ne morem voziti BMW X5, ga tudi ti ne boš."

Jure, povsem jasno je, da nas v "sodobni Evropi" po tvojih nazorih, večina ne bi hotela živeti.

Iz linka, ki ga je prilepil dzinks:
V članku se najprej pojavi nekakšen v. d. direktorja novega vladnega urada za metanje denarja skozi okno (uradno se mu sicer reče Služba vlade za podnebne spremembe, ampak v času recesije bi z njeno nujno, takojšnjo ukinitvijo prihranili kakega pol milijona evrov, pravijo kolegi novinarji pri Financah)
Tole je komentar leta. Nadaljevanje, v katerem se potegnejo vzporednice med pobesnelimi zelenimi usegliharji in nacizmom, pa je vredno nagrade.
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

jype ::

A. Smith> Ja, država, v kateri glasna manjšina vse ostale posiljuje z enakostjo v imenu narave.

Nope. Država, v kateri za vse veljajo enaka pravila in se ta pravila tudi izvajajo. Jebiga - v London, K?benhavn, Lyon in Benetke se tudi ne da z velikimi avtomobili. Deal with it.

Mene sicer moti metanje mojega denarja v take bedaste inštitucije, ampak ne tolk kot se mi zdi debilno vztrajanje na "jaz lahko počnem, kar hočem, pa če komu s tem škodim, ali pa ne" odnosu.

Če hočte met hišico na robu gozda in se vozit vsak dan v mesto v službo, se izvolite preselit v države, ki vam to lahko zagotovijo, ker vam Slovenija (kakor je videti) pač ne bo.

Nima to zveze z nobenim zelenjem.

Thomas ::

Zeleni fašizem pač. Nekateri rdeči so pozeleneli.
Man muss immer generalisieren - Carl Jacobi

jype ::

Danes je že vse, s čimer se kdo ne strinja, označeno z zelenim fašizmom.

Kakšne vrste fašizem je pa izselitev par 1000 družin, ki bi jo terjala razširitev glavnih vpadnic v večja mesta, da bi lahko ta sprejela ves promet osebnih vozil tistih, ki se vsak dan pripeljejo iz hišic na robu gozda v mesta?

Karaya 52 ::

Lukič naj raje komentira podvozje Škod, oblikovanje prostora pa naj prepusti tistim ki rešujejo situacijo v katero je pripeljala Lukičev model mesta, ta je tarča posmeha in kritik že vsaj 50 let.

Okapi ::

Če hočte met hišico na robu gozda in se vozit vsak dan v mesto v službo, se izvolite preselit v države, ki vam to lahko zagotovijo,
Nikogar ni potrebo izseljevati, ker se da vse takšne reči, pri katerih nekdo dela neko škodo na račun drugih lepo zaračunati. Vsak gram bencinske svinjarije v zraku je mogoče ovrednotiti in zaračunati, vsak kvadratni meter pozidane narave tudi, vsak liter onesnažene vode ... Denar se porabi za zmanjševanje te škode (javni prevoz, čistilne naprave ...) in to je to.

O.

Karaya 52 ::

Javni prevoz v Sloveniji ne funkcionira ravno zaradi razpršene gradnje ki jo zagovorja Lukič iz revije Avtomagazin. Gotovo bi spreminjal širino cest, ulic, parkirišč, garažnih hiš, radij križišč in krožišč, višino podvozov in naklon ramp na vsakih 10 let, da bi se njegov X5 počutil prijetno.

WarpedGone ::

V Ljubljani maš razpršeno gradnjo?
V katerem mestu je glavni problem javnega prevoza razpršena gradnja in ne njegova neučinkovitost in neudobje? Kdaj/kje si se usedu v taksi/avtobus/vlak, ki ni smrdel, katerega ni blo treba čakat, in ki te je pripeljal vsaj relativno blizu cilju?

Ne seri klamf and smell the coffie. Javni prevoz umira, ker njegov čas umira. P2P je nov kralj. Problem je, ker se hoče folk ta P2P it z miniavtobusi (= osebnimi avtomobili) namesto nekoliko manjšimi zadevami, katerih se pa žal še ne da kupit.
Zbogom in hvala za vse ribe

Karaya 52 ::

Okolica Ljubljanje je razpršena do te mere, da z javnim prevozom ni mogoče zadostiti zahtevam dnevne migracije. Ljubljana z LPP ni dober zgled, Zurich, Copenhagen pa sta. Lahko pa se na občinskem svetu izglasuje P2P rešitve če bo to kaj rešilo, pomoje da ne.

Phil ::

Če hočte met hišico na robu gozda in se vozit vsak dan v mesto v službo, se izvolite preselit v države, ki vam to lahko zagotovijo, ker vam Slovenija (kakor je videti) pač ne bo.


Tole definitivno je fašizem.

jype ::

Okapi> Vsak gram bencinske svinjarije v zraku je mogoče ovrednotiti in zaračunati, vsak kvadratni meter pozidane narave tudi, vsak liter onesnažene vode ...

Še avtocest ne znamo zaračunat, pa je precej bolj trivialno.

cman> Tole definitivno je fašizem.

Ja? Po katerem kriteriju pa? Ker nekdo noče plačat polne cene za svoje udobje? Fat chance.

Phil ::

Ja? Po katerem kriteriju pa?


Omejevanje osebne svobode za neko "skupno dobro". Ki dejansko ni nobeno skupno dobro, ampak samo polnenje žepov neki interesni skupini.

Ker nekdo noče plačat polne cene za svoje udobje?


Definiraj polno ceno.

jype ::

cman> Definiraj polno ceno.

Z lahkoto: cena za stroške, ki jih imajo meščani s prometom, ki pride k njim. V razvitih deželah nadomestilu za te stroške rečejo "congestion charge", recimo.

In seveda: To, da te proti volji preselijo, ker je treba zaradi "skupnega dobrega" zgradit avtocesto torej ni fašizem?

Azrael ::

Ja imate stroške. Koristi pa očitno šemnogo, mnogo večje.

Tale jamr je na enakem nivoju kot neonacizem, ki bi auslenderje nekam poslal, brez njihovega dela, pa crknejo prvi dan.
Nekoč je bil Slo-tech.

jype ::

Azrael> Tale jamr je na enakem nivoju kot neonacizem, ki bi auslenderje nekam poslal, brez njihovega dela, pa crknejo prvi dan.

Ne seri. Komot prideš. Al plačaš karto za bus, vlak al pa avto, mi je pa res vseen.

Phil ::

cena za stroške, ki jih imajo meščani s prometom, ki pride k njim.


Kar razčleni. Ne operiraj z nekimi splošnimi pojmi. Se boš pa ja vendar potrudil če že hočeš drugim svobodo omejevat.

TESKAn ::

Z lahkoto: cena za stroške, ki jih imajo meščani s prometom, ki pride k njim. V razvitih deželah nadomestilu za te stroške rečejo "congestion charge", recimo.

Bomo še meščanom zaračunali luksuz, da imajo vsako zadevo "pri riti" in jim ni treba hodit naokrog z neučinkovitim javnim prevozom, pa se bo lih poglihalo.

Sem pa takoj za, da se vsaj državne ustanove malo raztrosi po državi.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

jype ::

TESKAn> Bomo še meščanom zaračunali luksuz, da imajo vsako zadevo "pri riti" in jim ni treba hodit naokrog z neučinkovitim javnim prevozom, pa se bo lih poglihalo.

Ga že plačujejo. Stanovanja so do 40% dražja.

cman> Kar razčleni.

Ne utegnem. Nočem drugim omejevat nikakršne "svobode", naj pa seveda plačajo za to, kar terjajo od države na način, ki ne vključuje mojega denarja.

Če se gremo skladen regionalni razvoj, potem se pa itak mora nehat subvencionirat mesta.

Double_J ::

Če pešačiš, kolesariš tudi več Co2 spuščaš...
Dve šivanki...

Phil ::

Nočem drugim omejevat nikakršne "svobode", naj pa seveda plačajo za to, kar terjajo od države na način


Bistvo cele gonje proti CO2/mobilnosti. Naj _drugi_ plačajo pa filajo proračun, važno da jaz ne. Saj ni važno za kaj plačujejo, gotovo počnejo nekaj slabega ... Na pluse mobilnosti, pa koliko Ljubljani prinesejo vsi ki se tja vozijo delat, pa nihče niti ne pomisli.

jype ::

Visi mi za CO2. Jaz moram tut plačat, ko se z avtom pripeljem v Bohinj - če se z biciklom mi pa ni treba.

Pa dajte še vi, banda zastonjkarska.

Phil ::

Pa dajte še vi, banda zastonjkarska.


Kje imaš ti kakšne zastonkarje? Če se pelješ v LJ plačaš enako kot v Bohinj. Zastonjkar si le ti, ki bi za promet v LJ uvedel neko takso, drugje pa bi se vozil zastonj.

lufthammer ::

Če hočte met hišico na robu gozda in se vozit vsak dan v mesto v službo, se izvolite preselit v države, ki vam to lahko zagotovijo, ker vam Slovenija (kakor je videti) pač ne bo.

No, to je ena taka, do kraja pokvarjena in debilna izjava. A ti res misliš, da se ljudje ob šestih zjutraj lahko z biciklom iz npr. Trboj pripeljejo v Ljubljano v službo oz., da se v Lj. vozijo iz lastnega užitka? A si sposoben razumet, da nimajo vsi denarja za stanovanje v mestu, če so na nesrečo rojeni v hišici pod gozdom in nimajo službe pred nosom in ne javnega prevoza, kar je enim dano in vseeno delajo dren po mestu? Poznam tipa, ki se v službo iz Bežigrada v Center pelje z avtom. Enim je res treba vse narisat. NAJPREJ naj država poskrbi za kvaliteten prevoz iz zadnje luknje v Slo, potem šele naj začne z represijo. Če že daješ London za primer, nagradno vprašanje: koliko vrst poceni javnega prevoza imaš tam na razpolago?
V Švici si lahko nastaviš uro ob prihodu vlaka, tako je točen, pri nas uspe od Kranja do Medvod nabrati 28 min zamude!
Mimogrede, a ti s familijo greste s kolesi na dopust? Hipokrit.

Karaya 52 ::

Smeh, najprej se pritožuješ nad tem da ne moreš postavit bajte na rob gozda sredi neke grape, v drugem stavku pa hočeš da država do tvoje luknje potegne javni prevoz. Po možnosti še vso komunalno opremo, avtobus za tvoje otroke... Malo morgen, razpršena gradnja no-go. V katastru takšne osamelce kar posivimo. Fašizem :))

jype ::

lufthammer> A ti res misliš, da se ljudje ob šestih zjutraj lahko z biciklom iz npr. Trboj pripeljejo v Ljubljano v službo oz., da se v Lj. vozijo iz lastnega užitka?

A misliš, da se ljudje, ki se z enega konca New Yorka vozijo na drugega v službo 3 ure, pritožujejo nad državo? Ne, seveda ne. Vedo, da si komot najamejo dražji flat bližje službi, al pa se vozijo v prometnih konicah. Država pa, fašizem ti tak, ne podre pol mesta, da se bo lahko človek normalno po avtocesti peljal od praga do praga!

cman> Če se pelješ v LJ plačaš enako kot v Bohinj.

Niti približno. Jaz se v Bohinj vozim po luknjasti in ovinkasti cesti. Nobene obvoznice, nobene avtoceste, čist zabasan parking, nič! Zahtevam!!!1 da se to uredi, ampak niti slučajno na moje stroške.

Phil ::

@jype: Še enkrat vprašam: zakaj je nekdo ki se vozi v relacijah (X-LJ) zastonjkar, nekdo ki dela relacije (LJ-X) pa ne?

Back on topic: nov Lučkin umotvor
Nič novega sicer...

lufthammer ::


A misliš, da se ljudje, ki se z enega konca New Yorka vozijo na drugega v službo 3 ure, pritožujejo nad državo? Ne, seveda ne. Vedo, da si komot najamejo dražji flat bližje službi, al pa se vozijo v prometnih konicah. Država pa, fašizem ti tak, ne podre pol mesta, da se bo lahko človek normalno po avtocesti peljal od praga do praga!

Vse kaže, da še nisi bil tam. Ni treba nič podirat, manj od štirih pasov na povezovalnih cestah nimaš (v eno smer), lahko greš na bus, poceni taxi, na sub,..., lahko se preseliš iz enega dela mesta v drugega v najemniški flat. Nobene primerjave z našo situacijo ne moreš potegnit. Ljubljano primerjat z New Yorkom, o lubi Bog.

Mimogrede, kako kaj simulacija? Se ti je sfižilo in si se vdal, ali ti morda zaradi vožnje s kolesom časa zmanjkuje? Da ne bomo off....

jype ::

lufthammer> Mimogrede, kako kaj simulacija? Se ti je sfižilo in si se vdal, ali ti morda zaradi vožnje s kolesom časa zmanjkuje? Da ne bomo off....

Pognana, treba je samo še vizualizirati rezultate, ko bom utegnil, dobite.

lufthammer> Ni treba nič podirat, manj od štirih pasov na povezovalnih cestah nimaš (v eno smer), lahko greš na bus, poceni taxi, na sub,..., lahko se preseliš iz enega dela mesta v drugega v najemniški flat.

Ja. Vi bi pa v Ljubljano (ki je velika 50 kvadratnih kilometrov) vsak dan zapeljali tolk avtomobilov, kot jih pride v New York. Mojo ulico bi spremenili v štiripasovnico, zato da bi se lahko iz Litije pripeljali na Mačkovo. Plačali za to seveda ne bi ničesar.

Banda.

TESKAn ::

Ga že plačujejo. Stanovanja so do 40% dražja.

Kar pomeni, da en Ljubljančan zasluži s svojim 40 m2 stanovanjem (ali "stanovanjem", ni za verjet, kaj vse se prodaja) zasluži več, kot jaz z 200m2 bajto skupaj z vrtom na vasi. Da ne omenjam, da jo jaz prodajam dosti dlje časa, kot jo bo en Ljubljančan.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

jype ::

In da je plačal dosti več kot ti in da ne more parkirat, ker na njegovem parkirnem mestu stoji tvoj avto, če pa želi, da se to ne bo dogajalo, mora poskrbeti za fizične omejitve dostopa, kar ga stane precej več, kot tebe.

WarpedGone ::

Ja. Vi bi pa v Ljubljano (ki je velika 50 kvadratnih kilometrov) vsak dan zapeljali tolk avtomobilov, kot jih pride v New York

Če ti resno kej ne paše, pri županu lobiraj da iz ljubljane ODSTRANI VZROK tako množičnega prihajanja v Lj. Recimo poslovne prostore na zunanjem delu obroča.
Zbogom in hvala za vse ribe

jype ::

WarpedOne> Če ti resno kej ne paše, pri županu lobiraj da iz ljubljane ODSTRANI VZROK tako množičnega prihajanja v Lj.

In to ni več fašizem iz natanko katerega vzroka? Za mesto je vsekakor bistveno ceneje pobirat vstopnino, pa naj se biznis sam preseli, če je ta strošek previsok - ko ne bo nikogar več z avtomobilom v Ljubljano, bodo pa znižali ceno, pa bo morda spet kdo prišel.

A. Smith ::

In to ni več fašizem iz natanko katerega vzroka?


Saj je še vedno fašizem. Pri vseh sredstvih, ki si jih prilasti iz proračuna, bi LJ pobirala še vstopnino!?
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis

jype ::

A. Smith> Saj je še vedno fašizem. Pri vseh sredstvih, ki si jih prilasti iz proračuna, bi LJ pobirala še vstopnino!?

In kako je nasilno metanje biznisa ven iz mesta boljše?

Kaj pa uničevanje mesta (njegovih površin, namenjenih višji kvaliteti življenja v mestu) zato da se lahko zgradi prometna infrastruktura, ki je mesto ne potrebuje?

Mene predvsem zanima, kaj ma to veze s čimerkoli zelenim in predvsem, kaj od tega po vašem upravičeno skromnem mnenju ni fašizem.

username ::

Jaz moram tut plačat, ko se z avtom pripeljem v Bohinj - če se z biciklom mi pa ni treba.

Pa dajte še vi, banda zastonjkarska.
??? Kje ti vidiš zastonjkarje?
Kdor ima avto, je moral nanj plačati DDV, davek na motorna vozila, potem pa še vsako leto registracijo ter zraven 'povračilo za uporabo cest'. (Tudi) iz vseh teh davkov in para-davkov se financira izgradnja in vzdrževanje cest itd.
Tukaj ne vidim prav nobenega zastonjkarstva.

Zastonjkar je kvečjemu tisti, ki uporablja ceste in kolesarske steze, ki so jih pomagali financirati tudi t.i. 'zastonjkarji', lastniki avtov.

In kako je nasilno metanje biznisa ven iz mesta boljše?
Saj ni treba da je nasilno. Lokacije poslovnih prostorov izven mesta (centra) so navadno cenejše (če se želi selitev iz centra še bolj spodbujati, se lahko to naredi z davčnimi olajšavami*), lažji dostop z avtom je verjetno dodaten plus.

* Sam pol naj ne bo jokanja, češ da 'center umira' - ja seveda umira, če pa je do njega otežen dostop; zaradi 'pametnih ukrepov' zadnjih let pa ni mogoče računati niti na same prebivalce centra, saj iz njega beži, kdor more (poznam primer).
I've got a solution for the rainforest: napalm the lot. (Jeremy Clarkson)

Vajenc ::

Kdor ima avto, je moral nanj plačati DDV, davek na motorna vozila, potem pa še vsako leto registracijo ter zraven 'povračilo za uporabo cest'. (Tudi) iz vseh teh davkov in para-davkov se financira izgradnja in vzdrževanje cest itd.
Tukaj ne vidim prav nobenega zastonjkarstva.
Ceste znotraj obroča (obvoznice) so občinske in ne državne! Zato tudi stroške obnove nosi občina in ne vi prišleki ;p

Sam pol naj ne bo jokanja, češ da 'center umira'
Center je iz leta v leto bolj živ.
Not only is there no God, but try finding a plumber on Sunday.
Woody Allen

TESKAn ::

In da je plačal dosti več kot ti in da ne more parkirat, ker na njegovem parkirnem mestu stoji tvoj avto, če pa želi, da se to ne bo dogajalo, mora poskrbeti za fizične omejitve dostopa, kar ga stane precej več, kot tebe.


10 let staro karkoli v Lj je v tem času pridobilo najmanj x2 na ceni.

Kaj pa uničevanje mesta (njegovih površin, namenjenih višji kvaliteti življenja v mestu) zato da se lahko zgradi prometna infrastruktura, ki je mesto ne potrebuje?

Dejstvo, da je gužva v Lj, negira trditev, da mesto ne potrebuje te infrastrukture.
Lahko pa naredite ljubljančani boljši LPP, dovolj bi bilo, da se mi ne bi bilo treba stiskat kot sardina na poti v službo in da ne bi pol ure zmrzoval, preden bi se trola blagovolila prikazat. Potem bi pa lahko rekel, da Ljubljana ne potrebuje širših cest.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

energetik ::

Zaradi mene naj center kar "umre", bo vsaj mir. Vse kar imamo stanovalci centra je vandalizem, vpitje ponoči, pokozlani pločniki in razbite flaše. Hvala lepa za tako "oživljanje" centra.
Ali pa naj določijo, kaj bo s centrom LJ, ali bo zabaviščni park ali stanovanjska soseska. Ker oboje skupaj ne gre.

Če se po LJ vozijo samo Ljubljančani, gužve ni. (No, razen v BTC in Rudniku..). Torej LJ ne rabi boljše infrastrukture, ampak samo veliiiko boljši javni promet za prišleke. Zafrknili so pa itak tisti na oblasti, ki so dopustili tako centralizacijo. Zakaj hudiča ne more biti neka programerska firma v Prekmurju? Zakaj ne more biti kakšen urad v Kočevju? Itd.

Okapi ::

Zakaj hudiča ne more biti neka programerska firma v Prekmurju?
Če bi Most na Soči imel optiko, bi bil jaz v veliki skušnjavi;)

O.

kow ::

Zakaj ne more biti kakšen urad v Kočevju?


Ker je Ljubljana geografsko v centru Slovenije in je tako najbolj racionalno?

energetik ::

Ne, racionalno bi bilo izven LJ, ker bi tako za tak urad plačevali veliko manjšo najemnino, poleg tega bi lahko uradnikom plačevali manjša nadomestila za prevoz, ker bi jih lahko pobrali kar iz tistega okoliša?
««
172 / 386
»»