Forum » Na cesti » Moč motorja in klima
Moč motorja in klima
Sami ::
Ne, glih če ga do konca pritiskaš, še manj čutiš. Pri božanju gasa se to čuti. Ampak 90% ljudi je itak brez občutka za karkoli.
Se strinjam, normalno da se čuti, tudi pri 100kw.
Moj oče pri 1.33 vvt 100hp ne čuti razlike...jaz jo čutim instantno, še posebej pri nižjih obratih, se pa tudi pri 2.0TDI 143hp čuti....samo občutek moraš imet.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Utk ::
mojster_joni je izjavil:
čak a se ne pospešuje tako da pritisneš gas do enih normalnih obratov, dosežeš željeno hitrost in potem daš v nižjo prestavo in voziš z nižjimi obrati?
Ne, v višjo se da. Še to mešaš. Kaj ima to veze s klimo?
mojster_joni ::
Wat v visjo das da sploh prides do solidnh obratov, pospesis in pol das v tisto k je najbol optimalna za hitrost. Oziroma ce si bogat ne delas nc s prestavami ker mas avtomatika
Utk ::
mojster_joni je izjavil:
Wat v visjo das da sploh prides do solidnh obratov, pospesis in pol das v tisto k je najbol optimalna za hitrost. Oziroma ce si bogat ne delas nc s prestavami ker mas avtomatika
Sej pravim, o motorjih razpravljat z nekom, ki ne ve niti kaj je nižja prestava in kaj višja...zakaj sem sploh začel.
bobby ::
:D
@Utk: bom namesto tebe odgovoril,.. :)
@"mojster"_joni:
ko prehitevaš, daš v NIŽJO prestavo, da imaš višje obrate in več moči, potem pa prestaviš v VIŠJO prestavo, da se voziš v nižjih obratih, ko dosežeš neko željno hitrost :)
@Utk: bom namesto tebe odgovoril,.. :)
@"mojster"_joni:
ko prehitevaš, daš v NIŽJO prestavo, da imaš višje obrate in več moči, potem pa prestaviš v VIŠJO prestavo, da se voziš v nižjih obratih, ko dosežeš neko željno hitrost :)
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
mojster_joni ::
jao saj sem vse to rekel razen da sem ponesreči rekel višja prestav namesto presta z višjimi obrati
čeprav če imaš ornk avto oziroma avtomatika nima tok veze
čeprav če imaš ornk avto oziroma avtomatika nima tok veze
mojster_joni ::
bambam20 ::
Ne, glih če ga do konca pritiskaš, še manj čutiš. Pri božanju gasa se to čuti. Ampak 90% ljudi je itak brez občutka za karkoli.
Se strinjam, normalno da se čuti, tudi pri 100kw.
Moj oče pri 1.33 vvt 100hp ne čuti razlike...jaz jo čutim instantno, še posebej pri nižjih obratih, se pa tudi pri 2.0TDI 143hp čuti....samo občutek moraš imet.
Eh, če je diesel , ki ima tam 136- 150 konjev in precej navora 280-330 nm se tudi prižgana klima ne občuti kaj prida pri pospeševanju.
mojster_joni je izjavil:
čak a se ne pospešuje tako da pritisneš gas do enih normalnih obratov, dosežeš željeno hitrost in potem daš v nižjo prestavo in voziš z nižjimi obrati?
Ja. Če imaš avto z 80-100 konji. Če imaš 170- 200 konjev samo stišneš po stopalki in se avto premakne brez prestavljanja nižje .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
borisk ::
Če imaš 170- 200 konjev samo stišneš po stopalki in se avto premakne brez prestavljanja nižje .
niti ne, za "hiter" pospešek je potrebno prestavit kakšno brzino ali dve dol. ker valjda ne kruzaš pri 2000-2500 pri dizlu in 3000-4000 pri bencinarju? moj avtomatik prestavi 2 prestavi dol če ga pohodim dol hitro in do konca, pa je 200hp.
shotalick ::
...:TOMI:... je izjavil:
Zanimajo me izkušnje s klimo in močjo avtov.
Imam avto z močjo 100 kW, atmosfer bencinar, 2.0, ob vklopu klime se avtu ne pozna nič na moči. Niti pri speljevanju, niti ne med vožnjo. Ok, poraba je večja za liter ali 2, to je pa tudi vse. Praktično ne vem, da bi imel klimo.
Izkušnje z avti manjših motorjev so katastrofalne. Avto komaj spelje ob vklopu klime. Nikamor ne gre, klub temu, da je turbina, ne razvije moči. Vsak klanec je problem.
Torej, iščem izkušnje, koliko kw je še sprejemljivo, da avto dela brez težav ob vklopu klime.
Če je 80 kW premalo, bom pač kupil drug avto z najmanj 100 kW...
Vozim prbl. enako močan avto, 2.0/atmosferc/104kW in enako ne opažam razlike, da bi avtomobilu zmanjkovalo moči. Je pa fotr zadnjič pojamral, da občuti zadevo pri 1.4/atmosferc/73kW, gre za pro_ceed-a.
BorutK-73 ::
Ko primerjate avto vs navadna split klima. Avto je stalno na soncu, vroč motor spredaj, veliko stekel proti objektu z izolacijo. Sem že imel 40C v avtu ko je stal na parkingu par ur, ste imeli kdaj toliko v stanovanju/hiši?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
shadeX ::
offtopic
40 stopinj je milina.
Pri 35 stopinjah zunaj, temperatura v avtu z zaprtimi šipami v 1 uri brez problema naraste na 55-65 stopinj.
Typo 2x
Sem že imel 40C v avtu ko je stal na parkingu par ur
40 stopinj je milina.
Pri 35 stopinjah zunaj, temperatura v avtu z zaprtimi šipami v 1 uri brez problema naraste na 55-65 stopinj.
Typo 2x
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
rosomah ::
1,4 turbo bencin... 140 KM..... 160km/h - ja, sej vem! - klima plus trije osebki... brez problema (pa bi še šel hitreje)...speljevanje...BP.....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: rosomah ()
bambam20 ::
rosomah ::
nisem imel namena se petelinit...sorry...sam sem hotel KM nekako poudarit'..... k't izgleda, sem mim' udaru...rajtam...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33986 (29586) | Siddh |
» | katero vozilo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23411 (21320) | denabiker |
» | Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24432 (21529) | Pyr0Beast |
» | Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25743 (23476) | energetik |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 23000 (19747) | Zheegec |