Forum » Na cesti » Moč motorja in klima
Moč motorja in klima
...:TOMI:... ::
Zanimajo me izkušnje s klimo in močjo avtov.
Imam avto z močjo 100 kW, atmosfer bencinar, 2.0, ob vklopu klime se avtu ne pozna nič na moči. Niti pri speljevanju, niti ne med vožnjo. Ok, poraba je večja za liter ali 2, to je pa tudi vse. Praktično ne vem, da bi imel klimo.
Izkušnje z avti manjših motorjev so katastrofalne. Avto komaj spelje ob vklopu klime. Nikamor ne gre, klub temu, da je turbina, ne razvije moči. Vsak klanec je problem.
Torej, iščem izkušnje, koliko kw je še sprejemljivo, da avto dela brez težav ob vklopu klime.
Če je 80 kW premalo, bom pač kupil drug avto z najmanj 100 kW...
Imam avto z močjo 100 kW, atmosfer bencinar, 2.0, ob vklopu klime se avtu ne pozna nič na moči. Niti pri speljevanju, niti ne med vožnjo. Ok, poraba je večja za liter ali 2, to je pa tudi vse. Praktično ne vem, da bi imel klimo.
Izkušnje z avti manjših motorjev so katastrofalne. Avto komaj spelje ob vklopu klime. Nikamor ne gre, klub temu, da je turbina, ne razvije moči. Vsak klanec je problem.
Torej, iščem izkušnje, koliko kw je še sprejemljivo, da avto dela brez težav ob vklopu klime.
Če je 80 kW premalo, bom pač kupil drug avto z najmanj 100 kW...
Tomi
dj_uro ::
no dej prosim no.... tole nima ne repa ne glave...
Vse je odvisno od moči, tipa motorja, teže avtomobila in obremenjenosti...
Pri sodobnih turbobencinarjih in turbodizlih ne boš čutil pomanjkanja moči zaradi vklopljene klime, edino če se vzame najšvohnejši motor in polno obremeni avto...
Kolega ima VW passata 1.6tdi z DSG (avtomatskim) menjalnikom...
Samo to je 105 dizelskih KM na cca 1500 kg + polna obtežitev... neumnost...
Če se pa sam pelje pa ne občuti pomanjkanja...
Vse je odvisno od moči, tipa motorja, teže avtomobila in obremenjenosti...
Pri sodobnih turbobencinarjih in turbodizlih ne boš čutil pomanjkanja moči zaradi vklopljene klime, edino če se vzame najšvohnejši motor in polno obremeni avto...
Kolega ima VW passata 1.6tdi z DSG (avtomatskim) menjalnikom...
Samo to je 105 dizelskih KM na cca 1500 kg + polna obtežitev... neumnost...
Če se pa sam pelje pa ne občuti pomanjkanja...
vw-klub.si
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dj_uro ()
MxxW5 ::
Jaz imam avto s 85 kW (Kia Ceed 1.6 CRDI) in se vklop klime nič ne pozna. Okej, meritev nisem delal, ampak jaz razlik ne čutim. Poraba je pa večja, ja.
Prejšnji avto (1.9 TDI, 81 KW) pa sploh ni opazil klime. Ne glede na klimo so bile zmogljivosti in poraba bolj ali manj enake.
Jaz sem čisti laik na tem področju, ampak po mojem tukaj ne igra vloge samo moč avta, ampak tudi učinkovitost klime, masa avta, navor...
Prejšnji avto (1.9 TDI, 81 KW) pa sploh ni opazil klime. Ne glede na klimo so bile zmogljivosti in poraba bolj ali manj enake.
Jaz sem čisti laik na tem področju, ampak po mojem tukaj ne igra vloge samo moč avta, ampak tudi učinkovitost klime, masa avta, navor...
...:TOMI:... ::
Sodobni turbo dizli, sploh down size-ani so katastrofa od katastrofe. Ravno tako bencinarji.
Tako, da ne mi govorit o obremenjenosti. Če je obremenitev prazen avto z voznikom in moraš skoraj skuriti sklopko, ob speljevanju na ravnem ob vklopljeni klimi, je to zame neuporaben in nevaren avto.
Tako, da ne mi govorit o obremenjenosti. Če je obremenitev prazen avto z voznikom in moraš skoraj skuriti sklopko, ob speljevanju na ravnem ob vklopljeni klimi, je to zame neuporaben in nevaren avto.
Tomi
jest10 ::
...:TOMI:... je izjavil:
Sodobni turbo dizli, sploh down size-ani so katastrofa od katastrofe. Ravno tako bencinarji.
Tako, da ne mi govorit o obremenjenosti. Če je obremenitev prazen avto z voznikom in moraš skoraj skuriti sklopko, ob speljevanju na ravnem ob vklopljeni klimi, je to zame neuporaben in nevaren avto.
Meni nekako ne rata kuriti sklopke. Zgleda je problem samo v tvoji nesposobnosti.
dj_uro ::
O čem ti to?
Ja če vzameš 1500kg avto z 1.5 motorjem in kvazi 120KM...
Bejž no... to je isto, kot če bi imel 130kg in želel v hrib teči na polno...
Majhen avto lahko ima 1.0, 1.2, 1.4 motorje in se mu nič ne pozna;
Velik in težak avto po mojih izkušnjah naj bi imel vsaj 2000ccm, pa magari 100KM... vseeno bolje kot 1.0 120KM
Ja če vzameš 1500kg avto z 1.5 motorjem in kvazi 120KM...
Bejž no... to je isto, kot če bi imel 130kg in želel v hrib teči na polno...
Majhen avto lahko ima 1.0, 1.2, 1.4 motorje in se mu nič ne pozna;
Velik in težak avto po mojih izkušnjah naj bi imel vsaj 2000ccm, pa magari 100KM... vseeno bolje kot 1.0 120KM
vw-klub.si
...:TOMI:... ::
Fiatov 1.3 multijet je primer, kjer ne moreš normalno speljati, pač pa moraš povišati obrate in od tod kurjenje sklopke. Poleg tega nikamor ne gre, daš gas in se ne premakne.
Tomi
Scorpia ::
Novejsi avti, z avtomatsko klimo, ob vecjemu bremenu ali pospeski (npr. zaradi previsokih obratov) samodejno izklapljajo kompresor. Eni so bolj uspesni v tem eni malo manj oziroma se odzovejo ce peljes ze v konkreten klanec. Ponavadi cenejsi avtomobili tega ne poznajo, ker je tovarni prevelik strosek ze tistih par evrov...
////
Dr_M ::
Jest imam 2.0Hdi prve generacije (80kw) in sem imel na zacetku blazne tezave pri speljevanju s klimo. Po chiptuningu je precej bolje, ampak vseeno se pa zelo pozna, kot da bi mel ene 300kg dodatnega tovora (prazen avto naj bi imel okoli 1500kg).
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Sami ::
mam avto z močjo 100 kW, atmosfer bencinar, 2.0, ob vklopu klime se avtu ne pozna nič na moči. Niti pri speljevanju, niti ne med vožnjo.
Tole je čisti BS....pri vsakem avtu se pozna odvzem moči pri vklopljeni klimi, tudi pri 100kw.
Doma imamo več avtomobilov (1.2L 16V, 1,9TDI, 1,33VVT-t, prej še 2.0TDI in 1.6TDI)...povsod se pozna.
Fiatov 1.3 multijet je primer, kjer ne moreš normalno speljati, pač pa moraš povišati obrate in od tod kurjenje sklopke.
Seveda se pri šibkejši avtomobilih bolj pozna, pri Corsi D 1.2 16V se kar pozna pri pospeških...nikoli pa nisem pri nobenem avtu kuril sklopke...tukaj vas mora nekdo naučiti speljevati (pa brez zamere), pa sem vozil tudi 1.0i s klimo (corsa b) ali punto 1.2 8V 60hp. Nikje ne rabiš ""kurit sklopke", speljevanje prilagodiš zmožnostim avtomobila.
Pri 2.0TDI-ju 143hp se skoraj da ni "poznalo" se pa seveda občuti, še posebej pri prehitevanju na magistrali....nekateri pač ne opazite, tudi pri 1,9TDI 100hp se opazi (ki ga trenutno vozim).
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sami ()
illion ::
Mej avto na stant gasu, glej obrate in prizgi klimo. Men obrati padejo dol za cca 0.5-1s, zatem jih racunalnik zregulira nazaj na tisto kar je blo prej. Ce ugasnem klimo je kontra, obrati mal poskocjo, kokr ce bi dal minimalno gasa, potem se zregulirajo nazaj. To je direktna obremenitev klime, sam pomoje se pri 130 konjih pri sami voznji skor ne pozna.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: illion ()
shadeX ::
Audi A3 2.0 140KM , niti mal se ne pozna. Medtem ko pri bencinskem 90KM meganu morm klimo sklopit da lahk prehitevam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
lovro535v2 ::
1.9TDI 100KM se malo pozna pri vklopljeni klimi, da so višji obrati in tudi večja poraba medtem ko 3.3TDI 225KM se klima ne pozna čisto nič.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
...:TOMI:... ::
Se pravi, če naredim nek povzetek; 60 ali 70 kW je vseeno premalo. Od 80 kW dalje je pa že recimo da ok.
To se rabil. Hvala za info.
Glede kurjenja sklopke, bi pa lahko vedeli, da je to bilo tako rečeno, pod narekovaji. Povišanje obratov, pač. Če lahko z močnim avtom speljem s 1000 ali manj obrati na minuto, moram z avtom, ki ni tako močan, zvišati to številko na cca. 1200 obratov. To so ocene na pamet, nikoli ne gledam obratov, pač pa poslušam motor.
To se rabil. Hvala za info.
Glede kurjenja sklopke, bi pa lahko vedeli, da je to bilo tako rečeno, pod narekovaji. Povišanje obratov, pač. Če lahko z močnim avtom speljem s 1000 ali manj obrati na minuto, moram z avtom, ki ni tako močan, zvišati to številko na cca. 1200 obratov. To so ocene na pamet, nikoli ne gledam obratov, pač pa poslušam motor.
Tomi
SumTingWong ::
VAG 1.8T (110kW) letnik 99, ko vklopim klimo ima vsaj ene 30 konj manj :D Avto je težek okoli 1250kg.
energetik ::
...:TOMI:... je izjavil:
Fiatov 1.3 multijet je primer, kjer ne moreš normalno speljati, pač pa moraš povišati obrate in od tod kurjenje sklopke. Poleg tega nikamor ne gre, daš gas in se ne premakne.Potem je nekaj narobe z avtom ali tvojim speljevanjem, ne pa klimo.
Sicer pa je vpliv na moč motorja povsem odvisna od razmer in uporabe klime. Poraba (oz. vpliv) kompresorja je direkno odvisen od delta T med uparjalnikom in kondenzatorjem oziroma od potrebne moči hlajenja/razvlaževanja.
Ko se jo uporablja pri odroševanju stekel pri zunanjih npr. 10°C in min. stopnji ventilatorja, se kompresor klime praktično vrti prosto oz. s porabo par 100W.
Nekaj drugega pa je, ko pri soparnih 35° stojiš na semaforju, asfalt ima 50°, notri pa nažigaš klimo na polno. Se ornk pozna, da kompresor kuri par kW. Še vedno pa to ne pomeni, da ne moraš normalno speljat!
lovro535v2 ::
SumTingWong je izjavil:
VAG 1.8T (110kW) letnik 99, ko vklopim klimo ima vsaj ene 30 konj manj :D Avto je težek okoli 1250kg.
kompresor klime pri večjih avtih porablja največ 7-10 Konjev tako, da tvoja ugotovitev ni pravilna.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.
jype ::
Še vedno pa to ne pomeni, da ne moraš normalno speljat!Ljudje, ki jim velika moč avtomobila nekaj pomeni, očitno ne vedo, da kompresorja klimatske naprave ne poganjajo kolesa, temveč motor, tako da sklopka in speljevanje pri tem dejansko nimajo ničesar opraviti.
Nesposobnost sicer ima, a to je nehvaležna tema.
Dr_M ::
Je pa razlika, ce se ti moc in navor zmanjsata za ~10%. Zato moras speljevat z visjimi obrati, da kompenziras zmanjsano moc. In to obcuti sklopka.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Bellzmet ::
Hm imam avto s 54kw in še nisem opazil, da bi klima kaj vplivala na mojo vožnjo oz. na "normalno" speljevanje. Isto kot jype sem mnenja, da je težava drugje... in ne v moči motorja.
Dr_M ::
Če je variabilni kompresor, se bo poznalo precej manj ...
Vejetno bo res neki takega. Novejsi avti imajo to ziher bolje postimano, kot stari.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Utk ::
jype ::
Je pa razlika, ce se ti moc in navor zmanjsata za ~10%. Zato moras speljevat z visjimi obrati, da kompenziras zmanjsano moc. In to obcuti sklopka.Z višjimi obrati moraš speljevati samo v primeru, da speljuješ v klanec. Začuda sklopke v močnejših avtomobilih niso manjše od sklopk v šibkejših avtomobilih, čeprav naj bi manjša moč po neki sumljivi logiki pomenila večjo obremenitev sklopke.
SumTingWong ::
lovro535v2 je izjavil:
SumTingWong je izjavil:
VAG 1.8T (110kW) letnik 99, ko vklopim klimo ima vsaj ene 30 konj manj :D Avto je težek okoli 1250kg.
kompresor klime pri večjih avtih porablja največ 7-10 Konjev tako, da tvoja ugotovitev ni pravilna.
Ja, pretiraval sem. Ampak je zelo očitna izguba moči, ko vklopim klimo.
Scorpia ::
Berem tukaj da eni z premalo obratov startate. Ok pri bencinarju ne bo nic narobe ker ni vztrajnika, ampak z dizlom startati z 1000 obratov ali tam nekje, to sam skodite sklopki, vztrajniku, nosilci motorja/menjalnika. Avtomatiki si tudi privoscijo obrate, tudi vi dejte motorju zadihati pa ne boste imeli tezave pri speljevanju. Raje mal vec porabe, pa sklopko ponucat, kot pa imeti probleme z vztrajnikom ki je 3x drazji od sklopke. Sam na tak nacin po 300k-400k v 5 letih naredim, pa sklopka zdrzi tudi 150k (rekord 200k) pa je 80% mestne voznje. Pri bencinarju pa isto ni kaj dosti razlike, pri vsakmu mi je zdrzala 150k pa sem speljeval bolj ali manj 1500-2000 obratov.
Drugace se pri bencinarjih pozna vklop klime, sploh ce ima 100-140 navora se precej pozna vklop klime. Ce imas 200 navora kar imajo bolj ali manj vsi dizli, se skoraj ne pozna klima. Bolj kot moc motorja, bi sam gledal navor. Vec navora je manj se pozna vklopljena klima. Pa kot sem prej omenil, eni imajo pravocasno izklop klime, ker krmili racunalnik. Drugi pa mehansko kar se pozna, da vklopis klimo, racunalnik zazna breme in odpre loputo. Torej racunalnik motorja niti ne ve da je klima vklopljena, pri novejsih in drazjih je to drugace in se nihanja ne opazijo, ker racunalnik krmili klimo in takoj pri pospesevanju izklopi kompresor. Pri mehanskih je pa odzivni cas podaljsan in je odvisen od obratov, ko preseze doloceno stevilo obratov (vsak avto ima drugace) se sklopka kompresorja aktivira in manj bremeni motor. Pri rocni klimi je kot termostat, ko kompresor doseze svoj max se izklopi in vklopi, takrat avto nadlezno trza...
Drugace se pri bencinarjih pozna vklop klime, sploh ce ima 100-140 navora se precej pozna vklop klime. Ce imas 200 navora kar imajo bolj ali manj vsi dizli, se skoraj ne pozna klima. Bolj kot moc motorja, bi sam gledal navor. Vec navora je manj se pozna vklopljena klima. Pa kot sem prej omenil, eni imajo pravocasno izklop klime, ker krmili racunalnik. Drugi pa mehansko kar se pozna, da vklopis klimo, racunalnik zazna breme in odpre loputo. Torej racunalnik motorja niti ne ve da je klima vklopljena, pri novejsih in drazjih je to drugace in se nihanja ne opazijo, ker racunalnik krmili klimo in takoj pri pospesevanju izklopi kompresor. Pri mehanskih je pa odzivni cas podaljsan in je odvisen od obratov, ko preseze doloceno stevilo obratov (vsak avto ima drugace) se sklopka kompresorja aktivira in manj bremeni motor. Pri rocni klimi je kot termostat, ko kompresor doseze svoj max se izklopi in vklopi, takrat avto nadlezno trza...
////
Bellzmet ::
Hm imam avto s 54kw in še nisem opazil, da bi klima kaj vplivala na mojo vožnjo oz. na "normalno" speljevanje. Isto kot jype sem mnenja, da je težava drugje... in ne v moči motorja.
Morda pa tista kolona za tabo kaj opazi, če že ti ne.
LOL. No ti kar živi v prepričanju, da če nekdo počasi speljuje, da je kriva klima in ne voznik:) Se pravi lahko zaključimo, da je zaradi tega pozimi veliko bolj tekoč promet:)))
andromedar ::
Pri mojem 100KM atmosferskem bencincu se klima pozna na moči - ni pa grozno,...ali kot praviš, da bi bile težave pri speljevanju...niti slučajno.
Eh?
Sami ::
Sam na tak nacin po 300k-400k v 5 letih naredim, pa sklopka zdrzi tudi 150k (rekord 200k) pa je 80% mestne voznje. Pri bencinarju pa isto ni kaj dosti razlike, pri vsakmu mi je zdrzala 150k pa sem speljeval bolj ali manj 1500-2000 obratov.
Sklopka rekord pri 200k km....potem nekaj delaš narobe...žal :D, meni je vseh avtomobilih držala dlje (seveda tudi mestne vožnje), speljevati pri 2000rpm pri bencinarju ali dizlu pa je res nesmiselno...to ni normalna vožnja.
Naš Golf IV 1.9TDI ima trenutno malo čez 430k km in ima prvo sklopko, ki še nič ne "spodrsava" (res pa da je bilo večinoma relacij in NE speljevanja pri 2000rpm) :D
Jaz speljem dejansko z idle obrati in ko avto zagrabi postopoma dodam gas in za menoj ni nobene kolone :D
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
jype ::
Scorpia ::
Sam na tak nacin po 300k-400k v 5 letih naredim, pa sklopka zdrzi tudi 150k (rekord 200k) pa je 80% mestne voznje. Pri bencinarju pa isto ni kaj dosti razlike, pri vsakmu mi je zdrzala 150k pa sem speljeval bolj ali manj 1500-2000 obratov.
Sklopka rekord pri 200k km....potem nekaj delaš narobe...žal :D, meni je vseh avtomobilih držala dlje (seveda tudi mestne vožnje), speljevati pri 2000rpm pri bencinarju ali dizlu pa je res nesmiselno...to ni normalna vožnja.
Naš Golf IV 1.9TDI ima trenutno malo čez 430k km in ima prvo sklopko, ki še nič ne "spodrsava" (res pa da je bilo večinoma relacij in NE speljevanja pri 2000rpm) :D
Jaz speljem dejansko z idle obrati in ko avto zagrabi postopoma dodam gas in za menoj ni nobene kolone :D
Razlika je ali avto imas druzinske zadeve in sluzbene, ki je non stop natovarjen itn... lahko imas avto tudi 500k prvo sklopko ce se po avtocesti vozis in na dolge fure... zato sem zraven napisal kolk je mestne voznje...
////
issak ::
Imam 11 let star, 1.4 bencinar, 64kW (88KM), pa ko prižgem klimo se kar pozna pri pospeških, tako da naprimer če prehitevam ali pa se vključujem na avtocesto se pozna če jo ugasnem. Pri normalni mestni vožnji ni neke pretirane razlike, malo več gasa ob speljevanju ampak res malenkost. Ampak je ko jo pa prižgem pa avto kar malo cukne in ko jo ugasnem malo poskoči. Z ostalimi avti nimam izkušenj.
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2
Heavy ::
1.9TDI, avto res pocukne če se klimo ugasne ali prižge med pospeševanjem. Se pa ne opazi razlike pri vožnji.
#TeamFelix
Superboyy ::
Samo to je 105 dizelskih KM na cca 1500 kg + polna obtežitev... neumnost...
Ne vem kaj je večja neumnost.
Da se 2x na leto polno obtežen voziš 100-120 po AC.
Ali da kupiš močnejši motor, zato da 2x na leto lažje prehitevaš na AC, žre ti pa liter več skozi celo leto.
Pač se je treba vprašat kolk si pripravljen plačat za določeno udobje.
win64 ::
Podpvprašanje in nekaj mi ne gre v glavo.
"Domača" klima žre okoli 2-3kW. Kako se potem lahko to pozna pri 100kW?
Vprašanje mišljeno kot kje so ostale izgube pri uporabi klime?
"Domača" klima žre okoli 2-3kW. Kako se potem lahko to pozna pri 100kW?
Vprašanje mišljeno kot kje so ostale izgube pri uporabi klime?
bobby ::
Dizel, 66kw, z klimo ali brez, ne zaznam razlike, povecanje porabe pa tudi komaj, ima 340kkm, speljujem pa tako, kot je ze eden pred mano rekel, stant gas, zacne grabit, dodam gas, pa imam bolj problem samo z tistimi pred mano, ki sanjajo za volanom in drkajo po tel na vsakem križišču.
Zgleda, da nekaj delam narobe nekje.
Dobro vprasanje Win64, to tudi mene zanima.
Zgleda, da nekaj delam narobe nekje.
Dobro vprasanje Win64, to tudi mene zanima.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
Utk ::
Domača klima žre okoli 1kw. V avtu da še manj, kakih 0,5. Ampak ko ti speljuješ, ali pa voziš 50, ne voziš s 100kw, ampak s 5 ali z 10. Ko ga nabiješ na 5000 obratov ko imaš tistih 100kw, se pa klima res ne pozna.
win64 ::
bobby ::
Pa kaj, a pol folk skos vozi z 10kw al kaj? Glede na krivulje motorja, dizel razvije najmanj 50% svoje moci ze pri 1500obr/min, bencinarji pa ne vem, ker nisem nobenega imel.
Pa ker vem, da se bo kdo oglasil spet z 'dej kaksen link'
https://www.google.si/search?client=ms-...
Po teh vasih teorijah, zrejo klime v avtih po 10kw ali pa pac res, neznanje voznikov.
Pa ker vem, da se bo kdo oglasil spet z 'dej kaksen link'
https://www.google.si/search?client=ms-...
Po teh vasih teorijah, zrejo klime v avtih po 10kw ali pa pac res, neznanje voznikov.
Ce eksplicitno ne odgovorim osebam PNG ali PR,..I dont care about your opinion.
mojster_joni ::
no daj koliko avtov z normalnim motorjem (100kW+ za kaj manjšega lažjega), ki niso težki kot tank si peljal in se je ornk videlo da ga klima upočasni
Utk ::
Če imaš malo občutka, boš čutil na gasu, če ga nimaš, ne boš niti pri cliotu s 55kw. Kot je nekdo tudi tu napisal.
mojster_joni ::
pri normalni vožnji z normalnim avtom in 100kW motorjem ne čutiš praktično nič razen da se ti odfuka od vročine
če ga pa rad tičiš do konca pa kupi bmwja m5
če ga pa rad tičiš do konca pa kupi bmwja m5
Utk ::
Ne, glih če ga do konca pritiskaš, še manj čutiš. Pri božanju gasa se to čuti. Ampak 90% ljudi je itak brez občutka za karkoli.
mojster_joni ::
čak a se ne pospešuje tako da pritisneš gas do enih normalnih obratov, dosežeš željeno hitrost in potem daš v nižjo prestavo in voziš z nižjimi obrati?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | efektivna vožnja dizla (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 34096 (29696) | Siddh |
» | katero vozilo (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 23444 (21353) | denabiker |
» | Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24482 (21579) | Pyr0Beast |
» | Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25781 (23514) | energetik |
» | Poraba avtomobila. (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 23057 (19804) | Zheegec |