» »

Clio se zaganja, trokira

Clio se zaganja, trokira

zobnik ::

Clio l.2002, vedno vžge v prvo, ampak se pojavi problem da začne trokirat, se zaganjat, včas tud crkne, ko pa se malo ogreje deluje normalno. Tuljava, svečke, kabli novo. Nobena lučak ne gori, poraba normalna. Cevke pregledane so kot nove.
Je imel kdo podobne težave motor 1.4 8v
En mi je rekel, da je lahko senzor temeprature.....

Brane22 ::

Senzor položaja odmične gredi ? Ali pa kak MAF senzor...

zobnik ::

Ta senzor bi bil kriv, če nebi avto vžigal, men vedno vžge, v prvo.
Mafa mislim, da nima

Brane22 ::

Mene je na astri jebalo to, da je bil senzor nekje na meji in mislim da ga je prekinjalo občasno.

Poglej na skenerju kaj računalnik poroča - katere napake itd.

chort ::

Pri meni je podobne simptome na 1.2 motorju povzročil usran motorček/ventil za dovajanje zraka za prosti tek.

#000000 ::

Kolega je mel nekje podoben letnik 1.4 RN, njemu ga niso zrihtal dva meseca, dokler ni nek znalec, vzel sesalno krivino dol (je platična) in z lupo našel razpoke ki so vlekle fouš zrak, in avto ni tekel tako kot treba razen mrzel, čim se je ogrel je začel sračkat.

janezvalva ::

baje da se tisti magnetni senzor grede zapaca, pa ga moraš malo s krpo pobrisati

krneki0001 ::

Motorček prostega teka.

zobnik ::

Brane22 je izjavil:

Senzor položaja odmične gredi ?


Spucan ni učinka

krneki0001 je izjavil:

Motorček prostega teka.


spucan + loputa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zobnik ()

krneki0001 ::

Tudi če je spucan motorček, lahko dela probleme. Poišči nekoga z enakim cliotom in zamenjajta motorčke in potem sprobaj, če deluje v redu.

RedDrake ::

Pred skoraj desetletjem smo imeli podoben problem na Twingu z 1.2 masino.
Napeljava je bila slaba - oz. bolj natancno izolacija je bila preguljena nekje v prostoru od motorja.
Ko je prebilo je masina zacela kar crkovati, ali pa je dobila na obratih sama od sebe.
Avto je delal ali ne, odvisno od temperature - zunanje IN(!) ogretosti masine.

Vsekakor daj pregledati zadevo pri dobrem avtoelektricarju (ali pa se loti pregleda vseh kablov in kontaktov sam, saj ni tako veliko robe v teh starejsih masinah).

zobnik ::

Temperaturo mi različno kaže kazalec, kukr se mu zazdi, tud čez 100 al pa tud samo 40-60...ko pa odprem havbo vse normalno dela, počasna in tahitra stopnja ventilatorja, tekočine ne zmanjkuje, vleče super, ni mast na pokrovčku za dolivanje olja. tud olje se ne meša med vodo, na kadi belo....tud motor ni masten, vsi kabli OK,

blink ::

zobnik je izjavil:

Temperaturo mi različno kaže kazalec, kukr se mu zazdi, tud čez 100 al pa tud samo 40-60...ko pa odprem havbo vse normalno dela, počasna in tahitra stopnja ventilatorja, tekočine ne zmanjkuje, vleče super, ni mast na pokrovčku za dolivanje olja. tud olje se ne meša med vodo, na kadi belo....tud motor ni masten, vsi kabli OK,


Jaz sem imel podoben primer pri taki starosti. Pri meni je mehanik zamenjal senzor temperature hladilne tekočine in maso (žična povezava med blokom motorja in karoserijo - bila je že preperela). Senzor ne sporoča več podatkov računalniku, ko se pa ogreje pa se stanje izboljša, vendar občasno med vožnjo tudi cukne (ko pospešuješ oz. pohodiš gas) ali pa kar crkne (ustavljanje na križišču).

Simptomi slabega motorčka prostega teka so zgolj nihanje obratov v leru - ne drži minimalnih obratov (900 obratov) ko si pred semaforjem, ampak skače na 3000 ali pa vse do 0, torej crkne tako da moraš vedno dajati malo gasa in ročno vzdrževati minimum.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5018521 (11463) jalovec09
»

Prevelika poraba goriva

Oddelek: Na cesti
255273 (4182) Scorpia
»

Obrati motorja v prostem teku

Oddelek: Na cesti
4012418 (11159) menjalnik
»

Ugašanje avtomobila v prostem teku

Oddelek: Na cesti
4315141 (13783) miraldinjos
»

Ugašanje avtomobila

Oddelek: Na cesti
268982 (8196) Opkow

Več podobnih tem