Forum » Igre » Anthem
Anthem
oo7 ::
EA's brand new shooter 'Anthem' is reportedly crashing and bricking PS4 consoles
https://bgr.com/2019/03/05/anthem-ps4-c...
https://bgr.com/2019/03/05/anthem-ps4-c...
oo7 ::
'Anthem' Players Are Staging A Boycott To Send A (Redundant) Message To BioWare
https://www.forbes.com/sites/insertcoin...
https://www.forbes.com/sites/insertcoin...
ahac ::
Dolg članek:
How BioWare's Anthem Went Wrong
Jason Schreier / Kotaku
https://kotaku.com/how-biowares-anthem-...
pa response od Bioware:
http://blog.bioware.com/2019/04/02/anth...
na kar je avtor članka odgovoril:
https://twitter.com/jasonschreier/statu...
How BioWare's Anthem Went Wrong
Jason Schreier / Kotaku
https://kotaku.com/how-biowares-anthem-...
pa response od Bioware:
http://blog.bioware.com/2019/04/02/anth...
na kar je avtor članka odgovoril:
https://twitter.com/jasonschreier/statu...
The more I reread and think about this BioWare response, the more I'm amazed by how cowardly it is. Written before they even read the article, attacking a journalist for reporting the truth about a company in crisis... It's almost hard to believe.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
oo7 ::
Inside look at BioWare explains exactly how fake E3 2017's Anthem demo was
https://arstechnica.com/gaming/2019/04/...
https://arstechnica.com/gaming/2019/04/...
oo7 ::
New Anthem survey discovers over half the playerbase at launch has already quit the game for good
https://www.gamesradar.com/new-anthem-s...
Od vas kdo še igra ?
https://www.gamesradar.com/new-anthem-s...
Od vas kdo še igra ?
HighBane ::
Sem zakupil Origin Primier in malo igral. Combat je imel odličen feeling. Motilo me je koliko je letenje med combatov slabo ( prekratko) in ni možnosti dviga / spusta med lebdenjem. Orožja imajo predolg reload, kar ubije tempo pri taki igri, tako da se večina časa uporabljal Storm s katerim sem spammal ability.
Nehal sem igrat, ker je igra postajala grind, nisem čutil neke dolge obstojnosti in se mi je zdelo, da ne bo dolgo aktualna med množico.
Nehal sem igrat, ker je igra postajala grind, nisem čutil neke dolge obstojnosti in se mi je zdelo, da ne bo dolgo aktualna med množico.
dolenc ::
Bom drugače vprašal, je zdej vreden tistih 17eur za koker ga lahko dobim, al kaže da bodo že ugasnili strežnike?
dolenc ::
Ma destiny mam, pa sem bil tud navdušen na začetku in tam je ostalo .
Dobro, še malo počakam potem, če kaj pametnega naredijo, oz še boljše gre f2p.
Dobro, še malo počakam potem, če kaj pametnega naredijo, oz še boljše gre f2p.
Ales320 ::
Cataclysm (event), ki je dejansko zabaven se bo končal čez približno 10 dni. Kaj bo na sporedu za tem se ne ve, verjetno nazaj v stare tirnice. Igra je manj bugasta kot je bila ob izidu. Problem je v sami vsebini, ki je ni veliko. Štirje strongholdi in mislim da 6 misij, ki so vbistvu iz kampanje z edino razliko v tem, da so težje. Kvaliteta loota je poden. Največkrat se zgodi, da dobiš legendaren kos opreme s povprečnimi statsi in je težko ustvarit "build". Prisiljen si delat s tem kar imaš in ni opcije, da bi lovil določene kose ki ti manjkajo in posledično izpilil build. Vse lahko pade povsod. Če bi postavil to vprašanje, ko se je event začel bi ti rekel, da je vreden 17€. Zdej se bom odgovora vzdržal. ;)
Zmajc ::
Ma destiny mam, pa sem bil tud navdušen na začetku in tam je ostalo .
Dobro, še malo počakam potem, če kaj pametnega naredijo, oz še boljše gre f2p.
Saj, New Light je F2P verzija destiniya, ki gre na live steam-u 1. oktobra. (Če hočeš prenesti svoj progress tja moraš bindat svoj bungie acc z steamom).
dolenc ::
Mal premal sm spilal, da bi me lahko resno vzel :).
Zaenkrat je super, gameplay mal bolj dinamicna Andromeda, vizualno super, ce bo pa vsebine zmanjkal bom pa vidu. Za loot mi je vseeno, vazen da gameplay stima.
Zaenkrat je super, gameplay mal bolj dinamicna Andromeda, vizualno super, ce bo pa vsebine zmanjkal bom pa vidu. Za loot mi je vseeno, vazen da gameplay stima.
dolenc ::
Zgodba se počasi razvija, na začetku je res bol bogo, pol se pa počasi začne.
Gameplay je meni med najboljšimi možnimi. Že od samega začetka. Po Andromedi mi je nekak ostalo, da bi nekaj podobnega igral in to je to, samo še malo boljše.
Vid se, da lahko zadevo lepo razvijejo, če bodo zagrabli. Ne vem pa, če bodo. Čuti se v špilu, da je vse kaotično, njihov razvoj, ne sam špil :). Če bi tapravi bioware zagrabil in nekaj izvlekli iz vsebine bi bila top zadeva. Tudi v tem stanju kot je zdej ni slabo, lahko bi bilo pa boljše. Trenutno imam 17ur notri in nisem še vsega dal skozi.
Ena cela misija, tko nekako zgleda :)
Gameplay je meni med najboljšimi možnimi. Že od samega začetka. Po Andromedi mi je nekak ostalo, da bi nekaj podobnega igral in to je to, samo še malo boljše.
Vid se, da lahko zadevo lepo razvijejo, če bodo zagrabli. Ne vem pa, če bodo. Čuti se v špilu, da je vse kaotično, njihov razvoj, ne sam špil :). Če bi tapravi bioware zagrabil in nekaj izvlekli iz vsebine bi bila top zadeva. Tudi v tem stanju kot je zdej ni slabo, lahko bi bilo pa boljše. Trenutno imam 17ur notri in nisem še vsega dal skozi.
Ena cela misija, tko nekako zgleda :)
Gregex ::
Igra je v ea access = the game is pretty much dead.
Je pa fino, da vzameš za en mesec access za 5€ in tole itak preigraš v enem tednu, več nimaš kaj počet.
Je pa fino, da vzameš za en mesec access za 5€ in tole itak preigraš v enem tednu, več nimaš kaj počet.
Wrop ::
Preveč hitro so skočili na loot cash grab vrtiljak. Njim ni uspelo.
Po tem polomu Bioware ne bo nikoli več isti. Se ne bom čudil, če ga čez pet let ne bo več.
Po tem polomu Bioware ne bo nikoli več isti. Se ne bom čudil, če ga čez pet let ne bo več.
Zmajc ::
Saj boljše tako, vsaka zgodba enkrat mine. V gaming industriji pa je tudi dovolj talenta, da dobrih iger ne bo zmanjkalo.
Brez veze delat nekaj na silo če ni ekipe z srcem in idejami ampak je vse rutina in dog eat dog corporate okolje.
Brez veze delat nekaj na silo če ni ekipe z srcem in idejami ampak je vse rutina in dog eat dog corporate okolje.
XsenO ::
Bioware kot ga poznamo je v praksi umru po ME3. Dohtorja sta odšla in firma je iz trendsetterja postala follower
1 + 1 = 1
scipascapa ::
Leta smo jih opozarjal in prosil, da naredijo remaster ME trilogije, ne pa ne...zdaj se pa jebite.
dolenc ::
Gameplay je res zabaven.
Sam koncept teh looter-shooterjev je meni čisto zgrešen, ker mi je vseeno za neke virtualne predmete. Ampak jebemumater, da imajo Destiny, Anthem in Warframe (tudi Borderlands) samo vzdušje oz "artstyle", ki se mi dopade, Anthem še v nulo zadane gameplay.
Siguren bi zadeva lahko bila še boljša, če bi dodali malo več globine, ampak tisto kar je, je zelo zabavno.
Prilimam jutri še 2 drugi klasi, da ne bo samo moj "vojaček", samo da yutube naredi svoje.
Ubistvu se mi tolk stvari dopade, da kar stiskam snemanje konstantno, da mal podelim te lepote
Sam koncept teh looter-shooterjev je meni čisto zgrešen, ker mi je vseeno za neke virtualne predmete. Ampak jebemumater, da imajo Destiny, Anthem in Warframe (tudi Borderlands) samo vzdušje oz "artstyle", ki se mi dopade, Anthem še v nulo zadane gameplay.
Siguren bi zadeva lahko bila še boljša, če bi dodali malo več globine, ampak tisto kar je, je zelo zabavno.
Prilimam jutri še 2 drugi klasi, da ne bo samo moj "vojaček", samo da yutube naredi svoje.
Ubistvu se mi tolk stvari dopade, da kar stiskam snemanje konstantno, da mal podelim te lepote
dolenc ::
Rečmo, da je sprocesiral :)
Interceptor - ?assassins/melee klasa, hiter, skače vse okoli, sam prtiskaš.
Storm - Caster klasa, verjetno najvišji dps in z najbolj elegantnim premikanjem s svojim bebdenjem.
Interceptor - ?assassins/melee klasa, hiter, skače vse okoli, sam prtiskaš.
Storm - Caster klasa, verjetno najvišji dps in z najbolj elegantnim premikanjem s svojim bebdenjem.
dolenc ::
Origin pravi 30 ur.
Končal sem glavno zgodbo, catalyst "event", nekaj stranskih, ene 2 raida(oz tle se jim reče strongholds), pomojem gre že bol na hlape, ampak zaenkrat še ni zmanjkal :)
Končal sem glavno zgodbo, catalyst "event", nekaj stranskih, ene 2 raida(oz tle se jim reče strongholds), pomojem gre že bol na hlape, ampak zaenkrat še ni zmanjkal :)
dolenc ::
33h Sprašil sem vse kar se je dalo, oz kak stronghold mi je še ostal, za kak vikend.
Zdej pa sam še grind, česar ne bom delal :)
V takem stanju kot je, če kdo pogreša mass effect občutek (ne zgodbe), je špil čisto soliden, za ta dnar kot se okoli podaja itak, se splača prešpilat. Zdej če bodo pa še kej naredil iz tega bomo pa videl ...
Zdej pa sam še grind, česar ne bom delal :)
V takem stanju kot je, če kdo pogreša mass effect občutek (ne zgodbe), je špil čisto soliden, za ta dnar kot se okoli podaja itak, se splača prešpilat. Zdej če bodo pa še kej naredil iz tega bomo pa videl ...
oo7 ::
Mogoče
EA CEO Still Thinking About 7-10 Years Of 'Anthem'
https://www.forbes.com/sites/paultassi/...
EA CEO Still Thinking About 7-10 Years Of 'Anthem'
https://www.forbes.com/sites/paultassi/...
destroyer2k ::
33h Sprašil sem vse kar se je dalo, oz kak stronghold mi je še ostal, za kak vikend.
Zdej pa sam še grind, česar ne bom delal :)
V takem stanju kot je, če kdo pogreša mass effect občutek (ne zgodbe), je špil čisto soliden, za ta dnar kot se okoli podaja itak, se splača prešpilat. Zdej če bodo pa še kej naredil iz tega bomo pa videl ...
Ampak to je loot shooter z slabim lootom. Kolikor videl tebi je vseeno za loot, ampak večino je pričakovalo nagrajevanje z dobrim lootom, kar je pa v tej igri zelo slabo speljano.
ahac ::
Sources: BioWare Plans A Complete Overhaul For Anthem
https://kotaku.com/sources-bioware-plan...
https://kotaku.com/sources-bioware-plan...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
oo7 ::
BioWare confirms it's working on a "substantial reinvention" of Anthem
Following reports of "Anthem 2.0" last year.
https://www.eurogamer.net/articles/2020...
Following reports of "Anthem 2.0" last year.
https://www.eurogamer.net/articles/2020...
oo7 ::
Wrop ::
Pa dejansko kdo misli, da jim lahko karkoli uspe z Anthem? Slab okus v ustih je ostal mnogim.
ahac ::
Ne bi bili prvi, ki bi uspel.
Final Fantasy XIV, No Man's Sky pa še nekaj iger je bilo v podobni situaciji in so zdaj veliko boljše igre kot ob izidu.
Final Fantasy XIV, No Man's Sky pa še nekaj iger je bilo v podobni situaciji in so zdaj veliko boljše igre kot ob izidu.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zmajc ::
BioWare najprej rabijo totalno reorganizacijo vodstvene strukture in organizacije dela. Ker v tem je naječja težava, ki jo imajo.
svecka ::
VSe ferme so šle k vragu z "uspešnim vodstvom". BioWare, Activison Blizzard, Bethesda,..sam še crap delajo za instant fix, kot fast food.
Zmajc ::
Ja, očitno se vse po predolgem času v korporativnem okolju sfiži.
Osebno se ne sekiram, na trgu je ogromno talenta in manjših studijev, ki prevzemajo baklo kvalitete in inovacij. EA / Blizz / Activision / Bethesdo imam osebno večinoma na ignor listi.
Osebno se ne sekiram, na trgu je ogromno talenta in manjših studijev, ki prevzemajo baklo kvalitete in inovacij. EA / Blizz / Activision / Bethesdo imam osebno večinoma na ignor listi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Zmajc ()
Wrop ::
Ne bi bili prvi, ki bi uspel.
Final Fantasy XIV, No Man's Sky pa še nekaj iger je bilo v podobni situaciji in so zdaj veliko boljše igre kot ob izidu.
Že že, da so nekateri vsaj malo popravili okus po izidu. Ampak od nekih renomiranih studijev se pričakuje, da dostavijo tisto, kar so obljubili. Krog kupcev je precej večji pri teh in ko se jim zameriš, te valeče kepe ne ustaviš zlahka. Ko glavnina kupcev gre drugam, jih težko dobiš nazaj. Manjši studiji, ki izdelujejo bolj nišne igre, si vseeno lažje pridobijo igralce nazaj, ker te vrste iger ni ravno na tone.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Mass Effect 5 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17599 (178) | Zmajc |
» | Dragon Age: The Veilguard [Dreadwolf] [Dragon Age 4] (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 22793 (373) | oo7 |
» | Avowed (Obsidian Entertainment) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5696 (194) | oo7 |
» | Untitled Star Wars Game (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 20576 (2678) | oo7 |