Forum » Loža » Oddaja DDV-O za atipičnega zavezanca
Oddaja DDV-O za atipičnega zavezanca
Pegaz ::
Zdravo,
vesel bi bil, če mi kdo pomaga z naslednjimi stvarmi oz. mi priporoči računovodjo, ki se ukvarja s tujino in pozna te specifične stvari.
Sem atipični zavezanec za DDV. Za par strank sem opravljal elektronske storitve prek Upworka ter naivno mislil, da lahko račun izdam neposredno Upworku, z vsoto vseh posameznih del. Ob podrobnem pregledu sem ugotovil, da ta zadeva ne pije vode. Potrebno je izdati račun VSAKI stranki posebej, Upwork pa TEBI izda račun za upravljene storitve, saj Upwork ni tvoja stranka, ampak je le posrednik, za storitve katerega moraš plačat ti (in ne stranka).
Zadeva se potem malo zakomplicira, ker imaš štiri tipe strank (predpostavljamo, da niso iz Slovenije - če za njih delaš prek Upworka, se stvar še bolj zakomplicira):
- zavezanec za DDV iz EU,
- nezavezanec za DDV iz EU,
- zavezanec za DDV iz tretje države,
- nezavezanec za DDV iz tretje države.
Če prav razumem stvar, moram kot izvajalec elektronskih storitev sam plačati DDV, če naredim storitev le nezavezancu za DDV iz EU. Pri vseh ostalih na račun dodam "reverse charge ...".
Sam pa moram plačati DDV za storitve, ki mi jih je opravil Upwork.
Zanima me naslednje. Na DDV-O obrazcu, v katero okence vpišem
- vsoto storitev, ki mi jih je opravil Upwork,
- vsoto storitev, ki sem jih opravil za nezavezance iz EU,
- vsoto storitev, ki sem jih opravil za ostale stranke, za katere ne rabim plačat DDV.
Prav tako me zanima katere od teh štirih tipov strank moram vnesti v rekapitulacijsko poročilo in v katero okence je potrebno to vnesti. Verjetno je treba vnesti le EU stranke, ni mi pa jasno ali je potrebno to narediti za oba - zavezanca in nezavezanca.
Hvala za vse informacije, tudi za priporočilo računovodje, ki bi mi na hitro odgovoril te stvari.
Spodaj sta screenshota praznega DDV-O in rekapitulacijskega poročila, če kdo ve, kam točno treba te stvari vpisat.
vesel bi bil, če mi kdo pomaga z naslednjimi stvarmi oz. mi priporoči računovodjo, ki se ukvarja s tujino in pozna te specifične stvari.
Sem atipični zavezanec za DDV. Za par strank sem opravljal elektronske storitve prek Upworka ter naivno mislil, da lahko račun izdam neposredno Upworku, z vsoto vseh posameznih del. Ob podrobnem pregledu sem ugotovil, da ta zadeva ne pije vode. Potrebno je izdati račun VSAKI stranki posebej, Upwork pa TEBI izda račun za upravljene storitve, saj Upwork ni tvoja stranka, ampak je le posrednik, za storitve katerega moraš plačat ti (in ne stranka).
Zadeva se potem malo zakomplicira, ker imaš štiri tipe strank (predpostavljamo, da niso iz Slovenije - če za njih delaš prek Upworka, se stvar še bolj zakomplicira):
- zavezanec za DDV iz EU,
- nezavezanec za DDV iz EU,
- zavezanec za DDV iz tretje države,
- nezavezanec za DDV iz tretje države.
Če prav razumem stvar, moram kot izvajalec elektronskih storitev sam plačati DDV, če naredim storitev le nezavezancu za DDV iz EU. Pri vseh ostalih na račun dodam "reverse charge ...".
Sam pa moram plačati DDV za storitve, ki mi jih je opravil Upwork.
Zanima me naslednje. Na DDV-O obrazcu, v katero okence vpišem
- vsoto storitev, ki mi jih je opravil Upwork,
- vsoto storitev, ki sem jih opravil za nezavezance iz EU,
- vsoto storitev, ki sem jih opravil za ostale stranke, za katere ne rabim plačat DDV.
Prav tako me zanima katere od teh štirih tipov strank moram vnesti v rekapitulacijsko poročilo in v katero okence je potrebno to vnesti. Verjetno je treba vnesti le EU stranke, ni mi pa jasno ali je potrebno to narediti za oba - zavezanca in nezavezanca.
Hvala za vse informacije, tudi za priporočilo računovodje, ki bi mi na hitro odgovoril te stvari.
Spodaj sta screenshota praznega DDV-O in rekapitulacijskega poročila, če kdo ve, kam točno treba te stvari vpisat.
- spremenil: Pegaz ()
Pegaz ::
Sem poklical par računovodij in eni niso imeli časa, eden mi je nahitro nekaj zastonj povedal, a tudi narobe (vem, ker sem se prej pozanimal), na koncu pa sem dobil prek ene večje firme gospo, ki mi je točno znala povedat stvari (in sem jim tudi plačal pol urno svetovanje - bilo je vredno plačila).
Naslednje ugotovitve veljajo za atipičnega aka malega zavezanca za DDV.
DDV-O in rekapitulacijsko poročilo se izpolnjuje izključno za opravljene storitve ZAVEZANCEM iz EU. Vse ostale se tu notri ne vpisuje (se jih pa vpisuje v knjige izdanih računov). Skupno vsoto opravljenih storitev je potrebno vpisati na DDV-O v okence št. 12 ter vsoto posamezne stranke v rekapitulacijsko poročilo v okence A6.
Pozor: zneske je potrebno vpisovati v EUR, iz USD ali katere druge valute pa se jih pretvori z dnevno tečajnico Banke SLovenije na dan opravljene storitve oz. na dan prejema denarja - vzeti moraš tisto, po kateri moraš plačati več davka.
Za izdajo računov NEZAVEZANCEM za DDV iz EU se stvar malo bolj zakomplicira - glej url - ampak v DDV-O in v rekapitulacijsko poročilo se tega ne vpisuje (niti strank izven EU).
Na izdane račune zavezancem iz EU napišeš "reverse charge", zavezancem in nezavezancem izven EU pa, da je to neobdavčljiv promet (nekaj v smislu neobdavčljivi promet, ki prinaša pravico do odbitka DDV).
Kar se tiče plačevanja DDV za nabavljene storitve - v mojem primeru storitve Upwork-a: Upwork je ameriško podjetje brez podružnice v EU, ima pa davčno številko, ki se začne z EU. Na računih, ki ti jih izdajo, napišejo Reverse charge VAT... (v kolikor vneseš veljaven VAT na njihovo stran), kar pomeni, da moraš sam plačati ta DDV. Če nisi samo atipični zavezanec za DDV, ampak normalni, lahko to šteješ kot stroške, drugače ne moreš in moraš plačati ta DDV.
Zadevo spet preračunaš v EUR tako kot prej in celotno vsoto storitve vpišeš v DDV-O v okence št. 31, ter davek, ki ga moraš plačati (to je 22% vsote storitve) v okence št. 25.
Vse zneske treba vpisovati brez centov - število se zaokroži do najbližjega celega števila.
Pozor: Tako jaz razumem zadeve in ni nujno, da jih pravilno. Za vse popravke/komentarje se priporočam.
Naslednje ugotovitve veljajo za atipičnega aka malega zavezanca za DDV.
DDV-O in rekapitulacijsko poročilo se izpolnjuje izključno za opravljene storitve ZAVEZANCEM iz EU. Vse ostale se tu notri ne vpisuje (se jih pa vpisuje v knjige izdanih računov). Skupno vsoto opravljenih storitev je potrebno vpisati na DDV-O v okence št. 12 ter vsoto posamezne stranke v rekapitulacijsko poročilo v okence A6.
Pozor: zneske je potrebno vpisovati v EUR, iz USD ali katere druge valute pa se jih pretvori z dnevno tečajnico Banke SLovenije na dan opravljene storitve oz. na dan prejema denarja - vzeti moraš tisto, po kateri moraš plačati več davka.
Za izdajo računov NEZAVEZANCEM za DDV iz EU se stvar malo bolj zakomplicira - glej url - ampak v DDV-O in v rekapitulacijsko poročilo se tega ne vpisuje (niti strank izven EU).
Na izdane račune zavezancem iz EU napišeš "reverse charge", zavezancem in nezavezancem izven EU pa, da je to neobdavčljiv promet (nekaj v smislu neobdavčljivi promet, ki prinaša pravico do odbitka DDV).
Kar se tiče plačevanja DDV za nabavljene storitve - v mojem primeru storitve Upwork-a: Upwork je ameriško podjetje brez podružnice v EU, ima pa davčno številko, ki se začne z EU. Na računih, ki ti jih izdajo, napišejo Reverse charge VAT... (v kolikor vneseš veljaven VAT na njihovo stran), kar pomeni, da moraš sam plačati ta DDV. Če nisi samo atipični zavezanec za DDV, ampak normalni, lahko to šteješ kot stroške, drugače ne moreš in moraš plačati ta DDV.
Zadevo spet preračunaš v EUR tako kot prej in celotno vsoto storitve vpišeš v DDV-O v okence št. 31, ter davek, ki ga moraš plačati (to je 22% vsote storitve) v okence št. 25.
Vse zneske treba vpisovati brez centov - število se zaokroži do najbližjega celega števila.
Pozor: Tako jaz razumem zadeve in ni nujno, da jih pravilno. Za vse popravke/komentarje se priporočam.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pegaz ()
Invictus ::
Ti oddaj zadeve.
Če boš napačno izpolnil, te bodo poklicali. In prosili za popravke. Takrat je dobro da se narediš malo neumnega in spljuvaš računovodje. Pa ti bodo lepo povedali kako je prav .
Če boš napačno izpolnil, te bodo poklicali. In prosili za popravke. Takrat je dobro da se narediš malo neumnega in spljuvaš računovodje. Pa ti bodo lepo povedali kako je prav .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Pegaz ::
Res je, sam saj veš kako je - če ne poznaš dost podrobno stvari, ti tudi to, kar ti nekdo na hitro pove, ne pomaga kaj dosti. :)
user4683 ::
Mene 1-2x letno poklice kontrolor, ker jih zmedejo same 0 na ddv-o obrazcu in redni vecji prilivi na TRR, ki jih vidijo. Ko jim povem, da so vsi racuni izdani firmi v tretji drzavi (ZDA) se jim zatakne in nimajo pojma kako je prav in se morajo pozanimat pri nadrejenem :) Ta nato ugotovi, da delam prav in je all good :)
p.s. sem pa, zaradi preseganja 50k/leto, cisto pravi zavezanec z ddv.
p.s. sem pa, zaradi preseganja 50k/leto, cisto pravi zavezanec z ddv.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: user4683 ()
CoreySteel ::
Hvala za tole Pegaz. Sem si kar shranil, tole bo sigurno še prav prišlo :)
Twitter: @CoreySteel_
Pegaz ::
Me veseli, da še komu pride prav. :)
Imam pa zdaj še en problem. In sicer ta, da od preteklih strank ne vem naslovov! Upwork ti naslovov vseh strank ne da (stranka mora posebej obkljukat, da je naslov viden). Pisal sem vsem strankam, od katerih nimam naslovov, in sem od štirih takih strank dobil samo enega. Na račun pa moraš seveda napisat ime stranke ter njen naslov.
Zdaj vidim samo dve možnosti:
1 - si izmislim naslov stranke iz ZDA/Kanade in upam, da ne bo nihče tega šel preverjat,
2 - na račun napišem, da je stranka kar Upwork, čeprav to ni - tukaj je tudi čudno, da jaz plačujem račune Upworku za storitve posredovanja in oni meni za programerske storitve.
Kaj narediti v tem primeru?
V prihodnje bom od vsake stranke zahteval naslov pred začetkom dela - če tega ne dajo, ne morem delati legalno za njih. Upwork take stvari bolj kot ne ignorira in ti da mislit, da so stvari bolj enostavne, kot so. Ampak žal ni tako, vsaj ne v EU.
Imam pa zdaj še en problem. In sicer ta, da od preteklih strank ne vem naslovov! Upwork ti naslovov vseh strank ne da (stranka mora posebej obkljukat, da je naslov viden). Pisal sem vsem strankam, od katerih nimam naslovov, in sem od štirih takih strank dobil samo enega. Na račun pa moraš seveda napisat ime stranke ter njen naslov.
Zdaj vidim samo dve možnosti:
1 - si izmislim naslov stranke iz ZDA/Kanade in upam, da ne bo nihče tega šel preverjat,
2 - na račun napišem, da je stranka kar Upwork, čeprav to ni - tukaj je tudi čudno, da jaz plačujem račune Upworku za storitve posredovanja in oni meni za programerske storitve.
Kaj narediti v tem primeru?
V prihodnje bom od vsake stranke zahteval naslov pred začetkom dela - če tega ne dajo, ne morem delati legalno za njih. Upwork take stvari bolj kot ne ignorira in ti da mislit, da so stvari bolj enostavne, kot so. Ampak žal ni tako, vsaj ne v EU.
Invictus ::
Če gre za pravno osebo, mora obstajati nek register.
Ali pa web stran. In od tam prepiši prvi naslov, ki ga najdeš .
Ali pa web stran. In od tam prepiši prvi naslov, ki ga najdeš .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
[SkA] ::
Kolikor jaz vem za stranke, ki so fizične osebe, mirno napišeš na račun končni kupec in fertik - http://help.minimax.si/sl/izdani-racun-....
Zgodovina sprememb…
- spremenil: [SkA] ()
Pegaz ::
[SkA]: Ne vem, če tole drži. V DDV podrobnejšem opisu FURS-a piše, da se za izdajo računov, kjer je potrebno plačati DDV, ne sme izdajati poenostavljeni račun, ampak navaden račun. Navaden račun pa mora vsebovati naslov kupca (4. točka).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pegaz ()
matvoz ::
Jaz sem moral za izstavitev računa nezavezancu za DDV v EU izpolniti obrazec za miniVEM in na račun dati VAT od njegove države.
Pegaz ::
Je potrebno kaj plačati za participacijo v miniVEM?
Proces je enostaven, kolikor razumem. Enkrat na 3 mesece oddaš obrazec v e-davkih z vsotami kolikor si prodal v vsaki EU državi ter plačaš davek na nek slovenski TRR. Je potrebno še kaj?
Proces je enostaven, kolikor razumem. Enkrat na 3 mesece oddaš obrazec v e-davkih z vsotami kolikor si prodal v vsaki EU državi ter plačaš davek na nek slovenski TRR. Je potrebno še kaj?
matvoz ::
AFAIK je to to. Nobene "članarine".
Največji problem je generiranje reference na UPNju na tisti slovenski TRR :)
Jaz sem imel na koncu tako referenco: RF51 SISIDŠDŠDŠDŠQ42016 - torej brez slashov in pik
Pomagal sem si s tem kalkulatorjem - http://www.jknc.eu/RFcalculator
Največji problem je generiranje reference na UPNju na tisti slovenski TRR :)
Pri sklicu se uporabi nestrukturirano referenco oblike SI/SIDŠDŠDŠDŠ/QN.LLLL, pri čemer je DŠDŠDŠDŠ davčna številka davčnega zavezanca, N je številka kvartala (od 1 do 4), LLLL je leto.
Jaz sem imel na koncu tako referenco: RF51 SISIDŠDŠDŠDŠQ42016 - torej brez slashov in pik
Pomagal sem si s tem kalkulatorjem - http://www.jknc.eu/RFcalculator
NBALive98 ::
Torej Upwork deluje tako: Vsakega zavezanca/nezavezanca iz EU vpišeš v mesečno Ddv-o in rekapitulacijsko poročilo.
Zavezanca/nezavezanca iz ZDA ne vpises, znesek vpišeš v letno poročilo in je to to. (?)
Upwork denar nakaže mesečno... (?). Če je ta denar vsota denarja nezavezancev in zavezancev ni pomembno, ker ti vodiš račune za vsak job posebej.
Upwork kasira servis glede na tvoj zaslužek z jobi. To pač vpisuješ v finančno poročilo kot strošek, enako kot 4€ za Google G-suite, ipd. Ni pomembno za ddv-o in rekapitualijski obrazec.
Nezavezanec iz EU ne vem zakaj bi kaj narocil, a še vedno so to storitve elektronske narave, zato nezavezanca iz EU vpišeš v ddv-o in rekapitulacijsko poročilo.
Ves ta čas Upwork izdaja račune zame strankam. Ti računi so negotovinski. Vsak račun si lahko dam dol in izprintam. Iz vsakega računa je razvidno, ali je stranka nezavezanec ali zavezanec iz EU, in strankina lokacija (?)
No razumem kje se zalomi. Ne poznam še Upworka zato sklepam da sta dve možnosti; a) Upwork vzame denar avtomatsko za svoj servis iz vsote ki si jo pridelal b) Upwork ti nakaže vso vsoto ki si jo pridelal, in potem ti naknadno plačaš servis. Sklepam da A. Potem jaz v ddv-o in rekapitulacijsko poročilo vpišem znesek, ki je ostal po tem, ko sem Upworku plačal za servis, je to res?
Zavezanca/nezavezanca iz ZDA ne vpises, znesek vpišeš v letno poročilo in je to to. (?)
Upwork denar nakaže mesečno... (?). Če je ta denar vsota denarja nezavezancev in zavezancev ni pomembno, ker ti vodiš račune za vsak job posebej.
Upwork kasira servis glede na tvoj zaslužek z jobi. To pač vpisuješ v finančno poročilo kot strošek, enako kot 4€ za Google G-suite, ipd. Ni pomembno za ddv-o in rekapitualijski obrazec.
Nezavezanec iz EU ne vem zakaj bi kaj narocil, a še vedno so to storitve elektronske narave, zato nezavezanca iz EU vpišeš v ddv-o in rekapitulacijsko poročilo.
Ves ta čas Upwork izdaja račune zame strankam. Ti računi so negotovinski. Vsak račun si lahko dam dol in izprintam. Iz vsakega računa je razvidno, ali je stranka nezavezanec ali zavezanec iz EU, in strankina lokacija (?)
No razumem kje se zalomi. Ne poznam še Upworka zato sklepam da sta dve možnosti; a) Upwork vzame denar avtomatsko za svoj servis iz vsote ki si jo pridelal b) Upwork ti nakaže vso vsoto ki si jo pridelal, in potem ti naknadno plačaš servis. Sklepam da A. Potem jaz v ddv-o in rekapitulacijsko poročilo vpišem znesek, ki je ostal po tem, ko sem Upworku plačal za servis, je to res?
matic492 ::
Malo obujam staro temo, ker sem dobil novo stranko preko upworka in je iz ZDA - a je že kdo v praksi izdajal račune za delo preko Upworka? Iz teh zgornjih zapisov mi sicer ni čisto jasno, ampak predvideval bi, da izdam račun njim direktno (Upwork je pač samo nekaj, kar meni izda račun za svoje storitve - posredovanje) in je to-to?
**(razumem pa seveda da to nima veze z DDV-O, ker je stranka - in tudi Upwork sam - iz ZDA in nimajo EU VAT davčnih)
**(razumem pa seveda da to nima veze z DDV-O, ker je stranka - in tudi Upwork sam - iz ZDA in nimajo EU VAT davčnih)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
matic492 ::
Če bo kdo slučajno v prihodnosti iskal keyword "Upwork izdajanje računov", sem se pozanimal oz. pisal računovodkinji, je nekako tako kot sem napisal prej:
- izdaš račun z cifro računa, ki ga dobiš od Upworka (TSXXXX) - (torej v mojem primeru to samo pomeni da malo drugače naklikam ko kreiram račun v sistemu - računovodski vnos računa)
- PDF od Upwroka, kjer izdajo račun v tvojem imenu je priponka (če bo slučajno inšpektor hotel videt)
- v Upworku tam pod W8-BEN moraš dati ime SPja, zato da se ti na računu izpiše
Svetovala mi je še, da dam Davčno v Upwork in da si DDV na njihov service poračunava sama na samobdavčitvi DDV - na koncu je znesek isti seveda, samo plačaš konec mesca. To velja seveda samo zato, ker sem že itak atipični zavezanec, je pa rekla da to ni nujno, sva se pa odločila oz. bom jaz tako delal.
- izdaš račun z cifro računa, ki ga dobiš od Upworka (TSXXXX) - (torej v mojem primeru to samo pomeni da malo drugače naklikam ko kreiram račun v sistemu - računovodski vnos računa)
- PDF od Upwroka, kjer izdajo račun v tvojem imenu je priponka (če bo slučajno inšpektor hotel videt)
- v Upworku tam pod W8-BEN moraš dati ime SPja, zato da se ti na računu izpiše
Svetovala mi je še, da dam Davčno v Upwork in da si DDV na njihov service poračunava sama na samobdavčitvi DDV - na koncu je znesek isti seveda, samo plačaš konec mesca. To velja seveda samo zato, ker sem že itak atipični zavezanec, je pa rekla da to ni nujno, sva se pa odločila oz. bom jaz tako delal.
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
Pegaz ::
Treba pazit, ker nazadnje ko sem gledal, Upwork pravi, da so oni le marketplace in je dejanska stranka tvoja stranka, ne Upwork.
Ker Upwork ne plačuje DDV, ki ga ti reverse-chargas.
Ker Upwork ne plačuje DDV, ki ga ti reverse-chargas.
matic492 ::
Ja, torej oni so meni zaračunali DDV na njihov fee, recimo jaz zaračunam 100$ preko upworka, stranka plača 100$
upwork vzame 20%oz. 20$, potem pa zaračunajo DDV na 20$ = 2.2$. Zdaj bom pa jaz samoobdavčitev tu naredil.
Glede končne stranke pa veljajo seveda isti pogoji kot za normalne račune.
Torej na kratko:
- 100$ gre končni stranki, upwork izda račun v tvojem imenu, ti ga moraš samo vnest oz. hranit pri sebi
- Service fee je tvoj strošek, ki ga izda Upwork preko svojega EU VAT IDja (če bi bil navaden SP bi imel to kot strošek, v mojem primeru je seveda vseeno, ker sem normiranc, in bom v samoobdavčitvi plačal pač isti znesek.)
Problem zna bit, če bi imel recimo stranke preko Upworka na obdavčljiv promet - naprimer slovensko firmo preko upworka. Pa bi presegel 50k za DDV, potem bi moral izdajat njim račun z DDVjem.
Seveda pa to za mene (in verjetno večino ostalih), ni problem.
Ali pa če bi preko Upworka delal za fizične osebe in presegel kakšno mejo, itd itd. pač enako kot normalni računi :)
upwork vzame 20%oz. 20$, potem pa zaračunajo DDV na 20$ = 2.2$. Zdaj bom pa jaz samoobdavčitev tu naredil.
Glede končne stranke pa veljajo seveda isti pogoji kot za normalne račune.
Torej na kratko:
- 100$ gre končni stranki, upwork izda račun v tvojem imenu, ti ga moraš samo vnest oz. hranit pri sebi
- Service fee je tvoj strošek, ki ga izda Upwork preko svojega EU VAT IDja (če bi bil navaden SP bi imel to kot strošek, v mojem primeru je seveda vseeno, ker sem normiranc, in bom v samoobdavčitvi plačal pač isti znesek.)
Problem zna bit, če bi imel recimo stranke preko Upworka na obdavčljiv promet - naprimer slovensko firmo preko upworka. Pa bi presegel 50k za DDV, potem bi moral izdajat njim račun z DDVjem.
Seveda pa to za mene (in verjetno večino ostalih), ni problem.
Ali pa če bi preko Upworka delal za fizične osebe in presegel kakšno mejo, itd itd. pač enako kot normalni računi :)
X670 Gaming X, R9 7900X, 64GB, EVGA RTX 3090 XC3, HX1000
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matic492 ()
kikach ::
Ali moram oddat DDV-O RKPO v kolikor v mesecu januarja ni bilo izdane fakture?
Hvala za pomoč-
Hvala za pomoč-
Likalnik ::
ja tako je...moraš oddati DDV-O tudi, če ni bilo izdane fakture...pač oddaš z 0€...2000€ na mesec je kazni, če tega ne oddaš
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Remote delo za tuje podjetje (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8610 (2712) | Kripto mesi |
» | Freelance, sp, in davkarija (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 23057 (16403) | matic492 |
» | W-8BENOddelek: Loža | 3468 (3286) | Invictus |
» | Remote programiranje - prejetje plačila (strani: 1 2 )Oddelek: Programiranje | 15334 (12684) | M.B. |
» | Najemna pogodba (ni zavezanec za DDV)Oddelek: Loža | 5387 (5078) | Vikking |