» »

problem megane l.2000 - smerniki delajo čudno + se nočejo ugasnit in kr sami se vžigajo

problem megane l.2000 - smerniki delajo čudno + se nočejo ugasnit in kr sami se vžigajo

sift ::

sm googlal na hard in ne najdem niččč na ta problem
do danes je vse prav delalo. spucal sem avto, naredil danes tehnični, parkiram. prej skočim do benzinske in opazim to čudo :

edit: sm se spomnu kr video snemat problem , evo ga :

Dam desni žmigavec in al prehitro/neenakomerno utripa in obenem še drugi, al pa sploh ne dela. Dam stikalo na sredino aka neutral in smernik še vedno dela sam, noče se izklopit.
Al leve al desne dam in ful hitro delajo in to oba. Med vožnjo se kr levi sam vžge in se na random sam ugasne kot vžge.
Tko da če kdo vozi za mano si misli da sm prizadet da dajem levega pa desnega pa levega pa desnega tko na hitro. Precej nevarno tudi. Na dvopasovnici da mi dela levi žmigavec ta k me hoče prehitet bo mislu da bom šel na drugi pas ko pa ne bom šel. :/
Nisem siguren se mi pa zdi tudi da je display na števcu zgubil na svetlobi, dosti težje se ga vidi, sam to nism siguren k je tako sonce, bi mogel videt ponoči kako je.

Tko da zdej sploh ne morem vozit dokler ne rešim

Verjetno problem v stikalu/ročici?

sm klical družinskega 'mehanika' k mi dela đabe stvari sam ga nism dobu, mogoče mi bo znal on rešit al pa ne.

če ne ga jutri peljem mehaniku samo nevem če me bo sprejel jutri tko da zdej cel vikend brez avta :/ ..

A je kakšn easy fix maybe, kakšna varovalka al kej podobnega? Če kliknem gumb za vse 4, ista scena , ko dam off spet delajo nekaj cajta sami v prazno.

Kakšne smeti sm to kupu jao
  • spremenilo: sift ()

Spxy ::

glede na to da maš megana se lahko kar skos z vsemi 4imi pelješ :))

sift ::

Spxy je izjavil:

glede na to da maš megana se lahko kar skos z vsemi 4imi pelješ :))


ahhahah sam res... prokleti drek francoski

TUKAJ VIDEO PROBLEMA :

DOOM_er ::

pri cliotu II pogosto crkuje stikalo za vklop vseh 4h žmigavcev, posledično tako da ti potem utripajo vsi štirje. Zadevo se da sicer prevezati v NC v NO tako da ko ti stikalo crkne, vsaj vsi 4je ne utripajo konstantno. Sicer odgovor nima nobene veze s tvojim problemom, ampak je mogoče samo razmišljanje za tiste ki imajo podobne probleme.
Robots will steal your job. But that's OK

sajmon ::

Imel podobno težavo na Meganu, da je en smernik nehal delat, če sem pritisnil zavoro. Posledično je takrat utripal hitreje. Je avtoelektričar takoj vedel, da je težava z maso pri zadnjih lučeh. Glede na tvoj opis bi prej sumil na težavo v stikalo v ročki.

sift ::

sajmon je izjavil:

Imel podobno težavo na Meganu, da je en smernik nehal delat, če sem pritisnil zavoro. Posledično je takrat utripal hitreje. Je avtoelektričar takoj vedel, da je težava z maso pri zadnjih lučeh. Glede na tvoj opis bi prej sumil na težavo v stikalo v ročki.


pomoje je tudi stikalo v ročki/ročka


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UI / UX v avtomobilih (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16726096 (4464) PARTyZAN
»

BMW 116i 2006 vs Megane 1.6 16V 2012 (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5611155 (9192) FTad
»

[stara el. napeljava] Napetost v luči naenkrat 60V namesto 230V

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
51086 (695) mirator
»

Clio Storia

Oddelek: Loža
406754 (5487) Blinder
»

Priklop osvetljenega stikala na 220V

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
63711 (3650) Azrael

Več podobnih tem