» »

MAGNA razgovor

MAGNA razgovor

««
36 / 37
»»

enemon ::

Kaj pa prleki delajo takega? :D

otago ::

enemon je izjavil:

Uf, tole pa ne bo dobro... Magna bo odpustila 500 ljudi v Gradcu...

https://sobotainfo.com/novica/globalno/...


Od zaposlenega v magni sem slišal da izvajajo mehka odpuščanja že 6 mesecev. Upokojitve, finančne vzpodbude za odhod itd. Imajo neredni delovni čas- izmensko, včasih prosti cel teden. Komentar je bil: če iščeš (želiš) varnost, Magna (v tem trenutku) odpade.

Zgornji sine, ki je našel službo v Magni ... 8 mesecev oz. leto dni Magne je še vedno dober deal. Upajmo, da ni v tem hitrem času vzel kredita za štalco in kravco.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: otago ()

enemon ::

otago je izjavil:

enemon je izjavil:

Uf, tole pa ne bo dobro... Magna bo odpustila 500 ljudi v Gradcu...

https://sobotainfo.com/novica/globalno/...


Od zaposlenega v magni sem slišal da izvajajo mehka odpuščanja že 6 mesecev. Upokojitve, finančne vzpodbude za odhod itd. Imajo neredni delovni čas- izmensko, včasih prosti cel teden. Komentar je bil: če iščeš (želiš) varnost, Magna (v tem trenutku) odpade.

Zgornji sine, ki je našel službo v Magni ... 8 mesecev oz. leto dni Magne je še vedno dober deal. Upajmo, da ni v tem hitrem času vzel kredita za štalco in kravco.


A v Sloveniji še funkcionira kaj od magne? Baje naj bi bil nek razvojni center?

IL_DIAVOLO ::

https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...

Magno je nekdo lepo okoli prinesel z elektrifikacijo. Sami propadli posli.

Le kako dolgo se bodo preživeli, ce so res sli all in v ponudnike luksuznih električnih avtov.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

miha98 ::

Ah mogoče pa bi ratalo. Če ne probaš ne veš... Sej bodo kitajske avte začeli delati... Mar bi ostali v bivši jugi... pa delali yugo naprej...

2dark ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

https://www.24ur.com/novice/gospodarstv...

Magno je nekdo lepo okoli prinesel z elektrifikacijo. Sami propadli posli.

Le kako dolgo se bodo preživeli, ce so res sli all in v ponudnike luksuznih električnih avtov.



"Britanski proizvajalec avtomobilov Ineos, start-up za električne avtomobile, je želel najprej razviti svojo tretjo serijo modelov, imenovano "Fusilier", pri Magni v Gradcu in jo nato takoj dati v izdelavo.

Menedžerji Magne so računali na 50.000 enot veliko naročilo
"

VW ma težave pri 50.000 EV-jih potem jih pa ne bo imel en no name brand.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

karafeka ::

karafeka je izjavil:

PersonaRuda je izjavil:

TSmešno pa mi je, ko folk misli, da je Magna dokončno zaprla vrata v Hočah in da bodo sedaj podrli fabriko ali pa jo prodali. Nič od tega ne bo. Čez par let, magari čez 10+ let bo laufala proizvodnja v Hočah...


No, oni so pred dvemi leti rekli, da bodo zaposlili 4000 ljudi v 2 letih. To jim je več kot uspelo, kajne?
A ti boš pa kar za 10 let napovedoval?

Bo prej tako, da bodo čez par leti ugotovili, da imajo v Sloveniji neko halo, ki jim samo stroške vleče, in jo bodo lepo prodali in odprli kako drugo lakirnico kje na jugu ali pa na Madžarskem, kot pa pri nas. Če bo sploh potrebno, glede na to kako dragi postajajo avti, ki bodo zaradi eko davkov in omejitev še dražji v prihodnje in katerih si jih bo lahko privoščilo veeeeeliiiko več ljudi kot včasih. Not.


No kako kaj kaže z Magmo v Hočah? Zdaj bodo začeli odpuščati še v Grazu.

kamiKaZaA ::

Prvo kot prvo, ne bodo odpuščali v Grazu, torej ne bodo odpuščali v Magna Steyr Graz ampak v Magna Powertrain v Lannach-u.

Magna ima 179.000 zaposlenih po svetu (podatek za tekoče leto 2023) in ustvarja več kot 35 milijard € prometu in ustvari letno več kot 1 milijardo čistega dobička. Mislim, da pa je z Magno konec, ker bodo v Lannach-u zaradi slabše prodaje električnih vozil (V Magna Powertrain v Lannach-u delajo izključno pogone za električns vozila) odpustili 200 ljudi. Uuuuuu, 200 od 15.000+ ljudi, kateri delajo za vse Magna obrate v Avstriji bodo odpustili zaradi težav prodaje EV vozil, eni pa doživljate orgazme kot, da bo podjetje dokončno propadlo...

Obrat v Hočah bo polno zalaufal, ko bo Magna sklenila določene posle s Kitajci, trenutno potekajo močna pogajanja glede cene in vsega ostalega, da se nadomesti izpad Fisker-ja in letos še poteče pogodba z Jaguarjem. Nič novega za Magno, ker proizvajalci prihajajo in odhajajo, Magna pa skozi raste in še 10 let nazaj so zaposlovali manj kot 100.000 ljudi, lani pa že skoraj 180.000. 200, 500 ali 1000 odpuščenih delavcev je v takšni branži nekaj vsakdanjega. Kot tudi, da lahko čez noč ponudijo novih 500 ali 1000 delovnih mest.

Koliko procentov je 200 od 15.000 (vseh zaposlitev obratov Magne v Avstriji)? Niti 1,50%. In toliko bodo odpustili ta mesec v Lannachu (ne Grazu).

IL_DIAVOLO ::

Nepomemben podatek za tako ogromno firmo. Oni lahko prav zaradi tega dejstva zaprejo vse obrate po Evropi in kljub temu preživijo.

In ne, Kitajci ne bodo nic vec poslovali ne z Evropo, se manj z Američani.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kamiKaZaA ::

Ma saj. karafeka je napisal kot pa bodo pol firme odpustili oz. najmanj 1/3. Na koncu pa se to skozi desetletja dogaja pri Magni, da se vsake toliko časa odpusti 200 pa zaposli 300 pa spet odpusti 500 in kasneje zaposli 400. In eni zdaj v luft skačejo ko bo 200 ljudi zgubilo službo, a na globalni ravni firme bodo 0,11% zaposlenih odpustili. To je isto kot da bi firma s 1000 zaposlenimi odpustila 1 osebo in bi že delali celi halo in v kakšni krizi je firma, ter napovedovali razne črne oblake za takšno podjetje. ;((

IL_DIAVOLO ::

Dejansko ti zelim povedati, da lahko zagovarjas magno kolko hočeš, ampak najbolj bodo nafukali migranti iz revnih drzav, firma pa bo kljub temu preživela.

Od take firme nima Evropa NIC. Samo uničevanje dobrih kmetijskih zemljisc in podtalnice.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kamiKaZaA ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Samo uničevanje dobrih kmetijskih zemljisc in podtalnice.

Aja, to, točno ja, najbolj rodvitna zemljišča so tista, kjer je obdana z dveh strani z avtocesto (najbolj obremenjen avtocestni križ na tem koncu Slovenije zaradi tranzita), na eni strani teče železnica in na drugem koncu je letališče. Da se ne menimo, da je v bližini "šoder jama", kjer se kopa šoder za gradnjo in da je na tej lokaciji par 10 cm zemlje pod njo pa sami šoder. Ja imaš prav, to je najbolj rodovitna zemlja na slovenskem ozemlju. ;((8-O

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: borisk ()

njyngs ::

Hehe ja to mi je blo vedno najbolj komično. Za dve manjši njivi so vzeli prostora, na samem šodru, pol so pa kmetje vozili traktorje po mestu in protestirali :)) Vsakotedensko kolesarim mimo tega faljenega Magna projekta pa res ne vem kdo je lahko tako mutav, da širi trditve o "kvalitetni rodovitni zemlji" na tem področju lol.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

kamiKaZaA ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Od take firme nima Evropa NIC.

Ima. Boljše plačane službe od konkurenčnih firm. In potem se tudi lažje pogajaš za višjo plačo, če jim pogojuješ, da greš v firmo, ki ti ponuja več. Vedno bo in je bilo tako. Od take firme nimajo nič ostala podjetja, ker so primorana dvigniti plače svojim zaposlenim (konkurenca je slaba za podjetja in dobra za delavski razred, ker imaš možnost izbire).

kamiKaZaA ::

njyngs je izjavil:

Hehe ja to mi je blo vedno najbolj komično. Za dve manjši njivi so vzeli prostora, na samem šodru, pol so pa kmetje vozili traktorje po mestu in protestirali :)) Vsakotedensko kolesarim mimo tega faljenega Magna projekta pa res ne vem kdo je lahko tako mutav, da širi trditve o "kvalitetni rodovitni zemlji" na tem področju lol.

Retardirane opice in teh ni malo, ker so se pustile, da jih mediji napizdijo in če bi imeli vsaj kanček možganov bi lahko vse skupaj povezali (sami šoder že par 10cm pod to zemljo, avtocesta, železnica, letališče vse to stran od par 10 metrov do 200 metrov od tega oh in ah zemljišča). In ni lepšega kot jesti zelenjavo ali poljščine prepojene z delci od gum kamionov in dizelskih izpustov, zraven pa še pošpricano s izpusti kerozina. In sedaj kot opice ponavljajo to kar so jim mediji servirali, da je to najbolj rodovitna zemlja v Sloveniji. Opice pač, ker ne znajo razmišljati s svojo glavo.

karafeka ::

kamiKaZaA je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Od take firme nima Evropa NIC.

Ima. Boljše plačane službe od konkurenčnih firm. In potem se tudi lažje pogajaš za višjo plačo, če jim pogojuješ, da greš v firmo, ki ti ponuja več. Vedno bo in je bilo tako. Od take firme nimajo nič ostala podjetja, ker so primorana dvigniti plače svojim zaposlenim (konkurenca je slaba za podjetja in dobra za delavski razred, ker imaš možnost izbire).

Ja, maš prav. Je bilo tudi na štajerskem podobno, višje plače itd.... dokler niso vse skupaj zaprli.

Sicer sem pa pomirjen glede na vse komentarje. Se vidimo drugo leto...

IL_DIAVOLO ::

Proizvodni delavec se pa bo kaj pogajal ja lol

Vzemi ali pusti.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kamiKaZaA ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Proizvodni delavec se pa bo kaj pogajal ja lol

Vzemi ali pusti.

8-O

Magna je proizvodnemu delavcu ponujala +300€ neto več kot konkurenčna firma na območju TAM-a in bivše Metalne. Tebi se to ne zdi dobro izhodišče za pogajanja za višjo plačo?

IL_DIAVOLO ::

Se nimas kaj pogajati, je prevelik bazen iz Bosne, kjer je plača 500€.

Preprosto gres, kjer dobis več. Resda v vecini primerov tudi delas bistveno vec, ampak dobro.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

kamiKaZaA ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Se nimas kaj pogajati, je prevelik bazen iz Bosne, kjer je plača 500€.

Preprosto gres, kjer dobis več. Resda v vecini primerov tudi delas bistveno vec, ampak dobro.

Pa kje ti živiš? Nihče iz Bosne ti več ne dela v SLO za 500€, če dobi v Bosni 500-700€. Kako vem? Sem se pogovarjal s parimi zaposlenimi iz firme kjer delam. Minili so časi, ko so v Bosni delali za 250€-350€ (pred korono so bile takšne plače v Bosni).

In v Magni ne delaš nič več kot pri enem privatniku v MB, kateri za razliko od Magne plačuje minimalca. No zdaj več ne, ker ti za čistega minimalca več ne dela nihče. Lahko iščeš, najdel ne boš. Moraš ponuditi vsaj +150€ več, da dobiš delavca.

IL_DIAVOLO ::

V bosni dobis 800€ za 10 urni delovnik. Seveda v Slo noben vec ne dela za 500€, za minimalca pa se kar precej ljudi.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

IL_DIAVOLO ::

Kar poglej carthago v ormozu, izjemno bogata firma, pa vidis pred firmo same tablice iz varazdina, ormozanci ne pridejo zraven. Zakaj? Ker lahko dajo minimalca in se ne bo noben pritozeval.

A razumes kaj zelim povedati? Dokler bodo imeli bazen cenejsih delavcev, bodi preprican da plac ne bodo korigirali pretirano. Morda 50€ bruto.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

borisk ::

kamiKaZaA je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Samo uničevanje dobrih kmetijskih zemljisc in podtalnice.

Aja, to, točno ja, najbolj rodvitna zemljišča so tista, kjer je obdana z dveh strani z avtocesto (najbolj obremenjen avtocestni križ na tem koncu Slovenije zaradi tranzita), na eni strani teče železnica in na drugem koncu je letališče. Da se ne menimo, da je v bližini "šoder jama", kjer se kopa šoder za gradnjo in da je na tej lokaciji par 10 cm zemlje pod njo pa sami šoder. Ja imaš prav, to je najbolj rodovitna zemlja na slovenskem ozemlju. ;((8-O


ja, pa še zalivana je bila z pesticidi, herbicidi, verjento še gnojevko. Zagotovo najdejo v tisti zemlji še sledi DTDja iz časov juge...

kamiKaZaA ::

Začela so se zelo resna pogajanja med GAC Group (Chinese state-owned automobile manufacturer Guangzhou Automobile Group) in Magno. Če bodo uspešna lahko pride v naslednjih parih mesecev do podpisa in nove masovne proizvodnje (dodatno zaposlovanje in tudi Magna v Hočah se bi v tem primeru zaštartala). GAC bi profitiral, ker bi se na ta način izognil carinam EU. Trenutna proizvodnja GAC-a je 2,1 milijona vozil v letu 2023.

Upam da pride do podpisa pogodbe.









starfotr ::

Carine ne pomenijo nič. Tudi, če jih nabijejo ma kitajske avte, se to v končni ceni ne pozna kaj dosti v primerjavi z evropskimi ali amerškimi avti oziroma cenami. So še vedno cenejši.

Oni bi know how iz Evrope. Nato si bodo morda itak postavili svoje tovarne (ki jih bodo poatavili kitajski delavci).

To je podobna finta, kot sestavljanje appla v US. My ass.

kamiKaZaA ::

Jaz pa mislim, da imajo carine še kako pomen in da delajo na tem, da se jim izognejo. In sploh niso male. Tja od 8% do nekje 35% se omenja. Kar pomeni takoj pri avtu ranga 25k pribitka nekje +2k več (za ameriški seveda), za Kitajski seveda vsaj +4k več. Pri avtu ranga 50k (kitajc), pa že nekje +9k do +17k več. In če se temu lahko izogneš, da se avti sestavljajo v EU se bo to marsikatera kitajska firma posluževala, ker bo strošek nižji od carine posledično bo več profita kot če se plačuje carina. Zanimivo, da za ameriško Teslo je predvidena carina 7,8%, medtem ko se carina za Kitajce začne pri 17%. V povprečju pa bo nekje 20,7%.

Predlog med drugim določa dodatne carine za ameriško podjetje Tesla (7,8-odstotka) ter za kitajska podjetja BYD (17 odstotkov), Geely (18,8 odstotka) in SAIC (35,3 odstotka).

fikus_ ::

starfotr, motiš se. Kirtajci na veliko gradijo tovarne v Mehiki, Indonezija, .... da se izognejo carinam v Usa. Podobna zgodba je za EU, kjer smo pred kratkim nabili 35% carino na CN EV.
Kitajci na Madžarskem že gradijo EV tovarno.

EU bi morala iti na podoben princip vlaganja CN v EU, kot se je šla CN pri vlaganju drugih v njihove tovarne. Večinski lastnik domač, ....
Knowhow-a imajo Kitajci dovolj, njihovi proizvajalci avtomobilov so prevzeli domač trg.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

kamiKaZaA ::

Problem pri gradnji tovarne je, da je potrebno 3-5 let preden dobiš ustrezna dovoljenja in da se fabrika zgradi. Prednost Magne pa je ravno ta, da ima dosti tovarn po EU in oni sedaj lahko zapolnijo kapacitete za naslednjih 5-10 let in se zmes potem kitajc odloči, če bo gradil lastno tovarno ali pa še naprej posloval z Magno.

Gregor P ::

Sam se še spomnim praktično 100 % carin v bivši Jugi, ko si moral za avtomobile iz tujine, plačati za dva. Tako da tele do Kitajske so še ok:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

fikus_ ::

Gregor P je izjavil:

Sam se še spomnim praktično 100 % carin v bivši Jugi, ko si moral za avtomobile iz tujine, plačati za dva. Tako da tele do Kitajske so še ok:8)


Tvoja logika je, ni problem, če meni krava crkne, samo da sosedu nagajam.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

2dark ::

Kdo bo kupoval Kitajske avte. Bo treba kupce najdit.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

pegasus ::

V 60ih letih: "kdo bo kupoval japonske avte?" ... Danes: japonci vsepovsod.
V 80ih letih: "kdo bo kupoval korejske avte?" ... Danes: korejci vsepovsod.
Danes: "kdo bo kupoval kitajske avte?" ... vidiš vzorec?

fikus_ ::

Ljudje ponavadi pretehtajo, kaj si lahko kupijo. Sežejo visoko, kolikor morejo ali pa kaj največ dobijo za svoj "razpoložljiv" denar.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Mato989 ::

fikus_ je izjavil:

Ljudje ponavadi pretehtajo, kaj si lahko kupijo. Sežejo visoko, kolikor morejo ali pa kaj največ dobijo za svoj "razpoložljiv" denar.



Večina ljudi kupi čisto preveč glede na to kaj si lahko privoščijo ker so nesposobni varčevati in imeti emergency fund itd...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

urli ::

kamiKaZaA je izjavil:

Jaz pa mislim, da imajo carine še kako pomen in da delajo na tem, da se jim izognejo. In sploh niso male. Tja od 8% do nekje 35% se omenja. Kar pomeni takoj pri avtu ranga 25k pribitka nekje +2k več (za ameriški seveda), za Kitajski seveda vsaj +4k več. Pri avtu ranga 50k (kitajc), pa že nekje +9k do +17k več. In če se temu lahko izogneš, da se avti sestavljajo v EU se bo to marsikatera kitajska firma posluževala, ker bo strošek nižji od carine posledično bo več profita kot če se plačuje carina. Zanimivo, da za ameriško Teslo je predvidena carina 7,8%, medtem ko se carina za Kitajce začne pri 17%. V povprečju pa bo nekje 20,7%.

Predlog med drugim določa dodatne carine za ameriško podjetje Tesla (7,8-odstotka) ter za kitajska podjetja BYD (17 odstotkov), Geely (18,8 odstotka) in SAIC (35,3 odstotka).


Vprašanje, kaj se jim bolj splača? Sestavljati avtomobile v EU je (finančno) nekaj povsem drugega kot na Kitajskem… tu so delavske pravice, neprimerno višji stroški dela… (energija, plače…). Saj zato pa VW ne more biti tako poceni, če imajo delavci v nemški tovarni povprečno plačo 5500€…

starfotr ::

Če so vsi Japonci in Korejci preživeli višje carine in so danes postavili tovarne v vzhodni Evropi, potem se isto pričakuje tudi od Kitajcev.

Samo, da danes naši oz. EU birokratki ne upajo nabit 100 % carin na kitajce. Naši lulčki so bili celo proti carinam.

https://www.acea.auto/figure/interactiv...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: starfotr ()

fikus_ ::

Zakaj misliš, da so postavljali tovarne v EU?! Zato, da bi se izognili carinam oz. da bi jih čimbolj zmanjšali in imeli profit.

PS saj si lahko kupiš avto in če bi rad plačal 100% carino, še za mene enega. :D
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

Žiiiga ::

pegasus je izjavil:

V 60ih letih: "kdo bo kupoval japonske avte?" ... Danes: japonci vsepovsod.
V 80ih letih: "kdo bo kupoval korejske avte?" ... Danes: korejci vsepovsod.
Danes: "kdo bo kupoval kitajske avte?" ... vidiš vzorec?


Lol, vsepovsod je reku. Po 60 letih majo 15% marketshare.

borisk ::

še vedno imajo največjega proizvajalca avtomobilov (verjetno ne za dolgo ampak so še največji) in vse ostale so učili kako se učinkovito in kvalitetno sestavi avto. Zgoraj so pomisleki glede know-how-a kar se tiče elektrike se morajo naši učiti od njih, kar je posledica tega, da so tako pozno začeli z masovno avtomobilizacijo, da so začeli kar z elektriko in so preskočili dizel.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: borisk ()

starfotr ::

fikus_ je izjavil:

Zakaj misliš, da so postavljali tovarne v EU?! Zato, da bi se izognili carinam oz. da bi jih čimbolj zmanjšali in imeli profit.

PS saj si lahko kupiš avto in če bi rad plačal 100% carino, še za mene enega. :D

Niso samo carine. So tudi krajši dobavni roki zaradi prevoza in nižji stroški zaradi prevoza. Avti so sicer prepoceni. Recimo na Danskem plačaš še za en avto davka, če ga hočeš imet. Tako, da prekleti danski komunisti, kjer imajo zadeve urejene.

Know how je tudi za druge zadeve, ne samo za motorni sklop. Recimo, da je povsod enakomeren razmik pleha, da ne šprica voda od padavin po sprednjih stranskih šipah itd.

Seveda je nam v Evropi v interesu, da imamo kaj od tega. In so (kitajske) investicije (v tovarne) tu zaželene. Torej so carine še kako upravičene. Problem je samo, ker so prenizke.

Sparkxl ::

Iz Magne v Grazu letos odpuščajo kot po tekočem traku, ampak v medijih boste bolj malo zasledili okrog tega. V tem letu so naredili polovico manj avtov kot lani v istem obdobju. Odpadla je komplet Fisker poizvodnja, odpadel je Ineos projekt v prihodu, s koncem leta se zaključujeta 2 Jaguar modela.

Do zdaj je odletelo okrog 2000 ljudi. Prvo so prekinili vse pogodbe z izposojenimi delavci, kar se ne šteje kot odpuščanje. Potem "sporazumne" odpovedi z odpravninami in predčasne penzije. Ampak to je šele začetek. Z Jaguarjem gre konec leta še okrog 1500 ljudi. Z naslednjim letom še vsaj 1x toliko, ker se zaključuje proizvodnja Z4 in Supre. Ostane samo g klasa in inženiring. Max 3000 ljudi. Še 1 leto nazaj jih je bilo 10.000.

Najhuje pa je, da ni nič novega v prihodu. Zgodbe o kitajcih so samo to...zgodbe. Pri avstrijskih plačah pride pri njih samo proizvodnja z visoko dodano vrednostjo v poštev. Torej avto za okrog 50k € in več.

Žebelj v krsto pa je možnost da se proizvodnja Gja preseli v nemčijo. Trenutna pogodba velja do 2029 in švabi imajo gori ogromno praznih fabrik zaradi trenutnega stanja, ki zelo verjetno ne bo samo trenutno.

Kar se Hoč tiče, je samo vprašanje mesecev kdaj bodo ugasnili luči.

fikus_ ::

Tesla je imela na začetku težavo z razmiki med plehi, pa niso Kitajci.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

starfotr ::

Tesla ima še vedno te težave. Čeprav nekateri govorijo o velikanskem preboju z Giga Press @ Wikipedia

Ampak kaj ti pomaga to, če ne znajo med vrati narediti enakomernega razmika pleha.

pegasus ::

To je sam zato, ker uporabljajo pleh ;)

2dark ::

fikus_ je izjavil:

Tesla je imela na začetku težavo z razmiki med plehi, pa niso Kitajci.


Primerjat Teslo s donfengi, Điliji, dufiji in podobni kitajskimi polproizvodi je smešno. Ko te bo kdo vprašal, kaj voziš, boš rekel Dongfeng .. Folk bo padu v smeh. Saj ti nihče ne breni, da kupiš kitajca. Samo ne pol jokat, ko ti baterija po 5 lih ne bo več polnila. El. motor ti bo pa tako odpovedal po 2 letih.

Kitajc ne zna sestavit skupaj skiro. Pol bo pa el. avte.

Poglej, kak klump so Xiaomi skiroji.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Kodi ::

2dark je izjavil:



Kitajc ne zna sestavit skupaj skiro. Pol bo pa el. avte.

Poglej, kak klump so Xiaomi skiroji.

NE. To pa ne boš govoril. Čakaj se sedaj, ko te dobijo šaomi fanatiki:))

2dark ::

MG-ja so kupili Kitajci. Zakaj ne videvamo na cestah polno teh njihovih SUV-jev, če je tako super duper. Pa so poceni.

Kodi je izjavil:

2dark je izjavil:



Kitajc ne zna sestavit skupaj skiro. Pol bo pa el. avte.

Poglej, kak klump so Xiaomi skiroji.

NE. To pa ne boš govoril. Čakaj se sedaj, ko te dobijo šaomi fanatiki:))

Xiaomi je tak klump, da ti dajo zraven v škatlo dve zračnici. lol.
(\___/)
(> _ <)
(>&#127851; )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: 2dark ()

IL_DIAVOLO ::

Magna bi se pocasi lahko streznila in začela iskati bolj legitimne kupce.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

LorD_DDooM ::

2dark je izjavil:

fikus_ je izjavil:

Tesla je imela na začetku težavo z razmiki med plehi, pa niso Kitajci.

Primerjat Teslo s donfengi, Điliji, dufiji in podobni kitajskimi polproizvodi je smešno. Ko te bo kdo vprašal, kaj voziš, boš rekel Dongfeng .. Folk bo padu v smeh. Saj ti nihče ne breni, da kupiš kitajca. Samo ne pol jokat, ko ti baterija po 5 lih ne bo več polnila. El. motor ti bo pa tako odpovedal po 2 letih.
Kitajc ne zna sestavit skupaj skiro. Pol bo pa el. avte.
Poglej, kak klump so Xiaomi skiroji.


VW je na Kitajskem (lokalna proizvodnja) v 2023 izdelal 3 milijone vozil, večina ICE:
Volkswagen Passenger Cars 2.383.703
Audi 670.419
Škoda 18.365
Total 3.072.487

BYD je lansko leto proizvedel (lokalna proizvodnja) 3 milijone vozil. Polovica vozil je bilo električnih, polovica hibridov.
Year Production
2019 455,073
2020 431,954
2021 747,540
2022 1,881,669
2023 3,045,231

Govoriti kako Kitajci ne znajo izdelovati vozil je zavajajoče.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Saj mostove tudi znajo delat, samo kak.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!
««
36 / 37
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Se delo v Avstriji dejansko sploh splača? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18933381 (25775) enemon
»

Razgovor za službo in kadrovski odnos (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
20360104 (42219) Trubar
»

Delo v tujini (avstrija, nemčija, severna evropa...) kje najti ? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
150101773 (24400) NewHope
»

Apple zaradi nasprotovanja prebivalcev obupal in odpovedal milijardno investicijo na

Oddelek: Novice / Ostale najave
3310388 (6982) gruntfürmich

Več podobnih tem