Forum » Na cesti » Nakup novega avta do 13k
Nakup novega avta do 13k
Han ::
njyngs ::
Za 13k ne moreš dobiti "normalnega" avta.
Meni je prvi pogoj, da je težak vsaj 1,5 tone. Pomaga pri nesrečah . Teh malih pizdecev, ki jih omenja OP, niti na daleč ne povoham več.
Za 13k dobiš dobro ohranjeno Octavio, če vzameš še bencinarja brez turbine, so stroški zanemarljivi. Ampak je velika vertjenost da jo dobiš še ceneje.
Če pa padaš na dodatke v avtu, potem pa kar vzemi enega korejca ali francosko malo sranje.
This... za tak denar dobiš odlično limuzino staro tam 2-4 leta, napolnjeno z opremo, s prostorom za kaj več kot za šoferja in njegov penis, ter varnejšo zadevo.
jnovak ::
Khm, na voljo komu?Pamet za volanom ti nič ne pomaga, če se ti nekdo zbije v rit na avtocesti s 100km/h, kjer si ti v stoječi koloni.Upam, da bo tega vedno manj, odkar je na voljo radarsko zaviranje.
Ok, pustimo tist del "100 km/h", ker sistemov za zaviranje v sili pri takih hitrostih ... (ne poznam višjega cenovnega razreda in kaj tam ponujajo). Kar je, je večinoma za hitrosti tam 30, do max ~50 km/h ... glede na povprečen avto na naših cestah, spada to v nadstandardno opremo za doplačilo, ki je večina niti ne vzame.
Torej, zaviranje v sili = za mestno vožnjo.
Avtoceste (višje hitrosti) = je pa v sklopu novih tempomatov, ki avtomatsko prilagajajo hitrost, zavirajo in pospešujejo glede na spredaj vozeče avte.
Blazz ::
puginho ::
Malo poglej teste, če ža primerjaš focusa in ceeda je prvi povsod priznan kot avto z najboljšim podvozjem v svojem razredu. Ne neke cvetke tu prodajat.
Unknown_001 ::
Saj pleh je namenjen mečkanju. Zato da ti preživiš in si čimmanj poškodovan.
Dobro samo vse ima neko svojo mejo. Iz deformirane karoserije naj se bil voznik sposoben rešit. Pravtako ni fino da imaš udrtino že, če se kdo na odbijač rahlo nasloni.
Primer zgrešene rabe kovin z nizkim youngovim modulom
http://www.equipmentworld.com/chevrolet...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
cokipoki1116 ::
Samo stran od 0.9 in 1.0 turbo bencinarjev.
Kakšen argument al to kr tko mal.
Jaz enega od teh vozim in gre OK
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Alec999 ()
Unknown_001 ::
cokipoki1116 je izjavil:
Samo stran od 0.9 in 1.0 turbo bencinarjev.
Kakšen argument al to kr tko mal.
Jaz enega od teh vozim in gre OK
A model avtomobila pa je stroga tajna? Fiat uno 1.0 s turbino je tudi letel ko snet, medtem ko je kaj bolj konkretnega s tako motorizacijo dušo spuščalo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
cokipoki1116 ::
Focus 1.0 ecoboost 125 je za običajno vožnjo dovolj močan in se odlično pelje.
Gat ravno ne trga, vendar mu tudi avtocesta ni problem.
Gat ravno ne trga, vendar mu tudi avtocesta ni problem.
puginho ::
bambam20 ::
cokipoki1116 je izjavil:
Samo stran od 0.9 in 1.0 turbo bencinarjev.
Kakšen argument al to kr tko mal.
Jaz enega od teh vozim in gre OK
Mislu je na dolgi rok, ker avto ni mišljen, da bo imel življensko dobo 6.-7 let in 150.000 km. Pri kvaliteti se šele vidi, kako dobro je motor in pritekline narejene, ko ima avto čez 250.000 km.
bambam20 ::
GrimReaper je izjavil:
1.4 150 KM za 11.500€ , best buy.
Tako ta kot novejši v Astri imata več kot sekundo turbo laga (sam sem nameril 1-1,5s). Mi je prav žal, ampak zame je to nevozen avto.
To moreš, da se zajebavaš, da bi imel. avto v letu 2017 tok turbo laga? Prej bi rekel, da je s to Astro nekaj narobe.
cokipoki1116 ::
Po moje tudi daljše obdobje ne bo problem. Zakaj? Jaz vozim med 2000 in 3200 obratov kar je približno 50%. Premer cilindra pa je približno tak kot pri 1,4. Res pa jaz s tem motorjem nebi vozil prikolice al pa kaj podobnega.
puginho ::
Tisti ko živite v 90 prejšnjega stoletja, bo treba hitro po nov avto, ker klasičnih atmosfercev kmalu niti ne bo več.
eric_cartman ::
Tisti ko živite v 90 prejšnjega stoletja, bo treba hitro po nov avto, ker klasičnih atmosfercev kmalu niti ne bo več.
Not true!
http://siol.net/avtomoto/novice/konec-a...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: eric_cartman ()
facepalm ::
Razmisljam, razmisljam in mi ne pade na pamet niti en "pameten" atmosferski motor, ki bi se danes prodajal v avtu srednjega nizkega razreda. Se clio RS je dobil turbino in neumen menjalnik :/
eric_cartman ::
To pa ne vem če bo šlo čez. Ker to pomeni, da bodo mašine od 1.4 dalje s turbino. Iz tega bodo pa iztisnili že tam blizu 150+ konjev.
Tega pa danes nihče, ki ni "petrolhead" ne bo želel imet. Vsi bodo rekli, da je to predrago, da veliko pije in da je dražja registracija.
Za veliko večino ljudi so še vedno najboljše tiste 1.6 atmosferske do max 115KM.
Tega pa danes nihče, ki ni "petrolhead" ne bo želel imet. Vsi bodo rekli, da je to predrago, da veliko pije in da je dražja registracija.
Za veliko večino ljudi so še vedno najboljše tiste 1.6 atmosferske do max 115KM.
smacker ::
Mazda 3 ma 2.0 motorje z 120 konji, brez turbine Drugje pa še dobiš kaj "starega", Megane recimo se še dobi z 1.6 atmosfercem.
puginho ::
Ne verjamem da bodo potrošniki sprejeli 1.6 z precej manjšim navorom in slabimi pospeški. Če nebo nekih novih tehnologij ostane samo še turbina zaenkrat.
facepalm ::
Renaultov 1.6 in 1.2 16v so stare in preverjene masine, ampak so presibke za danasnje tezke avte.
Mazdin 2.0 pa ne vem kako se obnese. Verjetno pa ni varcen:)
Mazdin 2.0 pa ne vem kako se obnese. Verjetno pa ni varcen:)
Unknown_001 ::
Zadnji čas,ker ta downsizing je norost.
Se popolnoma strinjam. Z vseh strani slišiš, poglej kako majhen "varčen" motor. Ful eko. Mhm kurac eko, ko pa avtomobil nikamor ne gre pa še požre več, če se ga ne vozi penzionistički po brošurci. Izpustov CO2 je toliko kolikor se skuri goriva, poleg tega s temi turbincami v zgorevalnem prostoru dosežeš tak tlak da se tvorijo dušikovi oksidi okoli katerih je že lep čas taka velika 'fama'. Motorji manjši avtomobili večji in masivnejši. Bravissimo!
In jeba je ker je ta norost okužila tudi gospodarska vozila. Kombi 2.5 mašina že težk dobiš oziroma je to vrh ponudbe. Vsa tista jetra spod to kubaturo niso za nikamor. Se spomnim Renojevega kombija z Nissanovo 3.0 mašino. Sicer kombi je bil špartansko opremljen ampak letelo je pa ko sneto.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Stipex ::
Pred kratkim se peljal v bavarcu z R6 3.0 diesel motorjem in 580.000km še s prvo tubino in šobami ter min. porabo olja. Me prav zanima koliko 0.9 - 1.2 turbo mlinčkov bo zmoglo doseči tako številko. =)
Unknown_001 ::
Pred kratkim se peljal v bavarcu z R6 3.0 diesel motorjem in 580.000km še s prvo tubino in šobami ter min. porabo olja. Me prav zanima koliko 0.9 - 1.2 turbo mlinčkov bo zmoglo doseči tako številko. =)
Na avtomobilizem.com je bil nek VW lupo s približno pol milijona kilometrov objavljen.
Je bil pa atmosferc seveda.
Ga sicer ne najdem maš tule pa primerek polota ki je obrnil 300 kkm
https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
bambam20 ::
Colt1911 ::
GrimReaper je izjavil:
1.4 150 KM za 11.500€ , best buy.
Tako ta kot novejši v Astri imata več kot sekundo turbo laga (sam sem nameril 1-1,5s). Mi je prav žal, ampak zame je to nevozen avto. Ampak ok, napram 1.6 16V, pa verjetno tudi 1.8 16V 140, je že boljši.
Da se pa narest turbo avto brez laga, ker Alfa 1.4T ga nima niti pikico. Ne vem pa za drugega, še za novega Civica 1.5T 180 sem bral da ga ima.
In kje se da to Alfo novo kupiti za do 13k ?
Za 13k ne moreš dobiti "normalnega" avta.
Meni je prvi pogoj, da je težak vsaj 1,5 tone. Pomaga pri nesrečah . Teh malih pizdecev, ki jih omenja OP, niti na daleč ne povoham več.
Za 13k dobiš dobro ohranjeno Octavio, če vzameš še bencinarja brez turbine, so stroški zanemarljivi. Ampak je velika vertjenost da jo dobiš še ceneje.
Če pa padaš na dodatke v avtu, potem pa kar vzemi enega korejca ali francosko malo sranje.
Če ti je pogoj teža potem nafilaj 400 kg peska v prtljažnik pa bo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Colt1911 ()
Colt1911 ::
Po moje bolje kot vsak clio:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Dober avtoček , samo ne izpolnjuje pričakovanj OP.
Ni nov in cena presega do13k.
facepalm ::
Meni, do 13k je zelo vsecen novi Hyundai i20. Ce je vreden tega denarja je druga zgodba. Ampak je pa lep:)
Superboyy ::
cokipoki1116 je izjavil:
Samo stran od 0.9 in 1.0 turbo bencinarjev.
Kakšen argument al to kr tko mal.
Jaz enega od teh vozim in gre OK
Tud fičo s 25 konji je šel "OK".
Argument je, da je to nesmiseln motor. Kompleksen, navit, veliko popije in nikamor ne gre. Rajš pršparaš 2 jurja in vzameš 20 let starega 1.2 atmosferca, ki ga imajo kot osnovno opcijo. Če ti je 0.9/1.0 dovolj, ti bo tud 1.2 atmosferc.
Pa prosim ne mi s številkami o konjih, ker se noben voznik tega motorja ne tera pri 4000-5000 obratih.
Enostavno korak predaleč v downsizingu. 1.4 TSI recimo je pa super motor za manjše avtomobile, tako s porabo kot močjo.
Buggy ::
sodoben 0,9/1.0 turbak pa res ne mores primerjat z 20 let starim (al pa novim) 1.2 atmosfercem lepo prosim?!
Ce moras kerga ganjat v obrate je to 1.2 atmosferc. Pa v novih avtih (teza) je ta motor samomor, razen ce ga nimas res samo od doma do stacune in pralnice.
Nismo vsi doma v mestu in kdaj je treba tudi na AC zapeljat pa v kaksen hrib pridt. Ne niso konji urzah. Problem je anemicnost atmosfersega mlincka in manjek uporabnega navora v nizkih obratih. Tudi poraba pri takem atmosfercu z istim rezimom voznje bo vecja, kot pri primerljivem turbaku in zapakirano v avtu do 1300kg. Ni pa to avto za relacije.
Za 13K novo, bi jaz vsekakor pogledal za Fiesto ecoboost ali Corso turbo, ki jo dobis celo na plin iz fabrike.
Ce moras kerga ganjat v obrate je to 1.2 atmosferc. Pa v novih avtih (teza) je ta motor samomor, razen ce ga nimas res samo od doma do stacune in pralnice.
Nismo vsi doma v mestu in kdaj je treba tudi na AC zapeljat pa v kaksen hrib pridt. Ne niso konji urzah. Problem je anemicnost atmosfersega mlincka in manjek uporabnega navora v nizkih obratih. Tudi poraba pri takem atmosfercu z istim rezimom voznje bo vecja, kot pri primerljivem turbaku in zapakirano v avtu do 1300kg. Ni pa to avto za relacije.
Za 13K novo, bi jaz vsekakor pogledal za Fiesto ecoboost ali Corso turbo, ki jo dobis celo na plin iz fabrike.
facepalm ::
@superboyy
Haha:)
Ti pa res ne ves o cem govoris, ce primerjas 1.2 atmosferca z 0.9tce.
0.9tce se kvecjemu lahko primerja s kakim 1.4 16v 100hp
Haha:)
Ti pa res ne ves o cem govoris, ce primerjas 1.2 atmosferca z 0.9tce.
0.9tce se kvecjemu lahko primerja s kakim 1.4 16v 100hp
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Buggy ::
pred leti je imel sodelavec Smart roadster 0,7l turbo...800kg in pri RSR cipan na 100KM...RWD. Ta stvar je bila zivi metek in neverejetno lustno se je vozil.
Ves car je v razmerju moc/teza, kar vecina pozablja....tudi sam sem namrec zeznil s 4x4 1900kg kravo in pricakoval agilnost in odzivnost navkljub moci in navoru, ki jih ima
Ves car je v razmerju moc/teza, kar vecina pozablja....tudi sam sem namrec zeznil s 4x4 1900kg kravo in pricakoval agilnost in odzivnost navkljub moci in navoru, ki jih ima
urli ::
GrimReaper ::
Ves car je v razmerju moc/teza, kar vecina pozablja....tudi sam sem namrec zeznil s 4x4 1900kg kravo in pricakoval agilnost in odzivnost navkljub moci in navoru, ki jih ima
Če je to ta - 2.8 V6 Turbo 260PS, gre res slabo.
Do 100, 40-140 in 80-180 je še primerljiv z mojim Cliom 3 197, 80-120 je pa vsaj pol sekunde slabši.
Enaka zgodba je pri 1550kg težkem 325i E90 218HP.
Vsi trije pa imajo 6,9 (oz. BMW 7,1) kg/PS.
Za Insigno je edino OPC dovolj hiter.
Zame osebno je tako hiter avto dovolj za vožnjo na šiht, za nek užitek mu pa še dost manjka. Prehitet se da vse, ne verjamem da obstaja mesto kjer bi s 1000 konji lahko katerega več, ker v 99% ni moč problem, ampak nasproten promet in preveč ozka cesta.
Glede navora je seveda slab, ampak sam to rešujem tako da izven naselja po ravninah vozim v 5. namesto 6., po naselju pa v 4. namesto 5. V glavnem, če imaš vedno v pravi prestavi, je ok, ena več je pa konec veselja.
V klanec v 3. je pa ravno da še sprejemljivo.
Insignia je pa avto striktno za na AC, vem ker sem vozil Superba po regionalkah in je precej smotan. Bil je pa že 2.0 TDI 140 vrh glave na AC, tako da sam osebno ne vidim poante 200-300PS avta za po AC. Mislim, seveda je razlika, če rad voziš hitreje, tako da redno pospešuješ od 130 do 160, ampak ne taka, da to ekonomsko upraviči.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
cokipoki1116 ::
cokipoki1116 je izjavil:
Samo stran od 0.9 in 1.0 turbo bencinarjev.
Kakšen argument al to kr tko mal.
Jaz enega od teh vozim in gre OK
Tud fičo s 25 konji je šel "OK".
Argument je, da je to nesmiseln motor. Kompleksen, navit, veliko popije in nikamor ne gre. Rajš pršparaš 2 jurja in vzameš 20 let starega 1.2 atmosferca, ki ga imajo kot osnovno opcijo. Če ti je 0.9/1.0 dovolj, ti bo tud 1.2 atmosferc.
Pa prosim ne mi s številkami o konjih, ker se noben voznik tega motorja ne tera pri 4000-5000 obratih.
Enostavno korak predaleč v downsizingu. 1.4 TSI recimo je pa super motor za manjše avtomobile, tako s porabo kot močjo.
1.0 ecoboost je celo malenkost zmogljivejši od 1.6 atmosferca katerega je nadomestil. Tako, da primerjava z 1,2 ni ravno prava. V obrate ga ni treba terat, ker gre že pri 3000 zelo dobro za običajne potrebe, dirkači pa naj raje kupijo kaj drugega.
Assassub ::
Testiral sem že peugeota 208 in cliota, oba sta se kar lepo peljala, vendar mi je bil clio ljubši, drug teden pa grem testirat še polota, fiesto, ibizo... da vidim če so "nemški" res tako boljši...
Tisto mazdo za 13,3k bi sicer takoj imel (en ljubših avtomobilov), ker se res super pelje pa tiha je, z majhno porabo, ampak žal ni nobenega financiranja, nove so pa za trenutne pogoje predrage :/
Sicer pa se mi ne gre glede nevem kakšne vzdržljivosti 500kkm+, mam že enega z 350k in vem kako je.
Glede rabljenih pa ja, z veseljem bi imel kakšnega, sam kje dobit dobrega in ne nekaj uvoženega z prevrtenimi kilometri...
Kakšna pa so kaj mnenja o Clio tce 1.2 120KM, 0-100km 9s ?
Tisto mazdo za 13,3k bi sicer takoj imel (en ljubših avtomobilov), ker se res super pelje pa tiha je, z majhno porabo, ampak žal ni nobenega financiranja, nove so pa za trenutne pogoje predrage :/
Sicer pa se mi ne gre glede nevem kakšne vzdržljivosti 500kkm+, mam že enega z 350k in vem kako je.
Glede rabljenih pa ja, z veseljem bi imel kakšnega, sam kje dobit dobrega in ne nekaj uvoženega z prevrtenimi kilometri...
Kakšna pa so kaj mnenja o Clio tce 1.2 120KM, 0-100km 9s ?
AMD Ryzen R7 3700X ~ B550 Aorus Elite ~ Corsair LPX 32GB 3600MHz CL18
Nvidia RTX 3060Ti Vision OC ~ Samsung 970 EVO Plus 500GB ~ Samsung 860 EVO 1TB
Seasonic Prime TX-650 Titanium ~ Phanteks P400A DRGB ~ Dell S3220DGF
Nvidia RTX 3060Ti Vision OC ~ Samsung 970 EVO Plus 500GB ~ Samsung 860 EVO 1TB
Seasonic Prime TX-650 Titanium ~ Phanteks P400A DRGB ~ Dell S3220DGF
Assassub ::
Kaj pa tale link
AMD Ryzen R7 3700X ~ B550 Aorus Elite ~ Corsair LPX 32GB 3600MHz CL18
Nvidia RTX 3060Ti Vision OC ~ Samsung 970 EVO Plus 500GB ~ Samsung 860 EVO 1TB
Seasonic Prime TX-650 Titanium ~ Phanteks P400A DRGB ~ Dell S3220DGF
Nvidia RTX 3060Ti Vision OC ~ Samsung 970 EVO Plus 500GB ~ Samsung 860 EVO 1TB
Seasonic Prime TX-650 Titanium ~ Phanteks P400A DRGB ~ Dell S3220DGF
GrimReaper ::
Kakšna pa so kaj mnenja o Clio tce 1.2 120KM, 0-100km 9s ?
V katerih sanjah to?
Ima kar lepo 11s:
http://www.zeperfs.com/en/fiche6559-ren...
Pusti ti uradne podatke, moraš pri marsikaterem avtu prištet 1s, pri tem očitno kar 2s.
Danes sem šel merit svojega Clia 197 in je bilo v eno smer 8:34, v drugo pa 7:87, pa še to samo po števcu. Se pravi se moraš že kar namatrat da prideš do 8,0s.
Ampak ok, ta recimo da je dovolj hiter, pričakovat da bo 120KM avto šel kot 150KM (recimo Corsa ima 9s), je pa samo pobožna želja.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
facepalm ::
Vseeno dvomim, da za 13k eur dobis bolj poskocen avto, kot je clio 1.2tce. ze 0.9tce je primerno mocen. Ce pa dodas 30hp in 60Nm, verjamem da ga je uzitek vozit.
Edino preglednost v rikverc je nekje na ravni Audija R8 :)
Edino preglednost v rikverc je nekje na ravni Audija R8 :)
smacker ::
OP nikjer ni omenil, da bo drag racal z avtom. Če že, ma pa corsa največ moči za ta keš: http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=......
Utk ::
Ceprav se strinjam, da so avto novinarji predzadnji katere bi vprasal kater avto kupit (zadnji so slo-tech uporabniki), ima v tem primeru prav. V malih poceni avtih mora bit poceni motor. Poraba bi bila vseeno nizka, ce avto ni podhranjen. 1,2 16V motor je pa super, samo clio je postal pretezak zanj. Kak 1,6 iz megana bi bil glih prav, in sigurno s porabo pod 6.
bambam20 ::
GrimReaper je izjavil:
Kakšna pa so kaj mnenja o Clio tce 1.2 120KM, 0-100km 9s ?
V katerih sanjah to?
Ima kar lepo 11s:
http://www.zeperfs.com/en/fiche6559-ren...
Pusti ti uradne podatke, moraš pri marsikaterem avtu prištet 1s, pri tem očitno kar 2s.
Ampak ok, ta recimo da je dovolj hiter, pričakovat da bo 120KM avto šel kot 150KM (recimo Corsa ima 9s), je pa samo pobožna želja.
No, no. Avto ima lepo 9 sekund do 100 km/H in 199 km/h končno hitrost.
Spregledal si, da ima corsa svojih 220 nm navora šele pri 3000 obratih
Clio pa 205 nm navora pri 2000 obratih .
Iz tega lepo vidi, da je to len motor, ker oba preganja turbina.
GrimReaper ::
Že po podatku 80-120 6,7s se vidi koliko je ura.
Recimo Astra 1.4 150 ima 5,4s, pa ima 9s do 100:
http://www.zeperfs.com/en/fiche6050-ope...
Drugače ima pa ceno po ceniku 15.900€, za ta denar res dobiš že Astro 1.4T 150. Če ti je dovolj 120KM, pa dobiš tudi i30 1.0 T-GDI z drugo stopnjo opreme za 16,5k.
Recimo Astra 1.4 150 ima 5,4s, pa ima 9s do 100:
http://www.zeperfs.com/en/fiche6050-ope...
Drugače ima pa ceno po ceniku 15.900€, za ta denar res dobiš že Astro 1.4T 150. Če ti je dovolj 120KM, pa dobiš tudi i30 1.0 T-GDI z drugo stopnjo opreme za 16,5k.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Aston_11 ::
GrimReaper je izjavil:
je še primerljiv z mojim Cliom 3Če gledaš samo pospeške. Če pa gledaš, da je avto namenjen prevozu ljudi, potem pa je vse drugo.
bambam20 ::
GrimReaper je izjavil:
Že po podatku 80-120 6,7s se vidi koliko je ura.
Recimo Astra 1.4 150 ima 5,4s, pa ima 9s do 100:
http://www.zeperfs.com/en/fiche6050-ope...
Drugače ima pa ceno po ceniku 15.900€, za ta denar res dobiš že Astro 1.4T 150. Če ti je dovolj 120KM, pa dobiš tudi i30 1.0 T-GDI z drugo stopnjo opreme za 16,5k.
ZDaj smo že pri Astri. Lol.
Po uradnih podatkih tovarna garantira, da ima 120 konjski clio pospeši do 100 km/H v 9 sekundah. To niso podatki za okras.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poceni drugi avto (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 8253 (6049) | Utk |
» | nov avto - bencinar do 13.000 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12602 (10121) | Gr8t |
» | Kateri majhen avtomobil kupiti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25468 (20403) | Raindancer |
» | Vračajo se večji motorji (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 50434 (42583) | Utk |
» | Nakup avtomobila Renault! (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17527 (14261) | Siddh |