Forum » Na cesti » Veriga ali zobati jermen.
Veriga ali zobati jermen.
JeanLuc ::
Živjo, zanima me če kdo iz glave ve ali je na astri 1.4 16v 2005 zobati jermen ali veriga in kako se to kaj menja? Sem iskal po netu pa sem dobil nasprotujoče odgivore.
smacker ::
A ne bi morala veriga dlje zdržat kot jermen? Ker jermeni v tem rangu se menjajo na 150-200k.
Miha 333 ::
Jaz pa še nisem videl, da bi se veriga sploh menjala (a ni v tem namen verige?). Je pa res, da sem imel opravka samo z Nissani. Je šlo tudi do 400k brez menjave. Potem je pa razpadlo vse razen motorja.
Tilen ::
Na mojem mondeu se menja jermen na 180k.
Glede na število prevoženih kilometrov in starost vozila so pri vašem vozilu Audi poleg pregleda potrebna naslednja dodatna dela.
Zobati jermen za pogon odmičnih gredi: Zamenjava 210.000 km -
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
hojnikb ::
za jermen je tudi smiselno omenit, na koliko let se menja, ne samo kilometrino
#brezpodpisa
Aston_11 ::
Tudi na mojem golfu se menja na 180 kkm (2009). Omejitve let nima po servisni knjižici. Samo kkm. Domnevam, da je bil Continental nesrečen, da se v življenjski dobi vozila ne menja jermenov (marsikdo) in priporoča pa vsaj na 5 let. Passat je imel na 210 kkm. Continental sam je imel na spletni strani, da zdržijo vsaj 400 kkm. Potem je to umaknil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Aston_11 ()
hojnikb ::
nwm no, jst sn ga na svojem menju, pa čeprav je mel sam cca 50kk za seboj. Pač starost skoraj 2 desetletji tudi dela svoje z materialom :)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
NikolormousB ::
Očitno sem za časom. Sicer je res, da še nisem imel avta dovolj dolgo, da bi menjal jermen, ampak se spomnim, da se je to včasih delalo na 100k ali še manj.
marsovcek ::
Iz zgornjega screenshota: menjava zracnega filtra sele po 90 kkm? Tole mi je nekam cudno...
alexmarsic ::
Ne palamudite! Verigo se menja ko je glasna. Glasna postane šele po 300k ali kasneje. Razen seveda če dajaste 10-40 olje notri pol pa boste pri 100k že menjavali.
Sicer pa ne verjemite vse servisni knjižici. Jermen menjava se okoli 120k - 150k in tudi kasneje ne bo nič narobe! Jaz mam še na moji astri g mikro jermen od leta 2006 gor pa ni videt da bi popustil v kratkem. Pa ima avto blizu 200k. Filter zraka pa tudi menjujte pred predpisanih 60k ali kolikor je že. Jaz vsak servis ki delam pogledam filter če je potreben menjave in po potrebi zamenjam
Sicer pa ne verjemite vse servisni knjižici. Jermen menjava se okoli 120k - 150k in tudi kasneje ne bo nič narobe! Jaz mam še na moji astri g mikro jermen od leta 2006 gor pa ni videt da bi popustil v kratkem. Pa ima avto blizu 200k. Filter zraka pa tudi menjujte pred predpisanih 60k ali kolikor je že. Jaz vsak servis ki delam pogledam filter če je potreben menjave in po potrebi zamenjam
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alexmarsic ()
Tilen ::
Iz zgornjega screenshota: menjava zracnega filtra sele po 90 kkm? Tole mi je nekam cudno...
Ne vem. Tako piše v servisni knjižici. Trenutno imam pod 30.000 km in še niso menjali. :)
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
K0K0 ::
Sicer pa ne verjemite vse servisni knjižici. Jermen menjava se okoli 120k - 150k in tudi kasneje ne bo nič narobe! Jaz mam še na moji astri g mikro jermen od leta 2006 gor pa ni videt da bi popustil v kratkem. Pa ima avto blizu 200k. Filter zraka pa tudi menjujte pred predpisanih 60k ali kolikor je že.
Na ta račun je šlo že kar nekaj mašin v 3pm. Ne vem če se jermenu vidi, kdaj bo popustil. Poleg tega ni sam jermen problem. Lahko gre tud ležaj v napenjalcu ali vodna pumpa. Meni je zaribal ležaj k ni imel niti 100.000. Zračni filter košta pod 10€ tko da redna menjava ni nek strošek.
alexmarsic ::
Sicer pa ne verjemite vse servisni knjižici. Jermen menjava se okoli 120k - 150k in tudi kasneje ne bo nič narobe! Jaz mam še na moji astri g mikro jermen od leta 2006 gor pa ni videt da bi popustil v kratkem. Pa ima avto blizu 200k. Filter zraka pa tudi menjujte pred predpisanih 60k ali kolikor je že.
Na ta račun je šlo že kar nekaj mašin v 3pm. Ne vem če se jermenu vidi, kdaj bo popustil. Poleg tega ni sam jermen problem. Lahko gre tud ležaj v napenjalcu ali vodna pumpa. Meni je zaribal ležaj k ni imel niti 100.000. Zračni filter košta pod 10EUR tko da redna menjava ni nek strošek.
Ja sam to je kriv material. Sicer pa če riba ležaj ga je slišat razen če si gluh. Jermena ne vidiš če popušča ali ne. Ker pri nekaterih se zgodi da se samo raztegne in preskoči za en zob in potem imaš pa tam ko ni nič in enostavno zaradi starosti razpade. Druga varjanta pa je spet da se cufa in da se trže sicer pa v takih primerih gre za problem z jermenico itd. Je 100 in 1 stvar na kar vpliva na jermenu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: alexmarsic ()
dxx ::
alexmarsic je izjavil:
Ne palamudite! Verigo se menja ko je glasna. Glasna postane šele po 300k ali kasneje. Razen seveda če dajaste 10-40 olje notri pol pa boste pri 100k že menjavali.
Prvo kot prvo, olje nima nič z verigo.
Drugič, veriga lahko postane glasna po xy št. kilometrov. Tu je lahko veliko dejavnikov.
Sploh pa se ponavadi prej obrabijo napenjalci verige, kot pa sama veriga.
alexmarsic ::
seveda da ima olje veze z verigo. Se ve dobro da veriga more bit z sintetičnim oljem podmazana.
Nisem vidu še nobenega avta da bi dal 10-40 v motor kjer je veriga. Razen šalabajzerji od mehaniki
Nisem vidu še nobenega avta da bi dal 10-40 v motor kjer je veriga. Razen šalabajzerji od mehaniki
dxx ::
Pa ti sploh veš kje se veriga nahaja, čemu sploh služi?
Pa če se sprašuješ, naj ti povem da ne plava v motornem olju, temveč je na "suhem" delu- nadomešča zobati jermen(ki tudi ne plava v olju).
Še kak podatek?
Pa če se sprašuješ, naj ti povem da ne plava v motornem olju, temveč je na "suhem" delu- nadomešča zobati jermen(ki tudi ne plava v olju).
Še kak podatek?
Miha 333 ::
alexmarsic je izjavil:
seveda da ima olje veze z verigo. Se ve dobro da veriga more bit z sintetičnim oljem podmazana.
Nisem vidu še nobenega avta da bi dal 10-40 v motor kjer je veriga. Razen šalabajzerji od mehaniki
Nissani iz 90-ih (Sunny, Micra, Primera) so imeli predpisano 15w-40 olje in ti avti so zdržali tudi do 400k km. Brez menjave verige.
K0K0 ::
Pa ti sploh veš kje se veriga nahaja, čemu sploh služi?
Pa če se sprašuješ, naj ti povem da ne plava v motornem olju, temveč je na "suhem" delu- nadomešča zobati jermen(ki tudi ne plava v olju).
Še kak podatek?
lol itak, da je pomočena v olje! A misliš, da jo na servisu namažejo in potem z tem mazanjem dela 15.000km do naslednjega servisa ?
Sicer pa niso vsi motorji z verigo dobri. Tamali Volksvagni so sranje, ker so dal preozko verigo in jo full hitro znuca.
alexmarsic ::
alexmarsic je izjavil:
Ne palamudite! Verigo se menja ko je glasna. Glasna postane šele po 300k ali kasneje. Razen seveda če dajaste 10-40 olje notri pol pa boste pri 100k že menjavali.
Prvo kot prvo, olje nima nič z verigo.
Drugič, veriga lahko postane glasna po xy št. kilometrov. Tu je lahko veliko dejavnikov.
Sploh pa se ponavadi prej obrabijo napenjalci verige, kot pa sama veriga.
Ti najbrž nisi še enga avta z verigo videl kaj pa šele ga odpru. Pa na kaj misliš, da se veriga podmazuje ? Kaj ti na kolesu nisi še nikoli šprical wdja, da si podmazal ?
Veriga res lahko postane glasna tudi pri nižjih kilometrih je pa dosti vozil, ki imajo 500k ki še menjave niso videle. Bratranec ima Mercedes Vitota z 600k pa je še prvotna veriga.
perci ::
Kaj ti na kolesu nisi še nikoli šprical wdja, da si podmazal ?Verige pri kolesu se ne šprica z WD-jem.
Aston_11 ::
Temveč se jo maže z oljem za ketne od motork. Lepo gosto, dobro prijemlje in maže, cena sitnica.
krepki ::
Menjava verige na poblaščenem servisu pride za golf 6 1,4 TSI 2009 letnik nekaj čez 800€ to je z vsem kar je potrebno menjat pa me zanima,ker na netu nekateri privatniki oglašujejo menjavo verige za isti avto 320€ razumem,da so na pooblaščenem servisu dražji,samo da bi bila pa taka razlika pa mi ni jasno zakaj?
Golf ima prevoženih nekaj čez 140tisoč,veriga se baje sliši ob zagonu motorja,verjetno bi bilo pametno vprašat še kje drugje ali je res potrebna menjava ali ne.
Golf ima prevoženih nekaj čez 140tisoč,veriga se baje sliši ob zagonu motorja,verjetno bi bilo pametno vprašat še kje drugje ali je res potrebna menjava ali ne.
69charger ::
Ponavadi se znucajo šponerji ketne ker so deli, kjer drgne ketna plastični. Je pa odvisno od motorja, tud ketne niso več kar so bile - novejši BMWji se ketne trgajo po spisku.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
krepki ::
Menda je veriga bolezen teh golfov v vsakem primeru se bo menjala pa naj stane kolikor bo pač stalo,samo me je zanimalo,če je kdo na forumu menjal verigo na tem golfu in kakšen je bil strošek?
Domobrancek ::
Menda je veriga bolezen teh golfov v vsakem primeru se bo menjala pa naj stane kolikor bo pač stalo,samo me je zanimalo,če je kdo na forumu menjal verigo na tem golfu in kakšen je bil strošek?
Jaz imam isti avto. Veriga je že bila menjana pri prejšnjem lastniku leta 2016 ampak sem vseeno (bolj za foro) na porsche verovškova uprašal koliko pride menjava in so mi rekli, da pride cca. 600EUR. To je bilo rečeno bolj čez prst. Kakšna je dejanska cena nebi vedel. Bi ti pa predlagal, da najprej dobro preveriš, če imaš res z verigo problem. Pri teh avtih so težave tudi s camshaft adjuster-ji (pojma nimam kako se po slovensko reče temu ), kar naredi ob hladnem motorju podoben ropot kot pri razvlečeni verigi. Kakor sem gledal to naj ne bi bilo preveč problematično in naj nebi povzročilo okvar na motorju, se pa velikokrat to narobe diagostnicira kot raztegnjena veriga, čeprav je z verigo vse ok. Več o tem si lahko prebereš tule na postu 9.
Imam tudi jaz tak zvok, ko avto zalaufam zjutraj. Danes ga ravno peljem k mehaniku zaradi menjave olja. Bom poročal, kaj bo rekel glede tega in koliko bi prišla menjava.
Edit: Typo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Domobrancek ()
TheBlueOne ::
Kakor so ze pisali nekateri so verige lahko kar veliko sranje. Ce se ne motim, so bile v Angliji tozbe proti MINIju, ker so zaradi verige promovirali manj servisiranje, realnost pa so bili sesuti motorji.
To da olje nima vpliva na verigo gotovo ni res za vse avte. Nekateri imajo tudi napenjanje verige s tlakom olja.
BMWjevi dizli, kjer je bil superzvezda 320d so menda imeli preostre zobcenike in so pojedli verigo, kar je sesuvalo motorje. Zadeve so menda lahko sle u PM brez pravega opozorila. Prijatelj ga je prodal, ker je imel paranojo, da ko je kaj malo zaropotalo je takoj sibal k mehaniku. :)
Po mojih izkusnjah je edina razlika med verigo in jermenom, da je pri verigi menjava drazja, tako da bi skoraj raje videl, da ima naslenji avto jermen. Sicer mi pri Mercedezu C pri 120000km vse deluje, ima ketno, pri MINIju je pri tej kilometrini ze bila potrebna menjava. Me pa je moj Mercedes ekspert mehanik opozoril, da ce ne bo rednih servis in OK olja lahko pricakujem probleme. Vem, da verige teoreticno lahko presezejo zivljenjsko dobo avta, tudi pri ekstremnih kilometrinah ampak jaz si ne bi upal gledati iste verige dlje kot 200.000km, razen, ce niso znani nikakersni problemi z verigami pri doticnem avtu.
To da olje nima vpliva na verigo gotovo ni res za vse avte. Nekateri imajo tudi napenjanje verige s tlakom olja.
BMWjevi dizli, kjer je bil superzvezda 320d so menda imeli preostre zobcenike in so pojedli verigo, kar je sesuvalo motorje. Zadeve so menda lahko sle u PM brez pravega opozorila. Prijatelj ga je prodal, ker je imel paranojo, da ko je kaj malo zaropotalo je takoj sibal k mehaniku. :)
Po mojih izkusnjah je edina razlika med verigo in jermenom, da je pri verigi menjava drazja, tako da bi skoraj raje videl, da ima naslenji avto jermen. Sicer mi pri Mercedezu C pri 120000km vse deluje, ima ketno, pri MINIju je pri tej kilometrini ze bila potrebna menjava. Me pa je moj Mercedes ekspert mehanik opozoril, da ce ne bo rednih servis in OK olja lahko pricakujem probleme. Vem, da verige teoreticno lahko presezejo zivljenjsko dobo avta, tudi pri ekstremnih kilometrinah ampak jaz si ne bi upal gledati iste verige dlje kot 200.000km, razen, ce niso znani nikakersni problemi z verigami pri doticnem avtu.
Domobrancek ::
TheBlueOne je izjavil:
Kakor so ze pisali nekateri so verige lahko kar veliko sranje. Ce se ne motim, so bile v Angliji tozbe proti MINIju, ker so zaradi verige promovirali manj servisiranje, realnost pa so bili sesuti motorji.
To da olje nima vpliva na verigo gotovo ni res za vse avte. Nekateri imajo tudi napenjanje verige s tlakom olja.
BMWjevi dizli, kjer je bil superzvezda 320d so menda imeli preostre zobcenike in so pojedli verigo, kar je sesuvalo motorje. Zadeve so menda lahko sle u PM brez pravega opozorila. Prijatelj ga je prodal, ker je imel paranojo, da ko je kaj malo zaropotalo je takoj sibal k mehaniku. :)
Po mojih izkusnjah je edina razlika med verigo in jermenom, da je pri verigi menjava drazja, tako da bi skoraj raje videl, da ima naslenji avto jermen. Sicer mi pri Mercedezu C pri 120000km vse deluje, ima ketno, pri MINIju je pri tej kilometrini ze bila potrebna menjava. Me pa je moj Mercedes ekspert mehanik opozoril, da ce ne bo rednih servis in OK olja lahko pricakujem probleme. Vem, da verige teoreticno lahko presezejo zivljenjsko dobo avta, tudi pri ekstremnih kilometrinah ampak jaz si ne bi upal gledati iste verige dlje kot 200.000km, razen, ce niso znani nikakersni problemi z verigami pri doticnem avtu.
Olje je verjetno dobro imeti bolj kvalitetno in ga redno menjavati zaradi napenjalca verige in ne toliko zaradi verige same (ugibam..). Kakor vem imajo pri VW to narejeno tako, da oljni pritisk aktivira napenjalec verige in ga potisne ven (vsaj pri nekaterih modelih je tako). Zato lahko olje, ki že dolgo ni bilo menjano povzroči težave, ker rabi dlje, da pride do napenjalca in "nategne" verigo, da le ta ne zdrsne. Velike probleme tu so imeli pri 2.0 TSI mašinah, kjer je pri napenjalcu odletela neka kovinska kovica in je tako napenjalec padel nazaj, kar je povzročilo, da veriga več ni bila napeta in je preskočila in uničila motor. To se je naredil brez predhodnih znakov in (včasih) tudi pri visokih hitrostih. Pri 1.2 in 1.4 TSI je uporabljen drug napenjalec in se običajno sliši, ko je potrebo menjati. So pa tudi leta 2011 (ali 12..Nevem točno) predstavili nov napenjalec in verigo. Težave naj bi bile takrat opravljene.
Zaradi takšnega dizajna napenjalcev je tudi potrebno biti pazliv pri parkiranju avtov s temi motorji (1.2, 1.4, 2.0 in drugi TSI z verigo). V primeru, da je avto parkiran na klančini in je lastnik pustil avto v prestavi (običajno pri parkiranju za mnoge) se lahko naredi, da avto malo zdrsne. Zaradi napenjalca verige, ki je okvarjen oz še ni dobil oljnega pritiska se lahko naredi, da veriga preskoči za 1 zob, ko avto zdrsne. To povzroči, da avto po tem ne vžge oz vžge in se takoj ugasne in potem ne vžge in seveda povzroči okvare na motorju.
Ta camshaft adjuster, ki sem ga omenjal, pa ob zagonu zaropota zato, ker med tem, ko avto vžgemo traja 2-3s, da olje ustrezno vse podmaže. Zato se takšen zvok običajno sliši prvi 2-3s ob zagonu in potem izgine. Če se avto potem takoj ugasne in povno vžge pa tega zvoka običajno ni več. Zvok naj bi tudi malo izginil po tem, ko smo opravili servis (novo čisto olje..).
-valvoline- ::
Pravilno dimenzionirana veriga bi morala zdrzat zivljensko dobo avta. Ker pa proizvajalcem to ni glih v interesu pac vgrajujejo tankih z slabso kakovostjo, da se bo moralo menjat. Tudi hidravlicni sponarji in drsne 'banane' so primerno slabse kakovosti da se jih mora menjat. Mercedesi starejsih letnikov so mel dvojno verigo, tole naredi po mil.km brez posebnih tezav.
-valvoline- ::
Domobrancek je izjavil:
TheBlueOne je izjavil:
Kakor so ze pisali nekateri so verige lahko kar veliko sranje. Ce se ne motim, so bile v Angliji tozbe proti MINIju, ker so zaradi verige promovirali manj servisiranje, realnost pa so bili sesuti motorji.
To da olje nima vpliva na verigo gotovo ni res za vse avte. Nekateri imajo tudi napenjanje verige s tlakom olja.
BMWjevi dizli, kjer je bil superzvezda 320d so menda imeli preostre zobcenike in so pojedli verigo, kar je sesuvalo motorje. Zadeve so menda lahko sle u PM brez pravega opozorila. Prijatelj ga je prodal, ker je imel paranojo, da ko je kaj malo zaropotalo je takoj sibal k mehaniku. :)
Po mojih izkusnjah je edina razlika med verigo in jermenom, da je pri verigi menjava drazja, tako da bi skoraj raje videl, da ima naslenji avto jermen. Sicer mi pri Mercedezu C pri 120000km vse deluje, ima ketno, pri MINIju je pri tej kilometrini ze bila potrebna menjava. Me pa je moj Mercedes ekspert mehanik opozoril, da ce ne bo rednih servis in OK olja lahko pricakujem probleme. Vem, da verige teoreticno lahko presezejo zivljenjsko dobo avta, tudi pri ekstremnih kilometrinah ampak jaz si ne bi upal gledati iste verige dlje kot 200.000km, razen, ce niso znani nikakersni problemi z verigami pri doticnem avtu.
Olje je verjetno dobro imeti bolj kvalitetno in ga redno menjavati zaradi napenjalca verige in ne toliko zaradi verige same (ugibam..). Kakor vem imajo pri VW to narejeno tako, da oljni pritisk aktivira napenjalec verige in ga potisne ven (vsaj pri nekaterih modelih je tako). Zato lahko olje, ki že dolgo ni bilo menjano povzroči težave, ker rabi dlje, da pride do napenjalca in "nategne" verigo, da le ta ne zdrsne. Velike probleme tu so imeli pri 2.0 TSI mašinah, kjer je pri napenjalcu odletela neka kovinska kovica in je tako napenjalec padel nazaj, kar je povzročilo, da veriga več ni bila napeta in je preskočila in uničila motor. To se je naredil brez predhodnih znakov in (včasih) tudi pri visokih hitrostih. Pri 1.2 in 1.4 TSI je uporabljen drug napenjalec in se običajno sliši, ko je potrebo menjati. So pa tudi leta 2011 (ali 12..Nevem točno) predstavili nov napenjalec in verigo. Težave naj bi bile takrat opravljene.
Zaradi takšnega dizajna napenjalcev je tudi potrebno biti pazliv pri parkiranju avtov s temi motorji (1.2, 1.4, 2.0 in drugi TSI z verigo). V primeru, da je avto parkiran na klančini in je lastnik pustil avto v prestavi (običajno pri parkiranju za mnoge) se lahko naredi, da avto malo zdrsne. Zaradi napenjalca verige, ki je okvarjen oz še ni dobil oljnega pritiska se lahko naredi, da veriga preskoči za 1 zob, ko avto zdrsne. To povzroči, da avto po tem ne vžge oz vžge in se takoj ugasne in potem ne vžge in seveda povzroči okvare na motorju.
Ta camshaft adjuster, ki sem ga omenjal, pa ob zagonu zaropota zato, ker med tem, ko avto vžgemo traja 2-3s, da olje ustrezno vse podmaže. Zato se takšen zvok običajno sliši prvi 2-3s ob zagonu in potem izgine. Če se avto potem takoj ugasne in povno vžge pa tega zvoka običajno ni več. Zvok naj bi tudi malo izginil po tem, ko smo opravili servis (novo čisto olje..).
Hidravlicni sponarji majo tudi federcke noter tak da drzi ketno minimalno naspanano ko motor ne laufa. Ta federcek je tudi najpogostejsa tezava oz vzrok za okvare ker lahko poci ali zgubi proznost zarad tega ketna ni naspanana pri zagonu in lahko preskoci ali se utrga.
TheBlueOne ::
Kar mi je zanimivo je, da berem da imajo s tem probleme predvsem nemski avti, ali ima kdo pozna tudi probleme pri ostalih?
Zame so to resni problemi, ki so samo meni pozrli ze ohoho tisoce €.
Zame so to resni problemi, ki so samo meni pozrli ze ohoho tisoce €.
-valvoline- ::
TheBlueOne je izjavil:
Kar mi je zanimivo je, da berem da imajo s tem probleme predvsem nemski avti, ali ima kdo pozna tudi probleme pri ostalih?
Zame so to resni problemi, ki so samo meni pozrli ze ohoho tisoce €.
Kaj se hecas, novesi japonci so se hujsi, nisanom 08+ so se trgal pr 50kkm.
val46 ::
Kaj pa Fiatovi multijet JTD motorji? ma kdo kake izkušnje? Sam imam grande puntota, 1.3, 90KM, letnik 2007 in ima zdej 160000km. Pred cca 10000km ko sm delal redni servis, mi je moj mehanik na moje vprašanje, kdaj se menjuje veriga, se sam nasmejal, da se verige ne menjuje, dokler je ni slišat. Problem je le ta, da ne vem, kaj in kako naj bi se to slišalo, k sej veste, da pri fiatu je marsikaj slišat ;)
Isotropic ::
reci naj preveri koliko je napeta.
taki so "potopljeni v olju"
mene pa zanima ce kdo ve, kaj je eno "zvizganje", ki se sliši pri nekaterih avtih pri manevriranju po parkplacu (torej pri recimo 2k rpm za dizla).
relativno tiho sicer, se pa sliši od blizu (zunaj)
NikolormousB je izjavil:
Nisem še videl, da bi se jermen menjal na 150 - 200k. Običajno na cca. 80 do 100k.
taki so "potopljeni v olju"
mene pa zanima ce kdo ve, kaj je eno "zvizganje", ki se sliši pri nekaterih avtih pri manevriranju po parkplacu (torej pri recimo 2k rpm za dizla).
relativno tiho sicer, se pa sliši od blizu (zunaj)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Isotropic ()
Skyfall ::
Kaj pa Fiatovi multijet JTD motorji? ma kdo kake izkušnje? Sam imam grande puntota, 1.3, 90KM, letnik 2007 in ima zdej 160000km. Pred cca 10000km ko sm delal redni servis, mi je moj mehanik na moje vprašanje, kdaj se menjuje veriga, se sam nasmejal, da se verige ne menjuje, dokler je ni slišat. Problem je le ta, da ne vem, kaj in kako naj bi se to slišalo, k sej veste, da pri fiatu je marsikaj slišat ;)
Moram te razočarati, ampak na 1.3 Multijet motorjih kar pogosto ribajo motorji ravno zaradi ketne. Na internetu se prodaja veliko Puntorov, ki so imeli preventivno menjane verige ravno pri tvojih kilometrih. Če imaš uvožen avto iz italije in se sliši verigo jo le menjaj.
Sicer pa malo poguglaj pa boš vedel o čem govorim.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 49009 (14401) | hojnikb |
» | Jermen v avtomobiluOddelek: Na cesti | 5311 (4557) | kremenko1 |
» | Kontrolna lučka - Seat Ibiza (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 10417 (9030) | bambam20 |
» | Je že komu odtrgal zobati jermen pri avtu? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 49165 (46498) | Pyr0Beast |
» | Servis avtomobilaOddelek: Pomoč in nasveti | 3398 (2965) | Blinder |