Forum » Na cesti » Težave pri 2 dni starem avtu
Težave pri 2 dni starem avtu
kixs ::
Avto pogledas toliko kot ga lahko. To kar ga zdaj moti, bi lahko videl ob prevzemu in rekel, da to uredijo.
-valvoline- ::
Res da zgleda kao mal grdo, ampak jaz osebno bi biv celo vesel in hvalezen ceb vse skp spodaj bolo tako mal bolj na debelo pospricano in zasciceno. Kakor za koga. :)
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: al1976 ()
kixs ::
Kaj imajo pa za urediti?
Zaščita je.
To kar ga moti ;)
Sicer pa je Opla kupil PSA:
https://live.finance.si/33993/Opel-prod...
D3m ::
Moti ga nanos zaščite?
Lahko mu pobrusijo in pustijo pa bo čez par let odpeljal avto na odpad.
P.S.
GM dokončno zapušča Evropo.
Lahko mu pobrusijo in pustijo pa bo čez par let odpeljal avto na odpad.
P.S.
GM dokončno zapušča Evropo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
Wrop ::
Zaščita ni problem, postrani vrata niso problem, napačna dimenzija gum ni problem, nacufan volan ni problem, kaka praska na novem avtu tudi ni problem. Pri slovenskem kupcu itak ni nič problem. Tudi ni problem sprejeti druge klase za ceno prve, od hrane pa do avta naprej.
RegulusDraco ::
Moti ga nanos zaščite?
Lahko mu pobrusijo in pustijo pa bo čez par let odpeljal avto na odpad.
P.S.
GM dokončno zapušča Evropo.
ne bi bil problem če bi mu dali ustrezen popust za šlamparijo.
In kljub vsemu kar si opisal, še nisi videl rob praga od spodaj?
Sem videl, ker imam isti model Astre, kot OP.
In sem že napisal, da pretiravate.
Ker zamenjujete lepoto od funkcije.
smo pač vajeni kvalitete in lepote, ker lastimo avtomobile boljših znamk (od opla).
Pretiravate.
Nikakor. Če kupim nov avto hočem brezhibnega. Ne pa z navidez zjebanimi pragovi in rjavim auspuhom. Še pri rabljenemu bi malo čudno pogledal, ampak ok pač rabljen.. ne pa pri novem.
Avto je brezhiben.
Vsekakor je zagotovo brezhiben. Preveč nanosa zaščite kvečjem koristi. Vseeno pa je "grdo".
GM dokončno zapušča Evropo.
Seveda, ker ni sposoben konkurirat evropskim velikanom. So bili časi, ko je bil GM top. In so časi, ko pač ni več.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RegulusDraco ()
solatjek ::
Zaščita ni problem, postrani vrata niso problem, napačna dimenzija gum ni problem, nacufan volan ni problem, kaka praska na novem avtu tudi ni problem. Pri slovenskem kupcu itak ni nič problem. Tudi ni problem sprejeti druge klase za ceno prve, od hrane pa do avta naprej.
Pod tole se pa podpišem! Avto ni 100EUR, človek je kupil nov avto in dal zajeten kupček verjetno težko prigaranega denarja, takšen kupljen izdelek mora biti brez funkcionalnih IN lepotnih napak. Pika! Očitno je, da je povprečni slovenec zadovoljen s polovičarstvom, kar s pridom izkoriščajo vsi, ki kaj prodajajo in ponujajo kakršnokoli garancijo, saj se v naši državici marsikoga odpravi z obrazložitvijo, da to ni stvar garancije in da je vse OK, ničkoliko je zgodb, ko so dotični izdelek v tujini brez vprašanj popravili!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: solatjek ()
D3m ::
Zaščita ni problem, postrani vrata niso problem, napačna dimenzija gum ni problem, nacufan volan ni problem, kaka praska na novem avtu tudi ni problem. Pri slovenskem kupcu itak ni nič problem. Tudi ni problem sprejeti druge klase za ceno prve, od hrane pa do avta naprej.
Pod tole se pa podpišem! Avto ni 100€, človek je kupil nov avto in dal zajeten kupček verjetno težko prigaranega denarja, takšen kupljen izdelek mora biti brez fukncionalnih IN lepotnih napak. Pika! Očitno je, da je povprečni slovenec zadovoljen s polovičarstvom, kar s pridom izkoriščajo vsi, ki kaj prodajajo in ponujajo kakršnokoli garancijo, saj se v naši državici marsikoga dopravi z obrazložitvijo, da to ni stvar garancije in da je vse OK, ničkoliko je zgodb, ko so dotični izdelek v tujini brez vprašanj popravili!
To dvoje ne gre skupaj.
|HP EliteBook|R5 6650U|
shadeX ::
zmaugy ::
Stari maček je izjavil:
Tri strani postov za dve "napaki", ki to nista? Preveč cajta imate nekateri....
Ja res je in še kupi nov avto,dobro se ga pregleda,prej kot ga odpelješ in se tam pritožuješ ali pa zavrneš,ne pa tukaj jokat kako je narejeno.Kot da ga je kupu preko interneta in Pošta ti ga je dostavila.Saj menda nisi prišel v salon pokazal,katerega boš se usedel in odpelajl.
Prav je, da je napisal in objavil, tako bojo drugi bolj pozorni na to.
korenje3 ::
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
next3steps ::
Ta motor je bil hvaljen v nulo, celo saab ga je vgrajeval. Sam sem ga imel v lancii (115 PS) in nikoli nobenih problemov.
Sicer pa moram pokomentirat to, da Opel kao ni nemški avto.
Zakaj že? A Iphone je kitajski telefon? Kia (Sportage) je slovaška, ne korejska? Twingo in Smart forfour sta slovenska avta?
Se gre še za kaj drugega kot to, kje stoji tovarna in kateri delavci stojijo za trakom.
Meni so nemci rekli, da Opel ni "nemski" avto. To je avto za poljake, cehe, madzare, romune ipd. just sayin
Tudi, ce se OP sprijazni stem in to pusti tako kot je.
Nekega dne, ko bo prodajal avto pa bo kupcu oz. avtohisi smrdelo vseskup in mu bojo metali pod nos isto.
Opel je francoski avtomobil!
krneki0001 ::
Opel ni nič nemški. PSA ga je odkupil od GM-a. Torej je sedaj francoski, nekaj podobnega citroenu ali pežoju. Jajca so že bila, zdej so pa še francoska jajca.
Invictus ::
Večina folka še vedno misli, če je avto delan v Nemčiji, da je nemški. Pravzaprav so važni lastniki .
Američani še niso naredili pametnega avta, Francozi pa tudi niso kaj boljši...
Američani še niso naredili pametnega avta, Francozi pa tudi niso kaj boljši...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
stara mama ::
Sj, zato so pa tolk zanič, ker francozi si zmer zmislijo neki svojega in potem še zadevo naredijo zelo na pol. Ko mu reklamiraš, pa se še naredi francoza
Ekologija™ in Trajnost™
Utk ::
Ko bi tebe lahk človek razumel bi blo tud vredu.Ne, jaz imam korejca, ne tako starega, na plin, in starega cliota, oba kupljena nova. In z obema imam minimalno problemov, korejc je pa še malo boljši. Če si navajen kupovat rabljeno pa verjamem da imaš s vsakim problem, samo da pri volkswagnu se problemu ne reče problem, ampak "stanje tehnike" in "tako pač je".
Nepismen, pa še geografije ne pozna.
Vozi pa starega cliota...
stara mama ::
In zakaj si potem tako sveto prepričan da so nemci zanič, precenjeni, pokvarljivi, .... ?
Če nimaš niti izkušenj z njimi!
(ne mi zdaj: kolega ma to in to....)
(btw: ne vozim VWja drugače)
Če nimaš niti izkušenj z njimi!
(ne mi zdaj: kolega ma to in to....)
(btw: ne vozim VWja drugače)
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
solatjek ::
stara mama je izjavil:
In zakaj si potem tako sveto prepričan da so nemci zanič, precenjeni, pokvarljivi, .... ?
Če nimaš niti izkušenj z njimi!
(ne mi zdaj: kolega ma to in to....)
(btw: ne vozim VWja drugače)
Zato, ker je to skoraj dejstvo. No, da se malo popravim: niso tako zanič, niso pa svetlobna leta pred konkurenco, kot slovenska miselnost o nemških avtih.
Poglej samo VW. Afera z dizli, ogromne težave s TSI motorji, kjer se je vršil vpoklic na tiho, pa še to samo tistim, ki so pojamrali, da jim veriga zaropota pri vžigu, tem so tudi dajali podložke pri turbini in vse to na tiho. Tudi menjava verige ni bila zadostna rešitev, saj so ropotale tudi nove, ojačane. Na koncu VW ni več vedel, kaj narediti s TSI motorji, pa so šli nazaj na zobati jermen, ker verigi na bencincih očitno niso dorasli. Da ne govorim o zapacanih ventilih, katere so nekaterim čistili že pri 40.000 km. Samo v youtube vpišeš TSI problem in imaš goro zadetkov. Težave z 1.9TDI so se tudi kar vrstile.
Enake težave s TSI so imeli tudi Škoda, Seat in celo Audi, za katerega so ves čas govorili, da teh težav nima. Da o vseh teh famoznih BMW ne govorimo, ki so oh in sploh avtomobili. Nešteto težav s tresenjem volana in tresenjem pri zaviranju in nikoli odkriti vzroki. Google vrže ven goro zadetkov. Ampak slovenska prepričanost v nemce je pač takšna, da če BMW potrese, se šteje to kot dobra lastnost, ki govori v prid fino skalibriranemu podvozju!
Prepričanje je, da pač nemški avto je AVTO, neglede na zgrešene serije in serijske napake, nemcu se pač odpusti, po ostalih se pa pljuva. Kvarijo se pa itak vsi. Lahko imaš francoza, ki ga boš vozil do 300.000 km brez menjave česarkoli, lahko pa imaš nemca, kot sodelavec, ki je imel golfa 5, kateri mu je ves čas delal težave, od elektronike, ki se je vsake toliko časa odločila nesodelovanja, do tega, da mu je po 4500 km mašina ribnila. In v nemškem prepričanju je avto pustil v salonu in kupil nov enak model golfa z doplačilom 2000€. Nemec je pač nemec, pa čeprav te j*** v glavo!
D3m ::
A drugi pa ne delajo po tiho? Ali, kar direktno povejo kaj je narobe? Sedaj si se zapičil samo v enega.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
solatjek ::
A drugi pa ne delajo po tiho? Ali, kar direktno povejo kaj je narobe? Sedaj si se zapičil samo v enega.
Zapičil sem se v enega ja, res je. Vsi so enaki in dejstvo je, da nemec ni nič nad vsemi in nič boljši od drugih, kot je to splošno prepričanje. No po precenjenosti in ceni je morda res višje :)
Utk ::
stara mama je izjavil:
In zakaj si potem tako sveto prepričan da so nemci zanič, precenjeni, pokvarljivi, .... ?
Če nimaš niti izkušenj z njimi!
(ne mi zdaj: kolega ma to in to....)
(btw: ne vozim VWja drugače)
Če kdo hoče da kupim 10-20% dražjo stvar, mora on mene prepričat, da je tega vredna, ne pa da je po defaultu boljše in dražje, ker je nemško, potem pa racionalizirat gor in dol zakaj je to res, čeprav je jasno da ni.
krneki0001 ::
Nemški avtomobili so bili nekoč pojem, danes so samo še avtomobili, enake kvalitete kot korejci ali francozi. Pa nič več.
stara mama ::
stara mama je izjavil:
In zakaj si potem tako sveto prepričan da so nemci zanič, precenjeni, pokvarljivi, .... ?
Če nimaš niti izkušenj z njimi!
(ne mi zdaj: kolega ma to in to....)
(btw: ne vozim VWja drugače)
Če kdo hoče da kupim 10-20% dražjo stvar, mora on mene prepričat, da je tega vredna, ne pa da je po defaultu boljše in dražje, ker je nemško, potem pa racionalizirat gor in dol zakaj je to res, čeprav je jasno da ni.
No da ti kr povem, kot bivši lastnih francoza in trenutni lastnik nemca.
Mimogrede, pri bajti nemc, francoz in korejc, pred njim je bil še en korejc in še en nemec, pa še en dodatni francoz je še vedno. (Torej vsakega po dva)
Ko menjaš nek del, pa naj bo samo ena plastika, pri nemcu paše gor ko ata na mamo, medtem ko pri francozu so praviloma vedno neki problemi in različne variante. Pri citroenu sem dvakrat menjaval zavorne ploščice in vedno so mi najprej prodali napačne, da o nekvaliteti notranjosti sploh ne govorim.
Sploh pa tud v novejšem francozu se nekak ne počutim najboljš med vožnjo, vse komande so meni na nelogičnem in nesmiselnem mestu, vožnja čez ovinke pa kot na traktorju.
Medtem ko na nemcu teh problemov ni, res pa da so deli dražji.
Ko držim volan, pa imam občutek, kot da je pod menoj konkreten avto (čeprav je samo dvoliterski dizel).
Korejcev pa sploh omenjal ne bom, samo to da sem se jebal pol ure z žarnico ker je nek čang šlang postavil cevi klime in posodo za vitrex direktno za lučjo, konstantno crkovanje elektronike ventilacije in crkovanje pogona na vse 4, ter seveda rja.
Zato, res so avti in vzdrževanje 10-20% dražji, ampak te glava dosti manj boli, užitek v vožnji je pa večji.
Raj dam za to, kot pa za aspirin...
Ekologija™ in Trajnost™
m0LN4r ::
stara mama je izjavil:
In zakaj si potem tako sveto prepričan da so nemci zanič, precenjeni, pokvarljivi, .... ?
Če nimaš niti izkušenj z njimi!
(ne mi zdaj: kolega ma to in to....)
(btw: ne vozim VWja drugače)
Zato, ker je to skoraj dejstvo. No, da se malo popravim: niso tako zanič, niso pa svetlobna leta pred konkurenco, kot slovenska miselnost o nemških avtih.
Poglej samo VW. Afera z dizli, ogromne težave s TSI motorji, kjer se je vršil vpoklic na tiho, pa še to samo tistim, ki so pojamrali, da jim veriga zaropota pri vžigu, tem so tudi dajali podložke pri turbini in vse to na tiho. Tudi menjava verige ni bila zadostna rešitev, saj so ropotale tudi nove, ojačane. Na koncu VW ni več vedel, kaj narediti s TSI motorji, pa so šli nazaj na zobati jermen, ker verigi na bencincih očitno niso dorasli. Da ne govorim o zapacanih ventilih, katere so nekaterim čistili že pri 40.000 km. Samo v youtube vpišeš TSI problem in imaš goro zadetkov. Težave z 1.9TDI so se tudi kar vrstile.
Enake težave s TSI so imeli tudi Škoda, Seat in celo Audi, za katerega so ves čas govorili, da teh težav nima. Da o vseh teh famoznih BMW ne govorimo, ki so oh in sploh avtomobili. Nešteto težav s tresenjem volana in tresenjem pri zaviranju in nikoli odkriti vzroki. Google vrže ven goro zadetkov. Ampak slovenska prepričanost v nemce je pač takšna, da če BMW potrese, se šteje to kot dobra lastnost, ki govori v prid fino skalibriranemu podvozju!
Prepričanje je, da pač nemški avto je AVTO, neglede na zgrešene serije in serijske napake, nemcu se pač odpusti, po ostalih se pa pljuva. Kvarijo se pa itak vsi. Lahko imaš francoza, ki ga boš vozil do 300.000 km brez menjave česarkoli, lahko pa imaš nemca, kot sodelavec, ki je imel golfa 5, kateri mu je ves čas delal težave, od elektronike, ki se je vsake toliko časa odločila nesodelovanja, do tega, da mu je po 4500 km mašina ribnila. In v nemškem prepričanju je avto pustil v salonu in kupil nov enak model golfa z doplačilom 2000EUR. Nemec je pač nemec, pa čeprav te j*** v glavo!
Slovenska miselnost je slaba 2 miljonska miselnost. Ves kok Renaultov, Oplov vidim na cesti vsakodnevno v Nemciji?
Namig: v celi vasi tukaj, sta dva renaulta in 5 opel adamov. Vse ostalo je BMW in VW in mercedes, potem pa pridejo se Toyote, nato Ford, Hyundai in Kia.
Renaulte in Ople (razen adama) pa moras z ocmi iskat. Tolko o slovenski miselnosti.
Gres na parkplac neke trgovine, bo 40-50 Nemskih avtov, 5 japoncev in mogoce 1 francoz.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Utk ::
Ves kok Renaultov, Oplov vidim na cesti vsakodnevno v Nemciji?
Namig: v celi vasi tukaj, sta dva renaulta in 5 opel adamov. Vse ostalo je BMW in VW in mercedes, potem pa pridejo se Toyote, nato Ford, Hyundai in Kia.
Renaulte in Ople (razen adama) pa moras z ocmi iskat. Tolko o slovenski miselnosti.
Nemci kupujejo domače. Situacija bi bila ista, če bi bli nemški avti res največje sranje. Vsi kupujejo domače, kolk se da, tudi Italijani, Francozi, Angleži. Jaz tudi kupim slovenski jogurt tudi če je 10 procentov (oz. 5 centov) dražji kot nek tuj. Plus tega je razlika v ceni med renojem in vw-jem pol nemške plače, audijev in bmw-jev pa itak ne kupujejo zarad cene.
Zakaj zaboga bi pa Slovenci kupovali ravno nemške avte, in to s povprečnimi plačami okoli jurja, mi pa res ni jasno.
m0LN4r ::
Ja zato pa recimo vidis na madzarskem (revna drzava) pravo pestrost poceni avtov, ne-nemskih pa bi recimo lahko, ce gres v kaka vecja mesta pogledat, takoj vidis instantno vec nemcev. Na podezelju pa obratno.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
stara mama ::
Nemci kupujejo domače. Situacija bi bila ista, če bi bli nemški avti res največje sranje. Vsi kupujejo domače, kolk se da, tudi Italijani, Francozi, Angleži. Jaz tudi kupim slovenski jogurt tudi če je 10 procentov (oz. 5 centov) dražji kot nek tuj. Plus tega je razlika v ceni med renojem in vw-jem pol nemške plače, audijev in bmw-jev pa itak ne kupujejo zarad cene.
Zakaj zaboga bi pa Slovenci kupovali ravno nemške avte, in to s povprečnimi plačami okoli jurja, mi pa res ni jasno.
Zato, ker se niti zavedaš ne kolk smo odvisni od nemške avtomobilske industrije.
Ker nekdo, ki pri nas dela nek del za VWja konec koncev plačuje tudi tvoje zdravstvo.
Od korejca pa ne dobiš nič. Francozi pač tako tako...
Ko si že tak patriot...
Ekologija™ in Trajnost™
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
stara mama ::
stara mama je izjavil:
Francozi pač tako tako...
Za Francoza mora celo država prispevati...
Pusti politiko in medije....
Ekologija™ in Trajnost™
shadeX ::
Ce gres pri nas na vas, bo vecina tudi VW
Po vaseh je itak značilno, da se ma "hude" avte. Imam nekaj bližnjih sorodnikov iz vasi pa tega nisem nikoli upal razumeti. Vsi rdeči, ko sem takrat kot 20 letni mulc imel boljši avto od vseh na vasi. Kot da bi tekmovali kdo ima boljšega :)
Tist avto sem potem zaradi prevelikih stroškov prodal in kupil gajbo. Pol je bil 2. leti mir, sedaj pa me že počasi sprašujejo kdaj bom kupil nov avto (očitno je da je trenutni za odpis) in kak bo. WTF, ljudje.
Utk ::
Jaz imam cliota iz Novega mesta, tako da STFU.
Od teh par avtov, ki se prodajo pri nas, ni nihče odvisen.
In škoda, da nas Nemci nimajo tako radi, kot imamo mi njih...pri raznih odškodninah in odnosov do kupcev pri nas in v Ameriki.
Od teh par avtov, ki se prodajo pri nas, ni nihče odvisen.
In škoda, da nas Nemci nimajo tako radi, kot imamo mi njih...pri raznih odškodninah in odnosov do kupcev pri nas in v Ameriki.
D3m ::
Jaz imam cliota iz Novega mesta, tako da STFU.
Od teh par avtov, ki se prodajo pri nas, ni nihče odvisen.
In škoda, da nas Nemci nimajo tako radi, kot imamo mi njih...pri raznih odškodninah in odnosov do kupcev pri nas in v Ameriki.
Ti bi rad odškodnino, ker voziš Cliota?
|HP EliteBook|R5 6650U|
krneki0001 ::
Nemški dokazano. Ostali dizli pa tudi, ampak to je samo moje laično mnenje, ker dokazali jim uradno niso nič.
Heavy ::
Renaulte in Ople (razen adama) pa moras z ocmi iskat. Tolko o slovenski miselnosti.
Gres na parkplac neke trgovine, bo 40-50 Nemskih avtov, 5 japoncev in mogoce 1 francoz.
Se pa giblješ v bogatih krogih
Clio je statistično najpogostejši avto pri nas.
Na dan 31. 12. 2013 je bilo registriranih 76.224, seveda vseh barv, golfov pa 62.028. Sledijo megane, astra, polo, passat, corsa, punto, focus...
#TeamFelix
GupeM ::
Renaulte in Ople (razen adama) pa moras z ocmi iskat. Tolko o slovenski miselnosti.
Gres na parkplac neke trgovine, bo 40-50 Nemskih avtov, 5 japoncev in mogoce 1 francoz.
Se pa giblješ v bogatih krogih
Clio je statistično najpogostejši avto pri nas.
Na dan 31. 12. 2013 je bilo registriranih 76.224, seveda vseh barv, golfov pa 62.028. Sledijo megane, astra, polo, passat, corsa, punto, focus...
Mislim, da je govoril za Nemčijo.
Invictus ::
Se pa giblješ v bogatih krogih
Clio je statistično najpogostejši avto pri nas.
Se pravi da Francozi najbolj onesnažujejo zrak v Sloveniji... Pa še plačujemo jim za to iz proračuna...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Utk ::
Se pa giblješ v bogatih krogih
Clio je statistično najpogostejši avto pri nas.
Se pravi da Francozi najbolj onesnažujejo zrak v Sloveniji... Pa še plačujemo jim za to iz proračuna...
Sej ne, da si kdaj imel kakšne pametne izjave, ampak zadnje dni imaš pa res neumne...
Invictus ::
Saj ne da imaš kak argument kontra...
Kot nikoli...
Lepo je živeti v utvarah...
Kot nikoli...
Lepo je živeti v utvarah...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
DeeJay ::
Slovenska miselnost je slaba 2 miljonska miselnost. Ves kok Renaultov, Oplov vidim na cesti vsakodnevno v Nemciji?
Namig: v celi vasi tukaj, sta dva renaulta in 5 opel adamov. Vse ostalo je BMW in VW in mercedes, potem pa pridejo se Toyote, nato Ford, Hyundai in Kia.
Renaulte in Ople (razen adama) pa moras z ocmi iskat. Tolko o slovenski miselnosti.
Gres na parkplac neke trgovine, bo 40-50 Nemskih avtov, 5 japoncev in mogoce 1 francoz.
Veš kolk VW vidš na parkirišču pred trgovino na Švedskem? Tam nekje pri zelo malo do nič. Vidš 70% Volvotov, 20% Audijev (večinoma Allroad) in 10% ostalega.
Pač ne morš primerjat držav kjer se proizvajajo avtomobili z državami kjer nimajo proizvodnje.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DeeJay ()
m0LN4r ::
Hoces rect, da sta madzarski Opel in slovenski Renault boljse kakovosti od Audi/VW iz nemske tovarne?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Utk ::
Polo se dela v Španiji, touareg na Slovaškem, nekaj audijev na Madžarskem...ne da ima to veze, ampak ni razloga, da bi bil slovenski clio kaj slabši zaradi same proizvodnje.
To nima veze kje je narejeno, veze ima to, da so vsi evropski avti sestavljeni iz praktično istih delov, cimosovih, preventovih in podobnih. Samo da nemci pri nabavi najbolj stiskajo in šparajo.
To nima veze kje je narejeno, veze ima to, da so vsi evropski avti sestavljeni iz praktično istih delov, cimosovih, preventovih in podobnih. Samo da nemci pri nabavi najbolj stiskajo in šparajo.
stara mama ::
Polo se dela v Španiji, touareg na Slovaškem, nekaj audijev na Madžarskem...ne da ima to veze, ampak ni razloga, da bi bil slovenski clio kaj slabši zaradi same proizvodnje.
To nima veze kje je narejeno, veze ima to, da so vsi evropski avti sestavljeni iz praktično istih delov, cimosovih, preventovih in podobnih. Samo da nemci pri nabavi najbolj stiskajo in šparajo.
Nemci pri nabavi najbolj stiskajo tudi pri tolerancah.
Kaj ti to pove, ko si že tako bistroumen?
Ekologija™ in Trajnost™
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | kilometri avtomobila , hitro vprašanje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 6174 (5352) | zobnik |
» | Koliko zdržijo novodobna vozila? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18207 (15415) | bambam20 |
» | Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 58987 (49948) | Mato989 |
» | BMW Serije 3 ali VW Polo 6? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 25927 (23427) | sandmat |