» »

Mlacom -NUJNO rabim škatlo od Epox 8k3A+ (garancija)

Mlacom -NUJNO rabim škatlo od Epox 8k3A+ (garancija)

Dušan ::

A je kje kakšna dobra duša, ki bi mi bila pripravljena odstopiti (dati) škatlo za 8K3A+ plato? Meni je moja crknila 14 dni pred iztekom garancije, sedaj že cel mesec čakam na servis. Danes sem jih spet gnjavil po telefonu in bi mi jo nekako "zamenjali" za drugo s tem da rabijo od moje škatlo, CD, Navodila, neke kable itd... Škatlo sem "pametno vrgel stran ker res nisem mesec dni pred iztekom garancije pričakoval da bo crknil sprednji desni zvočnik na zvočni kartici. :\

HVALA

Fizikalko ::

A lahko poveš, pri kateri firmi so ti to rekl? Očitno mislijo še koga nategnit, pa rabijo tvojo škatlo...

Gandalfar ::

Sej je napisal - Mlacom

Klemenn ::

kar bi skorej lahk že pogruntal ;) :D

Fizikalko ::

WTF? Kje je napisal, da pri Mlacomu?

BadB0y ::

heh daj jim pokvarjeno pa naj ti dajo novo pa naj si dajo toto pokvarjeno v skatlo od nove ce ze majo take glupe. Jaz nevem kaj se folk tak pusti prodajalcem.


LP

BadB0y ::

Slo-Tech Forum > Kaj kupiti > Mlacom -NUJNO rabim škatlo od Epox 8k3A+ (garancija)

tukaj:)

Dušan ::

Ja.
Jest bi zdej vzel 8RDA3+ , verjetno kej doplačal, oni bi pa pol mojo plato (ko jo dobijo iz servisa) naprej prodal kot kompletno. A ma kdo kakšne izkušnje s tem? Zdej sem prebral garancijsko izjavo na njihovi strani in embalaža ni nikjer omenjena !!! Pa ne bom zdej menda moral najet odvetnika za en motherboard???

P.S. Mlacom je omenjen v naslovu posta8-)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dušan ()

iskra ::

pr mlakomu pa znajo bit rez pi**e ;(( enmu frendu niso priznali garancije (tudi če je imel račun, škatlo, CD-je in kable) za GF4, ker je prnesu nalepko posebej, k je od vročine odpadla notr u ohišje od računalnika. Pol je klicu strica k je neki pr unih za varstvo potrošnikov so takoj uredili >:D

Dušan ::

Ma, pustu bi jim jest škatlo, pa še kable, pa še en napajanlik 200W jim šenkam, sam fora je v tem da na škatli piše ker model plate je not.

Tko da, še vedno rabim škatlo.>:D >:D

OZZY ::

Oni ti lahko rečejo za cd in navodila in podobno. Za škatlo pa ne, ker je nimajo pravice zahtevati. Kdo pa še obdrži škatlo. Pol bi jaz mogu met celo omaro samo za prazne škatle al kaj.
Samo če je šla plata jo morajo zamenjati. Z isto ali pa podobno. Tukaj je garancija in te nimajo kaj jebat. Če ne pa -- urad za varstvo potrošnikov in podobno.
Go with the flow.

OZZY ::

Ja pa še to. NA palti ti tudi piše kater model je. In to na vsaki. kar malo poglej. Lahkoje direkt na plati kje med pci sloti ali pa je kje na pci slotu nalepka. Moreš malo bolje pogledat ampak sigurno je oznaka tam.
Go with the flow.

Samuel ::

mislim, kaj tle pametnujete in podpihujete, verjetno je treba vrnt produkt takšnega kot si ga dobil, a?
sej ga niti reklamirat niti prodat ne mores naprej brez skatle! Sploh pa takega, ki gani vec v prodaji.
Madona, ste tupi :\

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Samuel ()

xpozed ::

Mondeo: kaj a potem ti za vsako stvar spravljas skatle? Kaj pa tisti k zvijo v garsonjerci pa cel comp kupjo - a nej tud oni vse skatle spravjo (nekje pa morjo zvet a ne)... mislm da se gre tuki bolj za nateg kot pa karkoli drugega! Mlacom so pa itaq ku*be

kopernik ::

jaz mečem škatle v smeti in obdržim le eno. Vanjo pa dam vso šaro (CD-ji in navodila) iz drugih škatel. Zaradi škatle pa res še nisem imel problemov pri uveljavljanju garancije! Res pa je, da ne kupujem pri Mlacomu :) .

BigWhale ::

Jest imam doma skatle od:

Hladilnika, zmrzovalne skrinje, stedilnika, treh racunalnikov, treh monitorjev, pomivalnega stroja, pralnega stroja, notebooka, dveh telefonov, stirih GSMov, od nekaj kosov pohistva,avta, zarnic, polno mam tudi jogurtovih lonckov,... v bistvu sem si zadaj na vrtu postavil eno skladisce samo za skatle. Tko mam za celo leto (nekaj stvari tudi za pet let) spravljene vse skatle, ce bom slucajno kaj reklamiral!!!

Zdaj pa nekateri pravite, da vi ne zbirate skatel!?!?

Huh!!!

(Zakaj ljudje sploh se kupujejo pri Mlacomu? ;> )


PS: Skatla in vse traparije zraven, se shrani, ce si zadevo sposodis in ne ce jo kupis. Ce pa kje pise, da garancije ne upostevajo, ce ni poleg originalne embalaze, pa poklices zavod za varsto potrosnikov.... Izjava, da prodajalec ne more vec naprej prodat stvari, ce nima skatle je bedarija, sploh ce je tebi ena stvar crknila. ;)

Binji ::

Tocno tako - garancijo ti mora upostevati ce mas skatlo al pa ne. Treba ti je prnest samo plato in konc. Nc CDjev itd..
Kdor ne navija ni Slovenc, hej, hej, hej!

MadMax ::

Ponavadi piše, da je treba prinest zadevo v originalni embalaži.
Sicer je to bolj mišljeno zaradi transporta, toda piše vseeno...

CDjev, kablov in ostale navlake sicer ne omenjajo - toda: mar ni vse skupaj sestavni del izdelka?? Če mislite da ni, potem ob nakupu naslednje plate v trgovini pustite vse razen plate in škatle :D
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MadMax ()

xpozed ::

Logično je, da pač tist zamenajo kar je slo po gobe... ne pa ostalo... vsaj men je na ta nacin logično, ne pa da delajo probleme zarad ene skatle ;(

sash ::

Ja je tako kot je napisal MadMax, če v pripadajoči literaturi piše da je v primeru garancije/reklamacije potrebno stvar vrniti v ORGINALNI EMBALAŽI se lahko greš pritoževat na vse zavode za potrošnike in še na sončno upravo >:D pa neboš nič dosego ker je pač tako napisano v navodilih in teh navodil se je treba držat pa čerav so na prvi poged neuma.

in če bi pisalo da moraš ob reklamaciji nalimat gor še rdeč mašl bi to moral naredit, sicer ...
--------------------
Think different...
TOROiD Group

boštjan ::

če se motim je treba z originalno embaložo vrnit takart ko nisi zadovoljen z nakupom,to je v 15dneh. Za garncijo pa je dovolj katerakoli škatla in seveda tista vrečka v kateri je bla matična. Te škatle pa dobiš lahko v trgovini z rač.opremo ,ker jih tak bek mečejo, če ne rabijo.

Marko007 ::

V originalni embalaži se vrača samo, če menjavaš, ker ti izdelek ne ustreza (recimo nakup po internetu). Drugače pa tak lahko zgradiš skladišče, kjer boš imel vse škatle shranjene po 2 leti ali več... Če neseš recmo TV na servis, ko je še v garanciji, bi bil oni na servisu ful srečn, če bi dobo v škatli ... računalniško robo morajo pač navadno zamenjat, ker se ne da popravit ... aja kupiš avto, pa po pol leta nekaj v garanciji crkne in rečejo, ja če ne boš dal na sedež originalnega polivinila ne bo z garancije nič :\
In ne more vsak po svoje delat s to garancijo - menda ja kdo ne misli, da so tipi s kataloških prodaj čisto nori in reklamirajo, da se lahko izdelke v roku 14 dni vrne - ampak je to zakonsko določeno...

hippopotamus ::

točno tako je, kot je napisal boštjan. Za uveljavljanje garancije NE potrebuješ originalne embalaže. Če se stvar pokvari, kaj ma to sploh veze s škatlo?!
Saj škatle sploh ne potrebujejo! Tudi če izdelek popravijo, ga ne smejo prodati kot novega, zapakiranega v škatli!

MadMax ::

Pustimo zdaj izlive žolča in mnenja o logiki pri miru.
Če pač v garancijskem listu (ali na računu, dobavnici itd..) piše "v orig. embalaži", vam tudi vse to jadikovanje in pisarjenje o logiki ne bo pomagalo.

Pri tistih zamenjavah pa gre za 8 dni, s tem da mora biti izdelek nerabljen in (seveda) originalno zapakiran. Velja tudi za TopShop™.
Rabljeno zadevo je po zakonu možno reklamirat le, če ta zadeva ne izpolnjuje specifikacij.
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

asPeteR ::

MadMax: Kakor jaz vem ni rok vec 8 dni, ampak po ta noumu zakonu okrog enega meseca.
http://blog.stegnar.com

Marko007 ::

Izdelek, ki je bil naročen preko kataloga, je možno vrniti brez obrazložitve - dovolj je obrazložitev, da izdelek pač ne ustreza in morajo na zahtevo stranke vrniti denar. To pri resnih podjetjih (Conrad, Neckermann, Quelle...) tudi ni nikoli noben problem, tudi če je originalna embalaža bila odprta in izdelek sproban.

asPeteR ::

Marko007: Kjerkoli lahko vrnes izdelek brez obrazlozitve. Samo nekateri tega ne razumejo. Recimo en serviser v JAE. Kar neki me je zacel verbalno napadat in zmerjat, kako si sploh upam izdelek nazaj nosit in take traparije. No, treba pa je povedat, da je bil pa prodajalec korekten. Skratka, tile serviserji so povsod jedro spora se meni zdi ...
http://blog.stegnar.com

Sami ::

Ma kaj se sploh sekiraš, odnes plato in takoj zahtevi novo. Meni se je to zgodilo v mlacomu že 2x, pred 3 meseci mi je crknu samsung 52x cd-rom in mi ga niso hoteli menjati, potem pa sem jim moril, da so se me naveličali in sem doplačal 2k za teac 52x, ki pa mi je crknil pred 2 meseci. Potem pa sem zahteval DVD Toshiba in doplačal mislim, da 2k in stvar je bila rešena. V mlacomu so res prasci.

LP
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vracanje televizorja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
789940 (7456) jJack
»

Ali shranjujete originalne škatle?

Oddelek: Loža
274315 (3376) NonPlusUltra
»

DIRT 2- Problem (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
516619 (6226) IvoJan
»

Povsem nov laptop.. na servisu že več kot 1 mesec. (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
887469 (6059) Zheegec
»

Logitech Z-640 - garancija - Mimovrste

Oddelek: Zvok in slika
51591 (1524) Tilen

Več podobnih tem