Forum » Na cesti » Rahlo tresenje avta med 70-80km/h
Rahlo tresenje avta med 70-80km/h
svecka ::
Si sposojam temo. Imam clio 2 99 letnik.
Zglobi so fuč, ker ropotajo "tok, tok, tok", ko pritisnem na gas ob določenih hitrostih oziroma zavijam levo ali desno (pri vožnji naravnost ni ropotanja).
Zgloba sta na obeh straneh zrabljena. Levi je pri vožnji skozi obcestni jarek ob veliki hitrosti začel trokirati pred kratkim.
Kakšne so posledice nadaljne vožnje z slabimi zglobi? Izguba kolesa med vožnjo? Prekinitev prenosa moči na osi?
To je čisto resno vprašanje, saj bom avto menjal v roku max 1 meseca. Do takrat bi mi moral zdržati clio za vožnjo v službo (80km vsak dan, večina avtocesta).
Zglobi so fuč, ker ropotajo "tok, tok, tok", ko pritisnem na gas ob določenih hitrostih oziroma zavijam levo ali desno (pri vožnji naravnost ni ropotanja).
Zgloba sta na obeh straneh zrabljena. Levi je pri vožnji skozi obcestni jarek ob veliki hitrosti začel trokirati pred kratkim.
Kakšne so posledice nadaljne vožnje z slabimi zglobi? Izguba kolesa med vožnjo? Prekinitev prenosa moči na osi?
To je čisto resno vprašanje, saj bom avto menjal v roku max 1 meseca. Do takrat bi mi moral zdržati clio za vožnjo v službo (80km vsak dan, večina avtocesta).
Scorpy84 ::
Da bos ostal brez kolesa, naj te ne skrbi, ne more se kar tako zlomiti. Bolj te naj skrbi, da je zdaj avto nestabilen, in bi se na tvojem mestu izogibal avtoceste oziroma visoke hitrosti, pa tudi ovinke s precejsnjo rezervo vzemi.
Pa ce ti med voznjo naravnost ne ropotajo, so se ok. Probano veckrat :). Ko se na lepi cesti in voznji naravnost zacne oglasati, takrat je ze malo kriza.
Pa ce ti med voznjo naravnost ne ropotajo, so se ok. Probano veckrat :). Ko se na lepi cesti in voznji naravnost zacne oglasati, takrat je ze malo kriza.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
GPUpoweR ::
Ni nujno. Probaj se peljati v breg pa samo plin spusti, pa bo avto tudi zgubljal hitrost. Ce ne trese takrat potem gume sigurno niso, ampak zavorni mehanizem ti nagaja. Najbolj pogosto so spigani diski, zgodi se pa lahko zaradi slabe mesanice materiala "fake" bremze, refurbished bremze, kombinirano z visokimi temperaturami in mrzlimi luzami. Lahko pa da ti levo in desno ne zagrabi celjust enakomerno.
Testiram jutri v breg...
Če ne bi enakomerno zagrabilo, bi bilo verjetno tresenje tudi pri večjih hitrostih od 80km/h, ali pač?
Bi lahko mel volanski drog tu prste vmes?
Evo stestirano... problem se pojavi zgolj ob zaviranju in zgolj v tem intervalu med 80 do 50km/h. Ko zaviram iz 130 do 80 km/h ni tresenja.
Če so zviti diski trese pri vseh hitrostih?
IL_DIAVOLO ::
Si sposojam temo. Imam clio 2 99 letnik.
Zglobi so fuč, ker ropotajo "tok, tok, tok", ko pritisnem na gas ob določenih hitrostih oziroma zavijam levo ali desno (pri vožnji naravnost ni ropotanja).
Zgloba sta na obeh straneh zrabljena. Levi je pri vožnji skozi obcestni jarek ob veliki hitrosti začel trokirati pred kratkim.
Kakšne so posledice nadaljne vožnje z slabimi zglobi? Izguba kolesa med vožnjo? Prekinitev prenosa moči na osi?
To je čisto resno vprašanje, saj bom avto menjal v roku max 1 meseca. Do takrat bi mi moral zdržati clio za vožnjo v službo (80km vsak dan, večina avtocesta).
To bolj disi po poceni fedri, ki je rak rana renaultov. To pa je kar nevarno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
bambam20 ::
m0LN4r ::
Napisal si, da je 1000km delalo, pa zdaj tudi trese samo ob zaviranju, bi se vrnil nazaj k mehaniku, mi povedal da pac 1000km ni sprejemljiva resitev in naj se enkrat pregleda kaj je bilo narjeno
Upam da ti ni dal gor kake postruzene diske
Upam da ti ni dal gor kake postruzene diske
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
GPUpoweR ::
Evo stestirano... problem se pojavi zgolj ob zaviranju in zgolj v tem intervalu med 80 do 50km/h. Ko zaviram iz 130 do 80 km/h ni tresenja.
Če so zviti diski trese pri vseh hitrostih?
Ne. Ravno to je hec, da ti tresejo samo v določenm hitrostnem območju. Meni je bilo enako.
Nisem vedel, da je to možno. Hvala za povratno informacijo.
Napisal si, da je 1000km delalo, pa zdaj tudi trese samo ob zaviranju, bi se vrnil nazaj k mehaniku, mi povedal da pac 1000km ni sprejemljiva resitev in naj se enkrat pregleda kaj je bilo narjeno
Upam da ti ni dal gor kake postruzene diske
Diske sem kupil nove sam - tako prve Brembo kot te Zimmerman sedaj. Kupil sem pa prek AutoDoca. Če ma to kaj povezavo?
Bil sem pa tudi vedno zraven in je dal te nove gor...
bambam20 ::
Diske sem kupil nove sam - tako prve Brembo kot te Zimmerman sedaj. Kupil sem pa prek AutoDoca. Če ma to kaj povezavo?
Bil sem pa tudi vedno zraven in je dal te nove gor...
Ugotovil si do sedaj, da približno 1000 km je zaviranje normalno, potem se pojavi tresenje.
V kakšnem stanju sta bila prednja diska, enakomerno obrabljena?
Zna bit, da sta kirvca čeljusti, ki ne opravljata svoje delo dobro.
Lahko pa da ti levo in desno ne zagrabi celjust enakomerno.
WizzardOfOZ ::
Napisal si, da je 1000km delalo, pa zdaj tudi trese samo ob zaviranju, bi se vrnil nazaj k mehaniku, mi povedal da pac 1000km ni sprejemljiva resitev in naj se enkrat pregleda kaj je bilo narjeno
Upam da ti ni dal gor kake postruzene diske
Diske sem kupil nove sam - tako prve Brembo kot te Zimmerman sedaj. Kupil sem pa prek AutoDoca. Če ma to kaj povezavo?
Bil sem pa tudi vedno zraven in je dal te nove gor...
Kaj je mehanik naredil, ko je menjal diske. Je sčistil površino kjer disk nalega? Če je tam ostala svinjarija, ti sedaj trese.
Treba bo diske dat dol, pobrusit naležno površino in nazaj zmontirat diske, če bo kaj bolje. Če ne bo pa reklamiraš diske na autodocu, da so skrivljeni. Samo moraš stare poslat nazaj in ti potem pošljejo nove.
Na katerem avtu imaš to zmontirano?
m0LN4r ::
To je to pri teh poceni internet shoppih, vcasih se neve kaj dobis, reklamacije pa so tkotko, ce ne placajo postnine vec ni poceni
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
GPUpoweR ::
Diske sem kupil nove sam - tako prve Brembo kot te Zimmerman sedaj. Kupil sem pa prek AutoDoca. Če ma to kaj povezavo?
Bil sem pa tudi vedno zraven in je dal te nove gor...
Ugotovil si do sedaj, da približno 1000 km je zaviranje normalno, potem se pojavi tresenje.
V kakšnem stanju sta bila prednja diska, enakomerno obrabljena?
Zna bit, da sta kirvca čeljusti, ki ne opravljata svoje delo dobro.
Lahko pa da ti levo in desno ne zagrabi celjust enakomerno.
Meni sta bla praktično kot nova..sem menjal nekje po 3k km, ker me je preveč motilo.
Bom ju pa dal testirat/premerit koliko sta zvita oz. če je mogoče zvit samo en, če je to sploh možno?
WizzardOfOZ je izjavil:
Napisal si, da je 1000km delalo, pa zdaj tudi trese samo ob zaviranju, bi se vrnil nazaj k mehaniku, mi povedal da pac 1000km ni sprejemljiva resitev in naj se enkrat pregleda kaj je bilo narjeno
Upam da ti ni dal gor kake postruzene diske
Diske sem kupil nove sam - tako prve Brembo kot te Zimmerman sedaj. Kupil sem pa prek AutoDoca. Če ma to kaj povezavo?
Bil sem pa tudi vedno zraven in je dal te nove gor...
Kaj je mehanik naredil, ko je menjal diske. Je sčistil površino kjer disk nalega? Če je tam ostala svinjarija, ti sedaj trese.
Treba bo diske dat dol, pobrusit naležno površino in nazaj zmontirat diske, če bo kaj bolje. Če ne bo pa reklamiraš diske na autodocu, da so skrivljeni. Samo moraš stare poslat nazaj in ti potem pošljejo nove.
Na katerem avtu imaš to zmontirano?
Prvi mehanik mislim, da ni...drugi pa je čistil "vse" možno ja.
Na Ford Fiesti 2009.
To je to pri teh poceni internet shoppih, vcasih se neve kaj dobis, reklamacije pa so tkotko, ce ne placajo postnine vec ni poceni
Ja pošiljanje dveh diskov nazaj v Nemčijo ni ravno poceni. Pol pa še kje reklamacije ne priznajo in so sami stroški. Če sta res zvita bom raje nove nabavim in res ekstra pazim prvih 1000km...
Lp
IL_DIAVOLO ::
To je ta vasa politika, da prinesete k mehaniku svoje super duper dele, ki so seveda poceni. Malo dnara, malo muzike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: IL_DIAVOLO ()
koyotee ::
Evo stestirano... problem se pojavi zgolj ob zaviranju in zgolj v tem intervalu med 80 do 50km/h. Ko zaviram iz 130 do 80 km/h ni tresenja.
Če so zviti diski trese pri vseh hitrostih?
Ne. Ravno to je hec, da ti tresejo samo v določenm hitrostnem območju. Meni je bilo enako.
Nisem vedel, da je to možno. Hvala za povratno informacijo.
Napisal si, da je 1000km delalo, pa zdaj tudi trese samo ob zaviranju, bi se vrnil nazaj k mehaniku, mi povedal da pac 1000km ni sprejemljiva resitev in naj se enkrat pregleda kaj je bilo narjeno
Upam da ti ni dal gor kake postruzene diske
Diske sem kupil nove sam - tako prve Brembo kot te Zimmerman sedaj. Kupil sem pa prek AutoDoca. Če ma to kaj povezavo?
Bil sem pa tudi vedno zraven in je dal te nove gor...
Brembo so jajca. Kupi ATE.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
GPUpoweR ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To je ta vasa politika, da prinesete k mehaniku svoje super duper dele, ki so seveda poceni. Malo dnara, malo muzike.
Brembo sem imel te: 09.A968.2X
Zimmerman mam pa zdaj te:250.1363.20
Sam presodi, če so kateri od teh najbolj poceni...
WizzardOfOZ ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
To je ta vasa politika, da prinesete k mehaniku svoje super duper dele, ki so seveda poceni. Malo dnara, malo muzike.
Ne drži več. Včasih je danes je pa razlika zelo majhna. Premajhna da bi preplačal original.
Problem so pocarji, ki se imajo za mehanike. Stare diske dol, nove gor, brez da spucaš. Ker je naležna površina umazana, se diski postavijo postrani in v 1000km jih skriviš, potem pa trese in ti tak mehanik krivi diske za to. In potem pridejo ven zgodbice kako so ATE in Brembo diski zanič.
bambam20 ::
WizzardOfOZ je izjavil:
IL_DIAVOLO je izjavil:
To je ta vasa politika, da prinesete k mehaniku svoje super duper dele, ki so seveda poceni. Malo dnara, malo muzike.
Ne drži več. Včasih je danes je pa razlika zelo majhna. Premajhna da bi preplačal original.
Problem so pocarji, ki se imajo za mehanike. Stare diske dol, nove gor, brez da spucaš. Ker je naležna površina umazana, se diski postavijo postrani in v 1000km jih skriviš, potem pa trese in ti tak mehanik krivi diske za to. In potem pridejo ven zgodbice kako so ATE in Brembo diski zanič.
Mam občutek, d avečina mehanikov, ki imajo s.p. delajo slabo. Večina. Pa tudi garancijo je težko potem uveljavljat.
Wonailabs ::
Verjetno morate preveriti konvergenco kolapsa. Mogoče je v tem težava. Še vedno so lahko težave z ležaji. https://bit.ly/2HVVYVs tudi jaz sem imel podobno situacijo, ko se je vse uredilo.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Tresenje pri zaviranju samo pri 60-70 km/hOddelek: Na cesti | 3510 (3014) | kremenko1 |
» | Slabe zavore? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15402 (11350) | TheBlueOne |
» | Pomoč pri izbiri zavornih diskov (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 31138 (28872) | b3D_950 |
» | Zimske gume na svojih platiščih in centriranjeOddelek: Loža | 7625 (6705) | energetik |