» »

Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam...

Hladilna tekočina izginja a ne vemo kam...

1
2
3

RegulusDraco ::

Tropex je izjavil:


Odločil, sem se da počakam do sobote da vidim a je kaj več zmanjkalo ali je enako.


Do sobote bo avto še bolj uničen kot že je. Zagotovo ti hladilna pušča v glavi motorja direktno k gorivu, zato ne opaziš lužice.

Tropex je izjavil:

Danes zjutraj sem pogledal tekočino (bilo je malenkost manj pod maximum, smo dotočili včeraj). Pripeljem se do Grosuplja, vidim da je zopet spustilo vse do cevi. Pogledam pod ekspanzijsko posodo in vidim da je mokro, nad kolesom pa vidim, da uhaja para. Predvidevam, da je tisti, ki je menjal posodo, slabo uredil s tesnili ali pa ena cev ozadi pušča.


Jap, se mi je zdelo. Spet ti je zakuhal.

Tropex je izjavil:


Če avto zakuha, bi moralo kazati temperaturo že pri max. Meni temperatura stoji na sredini. Mehanik je pogledal in motor ne kuha, ker tekočina je tam, vendar zmanjša se pod minimum ostane je pa še nekaj in vedno isto. Mislim, pa da je počila posoda še enkrat.


Ne, če je hladilni sistem pod pritiskom, ker pritisk iz motorja uhaja v hladilni sistem. Zato ti je hladilno tekočino izbljuvalo ven iz hladilnega sistema.
takole:



Tropex je izjavil:


Vlije se v ekpanzijsko posodo ne v motor. Razumem pa kaj želiš povedati.



o madona, imamo pametnjakoviča.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

RegulusDraco ::

Tropex je izjavil:

Pogledam pod ekspanzijsko posodo in vidim da je mokro, nad kolesom pa vidim, da uhaja para.


nad kolesom je uhajala para? Da ti ni uhajala para direktno pri kolesu? Ker to bi pomenilo da si hudo pregrel zavore.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

HomeEdition ::

9 let star dizel iz Italije z 215.000 km se lepo sliši, upam pa it stavit da jih ima vsaj še pol do enkrat toliko, ter da v tem času ni imel menjane vodne pumpe, ki je vzrok tvojih težav. Nehaj se cjazit naokrog in pojdi na en kompetenten ford servis da ne boš naredil še večje škode...

stara mama ::

Ahh, to mu nekateri poskušamo povedat že skoraj dve strani, on pa še kar išče čudežne dodatke da zamašijo ekspanzijsko posodo.
Skratka scanje proti vetru, škodo si pa itak dela sam z vsakim kilometrom in vsakim prišparanim evrom pri nesposobnih mehanikih.

Če so ti šle dve ekspanzijske je očitno problem zelo resen in ima povezavo s tlakom.
Kaj tu ni jasno OP ?
Ekologija™ in Trajnost™

RegulusDraco ::

mah do zdaj je glava motorja najbrž že zvita.

Če ima srečo pa je še vedno "samo" vodna pumpa fuč, kar je najbrž povzročilo začetne težave. Odvisno kako hitro je ugasnil motor, ko je opazil da kuha.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

stara mama je izjavil:

Ahh, to mu nekateri poskušamo povedat že skoraj dve strani, on pa še kar išče čudežne dodatke da zamašijo ekspanzijsko posodo.
Skratka scanje proti vetru, škodo si pa itak dela sam z vsakim kilometrom in vsakim prišparanim evrom pri nesposobnih mehanikih.

Če so ti šle dve ekspanzijske je očitno problem zelo resen in ima povezavo s tlakom.
Kaj tu ni jasno OP ?


Očitno nima denarja za popravilo, saj išče njabolj poceni varianto in ne , da bi zadevo pravilno popravil.

lovro535v2 ::

Tesnilo glave je zanič,ker je avto zakuhal in sedaj spušča kompresijo v ekspanzijsko posodo.Lahko da še 100 novih ekspanzijskih posod pa bo isto.zakuhal je pa zato ker noben ni menjal vodne pumpe.
Raspberry Pi 512MB 32GB Raspbian/Asus P7P55D Intel core i5 2,66ghz
LGA 1156 8GB Kingston DDR3 WD Black 1TB Gigabyte GT430 W7/
Nexus 7 2013 32GB/Oneplus one 64GB Sandstone black.

Tropex ::

Oglasili smo se na Fordu, kjer so rekli, da opazijo da je posoda fuč in da jo zamenjajo zastonj, vendar želijo vseeno narediti test da ni kaj drugega. Predvidevam, da zna biti to tesnilo glave motorja in se zaradi tega dela pritisk in uniči marsikaj.

Me pa nekaj zanima. Glede na to, da je bil servis velik opravljen nedolgo nazaj in bilo tesnilo zamenjano in bilo opravljeno brušenje glave in še marsikaj...

Ali je potrebno zdaj zopet vse menjati kot pri navadnem velikem servisu, s tem mislim zopet novi jermeni, in nevem kaj gre še vse zraven, zopet brusit glavo...ali ne?

Kakšne so cene, da bi to mehanik naredil?

Hvala,

RegulusDraco ::

glede na to, da tvojega avta ne moremo pregledat moraš razumet da je vsaka izjava, ki jo podamo, samo najbližje ugibanje. Preseneča me, da si tesnilo že menjal in glavo brusil, avto pa ima komaj 215.000 km.

Jermenov ni treba menjat, če so vredu. Zamenja se samo kar je pokvarjeno.
A coding sequence cannot be revised once it's been established.

Zgodovina sprememb…

fikus_ ::

. . . je bil servis velik opravljen nedolgo nazaj in bilo tesnilo zamenjano in bilo opravljeno brušenje glave in še marsikaj...

Zgleda da nisi vsega napisal, kar se je dogajalo z vozilom/motorjem do sedaj oz. do tega servisa.
Očitno ti je to delal en fušar in ni dovolj/pravilno privil vijake na glavi motorja!

krho ::

69charger je izjavil:

Najbolj smešno mi je, ko folk ne ve če mu je zakuhal avto ali ne... a res noben ne zna več pogledat na števec za temperaturo? Z razlogom je tam, ja prav tam za volanom (včasih na sredini armaturke, lol).

Moj avto nima števca za temperaturo!
si.Mail odprto-kodni odjemalec elektronske pošte. - http://www.simail.si
Uredite si svojo zbirko filmov, serij in iger - http://xcollect.sf.net

mihec87 ::

Mislim da jermen ipd..ni tako velik strošek da bi se splačalo šparat..

sandmat ::

Tropex je izjavil:


Me pa nekaj zanima. Glede na to, da je bil servis velik opravljen nedolgo nazaj in bilo tesnilo zamenjano in bilo opravljeno brušenje glave in še marsikaj...


a je to samo pri dizlih fora, da brušenje glave spada pod veliki servis? Na bencinarju še v življenju nisem brusil glave (oz. tega ni v specifikaciji velikega servisa), pa sem jih kar precej vozil z 200+kkm.

azislo ::

Aston_11 ::

sandmat je izjavil:

Tropex je izjavil:


Me pa nekaj zanima. Glede na to, da je bil servis velik opravljen nedolgo nazaj in bilo tesnilo zamenjano in bilo opravljeno brušenje glave in še marsikaj...


a je to samo pri dizlih fora, da brušenje glave spada pod veliki servis? Na bencinarju še v življenju nisem brusil glave (oz. tega ni v specifikaciji velikega servisa), pa sem jih kar precej vozil z 200+kkm.

Ko zjebaš glavo, je to fora pri vseh vozilih. Verjetno pa to hitro postane jama brez dna.

Tropex ::

azislo je izjavil:

Tema1:
http://www.ford-team.si/viewtopic.php?f...

Tema2:
https://avtomobilizem.com/forum/viewtop...

Tema3:
tale


Bravo! Tema je omenjena na večih forumih, da dobim več informacij. Če pogledamo zgodovino objav vidiš da je ob istem času vse enako pisano da lahko dobim informcije od različnih ljudi.

fikus_ je izjavil:

. . . je bil servis velik opravljen nedolgo nazaj in bilo tesnilo zamenjano in bilo opravljeno brušenje glave in še marsikaj...

Zgleda da nisi vsega napisal, kar se je dogajalo z vozilom/motorjem do sedaj oz. do tega servisa.
Očitno ti je to delal en fušar in ni dovolj/pravilno privil vijake na glavi motorja!


To žal ne morem vedeti ali je privil dosti ali ne. ''Fušar'' dela legalno preko s.p., smo sli pa na zaupanje k njemu kot vsi k nekomu. Povedal pa sem vse kar se je dogajalo z avtom, vsak dan objavljam da povem kaj se dogaja sproti, s tem lahko pomagate vi meni, jaz pa na podlagi informacij vam oz. vsem ki imajo enako težave.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tropex ()

Aston_11 ::

Na drugih forumih niso ravno aktivno. ST FTW!

Tropex ::

RegulusDraco je izjavil:

glede na to, da tvojega avta ne moremo pregledat moraš razumet da je vsaka izjava, ki jo podamo, samo najbližje ugibanje. Preseneča me, da si tesnilo že menjal in glavo brusil, avto pa ima komaj 215.000 km.

Jermenov ni treba menjat, če so vredu. Zamenja se samo kar je pokvarjeno.



Iskreno ne verjamem, da ima avto 215.000 (moram še preveriti kilometre na fordu). Je pa res, da nisem omenil, da je avtu počil jermen v tujini in je bilo treba menjati komplet vse zato je tudi brusil glavo in menjal tesnilo.

Aston_11 je izjavil:

Na drugih forumih niso ravno aktivno. ST FTW!


Kako pa naj vem to?

Žal se mi ne da s tabo razglabljati o aktivnosti na drugih forumih...zanima me le tema o kateri pišemo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tropex ()

Aston_11 ::

Tropex je izjavil:

Žal se mi ne da s tabo razglabljati o aktivnosti na drugih forumih...zanima me le tema o kateri pišemo.
Verjamem. Bodi priden, sicer te bodo soforumaši bojkotirali in bo kot na ostalih forumih. Tema.

jalovec09 ::

Če je avto zakuhal je termostat problem. Preveri zjutraj obe cevi na hladilniku, pri 70 st. mora bi ena mrzla, drug vroča, pri 90 pa termostat mora odpret in obe bosta topli/vroči. Preveri, da dela ventilator na hladilniku. Poročaj....????

Tropex ::

Aston_11 je izjavil:

Tropex je izjavil:

Žal se mi ne da s tabo razglabljati o aktivnosti na drugih forumih...zanima me le tema o kateri pišemo.
Verjamem. Bodi priden, sicer te bodo soforumaši bojkotirali in bo kot na ostalih forumih. Tema.


??

Aston_11 ::

Tropex je izjavil:

??
Nil posebnega. Ignoriraj.

Zvezdica27 ::

lej... če bi ti tesnilo puščalo ali bila glava kriva bi pri mrzlem zagonu moral imeti velik oblak belega dima (če pa olje je dim moder). VEEELIK. Tudi med vožnjo, četudi kompresija vodo sili stran... kadi belo. TO je voda.

Dima ne omenjaš nikjer. In ni nujno, da je zakuhal, niti da je glava kriva, če je vsaj malo vode not. In ni nujno da ne bo zakuhal, tudi če je voda not (pa recimo termostat ne obrne).

NIsi povedal s kje si, mam mehanika. Ali pa oreng ford servis.

Pa ni drame sploh, boš pač naredil ta velik servis sedaj pa pol ne boš... predvsem pa se ne vozi z avtom, kjer kritičen sistem ne dela v redu.

zz

Tropex ::

Zvezdica27 je izjavil:

lej... če bi ti tesnilo puščalo ali bila glava kriva bi pri mrzlem zagonu moral imeti velik oblak belega dima (če pa olje je dim moder). VEEELIK. Tudi med vožnjo, četudi kompresija vodo sili stran... kadi belo. TO je voda.

Dima ne omenjaš nikjer. In ni nujno, da je zakuhal, niti da je glava kriva, če je vsaj malo vode not. In ni nujno da ne bo zakuhal, tudi če je voda not (pa recimo termostat ne obrne).

NIsi povedal s kje si, mam mehanika. Ali pa oreng ford servis.

Pa ni drame sploh, boš pač naredil ta velik servis sedaj pa pol ne boš... predvsem pa se ne vozi z avtom, kjer kritičen sistem ne dela v redu.

zz


Dima ni čisto nič. Iskreno povedano ne vem več, ne kaj bi bilo in kaj ne bi bilo.

Na fordu so nam danes povedali da bi potrebovali 2-3 ure da pogledajo kaj je z vozilom. To je cca. 150€ - samo za pregled. Potem pa vprašanje, kaj je...okej saj ne rečem, da ne bodo popravili, v to ne dvomim. Dvomim pa v to, da bodo povedali kaj so zamenjali. Zamenjali bodo mogoče nekaj malega zaračunali pa nekaj velikega po možnosti pa je normativ tega velik...kar znaša ogromno denarja na takem servisu. Lahko mi posreduješ številko, če želiš in poveš kje se nahaja. Jaz sem iz Ljubljane. Problem je, ker avto rabim za v službo vsak dan in je problem biti brez njega...pripravljeni smo dati tudi več..če smo le lahko zraven ko se servisira in da bi nas vzeli čimprej na vrsto...

matter ::

Vsega se mi ni dalo brati ampak sem ustavil tu:

Vem za primer, da tako delajo na Renault uradnem servisu, kjer dajo stranki na izbiro, ali menjajo vodno zraven kompleta jermenov ali pa ne.

Zato pa renault uradni servisi so ena sama šala in neresni povsem, da ne govorimo kako so dragi, glede na skropucalo od avta.


To ne drži, ker sem v petek menjal (glavni servis na 120k) jermene, napenjalce in vodno pumpo.
Seveda mi na servisu NISO dali izbire in so rekli, da oni pač menjajo vse, ker na vse tudi nudijo garancijo. Še celo trdili so, da to radi delajo na neuradnih servisih.
Samo moja izkušnja, stara manj kot teden dni.
Grem basket pa bom neloke metal

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: matter ()

kingsix ::

Nekateri Renault modeli oz motorji ne potrebujejo menjave vodne pumpe, saj je le ta for-life. Zato pa vprašajo.

Lp

jernej11 ::

Pozdravljen

imel isti problem da mi je zmanjkovalo hladilne tekočine in velik pritisk v ekspanzijski posodi.

Problem je bil v tesnilu glave motorja in je seveda zvilo glavo in bi bilo potrebno brušenje, pa sem raje drugo glavo gor dal.

dexterboy ::

konspirator je izjavil:

galop je izjavil:

Ponavadi se vidi kje teče ven ,razen če ni v glavi razpoka in motor kuri vodo.Drugače pa ,kupi si avto...

Das Auto ?

Upam, da ni to, kar mislim... Das Auto? OMFG...
Quo Vadis, Homo Sapien?
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.

bambam20 ::

matter je izjavil:

Vsega se mi ni dalo brati ampak sem ustavil tu:

Vem za primer, da tako delajo na Renault uradnem servisu, kjer dajo stranki na izbiro, ali menjajo vodno zraven kompleta jermenov ali pa ne.

Zato pa renault uradni servisi so ena sama šala in neresni povsem, da ne govorimo kako so dragi, glede na skropucalo od avta.


To ne drži, ker sem v petek menjal (glavni servis na 120k) jermene, napenjalce in vodno pumpo.
Seveda mi na servisu NISO dali izbire in so rekli, da oni pač menjajo vse, ker na vse tudi nudijo garancijo. Še celo trdili so, da to radi delajo na neuradnih servisih.
Samo moja izkušnja, stara manj kot teden dni.


Kaj ne drži.

Kakšni neuradnih servisih. A ti sploh veš kaj pomeni neuraden servis? To je popravilo v garažah popoldan brez računa.

Sem slišal osebno, ko sem vprašal po pregledu računov, zakaj pri glavem servisu , ki je bil narejen pri njih, niso menjali zraven jemernov tudi vodne pumpe. Odgovor je bil, da je niso, ker se lastnica zato ni določila. ( Avtotehnika celje. Uradni zastopnik za renault vozila , šalabajzerji na kubik) Me je skor na rit vrglo, ko sem to slišal.

Pa jebala jih mast no. Ker se ni odločila. Kaj se ima lastnik za odločat, če to spada pod menjavo po direktivi tovarne pri 120.ooo km ali po preteku 5 let. Ma ti renaultovi pooblaščeni servisi so en velik DREK. vsi po vrsti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

bambam20 ::

Tropex je izjavil:


Iskreno ne verjamem, da ima avto 215.000 (moram še preveriti kilometre na fordu). Je pa res, da nisem omenil, da je avtu počil jermen v tujini in je bilo treba menjati komplet vse zato je tudi brusil glavo in menjal tesnilo.



Me res zanima, zakaj si tak avto kupil.

No, vem zakaj si ga kupil, ker je bil močno pod ceno in si mislil, da si kupil odlično: zdaj ga boš s popravili močno preplačal.

Tropex ::

Živjo...

evo en update...

Vsi tisti, ki ste rekli da je tesnilo..kapo dol.

Mehanik je ugotavljal in rekel da ali je tesnilo na glavi motorja ali pa je počena glava.
Ima kdo izkušnje z nakupom motorja ( rabljenega ) ali mogoče obnova glave motorja.

Pravkar sem govoril ( informativno ) za obnovo glave motorja...naj bi me prišlo malo manj kot 100€.

Hvala zopet za nasvete...

fikus_ ::

Za 100 € ti bo mehanik menjal samo tesnilo na glavi!

Tropex ::

fikus_ je izjavil:

Za 100 € ti bo mehanik menjal samo tesnilo na glavi!

Obnova glave motorja naj bi toliko stala...mehanik ( uraden servis ) pa bo dodatno računal svoje delo ko dobi obnovljeno glavo.

Mene zanima, ali ima kdo izkušnje s temi obnovami ( cene, pa kolko se to splača ) in z nakupom drugega motorja?

Aston_11 ::

Splača kot da avto zapelješ v graben in greš po drugega ali splača s smislu, da drugače naj pač hladilna tekočina pušča? Najbrž moraš popraviti, če ga hočeš voziti?

Tropex ::

Aston_11 je izjavil:

Splača kot da avto zapelješ v graben in greš po drugega ali splača s smislu, da drugače naj pač hladilna tekočina pušča? Najbrž moraš popraviti, če ga hočeš voziti?


Sprašujem, ali se splača obnoviti glavo motorja?

Ali se bolj splača kupiti drugi rabljen motor?

Aston_11 ::

Za 100 ali 200 EUR misliš dobiti drug motor? Ne boš. Pa še vgraditi ti ga morajo, pa elektronika mora štimati, pa glavo mora imeti v redu itd.

Tropex ::

Aston_11 je izjavil:

Za 100 ali 200 EUR misliš dobiti drug motor? Ne boš. Pa še vgraditi ti ga morajo, pa elektronika mora štimati, pa glavo mora imeti v redu itd.


OK še enkrat...
okoli 100€ me stane obnova motorja.

Ali se mi splača obnoviti motor, ali je to brezveze?? Je boljše da kupim drug motor, ki stane veliko več kot obnova?

mihec87 ::

Prvo se pozanimaj koliko bo znesla celotna zadeva oz komplet servis/obnova..
Obnova glave,delo,material(da zamenjaš vse kar je treba da ni čez pol leta problem ko začne zajebavat kaka pumpa ipd..) bo na koncu bolj 300+ eur...

Aston_11 ::

Za moje pojme nejasno sprašuješ. Vsi razumo, ko sprašuješ, kaj se splača, da primerjaš vrednost popravila in vrednost menjave motorja. Če pa misliš kaj drugega, se nauči vsaj izražati bolj natančno, ne da se potem razburjaš s pojasnjevanjem, kaj da misliš.

Utk ::

100 evrov ni nič, itak da se splača. Če za ta denar zrihta (pa naj bo tudi 200), da motor vsaj iz delavnice ven normalno dela, je to super. Kaj bo pol pa itak nihče ne ve, kot ne bi niti z "novim" motorjem.

steev ::

Več kot 100 eur samo tesnila pridejo.
:|

Aston_11 ::

Če bo potem delalo in da avto nima drugih okvar, ni to noben strošek.

BTW - pišeš, da je bila glava že menjana oziroma brušena. Kdaj je to bilo (čas, pred koliko km, si bil ti lastnik) in kaj bi bil vzrok tedanje okvare?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Tropex ::

1. Avtu počil jermen...
Menjano(16.01.2016): - popravilo opravljal mehanik iz celja ( s.p. )
- tesnilo oljne črpalke, tesnilo bosch črpalke - gar
- tesnilo glave motorja
- tesnilo izpušnega kolektorja
- tesnilo sesalnega kolektorja
- semering odmične gredi
- sesalni ventili
- izpušni ventili
- garnitura zobatih jermenov
- vijaki glave - garnitura
- ogrevalne svečke
- zobati jermen
- napenjalec zobatega jermena
- brušenje glave + vrtenje vijaka
- semering gl. gredi
- tefloni 8 kom.
- vijak za izpust olja
- čistilec goriva
- čistilec olja
- olje v motorju
- vijak jermenice
- brušenje podložkov ventilov
POZOR: VODNA ČRPALKA NI BILA MENJANA!

2. Nekje sredi oktobra 2016:
Avto doseže maximum temperaturo zjutraj na poti v službo...Pogledam pod pokrov in vidim, da
ni več tekočine...Ponj pride vlečna služba in ga odpelje domov.
V avto nalijemo hladilno tekočino in ga zapeljemo pred uradni servis FORD. Povejo nam da avto pustimo 1 teden,
seveda stroškovno smo ocenili, da so zelo predragi. Zapeljemo se z avtom do bližjega mehanika, ki je ocenil, da je počena
ekpanzijska posoda. Poleg tega nam pove, da nam zelo pušča povratna cevka na motorju. Kupim oboje in mi zamenja.
( PRI EKPANZIJSKI POSODI NI PRIŠEL NOV ZAMAŠEK ZRAVEN! )

3. 1 teden kasneje...
Tekočina zopet manjka...dolijem in se odpeljem domov. Drugo jutro se odpeljemo na servis na Rudnik, kjer nam mehaniki avto takoj vzamejo,
avto dajo pod pritisk. Ugotovijo, da pušča skozi majhno cev ob motorju. Zamenjajo...Naslednji dan avto vidim da manjka skoraj več kot pol posode.
Zapeljem se takoj do njih nazaj in vprašam kaj se dogaja. Odprejo zamašek in se voda dvigne ( zagret motor ). Pove mi, da je to
zaradi tega ker se je vse spraznilo in je potrebno, da se vse zlevelira...

4. Avto se od takrat normalno pelje in nikoli se ni še segrela temperatura več od sredine...Ampak je problem, da zmeraj manjka
tekočina v posodi...od posode dalje dol ( v cevki ) je še vedno tekočina.

5. Avto zapeljemo, do mehanika, ki je menjal posodo in pravi, da naj se oglasim na fordu za novo posodo, ker pušča. Ford nam pove
da bodo zamenjali posodo zastonj in delo bo zastonj, vendar moramo pustiti avto pri njih par dni da preverijo zakaj pride do tega.
Kar pomeni, da če ugotovijo, da je tesnilo itd, krijemo stroški same kar pa pri njih znaša oooogromno.

6. Odpeljemo avto na dober servis na vrhniko, kjer smo včasih vozila servisirali redno in nam je bilo žal zakaj nismo še ta avto zdaj.
Mehanik pokliče, da ne vidi da kje pušča in da je avto ok. Rečem, mu da se bom zapeljal do unc in nazaj in da bom parkiral pri
njih ker vem da bo prazno. Predlaga, da bo to on naredil. Danes se slišiva, da je res prazna posoda. Vprašam, ali je možno, da je tesnilo.

Opravi nek test z barvo?? in pravi, da je res šlo tesnilo ali glava motorja...sporočijo nam v ponedeljek / torek situacijo.

To je to....

jericho ::

Hm, 100€ za popravit glavo ni drago in je verjetno v to zajeto samo ravnanje glave. Kaj pa če je glava počena, tisto pa zihr ne bo sam 100€, potem moraš računat še tesnila in pa še delo, vse skupaj bo zihr čez 400€+.

Tropex ::

jericho je izjavil:

Hm, 100€ za popravit glavo ni drago in je verjetno v to zajeto samo ravnanje glave. Kaj pa če je glava počena, tisto pa zihr ne bo sam 100€, potem moraš računat še tesnila in pa še delo, vse skupaj bo zihr čez 400€+.


Poklical sem v Ljubljani ki se ukvarjajo s tem..pravijo, da je zelo redko da poči glava...bolj da se pač nekaj poškoduje kar se da popravit...če poči pa pri nas v Sloveniji naj ne bi noben to popravljal :/ ...

bambam20 ::

Tropex je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

Za 100 ali 200 EUR misliš dobiti drug motor? Ne boš. Pa še vgraditi ti ga morajo, pa elektronika mora štimati, pa glavo mora imeti v redu itd.


OK še enkrat...
okoli 100EUR me stane obnova motorja.


To ne bo držalo. Kdo ti bo naredil tako zahtevno delo za 100EUR kot je obnova motorja. To si ti narobe razumel.


steev je izjavil:

Več kot 100 eur samo tesnila pridejo.



Kje so še delovne ure plus obnova glave , vodna pumpa.

Sploh nočem vedet kok to potem dejansko pride.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

jalovec09 ::

Najbrž je takrat šla vodna v ku*ac in sedaj pustila take posledice na motorju.
Če ste vidl, da nekaj ne štima se avto takoj ustavi in se ga ne vžiga več.
Tukaj pa so sedaj posledice, prekurjeno tesnilo glave in po možnosti še kaj zvilo v motorju. Če ni zdej bo pa čez čas se pokazal.

Moj predlog. Porihtaj da bo vsaj dihtnga nova, ostalo zmečte nazaj in menjajte avto !!!

Scorpia ::

jalovec09 je izjavil:

Najbrž je takrat šla vodna v ku*ac in sedaj pustila take posledice na motorju.
Če ste vidl, da nekaj ne štima se avto takoj ustavi in se ga ne vžiga več.
Tukaj pa so sedaj posledice, prekurjeno tesnilo glave in po možnosti še kaj zvilo v motorju. Če ni zdej bo pa čez čas se pokazal.

Moj predlog. Porihtaj da bo vsaj dihtnga nova, ostalo zmečte nazaj in menjajte avto !!!


Upam, da ne mislis s tem, da bo naslednji lastnik naj***l zaradi prikritih napak.
////

jalovec09 ::

Odvisno kolk časa so se vozil brez vode oz. kolk časa je tkole kuhal. Ker je že dost da zakuha 1x ornk pa se vsi naredil. Kje so tukaj še druga tesnila, tefloni, da ni zaardi pregretja motorja še obročke "obdelal". Saj lahko bo delal motor še 300.000km lahko ap ga bo začel srat. Poraba olja, pregrevanje....

jalovec09 ::

Scorpia je izjavil:

jalovec09 je izjavil:

Najbrž je takrat šla vodna v ku*ac in sedaj pustila take posledice na motorju.
Če ste vidl, da nekaj ne štima se avto takoj ustavi in se ga ne vžiga več.
Tukaj pa so sedaj posledice, prekurjeno tesnilo glave in po možnosti še kaj zvilo v motorju. Če ni zdej bo pa čez čas se pokazal.

Moj predlog. Porihtaj da bo vsaj dihtnga nova, ostalo zmečte nazaj in menjajte avto !!!


Upam, da ne mislis s tem, da bo naslednji lastnik naj***l zaradi prikritih napak.



Kakšnih prikritih napak, saj bo povedal, da je bil narejen velik servis in menjano tesnilo.
Samo ta motor ne bo nikol več tak kot bi moral bit.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izgubljanje hladilne tekočine

Oddelek: Na cesti
113343 (2981) TheBlueOne
»

dolivanje hladilne tekočine motorja

Oddelek: Na cesti
358000 (7350) Daliborg
»

Poknjena glava motorja?

Oddelek: Na cesti
102162 (1609) val46
»

Zmanjkuje antifriza.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5416561 (14639) krneki0001
»

Menjava tesnila na glavi -rabim avtomehanika

Oddelek: Na cesti
2910209 (9585) hocevar91

Več podobnih tem