Forum » Programiranje » [JAVA] Izdelava 1. igre(MATURA)
[JAVA] Izdelava 1. igre(MATURA)
Panch0 ::
Pozdravljeni.
Ker sem si za muturitetni predmet izbral računalništvo, moram izdelati igro. Odločil sem se za izdelavo "brick breaker" igre. Glede na to, da se v šoli nismo učili programiranja na nivoju, ki bi zadoščal za izdelavo preproste igre bom dosti moral postoriti doma.
Zanima me ali sem izbral primeren tip igre za začetnika. Prosil bi tudi, če kdo z več izkušnjami poda kak link s katerim si je pomagal pri izdelavi prvih iger. Kako se sploh lotiti takega "projekta"?
Profesor je tudi poudaril, da je skoraj bolj pomembna ustrezna dokumentacija kot pa sama igra oziroma program. Vseeno pa si ne bi zadal kaj prelahkega.
Vsakega odgovora bi bil zelo vesel!
LP
Ker sem si za muturitetni predmet izbral računalništvo, moram izdelati igro. Odločil sem se za izdelavo "brick breaker" igre. Glede na to, da se v šoli nismo učili programiranja na nivoju, ki bi zadoščal za izdelavo preproste igre bom dosti moral postoriti doma.
Zanima me ali sem izbral primeren tip igre za začetnika. Prosil bi tudi, če kdo z več izkušnjami poda kak link s katerim si je pomagal pri izdelavi prvih iger. Kako se sploh lotiti takega "projekta"?
Profesor je tudi poudaril, da je skoraj bolj pomembna ustrezna dokumentacija kot pa sama igra oziroma program. Vseeno pa si ne bi zadal kaj prelahkega.
Vsakega odgovora bi bil zelo vesel!
LP
Dpool ::
Tako zadevo hitro narediš v kakem Unity-u. Ampak če je pogoj JAVA, potem Unity odpade, namreč podpira samo C# skripte ali JavaScript za programiranje.
Sem prepričan, da je za tako vrsto igro kar nekaj tutorialov online za Unity.
Evo iz glave laično:
Naceloma si naredis nek GameObject, katerega bos lahko kontroliral s skripto (igralec oz. odbojna plošča). Če vse poenostaviš, bricks narediš tudi kot GameObject, ki imajo nek collision body, od katerega se bo lahko žogica odbijala ob dotiku. V tem primeru ima žogica tudi collision body. Ob dotiku brick z žogico v skripti spišeš, da se tisti gameobject izbriše, katere je detectal collision z zogico, hkrati pa incrementiraš score. Nekaj fizike bo treba nastavit pri odbijanju žogice, ampak v splošnem je to to.
Sem prepričan, da je za tako vrsto igro kar nekaj tutorialov online za Unity.
Evo iz glave laično:
Naceloma si naredis nek GameObject, katerega bos lahko kontroliral s skripto (igralec oz. odbojna plošča). Če vse poenostaviš, bricks narediš tudi kot GameObject, ki imajo nek collision body, od katerega se bo lahko žogica odbijala ob dotiku. V tem primeru ima žogica tudi collision body. Ob dotiku brick z žogico v skripti spišeš, da se tisti gameobject izbriše, katere je detectal collision z zogico, hkrati pa incrementiraš score. Nekaj fizike bo treba nastavit pri odbijanju žogice, ampak v splošnem je to to.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Dpool ()
Panch0 ::
Jezik je sicer poljuben ampak sem izbral javo, ker sem se jo tudi učil v sklopu pouka.
Sicer sem šele v fazi definiranja problema in iskanju literature, ki mi bo pomagala pri razumevanju delovanja naprimer kolizije objektov.
Opažam, da je v tutorialih za izdelavo takih iger zelo površna logika ... no v bistvu slabo "sprogramirana fizika", česar me je najbolj strah.
Sicer sem šele v fazi definiranja problema in iskanju literature, ki mi bo pomagala pri razumevanju delovanja naprimer kolizije objektov.
Opažam, da je v tutorialih za izdelavo takih iger zelo površna logika ... no v bistvu slabo "sprogramirana fizika", česar me je najbolj strah.
Blinder ::
Mogoce si lahko pomagas s to knjigo: https://www.nostarch.com/html5game , da vidis kako so zadevo zastavili, kako so naredili collision detection...
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
shadeX ::
Jezik je sicer poljuben ampak sem izbral javo
Tole ti bo tvoje delo zelo poenostavilo, če že delaš z javo.
Dpool ::
LibGDX je kar vredu zadeva za simple games. Čeprav če se navadiš na Unity, ima veliko features in-built že, da ti pomaga pri razvoju samodejno.
No, koliko sedaj berem, ni ravno cilj nekaj na hitro narediti ampak dejansko želiš razumeti kaj počneš. Sicer Unity je tudi za to dober, ampak LibGDX bi bila boljša zadeva, še posebej za Java.
No, koliko sedaj berem, ni ravno cilj nekaj na hitro narediti ampak dejansko želiš razumeti kaj počneš. Sicer Unity je tudi za to dober, ampak LibGDX bi bila boljša zadeva, še posebej za Java.
Panch0 ::
Uf zelo dobra ideja. Mogoče bi celo dal možnost izbire za kontroliranja ploščka.
Pa je to izvedljivo v 2 mescih naresti? Morate upoštevati, da grem to z nule praktično.
Pa je to izvedljivo v 2 mescih naresti? Morate upoštevati, da grem to z nule praktično.
galu ::
Če se še komaj loviš s samimi koncepti programiranja, se je IMO lažje se priučiti C# sintakse (ki je dost podobna Javanski) in delati v Unityju, ki je med najlažjimi game-engini za uporabo.
Da res skapiraš, kaj počneš, si je potrebno spisati svoj game-engine.
No, koliko sedaj berem, ni ravno cilj nekaj na hitro narediti ampak dejansko želiš razumeti kaj počneš. Sicer Unity je tudi za to dober, ampak LibGDX bi bila boljša zadeva, še posebej za Java.
Da res skapiraš, kaj počneš, si je potrebno spisati svoj game-engine.
Tako to gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: galu ()
Panch0 ::
Vztrajam pri javi v kombinaciji torej z libgdx. Bom pregledal dokumentacijo in ostalo literaturo.
Pa da vidim malo v kolk veliko morje sm se vrgu brez rokavčkov :p
Pa da vidim malo v kolk veliko morje sm se vrgu brez rokavčkov :p
Dpool ::
peglezn ::
libgdx bo kar prava izbira za tole, igra je pa tud precej popularna tko da maš malo morje že narejene kode, kjer lahko vidiš kako so igro sprogramirali drugi.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Programiranje Android aplikacijeOddelek: Programiranje | 2445 (1774) | nightrage |
» | cross platform developmentOddelek: Programiranje | 7342 (6328) | slodreamer |
» | Mobilne aplikacije za razne platforme...Oddelek: Programiranje | 747 (681) | Kocka |
» | Izdelava mobilne igreOddelek: Igre | 2986 (1921) | blackbfm |
» | [Android] Kateri "Game Engine" ?Oddelek: Programiranje | 1426 (1135) | shadeX |