Forum » Programiranje » [Android] Kateri "Game Engine" ?
[Android] Kateri "Game Engine" ?
shadeX ::
Zanima me kateri Game Engine bi bil "najboljši" za Android development da bi se ga naučil. Razmišljal sem za AndEngine, ki sicer zgleda kar vredu ampak drawback je da ni dokumentacije.
Torej kot začetnik v Game development za android, kaj bi mi priporočali? Pa še ena stvar. Poznate kakšno firmo ki programira igre v določenem "enginu". To bi mi tudi pomagalo pri odločitvi.
Hvala.
Torej kot začetnik v Game development za android, kaj bi mi priporočali? Pa še ena stvar. Poznate kakšno firmo ki programira igre v določenem "enginu". To bi mi tudi pomagalo pri odločitvi.
Hvala.
Mavrik ::
A lahko poveš kaj več? 2D ali 3D? Koliko je tvoj budget? A bi podprl druge platforme?
The truth is rarely pure and never simple.
c00L3r ::
Za 2D igre priporočam to http://coronalabs.com/products/corona-s... Če najdeš kak engine s katerim bo šlo hitreje naredit igro, javi. Mene tudi zanima.
Za 3D pa http://unity3d.com/ Seveda se pa da z Unity delat tudi 2D igre.
Za 3D pa http://unity3d.com/ Seveda se pa da z Unity delat tudi 2D igre.
Mavrik ::
Drugače je za low-level stvari popularen libGDX.
The truth is rarely pure and never simple.
Ashrack ::
Zanima me kateri Game Engine bi bil "najboljši" za Android development da bi se ga naučil. Razmišljal sem za AndEngine, ki sicer zgleda kar vredu ampak drawback je da ni dokumentacije.
Torej kot začetnik v Game development za android, kaj bi mi priporočali? Pa še ena stvar. Poznate kakšno firmo ki programira igre v določenem "enginu". To bi mi tudi pomagalo pri odločitvi.
Hvala.
Libgdx je kar dobra izbira.
Drugace pa za firme pa vem da se Unity kar uporablja.
....
shadeX ::
Ubistvu na koncu sem se odločil za LibGDX, zato ker lahko špil k ga narediš laufaš tudi na PC-ju, browserju, iOS..
LibGdx je tudi dober ker ima celotno dokumentacijo, za razliko od AndEngina kar je velika prednost.
Me pa ena stvar zanima pri LibGdx in sicer kako zalaufam android native kodo, npr Toast ali AsynTask..itd.
In pa še nekaj. Kar tukaj berem eno e-knjigo o LibGdx development v njej piše da to sploh ni Game Engine ampak Framework. Kakšna je potem razlika med Enginom in frameworkom?
Kot začetnik v tem, bom najprej 2D.
LibGdx je tudi dober ker ima celotno dokumentacijo, za razliko od AndEngina kar je velika prednost.
Me pa ena stvar zanima pri LibGdx in sicer kako zalaufam android native kodo, npr Toast ali AsynTask..itd.
In pa še nekaj. Kar tukaj berem eno e-knjigo o LibGdx development v njej piše da to sploh ni Game Engine ampak Framework. Kakšna je potem razlika med Enginom in frameworkom?
2D ali 3D?
Kot začetnik v tem, bom najprej 2D.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [JAVA] Izdelava 1. igre(MATURA)Oddelek: Programiranje | 1640 (1107) | peglezn |
» | Programiranje Android aplikacijeOddelek: Programiranje | 2445 (1774) | nightrage |
» | cross platform developmentOddelek: Programiranje | 7342 (6328) | slodreamer |
» | Mobilne aplikacije za razne platforme...Oddelek: Programiranje | 747 (681) | Kocka |
» | Izdelava mobilne igreOddelek: Igre | 2986 (1921) | blackbfm |