» »

citroen saxo

citroen saxo

p3ro ::

lp

Nabavil sem si citroen saxo 1.1 mašina 2002 letnik z realnimi kilometri 84.000 prvi lastnik avto tak ko more bit saj je biv od babice in sm se odločil da bom ga malo urediv izgled. Zanima me kakšen et alu platišč 14 col moram nabavit vem da je razmak med vijaki 4x108 za et pa ne vem kaj bi pasalo gor. Verjetno bom dav tudi filter športni se splača? bo blo kj učinka zvok mislim :) čez cas bom tud šipe dav temnit koliko pride kaj homologacija za šipe. Luči pa sem tudi že gledal ali pašejo luči na letnik 2002 če piše da so luči za 1996-1999. Kaj je najboljse dat luči gor temnit šipe in potem it na homologacijo ali za vsak dodatek morm posebi delat tehnični? To mislim pač dat temnit tam ko se z tem ukvarjajo sj ne bo prsl verjetno velik za ta avto sm gledo okol 100e se mi zdi dobis tud papirje verjetno zraven pa tudi za luči če kupis nove :) Kaj pa je z števcom če si zamenjam slučajno ga ker zdaj je modri bi pa rad imev belo ozadje če dobim drugi števec kilimetri ne bojo v tem števcu kazal dejanski ampak od novega števca?

mat xxl ::

Pa daj pusti starčku mirni pokoj, ni to dirkalnik !!!

Raje razmisli o elektrifikaciji stekel, o centralnem zaklepanju ......

SumTingWong ::



To je pravi Saxo :)) Prosim res ne preurejaj 1.1 mašine. Stran vržen denar.

tomy5 ::

Počakaj da bo odtimer in d amu začne vrednost naraščat, šele takrat se splača vlagat v take stvari kot ti pišeš.

dezman ::

Meni se zdi da če ga zanimajo avtomobili, je poj pravšna podlaga ta avto da se nekaj novega nauči, in potem bolj močnejše avtomobile rihta. Če mu je pač to všeč bo tudi z 1.1 zadovoljen tako da ja. Glede homologacij lahko vse homologacije narediš skupaj da, ti ni treba vsakič hoditi na tehnične. Pri filtru boš pridobil malo več moči mogoče 1 km , pa malo se ti bo zmanjšala poraba. Imaš dve vrsti filtrov, eni grejo v originalno škatlo eni pa imajo svoje cevi, slednjega moraš homologirati zaradi policajev. Pri temnenju šip pa ti firma v katero daš temnit mora priložiti papirje.Pri števcih se pa da dobit tudi folije, je pa potrebno števec odpreti.

dezman ::

Misli da se je dalo tudi dati v ta avto 1.6 motor od xsare nisem pa prpričan. (bil lastnik xsare 1.6 2 leti). Priporočam da si tudi prebereš kakšen citroen forum , tam ti bodo znali bolj pomagati.

Heavy ::

dezman je izjavil:

Pri filtru boš pridobil malo več moči mogoče 1 km , pa malo se ti bo zmanjšala poraba. Imaš dve vrsti filtrov, eni grejo v originalno škatlo eni pa imajo svoje cevi, slednjega moraš homologirati zaradi policajev.



Se ima na youtubu kup vidjov, kjer delajo dinamo teste z raznimi filtri. Povprečno v nižjem polju obratov izgubiš na moči, v višjem pa malo pridobiš. Spet odvisno od avta. Če montira zgolj športni filter (ne cold air intake) bo ob vročem motorju izgubljal na moči, zaradi vročega zraka = manj kisika.
Jaz bi pustil obični filter. Za 60 konjev ne more bit neka huda obstrukcija dovoda zraka.
Pa za pridobitev moči ne čutiš do nekje 10%.

Druga zgodba pa je, če pelješ do avtoelektronike čipirat. Iz firbca pogledal, pridobi 8 ponijev, cena pa verjetno pod 200€ za poseg. Mogoče če je že na dinamu poizkusi en power run brez filtra, tako se vidi koliko filter omeji pretok zraka v motor. Če pridobi par konjev = nabavi še športni filter. Pa naj bo cold air intake (tista reč na podaljšani cevi).

Še izpuh če menja, potem mogoče pridobi skupno 15 več ponijev - je pa vprašanje če se splača.

Potem pa vzameš 10mm ključ in imbuse, ter se lotiš "weight reduction, bro". Voziš z max 1/4 tanka bencina, rezervno kolo ven, zvočna izolacija med tepihi in kabino, pol posode tekočine za stekla, shujšaš 5kg... pa avto izgubi 50kg :))
#TeamFelix

f0cu5 ::

Pri weight reductionu ne pozabit na zadnji brisalec + motorček >:D Če maš temnjena stekla, itak nič ven ne vidiš.
Karkoli delaš, delaj iz veselja. V tak avto se ne splača vlagat, tak da vzami projekt kot hobi in učenje za naprej ;) Pa če že menjuješ felne in delaš homologacijo zaradi šip, razmisli o novih fedrah. Namreč vsako spremembo v homologaciji moraš plačat, zato je smiselno vse naenkrat homologirat.
Ko končaš zunanjost, se lahko lotiš akustiko malo poštimat ;)

p3ro ::

Eni ste napisali kot da bom zdj vlago velik v njega ne mislim nc samo alu platišča rabljena neka pa temnnje stekel to je čisto poceni oz še verjetno samo zadnje luči pa spiojler strešni rabljeno to pa je vse kar mislim v njega dat edino za filter sm mislo pač če bi malo zvok spremenil če bi mu dav športni :) ne mislim neke velke dnarje vlagat v njega avto mislim neki caša imet prvo kot prvo morem pa še nardit servis ko je jermen ze star tud če nima kilometrov prvozenih :D drugace pa zanimivi odgovori

drugače pa te luču pašejo tudi na 2002 letnik? https://www.mstyling.net/iskanje-po-zna... a ve kdo se kok majo felgne et da bi pasale gor na saxoja ?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: p3ro ()

-valvoline- ::

A nimajo saxove feltne 3 luknje?

http://www.bolha.com/avto-moto/platisca...

Zgodovina sprememb…

hojnikb ::

Prosim ne bit ricer pa pusti tega saxota namir.
#brezpodpisa

negotiator ::

hojnikb je izjavil:

Prosim ne bit ricer pa pusti tega saxota namir.


Tako je :D
All easy problems have already been solved.

shadeX ::

Alu feltne mu daš gor in bo avto čist drugi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

GrimReaper ::

SumTingWong je izjavil:

To je pravi Saxo :)) Prosim res ne preurejaj 1.1 mašine. Stran vržen denar.

Ta na tvojem linku gre za 250KM, oz. s to svojo majhno težo za 200KM. Dosti videev na Youtube je fake (oz. so avtomobili krepko modificirani, 10kEUR+, kar nima smisla), in za Saxoja so praktično vsi, še najpočasnejši gre za ene 140KM (gledal sem tistega z 0-160km/h).
Sploh pa ni problemov atmosfercev sama hitrost, ampak kako občutiš to moč, in do prostornine 2.0 (verjetno tudi do 3.0) te sigurno ne lima na zic, pa imaš lahko Hondo S2000 z 240KM, mogoče občutiš nekaj malega nad 5k.
Tako da glede motorja je avto čist ok, vsaj porabi manj, ker kot gre pri atmosfercih gor moč, gre tudi poraba. Tako da pomoje noben NA ni dober nakup, 1.0 pač mal pije, ampak res nikamor ne gre, 2.0 gre pa vsaj približno normalno, čeprav pri 2-4k se še vedno ne odziva na plin kot bi se moral, pije pa že v ekstreme.

Tut sam sem že nekaj razmišljal da bi še nekaj vlagal v Clia 197, recimo še en komplet platišč, ampak sem se potem premislil, če je avto nepremičnina in ti ne daje nekega užitka v vožnji, je škoda vsakega centa.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

negotiator ::

@op

Menjaj saxota za ax-a gti:



Čeprav nisem ziher a je tale tudi stock ali je že kaj predelan.
All easy problems have already been solved.

GrimReaper ::

To je povsem enako hiter kot zgornji Saxo, 26s 0-200, to je v rangu 220-250KM avtov, s tem da so tisti bolj 1500kg.
En je v komentarju napisal 150-155HP, to pa zna bit že prav, 900kg in 150KM je ravno 6kg/KM, kar je pa podobno kot imata Golf GTI 220 in Focus ST 250.

Sicer si dal pa lep primer, ko tisti, ki je posnel video, vsaj v komentarjih razloži zakaj je tako hiter, čeprav bi moral že v opisu:
Der Motor ist nicht serie
Verbauter Motor wurde im Saxocup mit 7800 gedreht - also immer locker durch die Hose atmen.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

jalovec09 ::

Kakšno normalno porabo majo teli mlinčki.
Sem imel pred leti polota 1.4 8v 60km pa je skoz žru 7l. Potem si nabavil 1.4 16 v 101KM, poraba 6l.
Zdej imam tud 1.4 16v poraba 6l.
Se prav ni rečeno, da tole pije 5l, ampak bolj 7l...razen kje po ravnini 60km/h, kjer bi porabil pod 6l.

konspirator ::

OP
Si ti slučajno vzel preveč za res :D ?

Škoda vsakega centa v tvojega oldtimerja.

Razen če imaš vts model.




Za pleh pičke si nabavi lamborghinija.
--

Zgodovina sprememb…

Formula 1 ::

Brez teh lexus luči prosim, te so umrle še pred Walkerjem.

Heavy ::

hojnikb je izjavil:

Prosim ne bit ricer pa pusti tega saxota namir.


The more you know!

#TeamFelix


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

alu platišča za avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6310644 (7111) šernk
»

Novi Renault Megane 4 2017 lita platišča

Oddelek: Na cesti
114150 (3717) blackbfm
»

Nakup nove gume... (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10222125 (16165) krneki0001
»

Nakup platišč

Oddelek: Na cesti
102205 (1982) SkIDiver
»

Varčen poceni dokaj dober avtek ki bi se ga v bodoče dalo tudi mal predelati (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
599257 (7266) Unknown_001

Več podobnih tem