» »

Volkswagen bo prevara v ZDA stala še dodatno milijardo dolarjev

1 2 3
4
»

Aston_11 ::

antonija je izjavil:

Pameten človek bi vedel povedati, da ne en ne drug nista zdravilna.
Se malo bolj pameten clovek bi pa znal povedati, da je en izmed njih bolj skodljiv kot drug. In dovolj pameten clovek bi izbral manjse zlo, ne pa zagorvarjal vecjega.
Vendar pri UTK-ju tega ne moreš pričakovati. Dizel je škodljiv, noče priznati, da je bencin tudi škodljiv. Po njegovem je očitno zelo zdravilen in diši po vijolicah.

Utk ::

Spet lažeš. Sej drugače kot z lažjo se dizla ne da zagovarjat.

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

da bi zdaj pa 10x manj izpuščali.
Za renojem še najbolj smrdi po raznem amoniaku, da ti kar pljuča zakuri, ko gre mimo. Toliko je neškodljiv.

Utk je izjavil:

Spet lažeš. Sej drugače kot z lažjo se dizla ne da zagovarjat.
Seveda, trditi, da je bencin koristen, pa ni laž. Oziroma zavajati, da bencin ni škodljiv, ker dizel je.

ZaphodBB je izjavil:

Mesar je izjavil:

Torej problem rešen če so manj strupeni?

Če so 40x manj strupeni to ni zanemarljivo, kali?
lahko je 4000x manj škodljiv, pa ni, je popolnoma isto sranje. K čistoči zraka ne pripomore niti eden, razen pri UTK-ju, kjer ga uporabljajo kot notranji filter.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Utk ::

Je, ampak tega nihče ne trdi.

Še ena logična vaja zate, ki sem ti jo že trikrat postavu, pa mi je še nisi razrešil. Če je bencin isti kot dizel, ker tudi ni neškodljiv, zakaj voziš na dizel, če ni zastonj, kar pomeni da stane enako kot bencin? Po tvoji zblojeni logiki, seveda...

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Je, ampak tega nihče ne trdi.
Ko bom od tebe prebral, da bencin tudi škoduje, bom rekel ALELUJA.

Utk je izjavil:

Še ena logična vaja zate, ki sem ti jo že trikrat postavu, pa mi je še nisi razrešil. Če je bencin isti kot dizel,
Isto sranje, drugo pakovanje.

Utk je izjavil:

ker tudi ni neškodljiv, zakaj voziš na dizel,
Ker lahko.

Utk je izjavil:

če ni zastonj,
Zakaj bi moral biti zastonj?

Utk je izjavil:

kar pomeni da stane enako kot bencin?
Stane kukr stane, se ne obremenjujem s ceno litra dizla.

Utk je izjavil:

Po tvoji zblojeni logiki, seveda...
Po moji sta oba škodljiva. Še truplo vidi, da razlika med njima ne odtehta onesanževanja drugega zaradi prvega.

Utk ::

Ko bom od tebe prebral, da bencin tudi škoduje, bom rekel ALELUJA.

To bi lahko že stokrat prebral, če bi znal brat, pa na žalost ne znaš.

Zakaj bi moral biti zastonj?

Zakaj bi moral bit bencin neškodljiv?

Stane kukr stane, se ne obremenjujem s ceno litra dizla.

Aha, torej se voziš na dizel samo zato, da zastrupljaš ljudi. Še boljše od tistih, ki se vozijo, ker mislijo da šparajo.

Po moji sta oba škodljiva. Še truplo vidi, da razlika med njima ne odtehta onesanževanja drugega zaradi prvega.

Škoda da ti ne vidiš, da razlika v ceni ne odtehta razlike v onesnaževanju.

TESKAn ::

ZaphodBB je izjavil:

Utk je izjavil:

Dokler ne obstaja taka tesla, ti je dovoljeno vozit turbobencinarja na plin.

Turbobencinar na plin ima ravno tako NOx težave...

TB na plin ima za motorjem katalizator.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Aha, torej se voziš na dizel samo zato, da zastrupljaš ljudi. Še boljše od tistih, ki se vozijo, ker mislijo da šparajo.
Ne, takih zaključkov jaz ne bi potegnil, razen če bi bil duševno bolan, kar pa očitno nisem. Buča, a ti jih s tvojo kanto morda zdraviš? Ima tvoja kanta čudežne zdravilne sposobnosti ali si samo domišljaš, da morda kaj pripomoreš k zdravju ljudi, ki vohajo smrad tvoje kante?

konspirator ::

ZaphodBB je izjavil:

Ali pa je to nemogoče in VSI goljufajo?

Ja točno to je - VSI goljufajo.

V resnici sedaj razumemo, da imajo Ameri najbolj "eko" predpis. Oni strogo omejujejo NOx - kar pomeni, bencinski motorji večjih kubatur. Za to plačajo s povečano porabo in večjim izpustom CO2 (ki ni strupen).

Edit: Evropa si to težko privošči, ker so naše rafinerije usmerjene v Dizel, vsa infrastruktura na kontinentu je usmerjena v Dizel. Dejansko bomo morali verjetno prenašati te smrdljivce dokler ne bomo prešli na elektriko.

Ali nova usmeritev rafinerij.
--

Aston_11 ::

Utk je izjavil:

Škoda da ti ne vidiš, da razlika v ceni ne odtehta razlike v onesnaževanju.
Kašne razlike? Eden škoduje, drugi zdravi, tvojo zdravilno kanto lahko prodaš za bajen denar.

ZaphodBB ::

TESKAn je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Utk je izjavil:

Dokler ne obstaja taka tesla, ti je dovoljeno vozit turbobencinarja na plin.

Turbobencinar na plin ima ravno tako NOx težave...

TB na plin ima za motorjem katalizator.

Saj ima TD tudi za motorjem katalizator. Kaj hočeš povedat?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

TESKAn ::

Da katalizator v bencinarju pospravi tudi NOx-e.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

jest10 ::

Saj v dizlu tudi

TESKAn ::

Dizli imajo v ta namen adblue. Samo adblue stane, če ga doziraš dovolj...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

ZaphodBB ::

TESKAn je izjavil:

Da katalizator v bencinarju pospravi tudi NOx-e.

To ni res pri turbo bencinarjih. Zato pa pravim, da proti NOx zaležejo samo bencinski motorji z bogato zmesjo goriva in zraka (kar turbinci niso).
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

jest10 ::

TESKAn je izjavil:

Dizli imajo v ta namen adblue. Samo adblue stane, če ga doziraš dovolj...

Katalizator in adblue

fujtajksel ::

Utk je izjavil:


Kot je izkazalo, je ves razvoj od leta 2002, ko so že začeli z adblue in dpf filtri, do leta 2015 (do euro 6), šel v smer optimizacije na testu, ne pa v realni vožnji. Težko, da se je pa ravno lani ne vem kaj spremenilo. In če se je, kaj?


Kolikor razumem se nekaj vseeno je spremenilo, da so postavili triletni rok da se emisije na cesti dejansko približno uskladijo z nazivnimi EURO 6 limitami, na začetku z olajšavo dodatnega faktorja cirka 2 (ne pa npr 20 kot doslej). To ne bi smel bit mission impossible. V tem času bodo bodisi dizle res spucali, bodisi mogoče zlasti ta manjših ne bo več tolk. Se bodo pa čez tri leta proizvajalci avtov na glas strinjali z mestnimi oblastmi, da je treba stare umazane dizle spravit ven iz mestnih središč, ne bo tako dolgo ko bodo tudi trenutni "kvazi EURO 6" v nemilosti.

TESKAn ::

ZaphodBB je izjavil:

TESKAn je izjavil:

Da katalizator v bencinarju pospravi tudi NOx-e.

To ni res pri turbo bencinarjih. Zato pa pravim, da proti NOx zaležejo samo bencinski motorji z bogato zmesjo goriva in zraka (kar turbinci niso).

Zakaj ne?

jest10 je izjavil:

TESKAn je izjavil:

Dizli imajo v ta namen adblue. Samo adblue stane, če ga doziraš dovolj...

Katalizator in adblue

Za NOx je adblue, ja. Katalizator pa za drugo spucat.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

fujtajksel ::

TESKAn je izjavil:


Za NOx je adblue, ja. Katalizator pa za drugo spucat.


Kolkr zastopim amonij reagira z NOx v katalizatorju in zato se temu tudi reče SCR
Selective catalytic reduction @ Wikipedia
Sicer bi lahko dobil v izpuhu NOx in še malo smrdljivega amonija zraven.
Se je ugibalo da je VW poleg premajhnega rezervoarja za adblue mogoče tudi katalizator poddimenzioniral.

ZaphodBB ::

Zakaj ne?


Catalytic converter @ Wikipedia

These "two-way" converters combined oxygen with carbon monoxide (CO) and unburned hydrocarbons (HC) to produce carbon dioxide (CO2) and water (H2O). In 1981, two-way catalytic converters were rendered obsolete by "three-way" converters that also reduce oxides of nitrogen (NOx);[1] however, two-way converters are still used for lean-burn engines. This is because three-way-converters require either rich or stoichiometric combustion to successfully reduce NOx.

Rich combustion - večja poraba.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

zmaugy ::

Naj se EU postavi na stran VW in mu prepove plačati odškodnino, dokler ZDA ne plačajo odškodnine za svoje nelegalne vojaške akcije na primer v Iraku. Tukaj imamo dokaze, ki so nesporni.
In ko bo odškodnina Iraku plačana (v primerjavi s VW je škoda neprimerno večja, dejmo reči kar tako na pamet enih 20 trilijonov evrov), se pogovarjamo naprej.

Utk ::

Sej VW-ju ni treba plačati kazni v Ameriki, plača samo če hoče. Lahko komot razglasi bankrot VW America i nikom ništa. Če bi pa rad še kdaj prodal tam kak avto, je pa druga pesem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

konspirator ::

zmaugy
Se ti zavedaš, da je 72 let ko po koncu ww2 Eu še vedno okupirana iz strani ZDA (vojaške baze Zda v Evropi) ? Da "protiraketnega ščita" proti Severni Koreji in Iranu ne omenjam.In nukic v Turčiji/Romuniji.
Eu je papirnati tiger, ki lahko ukazuje Slo birokratom in San Marinu, tu se njen vpliv konča.
--

zmaugy ::

Dobro se zavedam tega. In kot EU se moramo zbudit in ne pustit, da nas ZDA "prebujajo" - vsako državo posebej, da se skrega s sosednjo državo.
Zato pa rabimo sodelovanje na Kontinentu, z Rusi, Kitajci, Turki, Indijci, ker nas vse tlači ista država.
In potem njihov trg ne bo več pomemben. Za nikogar. In VW ne bo treba plačati.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

WarpedGone ::

:)
Zbogom in hvala za vse ribe

zmaugy ::

Saj vem... Danes imam preveč časa in napad naivno pravičniške drže. Se bom poboljšal, obljubim. :))
Do jutri bom že nazaj v cinično preživetvenem modusu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

TESKAn ::

ZaphodBB je izjavil:

Zakaj ne?


Catalytic converter @ Wikipedia

These "two-way" converters combined oxygen with carbon monoxide (CO) and unburned hydrocarbons (HC) to produce carbon dioxide (CO2) and water (H2O). In 1981, two-way catalytic converters were rendered obsolete by "three-way" converters that also reduce oxides of nitrogen (NOx);[1] however, two-way converters are still used for lean-burn engines. This is because three-way-converters require either rich or stoichiometric combustion to successfully reduce NOx.

Rich combustion - večja poraba.

Avto ima O2 senzor pred katalizatorjem in dozira tolk goriva, kot ga rabiš glede na pretok zraka in ta senzor. Stoichiometric combustion.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Truga ::

globoko grlo ::

Super ane. Važn da Lojz tanka za 10€ manj po tanku pa makar vsi na vasi pocrkajo. Aja, pa da še neki (slo) podizvajalci služjo.

Naziji nas niso ugušili v plinskih komorah, so nam pa dizla prodal.

Isto sranje drugo pakovanje.press
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

MrStein ::

Vsak "tipičen državljan" bo (pro)dal eno ledvico (najraje sosedovo) za rabljen BMW.
To bo težko spremeniti.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

globoko grlo ::

hahaha
+1
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

D3m ::

Ne skrbeti. Sem poskrbel, da boste prejeli še mojo porcijo, ki jo mečem v peč. :)

Hahahhhaah +3
|HP EliteBook|R5 6650U|

Invictus ::

Prodat desno ledvico za korejca ali francoza je pa O.K.?
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

nejodagreat ::

OK še vedno ne, price/performance je pa boljše.

D3m ::

nejodagreat je izjavil:

OK še vedno ne, price/performance je pa boljše.


VW mora biti samo p/p pa lahko špilamo dalje.

Got it!

Hahahahah.
|HP EliteBook|R5 6650U|

boolsheat ::

Truga je izjavil:

http://www.thetimes.co.uk/edition/news/...

Fun.



Vprašanje, ki se sedaj postavi je, koliko ljudi je preživelo (oz. živi-bo živelo) dlje zaradi zmanjšanja izpustov toplogrednih plinov iz dtrani VW?

Zgodovina sprememb…

globoko grlo ::

Zakaj? A ni zadost podatek koliko jih je umrlo?
Ali je VW naredil točno toliko škode kot bi ljudi preživelo, če naziji nebi naredil teh premikajočih plinskih komor?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

D3m ::

Uffff kokliko jih je šele TEŠ6 ubil?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Truga ::

Manj kot volkswagen sigurno, ker volkswagni se po celi evropi cjazjo, tes je pa samo v sostanju.

in ima neprimerno strozje pogoje delovanja.

konspirator ::

Truga je izjavil:

Manj kot volkswagen sigurno, ker volkswagni se po celi evropi cjazjo, tes je pa samo v sostanju.

in ima neprimerno strozje pogoje delovanja.

Svinjarija se po zraku lepo prenaša...
Letos svinjarija iz Pariza prišla do Avstrije/Italije.
--

Mare2 ::

Vi se tu hecate, ampak tole onesnaženje baje zares škoduje. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

boolsheat ::

globoko grlo je izjavil:

Zakaj? A ni zadost podatek koliko jih je umrlo?
Ali je VW naredil točno toliko škode kot bi ljudi preživelo, če naziji nebi naredil teh premikajočih plinskih komor?


Gre se za širše vprašanje, je bila odločitev nižanja CO2 za vsako ceno pravilna?

Zgodovina sprememb…

1 2 3
4
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Volkswagen bo zaradi prevare odštel še 4,3 milijarde dolarjev (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Tožbe
13730432 (20881) zmaugy
»

Volkswagen bo v ZDA odkupil tudi nekatera vozila s 3-litrskimi motorji (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
6214064 (11798) Utk
»

Volkswagen bo goljufanje v ZDA stalo 10 milijard dolarjev (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Tožbe
8223964 (19071) cuxoh
»

V ZDA potrjena Volkswagnova poravnava

Oddelek: Novice / Ostale najave
2810477 (8807) D3m
»

Afera Dieselgate se razplamteva: neustreznih 11 milijonov vozil (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Tožbe
19650297 (40326) SuperVeloce

Več podobnih tem