Forum » Igre » Red Dead Redemption 2
Red Dead Redemption 2
Temo vidijo: vsi
Tr0n ::
GeForce_GTX je izjavil:
Ali je kakšna razlika med PS4 Slim in Pro (grafika, FPS) v tej igri?
Visja resolucija in vec post-processing efektov verjetno. Kaj tocno, pa bomo vidli v cetrtek. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
YesMan ::
Ostalo so pa plačanci, ki igre delajo za proizvajalce konzol in ne za gamerje.
Mi res hočeš rečti, da imajo single player igre od drugih velikih založnikov (Ubisoft, EA, Activision) kot so Assassin's Creed Odyssey npr. več 'srca in duše' v sebi, kot konzolne ekskluzive? Izpostavil sem predvsem AC Odyssey zato, ker je to najnovejši primer sramote za multiplatform AAA SP igre. Mikrotransakcije v popolnem single player okolju, čeprav igra staene 60€. Plačas lahko, da ne rabiš iti skozi očitno namerno generično in 'grindy' narejeno stransko vsebino, ki je potrebna za napredovanje po glavni poti. Edino v čem je Ubisoft dober, je ustvariti problem in ti potem prodati rešitev. Ogabno.
V glavnem, moj point je, da za konzolne ustvarjalce ala Sony in Nintendo, delajo prav tisti, ki resnično ljubijo in verjamejo v AAA single player igre brez kakšnih kompromisov ali drugega sranja. Saj vedo, da bodo pri teh založnikih dobili zdaleč največ resurs, časa in kreativne prostosti. V glavnem tisti, ki hočejo narediti najkvalitetnejše igre za igralce, edina cena ki pa jo morajo plačat pa pač je, da izdajo igro na poceni konzoli, ki si jo itak vsak lahko privošči, saj je cenejša kot pisarniški PC, lažja za uporabo in s tem absolutno vsakemu dostopna.
Večina najboljše ocenjenjih single player AAA iger je konzolnih ekskluziv, sploh v zadnjih letih, v katerih sta Sony in Nintendo zgleda še edina (zraven redkih izjem kot je Capcom zadnje 2 leti), ki znata izdati odličen, in predvsem dokončan single player AAA produkt, brez mikrotransakcij ali drugega sranja, tako kot v starih časih.
Izi ::
Saj lepo, da PC gaming raste, ampak razumem tudi developerje, ki se ga trenutno se vedno izogibajo. Sploh v primeru Rockstar-a me ne cudi, ker PC market za njih ni tako financno uspesen kot konzole.
PC gaming je oziroma bo letos prehitel Konzole gaming. Lansko leto so imele konzole še en ubogi procentek prednosti.
Gaming delež za leto 2017:
43% - Mobilne igre (pametni telefoni in tablice) - 50,4 milijarde $
29% - Konzolne igre (vse možne konzole) - 33.3 milijarde $
28% - PC igre - 32,3 milijarde $
Konzolni trg iger počasi pada, medtem ko igranje na PCjih počasi narašča, je pa oboje komaj omembe vredno proti naraščanju gaminga na pametnih telefonih in tablicah.
PC igričarsko trg se nima česa bati, medtem ko bi morda znale Konzolne igre nekoč v prihodnosti povsem izginiti, ker jih bodo prevzeli pametni telefoni in tablice, ki postajajo vedno večji in že skoraj tako zmogljivi kot konzole.
Mi res hočeš rečti, da imajo single player igre od drugih velikih založnikov (Ubisoft, EA, Activision) kot so Assassin's Creed Odyssey npr. več 'srca in duše' v sebi, kot konzolne ekskluzive?Absolutno! A sploh kdo dvomi o tem?
BTW, O Odysseyu očitno nimaš pojma. Mikrotransakcije so neopazne, grafika je pa svetlobna leta pred to, ki bo v Red Dead Redemption 2, čeprav za konzole niti ni slaba grafika, vsaj kar se pokrajine tiče, razen obrazi so precej "risankasti".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Tr0n ::
Mi res hočeš rečti, da imajo single player igre od drugih velikih založnikov (Ubisoft, EA, Activision) kot so Assassin's Creed Odyssey npr. več 'srca in duše' v sebi, kot konzolne ekskluzive?
Ja, primerjati Ubisoft genericno stancanje in first party umetnine kot so God of War, Breath of the Wild, Horizon Zero Dawn, Mario Odyssey, Last of Us, Persona 5 ipd. za katerimi stoji ne samo kapital, ampak izredno izkuseni in uigrani teami developerjev, je milo receno zaljivo. To je cisto drug level game developmenta.
Dokler ne probas, pac ne ves. :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
oo7 ::
YesMan ::
Saj lepo, da PC gaming raste, ampak razumem tudi developerje, ki se ga trenutno se vedno izogibajo. Sploh v primeru Rockstar-a me ne cudi, ker PC market za njih ni tako financno uspesen kot konzole.
PC gaming je oziroma bo letos prehitel Konzole gaming. Lansko leto so imele konzole še en ubogi procentek prednosti.
Gaming delež za leto 2017:
43% - Mobilne igre (pametni telefoni in tablice) - 50,4 milijarde $
29% - Konzolne igre (vse možne konzole) - 33.3 milijarde $
28% - PC igre - 32,3 milijarde $
Konzolni trg iger počasi pada, medtem ko igranje na PCjih počasi narašča, je pa oboje komaj omembe vredno proti naraščanju gaminga na pametnih telefonih in tablicah.
PC igričarsko trg se nima česa bati, medtem ko bi morda znale Konzolne igre nekoč v prihodnosti povsem izginiti, ker jih bodo prevzeli pametni telefoni in tablice, ki postajajo vedno večji in že skoraj tako zmogljivi kot konzole.
Vse lepo in dobro, če pogledaš površinsko. Treba pa se vprašat od česa pa ta denar prihaja? Na trgu mobilnih iger, definitivno od F2P iger z mikrotransakcijami. Na PC-ju je mešano med F2P/zelo poceni igrami z mikrotransakcijami ala LoL, DotA, Counter Strike, World of Tanks ipd. in 'staromodnimi' igrami, ki jih je treba kupiti (jasno, da ta prva zvrst iger, prevladuje): https://www.superdataresearch.com/us-di...
Konzole na drugi strani, pa ta prihodek v večji meri generirajo z igrami po klasičnem modelu. Največ single player iger, sploh AAA, se še vedno proda na konzolah in to ponavadi s konkretnim razmakom. God of War, npr., je zelo kvalitetna SP igra za 60€, ki se po 6-ih mesecih bliža 10 milijonov kopij prodanih in je bila izdana samo na eni konzoli. Tega na PC-ju, še tisoč krat manj pa na mobilnem trgu niti slučajno ni. Na PC-ju je GTA V prodal 10 milijonov kopij v treh letih, pa je to igra iz največje igričarske franšize na svetu.
Tista izjava s strojno opremo konzol in mobilnih naprav pa seveda ne drži. Nintendo Switch je najbližje, kar se tiče treutnih domačih konzol po moči strojne opreme, pa je 100€ dražji in komaj močnejši od prejšnje generacije konzol iz leta 2005/2006. Naslednja generacija izide verjetno čez 2 leti, potem pa bo razmak med strojno opremo spet še toliko ogromnejši.
YesMan ::
Saj lepo, da PC gaming raste, ampak razumem tudi developerje, ki se ga trenutno se vedno izogibajo. Sploh v primeru Rockstar-a me ne cudi, ker PC market za njih ni tako financno uspesen kot konzole.
PC gaming je oziroma bo letos prehitel Konzole gaming. Lansko leto so imele konzole še en ubogi procentek prednosti.
Gaming delež za leto 2017:
43% - Mobilne igre (pametni telefoni in tablice) - 50,4 milijarde $
29% - Konzolne igre (vse možne konzole) - 33.3 milijarde $
28% - PC igre - 32,3 milijarde $
Konzolni trg iger počasi pada, medtem ko igranje na PCjih počasi narašča, je pa oboje komaj omembe vredno proti naraščanju gaminga na pametnih telefonih in tablicah.
PC igričarsko trg se nima česa bati, medtem ko bi morda znale Konzolne igre nekoč v prihodnosti povsem izginiti, ker jih bodo prevzeli pametni telefoni in tablice, ki postajajo vedno večji in že skoraj tako zmogljivi kot konzole.
Mi res hočeš rečti, da imajo single player igre od drugih velikih založnikov (Ubisoft, EA, Activision) kot so Assassin's Creed Odyssey npr. več 'srca in duše' v sebi, kot konzolne ekskluzive?Absolutno! A sploh kdo dvomi o tem?
BTW, O Odysseyu očitno nimaš pojma. Mikrotransakcije so neopazne, grafika je pa svetlobna leta pred to, ki bo v Red Dead Redemption 2, čeprav za konzole niti ni slaba grafika, vsaj kar se pokrajine tiče, razen obrazi so precej "risankasti".
Imam definitivno več pojma o AC Odyssey, kot ti zgleda o God of War, Zelda BotW, Bloodborne in podobno. Kar ni za zamerit, saj se na PC-ju da igrati samo eno od teh iger.
AC Odyssey na metacriticu: 83 critic score in 5.6 user score
God of War: 94 critic score in 9.2 user score.
In zelo verjetno več prodanih kopij, kot bo jih AC Odyssey prodal na vseh treh platformah. I rest my case.
Da podpiraš to generično potegavščino in "games as service" model, pa je itak že samo po sebi sramota.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: YesMan ()
ahac ::
MikrotransakcijeBoljš neobvezna 10EUR mikrotransakcija, kot obvezna 400EUR makrotransakcija za neuporaben in zastarel hardware.
V glavnem, moj point je, da za konzolne ustvarjalce ala Sony in Nintendo, delajo prav tisti, ki resnično ljubijo in verjamejo v AAA single player igre brez kakšnih kompromisov ali drugega sranja.Kdor dela z ljubeznijo do gaminga, si ne želi, da bi publisher 2/3 potencialnim igralcem preprečil nakup igre.
Ampak tukaj itak ne govorimo o console exclusives, ker Rockstar ni 1st party developer. Oni sami izdajo igro, noben proizvajalec konzole jih ne plača. Ni razloga, da igre ne bi izdal še na PCju.
btw. Odyssey je zelo dober kandidat za moj GOTY 2018. Res je igra narejena po Ubisoft receptu, ampak me ne moti.
Kaj pa misliš, da bo RDR2? Igra narejena po Rockstar receptu (RDR1, GTAV), verjetno skupaj z online mode polnim microtransactionov in goljufov...
Trenutno Rockstar ignorira PC gamerje, čez 1 leto bodo pa spet govoril kolk imajo radi PC gaming, ko bodo hotl prodajat RDR2 tam...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
YesMan ::
MikrotransakcijeBoljš neobvezna 10EUR mikrotransakcija, kot obvezna 400EUR makrotransakcija za neuporaben in zastarel hardware.
V glavnem, moj point je, da za konzolne ustvarjalce ala Sony in Nintendo, delajo prav tisti, ki resnično ljubijo in verjamejo v AAA single player igre brez kakšnih kompromisov ali drugega sranja.Kdor dela z ljubeznijo do gaminga, si ne želi, da bi publisher 2/3 potencialnim igralcem preprečil nakup igre.
Ampak tukaj itak ne govorimo o console exclusives, ker Rockstar ni 1st party developer. Oni samo izdajo igro, noben proizvajalec konzole jih ne plača. Ni razloga, da igre ne bi izdal še na PCju.
btw. Odyssey je zelo dober kandidat za moj GOTY 2018. Res je igra narejena po Ubisoft receptu, ampak me ne moti.
Kaj pa misliš, da bo RDR2? Igra narejena po Rockstar receptu (RDR1, GTAV), verjetno skupaj z online mode polnim microtransactionov in goljufov...
Trenutno Rockstar ignorira PC gamerje, čez 1 leto bodo pa spet govoril kolk imajo radi PC gaming, ko bodo hotl prodajat RDR2 tam...
Dobro veš, da to ni isto. Te igre ne bi obstajale brez konzolnega proizvajalca. Ne mi govoriti, da bi ti isti razvijalci in njihove igre, bili/bile iste pod vodstvom Ubisofta ali EA-ja, katerim je samo važno, da se sledi najglasnejšim trendom, da je igra v enem letu končana in da ima mikrotransakcije. Kvaliteta napram multiplatform AAA igram je čist preprosto več kot očitna; kot po ocenah iz strani kritikov in publike, tako tudi večino krat iz strani prodanih kopij in to ni naključje. Če bi ti bil razvijalec, kaj bi raje; naredil povprečno verzijo tvoje vizije zaradi pohlepnosti in zahtev izdajatelja, ali igro, ki si jo želiš oz. igro ki je lahko v danem trenutku najbližje tvoji viziji in s katero bo se te igričarski svet mogoče celo za vedno zapomnil?
Kot rečeno, ta 'neuporaben, zastarel' hardware lahko igra veliko več od najboljše sprejetih single player iger zadnjih par let. Zakaj bi dal 1000EUR za napravo in bil zadovoljen z igrami kot so Assassin's Creed Odyssey, če pa lahko dam 300EUR pa mam veliko boljše na voljo, zraven AC Odyssey in podobnih (če me slučajno kdaj primejo mazohistične misli). Bil sem PC IN konzolni igričar od cca. 1998 do 2015. 2016 sem računalnik z monitorjem vred prodal (si pustil laptop) in obdržal samo PS4 konzolo (zaenkrat). Še najboljši novi cRPG-ji prihajajo na konzole, moj najljubši PC žanr, tako, da za mene res ni bilo razloga, da bi imel neko drago kišto na kateri se samo nabira prah. Nisem idiotski fanboy igralnih platfom, pravtako tudi ne masturbiram ob vrtenju ventilatorjev in bliskanju LED lučk moje strojne opreme. Sem preprosto ljubitelj dobrih enoigralskih oz. "offline" iger. Kupim racionalno in kupim tisto, kar je objektivno najboljše na tem področju. In to ni PC. Ko (ali če) bo PC v prihodnosti boljši v tem aspektu, bom si rade volje spet sestavil kaj.
Kak bo pa RDR 2, še ne vem. Če pa bo po Rockstar receptu, to ne bo nikogar motilo. Saj je ta koncept nešteto krat boljši od ubisoftovega, kot po raznolikosti in kvantiteti igralnih mehanik, tako tudi po kvaliteti teh, in ljubezni do najmanjših detajlov pri katerih jim niti igre z 'zaprtim' svetom načeloma niso kos. In kolikor vsaj izgleda po trailerjih, so 'recept' razvili in bodo open world igre pripeljali na nov vrh. Ampak, kot rečeno, bomo videli čez par dni. Online me ne skrbi, saj nima nobenega vpliva na single player izkušnjo (tako je bilo vsaj v GTA V).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: YesMan ()
Berserker ::
Kdor je gamer po srcu, si bo lastil vsaj middle range pc in ps4.
Pač sprejmite dejstvo da je potreben nek tradeoff. Ali se sprijaznite da je odličen n-špil na drugi platformi ali pa še naprej nabijate nevoljo.
Pač sprejmite dejstvo da je potreben nek tradeoff. Ali se sprijaznite da je odličen n-špil na drugi platformi ali pa še naprej nabijate nevoljo.
Alien123 ::
GeForce_GTX je izjavil:
Ali je kakšna razlika med PS4 Slim in Pro (grafika, FPS) v tej igri?
Visja resolucija in vec post-processing efektov verjetno. Kaj tocno, pa bomo vidli v cetrtek. :)
Nwm če bo kaj, procesor je polom.. čeprav ima pro boljso grafo je procesor ki ustavlja grafo
Gregex ::
Še manj kot 48 ur in se v popolnosti vržem v tole. Rockstar me še ni razočaral in verjamem, da tudi tokrat ne bo. Can't wait.
Matek ::
Inside Rockstar Games' Culture Of Crunch:( In to so žal precej pogoste prakse v game developmentu (Telltale anyone?). Izgleda bomo počasi potrebovali igričarski ekvivalent fair trade oznak, ker brez bolj kritičnega pristopa samo prispevamo k problemu.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.
yayo ::
Inside Rockstar Games' Culture Of Crunch
in pa:
Red Dead Redemption 2 has a Companion App
Kultura cruncha v V.G. industriji se nekako uradno začne s Tomb Raider igrami.
20 years on, the Tomb Raider story told by the people who were there:
How Lara Croft lived and died in Derby.
Izi ::
dukaric1991 je izjavil:
PS4: 399€ - EU 29. november 2013. GeForce GTX 780 Ti: $699 - May 23, 2013In pet let kasneje zastareli PS4 še vedno cenijo na 400 €, medtem ko se da GeForce GTX 780 Ti dobiti za okoli 150 €
_njc ::
Red Dead Redemption 2 PS4 US/CA @cdkeys.com - digital download
Standard Edition - EUR 54.09
Special Edition - EUR 70.69
Ultimate Edition - EUR 87.79
Kdor ima Facebook, lahko na njihovem profilu dobi še kodo za 3% popust, ki jo vpiše v košarici.
https://www.cdkeys.com/red-dead-redempt...
Standard Edition - EUR 54.09
Special Edition - EUR 70.69
Ultimate Edition - EUR 87.79
Kdor ima Facebook, lahko na njihovem profilu dobi še kodo za 3% popust, ki jo vpiše v košarici.
https://www.cdkeys.com/red-dead-redempt...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _njc ()
yayo ::
status: poslano. Ampak kaj, ko sem ugotovil, da imam pri Tomb Raiderju še vsaj 2-3 dni za igrat. Ah, saj bo že...
_njc ::
Red Dead Redemption 2 Launch Day Title Update - PS4 / Xbox One
The size of the day-one patches are as follows:
PS4: 3.30 GB worldwide
Xbox One: 3.2 GB worldwide
The size of the day-one patches are as follows:
PS4: 3.30 GB worldwide
Xbox One: 3.2 GB worldwide
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _njc ()
chucki ::
Sem prednarocil na goblin.si.... Mogoce kdo ve, ce bo igra ze na voljo zjutraj v trgovini?
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
chucki ::
ouuuu f****** yeaaaaaa
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
chucki ::
Jaz grem pa iz nocne direkt v goblin po njo, ce bo se kaksna ostala :D
AMD Ryzen 5 5600/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 32gb/1TB SSD
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
Gigabyte RTX 3060 Ti /SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + ASUS TUF A17 with RTX 3070 Ti
_njc ::
Red Dead Redemption 2 looks and plays best on Xbox One X
Red Dead Redemption 2: The Digital Foundry Tech Analysis!
Red Dead Redemption 2: PS4/PS4 Pro vs Xbox One/Xbox One X - Every Console Tested!
If you're looking for the very best RDR2 experience, Xbox One X is the go-to platform for this game. Rockstar's stunning technological achievement runs at native 4K on the X, and also delivers the smoothest performance.
Red Dead Redemption 2: The Digital Foundry Tech Analysis!
Red Dead Redemption 2: PS4/PS4 Pro vs Xbox One/Xbox One X - Every Console Tested!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _njc ()
oo7 ::
oo7 ::
Gamespot je dal igri oceno 9 in ima na you tube več dislikov kot lajkov
Red Dead Redemption 2 Review
Red Dead Redemption 2 Review
oo7 ::
Rockstar že vedo kdaj morajo izdati igro
Po moje bo šlo takole 2018 Red dead redemption 2, 2019/20 Red dead redemption 2 za PC in 2020/21 Red dead redemption 2 remastered za next gen konzole se pravi PS5 in novi xbox.
Enako je bilo pri GTA V leta 2013 za PS3 in xbox 360, 2014 za PC in 2015 remaster verzija za novi konzoli PS4 in Xbox one.
In spet bodo prodali en kup kopij na starih in novih sistemih.
Po moje bo šlo takole 2018 Red dead redemption 2, 2019/20 Red dead redemption 2 za PC in 2020/21 Red dead redemption 2 remastered za next gen konzole se pravi PS5 in novi xbox.
Enako je bilo pri GTA V leta 2013 za PS3 in xbox 360, 2014 za PC in 2015 remaster verzija za novi konzoli PS4 in Xbox one.
In spet bodo prodali en kup kopij na starih in novih sistemih.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Grand Theft Auto VI (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Igre | 103737 (1413) | oo7 |
» | Red Dead Redemption (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 24649 (678) | dronyx |
» | Red Dead Redemption 3Oddelek: Igre | 4618 (1613) | DejchSLO |
» | Najboljše igre tega desetletja ? (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 13211 (11257) | jype |
» | Nakup PS4 Pro. Kdaj?Oddelek: Kaj kupiti | 8183 (6339) | Bye |