» »

S čim poganjati pumpo za centralo ob izpadu električne energije

S čim poganjati pumpo za centralo ob izpadu električne energije

«
1
2 3

alese ::

Lahko sicer z agregatom inverterjem, nekaj o tem sem že prebral, čeprav so določene stvari meni nejasne, eni pišete, da inverter kljub vsemu ni čista sinusna napetost, sploh če je cenen, kaj menite o zipper 1200 iv modelu ali 1000 iv, 2000 iv, drugo, če nimaš agregata ali lahko pumpo poganjaš na kaj drugega, kak akumulator ali kaj, samo to je 220 volt treba imet, koliko toka sploh potrebuje pumba grundfus ali imp pumpa, mi imamo dve, eno za bojler drugo za centralo. Kakšen predlog. Hvala
  • polepsal: bluefish ()

Aston_11 ::

Inverter preko avtomobila.
Inverter preko akumulatorja.
Direkt na agregat brez inverterja.
Moč je odvisna od pompe, recimo alpha 2 od 5W do 12 W, kakšne slabše do lahko do 100 W na polni moči.

Invictus ::

Naj bi imel bypass ventil, ko ni štroma za črpalko.

Potem pa nastopijo fizikalni pojavi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

alese ::

Ja invictus imaš prav, odpreš ventile in fizika naredi svoje, tudi to smo že delali, ampak bolj sigurno je na pumpo, mi lahko razložite kaj to pomeni inverter preko akumulatorja, to moraš spet inverter poganjati ali kaj, jaz bi kaj takega da ne rabiš agregata vklapljat,kako je s tem, a obstaja kaj takega

Aston_11 ::

Inverter ti spremeni iz 12V na 220V. Vir energije akumulator.

Highlag ::

Že samo v primeru več nadstropij ne greje po celi inštalaciji ampak samo na vrhu. Agregat v takšnih primerih pride zelo prav!.

Povprečen akumulator za avto ima 45Ah. Črpalka ima moč okoli 30W - odvisno od modela - bi moralo pisati na ploščici, ki je na črpalki.
Tako preko palca pri 30W pri 12V teče tok (30/12= 2,5A) Imaš še kakšne izhube na inverterju, ki ti dela 230V, pa če jih ignoriraš, dobiš iz tega akumulatorja približno (45Ah/2,5A) 18h delovanja. Če sta dve črpalki pol manj.

Za daljše obdobje je agregat boljši, sploh če imaš še kakšno skrinjo, hladilnik....
Never trust a computer you can't throw out a window

Invictus ::

Highlag je izjavil:

Že samo v primeru več nadstropij ne greje po celi inštalaciji ampak samo na vrhu.

Najprej pogreje na vrhu, potem pa vse ostalo. Ni panike. Sam dlje traja ogrevanje spodnjih prostorov kot ponavadi...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Dr_M ::

Invictus je izjavil:

Highlag je izjavil:

Že samo v primeru več nadstropij ne greje po celi inštalaciji ampak samo na vrhu.

Najprej pogreje na vrhu, potem pa vse ostalo. Ni panike. Sam dlje traja ogrevanje spodnjih prostorov kot ponavadi...



Sprobano med zledom, ne dela tako.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Aston_11 ::

Zna biti kakšen problem z odjemi, ko bo peč dala od sebe več kot bo sistem zmogel porabiti in bo prišlo do pregretja in bo pol loputa zaprta toplote pa premalo za ogrevat bajto. Jaz sem med žledom sprobal agregat, akumulatorjev bi moral imeti pol tone.

Invictus ::

Sprobano večkrat med izpadom elektrike. Vedno delovalo kot sem napisal...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Dr_M ::

Potem imas pa sreco, kaj nej ti recem.
Sprobal v treh hisah, v zgornjem nadstropju je bilo vedno toplo, cisto spodaj vedno mrzli radiatorji, ne glede na to, kako dolgo sem kuril.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

krneki0001 ::

jaz imam UPS 1500W. je dovolj za izpad elektrike za več ur.

alese ::

Aston_11 je izjavil:

Inverter ti spremeni iz 12V na 220V. Vir energije akumulator.

Kaj pol akumulator priklopiš, kam na inverter, a na ugasnjeni inverter, jaz nisem električar dajte mi bolj razložit.A to ta bencinski inverter ali kakšna taka elektronska naprava.

Highlag ::

Pri nas tudi ne dela, zato sem tudi napisal.

Ja Inverter je elektronska zadevica, ki jo priključiš na akumulator in generira želeno izhodno napetost (tu dejansko dobiš lahko karkoli, le ustrezen inverter rabiš) Želiš pa inverter 12V DC na 230V AC.
UPS napravice so že takšen inverter in imajo akumulator že vgrajen, vendar običajno niso mišljeni, da delujejo dalj časa in imajo zato vgrajene precej majhne akumulatorje.
imaš tudi generatorje, torej agregate, ki imajo na izhodu inverter. Zakaj? Elektronika je pametna in zna regulirati izhodno napetost in moč, zato lahko agregat deluje če ni velike porabe z manjšimi obrati in porabiš manj goriva, plus inverterji generirajo relativno dobro sinusno napetost, kar je pomembno za delovanje določene opreme. Sami agregati generirajo običajno kvazi sinus, ki je bolj kvadrat kot sinus.

Sicer mi ni jasno zakaj nebi vsa oprema delovala dobro tudi pri bolj kvadratni obliki napetosti a na internetu najdeš dovolj pričevanj o tem, da vse ne deluje ....
Never trust a computer you can't throw out a window

alese ::

Hvala za odgovor, a bi bil tale vredu http://www.ebay.co.uk/itm/1500W-DC-12V-...

Aston_11 ::

Na kaj misliš priklopiti tole reč? Saj veš, da je cena akumulatorja 60+ EUR? In to enega....

alese ::

na akumulator, za pumpo od centrale , sam tam piše moč 1500 w a je to vredu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alese ()

Aston_11 ::

Boš znal priklopit, ali bo štala? Odklopit pompe, priklopit termostate, peč, itd. ločit od ostalega ombrežja, da ne boš napajal sosedov.... 1500W je max moč. Kar je manj, je dobro, kar je več, najbrž ne bo peljalo daljši čas.

alese ::

Kaj vem, termostati so navadni ne elektronski tako da tu ni napajanja za njih, omrežje od sosedov bom ločil tako, da bom odšravfal glavno varovalko v hiši in s tem napajal samo nas, izklopil ostale uporabnike razen peči, samo ni mi jasno tale razsmernik, kam pa vtakneš vtičnico, a je tole slučajno angleška vtičnica in kakšen akumulator je bolje najbrž večji boljši je oz več ima amperov boljše je imam prav.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: alese ()

Aston_11 ::

Vtičnica je na inverterju - boš že zrihtal, če je angleška, napajanje termostata, ki konktrolira pompe, moraš priklopiti.

Cervantes ::

Joj, ne ga srat.
Kupi agregat, saj niso dragi.
Edino pazi, da se ne srečata line in agregat.
Preden zalaufaš agregat, vedno preveri in poskrbi, da je glavna varovalka ven!
Sicer lahko rata štala.
BTW, tudi če ti laufa inverter in se nenadoma vrne line, boš imel požar ali kaj podobnega.
Pri takih posegih - vedno glavno varovalko ven!

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Dr_M je izjavil:

Potem imas pa sreco, kaj nej ti recem.
Sprobal v treh hisah, v zgornjem nadstropju je bilo vedno toplo, cisto spodaj vedno mrzli radiatorji, ne glede na to, kako dolgo sem kuril.

Ne vem kako imaš vezano, niti ne vem kako je pri ta starih vezano. Samo naučili so me da ob izpadu elektrike odprem ventil ;). Je bila pa večina radiatorjev zgoraj zaprta, razen v moji sobi. Žal ti drugega ne morem reči... Ampak je delovalo.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

alese ::

Samo še to, kaj pomeni razsmernik pretvorba trapeznega sinusa in razsmernik pretvorba pravega pure sinusa

Cervantes ::

alese je izjavil:

Samo še to, kaj pomeni razsmernik pretvorba trapeznega sinusa in razsmernik pretvorba pravega pure sinusa

S tem se ne probr2njuj.
Če nimaš sinhronskih motorjev (verjamem da ne), pozabi. Trapez je čisto ok za vse tvoje potrebe.

BorutO ::

problem je, ko štroma zmanjka, pa te mogoče še ravno tisti hip ni doma, ker si nekam skočil za 20, 30 minut, ko lahko v tem času vodo ven vrže pa uniči pumpo ... problema ne poznam, vem pa, da sem samo ventile odpiral pa vse radijatorje, da je čim prej šla ven vročina iz peči ... Sem pa že študiral, da bi se to dalo rešiti z agregatom, saj pumpa ima za vštekat v štrom ... akumolator tudi verjetno ni slaba zadeva, glede na to, da verjetno pumpa ne rabi ravno 220, ali?

Aston_11 ::

Pumpa rabi 220V...

Magic1 ::

Za take primere se mi zdi avto+inverter najbolj primerna rešitev. Zraven imaš še en voltmeter, da te ne preseneti prazen akumulator.
Magic

johanblond ::

Za vse v tej temi:
Centralna mora biti tako narejena, da gravitačno kroženje deluje.

Pri starših je tako in brez črpalke so vsi radiatorji v (tri nadstropja) v 20-30 min segreti in vse dela povsem v redu brez črpalke

Pri moji imajo pa malo drugače narejeno, pa so eni radiatorji topli eni pa hladni, če črpalka ne dela.

Na kratko povedano, radiatorji morajo biti vezani od spodaj gor, če so vezani od zgoraj dol ne bo delalo, zato pri nekaterih dela super brez črpalke, pri nekaterih pa sploh ne.

Barbarpapa2 ::

Pozdrav

Centralna je lahko zasnovana na gravitacijskem principu, če imate v tokokrogih samo radijatorje. Centralna s talnim gretjem na gravitacijskem principu ne deluje, so pretočni upori enostavno preveliki.

LP

Jože

Assass1n ::

Ne kupuj posebej inverterja in akumulatorja, kupi si nameski UPS za centralne sisteme, stane te okoli 200€ (akumulator.si) priklop ni težak, če ti ne gre naj ti ga namesti električar in si rešen vseh skrbi.
Ko zmanjka elektrike ti ga avtomasko vključi, ko je elektrika se polni...
Išči pod "ups za centralne sisteme"
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne

harvey ::

Barbarpapa2 je izjavil:

Pozdrav

Centralna je lahko zasnovana na gravitacijskem principu, če imate v tokokrogih samo radijatorje. Centralna s talnim gretjem na gravitacijskem principu ne deluje, so pretočni upori enostavno preveliki.

LP

Jože

Točno to je rešitev, ki jo marsikateri vodoinštalater kot možnost ne izvede.
Ar scáth a chéile a mhaireann na daoine.
------

krisspace ::

Če ni by-pass je tudi to ena rešitev:
http://www.mojups.si/samurai-heat-500-40

zmajcek1 ::

Pozdravljen

Kurilnico priklopiš na ups in nimaš skrbi, kdaj pride do izpada in sunkov v električnem omrežju.
UPS vse uredi.
Jaz imam priklopljeno na 1500VA pa dela vse od oljnega gorilca pa do pump.

Sem se pogovarjal z enim gospodom, je imel en mali ups priklopljen na akumulator za sončne kolektorje poleti, da mu niso zakuhali če je bil izpad elektrike.

Lep pozdrav

#000000 ::

mater sovražim firme ki nimajo cen, ampak pošlji povpraševanje, še bolj pa one ki imajo vse cene brez ddv, slednji mi res tlak nabijejo.

čuhalev ::

#000000 je izjavil:

še bolj pa one ki imajo vse cene brez ddv, slednji mi res tlak nabijejo.

Zato da izpadejo cenejši.

Robert19 ::

Na povezavi spodaj se prodaja naprava za napajanje črpalke ali žarnice v primeru izpada električnega omrežja. https://www.bolha.com/napajalniki-ohisj...

Bizkit45 ::

evo, 7 let kasneje..rešitev :)
btw, lepo narejeno, če govorimo o domačem izdelku.

Lonsarg ::

Bo treba sicer še počakat kako desetletje, ampak trend bo šel v smeri da vsi EV ponujajo reverse charging (general motors je že napovedal da bo to v prihodnosti serijsko).

V kombinaciji z baterijo v hiši je to to, če si več dni brez štrima boš šel EV napolnit nekam kjer je strom, pripeljal domov in napolnil hišo. En EV ima namreč dovolj baterije za več dni napajat hišo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Bizkit45 ::

Super ideja, ampak tole glede več dni je pa mal "pocukrana". Pozimi naprimer lahko dnevno pokuriš tudi 50, 60 in tudi več kW. Avtomobili s 100kW baterijami pa tudi niso poceni. Twingo ima 22kW, ravno nekje pol dneva za nekoga ki ima TČ :)
Daleč smo še od takšnih rešitev..
ps: no pa saj si lepo napisal, da bo potrebno počakati še kakšno desetletje ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Bizkit45 ()

Lonsarg ::

Spodobni EV zadnjih generacij imajo 50kW+, pa še narašča počasi. Pustmo male avteke, ki so samo za po mestu.

50kW dnevne porabe pa je 150EUR mesečno, to je zelo slabo izolirana hiša. 20kW je vrh glave za dnevno hišno baterijo za spodobno izolirano hišo z TČ.

Tak da ne z "počakamo še desetletje" sem imel v glavni predvsem podporo reverse changingu v avtomobilih, kar bo še trajalo. Kar se samih kW tiče pa se izzide že sedaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

DamijanD ::

Lej če si več dni brez elektrike, greš v varčevalni način. Ne boš razsipen. In če je vprašanje s čim poganjat obtočno črpalko, potem 100% vir ogrevanja ni TČ. Kar pomeni, da avto je za več dni

Daniel ::

Če zadeva daje ven pravi sinus je razmeroma ugodna. Če je modificiran pa niti ni nekaj posebnega.

Mato989 ::

Lonsarg je izjavil:

Spodobni EV zadnjih generacij imajo 50kW+, pa še narašča počasi. Pustmo male avteke, ki so samo za po mestu.

50kW dnevne porabe pa je 150EUR mesečno, to je zelo slabo izolirana hiša. 20kW je vrh glave za dnevno hišno baterijo za spodobno izolirano hišo z TČ.

Tak da ne z "počakamo še desetletje" sem imel v glavni predvsem podporo reverse changingu v avtomobilih, kar bo še trajalo. Kar se samih kW tiče pa se izzide že sedaj.


Ampak v drugi temi bluzite da nihce ne rabi dosegov dolgih in vecjih baterij da je 22 ipd dovolj

Kako zdaj
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Lonsarg ::

Lahko preživimo brez 800+ range, ki smo jih vajeni pri bencinarjih. Ampak nek minimum pa je recimo 300km zimski range, kar dosegajo trenutne generacije EV. In za 300km rabiš cirka 50kWh baterijo, če govorimo o običnih (ne mini) avtih. In ta minimum ki ga bodo kupci pričakovali se bo kvečjemu še dvignil, ljudje smo pač razvajena bitja.

Skratka dnevna poraba hiše je definitivno precej manj od tega kar je v spodobnih EV avtih. EV kot backup za hišo torej ni samo ideja, ampak nekaj kar definitivno dolgoročno bo the way to go.

Pač ne masovno, ampak za tiste ki so res v kakih rovtah ali pa za kake ultra zaskrbljene. Mene osebno naprimer ne gane to da bom potencialno enkrat na 20 let malo brez, bom že nekak preživel, ne bom za tak slučaj šel o backupu razmišljat, ampak vsakomur svoje. No če dobim ta backup mimogrede brez ekstra investicije, morda... (da bi inverter od hibridne SE se znal na EV avto priklopit na kak enostaven način).

No ampak hibridna SE z baterijo je že sama po sebi soliden backup, že brez možnosti priklopa EV.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

hojnikb ::

nekateri EVji ze majo V2L... Nebos sicer poganjal cele hise s tem, bos pa tiste nujne porabnike kamot prklopu na to.
tanovi ioniqi pa MGji imajo recimo.. Pa se verjetno kateri.
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

Lonsarg ::

No lepo da ponujajo.

Ja za direkten priklop imaš omejeno moč, če pa bi doma imel hibridni solarni inverter s baterijami dovoljšne moči, pa bi lahko te baterije nafilal iz avta in bi potem imel celo hišo namesto le nekaj uporabnikov.

Sam mal bi moral te inverterje nagruntat kako narediti preklop iz omrežja na avto pa da inverter ve da ne potegne preveliko moč da ne pride do problemov. Pričakujem da bodo sčasoma inverterji kar en ekstra "EV" input imeli da outofthebox pokrijejo ta scenarij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

DamijanD ::

Obstajajo trije standardi: V2L, V2H in V2G

Fun fact: V2L je imel že fičko od pokojnega ata (nekaj je čaral in dejansko notri naštimal 220V vtičnico :-) )

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: DamijanD ()

starfotr ::

Če bi hoteli šparat, potem ne bi večkrat brez veze pretvarjali AC in DC.

Ker velika večina naprav danes je itak DC. Vsaka naprava danes dela na DC. Od toplotne črpalke, televizije, računalnika do pralnega stroja. Povsod se naprej usmeri napetost.

Povsod, kjer so stikalni napajalniki, frekvenčni pretvorniki in univerzalni motorji je DC dovolj. Problem je samo, ker ni DC napeljave v hiši. In ker naprave nimajo DC vhoda. Pa različni nivoji DC so problem. In rokovanje z DC obloki.

Solarni inverterji imajo 93-96 % izkoristek.

Baterije imajo tudi tam nekje 90 %.

Da bi pripeljal polno vozilo in s tem polnil domačo baterijo, da bi lahko gonil TČ? Tu je toliko izgube, da vam TČ z energijo zraka ravno pokrije izgube med vsemi pretvorbami.

Mato989 ::

Lonsarg je izjavil:

Lahko preživimo brez 800+ range, ki smo jih vajeni pri bencinarjih. Ampak nek minimum pa je recimo 300km zimski range, kar dosegajo trenutne generacije EV. In za 300km rabiš cirka 50kWh baterijo, če govorimo o običnih (ne mini) avtih. In ta minimum ki ga bodo kupci pričakovali se bo kvečjemu še dvignil, ljudje smo pač razvajena bitja.

Skratka dnevna poraba hiše je definitivno precej manj od tega kar je v spodobnih EV avtih. EV kot backup za hišo torej ni samo ideja, ampak nekaj kar definitivno dolgoročno bo the way to go.

Pač ne masovno, ampak za tiste ki so res v kakih rovtah ali pa za kake ultra zaskrbljene. Mene osebno naprimer ne gane to da bom potencialno enkrat na 20 let malo brez, bom že nekak preživel, ne bom za tak slučaj šel o backupu razmišljat, ampak vsakomur svoje. No če dobim ta backup mimogrede brez ekstra investicije, morda... (da bi inverter od hibridne SE se znal na EV avto priklopit na kak enostaven način).

No ampak hibridna SE z baterijo je že sama po sebi soliden backup, že brez možnosti priklopa EV.



V drugi temi nam razlagate da povprečen Slovenec prepelje 25 ali 35km na dan in torej več kot 150km dosega ni potrebno KER fila vsak dan na easy...

Nekaj se tu ne sklada.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115

Lonsarg ::

Kaj govorijo fanatiki ne vem, jaz ne spadam med njih (jaz bi ta trenutek, ce bi imel prevec denarja, kupih PHEV in ne EV). Sicer pa je to locena tema, kar kar se tice teme backup generatorja je to da imajo EV 50kWh+ realnost.

@starfotr, pogovarjamo se o backupu za izjemne situacije. V taki situaciji je izkoristek zadnja skrb.

Sicer pa drzi da bi prav prisel standardni DC priklop v vticnicah in nekaterih napravah, sam kaj ko mora bit taka zadeva worldwide da se prime, torej ni sans.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bojler z el.grelcem + kolektor

Oddelek: Loža
4610414 (379) bigruno
»

Dlje časa trajajoča vzdrževalna dela na električnem omrežju

Oddelek: Loža
392487 (713) UPSman
»

Backup baterija za celo hišo? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
635970 (3198) TESKAn
»

Zalogovnik 500l DA ali NE

Oddelek: Loža
358438 (7260) jero_no1
»

Vse o agregatih (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
8233337 (25001) int47

Več podobnih tem