» »

bigbang kasko zajebancije-telefon na serviso že mesec in pol

bigbang kasko zajebancije-telefon na serviso že mesec in pol

rene2882 ::

18.7.2061 smo odnesli telefon k bigbangu, ker mi je počil ekran, nasrečo smo imeli bigbang kasko. pred enim mesecem smo šli na bigbang , tam so nam samo dali števiko servisa in rekli da oni nimajo zaj s tem nič, da je to naloga servisa. pokličemo servis, tam nam rečejo, da bojo popravili telefon in čakajo na ekran. ta teden pa mi rečejo, da še čakajo, dazavarovalnica potri ka jbojo naredli???!!"! kak lahko zaj reče, da ne vejo kaj bojo naredli, če pa so pred enim mesecem rekli, da bojo popravli, in da čakajo na ekran???!!!! en sam začaran trikotnik, bigbang krivi servis, servis krivi zavarovalnico, zavarovalnica pa krivi bigbang, nihče pa nima pojma kje je moj telefon in kaj se bo z njim zgodilo!

mene zanima kaj lahko glede tega naredimo, ker nimam namena čakati, da zavarovanje poteče! nekje sem zasledil da je rok za servis zakonsko določen 45 dni, ali velja to samo za garancije? Res potrebujem pomoč, kak naj na redim da dobim telefon nazaj, pa tudi če dobim ne popravljenega, saj ni ravno velika poškodba.
Ali na grem na varuha potrošnikovih praavic, ali na vezo potrošnikov slovenije alapa naj kar pokličem pop tv? vse to so ideje, ampak ne vem kaj ima sploh smisel?

Hvala vsem vnaprej za odgovore.

r3dkv1c4 ::

po 45 dneh lahko mirno zahtevaš nov telefon, brez izgovorov ali pa jim reci, da jim ta trenuten pošlješ inšpekcijo......

Pa čim dlje stran od BB, ker so dragi in neprijazni.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Veron ::

Pozabi na 45dni, to ni garancija, to je zavarovanje ;)

Pa dejansko BB nima nič s tem, težava je v servisu (verjetno sistem ena)

smacker ::

45dni je za garancijo, bigbang kasko je zavarovanje s svojimi pogoji (niso pol tolk ugodni kot zakonsko določeni pogoji za garancijo). Osnovni namen teh zavarovanj je nategovanje naivnih ljudi. Jaz ne vzamem nobene podaljšane garancije pri tehniki. Pri napravi za par 100€ me boli organ za zavarovanje, znam pazit svoje stvari, če bom pa slučajno polomil bom novo kupil - brez čakanj in prepiranj s servisi, zavarovalnicami in trgovinami.

mn ::

Res je, 45 dni ne drži. Bi pa jaz težil Big Bangu. Oni so namreč tisti pri katerih si kupil zavarovanje, oni so stranka od servisa, oni so stranka od zavarovalnice, ti si stranka od Big Banga.

ProGo ::

Hehe, jaz se vedno smejim bigbang trgovcem, ko mi ponujajo to kasko zavarovanje bolj poznano kot "se zgodi".

r3dkv1c4 ::

aaaaa tako, kaj pa piše pod pogoji v rubriki zavarovanja?

V kakšni časovni dobi se zavezujejo za rešitev problema?


Osnovni namen teh zavarovanj je nategovanje naivnih ljudi. Jaz ne vzamem nobene podaljšane garancije pri tehniki. Pri napravi za par 100€ me boli organ za zavarovanje, znam pazit svoje stvari, če bom pa slučajno polomil bom novo kupil - brez čakanj in prepiranj s servisi, zavarovalnicami in trgovinami.


ravno zaradi teh in podobnih zadev , se takih trgovcev ne obiskuje.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

napasi ::

Će si kupil pri njih telefon in si dobil dokument da je zavrovanje KASKO (oziroma si doplačal za to zavarovanje) ti morajo dat nov telefon razen če je le podaljšana garancija potem gre v popravilo.

SaXsIm ::

Najbolje bo, da OP prebere splošne pogoje, ki jih je dobil pri nakupu zavarovanja. Tam vse piše. Mi iz glave pa bolj težko vemo, kaj se dogaja, ker so se v zadnjih letih big bangova zavarovanja nekajkrat spremenila.
SaXsIm

scipascapa ::

v tem primeru nimaš 45 dni, ker imaš po drugig pogojih, to pa je pogoj servis-zavarovalnica, ki plača servisu delež, ostalo pa ti.

Mare2 ::

Tale Bigbangov nateg smo že 1x obravnavali tule.

http://media.bigbang.si/web/files/PDF/s...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mare2 ()

Seljak ::

Z omenjeno trgovino še nisem imel nikoli težav.

PacificBlue ::

Jaz sem pa ze imel tezave,ceprav se je vse korektno resilo v moj prid.Kar se ticke kasko zavarovanja za telefon. Najvecji problem vidim pri nesposobnih trgovcih. Sem moral priti naslednji dan,ko je delal drug trgovec, da so mi uredili papirje,ker prvi ni znal..ali kupujem telefon za 200evrov, a on mi ponuja iphona za 350..pa take fore.

miha1135899 ::

Bi si sposodil temo, da ne odpiram nove. Imam po ekranu popraskan Apple Watch 7 zaradi padca z rolerji :)

Zavarovan s tem Se Zgodi, ki velja se vsaj 2 leti. Zanima me ali se to lahko koristi enkratno ali veckrat v tem obdobju? Praske ravno motece niso, enkrat bi pa vseeno dal popravit ekran, oziroma, ce se ga ne da, zamenjal. Vem, da placam cca 100eur pa vseeno.

GupeM ::

Najbolje, da prebereš pogodbo, ki si jo podpisal. Če kje, ti tam točno piše.

mrTwelveTrees ::

Big bang podaljšane garancije je sranje, Harvey Norman ima podaljšano garancijo veliko bolje urejeno, tam vse laufa, take imam jaz izkušnje.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22951914 (28607) primorc007
»

podaljšana garancija pri comshopu

Oddelek: Pomoč in nasveti
71679 (1487) scipascapa
»

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Oddelek: Loža
4510198 (8826) solatko
»

Big bang "se zgodi" in njihova popolna ignoranca (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9921732 (18430) RejZoR

Več podobnih tem