» »

podaljšana garancija pri comshopu

podaljšana garancija pri comshopu

adrijana ::

Pozdravljeni.

Pred enim letom pa pol sem kupila prenosni računalnik Lenovo, s tem sem si tudi dokupila podaljšano garancijo za tri leta. Sedaj mi je pa računalnik crknil- žal....pač računalnik se ne vžge.
Dala sem računalnik v popravilo direkt v Comshop, ker mi tam piše, da v primeru okvare peljem v trgovino.
Seveda so prenosnik poslali na servis. Po enem mesecu sem seveda rekla, da pokličem kaj se sploh dogaja z računalnikom.
Dali so mi servis, kateri mi je rekel , da oni imajo garancijo samo eno leto, da ostalo ne garantirajo in da so prenosnik poslali nazaj.
In tukaj je seveda problem, kličem v trgovino on pravjo da nimajo računalnika in da tudi ni poslan.
Tako da na koncu sploh ne vem več kaj naj naredim!!!!!
S tem da so mi na servisu rekli, da so poslali prenosnik dne 24.04. nazaj, se pravi ne more prenosnik potovati 13 dni po pošti.
KAj naj tukaj naj naredim??
Potem pa še drugo vprašanje, kaj naj naredim, če imam triletno garancijo???
Hvala za vaše odgovore, bom zelo vesela vsakega pozitivnega odgovora:)

pixelzgaming ::

Podobno je bilo pri meni v Big Bangu. Sem kupil PC s 'podaljšano garancijo' za 3 leta. Po dveh letih in nekaj mi je crknil HDD. Komp sem nesel v trgovino, da bi ga dal na servis in potem sem po mescu in pol klical kaj se dogaja in potem po 45 zahteval novega. Seveda so mi zagotovili da ni v garanciji in da kao 'bo ko bo' in da nemorem narediti čisto nič glede tega. Po nekaj klicih naprej so mi rekli da kao Big Bang 'nima denarja' trenutno tega servisa plačat (50€ za disk?) in da majo kao vsak mesec dodeljen nek budget koliko lahko zapravijo na teh podaljšanih garancijah oziroma nekako tako. Se ne spomnim čisto natančno, ker je bilo pred tremi leti. Vglavnem PC sem dobil nazaj po 56 dneh. Za tistih 50€, ki sem jih moral doplačati pa bi takrat komot dobil nov disk enake kapacitete, ki bi ga lahko zamenjal v pol minute.
PC: Ryzen 7 3700X | 32GB DDR4 | 500GB NVMe | 10TB HDD | RX 6800 XT | W10
Server: i5 6500 | 32GB DDR4 | 256GB SSD | 50TB HDD | Proxmox VE
Telefon: Samsung S23 Ultra | iPhone 16 Pro Avto: Megane MK4 GTLine

kloko ::

Počasi in umirjeno. Prva stvar je, da glede prenosnika komuniciraš samo s tistimi, kamor si zadevo dala na servis, torej v tvojem primeru trgovino, če sem prav razumel. Kaj imata trgovina in servis, ni tvoj problem in se ne pusti prepričati v nasprotno. Tipična taktika je, da ti v trgovini rečejo, ja kličite na servis, mi nič ne vemo, zato da se te znebijo.

Za začetek poišči papir, na katerem piše kdaj in kaj si dala v trgovini na popravilo in pojdi s tem do nekoga odgovornega v trgovini in naj poiščejo tvoj prenosnik. Ti si ga dala njim, imaš ustrezno potrdilo o tem in naj ga poiščejo, to je njihov problem, ne tvoj! Če prenosnika ne bo, bodo vrnili denar ali dali novega, to se boste že menda znali dogovoriti?

Če se prenosnik najde, imej pripravljen papir, račun od nakupa, garancijo, karkoli že, na čemer se vidi, da si kupila podaljšano garancijo. Na tem papirju preveri, kakšne so tvoje pravice in kakšne so obveznosti trgovine v primeru okvare. S tem papirjem pri odgovorni osebi v trgovini zahtevaj, kar ti pripada. Če se bodo izmikali in si prepričana, da imaš prav, jih lahko prijaviš na Tržni inšpektorat in si bodo verjetno premislili.

In še nasvet za sproti: vse stvari si dokumentiraj in zahtevaj pisno! Ne biti zadovoljna s klicem in pojasnilom, naj ti vsako stvar, ki jo trdijo, dajo pisno!

L.p., Kloko

berlusconi ::

Toxno tako. Ce ni na papirju ni nikjer. Te garancije so ze tako smesne... 3 leta. Potem pa v malem tisku, 3 leta na ventilator v kompu, na disk 1:-) (karikiram)

St235 ::

Najprej pozabi, da imaš garancijo. Po vsej verjetnosti te besede ni niti blizu tega kar si podpisala. Imaš pa neko zavarovanje, ki ima svoje pogoje, ki si jih ob nakupu tudi dobil. Če se besda garancija slučajno kjer pojavi je druga zgodba, ampak zadnji, ki je bil tako neumen, da je imel to zapisano je bil ravno Big Bang.

Kar se pa tiče težave z izgubljenim prenosnikom, pa je zadeva povsem črno bela. Ti si prenosnik oddala v trgovini in trgovina ti je dolžna prenosnik vrnit (nima veze z pogoji zavarovanja ali garancije). Za začetek poišči dokument, ki je bil izpolnjen ko si računalni oddala v trgovni. Tam morajo bit osnovne infomracije tudi glede tega ali gre za zavarovanje, garancijski zahtevek itd...

Naslednji korak je da greš v trgovino in pri njih preveriš kako in kaj. Pri tem se pač ne pousti prepičat da treba karkoli urejat neposredno s servisom ker jasno piše kako in kaj v pogojih. Če to ne bo zaleglo ti ostane edino uradni dopis kjer zahtevaš da vrnejo prenosnik. Če še iz tega ne bo nič pa prijava na TIRS in na koncu tudi tožba.

DarwiN ::

Hah, te podaljšane 'garancije' so vedno ista zgodba.. Plačaš, potem pa, ko gre kaj po zlu, oni prelagajo krivdo drug na drugega.. Trgovina, servis, zavarovalnica.. In potem če res ne najdejo nobene luknje, s katero bi te lahko pretentali, takrat si pač eden izmed tistih srečnežev.. Pa še takrat ponavadi plačaš dolečen odstotek cene popravila, ki pa jo je servis napihnil x 10.. :DDDDDD
You don't see faith healers working in hospitals
for the same reason you don't see psychics winning the lottery!

shadeX ::

Ma z raznimi "kasko ter se zgodi" garancijami ima večina ljudi probleme zaradi ene stvari in sicer zato ker ne preberejo pogodbe. Reklama je tudi tako napisana, da ti da občutek brezskrbnosti in misliš si da za tistih nekaj deset EUR doplačila boš mel zadevo zavarovano popolnoma. Ampak temu ni tako.
Če boš ti polil kavo po zavarovanem prenosniku, boš moral kriti določen % (zapisan v pogodbi) pri popravilu/menjavi, zaradi tvoje krivde.
Zdej če ti pa gre falit npr matična po 3. letih uporabe, prenosnik je izven tovarniške garancije in ima "kasko" za 5.let, je seveda dolžnost njih da ti oni zadevo spravijo v delujoče stanje brez dodatnih stroškov.

Isto je bilo pri bratrancu, ki mu je otrok razbil televizijo (udaril z igračo po ekranu). Bratranec se je bunil, da ima "kasko" ampak problem je bil ker ni prebral pogodbe. Sam si je kriv.

Sicer ne zagovarjam servisov, ampak mislim da večino sporov s trgovcem/servisom stranke naredijo res izključno zaradi nepoznavanja pogodbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

scipascapa ::

To je zaščita, po preteku 1 leta, krije stroške iz naslova garancije - garancijska škoda zavarovalnica.
Preko aqilo.com to narediš prijavo sam ali preko trgovca....je pa postopek bolj zamuden in tukaj ne velja 45 dni. To je zavarovanje in ne podaljšana garancija kot taka. Če imaš "garancijsko škodo" nimaš stroškov.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Big Bang 'se zgodi' zavarovanje po 45 dneh... (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22955364 (32057) primorc007
»

PS3 -Big bang se zgodi garancija

Oddelek: Loža
4510703 (9331) solatko
»

Smiselnost podaljšanja garancije oz. zaščite (npr. BB "se zgodi", "Zaščita mimoskrbi"

Oddelek: Loža
244377 (3567) bluefish
»

Big Bang popolna zaščita "Se zgodi" (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6611760 (9944) medenko

Več podobnih tem