» »

Nvidia Volta

Nvidia Volta

««
8 / 16
»»

D3m0r4l1z3d ::

Bo to premik v enaki meri kot pri uvedbi T&L ali še več?
https://www.anandtech.com/show/12546/nv...
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

Kot je bilo ze vsem ocitno, ga Nvidia razturava v VR,
kljub AMDjevemu hypanju o magnificent Liquid VR ali pa tipicn AMDjas nima $$$ za VR...
 Kje si Liquid VR?

Kje si Liquid VR?



Glede RTX pa bomo vidl, kot receno so trenutne grafe prepocasne za kaj resnega. Je pa zadeva ocitno ready za developerje z Titan V karticami, da izkoristijo Tensor jedra in zadevo potestirajo za prihodnost. Ali se bo obneslo pa bomo vidl.

Tudi crappy gameworks se je obnesel zelo dobro, zato se bo imho tudi RTX DXR bomo pa morali pocakati se na kake 2-3 generacije graficnih, da bomo zadevo videli tudi laufat spodobno na midrange robi after 2020.



Se malo pa bosta svetloba in sence take, kot morajo bit

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nvfl4sh ::

vse lepo in prav...sam kaj, ko grejo pa cene v že kretenske višave...

m0LN4r ::

To se ti samo zdi, citiram:
Sedaj, ko smo si gledali grafične kartice za množično potrošnjo, pa si posvetimo še elitnemu razredu, kjer vas bo vstopnica stala najmanj 80 pa vse do 160 tisočakov. V tem razredu je trenutno nesporni vladar Radeon 9700,

https://slo-tech.com/clanki/03031/03031...

Nekje pol place je trebalo dat takrat za 9700... ne pro in ne 9800 in ne 9800 xt
Mining je samo anomalija, cene se bodo ponastavile in bos za pol place dobil zelo spodoben GPU.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

nvfl4sh ::

žalostno je, da vsi, ki bi radi igrali in ne rudarili, sedaj ne morejo kupit dobr grafe za zemeljsko ceno, kot se jo je dalo recimo cca 3 mesece nazaj...pred to navidezno izginulo zalogo in kretenskim cenam

m0LN4r ::

Sej se je vedlo da bodo cene sle gor. Ni prvic, zato pa nabavit ko je cena normalna in ne cakat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Machete ::

Kar naenkrat je net poln igralcev, ki ne morejo kupit kartice. Dajte no.. 2 leti je pascal že zunaj. Gaming je drag hobi in ni človekova pravica.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Jarno ::

Prodaja kartic gamerjem je kontinuirana zadeva. Vedno kdo nadgrajuje oz. kupuje novo kišto.
Načeloma za grafično ne dam več kot 300€, če bi bilo vse po regelcih bi to prineslo rabljeno gtx 1070.
#65W!

nvfl4sh ::

in kaj ma veze koliko časa je zunaj? in ja, sedaj je logično, da jih je ogromno oz po tvoje...poln net...kateri bi si radi kupuli po zemeljski ceni kartice in igrali
sem tudi sam med njimi

Machete ::

Jaz bi rad gejmal z 120fps na oled 8k, pa si pač ne morem privoščit.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Jarno ::

Machete je izjavil:

Jaz bi rad gejmal z 120fps na oled 8k, pa si pač ne morem privoščit.

Ker še ni tehnologije. Get real prosim.
#65W!

m0LN4r ::

15 let nazaj ni bilo mininga in trejdanja, pa so si najstniki kljub temu znali napraskat dnar za kako racunalnisko komponento.

nvfl4sh je izjavil:

in kaj ma veze koliko časa je zunaj? in ja, sedaj je logično, da jih je ogromno oz po tvoje...poln net...kateri bi si radi kupuli po zemeljski ceni kartice in igrali
sem tudi sam med njimi

Drugega ti ne preostane, da to generacijo preskocis in cakas. Naval minanja se je ze zacel sesuvat, kot je bilo to za casa 280x
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

fireX88 ::

m0LN4r je izjavil:

15 let nazaj ni bilo mininga in trejdanja, pa so si najstniki kljub temu znali napraskat dnar za kako racunalnisko komponento.

nvfl4sh je izjavil:

in kaj ma veze koliko časa je zunaj? in ja, sedaj je logično, da jih je ogromno oz po tvoje...poln net...kateri bi si radi kupuli po zemeljski ceni kartice in igrali
sem tudi sam med njimi

Drugega ti ne preostane, da to generacijo preskocis in cakas. Naval minanja se je ze zacel sesuvat, kot je bilo to za casa 280x


se spomnim, da sem takrat zaradi tega dobil novo 290 za 230€ :)

to so bili časi :P
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!

Machete ::

Jaz sem jo prodal 2 dni staro za 200.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

tikitoki ::

Machete je izjavil:

Jaz bi rad gejmal z 120fps na oled 8k, pa si pač ne morem privoščit.


Bolj bedastga primera si ne znas izmislt?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

nvfl4sh ::

ok, uredu je, je mimo, bistvo teme je volta...gremo dalje...

D3m0r4l1z3d ::

Volta je, razen tensor cores, le beefy Pascal. Je pa začetek nekaj novega, tako kot je nvidia povedla, revolucionirala z T&L.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

Senitela bi vprasal, ce je pr raytracingu problem tudi stevilo poligonov?
vec poligonov (vec povrsin) pomeni vec "zarkov" je potrebnih za accuracy in posledicno racunske moci.

Point being, kaka stara igra ala Quake 3 bi brez danes brez problema laufala z RT na mid range graficni, recimo za novi DOOM pa bi bilo potrebno nx vec racunske moci, saj je stevilo poligonov oz. povrsin ki odbijajo zarke bistveno vec.

Ali se RT ne izvaja neposredno na surovih poligonih?

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Volta je, razen tensor cores, le beefy Pascal. Je pa začetek nekaj novega, tako kot je nvidia povedla, revolucionirala z T&L.

Ja sej ko bo 3D mark to implementiral bomo spet par let svicali z graficnimi dokler bo benchmark laufal normalno xD
Nekak podoben feeling kot Firestrike Ultra na 7950 ali kaki GTX 770, pa si gledal diapozitive
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

m0LN4r ::

PS:
Ali bosta DXT in RTX zajemala vse vire svetlobe ? Ali bo za zacetek samo za dolocene vire?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m0r4l1z3d ::

Verjetno bo vse skupaj omejeno, začetki so. Le kaj bo razlika med Volta, Ampere in Turing, to je zdaj vprašanje. Kdaj bo naslednja revolucija, pa ne mešat tega izraza z jalovo revolucijo AMD marketinga.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

tikitoki ::

Hmm, kljub vsemu AMD uspe ven dajati produkte, ki so vecinoma kompetitivni. Medtem, k ti nisi sposoben skupaj spraviti enga tranzistorja, kaj sele najbolj osnovnega GPUja.

Zgodovina sprememb…

Dr_M ::

Ja, medtem ko je bil AMD (ubistvu se ATI, pod AMD blagovno znamko nikoli) ze kar pred nvidio, zadnja leta res komaj kaj kompetitivnega izpljune, vcasih je bila vsaj cena na njegovi strani, zdej tudi to ni vec.
Res dobra tolazba. Heh.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Dr_M ()

D3m0r4l1z3d ::

tikitoki je izjavil:

Hmm, kljub vsemu AMD uspe ven dajati produkte, ki so vecinoma kompetitivni. Medtem, k ti nisi sposoben skupaj spraviti enga tranzistorja, kaj sele najbolj osnovnega GPUja.

Tako kot 99.99% vseh ljudi, tako da se ne sekiram. Se pa verjetno pri AMDju sekirajo, ker so zaostali.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

tikitoki ::

Kja morem, ce si si pozabil kaj vse si bluzil o Ryzen. Ni niti najmanjsega razloga, da tudi na podrocju GPUjev ne naredijo kaksnega vecjega koraka. TI pac zivis v lalalandu, kjer edino NVIDIA zna karkoli pametnega razviti.
V vsakem primeru pa bi bilo to koristno za vse, tudi zate, sam si prevec omejen, da bi videl.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: tikitoki ()

D3m0r4l1z3d ::

V bistvu ti pač tako to dojameš. Rezultati in vse kar se zadnjih 5 let dogaja govori svojo zgodbo. Kaj bo v prihodnje pa ne vem, glede tega sem omejen, priznam.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Zgodovina sprememb…

Wrop ::

m0LN4r je izjavil:

Senitela bi vprasal, ce je pr raytracingu problem tudi stevilo poligonov?
vec poligonov (vec povrsin) pomeni vec "zarkov" je potrebnih za accuracy in posledicno racunske moci.


Ne vem, če je število poligonov ravno primaren problem. Število poligonov nima veze s številom žarkov, ki so potrebni.

Če renderiraš na površino 4K (3840x2160 pikslov) imaš skoraj 8,3 milijonov žarkov. Do tu ni nobenega problema. Grafična jedra so precej dobra pri reševanju paralelnih problemov. Komot izračuna kateri trikotniki so vidni na površini kamere, tudi komot pobarva vse piksle, ki so omejeni s tremi točkami. Vsak trikotnik ima določene še teksture, luči itd. in tu se lahko skupinsko računa barvo pikslov trikotnika. Zelo poenostavljeno povedano.

Ray tracing se da tudi deloma paralelizirat, ne pa spet v taki meri. Če imaš 8x8 pikslov oz. žarkov, ti lahko vsi tadenejo isti objekt, lahko pa samo nekateri. Lahko vsi zadenejo isti trikotnik, lahko pa ne. Že iskanje kateri objekt žarki zadanejo, se mi zdi na grafični precej težka zadeva v smislu paralelnosti. Prvi trk z objekti še, kaj pa potem, ko se izračunajo normale površine zadetega objekta. Od zadete točke na objektu je potrebno poslati žarke ponovno naprej, ponavadi v precej različne smeri, in tu se paralelnost na trenutnih arhitekturi kar hitro konča. Vsaj po mojem omejenem znanju.

pegasus ::

jimyboy ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jimyboy ()

FireSnake ::

Je pa zanimivo, da sta tako AMD kot nVidia podobno zadevo najavila praktično istočasno.
Kako se bo to obneslo v praksi bomo pa še videli.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

D3m0r4l1z3d ::

Real time grafika kot iz cgi filma, enkrat bo v igrah.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

VR so tudi istocasno najavili 2-3 leta nazaj, s famoznimi slajdi, velikimi besedami in videoji:



Rezultat pa 92 : 8
 Oculus hardware survey

Oculus hardware survey

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Wrop ::



24fps with real-time raytracing still requires some serious hardware: it's currently running on Nvidia's ultra-high-end, four-GPU DGX Station, which lists for $60,000...


Pa še vedno deloma uporabljajo rasterizacijo. Pa niti 4K ni, samo 1080p. Mogoče pride tam okoli 2030 v high end PC.

FireSnake ::

Danes je tako, da so veliki monitorji relativno poceni.

A kaj, ko ni grafične, da bi ga "gnala" :D
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

nvfl4sh ::

je ni...in jo še kot kaže kar nekaj časa ne bo...še za 4k ni konkretne kartice, kaj šele za vse novosti??

meho7 ::

https://www.hardocp.com/article/2018/03...

NVIDIA is so far ahead of AMD on performance and the NVIDIA TITAN V shows everyone what this looks like. With performance 40% faster than GeForce GTX 1080 Ti FE AMD has nothing even close to that level of performance in a GPU today. Even if you shrink Vega to 12nm, and boost clocks, it will still never make it to near the performance that NVIDIA TITAN V with Volta can achieve in games

nvfl4sh ::

ja ja, pumpat pa nakladat zna vsak

na realnih tleh vemo kako je

D3m0r4l1z3d ::

Jah, Vega bi morala 1 leto kasneje od izida Pascala povesti, zdaj pa je že Volta zunaj. Ni kaj dosti za nakladat, ve se.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

klinker ::

nvfl4sh je izjavil:

ja ja, pumpat pa nakladat zna vsak

na realnih tleh vemo kako je


V bistvu Nvidia naceloma ne pumpa, to igro res vodi AMD, saj se vedno ko je bil pomp, je rezultat bil bolj bogi, medtem ko Ryzen-a npr. niso tolko pompali, pa je zadeva dala lepo brco v rit Intelu, da je koncno dodal se nekaj jeder in zdaj se spustu cene.

m0LN4r ::

Wrop je izjavil:



24fps with real-time raytracing still requires some serious hardware: it's currently running on Nvidia's ultra-high-end, four-GPU DGX Station, which lists for $60,000...


Pa še vedno deloma uporabljajo rasterizacijo. Pa niti 4K ni, samo 1080p. Mogoče pride tam okoli 2030 v high end PC.

Ja sej to je bilo jasno, je pa koncno nekaj na voljo tudi napol smrtnikom (manjsim studiojem), da lahko doma delajo zanimive in zelo realisticne animacije za hobby/delo in ne rabijo cakat nekaj dni za nekaj frejmov. Tu bo zelo velik skok. Tako masino si tudi hobby youtubasi itd. lahko ze danes zlahkoto privoscijo.

Zdaj pa poglejmo samo 3 leta nazaj (2015), kaj si lahko naredil z enako vsoto denarja in v enakem casu.

4x Titan Maxwell vs. 4X Titan V
----
Mimogrede znanstveniki so imeli na voljo stiri Titan V volte in dve so sicer delale vredu, drugi dve sta pa v 10% primerih vrnile napacne rezultate: https://www.computerbase.de/2018-03/nvi...

Vzrok se raziskuje.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m0r4l1z3d ::

Metro Exodus od 4A Games bo prva igra z RTX

https://www.techpowerup.com/242603/4a-g...
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Furbo ::

Pred vsako generacijo graf pridejo ven neke take oslarije, potem pa dobimo malo več fps in fertik.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC

D3m0r4l1z3d ::

Tole je kar premik naprej, kot je bil recimo pixel shader 2.0.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

Furbo je izjavil:

Pred vsako generacijo graf pridejo ven neke take oslarije, potem pa dobimo malo več fps in fertik.

Zahvaljujoc tem oslarijam smo prisli v dobrih 15 letih od tu:

do sem:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

m0LN4r ::



Tu se uporablja DXR z Nvidia Gameworks RTX dopolnitvijo, samo za Ambient Occlusion in Indirect Lighting

Tist star wars zgoraj je pa namenjen za filmsko industrijo zaenkrat.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m0r4l1z3d ::

Jah, poor Volta.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

D3m0r4l1z3d ::

Ta sw cideo je zelo kvaliteten, take grafike v igrah še kar nekaj časa ne bo. Verjetno večina ljudi ne bi mislila, da je vse cgi.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Jst ::

Glede na en/prvi video zgoraj: hack za raytracing, ki se imenuje ray-casting. Za raytracing rabimo vsaj 100krat več računske moči, vendar ko jo dosežemo, pridemo v zelo zelo realistčno reneriranje. Vsi efekti do sedaj, ki jih videvamo v igrah, so "hacki" oz. bližnjice, ki zgledajo dokaj v redu, ampak uporabljajo polno hackov/bližnjic, da lahko sploh dosežemo nek normalen FPS.

Ta-Pravi, real time realistic rendering, je še vedno oddanjen enako, kot v času Geforce T&L.

Senitel bo tukaj povedal polno raznih stvari, s katerimi se v bistvu strinjam, ampak že več kot 20+ let mislim (in se s Senitelom ne strinjava), da bo za "fotorealistično"-sceno potrebno opustiti razne raycasting, shadow mape, bumpe,... in iti na "jedro", drugače bomo vedno v "uncanny valley" področju. Vedno bo nek hack, ki bo zgledal podobno, a nam bo instiktivno "čuden", zato uncanny valley.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

m0LN4r ::

Ja sej naceloma to ni pravi raytracing, ampak priblizek z vecjimi zrni oz. manj fotoni.
Tu imate en zelo lep video, ki ponazori za nas laike, kako naj bi tale RTX dejansko iz vec slojev sestavil kvazi raytrace grafiko.

Kasneje v tem videu se na dolocenih, bolj kompleksnih mestih vidi, da se zadeva rendrira v progresivnem nacinu. Sicer na prvo oko vrze ven ze kr ok "preview" sam tam v kotih pa se racuna na veliko.
Pretezno tam kjer se sreca vec senc in je v kakem kotu se podroben AO traja zelo zelo dolgo da izracuna vse odboje, no sicer to se lahko nastavi kako dalec hoces da se odboji racunajo.

Zdaj ce gledam iz stalisca, da magari dobis zgoraj 24 slik na sekundo tako grafiko, pa si reces fuk it, dam zadevi 10x vec casa za progresivn render, pomeni da sicer pljune ven zaokrozimo 2 sliki na sekundo, kar pa bi znalo biti dovolj za konkretno izboljsavo na problematicnih predelih in se vecjo natancnost.

Ce me spomin ne vara, bi za tako sceno kot tist starwars zgoraj v AEju na dveh 780kah cakal sigurno en mesec, da izpljune ven tako lepo sliko, brez tistega grdega noisa na sencnih predelih.

Recimo reklamna industrija, danes so take reklame oz. CGI posnetki preklemano dragi, ce hocejo bit "realisticni" - iz stroskovnega vidika manjsih podjetij pa so te DGX Stationi koncno dostopna racunska moc za marsikaterega creativnega dizajnerja. Tako kot si eni lizajo avto ali kombi ali bager za 100k, si bo ta firma liznila eno ali dva taka DGXa.

Pravtako se bo tudi konkretno spremenila kvaliteta CGI Serij in Filmov, ker bo cena per frame z tem novim trikom bistveno padla in tudi bolj budget filmi in serije, bodo lahko imele konkretne CGI efekte, ne pa samo "fotoshop" fejkarijo aka (GOT).

Glede iger pa, opticno bodo pionirji RTja mogoce izgledali slabse kot danes vsi ti triki z VXAO itd. _ampak_ koncno bo natancno vseskup in posledicno tudi HDR info bo natancen, ker trenutno je HDR lep za videt ni pa natancen.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m0r4l1z3d ::

Vse to so koraki do fotorealizma, kar si v bistvu na koncu želimo. Glede iger je itak še marsikaj drugega tudi važno, ampak grafika je direktni pokazatelj napredka. GTA 10 mogoče bo kot v real life.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

Verjetno bomo najprej sli z RTjem naprej, ker resolucija stagnira. Nekje na pol poti med FHD in 4K smo se ustavili. Da bi pa sli na 8k+HDR+10bit4:4:4+RT pa ni sans dokler sem mlad.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()
««
8 / 16
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD Navi in EPYC 2 prispeta v tretjem četrtletju (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10217566 (15020) Mr.B
»

Nvidia prinaša podporo DXR raytracingu na kartice GTX (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
12226440 (22869) Cange

Več podobnih tem