» »

AMD Vega GPU

AMD Vega GPU

Temo vidijo: vsi
««
36 / 138
»»

D3m0r4l1z3d ::

Verjetno res, bi bilo pa dobro, da jo izdajo kmalu, ker bi tako končno dobili nekaj kar marketinško ni opravičeno. Vsaj v Geforce, torej gaming izvedbi ne.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Jst ::

Sedaj sem po dolgem času malo gledal benchmarke, ker je na poti monitor BenQ 4K 10bit.

Kar mi je padlo v oči, je relativno nepričakovan visok performans Nano/Fury(X) kartic. Ni top shit, a je v veliko igrah (sumljivo) blizu 1070 na 1920x1080 in 2560x1440.

AMD ima s tem velik problem. Če bi bil takšen performans ob izidu, bi na te kartice gledali malo bolj spoštljivo, ne pa da so bile deležne posmehovanja iz vseh strani. Upam, da Gaming Vega s svojim "HBC kontrolerjem + HBM2" ne bo imela težav celo leto ali dve, da optimizirajo delovanje across the board njihove nove arhitekturne rešitve s omenjeno "segmentacijo" VRAMa.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

m0LN4r ::

RejZoR je izjavil:

Kar je najbolj žalostno je da ni nobenih inovacij iz vizualne plati. Koliko let je minilo odkar smo dobili nek grafični goodie ob katerem smo bili res wow? Edini, ki se ga spomnim je bump mapping in pixel shaderji. To pa je to. Vse ostalo je totalno narobe uporabljeno in sploh ne služi namenu niti ničesar ne izboljša. Npr teselacija, ki je čist sfaljeno uporabljena. Enako multithreading del DX12. Namesto da bi pustil, da doseže višje framerate so dal not za pridobljen bonus neke brezvezne efekte, ki vse naredijo celo počasnejše, vidiš pa nobene razlike.

Da jih ni? Ni vse v poligonih in texturah boze moje. Teselacija je kr dobro uporabljena, brez nje bi imeli se vecji drek.
Najvecji napredek pa prinasajo sence, GI, volumetric lightning, vxao, vxgi ipd. fore raytracinga.


Ampak za volumetricne "igrace" je treba veliko veliko vec racunske moci kot pa samo AxB na kvadratni milimeter z 100 elementi. Za eno nulo povecas stevilo partiklov, da zadeva nekak zacne zgledat pa ti ze kolca kompjuter.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

Jst je izjavil:

Sedaj sem po dolgem času malo gledal benchmarke, ker je na poti monitor BenQ 4K 10bit.

Kar mi je padlo v oči, je relativno nepričakovan visok performans Nano/Fury(X) kartic. Ni top shit, a je v veliko igrah (sumljivo) blizu 1070 na 1920x1080 in 2560x1440.

AMD ima s tem velik problem. Če bi bil takšen performans ob izidu, bi na te kartice gledali malo bolj spoštljivo, ne pa da so bile deležne posmehovanja iz vseh strani. Upam, da Gaming Vega s svojim "HBC kontrolerjem + HBM2" ne bo imela težav celo leto ali dve, da optimizirajo delovanje across the board njihove nove arhitekturne rešitve s omenjeno "segmentacijo" VRAMa.


Premalo pozornosti na "driver team".
|HP EliteBook|R5 6650U|

FireSnake ::

m0LN4r je izjavil:


Najvecji napredek pa prinasajo sence, GI, volumetric lightning, vxao, vxgi ipd. fore raytracinga.


Je fino naštevat neke kratice o katerih pojma nimaš kaj dejansko pomenijo?

Je tebi sploh jasno (za začetek), kaj ray tracing sploh je?

Ne rabim odgovora, ker si ga sam podal. Ti samo pri sebi razčisti.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

AapocalypseE ::

Kača, pazi, da te Senitel ne dobi v roke, ko si tako pameten ;)

D3m ::

Da bomo morali Senitela reševati, ker ima Kača črni pas?

;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

m0LN4r ::

Ne sekiraj se, smo mi to racunali pri Kolmanicu in Guidu, dovolj je ce poenostavimo, da je raytracing bog danasnje grafike in se kaj vse se bo dalo iz nje ven potegnit. Z rastom objektov, ki sodelujejo v tem pa bo racunanje le tega vedno in vedno tezje, zato bo treba po sklopih izboljsati te zadeve za vsako stvar posebej.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

FireSnake ::

Sem jaz Guida tudi poslušal. Tako, da si lahko prepričan, da vem o čem govorim (ne samo o tehnologijah, ampak o tem, kar je on povedal (in česar ni) in kar sem si naknadno prebral sam).

Ravno zato sem se oglasil, ker vse mečeš v isti koš.

AapocalypseE je izjavil:

Kača, pazi, da te Senitel ne dobi v roke, ko si tako pameten ;)


Za razliko od vas govorim samo o tistem, o čemer nekaj vem.
Ostalo vprašam (in me ni sram vprašati) ali si preberem.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: FireSnake ()

RejZoR ::

m0LN4r je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Kar je najbolj žalostno je da ni nobenih inovacij iz vizualne plati. Koliko let je minilo odkar smo dobili nek grafični goodie ob katerem smo bili res wow? Edini, ki se ga spomnim je bump mapping in pixel shaderji. To pa je to. Vse ostalo je totalno narobe uporabljeno in sploh ne služi namenu niti ničesar ne izboljša. Npr teselacija, ki je čist sfaljeno uporabljena. Enako multithreading del DX12. Namesto da bi pustil, da doseže višje framerate so dal not za pridobljen bonus neke brezvezne efekte, ki vse naredijo celo počasnejše, vidiš pa nobene razlike.

Da jih ni? Ni vse v poligonih in texturah boze moje. Teselacija je kr dobro uporabljena, brez nje bi imeli se vecji drek.
Najvecji napredek pa prinasajo sence, GI, volumetric lightning, vxao, vxgi ipd. fore raytracinga.


Ampak za volumetricne "igrace" je treba veliko veliko vec racunske moci kot pa samo AxB na kvadratni milimeter z 100 elementi. Za eno nulo povecas stevilo partiklov, da zadeva nekak zacne zgledat pa ti ze kolca kompjuter.


Full blown realtime sence imamo nekako od Doom 3 naprej čeprav sem jih že prej videl na starejših enginih (npr Soldier of Fortune 2), čeprav so bile mal glitchy ampak so bile. GI (sklepam da govoriš od Geometry Instancing) imamo od originalnega Far Cry. Volumetric lighting imamo nekje iz obdobja Half-Life 2 (mislim da EP1 oz 2 če smo specifični). VXAO/VXGI so samo specifične fore of NVIDIE in imajo v osnovi funkcionalonost Radiosity funkcije, samo pač na njihov način. Pravega ray tracinga pa še lep čas ne bomo videl. Ray tracing se v zelo primitivni obliki (ker je sicer zelo draga zadeva) uporablja za radiosity in sence. Torej, da približno naračunaš kje mora bit senca, ko se lomi čez predmete in pri radiosity, da v grobem izračunaš kakšno barvo naj prevzam nek predmet od neke druge površine/luči.

Bottom line, naštel si cel kup stvari, ki jih imamo tko na uč več kot desetletje.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

m0LN4r ::

Mamo mamo, zdaj pa si instaliri nek nov spil pa malo primerjaj z takratnimi sencami na katerih si lahko kruh rezal, odtenkov pa itak na takratnem CRTju nisi videl xD
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Grey ::

RejZoR je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Kar je najbolj žalostno je da ni nobenih inovacij iz vizualne plati. Koliko let je minilo odkar smo dobili nek grafični goodie ob katerem smo bili res wow? Edini, ki se ga spomnim je bump mapping in pixel shaderji. To pa je to. Vse ostalo je totalno narobe uporabljeno in sploh ne služi namenu niti ničesar ne izboljša. Npr teselacija, ki je čist sfaljeno uporabljena. Enako multithreading del DX12. Namesto da bi pustil, da doseže višje framerate so dal not za pridobljen bonus neke brezvezne efekte, ki vse naredijo celo počasnejše, vidiš pa nobene razlike.

Da jih ni? Ni vse v poligonih in texturah boze moje. Teselacija je kr dobro uporabljena, brez nje bi imeli se vecji drek.
Najvecji napredek pa prinasajo sence, GI, volumetric lightning, vxao, vxgi ipd. fore raytracinga.


Ampak za volumetricne "igrace" je treba veliko veliko vec racunske moci kot pa samo AxB na kvadratni milimeter z 100 elementi. Za eno nulo povecas stevilo partiklov, da zadeva nekak zacne zgledat pa ti ze kolca kompjuter.


Full blown realtime sence imamo nekako od Doom 3 naprej čeprav sem jih že prej videl na starejših enginih (npr Soldier of Fortune 2), čeprav so bile mal glitchy ampak so bile. GI (sklepam da govoriš od Geometry Instancing) imamo od originalnega Far Cry. Volumetric lighting imamo nekje iz obdobja Half-Life 2 (mislim da EP1 oz 2 če smo specifični). VXAO/VXGI so samo specifične fore of NVIDIE in imajo v osnovi funkcionalonost Radiosity funkcije, samo pač na njihov način. Pravega ray tracinga pa še lep čas ne bomo videl. Ray tracing se v zelo primitivni obliki (ker je sicer zelo draga zadeva) uporablja za radiosity in sence. Torej, da približno naračunaš kje mora bit senca, ko se lomi čez predmete in pri radiosity, da v grobem izračunaš kakšno barvo naj prevzam nek predmet od neke druge površine/luči.

Bottom line, naštel si cel kup stvari, ki jih imamo tko na uč več kot desetletje.

Saj bo vse to enkrat...ko bo PlayStation 10 zunaj ali nekaj podobnega. Žal so napredek grafike začele diktirati konzole.

RejZoR ::

m0LN4r je izjavil:

Mamo mamo, zdaj pa si instaliri nek nov spil pa malo primerjaj z takratnimi sencami na katerih si lahko kruh rezal, odtenkov pa itak na takratnem CRTju nisi videl xD


Ja no shit ej, mehke sence smo dobil. To je tko nekako kot bi bil ves začuden, da imamo danes texture višje ločljivosti kot 10 let nazaj...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

m0LN4r ::

Odvisno kako gledas na stvari, ce ti sence delis samo na tdre in mehke, potem je to to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m0r4l1z3d ::

Rejzor ima point, evolucija 10 in več let stare revolucije. Očitno so konzole naredile škodo z ene strani in na potenco večji potreben performance za očitno razliko aka revolucijo.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

RejZoR ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Rejzor ima point, evolucija 10 in več let stare revolucije. Očitno so konzole naredile škodo z ene strani in na potenco večji potreben performance za očitno razliko aka revolucijo.


This. Recimo pixel shaderji so bili ogromen leap pri grafiki. Vse naprej daje feeling kot neke drobne evolucijske spremembe...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

m0LN4r ::

 Vedno bo vec malih sprememb, stvari se razbijajo na manjse sklope in le ti se izbosljujejo, korenitih sprememb ne bo tako hitro s trenutno racunsko mocjo (euclideon unlimited detail)

Vedno bo vec malih sprememb, stvari se razbijajo na manjse sklope in le ti se izbosljujejo, korenitih sprememb ne bo tako hitro s trenutno racunsko mocjo (euclideon unlimited detail)

https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

Rejzor ima point, evolucija 10 in več let stare revolucije. Očitno so konzole naredile škodo z ene strani in na potenco večji potreben performance za očitno razliko aka revolucijo.


PS3 je začel škodo za PC.
|HP EliteBook|R5 6650U|

dolenc ::

Tehnika v špilih je precej napredovala v dosti kratkem času. Pač nimaš več 12 let :)

Mocap animacije, ambient occlusion recimo s crysis, nedolgo tega physically based rendering in global illumination, pa bale novitet je še, ki naredijo konkretno razliko.

Napajalc ::

Grey je izjavil:

RejZoR je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

RejZoR je izjavil:

Kar je najbolj žalostno je da ni nobenih inovacij iz vizualne plati. Koliko let je minilo odkar smo dobili nek grafični goodie ob katerem smo bili res wow? Edini, ki se ga spomnim je bump mapping in pixel shaderji. To pa je to. Vse ostalo je totalno narobe uporabljeno in sploh ne služi namenu niti ničesar ne izboljša. Npr teselacija, ki je čist sfaljeno uporabljena. Enako multithreading del DX12. Namesto da bi pustil, da doseže višje framerate so dal not za pridobljen bonus neke brezvezne efekte, ki vse naredijo celo počasnejše, vidiš pa nobene razlike.

Da jih ni? Ni vse v poligonih in texturah boze moje. Teselacija je kr dobro uporabljena, brez nje bi imeli se vecji drek.
Najvecji napredek pa prinasajo sence, GI, volumetric lightning, vxao, vxgi ipd. fore raytracinga.


Ampak za volumetricne "igrace" je treba veliko veliko vec racunske moci kot pa samo AxB na kvadratni milimeter z 100 elementi. Za eno nulo povecas stevilo partiklov, da zadeva nekak zacne zgledat pa ti ze kolca kompjuter.


Full blown realtime sence imamo nekako od Doom 3 naprej čeprav sem jih že prej videl na starejših enginih (npr Soldier of Fortune 2), čeprav so bile mal glitchy ampak so bile. GI (sklepam da govoriš od Geometry Instancing) imamo od originalnega Far Cry. Volumetric lighting imamo nekje iz obdobja Half-Life 2 (mislim da EP1 oz 2 če smo specifični). VXAO/VXGI so samo specifične fore of NVIDIE in imajo v osnovi funkcionalonost Radiosity funkcije, samo pač na njihov način. Pravega ray tracinga pa še lep čas ne bomo videl. Ray tracing se v zelo primitivni obliki (ker je sicer zelo draga zadeva) uporablja za radiosity in sence. Torej, da približno naračunaš kje mora bit senca, ko se lomi čez predmete in pri radiosity, da v grobem izračunaš kakšno barvo naj prevzam nek predmet od neke druge površine/luči.

Bottom line, naštel si cel kup stvari, ki jih imamo tko na uč več kot desetletje.

Saj bo vse to enkrat...ko bo PlayStation 10 zunaj ali nekaj podobnega. Žal so napredek grafike začele diktirati konzole.

V bistvu je vse eno. Če se razvoj upočasni so edino trgovci tisti ki bojo prodal manj robe, proizvodnja igre ni kaj dosti vezana na zmogljivost GPU. Če bojo trgovci dvigoval cene zaradi stagnacije bojo pač konzole postale aktualne. Torej za gamerja stagnacija hardvera pomeni več denarja za same igre.
011011100111010101100010

m0LN4r ::

proizvodnja igre ni kaj dosti vezana na zmogljivost GPU.

:)):)) mas prav, flash igrice so najbolj popularne k se na telefonih delajo
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Napajalc ::

Ponavljanje enih in istih naslovov zaradi izboljšane grafike tudi ni tisto pravo za non začetnike. Verjetno veš kam bo šlo od te točke naprej.
011011100111010101100010

m0LN4r ::

Isti naslovi z boljso grafiko in novimi elementi.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Napajalc ::

Za to bo pač potrebno no non sli.
011011100111010101100010

m0LN4r ::

Napajalc je izjavil:

Za to bo pač potrebno no non sli.

Eh zresni se, CF in SLI nihce ne kupuje
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Napajalc ::

Bolje stagnacija kot no non sli in priznanje da je AMD dosti boljši v tem?
011011100111010101100010

m0LN4r ::

Tam kjer dela dobro dela dobro, res je. Moras pac vzet vsaj 580CF ker Vege ni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Napajalc ::

Sem prepričan da bo 1440p monitor imel še vedno zasoljeno ceno pri izidu Vege. Votle nVidia buče pa tudi še dolgo nebo.
011011100111010101100010

m0LN4r ::

konzolasi ze vejo kaj je dobro, ko gledajo vsaj 2x vecje "monitorje"
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

klinker ::

Napajalc je izjavil:

Za to bo pač potrebno no non sli.


A spet :))
Kaj ti bo SLI, ko imas 1080Ti :D pri AMDju pa verjamem da ga rabis, da prides nad performans 1070ke...no...tam kjer to sploh dela >:D

m0LN4r ::

CF/SLI to je pac en veleik kompromis, ki ga sklenes ko ga nabavis... Recimo 1080Ti SLI je dosti bolj zanimivo, kot rabljene 290 CF...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Napajalc ::

Kak kompromis? A da low power GPUjem odzameš sli da potem lahko prodajaš 2x tako moč za več kot 2x več?
011011100111010101100010

klinker ::

Napajalc je izjavil:

Kak kompromis? A da low power GPUjem odzameš sli da potem lahko prodajaš 2x tako moč za več kot 2x več?


Tak, da pac ne dela povsod, ane.
Zakaj pa ti nimas 2x 270x namesto ene 290ke?
Pa kot sem ti ze napisal, AMD to rabi na mid grafah, ker highenda nima, noben bebec pa ne bo kupu raje 2x 1060 namesto 1x 1080Ti, za prisparat 100EUR in si nakopat vse tezave dual gpu konfiguracije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: klinker ()

Grey ::

Napajalc je izjavil:

V bistvu je vse eno. Če se razvoj upočasni so edino trgovci tisti ki bojo prodal manj robe, proizvodnja igre ni kaj dosti vezana na zmogljivost GPU. Če bojo trgovci dvigoval cene zaradi stagnacije bojo pač konzole postale aktualne. Torej za gamerja stagnacija hardvera pomeni več denarja za same igre.

Govoril(i) smo o realizmu grafike in ne performansu grafičnih kartic. Napredek v fidelityju se je precej upočasnil od PS3 naprej, ker je vse vezano za low-end hardware (ki je bil in je še vedno vgrajen v konzole). Manjko detajlov pa flikajo z nepotrebnim višanjem teselacije na UltraXSuperExtraDuper nastavitvah. Kot, da bi želel patch za DX8 igro, da jo lahko igraš na 4k resoluciji. Kako izgleda to? Ja glih tako kot, če primerjaš Drive Club na PS4 v navadnem in VR načinu...oskubljeno do amena.

Napajalc ::

klinker je izjavil:

Napajalc je izjavil:

Kak kompromis? A da low power GPUjem odzameš sli da potem lahko prodajaš 2x tako moč za več kot 2x več?


Tak, da pac ne dela povsod, ane.
Zakaj pa ti nimas 2x 270x namesto ene 290ke?
Pa kot sem ti ze napisal, AMD to rabi na mid grafah, ker highenda nima, noben bebec pa ne bo kupu raje 2x 1060 namesto 1x 1080Ti, za prisparat 100EUR in si nakopat vse tezave dual gpu konfiguracije.


Samo bebci ne zastopijo dual gpu.
011011100111010101100010

Napajalc ::

Grey je izjavil:

Napajalc je izjavil:

V bistvu je vse eno. Če se razvoj upočasni so edino trgovci tisti ki bojo prodal manj robe, proizvodnja igre ni kaj dosti vezana na zmogljivost GPU. Če bojo trgovci dvigoval cene zaradi stagnacije bojo pač konzole postale aktualne. Torej za gamerja stagnacija hardvera pomeni več denarja za same igre.

Govoril(i) smo o realizmu grafike in ne performansu grafičnih kartic. Napredek v fidelityju se je precej upočasnil od PS3 naprej, ker je vse vezano za low-end hardware (ki je bil in je še vedno vgrajen v konzole). Manjko detajlov pa flikajo z nepotrebnim višanjem teselacije na UltraXSuperExtraDuper nastavitvah. Kot, da bi želel patch za DX8 igro, da jo lahko igraš na 4k resoluciji. Kako izgleda to? Ja glih tako kot, če primerjaš Drive Club na PS4 v navadnem in VR načinu...oskubljeno do amena.


Naj ugibam, to se dogaja ker so igre čedalje bolj komplexne in je potrebno zagotovit čimbolšo kompatibilnost med platformami?
011011100111010101100010

Grey ::

Napajalc je izjavil:

Grey je izjavil:

Napajalc je izjavil:

V bistvu je vse eno. Če se razvoj upočasni so edino trgovci tisti ki bojo prodal manj robe, proizvodnja igre ni kaj dosti vezana na zmogljivost GPU. Če bojo trgovci dvigoval cene zaradi stagnacije bojo pač konzole postale aktualne. Torej za gamerja stagnacija hardvera pomeni več denarja za same igre.

Govoril(i) smo o realizmu grafike in ne performansu grafičnih kartic. Napredek v fidelityju se je precej upočasnil od PS3 naprej, ker je vse vezano za low-end hardware (ki je bil in je še vedno vgrajen v konzole). Manjko detajlov pa flikajo z nepotrebnim višanjem teselacije na UltraXSuperExtraDuper nastavitvah. Kot, da bi želel patch za DX8 igro, da jo lahko igraš na 4k resoluciji. Kako izgleda to? Ja glih tako kot, če primerjaš Drive Club na PS4 v navadnem in VR načinu...oskubljeno do amena.


Naj ugibam, to se dogaja ker so igre čedalje bolj komplexne in je potrebno zagotovit čimbolšo kompatibilnost med platformami?

Bolj ne. Razlog je zato, ker je lažje navit teselacijo do konca kot pa karkoli drugega kvalitetnega dodat, ker je potem bolj kompleksno stran vzemat, da igro oskubiš, da laufa na osiromašenem hardwareu. In tako potem vžegejo neko srednjo žalost in za najvišje nastavitve vžgejo teselacijo do konca...ko primerjam kako Medium vs Ultra nastavitve screene...dejansko ni razlike...samo da je na Ultra ponavadi prekomerna teselacija vžgana...al neki, ker vizualne razlike ponavadi ni, da bi upravičilo takšen padec fpsjev (predvsem na AMD hardwareu). Pač, ciganske fore. V Mass Effect Andromeda je to še sploh očitno, da je prekomerna teselacija na najvišjih nastavitvah. V puščavi se recimo neke tračnice sploh ne vidijo na najvišjih nastavitvah, ker teselacija tako izmaliči teren. Na medium izgleda recimo tista scena veliko bolje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

Grey ::

Recimo da damo Andromeda primer, da ne bodo samo besede:

 Medium

Medium



 Ultra

Ultra



Ob preskoku na Ultra (ko se vklopi prekomerna teselacija - ostale vizuelne razlike so tako mizerne, da lahko rečeš, da jih ni) se delta med GTX1070 in RX480 z 18% poveča na 34% tako, da se RX480 izenači z GTX1060. Razlika med GTX1060 in RX480 je na začetku 9%, po vklopu overtesselation načina pa je delta samo še 2,8%.

In vsi tej demoti kot so Time Spy in Unigine delujejo na enak način.

Zdaj, ker smo v Vega temi, recimo Andromeda - stave. Koliko mislite, da bo FPSov dosegla?

Če vzamemo, da je to potencialno spoliran Fury X in da se megaherci poznajo linearno, potem bo v tej igri Vega dosegala 85 fps. Pa recimo, da ji dodamo še par fps, če so res izboljšali teselacijo na njej. Tako, da bo cca 89 fps dosegala. In to bo najmočnejša Vega.

Zato verjetno tudi ni več toliko RX580/570 v trgovinah, ker bo Vega z vsemi svojimi iteracijami v teh naslovih (old school nVidia cookie cutter) padla nekje v ta rang od 10% nad RX580 do nekje GTX1080.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Grey ()

mahone ::

RX Vega launch konec Julija

mahone ::


zacne @ 49:51

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mahone ()

D3m0r4l1z3d ::

V bistvu bo FE že naslednji mesec, cena edino ne bo najbolj prijazna ali pa bo, vse je možno.
http://www.guru3d.com/news-story/comput...
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

Bwaze6 ::

Bwaze6 je izjavil:

Bo na Computexu 31. maja AMD sploh upal povedati kaj več o Vegi kot približen datum izida RX modelov?


As the ancient murals foretold - Computex predstavitev je prišla in šla brez kakršnih koli podatkov o Vegi, razen kratkega dema Prey na 4K v CrossFire in grobega datuma izida - konec julija. AMD pametno ni objavil niti, če bo Vega avgusta dejansko dobavljiva.

D3m0r4l1z3d ::

Ve.ga
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

Napajalc je izjavil:

klinker je izjavil:

Napajalc je izjavil:

Kak kompromis? A da low power GPUjem odzameš sli da potem lahko prodajaš 2x tako moč za več kot 2x več?


Tak, da pac ne dela povsod, ane.
Zakaj pa ti nimas 2x 270x namesto ene 290ke?
Pa kot sem ti ze napisal, AMD to rabi na mid grafah, ker highenda nima, noben bebec pa ne bo kupu raje 2x 1060 namesto 1x 1080Ti, za prisparat 100EUR in si nakopat vse tezave dual gpu konfiguracije.


Samo bebci ne zastopijo dual gpu.

Zato ga nisi imel in nimas xD

Bwaze6 je izjavil:

Bwaze6 je izjavil:

Bo na Computexu 31. maja AMD sploh upal povedati kaj več o Vegi kot približen datum izida RX modelov?


As the ancient murals foretold - Computex predstavitev je prišla in šla brez kakršnih koli podatkov o Vegi, razen kratkega dema Prey na 4K v CrossFire in grobega datuma izida - konec julija. AMD pametno ni objavil niti, če bo Vega avgusta dejansko dobavljiva.

Za 4K Prey so rabil crossfire ? Upam da ne Vego...
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m0r4l1z3d ::

A je lahko še slabše izpadlo, Prey je pa res beda od igre, pa še problematična. Kaj šele dejstvo, da bo Vega 10 za nas na voljo 1 leto po gp102 aka Titan X Pascal, zmogljivosti pa podobne. Raja, gtfo.
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

m0LN4r ::

Vec kot eno leto v bistvu
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

tikitoki ::

Torej bo dosegljiva konec leta. Se Polarisa niso sposobni na police spravt.

Tudi meni se zdi slab znak, da so igro furali v dual GPU konfiguraciji.

Upam ,da so vsaj tolk pametni, da imajo verzijo grafe DDR5x RAMom.

Po svoej pa je za vecino ljudi absoilutno nepomembno, ker nas tko ne zanimajo drage karte, ki tko ne ponujajo dovolj dobre 4K izkusnje. Se mi zdi 1080p solidna resolucija in raje vidim, da dela gladko, k da bi se sili v nekaj in trpel frame rate drope.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: FireSnake ()

Cveto ::

Katastrofa. Da po vsem tem izdajo kartico, ki "naj bi" presegla GTX1070 in stala 400 dolarjev je "strel v koleno".

Rezultat je že viden, saj so šle na MF cene GTX1060 in 1070 že gor (Rx580 pa itak ni na lagerju že en cajt).

D3m ::

Etherum FFS.
|HP EliteBook|R5 6650U|

RejZoR ::

D3m0r4l1z3d je izjavil:

A je lahko še slabše izpadlo, Prey je pa res beda od igre, pa še problematična. Kaj šele dejstvo, da bo Vega 10 za nas na voljo 1 leto po gp102 aka Titan X Pascal, zmogljivosti pa podobne. Raja, gtfo.


Prey beda od igre? Človek, do tega trenutka je to igra leta 2017 hands down. Iz gameplay in vizualnega vidika. Edino kar mogoče ni je to, da ni nek grafični benchmark iz stališča zahtevnosti, glede na to da na GTX 980 leti na Very High absolutno gladko. Ampak roko na srce, engini dandanes so tolk dobri, da ti tak špil na Very High deluje tekoče na RX550 grafični (1080p)...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
««
36 / 138
»»