Forum » Na cesti » Prevrteni km na avtu
Prevrteni km na avtu
iso2000 ::
Sem prišel do faze ko sem se odločil za nakup avtomobila. Tokrat sem se odločil za nakup novega in sem želel trenutnega prodati prodajalcu novega. Med pregledom so ugotovili, da se nekaj ne ujema pri številu km, v bazi servisov. Posledično mojega starega avtomobila ne bodo odkupili. Avto sem kupil oktobra 2013, starega 6 let s ca. 186 kKm na števcu. Sedaj jih ima 263k Km, po števcu. Glede na servisno evidenco pa še kakšnih 50000 več. Avto ima tudi potrjeno servisno knjižico na uradnih servisih. Sedaj me pa zanima ali je to še vredno kakšne prijave. Ne gre mi toliko za povračilo denarja, oziroma škode, ampak predvsem da bi se takšnim prodajalcem pristrigle peruti, saj dokler je tako kot je, smo vsi na slabšem. Razen nategunov, seveda. Vsak, ki mu omenim tole zgodbo, samo zamahne z roko, češ da je že preveč časa minilo. Predvidevam, da vsi delajo/delamo tako, zato se pa nič ne spremeni. Po drugi strani pa nisem Don Kihot in se nimam namena boriti z mlini na veter, v kolikor ne bo nobenega učinka.
Mnenja?
Mnenja?
teslam2 ::
po slo avto forumih okol v temah z nategi opises kje si avto dobil in zgodbo itd... mal slabe reklame, to je pa to
80k prevozenih in 3 leta lastnistva, a se je kaj razletelo vmes?
80k prevozenih in 3 leta lastnistva, a se je kaj razletelo vmes?
dj_uro ::
s tem donkihotovstvom si vse povadal.
če bi država imela interes, bi jim že zdavnaj stopila na prste
če bi država imela interes, bi jim že zdavnaj stopila na prste
vw-klub.si
anko ::
80k prevozenih in 3 leta lastnistva, a se je kaj razletelo vmes?
Čisto off topic, ampak vseeno si bom drznil.
Ne razumem tvojega stavka. Človek je naredil cca. 25.000 na leto in tebi se zdi to premalo? Za neko normalno vožnjo po Sloveniji in še kdaj malo več je 25.000 čisto ok.
Naš družinski avto, kupljen nov maja 2012, ima manj kot 70.000 km... Nič se ni razletelo, je pa vsak dan v uporabi.
Po drugi strani pa se 5 let starih avtomobilov, ki imajo 200.000 km nikakor ne proda in jim veselo vrtijo kilometre nazaj...
@OP: žal nimaš kaj. Prvič je že rahlo prepozno, drugič pa v Sloveniji tako ali tako ne bi nihče nič storil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: anko ()
matobeli ::
Pridobi vse podatke in pošlji na kakšen cajtng. Če se jim bo dalo bodo kaj napisal, drugale pa nič.
fujtajksel ::
Kako je pri tem z rokom zastaranja ne vem. Gotovo bi bilo fajn nateguna zašit, ampak že če ga zalotiš takoj po nakupu, se ti bo izgovarjal, da je prejšnji nategnil njega in je težko neizpodbitno dokazat da je bil res on.
Zato mislim da je najboljša varjanta reskirat par deset evrov in se odpeljat do enega sposobnega pooblaščenca na pregled pred nakupom, kjer zahtevaš da preverijo tudi servisno zgodovino. Če prodajalec "nima časa", itq brez veze kupovat.
Zato mislim da je najboljša varjanta reskirat par deset evrov in se odpeljat do enega sposobnega pooblaščenca na pregled pred nakupom, kjer zahtevaš da preverijo tudi servisno zgodovino. Če prodajalec "nima časa", itq brez veze kupovat.
teslam2 ::
@anko
eh, narobe si razumel, tud sam delam po 25k na leto.
zanima me, če je imel kaksne stroske z avtom, glede na to da so bili kilometri prevrteni in da je sam tolko prevozil oz. je toliko casa lastnik...
Če so bli redni servisi dovolj, je imel sreco.
Za avto bos dobil več denarja, če ga prodaš kot fizična oseba. Avtohise odkupujejo po eurotaxu ali se manj in to samo avte na katerih lahko potem se kaksen euro zasluzijo pri prodaji. Gajb, ki se jih tako ali tako ne mores znebit, pac nocjo met. Pa tudi ker se uradni zastopniki neke znamke nocejo ukvarjat z avtomobili drugih znamk, pac avto za ceno odkupa ponudijo naprej "ostalim dilerjem", ki pa potem avte lifrajo dalje novim koncnim kupcem. Tu se pa lahko kaj pokita in spolira, pa kaksni kilometri se "popravijo", cena dvigne itd. Uradni zastopniki si manj upajo mazat roke s takimi aktivnostmi, najraje prodajajo nove avte.
eh, narobe si razumel, tud sam delam po 25k na leto.
zanima me, če je imel kaksne stroske z avtom, glede na to da so bili kilometri prevrteni in da je sam tolko prevozil oz. je toliko casa lastnik...
Če so bli redni servisi dovolj, je imel sreco.
Za avto bos dobil več denarja, če ga prodaš kot fizična oseba. Avtohise odkupujejo po eurotaxu ali se manj in to samo avte na katerih lahko potem se kaksen euro zasluzijo pri prodaji. Gajb, ki se jih tako ali tako ne mores znebit, pac nocjo met. Pa tudi ker se uradni zastopniki neke znamke nocejo ukvarjat z avtomobili drugih znamk, pac avto za ceno odkupa ponudijo naprej "ostalim dilerjem", ki pa potem avte lifrajo dalje novim koncnim kupcem. Tu se pa lahko kaj pokita in spolira, pa kaksni kilometri se "popravijo", cena dvigne itd. Uradni zastopniki si manj upajo mazat roke s takimi aktivnostmi, najraje prodajajo nove avte.
kixs ::
Ce so res samo za 50K odbil, je to se malo. Navadno odbijejo cel servisni interval ali vec njih. Se pravi po 100K.
fujtajksel ::
@anko
eh, narobe si razumel, tud sam delam po 25k na leto.
zanima me, če je imel kaksne stroske z avtom, glede na to da so bili kilometri prevrteni in da je sam tolko prevozil oz. je toliko casa lastnik...
Če so bli redni servisi dovolj, je imel sreco.
Za avto bos dobil več denarja, če ga prodaš kot fizična oseba. Avtohise odkupujejo po eurotaxu ali se manj in to samo avte na katerih lahko potem se kaksen euro zasluzijo pri prodaji. Gajb, ki se jih tako ali tako ne mores znebit, pac nocjo met. Pa tudi ker se uradni zastopniki neke znamke nocejo ukvarjat z avtomobili drugih znamk, pac avto za ceno odkupa ponudijo naprej "ostalim dilerjem", ki pa potem avte lifrajo dalje novim koncnim kupcem. Tu se pa lahko kaj pokita in spolira, pa kaksni kilometri se "popravijo", cena dvigne itd. Uradni zastopniki si manj upajo mazat roke s takimi aktivnostmi, najraje prodajajo nove avte.
Stroški gor al dol. To da se avti pri avtohiši odkupujejo po eurotaxu je dovolj, da ugotoviš, da je prodajanje avta s prevrtenimi km pač goljufija. Tudi če se enim zdi da to spada v lokalno folkloro in tudi če načeloma vemo da avtov s tolk km za tak denar tudi zunaj ne dobiš. Če goljufa zalotiš pred nakupom, lahko npr na ta račun dobiš nekaj popusta (sem ga že). Če ga zalotiš po nakupu, lahko zahtevaš razdrtje pogodbe ali predlagaš poravnavo nekje v višini eurotax razlike, po potrebi tožiš in zagroziš s policijo (goljufija je kolikor vem kaznivo dejanje, od kazenskega pregona sicer kolikor vem nimaš nič tudi če dokažeš).
http://www.delo.si/prosti-cas/na-kolesi...
iso2000 ::
@anko
eh, narobe si razumel, tud sam delam po 25k na leto.
zanima me, če je imel kaksne stroske z avtom, glede na to da so bili kilometri prevrteni in da je sam tolko prevozil oz. je toliko casa lastnik...
Če so bli redni servisi dovolj, je imel sreco.
Za avto bos dobil več denarja, če ga prodaš kot fizična oseba. Avtohise odkupujejo po eurotaxu ali se manj in to samo avte na katerih lahko potem se kaksen euro zasluzijo pri prodaji. Gajb, ki se jih tako ali tako ne mores znebit, pac nocjo met. Pa tudi ker se uradni zastopniki neke znamke nocejo ukvarjat z avtomobili drugih znamk, pac avto za ceno odkupa ponudijo naprej "ostalim dilerjem", ki pa potem avte lifrajo dalje novim koncnim kupcem. Tu se pa lahko kaj pokita in spolira, pa kaksni kilometri se "popravijo", cena dvigne itd. Uradni zastopniki si manj upajo mazat roke s takimi aktivnostmi, najraje prodajajo nove avte.
Z avtom sem bil do sedaj zadovoljen - me je varčno in varno vozil okrog. Poleg rednih servisov ni bilo večjih težav. Večji strošek je bila obnova turbine, ostalo bolj kot ne potrošni material. Za zamenjavo sem se odločil le zaradi potreb po drugačnem tipu avtomobila. Potem pa takole...
Hec je, da sem avto kupil od človeka, ki dela pri enem bolj priznanih servisov te znamke, ki ga je dobil od prvega lastnika. Samo očitno si je malo pomagal pred prodajo. Mika me, da bi se vsaj pozanima pri serviserju kako in kdaj je bil servisiran. Če je delal zaposleni na lastno pest zna že s tega naslova kaj dobiti po prstih...
Kot rečeno, bolj se mi gre za "ideale" kot za finančni del. Konec koncev avto dela ok, če se ne bo prodal je v žlahti vedno interes.
Buggy ::
Po drugi strani pa se 5 let starih avtomobilov, ki imajo 200.000 km nikakor ne proda in jim veselo vrtijo kilometre nazaj...
Jaz prodajam 8 let starega turbo bencinarja z 265Kkm, kupljen v SLO in servisiran v SLO na pooblascencu s preverljivo zgodovino in lahko potrdim tole zgodbo. Vsak misli da je na avtu vse zjebano, sem pa menjal in upgredal na avtu ze marsikatero stvar, ki jo na avtu z 180Kkm (se) niso, ker sem pac zelel imeti avto vedno v top kondiciji. Ce bi ga tudi sam zavrtel nazaj za 80Kkm bi bilo sigurno vec interesentov, pogruntal pa tako ali tako nebi nihce, saj je lahko isti avto z manj prevozenimi v dosti slabsem stanju. Kaj ces...ocitno smo radi nategnjeni s temi kilometri, tako ali drugace
Kar se pa pa teh prevrtacev tice, pa je tudi zame to cisto navadna goljufija in bi v kolikor ni bilo ob prodaji povedano, da je bilo iz takega ali drugacnega razloga kaj prevrteno, to bilo smatrano kot kaznivo dejanje.
Zakaj drzava na tem podrocju malo bolj ne zaropota pa mi tudi ni jasno.
hojnikb ::
A si mogoče nenavadno veliko v rikverc vozil?
vožnja v rikverc ne zmanjšuje kilometrine
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: msjr ()
GrimReaper ::
Ce bi ga tudi sam zavrtel nazaj za 80Kkm bi bilo sigurno vec interesentov
To je povsem odvisno kakšne pretekle izkušnje imajo ljudje.
Po tem kar sem sam doživel na Cliu RS 197 (od nakupa v 2k km zapravljenih 3k€, pa je še daleč od top stanja, se pa zdaj vsaj lepo pelje), pa ima samo 69k km in je od 1. slovenskega lastnika (ampak on ga je pač zvozil, potem pa očitno ravno pravi čas prodal, še preden so se pokazali problemi, ena vzmet in kolektor sta šla takoj prvi teden), sploh ne kupujem več rabljenega avta, kaj šele takega z več kot 200k km. Mogoče edino kaj takega:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...
Pa ne rečem da je tvoj slab, ampak kar je nad 8 let in 150k km je vse riziko, kdo mi garantira da bo šel vsaj 50k km brez večjih vlaganj.
Prejšnja Alfa 2011 enako, komaj 82k km (tudi realnih), pa mi je že zajebaval avtomatski menjalnik in med zimo 7x vrgel v zasilni način. Menjal sem ga pa po komaj 10 mesecih še iz par drugih razlogov. Tako da na tem + na Cliu je šlo 10k€ kot v nič. Če bi vedel, bi vsaj še letos vozil Astro 2005, potem pa kupil nekaj kar bi dejansko šlo vsaj 5 let samo z menjavo olja. Drugače je takih avtov veliko, ampak sam imam po zadnjih dveh, Alfa 1.4 s premajhno turbino, Clio bi jo pa nujno potreboval, tudi pogoj vsaj 300Nm.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
N0t0ri0us ::
Utk ::
GrimReaper, kupuješ avte, ki se kupujejo, da se bo norelo z njimi, in potem se čudiš, da so zjebani. Kaj ti ni še nihče povedal, da hitra vožnja ni zdrava za avto? In da je draga, ne samo zaradi goriva, no, samo da v teh primerih si prve lastnike počastil ti. Če se ne motim, si par let nazaj prav ti pa še en tu meni pisal, da hitra vožnja ni noben problem, zamenješ bremze vsakih par let za 50 evrov in stvar rešena. Vešda. Za 50 evrov zamenjaš pakne na katrci, ne pa bremz na pravem avtu. Da ne govorimo o vsem drugem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
-valvoline- ::
GrimReaper je izjavil:
Ce bi ga tudi sam zavrtel nazaj za 80Kkm bi bilo sigurno vec interesentov
To je povsem odvisno kakšne pretekle izkušnje imajo ljudje.
Po tem kar sem sam doživel na Cliu RS 197 (od nakupa v 2k km zapravljenih 3kEUR, pa je še daleč od top stanja, se pa zdaj vsaj lepo pelje), pa ima samo 69k km in je od 1. slovenskega lastnika (ampak on ga je pač zvozil, potem pa očitno ravno pravi čas prodal, še preden so se pokazali problemi, ena vzmet in kolektor sta šla takoj prvi teden), sploh ne kupujem več rabljenega avta, kaj šele takega z več kot 200k km. Mogoče edino kaj takega:
http://www.avto.net/Ads/details.asp?ID=...
Pa ne rečem da je tvoj slab, ampak kar je nad 8 let in 150k km je vse riziko, kdo mi garantira da bo šel vsaj 50k km brez večjih vlaganj.
Prejšnja Alfa 2011 enako, komaj 82k km (tudi realnih), pa mi je že zajebaval avtomatski menjalnik in med zimo 7x vrgel v zasilni način. Menjal sem ga pa po komaj 10 mesecih še iz par drugih razlogov. Tako da na tem + na Cliu je šlo 10kEUR kot v nič. Če bi vedel, bi vsaj še letos vozil Astro 2005, potem pa kupil nekaj kar bi dejansko šlo vsaj 5 let samo z menjavo olja. Drugače je takih avtov veliko, ampak sam imam po zadnjih dveh, Alfa 1.4 s premajhno turbino, Clio bi jo pa nujno potreboval, tudi pogoj vsaj 300Nm.
LOL. Kaj si pa vse menjal na cliotu da si zapravil 3k? Neverjetno.
Baj d vej lahko se zgodi da mas tut nov avto vec na servisu kot na cesti. Tovarniske napake in podobno sranje. Poznam par oseb k so se fajn opekli, sploh pa ce kupujes ksnega klumpa v nizjem in srednjem razredu.
GrimReaper, kupuješ avte, ki se kupujejo, da se bo norelo z njimi, in potem se čudiš, da so zjebani. Kaj ti ni še nihče povedal, da hitra vožnja ni zdrava za avto? In da je draga, ne samo zaradi goriva, no, samo da v teh primerih si prve lastnike počastil ti. Če se ne motim, si par let nazaj prav ti pa še en tu meni pisal, da hitra vožnja ni noben problem, zamenješ bremze vsakih par let za 50 evrov in stvar rešena. Vešda. Za 50 evrov zamenjaš pakne na katrci, ne pa bremz na pravem avtu. Da ne govorimo o vsem drugem.
Res je, sfrizirane masince in pogosto tisanje v rdecih obratih, skratka recept za katasrofo ne glede na kilometrino.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
Magic1 ::
Pri športih avtih je tako, da ga lahko normalno voziš in si brez veze plačal duplo za športno verzijo, ali pa ga goniš in ima to posledice. V obeh primerih trpi denarnica... ni druge.
Magic
Mehmed ::
s tem donkihotovstvom si vse povadal.
če bi država imela interes, bi jim že zdavnaj stopila na prste
Drzava je zapisala goljufijo v zakonodajo.
Ljudje so tisti, ki se jim ne da prijavljat.
Op, nic te ne stane, ce prijavis zadevo. Mogoce koga kaznujejo, mogoce ne. Ce ne prijavis ga zagotovo ne.
Ni noben boj z mlini na veter to, po prijavi se itak drugi ubadajo s tem.
Dr_M ::
Za take bi mogla bit kazen 1€ na 1km (za pravne in zasebne enako). Ene par bi jih dobil po picki, ostali bi pa zacel mal mislt. In ja, samo prijavljat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
garamond ::
Za prevrtevanje kilometrov s strategijo vožnje vzratno svetujem previdnost: večina avtomobilov nima znaka minus pri prikazu kilometrov. Ko se prevrtiš do 0km, in greš še malo vzratno - se kilometri že obrnejo na 9999999.9! Takega avta ne bi nihče kupil.A si mogoče nenavadno veliko v rikverc vozil?
vožnja v rikverc ne zmanjšuje kilometrine
A parody of extremism is impossible to differentiate from sincere extremism.
Mehmed ::
Za take bi mogla bit kazen 1€ na 1km (za pravne in zasebne enako). Ene par bi jih dobil po picki, ostali bi pa zacel mal mislt. In ja, samo prijavljat.
Pomoje redkokdo sam vrti kilometre pa ponareja papirje. Je ponavad se kdo vpleten pa ni enkraten dogodek.
Policiji bi naceloma taka stvar morala pasat. Zacnejo raziskovat en dogodek, na konc jih resis en kup pa loh se hvalis kako si razbil organizirano zdruzbo.
Sam pac ce ljudje ne prijavljajo se vse konca preden se zacne. In iz istga razloga dodatne kazni ne bi imele ucinka.
matobeli ::
Itak da ne vrtijo sami ljudje. Plačajo 60€ in se poljubno napiše, vsaj toliko naj bi bila cca cena, enkrat so eni novinarji delal raziskavo, ampak nimam pojma kateri.
shadeX ::
Pred 2 mesecema je kolega prodal avto s 300k km, danes se je na a.netu pojavil s 170k km (in 3x višjo ceno). Nedvomno gre za isti avto.
Kam prijavit goljufa?
Kam prijavit goljufa?
jero_no1 ::
Te krave z nekaj 1000€ letnih stroškov, preden se lahko sploh legalno spraviš na cesto, itak ne bo nihče kupu :) No vsaj oseba pri zdravi pameti ne, mogoče kakšen cigan za 2 jurja, da bo malo frajerja špilal :)
shadeX ::
Drgač rabi slovenija čimprej kak zakon o prevrtenih kilometrih ker to je očitno že nacionalni šport.
Unknown_001 ::
Omg, kaksna cena za stare gare
Kaj? Avtomobil je glede na slike super ohranjen. Nov je imel ceno cca 100k EUR menda ne pričakuješ da ti ga bo kdo dal zastonj. Notri se pelješ kot grof, res pa stane vzdrževanje a nič manj kot pri novem.
Pa mimgrede. Če avto lahko kupiš to še ne pomeni da si ga lahko privoščiš. Potem pa šinfate čez letne stroške cestne takse, registracije... šinfate predvsem zato ker si potihem želite da bi imeli. Če bi vam bilo vseeno bi se s tem ubadali toliko kot z lanskim snegom.
Pač ugly truth.
Drgač rabi slovenija čimprej kak zakon o prevrtenih kilometrih ker to je očitno že nacionalni šport.
Zavajanje v oglaševanju.
Drgač pa:
http://www.tacho-spion.de/
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
The Player ::
Drgač rabi slovenija čimprej kak zakon o prevrtenih kilometrih ker to je očitno že nacionalni šport.
S 1. septembrom naj bi morali proizvajalci avtov poskrbeti, da vrtenje števcov ne bo več mogoče oz. naj bi bilo zelo oteženo. Tako veleva evropska komisija.
Problem pa je, ker bo na trgu še zmeraj dosti stare krame s prevrtenimi kilometri, ampak nekje je treba začeti.
Vrtenje števcev nazaj po 1. septembru precej težje
shadeX ::
Avtomobil je glede na slike super ohranjen. .
Glede na slike mogoče res. V originalu se je pa delalo z njim kot svinja z mehom.
Notri se pelješ kot grof,
Res je nekaj posebnega za nekaj deset kilometrov. Nato začne zadnjica boleti na tistih trdih sedežih. Da ne omenjam kako plava po (avto)cesti. Izjemno slabe vozne lastnosti.
res pa stane vzdrževanje a nič manj kot pri novem
Tukaj si vsekal dost mimo. Avto ima 300k km... to je jama brez dna. Če kupiš novega bo delal. Kolega je z njim vztrajal 2 leti in na mesec v povprečju za njega zapravil okoli 500EUR. Všteti so vsi stroški popravil, goriva, gume..
Aja. Kupil ga je 2014 za 8k (ceneje kakor se sedaj prodaja) z 280k km. Prodal ga je kot že rečeno pri dobrih 300k za dobre 3k, samo da se ga je rešil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Invictus ::
Starim avtom penzionistov, ki imajo malo kilometrov, števec vrtijo naprej, ker nihče ne verjame, da ima tako malo kilometrov narejenih .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: cekr ()
Unknown_001 ::
Avtomobil je glede na slike super ohranjen. .
Glede na slike mogoče res. V originalu se je pa delalo z njim kot svinja z mehom.
Notri se pelješ kot grof,
Res je nekaj posebnega za nekaj deset kilometrov. Nato začne zadnjica boleti na tistih trdih sedežih. Da ne omenjam kako plava po (avto)cesti. Izjemno slabe vozne lastnosti.
res pa stane vzdrževanje a nič manj kot pri novem
Tukaj si vsekal dost mimo. Avto ima 300k km... to je jama brez dna. Če kupiš novega bo delal. Kolega je z njim vztrajal 2 leti in na mesec v povprečju za njega zapravil okoli 500EUR. Všteti so vsi stroški popravil, goriva, gume..
Aja. Kupil ga je 2014 za 8k (ceneje kakor se sedaj prodaja) z 280k km. Prodal ga je kot že rečeno pri dobrih 300k za dobre 3k, samo da se ga je rešil.
1. Točka.
Tega podatka nimaš. Važno je le da pregledaš stanje podvozja (to največ pokaže) in ali ima avtomobil preverljivo servisiranje.
2. Točka.
Avto nič ne plava razen če je zjahan.
3. Točka.
Nisi si lastil zato ne veš. Imamo soroden avtomobil v lasti že 10 let. Stroški niso nič kaj dosti manjši, kot pri novem razen kar se tiče delov v garanciji. Če nimaš denarja za redno servisiranje, spodobne gume, olje, ... si si v prvi vrsti sam kriv, da si sploh kupil avtomobil ki ga ne moreš vzdrževati. Saj vem. Lepo je imeti ampak težko se je sprijazniti da si nisi finančno zmožen lastiti.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
shadeX ::
Govora ni o rednih servisih, ki jih ti omenjaš ampak o nepredvidljivih stroških. Avto s 300k km ima potencialno večje možnosti za te stroške kot nov iz trgovine (plus nov ima garancijo). Za redne servise, gume in olje je bilo itak poskrbljeno, to je osnova.
Kakorkoli, ta avto ni vreden 12k. Ni zastonj stal 7 mesecev preden se je kolega nahecal
P.S Prodajal ga je 4 mesece in hitro nižal ceno. Začel je s 7k in prišel na 4.5k. Nato mu je ob ogledu rekel, da mu da dobrih 3k nakar se je strinjal da se ga je rešil.
Kakorkoli, ta avto ni vreden 12k. Ni zastonj stal 7 mesecev preden se je kolega nahecal
P.S Prodajal ga je 4 mesece in hitro nižal ceno. Začel je s 7k in prišel na 4.5k. Nato mu je ob ogledu rekel, da mu da dobrih 3k nakar se je strinjal da se ga je rešil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
MaliJanez ::
Zakaj bi sploh kupil tako jajco staro zjahano? Če si frajer voziš takšen avto nov, ne pa 12-15 let star zjahan z pol miljona prevoženimi, samo da lahko rečeš da voziš Poršeja, CLS-a AUDI a8, bmw x5 itd... Poznam par takih scen.
Unknown_001 ::
Govora ni o rednih servisih, ki jih ti omenjaš ampak o nepredvidljivih stroških. Avto s 300k km ima potencialno večje možnosti za te stroške kot nov iz trgovine (plus nov ima garancijo). Za redne servise, gume in olje je bilo itak poskrbljeno, to je osnova.
Kakorkoli, ta avto ni vreden 12k. Ni zastonj stal 7 mesecev preden se je kolega nahecal
P.S Prodajal ga je 4 mesece in hitro nižal ceno. Začel je s 7k in prišel na 4.5k. Nato mu je ob ogledu rekel, da mu da dobrih 3k nakar se je strinjal da se ga je rešil.
Še sanja se ti ne. Tudi nepredvidljivi strošek se lahko pojavi. Seveda si srečen, če ti garancija krije. Sicer pa ko je stvar zamenjana imaš mir. Nič ni narejeno "neuničljivo". Ne pravim da so to slabo narejeni avtomobili. Ampak če kupuješ imej v mislih da bo enkrat treba tudi kaj zamenjat in bo treba dat Pare Na Sunce.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
shadeX ::
Jaz to popolnoma razumem, ampak me še vedno ne poslušaš. Pri avtu s 300k km so možnosti, da bo kaj šlo falit nepremerljivo večje kot pri novem avtomobilu.
In kot si sam omenil, ko je stvar zamejana imaš mir ampak kaj ko bo jutri šlo na tem avtu falit nekaj drugega. Avto ima 300k km, zadeva je obrabljena..nepredvidljivi stroški na tem avtu postanejo že kar predvidljivi. Zato pravm da je ta (s 300k km) avto jama brez dna in še zdaleč ni vreden 12k ker se bo na dolgi rok v njega še dost vlagalo.
In kot si sam omenil, ko je stvar zamejana imaš mir ampak kaj ko bo jutri šlo na tem avtu falit nekaj drugega. Avto ima 300k km, zadeva je obrabljena..nepredvidljivi stroški na tem avtu postanejo že kar predvidljivi. Zato pravm da je ta (s 300k km) avto jama brez dna in še zdaleč ni vreden 12k ker se bo na dolgi rok v njega še dost vlagalo.
Unknown_001 ::
Ah statistika. Ja, imaš point vkolikor je bil pred teboj lastnik ki se je švercal čez servise in škrtaril pri vzdrževanju. Sicer pa je šlo za servise pri nas v vseh letih prek 16 jurjev. Točne cifre ne vem povedat ampak zih je še mal več.
Nobena skrivnost ni, da proizvajalci avtomobilov služijo tudi s servisi. Za predvideno življenjsko dobo bi radi da zaslužijo še za nek delež novega avtomobila. Potem je pa itak čas za nakup novega.
Nobena skrivnost ni, da proizvajalci avtomobilov služijo tudi s servisi. Za predvideno življenjsko dobo bi radi da zaslužijo še za nek delež novega avtomobila. Potem je pa itak čas za nakup novega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
anketar ::
oglasi so na avto netu so dost nerealni sploh nemci s kilometri, da o cenah ne govorimo in pa folk je preveč navezan na avto da bi spustu ceno, za stare krtije pa sploh, ko so povečini samo še za v prešo
shintaro ::
točno zaradi tega ne bom več kupoval 2ge roke. Vsak fakin oglas je prevrten ! Na žalost te BEDAKI od avtomobilskih hiš ne naredijo nič da bi to preprečli (recimo blokada manipuliranja kilometrov)... prokleti lopovi.
DamijanD ::
Evidenca o avtih že obstaja. V eUpravi lahko vsak vidi za svoje avtomobile koliko km so imeli ob zadnjem tehničnem. Če bi eUprava naredila samo eno simpl stran, kamor bi človek vpisal notri številko karoserije in dobil ven datume tehničnih skupaj s kilometri takrat, bi imeli vse rešeno.
To je za en popoldne dela...
To je za en popoldne dela...
Utk ::
Na B stebricku odstopa obloga, tega ne vidis niti pri 30 let starih stoenkah. Ze pri teh ubogih slikah se vidi, da je kanta. Kdor bo to kupil si boljsega ne zasluzi.
shadeX ::
Pred 2 mesecema je kolega prodal avto s 300k km, danes se je na a.netu pojavil s 170k km (in 3x višjo ceno). Nedvomno gre za isti avto.
Kam prijavit goljufa?
Citiram svoj post.
(Isti) talent spet prodaja kolegov cayenne. Tokrat še dražji (za 2 jurja) in z manj kilometri, kot ga je prodajal prvič
klik
pegasus ::
Celo uradni fiat servis nam je predlagal: naredi 30kkm, pejt k nekomu "pod kozolc" zamenjat olje in filtre in prevrtet kilometre 30kkm nazaj, naredi še 30kkm in pridi k nam na uradni servis. In to ponavljaj ...
S tako mentaliteto vsepovsod je edini smiselni nakup res samo še nova dača. Al pa bicikl. Vsi ostali si zaslužijo zgolj sredinca.
S tako mentaliteto vsepovsod je edini smiselni nakup res samo še nova dača. Al pa bicikl. Vsi ostali si zaslužijo zgolj sredinca.
facepalm ::
Ceno je verjetno dvignil za toliko, koliko je porabil za popravilo kake ocitne napake, zaradi katere prej ni uspel prodati avta. Spotoma pa je se malo prevrtel km:)
Zaradi takih pacientov, ne kupim vec rabljenega avta v Sloveniji.
Zaradi takih pacientov, ne kupim vec rabljenega avta v Sloveniji.
Malajlo ::
Poznam ljudi, ki senzor tahometra odklopijo in vozijo po obratih. Ne rabiš nič prevrtavati. Avto je seveda nemški.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Realni kilometri so tu kaj? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17317 (7884) | Arzen28 |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19575 (15638) | solatko |
» | Avtohiša, ki vrti kilometre rabljenim vozilom (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 87219 (56305) | hojnikb |
» | goljufije z prikazom prevoženih kilometrov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 41157 (36555) | imagodei |