Forum » Igre » Denuvo
Denuvo
FiReFTW ::
Gledam da že vsaka igra v zadnjih par mescih ima to novo zaščito denuvo, kar pomeni da sploh ni možno igrat nobenih novejših iger, razen če si igro kupiš.
No to temo odpiram zato ker me zanima vaše mnenje, mislite da res gre za nezlomljivo zaščito, ali gre za podmazanje (torej da so ti ki so razvili ta denuvo podplačali vse te večje crack firme da sploh ne scrackajo te "nezlomljive zaščite")?
No to temo odpiram zato ker me zanima vaše mnenje, mislite da res gre za nezlomljivo zaščito, ali gre za podmazanje (torej da so ti ki so razvili ta denuvo podplačali vse te večje crack firme da sploh ne scrackajo te "nezlomljive zaščite")?
hojnikb ::
gre za relativno zahrbtno zaščito, ki jo ni mogoče kr tko scrakat (vsaj tako, da bi delovalo za vse špile)...
#brezpodpisa
bambam20 ::
Gledam da že vsaka igra v zadnjih par mescih ima to novo zaščito denuvo, kar pomeni da sploh ni možno igrat nobenih novejših iger, razen če si igro kupiš.
No to temo odpiram zato ker me zanima vaše mnenje, mislite da res gre za nezlomljivo zaščito, ali gre za podmazanje (torej da so ti ki so razvili ta denuvo podplačali vse te večje crack firme da sploh ne scrackajo te "nezlomljive zaščite")?
Glede, da je na svetu zelo malo teh skupin bi ti pritrdil, da so jim razvijali mastno plačali. Še vedno je par milijončkov drobiž za te velike razvijalce.
Cancer ::
Denuvo je zlomljiva zaščita, tako tudi pravijo sami ustvarjalci. Namen tega je, da se jo skreka čim kasneje in da založnik pobere čimveč zaslužka dokler je igra še vroča. Dela nekaj skupin na tem, več kot pa do samega menija igre jim ni še uspelo priti. Bo pa verjetno bolje da igro kupiš sedaj, če jo nameravaš igrati, kajti trajalo bo še nekaj časa preden bo Denuvo zlomljen.
LeQuack ::
kar pomeni da sploh ni možno igrat nobenih novejših iger, razen če si igro kupiš.
Lahko gledaš tiste playthrough videote na youtube in zraven premikaš tipke in se delaš da igraš.
Quack !
Izi ::
Zaenkrat še ni panike.
Rekord še vedno drži zaščita Starforce, za katero so hackerji rabili 422 dni, da so jo razbili.
Denuvo se trenutno upira šele okoli 220 dni, tako da bo treba še malo potrpeti. Stvari se premikajo. Hackerji niso obupali.
Ve se, da se hackerji "učijo" na "Rise of the Tomb Raider" in da so se že kar nekam prebili. V meni in določene dela igre se že da priti. Je pa po mojem mnenju še ker nekaj mesecev dela do dokončnega sesutja zaščite. V najslabšem primeru slabo leto.
Rekord še vedno drži zaščita Starforce, za katero so hackerji rabili 422 dni, da so jo razbili.
Denuvo se trenutno upira šele okoli 220 dni, tako da bo treba še malo potrpeti. Stvari se premikajo. Hackerji niso obupali.
Ve se, da se hackerji "učijo" na "Rise of the Tomb Raider" in da so se že kar nekam prebili. V meni in določene dela igre se že da priti. Je pa po mojem mnenju še ker nekaj mesecev dela do dokončnega sesutja zaščite. V najslabšem primeru slabo leto.
_dice7 ::
Denuvo???????????????,??????????????????????????,????????,?3DM?????,??????,??????,??????9?,??????????????10???????3???????????,????
Našli so način zlomljenja zaščite pri večih igrah (TR, JC...)... so pa problemi legalne narave, ker so denuvovci menda kar aktivni še pri drugih stvareh kot samo pri pisanju 'nezlomljive' zaščite.
EDIT: a šit, nisem vedel da slotech cant in to chinese:
https://www.google.si/search?q=Denuvo%E...
Našli so način zlomljenja zaščite pri večih igrah (TR, JC...)... so pa problemi legalne narave, ker so denuvovci menda kar aktivni še pri drugih stvareh kot samo pri pisanju 'nezlomljive' zaščite.
EDIT: a šit, nisem vedel da slotech cant in to chinese:
https://www.google.si/search?q=Denuvo%E...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: _dice7 ()
Berserker ::
Menim da dandanes sploh ni več potrebe po piratizaciji.
Če gre za SP špil, ga kupiš kasneje poceni na razprodajah, takrat ko pride ven GOTY verzija z vsemi DLC in popravki.
Če gre za MP špil pa ti piratska verzija tako ali tako ne pomaga.
Edini razlog da sem piratiziral je bil takrat, ko še nisem imel kreditne kartice, ali pa sem bil kot mulc brez denarja za te igre.
Če gre za SP špil, ga kupiš kasneje poceni na razprodajah, takrat ko pride ven GOTY verzija z vsemi DLC in popravki.
Če gre za MP špil pa ti piratska verzija tako ali tako ne pomaga.
Edini razlog da sem piratiziral je bil takrat, ko še nisem imel kreditne kartice, ali pa sem bil kot mulc brez denarja za te igre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
fireX88 ::
ANY OF MY POSTS ARE RESEARCHED AND/OR COMPILED BITS OF INFORMATION*
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
AND YOU SHOULD FOLLOW THEM AT YOUR OWN RISK.
*EXCLUDING SARCASTIC AND OR SUBJECTIVE RESPONSES!
bambam20 ::
Današnje igre zaradi izjemno realističnih tekstur , pa najema igralcev , ki jih prenesejo v igre celo upravičijo ceno 40€.
Če se ozrem 13-14 let nazaj ne vidim niti enega razloga, zakaj so glede na porazno grafiko zahtevali tako vrtoglave zneske za igre.
Če se ozrem 13-14 let nazaj ne vidim niti enega razloga, zakaj so glede na porazno grafiko zahtevali tako vrtoglave zneske za igre.
lepepepe ::
če bi igre stale med pol manj ko izidejo ne bi blo več piratstva
Jaz bi raje videl več demotov. Novi Doom ga k sreči ima in zato nisem zapravil par deset evrov, ker mi navkljub visokim ocenam igra ne sede. Mi je Alien Rage 5x boljši.
Kdaj sem se orentiral po opisih v Jokerju, sedaj nisem naročen (bi bil na digitalno, ker 'nimam' stalnega naslova), samo ko nisi več 15 let star in nimaš časa več kot kako uro za vikend, ni vredno dati niti 5€ za nekaj kar ti morda ne bo dišalo. Isto mi novi TR ni všeč, prejšne pa sem skoraj vse z veseljem preigral.
Berserker ::
Današnje igre zaradi izjemno realističnih tekstur , pa najema igralcev , ki jih prenesejo v igre celo upravičijo ceno 40€.
Če se ozrem 13-14 let nazaj ne vidim niti enega razloga, zakaj so glede na porazno grafiko zahtevali tako vrtoglave zneske za igre.
To si zdaj napisal največjo možno bedarijo.
Alien123 ::
ko bojo meni devsi za polno ceno prodavali SP igre z do 10 urnim gameplayem bom piratiziral kolko se bo dalo
Tr0n ::
Heh, trenutno ne mores nic piratizirat, razen indie iger, ki si se najmanj zasluzijo piratstva.
Truga ::
Denuvo je precej velika bedarija (dobesedno). Brez da bi sel prevec v detajle, lahko povem da zadeva deluje tako da so kljucni deli igre, ki pa ne rabijo laufat hitro, vse encryptane, v self-decrypting-encrypting-decrypting VMju (ne, ni ena beseda prevec tamle :P). Skratka, reci ki niso renderer in glavni game loop ipd.
Poleg tega je ta VM, in reci ki laufajo v njem, napisan kar se da debilno. Seveda emulira tudi glupo arhitekturo ki je nenormalno annoying za debugat, in ima osnovne zascite proti debagiranju (ki sicer niso zelo tezke za obit, ampak se vedno lahko povzrocajo tecnobo in so zelo poceni za implementirat).
Pa tudi v kodi igre same se uporablja kup glupih prijemov, ki bi vsakega programerja vrgli na rit, oni pa to nucajo nalasc, ker je zaradi tega precej tezje zadevo debagirat. Tudi za krekerje. Npr: *vse* spremenljivke so global, za parametre nucas razlicne spremenljivke iz razlicnih koncev programa, ki sestavljene dajejo prave vrednosti. Pa uporabljanje nakljucnih skokov po kodi, pa tako dalje.
Denuvo si lahko privosci te fore (to je blazno drago za razvijat, ker rabis precej norih developerjev, ki se sploh hocejo ukvarjat s tem), ker jih zalozniki zelo mastno placujejo za njihovo storitev. Denuvo ve, da se njihovo zascito zlomit da, in to jim ni problem, oni samo delajo na tem da dosezejo cim dalji cas med relisom in krekom. Ce nimas igre kot je doom zunaj teden ali 2 po relisu bojo ze skor vsi kupli s steama, in nima vec smisla krekat zadeve, razen kot hobi.
Poleg tega je narava Denuvo zascite taka, da moras crackat vsako igro posebej. Za vecino DRMjev je zadeva taka, da ko skrekas eno igro, mas skrekane vse igre s to zascito. Pri denuvo, kot sem povedal prej, se uporabljajo kar se da glupi programerski prijemi tudi na igri sami, tako da traja release za krek za vsako igro posebej.
Poleg tega je ta VM, in reci ki laufajo v njem, napisan kar se da debilno. Seveda emulira tudi glupo arhitekturo ki je nenormalno annoying za debugat, in ima osnovne zascite proti debagiranju (ki sicer niso zelo tezke za obit, ampak se vedno lahko povzrocajo tecnobo in so zelo poceni za implementirat).
Pa tudi v kodi igre same se uporablja kup glupih prijemov, ki bi vsakega programerja vrgli na rit, oni pa to nucajo nalasc, ker je zaradi tega precej tezje zadevo debagirat. Tudi za krekerje. Npr: *vse* spremenljivke so global, za parametre nucas razlicne spremenljivke iz razlicnih koncev programa, ki sestavljene dajejo prave vrednosti. Pa uporabljanje nakljucnih skokov po kodi, pa tako dalje.
Denuvo si lahko privosci te fore (to je blazno drago za razvijat, ker rabis precej norih developerjev, ki se sploh hocejo ukvarjat s tem), ker jih zalozniki zelo mastno placujejo za njihovo storitev. Denuvo ve, da se njihovo zascito zlomit da, in to jim ni problem, oni samo delajo na tem da dosezejo cim dalji cas med relisom in krekom. Ce nimas igre kot je doom zunaj teden ali 2 po relisu bojo ze skor vsi kupli s steama, in nima vec smisla krekat zadeve, razen kot hobi.
Poleg tega je narava Denuvo zascite taka, da moras crackat vsako igro posebej. Za vecino DRMjev je zadeva taka, da ko skrekas eno igro, mas skrekane vse igre s to zascito. Pri denuvo, kot sem povedal prej, se uporabljajo kar se da glupi programerski prijemi tudi na igri sami, tako da traja release za krek za vsako igro posebej.
Truga ::
Ja, samo pri 2h miljonih prodanih kopijah je to ze miljon profita gone. Poof. Kot receno, denuvo si lahko privosci tako zascito ker dobivajo precej mastne denarje od velikih publisherjev. Ce zapravis miljon za r&d za vsako igro posebej za DRM, se pa res mora nekje poznat.
hojnikb ::
hja, sam če taka zaščita pomeni 10 miljonov več prodanih kopiji, je pa tudi to profit on its own.
#brezpodpisa
Dr_M ::
Sej so spile podrazil za 10€, zlahka nadomestijo tistih 50c.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Truga ::
destroyer2k ::
LeQuack ::
hja, sam če taka zaščita pomeni 10 miljonov več prodanih kopiji, je pa tudi to profit on its own.
To je mit. Ce se necesa ne da piratat vecina piratov raje ne bo igralo kot da bi kuplo. Zato sploh piratajo.
Se pravi po tvojem mnenju pirati če recimo se ne bi dalo več krekati špilov ne bi več igrali špilov sploh? Kaj bi potem delali s svojim časom, začeli knjige brat?
Quack !
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LeQuack ()
Dr_M ::
Folk ki vse spile piratizira, nebi placal za spil, tudi ce bi bil 1€. Mogoce iz principa, mogoce iz neumnosti.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Dr_M ::
A dej nehi fantazirat no. A pol bi pa kar naenkrat vsi posteni ratal?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
amacar ::
10€ (še raje manj) bi dal za špil, tako pa sedaj raje ne igram nič, kot da plačam 30+€. Nazadnje kar sem dobil od novejših špilov je far cry primal za 10€ in sem ga tudi kupil. Na ostale (tomb raider, nfs...) bom pa počakal, ko bo cena 10€ ali pa bo obstajal crack.
Pesimist ::
jaz dandanes raje kupim spil da se z stema sam downloada in instala. Casi ko sem dobesedno vsak gejm probal so ze vec desetletj mimo.
Leprechaun ::
Me zanima koliko od vas je kdaj doniralo kakšnemu avtorju brezplačnega programa, ki se poslužuje te opcije. Najbrž bolj malo.
*************************************************************
buttplugs ::
Bolj malo, ker je večino šrot. Kar pa ni šrot, je pa plačljiv izdelek vseeno boljši. Kjer pa plačljivi izdelek vseeno ni boljši, si pa itak monetiziran ti.
bambam20 ::
Današnje igre zaradi izjemno realističnih tekstur , pa najema igralcev , ki jih prenesejo v igre celo upravičijo ceno 40€.
Če se ozrem 13-14 let nazaj ne vidim niti enega razloga, zakaj so glede na porazno grafiko zahtevali tako vrtoglave zneske za igre.
To si zdaj napisal največjo možno bedarijo.
A sem. Se ti zavedaš kako nizki stroški izdelave igre so bili leta 2002? Pa zato nove igre niso bile po 2000 SIt,pač pa lepo po 10.000 sit in gor.
Dons pa en GTA pride 137 milijonov USD. Povprečno se vrtijo cifre pri najboljših igrah za razvoj od 50 milijonov gor.
V letih 2000-2004 je bila ta cifra povprečnega špila 3-5 milijonov USd... Cena pa ni bila 20€ po špilua, pač pa čez 40
69charger ::
Današnje igre zaradi izjemno realističnih tekstur , pa najema igralcev , ki jih prenesejo v igre celo upravičijo ceno 40€.
Če se ozrem 13-14 let nazaj ne vidim niti enega razloga, zakaj so glede na porazno grafiko zahtevali tako vrtoglave zneske za igre.
LOL kakšna neumnost, kot da je bila 14 let nazaj možna boljša grafika kot pa je dejansko bila v špilih na Celeronih in grafah z 32mb pomnilnika Izdelava je bila cenejša zaradi manj vizuelnih detajlov, je bilo pa veliko težje ustvarit dobro optimizirano špilo pa da je bil gameplay dober... danes je pa vse skupaj spacano iz nekaj dobrih vizuelnih učinkov in en gameplay "lih tok da je". Res super da so igre tako daleč prišle... NOT.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Tr0n ::
Menim da dandanes sploh ni več potrebe po piratizaciji.
Če gre za SP špil, ga kupiš kasneje poceni na razprodajah, takrat ko pride ven GOTY verzija z vsemi DLC in popravki.
Če gre za MP špil pa ti piratska verzija tako ali tako ne pomaga.
Edini razlog da sem piratiziral je bil takrat, ko še nisem imel kreditne kartice, ali pa sem bil kot mulc brez denarja za te igre.
Tako nekako ja.
So se grey market key alternative, nekatere bolj nekatere manj uspesne, ki delno po zaslugi Denuvo rastejo kot gobe po dezju.
Use at your own risk etc.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Tr0n ()
ahac ::
Saj ni treba, da večina piratov kupi original.... dovolj je že, da jih samo nek del. To pa se dogaja.hja, sam če taka zaščita pomeni 10 miljonov več prodanih kopiji, je pa tudi to profit on its own.
To je mit. Ce se necesa ne da piratat vecina piratov raje ne bo igralo kot da bi kuplo. Zato sploh piratajo.
Če se pa ne, bodo pa publisherji to dost kmalu opazil. Zaenkrat se zdi, da so kar zadovoljni z rezultati...
Sicer, sure... obstajajo pirati, niso pripravljeni kupit nobene igre in pač prešaltajo na tiste, ki se jih da piratizirat in kjer niti nizka cena igre ne pomaga.
Ampak obstajajo pa tudi pirati, ki piratizirajo kar lahko, če pa nekaj ne morejo pa si ful želijo igrat, bodo pa vseeno kupil. Če se bo dost zmanjšalo št. iger, ki se jih lahko piratizira, bodo mogoče tudi tisti prvi začel kaj kupovat (po znižanih cenah, itd.). Nič ni črnobelo in vsakdo ima neko ceno, ki jo je pripravljen plačat, če je treba.
Obseg piratstva se počasi zmanjšuje. Mogoče zato, ker je vedno več online only iger, mogoče ker smo gamerji v povprečju vedno starejši in imamo več denarja, Steam je dost poenostavil nakupe, mogoče se spreminja miselnost... ampak in any case pa to pomeni, da je dost ex-piratov postopoma začel vedno bolj kupovat igre.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Heavy ::
Vsako zaščito se lahko zlomi, če je dovolj navdušencev, kateri se ubadajo z tem.
Ampak kot so drugi napisali - manj piratstva bi bilo, če bi bile igre cenejše. Pri nas stane igra isto kot v Nemčiji, pa so velike razlike v plačah. Tudi Steam ni nedolžen, npr GTA 5 si dobil ceneje v trgovini kot pa digital download. Da o samih igrah ne začnem: Napol končane EA igre se z DLCji prodajajo po 120+€, 8 urni singleplayer špili so 60€. In potem se čudijo kako F2P igre služijo bolj kot AAA naslovi. World of Tanks je leta 2015 pokasiral več kot Call of Duty.
Če bi zbili cene na 30€ za navaden špil, 40€ za AAA špil bi več pokasirali. Se bi pa še vedno našli tisti, ki bi dali 1000€ za PC, pa bi jim bi bilo škoda 35€ za Fallout.
Ampak kot so drugi napisali - manj piratstva bi bilo, če bi bile igre cenejše. Pri nas stane igra isto kot v Nemčiji, pa so velike razlike v plačah. Tudi Steam ni nedolžen, npr GTA 5 si dobil ceneje v trgovini kot pa digital download. Da o samih igrah ne začnem: Napol končane EA igre se z DLCji prodajajo po 120+€, 8 urni singleplayer špili so 60€. In potem se čudijo kako F2P igre služijo bolj kot AAA naslovi. World of Tanks je leta 2015 pokasiral več kot Call of Duty.
Če bi zbili cene na 30€ za navaden špil, 40€ za AAA špil bi več pokasirali. Se bi pa še vedno našli tisti, ki bi dali 1000€ za PC, pa bi jim bi bilo škoda 35€ za Fallout.
#TeamFelix
Tr0n ::
Vsako zaščito se lahko zlomi, če je dovolj navdušencev, kateri se ubadajo z tem.
Heh, to sploh ni fora. Tudi Denuvo so ze veckrat "zlomili", ampak ga je treba za vsako igro posebaj "lomit" in ta proces je dolg, pa se takrat ni zagotovila, da bo igra delala vredu in se ne bo ob dolocenem dogodku spet kaj aktiviralo. :)
ahac ::
Ampak kot so drugi napisali - manj piratstva bi bilo, če bi bile igre cenejšeVprašanje je tolk manj. Npr. znižanje cene iz 60EUR na 40EUR pomeni ful manjši zaslužek na kopijo za developerja (marketing budget bi bil verjetno še vedno enak). Bi se prodal 2x tolk ali več? Verjetno ne.
Npr, če pogledaš št. ownerjev Rise of the Tomb Raider na Steamspy: http://steamspy.com/app/391220 se vidi, da je večina kopij bila prodana pri polni ceni (ali pa nekaj ceneje preko raznih resellerjev). V akciji, ko je cena padla na 40EUR, se je sicer povečalo št. lastnikov, ampak ne pa spet tolk velik... Podobno je z Witcher 3: http://steamspy.com/app/292030, GTA5: http://steamspy.com/app/271590 (tukaj sale sploh komaj opazno poveča prodajo) itd.
Vse kaže na to, da nižja cena ne zviša prodaje dovolj...
In potem se čudijo kako F2P igre služijo bolj kot AAA naslovi.To je čisto odvisno od igre same. Obstaja cel kup F2P iger, ki so propadle in obstaja cel kup plačljivih, ki so uspešne.
World of Tanks je leta 2015 pokasiral več kot Call of Duty.Ja, ampak Nosgoth je pa propadel že v beti.
Problem F2Pja je, da imaš za vsako mega uspešno igro cel kup takih, ki jih nihče ne igra. Razlika med najbolj in najmanj uspešnimi je verjetno večja kot pri plačljivih. Zaradi tega se nekateri developerji zdaj zavedajo, da F2P ni garancija za uspeh in poskušajo neke vmesne rešitve, kjer kupiš igro (mogoče po nižji ceni) in ti kljub temu prodajajo še razne skine, itd. Npr: Overwatch (vsaj na PCju je cena nižja od AAA iger), CSGO, Lawbreakers bo verjento nekaj podobnega, ...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
LeQuack ::
Vsako zaščito se lahko zlomi, če je dovolj navdušencev, kateri se ubadajo z tem.
Ampak kot so drugi napisali - manj piratstva bi bilo, če bi bile igre cenejše. Pri nas stane igra isto kot v Nemčiji, pa so velike razlike v plačah. Tudi Steam ni nedolžen, npr GTA 5 si dobil ceneje v trgovini kot pa digital download. Da o samih igrah ne začnem: Napol končane EA igre se z DLCji prodajajo po 120+€, 8 urni singleplayer špili so 60€. In potem se čudijo kako F2P igre služijo bolj kot AAA naslovi. World of Tanks je leta 2015 pokasiral več kot Call of Duty.
Če bi zbili cene na 30€ za navaden špil, 40€ za AAA špil bi več pokasirali. Se bi pa še vedno našli tisti, ki bi dali 1000€ za PC, pa bi jim bi bilo škoda 35€ za Fallout.
Saj tudi bencin in 90% ostalih stvari ima isto ceno kot v Nemčiji pa jih ljudje še zmeraj kupijo.
Quack !
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zaščita pred kopiranjem Denuvo nič kaj učinkovitaOddelek: Novice / Igre | 12066 (8928) | Markoff |
» | Denuvo: posledice (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 36394 (30999) | kitl76 |
» | Firefox v.29Oddelek: Programska oprema | 3308 (2443) | BlackMaX |
» | Prevzem digitalnega potrdila KDP - težaveOddelek: Omrežja in internet | 4582 (4479) | fosil |
» | BOOT cdOddelek: Pomoč in nasveti | 1677 (1505) | StratOS |