» »

ASUS laptop vračilo kupnine

ASUS laptop vračilo kupnine

bob21363 ::

Letos januarja sem kupil ASUS laptop X553MA-SX454B.
Pokvaril se mi je po 10-ih dneh, in sicer, se ni hotel več prižgati.

ASUS je ob nakupu oglaševal akcijo, če se ti laptop pokvari, ti ga brezplačno popravijo, vrnejo popravljenega + VRNEJO KUPNINO V CELOTI!

Ker nisem ravno verjel zapisanemu, sem iskal izkušnje uporabnikov glede te akcije. Nisem našel nobene...

Zato iz prve roke: RESNIČNO TI VRNEJO KUPNINO V CELOTI:)

Sicer traja malo dlje kot oglašujejo (30 dni), pri meni je trajalo 90 dni.
Ampak vseeno, pohvalna akcija!

Na mojem laptopu so zamenjali celotno matično ploščo, sedaj dela brez problema, pa še kupnino sem v celoti dobil nazaj:)

Upam, da bo informacija komu pomagala.

Lp,

AC_DC ::

Kje si ga kupil in kam si ga poslal v popravilo ?

bob21363 ::

Mimovrste, pooblaščen servis imajo pa na Dolenjski cesti, Sistem ena d.o.o.
Lp,

Silvo ::

In to si se ravno danes registriral,da bi nam to zaupal :)
Silvo

FX6300B ::

potem imaš srečo da ti je crknil :D sedaj imaš še "dobiček"

ta glede registracije je dobra >:D
May the force be with you!

bob21363 ::

"Registriral" sem se preko googla...

Ne razumem, kakšne veze ma to z informacijo, ki jo podajam?
Podajam jo pa drugim kupcem ASUS izdelkov pod money back guarantee akcijo.
Ker jaz, ko sem iskal informacije, če je ta akcija resnična, nisem našel ničesar uporabnega. Na tržnem inšpektoratu so mi celo rekli, da niso pristojni, ker ima družba sedež v Singapurju...lp,

Riff ::

super da je asus tako dober glede tega

bambam20 ::

Ja. Sej če ti izdelek popravljajo več kot 45 dni, si upravičen do vračila denarja oz. do novega oz. enakovrednega izdelka :). Ne vem kaj je tukaj sporno? Da si čakal 3 mesece, skoraj, da so ti zadevo usposobili so pa milo rečeno šlabajzerji.

In od laptopa pričakujem, da se mi ne bo kvaril. Sploh, če je to od priznanega podjetja aSUS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

bob21363 ::

rupsi31 Preberi prejšnje poste, preden pišeš...
Popravili so mi ga v treh dneh! In mi ga vrnili. In ga še vedno uporabljam.
Plus, v 90-ih dneh so mi NAKAZALI ŠE CELOTNO KUPNINO NAZAJ...:)

ales85 ::

Nekako meni to "diši" kvečjemu po napaki iz njihove strani. Morda niso zabeležili, da je naprava popravljena in je šel postopek avtomatsko v povračilo kupnine.

bob21363 ::

Lahko povem, kaj so meni odgovorili, ko sem po mailu "zatežil, kje je moj denar": Zaradi velike popularnosti akcije, se je vračilo denarja zavleklo...
Če mene vprašaš, imajo s to akcijo čisto izgubo.

Silvo ::

V glavnem,ta akcija je že zdavnaj mimo in posebej hitro končana v naši "balkan" regiji:)
Ne vem,kako nisi našel informacij na netu,tržno pa takoj...res hecno:)
https://asuspromotions.com/si/sl/pages/...
Silvo

bob21363 ::

Dejte ljudje BRAT prejšnje poste!
Itak sem imel to stran, ker sem na njej registriral izdelek v akciji za vračilo denarja.
NISEM pa imel nobene informacije, a je kdo dejansko že prejel denar nazaj...

bambam20 ::

bob21363 je izjavil:

rupsi31 Preberi prejšnje poste, preden pišeš...
Popravili so mi ga v treh dneh! In mi ga vrnili. In ga še vedno uporabljam.
Plus, v 90-ih dneh so mi NAKAZALI ŠE CELOTNO KUPNINO NAZAJ...:)


Tega nisi napisal, da so ti ga porpaivli v treh dneh.

Napisal si, da se ti je 10 dni po nakupu pokvaril in, da si čakal na popravilo 90 dni. Tako si napisal v prvem postu.

Silvo ::

"Letos januarja sem kupil ASUS laptop X553MA-SX454B.
Pokvaril se mi je po 10-ih dneh, in sicer, se ni hotel več prižgati."

"Če vaš izdelek razvije tehnično napako med 31. in 365. dnem od nakupa,
pokličite ASUSov pooblaščeni servis in uredite garancijsko popravilo."

Super zate,da si dobil denar in kljub temu,da si imel tehnično napako že po 10-ih dneh :)
Promocija pa je zdavnaj KONČANA!!!
Silvo

bambam20 ::

bob21363 je izjavil:

Letos januarja sem kupil ASUS laptop X553MA-SX454B.
Pokvaril se mi je po 10-ih dneh, in sicer, se ni hotel več prižgati.



Sicer traja malo dlje kot oglašujejo (30 dni), pri meni je trajalo 90 dni.


Lp,

bob21363 ::

Če ma kdo, ki uveljavlja vračilo denarja v tej akciji in rabi informacije naj piše, bom z veseljem pomagal, ostali si kupite očala za brat...

bambam20 ::

bob21363 je izjavil:

Če ma kdo, ki uveljavlja vračilo denarja v tej akciji in rabi informacije naj piše, bom z veseljem pomagal, ostali si kupite očala za brat...



Zakaj sploh potrebujemo tebe osebno, če je vse napisano v zgoraj objavljenem linku?

radmannsdorf ::

rupsi31, zato da ti lahko spet CITIRAŠ in odgovoriš. samo citiraš in citiraš....

bambam20 ::

radmannsdorf je izjavil:

rupsi31, zato da ti lahko spet CITIRAŠ in odgovoriš. samo citiraš in citiraš....


Ja. Citira se zaradi lažje komunikacije. Kaj bi ti? Da prepisujem ?

radmannsdorf ::

ne, ampak če odgovoriš na objavo pred tabo, pa res ni treba citirat, saj se ve da odgovarjaš naprej. razumem da citiraš nekaj, recimo iz prejšne strani, ampak za vsako reč, pa ni potrebe. lažje je brat če ni citatov :)

bambam20 ::

radmannsdorf je izjavil:

ne, ampak če odgovoriš na objavo pred tabo, pa res ni treba citirat, saj se ve da odgovarjaš naprej. razumem da citiraš nekaj, recimo iz prejšne strani, ampak za vsako reč, pa ni potrebe. lažje je brat če ni citatov :)



Razumem tvojo bolečino. Se bom potrudil,da tega ne bom počel.

FX6300B ::

pa dejte nehat no smetit temo , nevem zakaj rupsi nebi smel citirat, saj zato se uporablja , da človek ve komu odgovarja, glede na to da teče ta pogovor v 2 smeri - glede citiranja in glede vračila kupnine
May the force be with you!

bambam20 ::

FX6300B je izjavil:

pa dejte nehat no smetit temo , nevem zakaj rupsi nebi smel citirat, saj zato se uporablja , da človek ve komu odgovarja, glede na to da teče ta pogovor v 2 smeri - glede citiranja in glede vračila kupnine


Zato,ker mu ne ugaja.

radmannsdorf ::

FX6300B je izjavil:

pa dejte nehat no smetit temo , nevem zakaj rupsi nebi smel citirat, saj zato se uporablja , da človek ve komu odgovarja, glede na to da teče ta pogovor v 2 smeri - glede citiranja in glede vračila kupnine

ok

bambam20 je izjavil:

FX6300B je izjavil:

pa dejte nehat no smetit temo , nevem zakaj rupsi nebi smel citirat, saj zato se uporablja , da človek ve komu odgovarja, glede na to da teče ta pogovor v 2 smeri - glede citiranja in glede vračila kupnine


Zato,ker mu ne ugaja.

ok

Zgodovina sprememb…

MIHAc27 ::

Jaz imam drugačno izkušnjo. Sem se že nekje razpisal tako da ne bom vsega ponavljal. 1 Mesec pred potekom te garancije, je šel en pant. Na servisu smo vprašali kako je glede vračila, a to šteje ali ne... nekaj so mutili in nakoncu odgovora niti ni bilo.
Ampak ok, je bilo popravljeno pa se nismo sekirali.

1 mesec kasneje, ravno ko je bilo te garancije konec je pa šla osnovna plošča.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

menjava artikla

Oddelek: Pomoč in nasveti
121545 (1325) sko4p
»

Avstrijska zakonodaja - garancija zaščita potrošnikov

Oddelek: Pomoč in nasveti
111865 (1359) sennheiser
»

Garancija - 45 dni čakanja (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
8813944 (12358) k4vz0024
»

Nakup Micro SD 64GB za 15€ (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Kaj kupiti
16122604 (17219) Fritz
»

Prodaja stola in pravice kupca (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
889494 (6267) St235

Več podobnih tem