» »

Drugi tir...novi TEŠ6?

Drugi tir...novi TEŠ6?

««
31 / 54
»»

jype ::

ZaphodBB je izjavil:

Da ne govorim o tem, da v Sloveniji za potovanje v 40 kilomterov oddaljeno prestolnico z javnim prevozom rabiš ene 2-3 ure.
Kaj bo šele, ko bo spet bodeča žica okoli mesta, pa bodo spet pregledovali dnevne ekonomske migrante, ki hočejo not!

ZaphodBB ::

Kaj bo šele, ko bo spet bodeča žica okoli mesta, pa bodo spet pregledovali dnevne ekonomske migrante, ki hočejo not!

Kaj neki. S kolesi se bomo vozili.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Gregor P ::

ZaphodBB je izjavil:

Zato smo imeli pa pri nas že leta 2001 optiko povsod? Aja, ne. Nategovali so nas, da moramo imet ISDN, če hočemo DSL.
... iz mojega komentarja je povsem jasno razvidno, zakaj ne moremo imeti še danes optike povsod (v EU smo vstopili leta 2004, EU načrt razvoja širokopasovnih omrežij naslednje generacije pa se je začel kdaj? Leta 2007?). Zakaj si sedaj kar do nekje privlekel sporni primer zavajanja in zlorabe potrošnikov v primeru ISDN in ADSL, pa samo ti veš:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Mr.B ::

ZaphodBB je izjavil:


Na sreco obstajajo prevozi.org. Zato javnega prevoza ne rabimo. To da JS zaradi druzenja z mafijo ne opravlja svoje delo, ne bo pomagalo in resilo nicesar, ker ljudje V sloveniji se se vedno ukvarjate kdo je boljsi :dedek mraz ali bozicek, oziroma analogija zoki vs jj...

Tudi tako bi lahko rekli. Če bi občine namesto subvencioniranja javnih prevoznikov (govorim za izven ljubljane) občanom plačevale taksije bi bilo verjetno ceneje. Da ne govorim o tem, da v Sloveniji za potovanje v 40 kilomterov oddaljeno prestolnico z javnim prevozom rabiš ene 2-3 ure.

Dokler se ljudje upadajo s temo "zoki je car", pač v Sloveniji še dolgo ne bo bolje. Narod tako ne bo sankcionairal nobenega, ker še vedno mentalno milsi da to plačuje nekdo drug.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

ZaphodBB ::

Zakaj si sedaj kar do nekje privlekel sporni primer zavajanja in zlorabe potrošnikov v primeru ISDN in ADSL, pa samo ti veš

Po njih sadovih jih prepoznaš.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Gregor P ::

ZaphodBB je izjavil:

Zakaj si sedaj kar od nekje privlekel sporni primer zavajanja in zlorabe potrošnikov v primeru ISDN in ADSL, pa samo ti veš

Po njih sadovih jih prepoznaš.
... ti se sedaj vztrajno izogibaš vsebinskim odgovorom in dejstvom, ki pač ne govorijo tvojim argumentom v prid. Na vsak argument praktično odgovarjaš le, "zato ker korupcija" ...
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

ZaphodBB ::

Gregor P je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Zakaj si sedaj kar od nekje privlekel sporni primer zavajanja in zlorabe potrošnikov v primeru ISDN in ADSL, pa samo ti veš

Po njih sadovih jih prepoznaš.
... ti se sedaj vztrajno izogibaš vsebinskim odgovorom in dejstvom, ki pač ne govorijo tvojim argumentom v prid. Na vsak argument praktično odgovarjaš le, "zato ker korupcija" ...

Ne, to ni res. Jaz pravim, da se državno financiranje uporablja zato ker je projekt neprofitabilen. Ali je to zaradi korupcije ali ne, pa pojma nimam.

Mimogrede, "muh EU argument": Zakaj ima pa potem Romunija boljši Internet od Francije, če je pa Francija že toliko dlje članica EU?

p.s.: Pa še nekaj - ti si tisti, ki je zamenjal temo na "muh internet", ker pač nisi sposoben "vsebinsko zagovarjati svojega argumenta". Sam, da te opomnim. Ker imaš očitno hude kognitivne motnje.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Gregor P ::

ZaphodBB je izjavil:

Gregor P je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

Zakaj si sedaj kar od nekje privlekel sporni primer zavajanja in zlorabe potrošnikov v primeru ISDN in ADSL, pa samo ti veš

Po njih sadovih jih prepoznaš.
... ti se sedaj vztrajno izogibaš vsebinskim odgovorom in dejstvom, ki pač ne govorijo tvojim argumentom v prid. Na vsak argument praktično odgovarjaš le, "zato ker korupcija" ...

Mimogrede, "muh EU argument": Zakaj ima pa potem Romunija boljši Internet od Francije, če je pa Francija že toliko dlje članica EU?
.
... od kdaj smo že rekli, da s(m) začeli z EU načrtom razvoja širokopasovnih omrežij naslednje generacije?;) ... mimogrede Romunija je (vsaj bila) ena od tistih držav, kjer si moral plačevati posebej naročnino za uporabo oz. prenos podatkov prek VoIP programov ipd.; imajo pa oz. skrbijo zelo slabo za njihovo omrežja, je tudi manj uporabnikov kot drugje in država je načeloma zelo slabo pokrita (v veliko vaseh ni interneta, niti mobilnega itd.), je pa zelo hiter (v nekaterih večjih mestih); je pa sicer njihov razvoj interneta dokaj specifičen.

P.S.: tema se je zamenjala že malo prej pred internetom8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

konspirator ::

Zamenjal si Romunijo z Bolgarijo.
--

ZaphodBB ::

konspirator je izjavil:

Zamenjal si Romunijo z Bolgarijo.

Kaj ima to zdaj veze? /s
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

MrStein ::

Gregor P je izjavil:


... dejansko imajo v EU države oz. zasebniki težave z železniškimi "privat" povezavami (s koncesijami), ker so pač (kot kaže) nedobičkonosne "po defaultu".

Zamešal si EU s (skoraj) ne-EU državo (Veliko Britanijo).
V linkanem članku posebej opozarja na razliko med VB in EU državami glede železnic.

ZaphodBB je izjavil:

In gospodar je bil proti 2. tiru, pa smo v bootloopu, kolega.

Gospodar je država. Razen, če si tako zblaznel, da hočeš rečt, da je JJ stric iz ozadja, ki kontrolira vso Slovenijo?

Ene očitno res kontrolira. Celo ( pozor, sledi ogabna vsebina) "ljubček" ga kličejo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Gregor P ::

MrStein je izjavil:

Gregor P je izjavil:


... dejansko imajo v EU države oz. zasebniki težave z železniškimi "privat" povezavami (s koncesijami), ker so pač (kot kaže) nedobičkonosne "po defaultu".

Zamešal si EU s (skoraj) ne-EU državo (Veliko Britanijo).
V linkanem članku posebej opozarja na razliko med VB in EU državami glede železnic.
... nič nisem zamešal, govorimo kar lepo o EU državah ... in ta razlika je? ;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrStein ::

Razlika je, da linkani članek govori o privatni železnici v VB in nikjer drugje. Ti pa si posplošil na vse.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gregor P ::

Dal sem kot primer, so na svetu seveda tudi drugi primeri.

On namreč trdi

ZaphodBB je izjavil:

Samo pravim, da če je projekt profitabilen gradnja v zasebni žiriji s koncesijo ne bi smela biti problem.

Če so projekti neprofitabilni jih pa ne rabimo.

... sam pa pravim, da se je pri železnicah izkazalo kot problem in pa še, da rabimo tudi "neprofitabilne" projekte oz. da morajo države graditi tudi tovrstne projekte za skupno dobro (ki so vsaj v štartu "neprofitabilni").
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

ZaphodBB ::

... sam pa pravim, da se je pri železnicah izkazalo kot problem in pa še, da rabimo tudi "neprofitabilne" projekte oz. da morajo države graditi tudi tovrstne projekte za skupno dobro (ki so vsaj v štartu "neprofitabilni").

Daj se ne sprenevedaj. Problem 2 tira ni, da bo v začetku neprofitabilen. Ampak opšte neprofitabilen.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Gregor P ::

Sam se nimam kaj sprenevedat, ker sem več kot jasno napisal, da se ne spoznam na tovrstne infrastrukturne projekte vključno s finančnim delom takšnih projektov. Napisal sem le, da koncesije, privatizacije itd. niso obča rešitev za vsako zadevo in pokazal tudi primera, kjer to ne deluje (na primeru železniške infrastrukture).

Imeli smo možnost videti, prebrati različna strokovna mnenja in v večini so si pač enaka v tem, da ta tir potrebujemo. Razlike so predvsem v ceni izgradnje, manj o poteku trase ipd.

Če lahko, bi te prosil za grob izračun (ne)profitabilnosti drugega tira glede na različne predloge cen izgradnje npr. 500 mio, 900 mio 1,4 mrd; ker očitno je po mnenju večine stroke na "neki meji" profitabilen za državo (tudi širše).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

kotanyi ::

ZaphodBB je izjavil:

... sam pa pravim, da se je pri železnicah izkazalo kot problem in pa še, da rabimo tudi "neprofitabilne" projekte oz. da morajo države graditi tudi tovrstne projekte za skupno dobro (ki so vsaj v štartu "neprofitabilni").

Daj se ne sprenevedaj. Problem 2 tira ni, da bo v začetku neprofitabilen. Ampak opšte neprofitabilen.


Pa tako zlahka bi te sestrelili. Samo objaviti bi morali racionalno ekonomsko konstrukcijo projekta, pa bi ti Zaphod ostal brez besed. Računico, po kateri se projekt dejansko amortizira in postane celo profitabilen v 20, 30 ali pa celo več letih. En usran papir. Izi-pizi.

Pa jim ne rata. Nisem ga videl jaz, ne boš ga videl ti.

Gregor P je izjavil:

Če lahko, bi te prosil za grob izračun (ne)profitabilnosti drugega tira glede na različne predloge cen izgradnje npr. 500 mio, 900 mio 1,4 mrd; ker očitno je po mnenju večine stroke na "neki meji" profitabilen za državo (tudi širše).


Ti trdiš, da "je očitno po mnenju večine stroke na "neki meji" profitabilen za državo".

Zato je tvoja naloga dat papirje na plano. Ne Zaphodova.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kotanyi ()

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Daj se ne sprenevedaj. Problem 2 tira ni, da bo v začetku neprofitabilen. Ampak opšte neprofitabilen.


Boš napisal račun tistim debilom, ki so ga leta 2005 potrdili v strateški načrt kot prednostno nalogo nujno za razvoj države? Če ne, zakaj ne?

kotanyi je izjavil:


Ti trdiš, da "je očitno po mnenju večine stroke na "neki meji" profitabilen za državo".


Tule imaš iz ust najbolj fanatične propagandnih aparačnikov proti 2. tiru.

http://referendumdrugitir.si/post/31366...

Krajši čas izvedbe železniške proge Divača-Koper, ki Luki Koper lahko prinese konkurenčno prednost pred italijanskimi severno-jadranskimi lukami, je mogoč zgolj z izgradnjo drugega tira po obstoječi trasi in s tunelsko premostitvijo Črnega kala, kjer se za vleko uporabijo vlečne vrvi, kar pa bistveno izboljša tudi energetsko učinkovitost celotne proge in zagotavlja višjo raven požarne varne varnosti v njeni okolici.

Jasno je, da polemizirajo ceno in način gradnje, ne ali je 2. tir sploh potreben. Kako debilen je argument, da je proga za potniški promet in za skoraj 10x manjše obremenitve cenejša in bi morala biti tudi tovorna proga zato cenejša, je poglavje zase.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

ZaphodBB ::

Boš napisal račun tistim debilom, ki so ga leta 2005 potrdili v strateški načrt kot prednostno nalogo nujno za razvoj države? Če ne, zakaj ne?

Sori "Janša ja, Janša ne" zame niso ustrezni argumenti. To se pogovarjajte v svojem intimnem krogu lunatikov.

Krajši čas izvedbe železniške proge Divača-Koper, ki Luki Koper lahko prinese konkurenčno prednost pred italijanskimi severno-jadranskimi lukami, je mogoč zgolj z izgradnjo drugega tira po obstoječi trasi in s tunelsko premostitvijo Črnega kala, kjer se za vleko uporabijo vlečne vrvi, kar pa bistveno izboljša tudi energetsko učinkovitost celotne proge in zagotavlja višjo raven požarne varne varnosti v njeni okolici.

Notice the weasel words? V glavnem tudi za ta predlog ne vidim zakaj bi ga bilo treba graditi v državni režiji. Če je profitabilen se bodo investirorji našli v času, ko so obrestne mere med -0.5 in 2.5%. Če se v takih razmerah ne najdejo investitorji potem projekt očitno ni profitabilen.

Pika, vejica. Amen.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Truga ::

lol


e: Da razlozim zakaj se ti smejim: kapitaliste boli kurac za reci kot so "prevec tovornjakov na avtocestah", "zivljenjski standard" itd. Za take reci morajo skrbeti kar lepo drzave, ker drugi nocejo. Tudi *ce* bo dolgorocno profitabilno (tega ne mores vedet brez delujoce kristalne kugle), se bolj splaca denar zasluzit zdele prec kot cez 20-30 let.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

Gregor P ::

ZaphodBB je izjavil:

... ne vidim zakaj bi ga bilo treba graditi v državni režiji. Če je profitabilen se bodo investirorji našli v času, ko so obrestne mere med -0.5 in 2.5%. Če se v takih razmerah ne najdejo investitorji potem projekt očitno ni profitabilen.
Pika, vejica. Amen.

Če bi tega dosledno držali, potem preprosto ne bi bil izveden noben večji projekt na tem svetu. Ker zasebniki logično ne bodo metali denarja v nekaj, kar bo šele čez 30+ let "profitabilno", medtem bodo pa živeli od zraka in dobre volje:|

Kašna bi danes bila recimo Japonska brez njihovih hitrih vlakov? Državno podjetje je na koncu sicer bilo insolventno (ogromno denarja se je "zmetalo" v to, politiki so morali odstopiti itd.) in so se odločili za privatizacijo, ampak vseeno je to zgodba o uspehu za državo in japonsko družbo:
The Shinkansen has had a significant beneficial effect on Japan's business, economy, society, environment and culture in ways beyond mere construction and operation contributions. The results were stunning: time savings alone from switching from a conventional to a high-speed network have been estimated at 400 million hours, an economic impact of JPY500 billion per year.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Wrop ::

Gregor P je izjavil:

ZaphodBB je izjavil:

... ne vidim zakaj bi ga bilo treba graditi v državni režiji. Če je profitabilen se bodo investirorji našli v času, ko so obrestne mere med -0.5 in 2.5%. Če se v takih razmerah ne najdejo investitorji potem projekt očitno ni profitabilen.
Pika, vejica. Amen.

Če bi tega dosledno držali, potem preprosto ne bi bil izveden noben večji projekt na tem svetu. Ker zasebniki logično ne bodo metali denarja v nekaj, kar bo šele čez 30+ let "profitabilno", medtem bodo pa živeli od zraka in dobre volje:|

Kašna bi danes bila recimo Japonska brez njihovih hitrih vlakov? Državno podjetje je na koncu sicer bilo insolventno (ogromno denarja se je "zmetalo" v to, politiki so morali odstopiti itd.) in so se odločili za privatizacijo, ampak vseeno je to zgodba o uspehu za državo in japonsko družbo:
The Shinkansen has had a significant beneficial effect on Japan's business, economy, society, environment and culture in ways beyond mere construction and operation contributions. The results were stunning: time savings alone from switching from a conventional to a high-speed network have been estimated at 400 million hours, an economic impact of JPY500 billion per year.


Ekonomika pri gradnji železnice za hitre vlake pri dolgi in ozki državi s 120 milijoni prebivalcev z gosto porazdelitvijo previvalstva je verjetno precej drugačna kot pri gradnji železnice z 2 milijoni prebivalcev z bolj razpršeno porazdelitvijo prebivalstva.

ZaphodBB ::

Če bi tega dosledno držali, potem preprosto ne bi bil izveden noben večji projekt na tem svetu. Ker zasebniki logično ne bodo metali denarja v nekaj, kar bo šele čez 30+ let "profitabilno", medtem bodo pa živeli od zraka in dobre volje

Meni se samo zdi, da ti bolj malo veš o financah. Specifično o gradnji in financiranju železnic pa čisto nič ne veš.

Za take reci morajo skrbeti kar lepo drzave, ker drugi nocejo.

Če bi v našem kraju čakali, da nam bo država zgradila cesto, bi se še danes vozili po kolovozu. Tako, da to kar ti trdiš enostavno ni res. Da to ni res ve vsak, ki ve kaj več od politične propagande.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Gregor P ::

ZaphodBB je izjavil:


Meni se samo zdi, da ti bolj malo veš o financah. Specifično o gradnji in financiranju železnic pa čisto nič ne veš.
Sam ti dejansko predlagam, da začneš naprej zares brati komentarje ostalih (tako funkcionalno pismeno) preden kar izstreliš prvo stvar, ki ti pride na pamet v diskreditiranju sokomentatorjev (beri, ko nimaš nobenega argumenta oz. odgovora pri roki);)

Gregor P je izjavil:

sem več kot jasno napisal, da se ne spoznam na tovrstne infrastrukturne projekte vključno s finančnim delom takšnih projektov
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrStein ::

Čakaj, "napadaš" zafoda zaradi izjave, ki je (skoraj) identična tvoji?

A: Voda je mokra.
B: Ti nimaš pojma, če pa je voda mokra!
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gregor P ::

Naj ti pomagam razumeti:
A: voda je mokra
B: ugotavljam, da mora voda biti mokra
8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Sori "Janša ja, Janša ne" zame niso ustrezni argumenti.


Kdo govori o kakšnih argumentih?

Zanima me ali si za tako zgrešen projekt pripravljen obsoditi tiste, ki so ga določili za nujnega. Če ne, zakaj ne?

Notice the weasel words? V glavnem tudi za ta predlog ne vidim zakaj bi ga bilo treba graditi v državni režiji. Če je profitabilen se bodo investirorji našli v času, ko so obrestne mere med -0.5 in 2.5%. Če se v takih razmerah ne najdejo investitorji potem projekt očitno ni profitabilen.

Pika, vejica. Amen.


Poanta citata ni bila, da ti dokažem, da je projekt ekonomsko upravičen.

Poanta citata je bila, da niti nasprotniki vladnega projekta ne menijo, da projekt za Slovenijo ni dober. Nasprotno, menili so, da je projekt za Slovenijo hudičevo nujen, samo so želeli neko svojo varianto. Ne glede na to ali podpirajo vladni projekt 2. tir ali ne menijo, da bo projekt za Slovenijo zelo dobra stvar.

Povedano drugače, imamo besedo ZaphodaBB proti besedi strokovnjakov na obeh straneh debate o projektu 2. tir.

Če meniš, da imaš ti prav in se vsi strokovnjaki motijo, bi bil zdaj primeren čas, da to utemeljiš s čim drugim kot zgolj še eno prazno enovrstičnico.

Veliko sreče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

ZaphodBB ::

Sam ti dejansko predlagam, da začneš naprej zares brati komentarje ostalih (tako funkcionalno pismeno) preden kar izstreliš prvo stvar, ki ti pride na pamet v diskreditiranju sokomentatorjev (beri, ko nimaš nobenega argumenta oz. odgovora p

Kako naj ti argumentirano povem, da nimaš nobenega argumenta in da ves tvoj argument temelji na domnevah katerih ne samo, da se jih nisi potrudil dokazati, temveč so celo nedokazljive?

Enostavno. Povem ti, da nimaš pojma.

Mimogrede, če ti rečem, da nimaš pojma to ni adhom argument kot ti jokcaš. Poleg argumenta - katerega se nisi potrudil ovreči sem pač podal še osebno ugotovitev. Ti pa namesto, da bi se lotil mojega argumenta kriliš z rokami.

Povedano drugače, imamo besedo ZaphodaBB proti besedi strokovnjakov na obeh straneh debate o projektu 2. tir.

Če meniš, da imaš ti prav in se vsi strokovnjaki motijo, bi bil zdaj primeren čas, da to utemeljiš s čim drugim kot zgolj še eno prazno enovrstičnico.

Tako ti, kot "strokovnjaki" ne uporabljate strokvnih argumentov temveč argument iz avtoritete. Če bi bili strokovnjaki in njihovi argumenti strokovni, bi komot pokazal na dejanske izračune, ki bi kazali profitabilnost.

Tako pa se rajši šopiriš in boldaš poste. Kot, da to kaj pomeni. Še malo uppercasov uporabi. Morda boš potem bolj verodostojen.

p.s.: Podobna jajca o strokovnosti smo poslušali tudi pri TEŠ6 - tam so "strokovnjaki" celo podali neke izračune, za katere smo nestrokovnjaki hitro povedali, da ne morejo piti vode. In glej ga zlomka. Danes vemo, da je najboljši projekt vseh časov neprofitabilen in nikoli ne bo profitabilen.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Gregor P ::

Oprosti, ampak tvoj edini t.i. argument je, da je projekt neprofitabilen ne da bi v čemerkoli podal kakršnokoli dejstvo, dokaz, vir za to tvojo trditev. Še najbližje temu (a še vedno daleč proč) si bil pri tvoji trditvi ...

ZaphodBB je izjavil:

Jaz trdim, da bo imel projekt negativne finančne učinke na podlagi vsakega projekta, ki se ga je v zadnjih 15 letih lotila naša država.


Je pa že korak naprej, da vsaj priznavaš, da si tudi ti nestrokovnjak ...

ZaphodBB je izjavil:

smo nestrokovnjaki


... s tem da imam težavo tu najti tvoje izjave iz tistega časa, kjer si na podlagi lastnih protizračunov hitro ugotovil ...

ZaphodBB je izjavil:

..., da ne morejo piti vode.


... ker edino pri čemer si konstanten je, da je bolje, da ne naredimo nič ...

ZaphodBB je izjavil:

Še vedno se je izkazalo, da bi bilo za proračun (beri denarnice davkoplačevalcev) bolje, če bi ne naredili nič.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Tako ti, kot "strokovnjaki" ne uporabljate strokvnih argumentov temveč argument iz avtoritete.


Z argumentom iz avtoritete ni čisto nič narobe, če za njim stoji avtoriteta iz področja. Če za njim stojijo večvidel vse relevantne avtoritete iz področja je argument povsem trden. Logični nesmisel je argument iz neprave avtoritete, kjer se nek laik prodaja za avtoriteto.

Primer: Laik trdi, da je imel prav pri nekem drugem projektu, kjer so se nekatere avtoritete motile, on prav in zato ima tudi tukaj prav on in nihče drug.

Tak laik si zasluži zgolj posmeh.

Spet bi ti zaželel srečo, ampak se bojim, da želje prinašajo zgolj smolo - tako vsaj kažejo empirično pridobljeni rezultati. Napako bom skušal odpraviti in ti tokrat želim samo lep dan.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

ZaphodBB ::

Oprosti, ampak tvoj edini t.i. argument je, da je projekt neprofitabilen ne da bi v čemerkoli podal kakršnokoli dejstvo, dokaz, vir za to tvojo trditev. Še najbližje temu (a še vedno daleč proč) si bil pri tvoji trditvi ...

Moj argument za to je povsem jasen ampak ga ignoriraš. Naj ga ponovim. Vkolikor bi bil projekt v kakršnemkoli časovnem okviru profitabilen, bi bilo v trenutnih finančnih razmerah komot zagotoviti zasebno financiranje.

Še vedno se je izkazalo, da bi bilo za proračun (beri denarnice davkoplačevalcev) bolje, če bi ne naredili nič.

Če nekaj delaš zato ker je gospodarskega pomena, potem ima to delo smisel izključno, če je končni učinek večji od nič. V primeru, da je skupni učinek negativen je bolje narediti nič.

Z argumentom iz avtoritete ni čisto nič narobe, če za njim stoji avtoriteta iz področja. Če za njim stojijo večvidel vse relevantne avtoritete iz področja je argument povsem trden. Logični nesmisel je argument iz neprave avtoritete, kjer se nek laik prodaja za avtoriteto.

Umm ne. Zelo se motiš.

Primer: Laik trdi, da je imel prav pri nekem drugem projektu, kjer so se nekatere avtoritete motile, on prav in zato ima tudi tukaj prav on in nihče drug.

Avtoritete se niso motile, ampak so lagale. Glede na znano zgodovino in glede na pomanjkanje argumentov je upravičeno trditi, da "avtoritete" zopet lažejo.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Avtoritete se niso motile, ampak so lagale.


Prosim predstavi motive avtoritet, ki nasprotujejo vladnemu projektu, da lažejo v prid projektu.

ZaphodBB ::

Prosim predstavi motive avtoritet, ki nasprotujejo vladnemu projektu, da lažejo v prid projektu.

Ne rabim predstavljat motivov. Lahko ti pa pokažem ceno premoga kot so jo navajale avtoritete, na katerih je temeljila cela konstrukcija projekta in cene kakršne dejansko plačuje TEŠ.

Glede motivov se pa potem brihtaj sam.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Moj argument za to je povsem jasen ampak ga ignoriraš. Naj ga ponovim. Vkolikor bi bil projekt v kakršnemkoli časovnem okviru profitabilen, bi bilo v trenutnih finančnih razmerah komot zagotoviti zasebno financiranje.


Problem pri tebi je, da profitabilnost gledaš precej preozko. Če projekt državi nekje zmanjša stroške je to za državo profit. Privatni investitor tega profita nima. Zadeva ni tako simplistična kot jo predstavljaš, kar vodi v popolno nerazumevanje problematike.

Če nekaj delaš zato ker je gospodarskega pomena, potem ima to delo smisel izključno, če je končni učinek večji od nič.


Če ima projekt izključno gospodarski pomen, seveda. Če ima še kakršen koli drug pomen to ne drži več.

Umm ne. Zelo se motiš.


Kaj res? Cel sodni sistem pričevanj deluje na točno tem principu in izključno na tem principu. Je to še en primer, kjer ti veš veliko več kot vsi strokovnjaki in je prazna enovrstičnica dovolj dobra utemeljitev?

ZaphodBB je izjavil:


Ne rabim predstavljat motivov. Lahko ti pa pokažem ceno premoga kot so jo navajale avtoritete, na katerih je temeljila cela konstrukcija projekta in cene kakršne dejansko plačuje TEŠ.


Tvoj trenutni argument deluje tako:

Nekatere avtoritete, ki so imele korist od projekta TEŠ6, so pri finančni konstrukciji lagale, torej vse avtoritete, tudi tiste, ki s projektom TEŠ6 niso imele nobene povezave, lažejo glede projekta 2. tir.

To moramo vzeti kot sveto resnico, ker si, baje, to takrat pravočasno sprevidel. Da tule ne premoreš ničesar drugega kot logične nesmisle je zgolj slučaj. Heh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smrekar1 ()

ZaphodBB ::

Problem pri tebi je, da profitabilnost gledaš precej preozko. Če projekt državi nekje zmanjša stroške je to za državo profit. Privatni investitor tega profita nima. Zadeva ni tako simplistična kot jo predstavljaš, kar vodi v popolno nerazumevanje problematike.

Ne, problem pri meni je, da ne verjamem na besedo in želim videti argument. Zame ni dovolj, da ti trdiš, da je nekaj profitabilno. Ti si tisti, ki trdi da bo projekt profitabilen. Take trditve lahko postavljaš na bazi dveh možnosti.

1. Imaš izračune.
2. Si bedak.

Katera je prava?

Nekatere avtoritete, ki so imele korist od projekta TEŠ6, so pri finančni konstrukciji lagale, torej vse avtoritete, tudi tiste, ki s projektom TEŠ6 niso imele nobene povezave, lažejo glede projekta 2. tir.

Jaz trdim, da je to zelo verjetno - na podlagi preteklih izkušenj od katerih je TEŠ6 samo zadnji in trenutno najbolj razvpit primer.

To moramo vzeti kot sveto resnico, ker si, baje, to takrat pravočasno sprevidel. Da tule ne premoreš ničesar drugega kot logične nesmisle je zgolj slučaj. Heh.

Nič ni treba vzeti kot sveto resnico. Samo argumente na plan. Gospod mojster logike.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

MrStein ::

Smrekar1 je izjavil:


Z argumentom iz avtoritete ni čisto nič narobe, če za njim stoji avtoriteta iz področja.

Ali "kako se totalno diskreditirati".


PS: ZaphoBB, vernikom so dejstva irelevantna.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gregor P ::

To je to? Uporabiš "vernike" za protiargument in s tem naj bi odgovoril na vse ostale argumente na en mah?!?:|
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrStein ::

Ne, bobu rečem bob.
In poudarim, da kdor dela drugače, dela bedarije.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Gregor P ::

... ker najboljše je, kot rada poudarjata, da ne naredimo nič ... res super :'(
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

MrStein ::

Kje jaz poudarjam, da ne naredimo nič?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Fritz ::

Če se dela netransparentno in s slabo argumentacijo, potem je bolje, da ne delamo novih projektov in raje optimizirajmo rabo obstoječe infrastrukture. Vse drugo je metanje denarja v korupcijsko brezno in nazadovanje v razvoju države, saj se bo koruptivni vrtiljak še naprej veselo poganjal.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

ZaphodBB ::

Gregor P je izjavil:

... ker najboljše je, kot rada poudarjata, da ne naredimo nič ... res super :'(

V danih razmerah bi bilo bolje narediti nič. Nič se ne boj, saj se to ne bo zgodilo. Drugi tir se bo zgodil v vsej svoji tri miljarde in pol veliki slavi.

Jaz samo pripravljam teren, da vas bom lahko zasmehoval, ko bo čas za to.

p.s.: Tedaj bomo zopet rekli kakšno o tem kako je kapitalizem in prosti trg zanič.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ZaphodBB ()

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Ne, problem pri meni je, da ne verjamem na besedo in želim videti argument. Zame ni dovolj, da ti trdiš, da je nekaj profitabilno. Ti si tisti, ki trdi da bo projekt profitabilen. Take trditve lahko postavljaš na bazi dveh možnosti.

1. Imaš izračune.
2. Si bedak.


3. Si sposoben dojeti, da "dober za državo" ni nujno isto kot "profitabilen".

Ločevanje odpadkov je dobro za državo, ampak je strošek. Če tega nisi sposoben dojeti nisi primeren, da bi tole komentiral.

Mimogrede, to ne pomeni, da zadeva ni nujno profitabilna. Izračun itak imaš v vladnem projektu. Kritika gre zgolj na tvoje nerazumevanje problematike.

Nič ni treba vzeti kot sveto resnico. Samo argumente na plan. Gospod mojster logike.


Tvoj edini 'argument' je tako patetičen, da ni vreden odgovora.

ZaphodBB ::

Si sposoben dojeti, da "dober za državo" ni nujno isto kot "profitabilen".

Ne, ker ne maram fašizma.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype

MrStein ::

Smrekar1 je izjavil:


Nič ni treba vzeti kot sveto resnico. Samo argumente na plan. Gospod mojster logike.


Tvoj edini 'argument' je tako patetičen, da ni vreden odgovora.

Vprašanje ni, kakšen je njegov argument, ampak: kje se skriva tvoj?

Smrekar1 je izjavil:


Ločevanje odpadkov je dobro za državo, ampak je strošek.

Neločevanje pa je še večji strošek.
Torej je pod črto ločevanje profit.
Vse lepo izračunano.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Smrekar1 ::

ZaphodBB je izjavil:


Ne, ker ne maram fašizma.


Torej nasprotuješ ločevanju odpadkov, ker je to fašizem?

Zanimiva 'logika'. Morda ti bo nekoč jasno zakaj te nihče ne jemlje resno.

Smrekar1 ::

MrStein je izjavil:


Neločevanje pa je še večji strošek.
Torej je pod črto ločevanje profit.
Vse lepo izračunano.


Seveda, samo ta strošek ni nujno neposredno monetaren in se ne kaže v dobičkonosnosti ločevanja odpadkov.

Enako je pri 2. tiru. Tudi če tir kot tak dela izgubo s prenosom tovora to ne pomeni, da zadeva za državo ni dobičkonosna. Ko bomo imeli 2. tir bo vsa Slovenija, ki leži zahodno od kraškega roba (t.j. vse kar ni Obala) bolj zanimiva za investicije, ker bo imela boljšo povezavo s pristaniščem. Če to v roku 10 let prinese 1000 novih delovnih mest s povprečno slovensko plačo (dobrih 1700 € bruto/mesec) in bi tu ljudje namesto te plače vlekli socialno podporo dobi država - tako ožja država kot širša družba - dodatnih 25 milijonov evrov koristi letno. V dvajsetih letih je to razlika med pregrešno drago varianto in cenenimi različicami, ki so jih ponujali razni 'strokovnjaki' a la g.Damijan, ki bi naredil progo neprimerno za tovorni promet in se hvalil, da je bila cenejša.

Na dobičkonosnosti 2. tira se to ne bo poznalo, zato bo zanimanje za privatne investitorje seveda neprimerljiva z interesom slovenske države, ki ima precej širše interese. ZaphodBB tega ni sposoben doumeti, zato je v principu neprimerna izbira za kakršenkoli kader, ki sprejema odločitve.

Trolal bo še vedno, ker ni sposoben doumeti zakaj je njegova zahteva nesmiselna. Zato sem izpostavil, da to delamo še marsikje drugje, ločevanje odpadkov je en tak primer. Še en primer je kanalizacija, ki tudi ni ravno dobičkonosen posel. Tega je še polno, o tem se je polemiziralo pred 2500 leti, zdaj bi to moralo biti umevno samo po sebi.

MrStein ::

Najbolje, da počakamo 5-10 let, pa vidimo.

Tako kot pri TEŠ6...>:D

Smrekar1 je izjavil:

MrStein je izjavil:


Neločevanje pa je še večji strošek.
Torej je pod črto ločevanje profit.
Vse lepo izračunano.


Seveda, samo ta strošek ni nujno neposredno monetaren in se ne kaže v dobičkonosnosti ločevanja odpadkov.

Če greš v službo se tudi ne pozna, vsaj ne do dneva plače.
Koliko ljudi razlaga, da se ne splača hodit v službo?
Redko kdo, ker se mu z lahkoto pokaže "izračun", zakaj se to splača.

Mogoče si zgolj slab primer izbral...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

kotanyi ::

Gregor P je izjavil:

To je to? Uporabiš "vernike" za protiargument in s tem naj bi odgovoril na vse ostale argumente na en mah?!?:|


Zaphod bi utihnil v eni sekundi in za zmerom. Samo eno stvar mu nalimate. Racionalno in z realnimi podatki podkrepljeno študijo o finančni konstrukciji in ekonomski upravičenosti projekta. Pa se rajši jajcate z ad hominemi, strawmani, "nacionalnimi interesi", keynesijanstvom in janšisti.

Verniki.

Smrekar1 ::

MrStein je izjavil:


Če greš v službo se tudi ne pozna, vsaj ne do dneva plače.
Koliko ljudi razlaga, da se ne splača hodit v službo?
Redko kdo, ker se mu z lahkoto pokaže "izračun", zakaj se to splača.

Mogoče si zgolj slab primer izbral...


Ne, ti si izbral slab primer. Služba ni dober primer za 2. tir. Moj primer je povsem primeren - koristi, ki se jih Slovenija lahko obeta od 2. tira so višje od stroškov zanj ne glede na morebitno donosnost proge. ZaphodBB meni, da je to fašizem (?), ti nisi sposoben razumeti, da moraš upoštevati še nefinančne koristi in jih primerjaš izključno s finančnimi koristmi. To ne pomeni, da je moj primer slab, temveč da vidva nista sposobna gledati dlje kot do najnižjega skupnega imenovalca.

Mimogrede, brez težav ti pokažem primer, ko se nekomu ne splača hoditi v službo. Imaš par, kjer eden od zakoncev zasluži 5k€/mesec, drugi minimalno zajamčeno plačo. Par ima dva otroka, ki hodita še v vrtec. Par bo za vrtec plačal več kot eno minimalno plačo, torej se zakoncu, ti zasluži minimalno zajamčeno plačo ne splača hoditi v službo. Ceneje je, da je doma in skrbi za otroke.

Primer, ki si ga izbral ti, pade tako na logičnem nivoju kot tudi na dejstvih.

Več sreče prihodnjič. Tebe morda Fortuna še ni izdala.
««
31 / 54
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poljska pred Sodiščem EU izpodbija direktivo o avtorskih pravicah

Oddelek: Novice / Avtorsko pravo
296492 (1523) joze67
»

Kitajska partija bo vložila 60miljard dolarjev za razvoj Afrike (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
629860 (7313) Mr.B
»

Cerar ni več predsednik vlade! (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22841861 (35102) Jupito
»

Bojkot referenduma drugi tir

Oddelek: Problemi človeštva
385386 (4032) arnecan1
»

SŽ - 5 ur na vlaku od MB do KP? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
12634949 (29022) DuleKrtola

Več podobnih tem