» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
89 / 180
»»

bambam20 ::

Fbi je odprek raziskavo glede proizvodnje modela 3, saj obstaja sum, da je šlo za poslovno goljufijo.

M-XXXX ::

Utk je izjavil:

No, saj jaz poznam tisti rek: "Siti lačnega ne razume," ampak očitno se v glavah premožnih prepad med realnostjo in dojemanjem realnosti veča hitreje, kot se veča dohodkovna neenakost oziroma prepad med revnimi in premožnimi.

Razlike se vecajo in se bojo se bolj. Zakaj, si napisal sam. Revez (na umu) vidi samo ceno cliota 12 jurjev in zoeta 25. Ne vidi da ga lahko ta clio v celi zivljenjski dobi pride veliko drazje od zoeta, odvisno kolk se vozi. Zato bo revez na umu ostal tudi revez pri denarju, nekdo bo pa kupil drazje in prisparal. Dobro, cena 25 jurjev za zoeata je res pretirana, ze letos bi znala pasti za kar nekaj jurjev in bo racunica se za vec ljudi na strani zoeta. Ampak tudi ko bo 20 jurjev bojo revezi na umu kricali da za ta denar raje kupijo 2 leti starega passata, in ostali revezi.

Zdaj pa povej kje naj revež nabere 25k. Kredita ne bo dobil, lizinga ne bo dobil. Denarja nima nasparanega. Sposodit si ga ne more.
Tako, da revež bo ostal revež ker enostavno ne more narediti nič drugega.

WarpedGone ::

Revež in nov avto?
Say that again...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: M-XXXX ()

Vazelin ::

W1: a ti boš potem nabavil teslo za 60 ali boš čakal kaj bolj ekonomičnega, npr. VW ID?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

hojnikb ::

bmw 4 GC je liftback, torej ma hatch za razliko od M3
#brezpodpisa

WarpedGone ::

Vazelin je izjavil:

W1: a ti boš potem nabavil teslo za 60 ali boš čakal kaj bolj ekonomičnega, npr. VW ID?

M3
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

M-XXXX je izjavil:


Zdaj pa povej kje naj revež nabere 25k. Kredita ne bo dobil, lizinga ne bo dobil. Denarja nima nasparanega. Sposodit si ga ne more.
Tako, da revež bo ostal revež ker enostavno ne more narediti nič drugega.

Če nisi kreditno sposoben za 25 jurjev, si ne kupuj niti avta za 12.

Sej je jasno, da ne bo nihče kupil električnega avta in obogatel. Bo pa marsikdo še večji revež, ker bo vztrajal na dizlu in bencinu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

M-XXXX ::

WarpedGone je izjavil:

Revež in nov avto?
Say that again...

Ponesreči dal izbris.

Ja, ker nekomu kateremu ostane 50€ na mesec je pa res pomembno ali je nov avto 25k ali pa rabljen 20k. Res ogromna razlika ja...


Če nisi kreditno sposoben za 25 jurjev, si ne kupuj niti avta za 12.

Pa smo prišli do večine slovencev ja. In primernosti in šparanju na električnemu avtu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

Machete ::

https://www.statista.com/statistics/425...

SLO je pomoje s 3x manjšimi plačami tam nekje pri Nemčiji. Ajde imamo tudi cenejše življenje, ampak vseeno..
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

J.McLane ::

In kje si na tem grafu našel Slovenijo? Jaz je ne najdem.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Bo pa marsikdo še večji revež, ker bo vztrajal na dizlu in bencinu.


A lahko to obrazložiš?

WarpedGone ::

P.S.: malo heca tudi zato, ker mu dejansko nisi odgovoril za katero različico Teslinega Modela 3 si se odločil oz. na katero čakaš.


Želja je LR brez PUP, tega ni in verjetno (še dolgo?) ne bo.
Trenutno možna je LRD/PUP/+blue&white.
Zbogom in hvala za vse ribe

Utk ::

MrNighthawk je izjavil:

Utk je izjavil:

Bo pa marsikdo še večji revež, ker bo vztrajal na dizlu in bencinu.


A lahko to obrazložiš?

Električni avto bo še en čas dražji za kupit, ampak na daljši rok cenejši.

Pa smo prišli do večine slovencev ja. In primernosti in šparanju na električnemu avtu...

Ne razumem te logike. Večina Slovencev, povprečen Slovenec in podobno. Kakšno vezo z razvojem električnih avtov ima ali je 49% Slovencev kreditno sposobnih za 25 jurjev ali 51? Jaz sicer mislim, da je ta procent (kar nekaj) večji od 51, ampak tudi če je 49, kaj zato?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Električni avto bo še en čas dražji za kupit, ampak na daljši rok cenejši.


Za svoje potrebe (porabo in ostalo stroški) sem preračunal, da dokler bo cena avta 45k ali več in za novega solidnega bencinarja daš 20k. jaz 25k razlike v ceni ne prinesem notri v 15ih letih. Pa če pustimo "razlike" kaj več ali manj ti ponuja M3 npr. Ker na mene to ne naredi vtisa ;)

imagodei ::

Utk je izjavil:

No, saj jaz poznam tisti rek: "Siti lačnega ne razume," ampak očitno se v glavah premožnih prepad med realnostjo in dojemanjem realnosti veča hitreje, kot se veča dohodkovna neenakost oziroma prepad med revnimi in premožnimi.

Razlike se vecajo in se bojo se bolj. Zakaj, si napisal sam. Revez (na umu) vidi samo ceno cliota 12 jurjev in zoeta 25. Ne vidi da ga lahko ta clio v celi zivljenjski dobi pride veliko drazje od zoeta, odvisno kolk se vozi. Zato bo revez na umu ostal tudi revez pri denarju, nekdo bo pa kupil drazje in prisparal. Dobro, cena 25 jurjev za zoeata je res pretirana, ze letos bi znala pasti za kar nekaj jurjev in bo racunica se za vec ljudi na strani zoeta. Ampak tudi ko bo 20 jurjev bojo revezi na umu kricali da za ta denar raje kupijo 2 leti starega passata, in ostali revezi.

Problem je, da "revež" lažje porazdeli obrok 200 € + sprotne stroške v daljšem obdobju, kot pa obrok 400+ € in sprotne stroške v daljšem obdobju. Oziroma lažje plačuje tisti obrok kot pa skešira avto za 50k €.

Jasno je, da utegne bit TCO nižji pri dražjem avtu, ampak če so vstopne ovire previsoke, potem ne moreš prit do takega deala. In jasno, da bi bilo potem nemara boljše, da bi "revež" kupil rajši rabljen avto za 5 jurjev in delal v smeri, da bo v bodoče (pri naslednjem nakupu avta) imel boljše izhodišče, ampak zdaj vstopamo na področje znanstvene fantastike.

Zaradi različnih, socio-kulturnih vzrokov je pač tako, da reveži načeloma ostajajo reveži, bogataši pa načeloma ostajajo bogataši. Od staršev in svoje okolice se v veliki meri priučiš zmagovalne mentalitete oziroma mentalitete večnega poraženca, ravnanja z denarjem... Pomembno je tudi, ali imaš pri zgodnjih eksperimentih z denarjem zaledje v starših (če karikiram: če ti starši nudijo zaledje, da lahko na borzi pri prvih poskusih izgubiš 100.000 €, potem se lažje naučiš investiranja v vrednostne papirje, kot če ti starši za popotnico v odraslost lahko ponudijo kvečjemu topel ričet, ko prideš iz šihta). In ja, sem ter tja se najde kak "revež", ki mu uspe preboj v višjo kasto, načeloma pa navad stotisočev Slovencev (pa milijonov "revnih" Nemcev, Francozov, Američanov) ne boš spremenil in bodo še vedno delali narobe. Če boš želel takim prodat EV, bo treba ponudit izbiro v cenovnem rangu Cliota.
- Hoc est qui sumus -

imagodei ::

Utk je izjavil:

MrNighthawk je izjavil:

Utk je izjavil:

Bo pa marsikdo še večji revež, ker bo vztrajal na dizlu in bencinu.


A lahko to obrazložiš?

Električni avto bo še en čas dražji za kupit, ampak na daljši rok cenejši.

Non sequitur. Država se prihodkom iz naslova fosilnih goriv ne bo odpovedala. Ko bo število EV vozil zadosti naraslo oziroma bo izpad prihodkov od ICE vozil dovoljšen, bo država to hitro prevalila na uporabnike EV. Izgradnja polnilnih postaj, kjer bodo npr. stanovalci Fužin na parkiriščih pred stolpnicami polnili svoje jeklene konjičke preko noči, bo koštala. Tega ne bo nihče sponzoriral. Če bo potreba po elektriki naraščala, bo cena šla gor...

Se strinjam, da je rezerve med ceno elektrike za kilometer in ceno bencina za kilometer ogromno in da bo vožnja na štrom še dolgo (vedno?) cenejša od vožnje na fosilna goriva. Ampak... Še dolgo bo tudi dilema, v koliko letih se ti povrne npr. 10.000 €, kolikor jih boš plačal več za npr. Zoeta v primerjavi s Cliotom.
- Hoc est qui sumus -

mikhaair ::

Geti bodo v LJ definirani z dizel Passati in A6.

Utk ::

MrNighthawk je izjavil:

Utk je izjavil:

Električni avto bo še en čas dražji za kupit, ampak na daljši rok cenejši.


Za svoje potrebe (porabo in ostalo stroški) sem preračunal, da dokler bo cena avta 45k ali več in za novega solidnega bencinarja daš 20k. jaz 25k razlike v ceni ne prinesem notri v 15ih letih. Pa če pustimo "razlike" kaj več ali manj ti ponuja M3 npr. Ker na mene to ne naredi vtisa ;)

Električni ioniq stane manj kot 30 jurjev. S tem da golf s tolk opreme ni praktično nič cenejši. Ioniqu manjka malo bolj zmogljiva baterija, ampak ta bi stala 3-4 jurje več, ne pa 20. Pretiravaš.

Država se prihodkom iz naslova fosilnih goriv ne bo odpovedala.

Jasno da ne, še povečevala jih bo.

Ko bo število EV vozil zadosti naraslo oziroma bo izpad prihodkov od ICE vozil dovoljšen, bo država to hitro prevalila na uporabnike EV.

Ne, prevalila bo na vse uporabnike, ne samo EV.

Izgradnja polnilnih postaj, kjer bodo npr. stanovalci Fužin na parkiriščih pred stolpnicami polnili svoje jeklene konjičke preko noči, bo koštala.

Ravnokar se je omrežnina pocenila, ker se je poraba elektrike dvignila in s tem se itak pobere več omrežnine. Vse to je in bo v ceni elektrike. Kje kakšen kabel bo pa moral blok tudi sam častit ja, ampak če bo zadosti strank, morda niti to ne.

Tega ne bo nihče sponzoriral.

Petrol te tudi ne sponzorira ko greš k njim tankat. Vseeno ti pa ne pošlje računa za 3 jurje ko obnovijo pumpo blizu tebe.

Če bo potreba po elektriki naraščala, bo cena šla gor...

Potreba bo naraščala z EV ali brez, cena bo šla pa gor in dol, z avti ali brez.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

MrNighthawk ::

Utk je izjavil:

Električni ioniq stane manj kot 30 jurjev. S tem da golf s tolk opreme ni praktično nič cenejši. Ioniqu manjka malo bolj zmogljiva baterija, ampak ta bi stala 3-4 jurje več, ne pa 20. Pretiravaš.


Zakaj ne primerjaš Hyundai Ioniq z Hyundai i20, ki stane 15k?

še vedno je cca 15k razlike v ceni. In enega natankaš v 3eh minutah in pelješ vsaj 700km.

Ko bo EV nižjega srednjega razreda stal 15k imel range 700km, potem bo primerljiv in smotrn nakup.

Utk ::

Ioniqa ne moreš primerjat z i20 iz istega razloga kot ne moreš primerjat passata s polom. Pa vseeno se passati prodajajo. Da ne govorimo o kakšnih touaregih, ki so še dražji in še bolj brezvezni. Kdaj se splačajo proti polu?

Ko bo EV nižjega srednjega razreda stal 15k imel range 700km, potem bo primerljiv in smotrn nakup.

Za nekoga je ta meja 20 jurjev in 300 km, za drugega 2 jurja in 2000 km. Avti so in bojo vse boljši in cenejši, in za vse več ljudi boljša opcija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

fikus_ ::

"Električni avto bo še en čas dražji za kupit, ampak na daljši rok cenejši."

EV navdušenci to prodajate kot vroče žemljice! Predstavljate si nekoga, ki komaj s kreditom skupaj spravi za enega ICE-ja za 20 k€. Kako si bo takšen človek lahko privoščil za npr. 30 k€ EV, ki po mnogih lastnostih še vedno ne bo primerljiv z ICE za 20 k€?!
Pa ne mi pisat, da lahko kupi rabljenega! Sedaj mnogi malo rabljene ICE-je prodajajo z "razlogom", s podtaknjenim kukavičjim jajcem in tudi to se bo dogajalo pri EV. Kako se bo obnašala npr. 10 let stara baterija EV-ja?! Tega še nihče ne ve! Npr. da se pokvari ena celica v baterijskem paketu, koliko bo stalo, da bo servis to popravil?! Ali po kar en "popoldanc" razkopal baterijski paket v garaži in menjal pokvarjeno celico?
Druga varianta je "najem" baterije, kateri pa spet ni tako poceni.
Tako da ne bluzit o tem, kako je EV na dolgi rok cenejši! Se slišimo na to temo čez 5 - 8 let, ko bo več znanega.

Truga ::

Tak si mora kupt karto za avtobus.

Utk ::

Predstavljaj si nekoga, ki bi lahko kupil avto za 50 jurjev, če bi hotel, pa kupi električnega za 30 namesto golfa za 25. V naslednjih 10 letih prišpara vsaj 10 jurjev.

Zakaj bi si morali glih tvoje primere predstavljat? A kdo trdi, da je električni avto rešitev za svetovni mir in lakoto v Afriki?

imagodei ::

Utk je izjavil:

Za nekoga je ta meja 20 jurjev in 300 km, za drugega 2 jurja in 2000 km. Avti so in bojo vse boljši in cenejši, in za vse več ljudi boljša opcija.

Ja in temu nihče normalen ne oporeka (ne bi smel oporekat). Vprašanje je samo, kdaj bo nastopila točka, kjer bo cena kvalitetnih in funkcionalnih EV res zadosti nizka, da bo zainteresirala tudi tiste z nižjimi dohodki.

In ne, ni nezanemarljivo, če si "revež" ne more privoščit novega (električnega) avtomobila. Večina ljudi ni premožnih, prepad med premožnimi in "revnimi" se bo povečeval. Ni namreč rešitev v tem, da bo 50% ljudi še nadaljnjih 20 let vozilo stara ICE vozila, ker si novih EV-jev ne bodo mogli privoščiti (10 let stara pa bodo npr. zahtevala menjavo baterije, ki bo npr. koštala toliko, kot ta rabljen avto). Ideja bi bila, da tudi "reveži" lahko vozijo dostopne EV-je, ne pa, da bodo dizle, proizvedene pred letom 2010 v Bosno vozili še leta 2030.

Truga je izjavil:

Tak si mora kupt karto za avtobus.

Brez dvoma. Sploh, če je doma na periferiji in mora zjutraj razvozit otroke: enega v 2km oddaljeno šolo, drugega v vrtec v drugi občini (ker v svoji ni dobil prostega mesta), nato se pa odpeljat v šiht v tretjo občino, s katero so avtobusne povezave katastrofalne.

Ne živimo vsi v Ljubljani.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

fikus_ ::

Ja, kar zmišljujta si prilagojene scenarije za EV fane! A drugi scenariji pa ne obstajajo?!

Sedaj so realnost uporabni EV za 30+++ k€. Tako da bom jaz še počakal. Rabim družinski avto, realni doseg 250- 300 km, polnjenje doma na 3f, več polnilnic v primeru potovanja na malo daljše razdalje, predvsem pa cena pod 30 k€.

Utk ::

Ta točka se bo nižala in nižala. Dokler ne bo dovolj rabljenih EV po dost nizki ceni. Zoe bi že danes lahko stal 15 jurjev, če jih bi lahko naredili dovolj. Jasno da raje kasirajo ekstra profit.

imagodei ::

Utk je izjavil:

Predstavljaj si nekoga, ki bi lahko kupil avto za 50 jurjev, če bi hotel, pa kupi električnega za 30 namesto golfa za 25. V naslednjih 10 letih prišpara vsaj 10 jurjev.

Zakaj bi si morali glih tvoje primere predstavljat? A kdo trdi, da je električni avto rešitev za svetovni mir in lakoto v Afriki?

Ne, eden od pomembnih argumentov je, da so EV-ji bolj zeleni. Menda si vsi želimo, da bi EV-je v doglednem času vozili vsi, ne pa samo najbolj premožna tretjina prebivalstva?

Jaz se strinjam, da čez 100 let bodo vsa vozila električna in da bodo enako dostopna, kot je danes 15 let star golf al pa Hyundai Accent. Samo, fino bi bilo pa, da se bi to zgodilo malo bolj kratkoročno?

Zaenkrat po videnem ostajam skeptičen, da bodo EV-ji že v naslednjem desetletju postali "univerzalna prava stvar" za vse prebivalce (vsaj v razvitem svetu).
- Hoc est qui sumus -

Truga ::

imagodei je izjavil:

Ne živimo vsi v Ljubljani.

To ni razlog da se ne zrihta javnega prometa tudi izven ljubljane.

imagodei ::

Ja, samo jaz ga ne bom. Tisti, ki bi ga morali, se pa za par kilometrov drugega tira bockajo že... Desetletja?
- Hoc est qui sumus -

svit ::

imagodei je izjavil:


Ne, eden od pomembnih argumentov je, da so EV-ji bolj zeleni. Menda si vsi želimo, da bi EV-je v doglednem času vozili vsi, ne pa samo najbolj premožna tretjina prebivalstva?

Zaenkrat po videnem ostajam skeptičen, da bodo EV-ji že v naslednjem desetletju postali "univerzalna prava stvar" za vse prebivalce (vsaj v razvitem svetu).


In v čem je argument "EV-ji so bolj zeleni" ovržen?
Ni ideje

MrNighthawk ::

Truga je izjavil:

Tak si mora kupt karto za avtobus.


Vsake toliko je BUS čisto ok, glede na idiote na cesti, ki mislijo, da so krona stvarstva, ker imajo avto za 50k+ in totalno nesposobnost vožnje :))

Utk ::

imagodei je izjavil:

Utk je izjavil:

Predstavljaj si nekoga, ki bi lahko kupil avto za 50 jurjev, če bi hotel, pa kupi električnega za 30 namesto golfa za 25. V naslednjih 10 letih prišpara vsaj 10 jurjev.

Zakaj bi si morali glih tvoje primere predstavljat? A kdo trdi, da je električni avto rešitev za svetovni mir in lakoto v Afriki?

Samo, fino bi bilo pa, da se bi to zgodilo malo bolj kratkoročno?

Zato pa ne samo častimo tesle, ampak tudi in predvsem kurcamo ostale. Ker tesla je šla na polno v to. Lahko tebi niso všeč ($$$) njihovi avti, ampak zaenkrat je to dokazano edini način, da nova firma preživi z električnimi avti.

Nekateri drugi pa kurcajo teslo in govorijo, da bojo ostali "že naredili" ko bo treba, da imajo strašne plane v predalu in ne vem kake vse fantazije. Nič ne bojo naredili dokler kdo v to ne prisili, ali tesla ali kitajci. Čeprav bi lahko, to pa.
In potem se nekateri še vsajajo nad teslino plastiko, servisi in ne vem čem...vsajajte se nad nemci, ki niso naredili NIČESAR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Machete ::

Warpi si to ti?? Aja ne utk piše.
BMW ne jebe sistema, njihov človek je rekel da vidi leta 2030 še vedno ca 85% ICE avtov v njihovem portfoliju in da je sodoben dizel kar vredu zadeva.
Mogoče je na drogah, mogoče ve več od nas, mogoče samo laže. Ne vem.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Utk ::

Machete je izjavil:

Warpi si to ti?? Aja ne utk piše.
BMW ne jebe sistema, njihov človek je rekel da vidi leta 2030 še vedno ca 85% ICE avtov v njihovem portfoliju in da je sodoben dizel kar vredu zadeva.
Mogoče je na drogah, mogoče ve več od nas, mogoče samo laže. Ne vem.

O ja, za njihovo maržo je kar v redu zadeva. Problem je samo v tem, da leta 2030 "nihče" več ne bo hotel njihovega dizla za 80 jurjev, s tistimi za 20 pa bmw ne more preživet. Da bo 85% njihovih avtov še zmeraj dizlov, kar verjamem, kaj to pomeni za bmw v letu 2031 bomo pa videli...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

D3m ::

LOL. Pravi revež množici.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Gagarin ::

Utk je izjavil:


Zato pa ne samo častimo tesle, ampak tudi in predvsem kurcamo ostale.


Ne uporabljaj množine, slovenščina pozna dvojino: Utk+Warpi

imagodei ::

svit je izjavil:

imagodei je izjavil:


Ne, eden od pomembnih argumentov je, da so EV-ji bolj zeleni. Menda si vsi želimo, da bi EV-je v doglednem času vozili vsi, ne pa samo najbolj premožna tretjina prebivalstva?

Zaenkrat po videnem ostajam skeptičen, da bodo EV-ji že v naslednjem desetletju postali "univerzalna prava stvar" za vse prebivalce (vsaj v razvitem svetu).


In v čem je argument "EV-ji so bolj zeleni" ovržen?

V ničemer, o čem pa zdaj sanjaš?

Pravim, da ne pomaga, če EV-je vozi peščica premožnih, vsi ostali pa ostajajo na ICE-jih. Mislim, jasno, da se nekoliko pozna vsak ICE avto, ki ga nadomestimo z EV, ampak problema se je treba lotit sistemsko. Saj to so zdaj te "prisile" o omejevanju izpustov, prepovedi vožnje starih dizlov v mestnih centrih, omejevanje hitrosti vožnje po avtocesti: sistemski pristop k zmanjšanju onesnaževanja okolja in zastrupljanju zraka.

Jaz zgolj onaniram na Warpijev naslov (druge) teme, Zakaj so električni avtomobili prava stvar. Gre za zelo univerzalno izjavo, sploh za 10 let staro temo. V resnici so električni avtomobili, če si dovolj premožen, seveda že ta hip prava stvar. Celo 10 let nazaj so bili prava stvar, če si imel dovolj pod palcem. Žal pa niso prava stvar za mase. In to je bistven problem vseh teh argumentacij, ko želite nekateri prepričati S-T in širše občestvo, kako da v resnici so prava stvar.

Če imaš denar, so. Če ga nimaš, niso. In kot kaže, spodoben (kvaliteten) in funkcionalen (doseg, polnjenje) EV še kar nekaj let ne bo dovolj poceni, da bo prava stvar za mase.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Spock83 ::

fikus_ je izjavil:

Ja, kar zmišljujta si prilagojene scenarije za EV fane! A drugi scenariji pa ne obstajajo?!

Sedaj so realnost uporabni EV za 30+++ k€. Tako da bom jaz še počakal. Rabim družinski avto, realni doseg 250- 300 km, polnjenje doma na 3f, več polnilnic v primeru potovanja na malo daljše razdalje, predvsem pa cena pod 30 k€.


Saj imas. A si pozabil na subvencijo?

WarpedGone ::

Poznaš kakšen alternativen način uvedbe nove high-tech branže?
Poznaš bližnico, ki preskoči 'high-end' market in štarta direkt v low/middle market?

P.S. falil si temo - tole je tesla 3, debata spada sem , kjer je bilo že obdelano N-krat.

Vsaka nova tehnologija se uvaja na vrhu ponudbe, fact of life da je nova stvar frišno iz laboratorija obremenjena z zgodovino vlaganj in omejena z neobstojem produkcije. Vse to terja denar in dviga ceno.

Tega se s čakanjem ne preskoči, čez njega se pregrize samo na en način: delaj, prodaja, dvigaj proizvodnjo, optimiziraj.
Nižanje cene je posledica vloženega kapitala in dela.
Nižanje cene NI posledica čakanja.

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Spock83 ::

Če bi tesla 3 bila bližje 50k, bi že zdaj naročil.

s1m0n ::

Če bo in, ko bo tista cenejša pa recimo, da bo 40k€ se verjetno drugo kaj preveč ne bo prodajalo pri nas.

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Poznaš kakšen alternativen način uvedbe nove high-tech branže?
Poznaš bližnico, ki preskoči 'high-end' market in štarta direkt v low/middle market?

P.S. falil si temo - tole je tesla 3, debata spada sem , kjer je bilo že obdelano N-krat.

Vsaka nova tehnologija se uvaja na vrhu ponudbe, fact of life da je nova stvar frišno iz laboratorija obremenjena z zgodovino vlaganj in omejena z neobstojem produkcije. Vse to terja denar in dviga ceno.

Tega se s čakanjem ne preskoči, čez njega se pregrize samo na en način: delaj, prodaja, dvigaj proizvodnjo, optimiziraj.
Nižanje cene je posledica vloženega kapitala in dela.
Nižanje cene NI posledica čakanja.


Saj se strinjam. Kot rečeno, kritičen sem zgolj do tvoje posplošene trditve, češ da so električna vozila prava stvar. Seveda so, s pridržkom, da trditev že vseh 10 let, kar je na forumu, velja za premožne ljudi.
- Hoc est qui sumus -

WarpedGone ::

Tudi WC na splakovanje je nekaj desetin stoletij bila prava stvar samo za premožne ljudi.

Kislo grozdje.
Zbogom in hvala za vse ribe

Gregor P ::

Je le malo drugače, mi smo iz EV prišli nazaj na EV, tako da tisto novo šele pride (lahko seveda tudi na elektriko).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

imagodei ::

WarpedGone je izjavil:

Tudi WC na splakovanje je nekaj desetin stoletij bila prava stvar samo za premožne ljudi.

Kislo grozdje.

Ne ;) "Ti" navajaš, da gre tudi za bolj ekološki način prevoza. Če tega slučajno ne praviš, potem ti ostane bore malo argumentov, zakaj je EV prava stvar. Doseg je manjši, cena energenta je prehodno sicer res občutno niĹžja, a so vstopni stroški hudičevo visoki in se pri normalni rabi avtomobila ne povrnejo tako hitro. Če torej ne gre za prestiž, bi devetdesetim procentom tistih, ki se spogledujete z nakupom bistveno dražjih EV, enako dobro služil ICE avto za 20 jurjev. Skratka, ko odstranimo ves balast, gre pri premožnih zgolj za prestiž. Čeprav radi poudarjate zelenost EV pogona. :)

Še enkrat, če se boste ekološko vozili samo trije najpremožnejši od desetih, trije najrevnejši se bodo pa čez 20 let še vedno vozili s smrdečimi dizli, potem se ni treba pretvarjat, da je ekologija tule kakršen koli dejavnik. In kamot lahko napišeš, da so EV prava stvar za aristokracijo.
- Hoc est qui sumus -

J.McLane ::

Vedno moraš gledat s čim bi se sicer tak premožneš vozil, verjetno ne s Cliom dci.

Sicer pa ima Model 3 med EV enega najučinkovitejših pogonov kljub temu, da ima moče preko 200 kW. Povprečna poraba je 16 kWh/100 km, pusti robne pogoje kot so zima. Poleti porabi bistveno manj kot 16 kWh, pozimi pa pač več.

Sedaj pa računaj:
367 g CO2/ kWh
1 l dizla zgori v 2,64 kg CO2 (to je samo tailpipe, dodaj še 15-20% za črpanje, transport, rafinerijo, razžveplanje...)
1 l bencina zgori v 2,33 kg CO2

Proizvodnja je pa ADAC računal koliko te tam stane CO2, pa lahko une cifre vzameš, pa računaj na ene 200k km v življenski dobi.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

svit ::

Spet gledamo "ekološkost" skozi lastno denarnico. Dokler onesnaževanje ICE avtomobilov subvencioniramo vsi, se lahko pogovarjamo o ceni ICE avtomobila 25k. V resnici pa bi morala biti ta cena prekleto višja.

Torej zdaj je vprašanje:
- ali povišati subvencijo EV avtomobilom
- ali zmanjšati subvencije ICE avtomobilom
Ni ideje

Truga ::

Ma, glavni problem je predvsem da elektricni avti ne morejo resit ekoloskega problema avtov. Tudi ce v naslednjih dveh letih zamenjamo vse avte z baterijskimi in vse naftne/plinske/premogovne elektrarne s soncnimi/vetrnimi/nukular, se vedno ostane problem prometa, svinjarije ki se ustvarja z izdelovanjem in zavrzbo vozil.

99% ljudi iz mest ne rabi avta, pa ga ma veliko ljudi vseeno ker je bl komot, in marsikje (predvsem v USA, sicer) javni promet totalno v pizdi.

Ce si iz crnega vrha nad polhovim gradcem in mas 3 kilometre do stacune si pac robni primer, in si bos moral privoscit avto, ostali ga pa ne rabijo.

MrNighthawk ::

J.McLane je izjavil:

Vedno moraš gledat s čim bi se sicer tak premožneš vozil, verjetno ne s Cliom dci.

Sicer pa ima Model 3 med EV enega najučinkovitejših pogonov kljub temu, da ima moče preko 200 kW. Povprečna poraba je 16 kWh/100 km, pusti robne pogoje kot so zima. Poleti porabi bistveno manj kot 16 kWh, pozimi pa pač več.

Sedaj pa računaj:
367 g CO2/ kWh


Edin problem je v tem, da moraš še "preračunat" iz katerega vira pridobiš elektriko.

Sicer, če ste pa Tesla fani takšni eko freaki in tree hugerji, potem ne vem zakaj noben ne omenja koles in javnega transporta ;)

Truga ::

To niti ni problem, tud ce dobis samo iz premoga strom je baterijski avto za 30-50% bolj "clean" kot navaden.
««
89 / 180
»»