» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
90 / 175
»»

MrNighthawk ::

Truga je izjavil:

To niti ni problem, tud ce dobis samo iz premoga strom je baterijski avto za 30-50% bolj "clean" kot navaden.


Jaz bi to vseeno izpostavil kot problem. Elektrike ne uporabljamo samo za avtomobile.

Potrebno je še dodat izdelavo baterij in shranjevanje/reciklaža odpadnih. ICE niso edini problem na svetu.

p.s. kul članek https://www.theguardian.com/football/ng...

Zgodovina sprememb…

svit ::

Članek iz Guardiana je sicer iz leta 2017, viri na katere se sklicuje pa so
- iz leta 2011 je članek o emisijah tekom življenske dobe avtomobila
- iz leta 2014 je članek o učinkovitosti posamezne vrste goriva in onesnaževanja (pred diesel gateom)
- ključni vir pa ne obstaja več

Tudi sicer so mi sumljive številke pri proizodnji goriva aka "energy needed to get petrol from the ground to the car", ki je sumljivo nizka v primerjavi z energijo, ki je potrebna za generiranje elektrike.
Ni ideje

jernejl ::

svit je izjavil:

Spet gledamo "ekološkost" skozi lastno denarnico. Dokler onesnaževanje ICE avtomobilov subvencioniramo vsi, se lahko pogovarjamo o ceni ICE avtomobila 25k. V resnici pa bi morala biti ta cena prekleto višja.

Ne. Onesnažujejo tako ICE kot EV. EV sicer nekaj manj (morda polovico), ampak ne tolikokrat manj, kolikokrat manj plačujejo lastniki EV za onesnaževanje.
V resnici bi torej morala biti cena EV prekleto višja, ne pa tudi cena ICE. Evo, zdaj imamo pa dve resnici.

svit je izjavil:

Torej zdaj je vprašanje:
- ali povišati subvencijo EV avtomobilom
- ali zmanjšati subvencije ICE avtomobilom

Ne. Vprašanje je, ali (in kdaj) zmanjšati subvencije EV avtomobilom, ter ali zmanjšati obremenitev ICE.

Utk ::

Ne. Onesnažujejo tako ICE kot EV. EV sicer nekaj manj (morda polovico), ampak ne tolikokrat manj, kolikokrat manj plačujejo lastniki EV za onesnaževanje.
V resnici bi torej morala biti cena EV prekleto višja, ne pa tudi cena ICE. Evo, zdaj imamo pa dve resnici.

Na srečo lahko upamo, da država (oz. EU oz. zahodni svet) ni tako neumen, da ne bi znal izračunat TCO neke stvari - zate in za še nekatere tega upanja davno ni več.
In ne, tu ne mislim samo na onesnaževanje. Na kaj mislim pa ne bom ponavljal, če si toliko časa že v tej temi bi že lahko vedel.

jernejl ::

Utk je izjavil:

Na srečo lahko upamo, da država (oz. EU oz. zahodni svet) ni tako neumen, da ne bi znal izračunat TCO neke stvari - zate in za še nekatere tega upanja davno ni več.

Večina ljudi že zmore izračunati TCO, nekaj vas tega pač ne zmore, zato se vam pa zdi, da bi se moralo EV-jev prodati bistveno več, kot se jih v resnici. Tako da vas resnica postavlja na laž.
Tvoji izračuni so zelo špekulativne narave, ne upoštevajo tega, da krediti niso zastonj, denar (za tiste, ki ga imajo) pa pomeni donosnost. Poleg tega, da je večini ljudi, ki imajo dovolj sredstev, da si lahko privoščijo nakup avtomobilov > 40k€, TCO nekje na dvaintridesetem mestu prioritet ob nakupu avtomobila.

Tako razlika med EV in ICE niti približno ni taka, kot se tebi zdi, četudi se vse tvoje špekulativne predpostavke uresničijo (pa se zelo verjetno ne bodo).

kow ::

Prevlada EV bi zmanjsala hrup in smrad v mestih. Tudi, ce bi indirektno (proizvodnja avtov in elektrike) osnezevali enako kot ICE, imajo velik smisel na gosto naseljenih podrocjih.

jernejl ::

kow je izjavil:

Prevlada EV bi zmanjsala hrup in smrad v mestih. Tudi, ce bi indirektno (proizvodnja avtov in elektrike) osnezevali enako kot ICE, imajo velik smisel na gosto naseljenih podrocjih.

Za mesta obstajajo bistveno boljše alternative od EV.

kow ::

Never gonna happen. Vsaj v SLO ne.

Truga ::

LPP deluje super.

Se veliko bolje bi lahko ce bi prepovedali avtomobile razen za izredne situacije.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Truga ()

kow ::

LPP ne deluje super. Slaba kultura voznikov, nezanesljivost, pocasnost, prisiljen sem gledati reklame itd. itd.

Utk ::

zato se vam pa zdi, da bi se moralo EV-jev prodati bistveno več, kot se jih v resnici.

Ne, ravno nasprotno, meni je fascinantno, da prodajo sploh kakšnega i3 in podobne. Zoe je dober, ampak je vsaj 10 jurjev predrag (z današnjo tehnologijo in cenami bi bil lahko 10 jurjev cenejši), leaf so zjebali, kona in ioniq sta pa itak razprodana. Da ne govorimo o tesli.

jernejl je izjavil:

kow je izjavil:

Prevlada EV bi zmanjsala hrup in smrad v mestih. Tudi, ce bi indirektno (proizvodnja avtov in elektrike) osnezevali enako kot ICE, imajo velik smisel na gosto naseljenih podrocjih.

Za mesta obstajajo bistveno boljše alternative od EV.

Tam kjer jih hočejo, jih že imajo. In "mesto" je zelo širok pojem. Do vsakega predmestja pač ne more it podzemna, vsaj na 3 minute ne.

Poleg tega, da je večini ljudi, ki imajo dovolj sredstev, da si lahko privoščijo nakup avtomobilov > 40k€, TCO nekje na dvaintridesetem mestu prioritet ob nakupu avtomobila.

Ni glih, ampak to je samo še en razlog več za električnega. Če že dam 50 jurjev, bom kupil nekaj kar je "in". Ne pa audija a6.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Qrctegleda ::

Koga rajcajo električna vozila s pospeškom pod 3 sekunde do 100 km/h? Roke gor.

Spock83 ::

Lahko kdaj pritisnes kot supersportnik pa ne kuris bencina. Samo gume :)

hojnikb ::

lahk mas pa gokart, kjer ze mas pr 50 obcutek da gre 300 :)

vazna je tut senzacija hitrosti, ne samo dejanska hitrost.
#brezpodpisa

Truga ::

lmao, tesla koncno priznava da je full self driving se dalec dalec proc...

... seveda pri tem krivijo grde grde regulatorje, in ne njihove shitty implementacije: https://electrek.co/2019/01/09/tesla-se...

Gregor P ::

Morda edino Musk misli, da se da to narediti že jutri, ampak zagotovo pa so mu sodelavci, ki jih je najel za to nalogo, povedali, kako je zares na stvari in kako daleč smo še od tega.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

louser ::

MrNighthawk je izjavil:

Utk je izjavil:

Električni ioniq stane manj kot 30 jurjev. S tem da golf s tolk opreme ni praktično nič cenejši. Ioniqu manjka malo bolj zmogljiva baterija, ampak ta bi stala 3-4 jurje več, ne pa 20. Pretiravaš.


Zakaj ne primerjaš Hyundai Ioniq z Hyundai i20, ki stane 15k?

še vedno je cca 15k razlike v ceni. In enega natankaš v 3eh minutah in pelješ vsaj 700km.

Ko bo EV nižjega srednjega razreda stal 15k imel range 700km, potem bo primerljiv in smotrn nakup.

200 tisoc kilometrov v desetih letih z elektricnim avtomobilom. To je dosegljivo brez vmesnega polnjenja pri vedno enakih furah ze z nekaterimi hibridi.
Kombiniraj to se s tisto subvencionirano soncno elektrarno in si na konju.
Ce ne porabis dovolj stroma, da se ti tista elektrarna splaca, postavis se polnilnico za sosede.

lufthammer ::

louser je izjavil:


200 tisoc kilometrov v desetih letih z elektricnim avtomobilom. To je dosegljivo brez vmesnega polnjenja pri vedno enakih furah ze z nekaterimi hibridi.
Kombiniraj to se s tisto subvencionirano soncno elektrarno in si na konju.
Ce ne porabis dovolj stroma, da se ti tista elektrarna splaca, postavis se polnilnico za sosede.


Še eden, ki vse to že ima in govori iz lastnih izkušenj. Denarja kot solate, vse kupljeno in postavljeno na keš. Nobenih zadreg! Država mu plačuje elektriko in pa dobri sosedje...Kako vas mam rad...

louser ::

Bas mi je vseeno, ce si jezen, ker drugi izkoristijo subvencijo.
Kar se tice avtomobilov na strom, ce ne delas zelo dolgih tur dnevno, zadovoljijo skoraj vsakega soferja - kar se tice polnjenja.

MrNighthawk ::

louser je izjavil:

zadovoljijo skoraj vsakega soferja - kar se tice polnjenja.


če ga lahko polniš doma/blizu doma. sicer je vseeno malo nepraktično iskat pravo (hitro) polnilnico in čakat vsaj pol ure, da se napolni.

J.McLane ::

Danes je res EV samo za tiste ki imajo možnost polnit doma, z malo domišlije je pa tudi za blokarčke problem rešljiv, samo polnilnice si ne smemo predstavljati kot bencinske črpalke ampak kot parkirišče, kjer avto stoji. Kdo bo rešil ta problem in koliko bo tako polnjenje stalo se pa pustimo presenetiti, ampak taka oblika "tankanja" 100% pride v prihodnje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

fikus_ ::

+1
Mogoče še v službi (če imaš uslužnega šefa) in še v trgovskih centrih, kjer boš EV priklopil na štrom ter potem 2 - 3 "zapravljal" denar.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: fikus_ ()

MrNighthawk ::

J.McLane je izjavil:

Danes je res EV samo za tiste ki imajo možnost polnit doma, z malo domišlije je pa tudi za blokarčke problem rešljiv, samo polnilnice si ne smemo predstavljati kot bencinske črpalke ampak kot parkirišče, kjer avto stoji. Kdo bo rešil ta problem in koliko bo tako polnjenje stalo se pa pustimo presenetiti, ampak taka oblika "tankanja" 100% pride v prihodnje.


Agreed. Ljubljana je velik del blokovskih naselij in bo treba to uredit po parkiriščih.
Edino kjer vidim problem je v "parkirni politiki". Dva avtomobila na družino št. parkirnih mest(z možnostjo polnjena) v naselju in potem se bodo pacienti parkirali na polnilnice in jih okupirali. Avto bo napolnjen on pa še vedno tam :)

Glede na prometno kulturo, bo to mogoče (pre)pogost pojav.

Gregor P ::

To bo vse enostavno rešeno, ko bodo samovozeča vozila in se bodo sama premaknila iz polnilnice, ko bodo napolnjena 8-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

J.McLane ::

Če imaš EV z dosegom 400 km, potem bo v povprečju vsak avto potreboval samo 1 noč v tednu ali pa še to ne, da ga boš polnil. 400 km na teden je 20k km letno, kilometrina, ki jo redko kateri blokarček dela, sploh če je v večjem mestu. Blok v Tržiču ali Velenju bo bolj problematičen.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Okapi ::

fikus_ je izjavil:

+1
Mogoče še v službi (če imaš uslužnega šefa) in še v trgovskih centrih, kjer boš EV priklopil na štrom ter potem 2 - 3 "zapravljal" denar.
Saj v službi in v trgovskih centrih je "parkirišče, kjer avto stoji".

Zadeva je trivialna, v vsaki marini imajo že desetletja to zo za barke.



Na parkirišču bo pa videti tako.

MrNighthawk ::

Okapi je izjavil:

Na parkirišču bo pa videti tako.



To bo idealno... dokler ne bodo tako kot z zbiranjem podpisov za optiko v bloku :)) en star ata bo zjebal cel sistem :))

Upam sicer na soliden wireless transfer ;)

BigWhale ::

J.McLane je izjavil:

samo polnilnice si ne smemo predstavljati kot bencinske črpalke ampak kot parkirišče, kjer avto stoji. Kdo bo rešil ta problem in koliko bo tako polnjenje stalo se pa pustimo presenetiti, ampak taka oblika "tankanja" 100% pride v prihodnje.


Dokler bo EVjev vec kot je polnilnic, taksnega sistema ne bo nikjer in bo vedno sistem: 'zaracunal ti bomo minute, ko bos stal z avtom na parkingu, s polno baterijo'.

Dandanes je mogoce 1 EV na en blok in je eno parkirisce dovolj, ce se slucajno ne pripelje kdo z EVjem na obisk. :)

WarpedGone ::

After tracking the Glovis Captain over the past few days from Portland Oregon, it has finally arrived at Pier 80 in San Francisco. Time to load of the first shipment of PErformance Model 3's to Europe

Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Tu lahko w1jevo trojkico spremljamo v živo: https://www.marinetraffic.com/en/ais/de...
Lahko gremo z zastavicami počakat v pristanišče.

Sem pa za foro proval malo zračunati koliko dostava 1 take ladije EVjev pokuri iz Portlanda/SF/Hamburg*.
CA3500 ton nafte oz 4 milijone litrov.

*ne vem kje je cilj, računal sem s 25 dni plovbe.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Včeraj sedel v M3 ... this is it, v živo izgleda bolje iz vseh kotov.
"Ogromen zaslon" ne deluje veliko sploh, ravno prav, v perifernem vidu. Montiran čvrsto, brez majanja.
VIN v rangu 133xxx, kakih defektov v izdelavi opazu nism.
Kljuke delujejo čvrsto, vzmet dovolj nežna da jo lahko pritisnem z mezincem. Zaslon kristalno jasen, odzivnost 'neopazna'.
Rdeča barva je lepa, nazaj grede sem v lipnici nabasal še na belo M3 z aero18" parkirano ob cesti. Pokrovi koles v živo zgledajo nenavadno, se pa opazi, da jih je delal designer, majo dodelano obliko.
Sedeži so mehki ampak čvrsto primejo (mojih +100kg pri 176). Ampak avtu za 60 pritičejo beli.
V laguni imam relativno majhen volan, pa mi je ta v M3 deloval še manjši.

Konec februarja testne vožnje, ladja že na poti...
Zbogom in hvala za vse ribe

mikhaair ::

Notranjost, kvaliteta, napram Laguni, BMW3?

WarpedGone ::

Čvrsta, mehka, enostavna.
Zbogom in hvala za vse ribe

hojnikb ::

mikhaair je izjavil:

Notranjost, kvaliteta, napram Laguni, BMW3?

tadva nimata glih neko hudo kvaliteto notranjosti, če smo čist pošteni.
#brezpodpisa

WarpedGone ::



Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

D3m ::

WarpedGone je izjavil:

Čvrsta, mehka, enostavna.


Wait? What? Sedel si v francozu?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Machete ::

Warpi ni našel niti najmnajše kritike, ko jo je videl v živo. Jaz sem nenormlano presenečen. :))
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Mogoče zato ker moj namen ni bil sranje po zadevi amnpak samo ocena ali sem mogoče zašel v slepo ulico ali ne.
Odgovor je da ne - vse kar me je 'skrbelo', je v praksi OK, dost OK al pa bolje od pričakovanj.
Ostane le problem cene ... po mojih pojmih je 60 jurjev velik denarja za ato, bom nucu mal da se sprijaznim s tem al pa presedlam na 50k.

Mi je zelo žal, da internetni bulšiterji niste navdušen nad mojo izkušnjo. Such is life ...

Februarja/marca tesna in naročilo v avstriji...
Zbogom in hvala za vse ribe

Zgodovina sprememb…

Machete ::

Jaz sem vesel zate. Tvoj denar. Malo me pa vseeno skrbi, da ti je en pleh tako pomemben. Še stotine jih bo, ne vem kaj ti je treba tako hiteti. Tvoj doprinos k zdravju planeta je s tem zgolj simbolni, to verjetno veš, na to sem namignil z ladijsko porabo 70.000 polnih ICE rezervarjev, za samo eno bogo ladijco iz usa v eu.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

koyotee ::

WarpedGone je izjavil:

Mogoče zato ker moj namen ni bil sranje po zadevi amnpak samo ocena ali sem mogoče zašel v slepo ulico ali ne.
Odgovor je da ne - vse kar me je 'skrbelo', je v praksi OK, dost OK al pa bolje od pričakovanj.
Ostane le problem cene ... po mojih pojmih je 60 jurjev velik denarja za ato, bom nucu mal da se sprijaznim s tem al pa presedlam na 50k.

Mi je zelo žal, da internetni bulšiterji niste navdušen nad mojo izkušnjo. Such is life ...

Februarja/marca tesna in naročilo v avstriji...


Pa kako je lahko problem cena, če pa je to najboljši avto ever made???
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

J.McLane ::

Machete je izjavil:

Jaz sem vesel zate. Tvoj denar. Malo me pa vseeno skrbi, da ti je en pleh tako pomemben. Še stotine jih bo, ne vem kaj ti je treba tako hiteti. Tvoj doprinos k zdravju planeta je s tem zgolj simbolni, to verjetno veš, na to sem namignil z ladijsko porabo 70.000 polnih ICE rezervarjev, za samo eno bogo ladijco iz usa v eu.


Koliko avtomobilov je na tej ladji? Tovora taka ladja lahko prevaža 40.000 ton, to je daleč od "ene boge ladjice". Goriva taka ladja skuri "samo" ene 4 avtomobilske tanke na prevožen avto. To je pa res veliko.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Machete ::

Ni point v tem. Problem je tisoče takih ladij v morju. 85% nafte skurijo cargo shipi, če se ne motim. Pa skoraj niso omenjene nikoli :D
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

J.McLane ::

85% nafte da skurijo? Tole si pa malo pomešal, verjetno je bolj 85% So emisij.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Utk ::

Tesla ima srednjeročni plan proizvajat avte na kontinentu kjer se prodajajo. V nasprotju z mercedesom, bmw-jem in vw, ki pa res prevažajo avte gor pa dol. Jetta recimo se dela samo v Mehiki in se vozi v Evropo, čeprav se ne bi čudil, če bi iz Evrope najprej tam vozili samo motorje, pa mercedesi ML v ZDA itd.

Vazelin ::

Prav voham, kako bodo vsi ljubljanski japiji presedlali na Tesla Model 3 iz svojih klasičnih Audijev in BMWjev:))

Machete ::

Kaj jih je ustavilo, da niso na S prešaltali?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Vazelin ::

Machete je izjavil:

Kaj jih je ustavilo, da niso na S prešaltali?

Verjetno price tag.:))

Machete ::

Siromašni japiji.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WarpedGone ::

Pri nas so še japiji siromašni, kaj šele random slotech bluzatorji ...

Registracije Tesel v sloveniji
2013: 5
2014: 15
2015: 10
2016: 15
2017: 16
2018: 13 (brez decembra)
Zbogom in hvala za vse ribe
««
90 / 175
»»