Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
codeMonkey ::
Pazi to, Tesla ni vplivala samo na BMW, ampak na čisto vse proizvajalce: https://www.reuters.com/article/us-auto...
Dobri so, ni kaj.
Dobri so, ni kaj.
Utk ::
codeMonkey je izjavil:
Pazi to, Tesla ni vplivala samo na BMW, ampak na čisto vse proizvajalce: https://www.reuters.com/article/us-auto...
Dobri so, ni kaj.
Ja, tesla je dokaz, da ljudje nimajo toliko proti limuzinam za 50 jurjev kot proti slabim limuzinam za 50 jurjev. Dobre se še zmeraj da prodat.
Po mojem prej upada prodaja vse različnih modelov zaradi SUV modelov kot pa kaj drugega.
X4 in X5 nista dost suvovska? Res da je to amerika, pa vseeno...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
codeMonkey ::
"Ja, tesla je dokaz, da ljudje nimajo toliko proti limuzinam za 50 jurjev kot proti slabim limuzinam za 50 jurjev. Dobre se še zmeraj da prodat."
Trdil si, da je cena padla zaradi modela 3, iz linka pa je razvidno, da se je praktično vsem zmanjšala in da se je tudi z limuzin prehajalo na SUV, kot je bilo tudi že rečeno. Kje si ti videl očiten vpliv Tesle na BMW ne vem.
Trdil si, da je cena padla zaradi modela 3, iz linka pa je razvidno, da se je praktično vsem zmanjšala in da se je tudi z limuzin prehajalo na SUV, kot je bilo tudi že rečeno. Kje si ti videl očiten vpliv Tesle na BMW ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
Utk ::
Komu je potem model 3 ukradel kupce? F-150? 17,000 limuzin za 50,000 je pač 17,000 limuzin. Ne proda se jih tako veliko, da to nekje ne bi bilo poznat. Ja, drugim je tudi padla prodaja, nekaterim tudi za 10%. Praktično nobenemu pa za 30-40% kot bmwjem 2 do 4.
MrNighthawk ::
Pokaži mi notranjost, ki je podobna model 3. Mogoče ni praktično in touchscreen ni udobno upravljati med vožnjo, ampak je definitivno unique. Oni furajo mentality da ne rabiš gumbov, ker se bo avto furov na avtopilotu in boš imel dovolj časa se s tistim touchscreenom igrat. Za ameriške ceste, kjer je večina cest interstate, je avtopilot accurate, ker imaš 10 pasov, 100 kmh omejitev in nobenga ne zanima na katerem pasu si. Tudi avtomatski lane change je v evropi useless. Za evropo, kjer moraš pa volan dejansko obračat, je pa mal drugače.
Emm...po tej tvoji logiki je moderno = nepraktično?
Unique je že ampak to ne pomeni, da je praktičen. Če ti na armanturi raste bonsai je tudi "unique"... ni pa kej praktično no.
codeMonkey ::
Komu je potem model 3 ukradel kupce? F-150? 17,000 limuzin za 50,000 je pač 17,000 limuzin. Ne proda se jih tako veliko, da to nekje ne bi bilo poznat. Ja, drugim je tudi padla prodaja, nekaterim tudi za 10%. Praktično nobenemu pa za 30-40% kot bmwjem 2 do 4.
Mercedes je v tem rangu. Je to tudi zaradi Tesle? Prej je to posledica Trumpove vojne proti proizvajalcem iz EU, ki se je ravno v tem času odvijala...
Skokovita rast proizvedenih vozil v Q2 pri Tesli tudi ni vplivala na prodajo drugih vozil v tem času. Vsaj direktno ne, ker so bila ta vozila prodana davno prej. Edina stvar, ki je merodajna je število novih naročil v tem času. Seveda pa je povečan proizvodni obseg lahko vplival na zaupanje novih kupcev.
Na koncu seveda vpliva tudi Tesla nekaj na BMW, Mercedes ipd. Samo kar tako zaključiti, da je to očitno in da so tiste negativne cifre povezane s tem pa je pretiravnaje IMHO.
Utk ::
Ja, lahko je pretiravanje in veliko naključje. Ampak mora bit to res veliko naključje. Napovedane carine bi po moje kvečjemu dvignile prodajo bmwjev in mercedesov. Bomo vidli okoli novega leta.
Unknown_001 ::
To, da bo zaradi Tesle drugim prodaja padla, ni nic nepricakovanega. V bistvu bi bilo nepricakovano, ce prodaja ne bi padla. Koliksen bo ta padec in kaj bo ta padec pomenil za druge, je pa druga stvar. Masovno kr ne bodo zaceli propadati zaradi tega. Verjetno se pa bodo vsaj malo zmigali na EV podrocju. To je dobro za potrosnike.
Ce bi na EV trgu dominirala Tesla, pa to ne bi bilo dobro za potrosnike.
V vsakem primeru ni dobro za potrošnike. Kmalu potem pride en kup bebavih zakonov in omejitev zaradi katerih lastništvo avromobila postane eno sranje ki ni ekonomsko sprejemljivo.
Sploh pa te spodbude za eko avtomobile počasi postajajo smešne. To bi bilo treba vse skenslat pa vlagat v razvoj javnega prevoza, Kolesarakih poti itd. Če si s ceste spravil polovico vozil si storil več, kot z nekim boljšanjem izkoristkov pri novih.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Utk ::
Ja, zdej smo sigurno že v fazi, ko bi zmanjšanje subvencije iz 7500 na 2 jurja, ali pa nič, avto podražalo kvečjemu za jurja ali 2, sigurno pa ne za 7500. Vsaj pri tistih, ki res hočejo prodajat EV.
Samo da to bi moralo biti usklajeno čez EU, drugače nima smisla.
Samo da to bi moralo biti usklajeno čez EU, drugače nima smisla.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Tomas 33 ::
Sicer malo off-topic ampak vseeno
Zanesljivost vozil v skuipini EV in hibridov:
https://www.whatcar.com/news/reliabilit...
Zanesljivost vozil v skuipini EV in hibridov:
https://www.whatcar.com/news/reliabilit...
neo5468 ::
MrNighthawk je izjavil:
Pokaži mi notranjost, ki je podobna model 3. Mogoče ni praktično in touchscreen ni udobno upravljati med vožnjo, ampak je definitivno unique. Oni furajo mentality da ne rabiš gumbov, ker se bo avto furov na avtopilotu in boš imel dovolj časa se s tistim touchscreenom igrat. Za ameriške ceste, kjer je večina cest interstate, je avtopilot accurate, ker imaš 10 pasov, 100 kmh omejitev in nobenga ne zanima na katerem pasu si. Tudi avtomatski lane change je v evropi useless. Za evropo, kjer moraš pa volan dejansko obračat, je pa mal drugače.
Emm...po tej tvoji logiki je moderno = nepraktično?
Unique je že ampak to ne pomeni, da je praktičen. Če ti na armanturi raste bonsai je tudi "unique"... ni pa kej praktično no.
Omenil sem "unique", ker je tip pred mano rekel da ni nič posebnega. Meni je všeč ker je minimalistično in me toucscreen ne bi nič motil. Novi audiji imajo tudi vse na touch, pa noben ne joka.
Unknown_001 ::
MrNighthawk je izjavil:
Pokaži mi notranjost, ki je podobna model 3. Mogoče ni praktično in touchscreen ni udobno upravljati med vožnjo, ampak je definitivno unique. Oni furajo mentality da ne rabiš gumbov, ker se bo avto furov na avtopilotu in boš imel dovolj časa se s tistim touchscreenom igrat. Za ameriške ceste, kjer je večina cest interstate, je avtopilot accurate, ker imaš 10 pasov, 100 kmh omejitev in nobenga ne zanima na katerem pasu si. Tudi avtomatski lane change je v evropi useless. Za evropo, kjer moraš pa volan dejansko obračat, je pa mal drugače.
Emm...po tej tvoji logiki je moderno = nepraktično?
Unique je že ampak to ne pomeni, da je praktičen. Če ti na armanturi raste bonsai je tudi "unique"... ni pa kej praktično no.
Omenil sem "unique", ker je tip pred mano rekel da ni nič posebnega. Meni je všeč ker je minimalistično in me toucscreen ne bi nič motil. Novi audiji imajo tudi vse na touch, pa noben ne joka.
Ti... noben ne joka ker je stvar lepo vkomponirana v armaturo in ne seka vn ko en neprilagojenc.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
neo5468 ::
Aja? Najprej ste govorl kok je touch nepraktičen, sedaj je pa že da ni lepo vkomponiran v armaturo? Temu se reče stvar okusa. Enim je všeč, drugim ni. Meni tisti audi screeni niso všeč, prej ko so imeli gumbe je bil lepši design. Pri model 3 mi je pa všeč. Verjetno nisem edini, če imajo prednaročila do leta 2020.
Unknown_001 ::
Aja? Najprej ste govorl kok je touch nepraktičen, sedaj je pa že da ni lepo vkomponiran v armaturo? Temu se reče stvar okusa. Enim je všeč, drugim ni. Meni tisti audi screeni niso všeč, prej ko so imeli gumbe je bil lepši design. Pri model 3 mi je pa všeč. Verjetno nisem edini, če imajo prednaročila do leta 2020.
Ja žal nimate ne okusa, ne stila.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Gregor P ::
Edino morda, da je lepši od Toyote Prius, to še kupim
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ti... noben ne joka ker je stvar lepo vkomponirana v armaturo in ne seka vn ko en neprilagojenc.
Res https://www.autocar.co.uk/sites/autocar...
Ali pa ta
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Nikec3 ::
Ne vem zakaj je to prerekanje o odžiranju kupcev sploh aktualno. Tesla je prodala slabih 18 000 Modelov 3 in s tem definitivno je UKRADLA prodajne številke ostalim proizvajalcem. Koliko komu je stvar debate, a dejstvo je, da kupci Modela 3 niso iz Marsa, ampak so Američani, ki so namesto sorodnega avtomobila (zelo verjetno BMW 3, Audi A4, Mercedes C) kupili Teslo.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
neo5468 ::
Unknown_001 je izjavil:
Aja? Najprej ste govorl kok je touch nepraktičen, sedaj je pa že da ni lepo vkomponiran v armaturo? Temu se reče stvar okusa. Enim je všeč, drugim ni. Meni tisti audi screeni niso všeč, prej ko so imeli gumbe je bil lepši design. Pri model 3 mi je pa všeč. Verjetno nisem edini, če imajo prednaročila do leta 2020.
Ja žal nimate ne okusa, ne stila.
To je pa res najlažje rečt. Dober argument.
Unknown_001 ::
Ti... noben ne joka ker je stvar lepo vkomponirana v armaturo in ne seka vn ko en neprilagojenc.
Res https://www.autocar.co.uk/sites/autocar...
Ali pa ta
Tisz ekran se elegantno pospravi v armaturkk tako da sploh veš ne, da ga maš. In tko majo Audiji že dolgo časa zrihtano.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
MrNighthawk ::
Če so touchscreeni res tolk dobri, zakaj jih nimajo v rallyu al pa F1?
Je pa res, da večina ekranov v avtomobilih ne pride blizu ekranom v telefonu. Resolucija 1024 in na ekran se moraš naslonit, da prepozna touch. Ko uporabljam telefon za gps moraš bit kar previden, da kaj drugega ne pritisneš med vožnjo, ko se avto malo trese.
Je pa res, da večina ekranov v avtomobilih ne pride blizu ekranom v telefonu. Resolucija 1024 in na ekran se moraš naslonit, da prepozna touch. Ko uporabljam telefon za gps moraš bit kar previden, da kaj drugega ne pritisneš med vožnjo, ko se avto malo trese.
codeMonkey ::
MrNighthawk je izjavil:
Če so touchscreeni res tolk dobri, zakaj jih nimajo v rallyu al pa F1?
To ja. Tud štarterjev ne rabimo, če niso tolk dobri, da bi jih imeli v F1.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: codeMonkey ()
MrNighthawk ::
codeMonkey je izjavil:
MrNighthawk je izjavil:
Če so touchscreeni res tolk dobri, zakaj jih nimajo v rallyu al pa F1?
To ja. Tud štarterjev ne rabimo, če niso tolk dobri, da bi jih imeli v F1.
Touche. But your argument is invalid. Gre se za samo praktičnost.
Edini praktični vidik tega je inštalacija in cena. Oboje je cheap
codeMonkey ::
MrNighthawk je izjavil:
codeMonkey je izjavil:
MrNighthawk je izjavil:
Če so touchscreeni res tolk dobri, zakaj jih nimajo v rallyu al pa F1?
To ja. Tud štarterjev ne rabimo, če niso tolk dobri, da bi jih imeli v F1.
Touche. But your argument is invalid. Gre se za samo praktičnost.
Edini praktični vidik tega je inštalacija in cena. Oboje je cheap
Se strinjam drugače. Ni pa nujno touch slaba oz. nepraktična stvar za v avto. Z dobro kombinacijo gumbov, kjer je dostop do pogosto uporabljenih zadev podvojen je super. Za moj okus je to na sliki definitivno pretiravanje. Prav tako v novih Audijih, kjer je čisto preveč zaslonov.
Me pa zanima kako daleč smo od haptic feedback rešitev v avtih, prototipe so mi kazali ene 5 let nazaj že. Sicer so te stvari hitro predrage za avtomobilsko industrijo - zato tudi zasloni niso niti približno enaki tistim za komercialne produkte, poleg zahtev glede odpornosti na vibracije ipd.
J.McLane ::
Mislim da UI v avtu gre v smeri upravljanja z gestami in govorom.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Nikec3 ::
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Zheegec ::
Tesla starts 'immediate deliveries' of Model 3 on a 'first come, first served basis'
"Vemo, da si naročil $35k verzijo, ki ne obstaja. Zato te vabimo, da si vzameš katero od ~$50k+ verzije iz zaloge. Bring cash."
Ali ima Tesla še katero novo težavo, ali pa preprosto ni dovolj povpraševanja za $50k+ verzije in se sedaj poizkuša znebiti neprodanih zalog?
But in the case of this new offer sent by email today, it was also sent to several Model 3 reservation holders who have yet to place an order. Those are mainly people waiting for the base $35,000 version with the standard battery pack.
"Vemo, da si naročil $35k verzijo, ki ne obstaja. Zato te vabimo, da si vzameš katero od ~$50k+ verzije iz zaloge. Bring cash."
Ali ima Tesla še katero novo težavo, ali pa preprosto ni dovolj povpraševanja za $50k+ verzije in se sedaj poizkuša znebiti neprodanih zalog?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Okapi ::
V Q2 so imeli udarniško akcijo, vključno s šotorom za dodatno proizvodno linijo, da so v zadnjem tednu uspeli narediti 5000 avtov. Zdaj imajo pa novo udarniško akcijo, da bi jih dovolj uspeli prodati, da v Q3 ne bo izgube. Ker če bo, bo šla, zaradi Muskovega širokoustenja, delnica pod 200 dolarjev.
Zheegec ::
Jap, ampak bistveno ceneje in boljše za Teslo bi bilo, da bi proizvedli 500 TM3 na teden manj, ampak bi proizvedli točno takšne, kot so jih stranke naročile in jih dostavljali direktno strankam. Ta "pridi čez 2 dneva po avto" event je res neumnost.
Opcija dve je pa seveda to, da imajo premalo povpraševanja.
Opcija dve je pa seveda to, da imajo premalo povpraševanja.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
LuiIII ::
Glede na to kako slabo so M3 sestavljeni in koliko je napak, mislim, da bi morala biti proizvodnja prepolovljena, da bi se reklo, da je avto dobro narejen.
Glede konkurence mislim, da če bo cena Kia Niro, Hyundai Kona in podobnih vozil vsaj približno ugodna, bo imela Tesla z M3 kar veliko problemov. M3 ni namreč nikakršen premium razred. To sta kvečjemu Model S in X. Ni pa seveda nujno, da bosta Kia in Hyundai lahko sploh izdelala zadosti omenjenih modelov.
Glede konkurence mislim, da če bo cena Kia Niro, Hyundai Kona in podobnih vozil vsaj približno ugodna, bo imela Tesla z M3 kar veliko problemov. M3 ni namreč nikakršen premium razred. To sta kvečjemu Model S in X. Ni pa seveda nujno, da bosta Kia in Hyundai lahko sploh izdelala zadosti omenjenih modelov.
louser ::
Elon ne prodaja artikla, nego tehnologijo in storitev. Model je komaj mark1, pa je na pultu že katera, tretja ali četrta iteracija.
pero50 ::
si predstavljate kakšna veselica bo, ko gre tesla v stečaj, z dobavo rezervnih delov je pa že sedaj sranje...
roCkY ::
Glede na to kako slabo so M3 sestavljeni in koliko je napak, mislim, da bi morala biti proizvodnja prepolovljena, da bi se reklo, da je avto dobro narejen.
Glede konkurence mislim, da če bo cena Kia Niro, Hyundai Kona in podobnih vozil vsaj približno ugodna, bo imela Tesla z M3 kar veliko problemov. M3 ni namreč nikakršen premium razred. To sta kvečjemu Model S in X. Ni pa seveda nujno, da bosta Kia in Hyundai lahko sploh izdelala zadosti omenjenih modelov.
Glede na podatke, ki sem jih na hitro našel nimata namena. Iščem kake nove uradne info pa na hitro ni nič ven priletelo. Nekje je bila napoved vsega 100000 letno pod obema znamkama iz jeseni lani.
Če sem prav ujel pred par dnevi (Bjorn) pa naj bi KIA naredila vsega 20000 Nirov. To so boge številke. EV doba je še vsaj 5 let oddaljena...
Kljub slabi konkurenci pa dvomim, da bo Tesla lahko prodajala planirano količino limuzin M3. Prvo je udobje pol pa naprej. Smo si pa različni. Sam nizkega avta sigurno ne kupim nikoli več. Niti Niro recimo ni primeren kolikor sem videl. Me hebe hrbet in rabim visok sedež. Potem pa za glavo zmanjka. Nenazadnje na to kaže porast prodaje višjih vozil. Meni se nikakor ne zdijo modna muha. Očitno pa imam precej poseben položaj za volanom, ker so me prodajalci precej debelo gledali kako sem sedež postavljal.
Zheegec ::
Elon ne prodaja artikla, nego tehnologijo in storitev. Model je komaj mark1, pa je na pultu že katera, tretja ali četrta iteracija.
Tesla ne prodaja ne tehnologij, ne storitev. Prodajajo avto. Nekaj malega pa še sončnih panelov in baterij.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Nikec3 ::
https://insideevs.com/tesla-model-3-1-s...
According to Twitter user Troy Teslike, who polls those who order Model 3s and publishes some nifty statistics, the average sale price for the Tesla Model 3 surged past $55,759 in the last couple of months (in fact, it hit $60,000 just recently). This, alongside record deliveries in the last two months, pushed the Tesla Model 3 into the #1 best-selling car spot in the US by revenue in both July and August.
Tesla Model 3 - $992.5 Million
Toyota Camry - $765.4 Million
Honda Accord - $678.7 Million
Honda Civic - $567.2 Million
Toyota Corolla - $536 Million
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
windigo ::
Glede na to kako slabo so M3 sestavljeni in koliko je napak, mislim, da bi morala biti proizvodnja prepolovljena, da bi se reklo, da je avto dobro narejen.
Glede konkurence mislim, da če bo cena Kia Niro, Hyundai Kona in podobnih vozil vsaj približno ugodna, bo imela Tesla z M3 kar veliko problemov. M3 ni namreč nikakršen premium razred. To sta kvečjemu Model S in X. Ni pa seveda nujno, da bosta Kia in Hyundai lahko sploh izdelala zadosti omenjenih modelov.
Trenutno stanje v številkah:
Hyundaijeva proizvodnja električne Kone znaša okrog 2000 kosov. Ne na teden, vse skupaj do julija 2018.
Ioniq pride do 1500 kosov mesečno oz. nekje 300 kosov tedensko, če jim sploh gre verjeti, ker če bi ga kupil, ti povejo, da boš čakal leta.
KIA z Niro je začela s prodajo, torej so številke verjetno še nižje.
Medtem se BMW hvali da bo jeseni začel s proizvodnjo 200 električnih avtov dnevno oz do 1200 tedensko.
Najbolj prodajan električni avto pa ni ne Tesla 3, ne Nissan Leaf, ne kakšna Kia, ne Volkswagen, ne BMW, ampak BAIC EC z okrog 9-11.000 proizvedenimi avtomobili mesečno. Prodaja se samo na Kitajskem.
Vazelin ::
https://siol.net/avtomoto/novice/bili-s...
Hvalijo minimalizem in ekran. Grajajo nekatere zelo cenene materiale v notranjosti (imitacija lesa...) in malo prostora za stopala zadaj.
Hvalijo minimalizem in ekran. Grajajo nekatere zelo cenene materiale v notranjosti (imitacija lesa...) in malo prostora za stopala zadaj.
Utk ::
Ta tabela je tako bogo obrazložena, da ne pove čisto nič. Kdaj je bila narejena? Če je bila tabela sestavljena 1.8 ali pa 1.9, je čisto logično. Splanirali so dobave do konca četrtletja, razen če je kdo rekel, da bi ga on pa prejel malo kasneje, pa so mu zamaknili v oktober ali pa november.
Itak so številke premajhne. So to ljudje sami pošiljali kdaj ga naj bi dobili?
Kaj zaboga je sploh ta tabela?
Itak so številke premajhne. So to ljudje sami pošiljali kdaj ga naj bi dobili?
Kaj zaboga je sploh ta tabela?