» »

Tesla 3

Tesla 3

Temo vidijo: vsi
««
69 / 175
»»

Truga ::

RedDrake ::

Truga je izjavil:

https://twitter.com/zomgapocalypse/stat...

umiram :D

Stojadinac quality!

Zdej si pa predstavljal, da se ti to zgodi tu v SLO.
Najprej čakaš nekaj tednov da dobijo kos, potem pa moraš še v Gradec na popravilo.

Kot "zlati" časi korejcev v 90ih, kjer se je tedne čakalo na rezervne kose, samo da tam načeloma ni nič bistvenega crknilo, no, razen če si ga ruknu si 'mel težave.

Truga ::

Nekaj tednov? Ljudje v kaliforniji pogosto cakajo mesece za taka popravila, pri nas ne bos nikol sploh na vrsto prisel. :D

pero50 ::

in to zato, ker v evropi ne bodo nobenega prodali.

Nikec3 ::

Truga je izjavil:

https://twitter.com/zomgapocalypse/stat...

umiram :D

A tepih je spodaj nalepljen? :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Unknown_001 ::

Nikec3 je izjavil:

Truga je izjavil:

https://twitter.com/zomgapocalypse/stat...

umiram :D

A tepih je spodaj nalepljen? :))


Tapison, kao zaščita podvozja ki ne ropota. Cheap zadeva. Drugje sem to videl kvečjem pod blatniki.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

hammock ::

Unknown_001 je izjavil:

Nikec3 je izjavil:

Truga je izjavil:

https://twitter.com/zomgapocalypse/stat...

umiram :D

A tepih je spodaj nalepljen? :))


Tapison, kao zaščita podvozja ki ne ropota. Cheap zadeva. Drugje sem to videl kvečjem pod blatniki.

Mazda uporablja na enih modelih tak tapison, samo tam se nisem videl da bi odpadel. Deluje pa dobro, dusi udarce kamenckov v sasijo oz kolotek.

Machete ::

Samo vprašanje časa, kdaj to odleti. BMWnpr. ima vijačeno trdo zaščito.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

RedDrake ::

Tudi trda zaščita ima minuse.
Poči hitreje, če kam "nasedeš".
Ni vedno vse črno belo.
Ampak če je kakovost, če citiram nekega "eksperta", ki je M3 razstavil "na nivoju KIA iz srede 90-ih", potem vemo koliko je ura.
Je vseeno če bi dali najboljše materiale notri, ker bi bili šlampasto dizajnirani in montirani.

stjan ::

Glede na to, da so Kie nekatere stare skoraj 20 let, niti ni tako slaba kvaliteta.
So pa danes vsi avtomobili narejeni iz slabših materialov kot v preteklosti.

Truga ::

https://twitter.com/FrankC398/status/10...

Se malo kartona/tepiha/karkoli ze to je.

Pac-Man ::

The ideal subject of totalitarian rule is not the convinced Nazi or
the convinced Communist, but people for whom the distinction between fact and
fiction and the distinction between true and false no longer exist.

s1m0n ::

To je tak že od začetka jasno, da elektroniko, pogonski sklop... vedo naredit top ostalo kar je pa pri avto najbolj pomembno ie. sam avto pa ne!

Utk ::

Pri elektricnem avtu je najbolj pomemben pogon in baterija. Ostalo se lahko naucijo, itak pa tam ne bojo nic novega pogruntali.

hojnikb ::

če ti kosi karoserije padajo dol, ti tudi world best pogon nič ne nuca.
#brezpodpisa

frudi ::

Pogonski sklop je najbolj pomemben kriterij pri avtu za zelo majhen % navdušencev. Večino ostalih kupcev pa precej bolj zanimajo cena, zanesljivost, praktičnost, vzdrževanje in podobno, kjer Tesla še vedno caplja svetlobna leta za konkurenco. Te zadeve res niso bistvene za butične avtomobile, ki se prodajajo redkim petičnežem in fanatičnim navdušencem, za masovno prodajane modele pa so absolutno kritične.

Tesla se še ni izkopala niti iz 'produkcijskega pekla' Modela 3, pa so zdaj pristali še v 'logističnem peklu'. Ker očitno niso znali predvideti, da povečanje proizvodnje iz 2k vozil tedensko na 7k zahteva tudi ustrezno pojačanje logistične mreže in dostavnih centrov. Bomo ugibali, ali so predvideli vsaj potrebno pojačanje servisne mreže in dobave rezervnih delov za vse te nove Tesle na cesti? Kako dolgo, preden bo Musk po twitterju in konferenčnih klicih razlagal o 'servisnem peklu'?

Ja, ja, sej vem, 'se bodo naučili'. 'Lako ćemo' ™, ali kako že nekdo rad pravi. Bom verjel, ko bom videl.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

"Lako cemo" odnos imajo tisti, ki delajo avte 100 let in mislijo da bojo do 2020 dohiteli teslo. Musk je naredil vec razlicnih stvari kot oni in sigurno se hitreje uci kot oni. Model s se prodaja 8. leto pa ni se potreboval niti resnega fejslifta. Ce bi imeli kaksno konkurenco, bi ga ze dobil. Nov S z vsem kar so se naucili pri njemu, x-u in trojki bi pustil konkurenco se za nadaljnih 10 let nazaj. Sreco imajo da se tesla nima casa ukvarjat s tem.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

frudi ::

Imaš v drugi temi lepe primere, kako se Musk 'hitro uči'. Tako da morajo zaposleni sami za njegovim hrbtom reševati njegove zajebe, potem pa trepetati, da ne izve za to. Ker bog pomagaj, da bi kake dobre prakse prevzeli od 'dinozavrov', ki že desetletja optimizirajo masovno proizvodnjo avtomobilov. Raje izumlja toplo vodo in išče rešitve proizvodnih problemov, ki so že davno rešeni.

Ta zaničljiv odnos, kako da so ostali proizvajalci dinozavri, ki nimajo pojma, je najboljši pokazatelj, koliko Musk ne samo nima pojma o masovni proizvodnji avtov, ampak nima pojma niti o tem, koliko vsega sploh še ne ve. Če koga, potem 'Lako ćemo' ™ odnos popolnoma opisuje ravno Muska in njegove vernike.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

A ce bi sel v Revoz, mislis da ne bi slisal od delavcev milijon neumnih stvari o organizaciji?

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

A ce bi sel v Revoz, mislis da ne bi slisal od delavcev milijon neumnih stvari o organizaciji?


Sama proizvodnja v Revozu je dobro organizirana. V Revozu dovolj dobro sestavijo avte, da jih vozijo na severne bolj zahtevne trge. V Slovenijo ti pa pripeljejo Cliota, ki je bil sestavljen v Franciji.

Ps.
Proizvodni delavec, ki je skos na isti točki in montira en samcat del, nima kaj dosti za kritizirat organizacijo linije. Lahko se kvečjem pritožuje nad kratkim taktom, ki pa je dokaz dobre usposobljenosti linije.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

To ti misliš. Če bi pa vprašal človeka not, bi vsak delavec, vsak vodja, vsaka čistilka, naštela kar nekaj stvari, ki bi jih lahko izboljšali, da bi bilo delo lažje in/ali hitrejše. Morda se bi motili, morda ne, ampak vsak, ki uporablja vsaj 2% možganov ima zmeraj neke ideje za izboljšave (vsaj on misli, da bi bile izboljšave). Če ne, ga bi itak treba fuknit ven, ker ga bi lahko nadomestil robot, ali pa fikus. Samo da o Revozu, ali pa VW, tega nihče ne postavlja na internet.
Tudi na tem forumu se je oglasil en, ki je bil zraven pri montaži linije za golfa, in je poslal vse skup nekam, ker so delali neumnosti.
To je vse normalno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

frudi ::

Seveda, seveda, vse to je normalno. 'Lako ćemo', z drugimi besedami. Zato pa je Tesla ves čas v kakem peklu.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

To ti misliš. Če bi pa vprašal človeka not, bi vsak delavec, vsak vodja, vsaka čistilka, naštela kar nekaj stvari, ki bi jih lahko izboljšali, da bi bilo delo lažje in/ali hitrejše. Morda se bi motili, morda ne, ampak vsak, ki uporablja vsaj 2% možganov ima zmeraj neke ideje za izboljšave (vsaj on misli, da bi bile izboljšave). Če ne, ga bi itak treba fuknit ven, ker ga bi lahko nadomestil robot, ali pa fikus. Samo da o Revozu, ali pa VW, tega nihče ne postavlja na internet.
Tudi na tem forumu se je oglasil en, ki je bil zraven pri montaži linije za golfa, in je poslal vse skup nekam, ker so delali neumnosti.
To je vse normalno.


Nakladaš.

Konec vsakega meseca se ve, kolikšna je komulativa.

In ....

Resno? Čistilka, bo predlagala izboljšave? A ji manjka kadilnica ?
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Utk ::

frudi je izjavil:

Seveda, seveda, vse to je normalno. 'Lako ćemo', z drugimi besedami. Zato pa je Tesla ves čas v kakem peklu.

Ne, Musk ni poslal rakete v vesolje, ker je lahko, niti s takim odnosom. Tak odnos imajo drugi, ki mislijo da bojo kar tako dohiteli teslo.

Resno? Čistilka, bo predlagala izboljšave?

Zakaj zaboga ne bi? O čiščenju, ne o sestavljanju sprednjega vzmetenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:


Zakaj zaboga ne bi? O čiščenju, ne o sestavljanju sprednjega vzmetenja.


Vse kar lahk predlaga je, da naj kupjo novo metlo, ker so stari ščetine odpadle. Al pa pomivalc za tla ker stari več "ne radi bre".
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

frudi ::

Ampak, ampak... rakete! Klasična poteza Musk vernikov, ko nimajo pametnih argumentov.

Kaj pa če ti povem, da je masovna proizvodnja avtomobilov daleč bolj zajeban problem, kot pošiljanje raket v vesolje?
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Tody ::

Hehe kumi čakam da se boste spravil na VW ko bo začel metat avte ven... ker to bo itak top of the line in noben avto ne bo imel napak... Sej ne da bodo ene par 10 miljard evorv vrgl notr ampak...

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ne, Musk ni poslal rakete v vesolje, ker je lahko, niti s takim odnosom.


Rakete v vesolje ni poslal Musk. Poslal jo je SpaceX, zdej a v SpaceX tud Musk vsake tolk casa kej posraufa, ne vem. Ampak za SpaceX imamo eno drugo temo. Rakete pa s Teslo nimajo prav nobene veze. Iz Tesle je en kup sposobnih ljudi ze pobegnilo, pri SpaceX pa se to ne dogaja.

Tesla ima polno problemov. Probleme imajo z masovno proizvodnjo, s quality control, z dostavo in z obljubami, ki se jih niti priblizno ne drzijo. Ena izmed stvari s katero resnicno nimajo problemov je pa marketing. To, da so ljudje placali za neko stvar v avtomobilu in te reci se vedno niso dobili, sedaj so pa to stvar v bistvu nehali prodajati, je dejansko nateg. Vsak crowdfunding projekt, ki ne delivera zadev v nekem zglednem roku se takoj proglasi za nateg in se gre v linch lastnikov.

Pa tle noben fine-print ne pomaga in mantre v stilu: "ljudje so vedl kaj kupujejo". Ne, niso. Ljudje so vedl, da kupujejo "coast-to-coast self driving in three months, six at most". Dve leti nazaj, al kolk je ze blo. Da raznih izjav o tem, da je ze prvi Model S imel dovolj HWja za full self driving in da je vse samo stvar software-a. Zdej pa kar naenkrat avti, ki danes prihajajo iz linije, niso vec dobri in bodo rabm CPU upgrade. :)

To je enostavno a dick move. Tega se ne pocne.

Vazelin ::

A W1 se že vozi v Tesli?

frudi ::

Kvečjemu, če se je naveličal čakanja in raje nabavil Model S. Modela 3 se menda sploh še ne da homologirati in registrirati pri nas, tudi če ga nekako uspeš spraviti preko Atlantika.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

Utk ::

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:


Zakaj zaboga ne bi? O čiščenju, ne o sestavljanju sprednjega vzmetenja.


Vse kar lahk predlaga je, da naj kupjo novo metlo, ker so stari ščetine odpadle. Al pa pomivalc za tla ker stari več "ne radi bre".

Torej se v Revozu obnašajo do zaposlenih podobno kot v Tesli oz. Musk. Zaradi takih kretenov kot si ti, so ali tiho in si mislijo kak bedak je šef, ali pa delajo marsikaj na skrivaj. Kot sem tudi napisal v prvem postu, nobene razlike glede tega med Revozom in Teslo. Samo da Revoz nikogar ne zanima, da bi seciral njegovo organizacijo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Veselinko ::

Ampak če je kakovost, če citiram nekega "eksperta", ki je M3 razstavil "na nivoju KIA iz srede 90-ih", potem vemo koliko je ura.

Ko potegneš črto, je definitivno električna Kia daleč pred Teslo...cena, kakovost, rezervni deli, bližina servisa...po vseh teh plateh je Tesla desetletja za ostalimi

Utk ::

Kaj pa če ti povem, da je masovna proizvodnja avtomobilov daleč bolj zajeban problem, kot pošiljanje raket v vesolje?
Malo ljudi je, ki so bili vpleteni v oboje, verjetno nihče toliko kot Musk, ti pa v nobeno od teh niti 1/1000 toliko kot Musk.
Tako da hvala, da si povedal, zdaj vem kaj je na stvari.

Veselinko je izjavil:

Ampak če je kakovost, če citiram nekega "eksperta", ki je M3 razstavil "na nivoju KIA iz srede 90-ih", potem vemo koliko je ura.

Ko potegneš črto, je definitivno električna Kia daleč pred Teslo...cena, kakovost, rezervni deli, bližina servisa...po vseh teh plateh je Tesla desetletja za ostalimi

Ko Musk "reklamira" teslo na tviterju, se predstavi z imenom in funkcijo. Kar ti delaš, je pa direkt podlo. In ti že veš zakaj, tudi če ostali tu ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

frudi ::

Utk je izjavil:

Malo ljudi je, ki so bili vpleteni v oboje, verjetno nihče toliko kot Musk, ti pa v nobeno od teh niti 1/1000 toliko kot Musk.
Tako da hvala, da si povedal, zdaj vem kaj je na stvari.

Ni za kaj. Vem, da o obojem veš še daleč manj, kot jaz, tako da te z veseljem podučim. Tako mogoče nekega dne ne boš samo rabil samo slepo ponavljati Muskovega PR nakladanja.
1ACDoHVj3wn7N4EMpGVU4YGLR9HTfkNhTd... in case I've written something useful :)

kallia ::

RedDrake je izjavil:

Tudi trda zaščita ima minuse.
Poči hitreje, če kam "nasedeš".
Ni vedno vse črno belo.
Ampak če je kakovost, če citiram nekega "eksperta", ki je M3 razstavil "na nivoju KIA iz srede 90-ih", potem vemo koliko je ura.
Je vseeno če bi dali najboljše materiale notri, ker bi bili šlampasto dizajnirani in montirani.


Jaz sem dostikrat videl da ta zaščita dela probleme v snegu.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

Utk je izjavil:


Zakaj zaboga ne bi? O čiščenju, ne o sestavljanju sprednjega vzmetenja.


Vse kar lahk predlaga je, da naj kupjo novo metlo, ker so stari ščetine odpadle. Al pa pomivalc za tla ker stari več "ne radi bre".

Torej se v Revozu obnašajo do zaposlenih podobno kot v Tesli oz. Musk. Zaradi takih kretenov kot si ti, so ali tiho in si mislijo kak bedak je šef, ali pa delajo marsikaj na skrivaj. Kot sem tudi napisal v prvem postu, nobene razlike glede tega med Revozom in Teslo. Samo da Revoz nikogar ne zanima, da bi seciral njegovo organizacijo.


Če ti misliš da je glede vodenja v firmi kakšna demokracija, naj te razočaram. Je ni.

Vsak ima svojo zadolžitev primerno znanju in izkušnjam. Za izboljšave imaš zaposlen inženirski kader, ki se je šolal reševati te probleme. Delavec, ki samo sestavlja, tukaj nima besede za inovacije, ima pa besedo ko bodo inženirji med preučevanjem spraševali dotičnega, kje se največkrat pojavi problem.

Za inovacije imaš izšolan kader. Za delo pa manjšolan, ki mu je važno da teh 8 ur šihta mine in gre domov. Od slednjih ne pričakuj briljantnih idej, kvečjem kakšno boj al manj uporabno mnenje, koga boš vprašal kaj mu gre na qratz.

Šolanih in iznajdljivih ljudi z razlogom v proizvodnjo sploh ne jemljejo, ker se začnejo dolgočasiti in dajo odpoved čim vidijo boljšo priložnost. Drug ekstrem so "iznajdljivci" ki diskretno sabotirajo linijo, tko da nek parameter spremenijo. Rezultat? Mašina meče error in proces stoji 2 uri preden najdejo in odpravijo težavo. Tako so že izsiljevali odmore in ni malo firm kjer ti bodo povedali kaj podobnega.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

Ne preveč bluzit. Veliko firm ima škatlo za predloge (kaj bi bilo treba spremeniti, kaj ni dobro, kako bi lahko kaj izboljšali ...). Predlog lahko oddaš anonimno, če se podpišeš, in je predlog uporaben, pa dobiš tudi nagrado.

Unknown_001 ::

Okapi je izjavil:

Ne preveč bluzit. Veliko firm ima škatlo za predloge (kaj bi bilo treba spremeniti, kaj ni dobro, kako bi lahko kaj izboljšali ...). Predlog lahko oddaš anonimno, če se podpišeš, in je predlog uporaben, pa dobiš tudi nagrado.


Meh... redkost. Pa še to je bolj kot ne sam zarad lepšga.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

Okapi ::

V okviru Skupine Renault v podjetju redno sodelujemo v anketah za zaposlene v Skupini, ki merijo stopnjo zavzetosti zaposlenih in kakovost vodenja, rezultati nam služijo kot podlaga pri oblikovanju naših strateških usmeritev in prednostnih aktivnosti.
Zaposleni so pomemben del podjetja, zato v okviru različnih sistemov, kot so koristni predlogi, priznavanje, razmigajmo življenje..., spodbujamo njihovo strokovnost, kreativnost in osebni razvoj.

Utk ::

Če ti misliš da je glede vodenja v firmi kakšna demokracija, naj te razočaram. Je ni.

Vsak ima svojo zadolžitev primerno znanju in izkušnjam. Za izboljšave imaš zaposlen inženirski kader, ki se je šolal reševati te probleme. Delavec, ki samo sestavlja, tukaj nima besede za inovacije, ima pa besedo ko bodo inženirji med preučevanjem spraševali dotičnega, kje se največkrat pojavi problem.

Za inovacije imaš izšolan kader. Za delo pa manjšolan, ki mu je važno da teh 8 ur šihta mine in gre domov. Od slednjih ne pričakuj briljantnih idej, kvečjem kakšno boj al manj uporabno mnenje, koga boš vprašal kaj mu gre na qratz.

Šolanih in iznajdljivih ljudi z razlogom v proizvodnjo sploh ne jemljejo, ker se začnejo dolgočasiti in dajo odpoved čim vidijo boljšo priložnost. Drug ekstrem so "iznajdljivci" ki diskretno sabotirajo linijo, tko da nek parameter spremenijo. Rezultat? Mašina meče error in proces stoji 2 uri preden najdejo in odpravijo težavo. Tako so že izsiljevali odmore in ni malo firm kjer ti bodo povedali kaj podobnega.

Jaz ne pravim, da ni tako. Samo pravim, da če bi kogarkoli v tovarni vprašal, ti bi znal naštet par predlogov. Če ne, je ali neumen, ali misli da si ti neumen, ali si je pa sam uredil proces tako, da noče, da ga kdo spremeni. Samo da o revozu o tem nihče ne razglablja na internetu, o tesli pa. Tu je vsa razlika.

WarpedGone ::

Zbogom in hvala za vse ribe

Zheegec ::

Jaz ne pravim, da ni tako. Samo pravim, da če bi kogarkoli v tovarni vprašal, ti bi znal naštet par predlogov. Če ne, je ali neumen, ali misli da si ti neumen, ali si je pa sam uredil proces tako, da noče, da ga kdo spremeni. Samo da o revozu o tem nihče ne razglablja na internetu, o tesli pa. Tu je vsa razlika.

O Revozu nihče tega ne razglablja (čeprav najbrž tudi to počnejo na Renault forumu), ker Revoz nima za seboj ogromnega kulta osebnosti in pa ker CEO Revoza še ni bil na naslovnici vseh večjih svetovnih revij. CEO Revoza tudi ne obljublja "world domination" in razlaga, kako je Toyota dinozavr. Prav tako ima Revoz najbrž dobiček.

@WarpedOne: Še vedno ne razumem smisla teh tvojih off-topic postov, ki so skopirani iz TMC foruma. Napiši kaj svojega in sodeluj v debati, ali pa sploh ne.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Utk ::

Sej ne pravim, da se ne bi smelo o tem razglabljat, naj se. Samo treba pogledat stvar iz malo širšega kota. Gikom, ki še niso videli še tovarne iz noter, se lahko marsikaj zdi čudno. Tudi nekateri zaposleni v revozu znajo povedat, da oni ne bi nikoli kupili tam narejenega avta, čeprav so novomeški renoji po kvaliteti med boljšimi.

Truga ::

Dajmo zacet s predlogom "placaj ljudem normalne zneske"
https://www.hcn.org/articles/photos-eco...

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Sej ne pravim, da se ne bi smelo o tem razglabljat, naj se. Samo treba pogledat stvar iz malo širšega kota. Gikom, ki še niso videli še tovarne iz noter, se lahko marsikaj zdi čudno. Tudi nekateri zaposleni v revozu znajo povedat, da oni ne bi nikoli kupili tam narejenega avta, čeprav so novomeški renoji po kvaliteti med boljšimi.


Facepalm...

Kupijo pa tistega ki je bil nek v Franciji sestavljen za vzhodni trg.

Kaj si nor.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

pero50 ::

Nikjer nisem zasledil... So imeli q3 pozitiven?

Zheegec ::

Q3 call še ni naznanjen. Bi bil presenečen, če jim ne bi ratalo vsaj en pozitiven Q spravit skupaj s precej "kreativnega računovodstva" :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

celada ::

Utk je izjavil:

Sej ne pravim, da se ne bi smelo o tem razglabljat, naj se. Samo treba pogledat stvar iz malo širšega kota. Gikom, ki še niso videli še tovarne iz noter, se lahko marsikaj zdi čudno. Tudi nekateri zaposleni v revozu znajo povedat, da oni ne bi nikoli kupili tam narejenega avta, čeprav so novomeški renoji po kvaliteti med boljšimi.



Ja vecina avto/proizvodnih firm sprejema ptedloge za izboljsave direkt od delavcev kar je tudi logicno. Tist delavc na liniji najbolj pozna process in najhitreje vidi kaj je za popravit.
Stos tesle je po teh porocilih povsem drug. Musk ne sprejema kritike, ve kaj je najbolje in povsem ignorira utecene prakse v eni od najbolj zajebanih industrij na svetu ker misli, da je prijel boga za jajca. Kdor to brani kot dobro je pa mal za luno.

Utk ::

Ja, za luno je ja.

Unknown_001 je izjavil:


Proizvodni delavec, ki je skos na isti točki in montira en samcat del, nima kaj dosti za kritizirat organizacijo linije.

Unknown_001 ::

Utk je izjavil:

Ja, za luno je ja.

Unknown_001 je izjavil:


Proizvodni delavec, ki je skos na isti točki in montira en samcat del, nima kaj dosti za kritizirat organizacijo linije.


Forumski pametnjakoviči spet filozofirajo.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt
««
69 / 175
»»