Forum » Na cesti » Tesla 3
Tesla 3
Temo vidijo: vsi
Gregor P ::
MrNighthawk je izjavil:
WarpedGone je izjavil:
Kolikor se jaz spomnim
Švoh se spomneš.
nisi imel nobenga izgovora zakaj je ni
Pa še lažeš zraven.
Ampak, da nekateri niste objektivni in ne znate objektivno komentirat.
Prvi korak naprej narediš, ko sprevidiš, da objektivnosti ni. Kdaj ga boš zmogel?
https://slo-tech.com/forum/t670459/p560...
zmer zabavno
Mislim da lahko vsi skupaj soglasno ugotovimo, da je ta datum sedaj že res mimo
WarpedGone je izjavil:
15 jurjev vam dam na mizo, če 31.12.2018 nimam avta doma.
...
Deal?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
WarpedGone ::
In ste rekl "no-deal".
Nobeno jokcanje na to temo vam ne bo več pomagalo.
V momentu, ko je bla dana ponudba, zaHeb s sestavlanjem baterij še ni splaval na površje.
Vaše blejanje ni imelo druge osnove kot "vera v nesposobnost".
Na vašo lastno žalost ta vaša vero v nesposobnost ni bila dost trdna, da bi lahko kdo ponudbo sprejel.
Nobeno jokcanje na to temo vam ne bo več pomagalo.
V momentu, ko je bla dana ponudba, zaHeb s sestavlanjem baterij še ni splaval na površje.
Vaše blejanje ni imelo druge osnove kot "vera v nesposobnost".
Na vašo lastno žalost ta vaša vero v nesposobnost ni bila dost trdna, da bi lahko kdo ponudbo sprejel.
Zbogom in hvala za vse ribe
Gregor P ::
Predvidevam da malokdo od nas rad sprejema kakršnekoli stave v življenju, zato bo vedno "no-deal".
Morda lahko kvečjemu rečemo, da je dejansko še kdo poleg tebe tu verjel, da boš vozilo prejel že prej; ker čakati več kot eno leto in pol na neko vozilo, ki je v "serijski" proizvodnji, je preprosto daleč preveč časa.
Morda lahko kvečjemu rečemo, da je dejansko še kdo poleg tebe tu verjel, da boš vozilo prejel že prej; ker čakati več kot eno leto in pol na neko vozilo, ki je v "serijski" proizvodnji, je preprosto daleč preveč časa.
WarpedGone je izjavil:
če 31.12.2018 nimam avta doma.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
koyotee ::
W1: "Put up or once and for all shut up."
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
WarpedGone ::
Yup, and you did not.
Oprosti, ker ne izpolnjujem tvojih kriterijev.
Js avto mam, počas gre v leta in bo treba zamenjat. Smiselne zamenjave razen ornk EV, ne vidim. Niti brezplačno.
ker čakati več kot eno leto in pol na neko vozilo, ki je v "serijski" proizvodnji, je preprosto daleč preveč časa.
Oprosti, ker ne izpolnjujem tvojih kriterijev.
Js avto mam, počas gre v leta in bo treba zamenjat. Smiselne zamenjave razen ornk EV, ne vidim. Niti brezplačno.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: roCkY ()
Machete ::
Sam sebe si prepričal, to je vse kar je ta thread. Važno da si ti vesel in pripravljen čakat in metat ogromne denarje za krš. Če pa imaš Renaulta, pa te nekako gre razumeti, da rabiš odrešitev.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
PrimozR ::
Evo, en iskren "izliv": Tesla je v bistvu precej kul, ampak ko človek bere poste od W1 si težko pomaga, da jim nebi želel bankrota.
Ma, po pričevanju vseh, ki niso težki (EV ali pa Tesla) fanboyi je bolj kot ne polizdelek, cel kup poročil iz industrije (od tistih, ki nekaj vedo), da je netestiran polizdelek, za povrhu imaš pa še najbolj fanatično skupino ljudi, ki se vsepovprek derejo, kako kul je in da v bistvu nima napak, ki so še hujši od najhujših audiofilov. Ta komponenta lastništva ene znamke mi je povsem zagravžala VW&Co (razen zelo redkih izjem), ker 'ni avto če ni VW', pa je en navaden FWD hatchback s par dobrimi rešitvami ampak za bolano višjo ceno, pa moram povedati, da so Teslaši še bistveno, bistveno hujši of VW-jašev.
WarpedGone je izjavil:
Razumem, jeza je normalen odziv, ko se kaže si bluzil, in se realnost noče strinjat s tabo.
Na lestvici od 1 do 10, kako jezen si potem? 15?
WarpedGone je izjavil:
No shit, sherlock.
Pri cca 8ih letih povprečno inteligenten froc pričlenja dojemat, da idealnih zadev ni.
Uuuuum... Should i even? :D
WarpedGone je izjavil:
In ste rekl "no-deal".
Nobeno jokcanje na to temo vam ne bo več pomagalo.
V momentu, ko je bla dana ponudba, zaHeb s sestavlanjem baterij še ni splaval na površje.
Vaše blejanje ni imelo druge osnove kot "vera v nesposobnost".
Na vašo lastno žalost ta vaša vero v nesposobnost ni bila dost trdna, da bi lahko kdo ponudbo sprejel.
Ne vem sicer o čem se gre, ampak a to je kao izgovor, da stava ne bi šla skozi? ZaHeb je zaHeb. To je sestavni del industrije. V industriji al dostavljaš OK izdelke ali pa ne. Ni izgovorov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
Nikec3 ::
In ste rekl "no-deal".
Ja seveda, rekli smo no-deal za stavo, nismo pa rekli, da tvoja izjava zaradi ne-stavljenja ne velja.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Truga ::
koyotee ::
https://twitter.com/zomgapocalypse/stat...
kr dobr, tole. mal fender benderja, pa je avto totalka.
Pozlačeni odbijači pa to...
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!
s1m0n ::
No glede na drugega udeleženca (policijski avto s to njihovo "opremo" na odbijaču) je škoda verjetno večja kot zgleda... Posebej, če je zvilo podvozje...
Gregor P ::
Tale seznam je pa kar dolg
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
jype ::
Vsakič, ko pogledam to temo, je 10 strani novih prispevkov. Tako kot pred letom dni crypto.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: thramos ()
Gregor P ::
To pa zato, ker spremljamo vsako dostava Teslinega modela 3 posebej ... od šotora prek ladje do redkih posameznikov, ki ga na koncu celo dobijo, a ga morajo potem za dva meseca pustiti na servisu
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
VaeVictis ::
Nemški test Model 3
Še po točkah v angleščini.
Ok, I will give you a quick summary:
o Starts of talking about a computer glitch where the car just repeats "Siri is not avaiblable" all the time.
o Talks about the unlocking using the chip card
o Notices that the steering wheel is very direct and a small input already causes the wheels to turn quite a lot (2 revolutions from end to end for the wheel)
o Voice commands (presumably on german as well) don't seem to work that well, the computer just keeps on calculating something.
o Talks about the acceleration (compares it to being pulled by a rubber band, meaning the instant acceleration I would think).
o Also talks about the top speed and the price. He tries it out at 200 km/h (120 mph) on the autobahn and says that it handles "unremarkable". I understand it so that he doesn't see a difference to other cars at high speeds.
o States that the car claims 497 km (309 miles) of range at the beginning of his trip.
o Talks about air resistance and how doubling the speed quadrouples it. Driving fast seemed to drain the battery quickly.
o Driving mostly 140 - 170 km/h (85 - 105 mph) drained the battery quickly. After 120 km (75 miles) of driving he has just 251 km (156 miles) of range left.
o On the way back he aims to stay at 120 km/h (75 mph) but the car still looses more than one kilometer of range for one kilometer driven.
o He says that you only can achieve the stated range by NOT using the potential of the engine, which seems weird to him.
o He can't find the switch for the hazard lights on the screen at all.
o Water is flowing into the trunk, he asks why this has not been fixed as it is already over a year available in the US market.
o The suspension is bad on the back seats, bumps are transferred almost completly to the back passengers.
o Back seats are not really comfortable, only little space for your feet. Front seats are without a flaw on the other hand.
o Doesn't really like the Display as the only place to do things, like even opening the glove compartment. He notes that when switching options on the display, the direct steering can become a problem as every light twitch seems to send you into the lane dividers.
o He reccomends that you should put your lights and wipers on auto, so you don't have to panic and search the settings when entering a tunnel or getting your windshield sprayed with water by a truck.
o Says that voice controlls could help here, if they would work correctly.
o States that a softwareupdate is queued for the night, which might fix some problems or at least enable the hazard lights switch.
He DOESN'T talk about autopilot
Še po točkah v angleščini.
Ok, I will give you a quick summary:
o Starts of talking about a computer glitch where the car just repeats "Siri is not avaiblable" all the time.
o Talks about the unlocking using the chip card
o Notices that the steering wheel is very direct and a small input already causes the wheels to turn quite a lot (2 revolutions from end to end for the wheel)
o Voice commands (presumably on german as well) don't seem to work that well, the computer just keeps on calculating something.
o Talks about the acceleration (compares it to being pulled by a rubber band, meaning the instant acceleration I would think).
o Also talks about the top speed and the price. He tries it out at 200 km/h (120 mph) on the autobahn and says that it handles "unremarkable". I understand it so that he doesn't see a difference to other cars at high speeds.
o States that the car claims 497 km (309 miles) of range at the beginning of his trip.
o Talks about air resistance and how doubling the speed quadrouples it. Driving fast seemed to drain the battery quickly.
o Driving mostly 140 - 170 km/h (85 - 105 mph) drained the battery quickly. After 120 km (75 miles) of driving he has just 251 km (156 miles) of range left.
o On the way back he aims to stay at 120 km/h (75 mph) but the car still looses more than one kilometer of range for one kilometer driven.
o He says that you only can achieve the stated range by NOT using the potential of the engine, which seems weird to him.
o He can't find the switch for the hazard lights on the screen at all.
o Water is flowing into the trunk, he asks why this has not been fixed as it is already over a year available in the US market.
o The suspension is bad on the back seats, bumps are transferred almost completly to the back passengers.
o Back seats are not really comfortable, only little space for your feet. Front seats are without a flaw on the other hand.
o Doesn't really like the Display as the only place to do things, like even opening the glove compartment. He notes that when switching options on the display, the direct steering can become a problem as every light twitch seems to send you into the lane dividers.
o He reccomends that you should put your lights and wipers on auto, so you don't have to panic and search the settings when entering a tunnel or getting your windshield sprayed with water by a truck.
o Says that voice controlls could help here, if they would work correctly.
o States that a softwareupdate is queued for the night, which might fix some problems or at least enable the hazard lights switch.
He DOESN'T talk about autopilot
Vazelin ::
Water is flowing into the trunk, he asks why this has not been fixed as it is already over a year available in the US market.
Saj niso to tiste Tesle, ki so bile že mesece po parkiriščih? Ameriji imajo izboljšane verzije, za Evropo pa še original?
Machete ::
Ja pač prešanje tudi nekaj stane, četudi bi scrapal ven baterije, potem raje to provajo prodati naslednjemu zelenemu entuzijastu v vrsti.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Utk ::
Saj niso to tiste Tesle, ki so bile že mesece po parkiriščih? Ameriji imajo izboljšane verzije, za Evropo pa še original?
Enkrat se zapelji do Novega mesta in okolice, videl boš vsaj 3-4 velika do ogromna parkirišča polna twingov in cliotov. In tako že 20-30 let pa še zmeraj Revoz ni propadel.
Utk ::
https://siol.net/avtomoto/novice/100-ti...
Tesla ima boljši pogon, ne zna pa delat podvozja in karoserij, predrago in prekomplicirano? Kaj zafuka potem zna delat audi?
Tesla ima boljši pogon, ne zna pa delat podvozja in karoserij, predrago in prekomplicirano? Kaj zafuka potem zna delat audi?
WarpedGone ::
Ne znajo ...
Resno ... kdo jim je ukradu Lako ćemo!??
Reverse Engineered Tesla Model 3 Shocked Porsche And Audi
"The Porsche and Audi engineers have to change [the PPE] because Tesla's Model 3 has gotten better than they thought."
The e-tron as the first electric Audi is not only late. It does not reach some target values and has become far too expensive with more than two billion euros in development costs. The approximately 600,000 cars sold for the break-even are now regarded as an illusion.
Resno ... kdo jim je ukradu Lako ćemo!??
Reverse Engineered Tesla Model 3 Shocked Porsche And Audi
Zbogom in hvala za vse ribe
s1m0n ::
The e-tron as the first electric Audi is not only late. It does not reach some target values and has become far too expensive with more than two billion euros in development costs. The approximately 600,000 cars sold for the break-even are now regarded as an illusion.
Ko bi eni razumeli, da je razvoj drag... Še za kak avto pod 10k€ stane razvoj milijone.
Utk ::
In Nemci imajo v resnici največji problem. Francozom, kitajcem, korejcem ne bo nihče zameril, če zostajajo za teslo. Bojo pač 5 jurjev cenejši. Za Nemce to ni sprejemljivo, če niso prvi, propadejo. Ker potem je čisto vseeno ali kupiš kio ali audija, če oba zaostajata. Lahko se hitro izkaže, da tista mehka plastika ni spet taka umetnost za naredit, ko so enkrat za tvojo znamko pripravljeni plačat enako kot za audija. Nekaj naredit cenejše, to je pa težje.
WarpedGone ::
Ko bi eni razumeli, da je razvoj drag... Še za kak avto pod 10k€ stane razvoj milijone.
Ja, to bi blo res lepo če bi eni to razumeli ... tako pa že 10 let poslušam Tesla zguba, zguba, zguba.
In še potem ko je že pol leta profit, še vedno skupaj zguba, zadnje leto zguba.
In ko grdoba pokaže svojo grdo glavo je nenadoma "ja seveda, razvoj je drag, nič ne razumeš!"
Na drugi strani pa ptiček čivka: Scoop: GM Working On Electric Pickup Truck With Tesla Powertrain
Zbogom in hvala za vse ribe
MrNighthawk ::
o He can't find the switch for the hazard lights on the screen at all.
Tudi, ko/če to rešijo z nadgradnjo programske opreme je to *headesk moment. Še dobro, da niso dal zavor na touch screen.
Takšno skropucalo pa dobiš, ko avto naredijo software designerji namesto inženirjev in voznikov
Štirje žmigavci so nekaj kar moraš brez težav vklopit ne pa da jih "iščeš" ali pa fališ ker ne moreš malo bolj konkretno "udarit" po gumbu.
Utk ::
Ker bi izpadel precej neumen, če bi v članek napisal, da si iskal stikalo za 4 žmigavce po ekranu, potem pa ga našel na stropu. Bolj kul je napisat, da ga enostavno ni. Homologacijo so pa najbrž dobili na isti način kot VW...
MrNighthawk ::
Gregor P ::
... tega z žmigavci se spomnim pri enem starejšem modelu Volva, ki je to stikalo imel nerodno nekje za volanom, da si moral prav vedno pogledati, kje je, pa še težko je bilo za pritisniti; tako da od vozil v 21. stoletju tega res ne pričakujem več.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gregor P ()
Utk ::
Včasih so imeli skoraj vsi za volanom. SOS gumb je tudi ponavadi na stropu. Nič narobe, če je ta gumb zraven. Bolj verjetno je, da bojo kmalu imeli še kateri drugi to tam.
Gregor P ::
Danes ima večina vozil to urejeno tako, da se v primeru "nevarnosti" vse štiri utripalke avtomatično prižgejo ... lahko si pa predstavljaš, kako je to zgledalo v trenutku nevarnosti skrito stikalo za volanom
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Ma dej te prosim, 4 žmigavci te bojo rešli. Takoj ko te začne zanašat in vrtet, ti je prva skrb kako boš 4 žmigavce vklopu. Tisto je bolj en hec in brez veze. Če se sami prižgejo, v redu, če ne, pa tudi vseeno. In tudi tesli se sigurno sami prižgejo, so to imeli japonci in američani veliko prej kot mi.
Tudi če vidiš kako en zadaj leti proti tebi, ne vem kako ti bojo 4 žmigavci pomagali.
Tudi če vidiš kako en zadaj leti proti tebi, ne vem kako ti bojo 4 žmigavci pomagali.
Gregor P ::
Ne vem zate, meni so v veliko pomoč ... ko jih prižgem sam in predvsem ko jih prižgejo drugi; tako namreč do zanašanja in vrtenja sploh ne pride.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Haha, ti pa si za hece.
Pri nas znajo postavit tiste semaforje za delo na cesti glih za ovinkom, pa tudi če ni, se naredi kolona do ovinka, in če od zadaj en dobro leti, je čist vseeno če imaš ti žmigavce ali ne, če ne bo pribremzal v tisti pavzi med dvema utripoma, ko itak še ne vidi tvojih žmigavcev, je itak prepozno.
Koristno je samo v megli, dežju itd. na avtocesti, če se naredi zastoj. Ni pa zdaj da se gre za stotinke...
Pri nas znajo postavit tiste semaforje za delo na cesti glih za ovinkom, pa tudi če ni, se naredi kolona do ovinka, in če od zadaj en dobro leti, je čist vseeno če imaš ti žmigavce ali ne, če ne bo pribremzal v tisti pavzi med dvema utripoma, ko itak še ne vidi tvojih žmigavcev, je itak prepozno.
Koristno je samo v megli, dežju itd. na avtocesti, če se naredi zastoj. Ni pa zdaj da se gre za stotinke...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
MrNighthawk ::
Koristno je samo v megli, dežju itd. na avtocesti, če se naredi zastoj. Ni pa zdaj da se gre za stotinke...
Pa ti nisi zrel za vozniško Naštel si vsaj dva načina kdaj so koristni.
In ja včasih so stotinke dovolj. Še posebej, ko imaš nezbranega voznika za sabo. 4je žmigavci pomenijo "nekaj je narobe" in ljudje so vsaj malo bolj pozorni.
Utk ::
Za vozniško nisi zrel ti, če misliš da te bojo 4 žmigavci rešili. Je treba naredit, ali pa ne-naredit, še kaj več.
Gregor P ::
Morda če začnemo bolj na splošno; katere signalne luči, ki se jih uporablja kjerkoli v prometu so po tvojem mnenju koristne? A semafor npr. je?
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
Utk ::
Seveda je. Zato se pa komot pelješ 100 čez zeleno, sej imaš zeleno, a ne da? Tako se lahko komot v mraku in v megli mirno sparkiraš sred avtoceste, in vklopiš te čudežne 4 žmigavce.
Zdaj pa nehajmo z oftopic.
Zdaj pa nehajmo z oftopic.
MrNighthawk ::
Za vozniško nisi zrel ti, če misliš da te bojo 4 žmigavci rešili. Je treba naredit, ali pa ne-naredit, še kaj več.
No kr hitro še enkrat v avto šolo, mogoče ti bodo potem stvari malo bolj jasne.
Seveda je. Zato se pa komot pelješ 100 čez zeleno, sej imaš zeleno, a ne da? Tako se lahko komot v mraku in v megli mirno sparkiraš sred avtoceste, in vklopiš te čudežne 4 žmigavce. Zdaj pa nehajmo z oftopic.
Ontopic je to, da se Tesli zdijo 4je žmigavci nepotrebni in knof skrijejo. Še en butast in potencialno nevaren design feature.
s1m0n ::
Za moje pojme gumb ni skrit. Večinoma so ali na sredini nad infotainmentom ali pa zgoraj na stropu zraven lučk...
PrimozR ::
In Nemci imajo v resnici največji problem. Francozom, kitajcem, korejcem ne bo nihče zameril, če zostajajo za teslo. Bojo pač 5 jurjev cenejši. Za Nemce to ni sprejemljivo, če niso prvi, propadejo. Ker potem je čisto vseeno ali kupiš kio ali audija, če oba zaostajata. Lahko se hitro izkaže, da tista mehka plastika ni spet taka umetnost za naredit, ko so enkrat za tvojo znamko pripravljeni plačat enako kot za audija. Nekaj naredit cenejše, to je pa težje.
Saj ni. Ni umetnost nekaj narediti, samo dovolj denarja je treba vreči v zadevo.
Umetnost je narediti zadevo dobro in poceni glede na kvaliteto. Dobro in drago, slabo in drago ter slabo in poceni znajo narediti vsi.
WarpedGone je izjavil:
Ko bi eni razumeli, da je razvoj drag... Še za kak avto pod 10kEUR stane razvoj milijone.
Ja, to bi blo res lepo če bi eni to razumeli ... tako pa že 10 let poslušam Tesla zguba, zguba, zguba.
In še potem ko je že pol leta profit, še vedno skupaj zguba, zadnje leto zguba.
In ko grdoba pokaže svojo grdo glavo je nenadoma "ja seveda, razvoj je drag, nič ne razumeš!"
Na drugi strani pa ptiček čivka: Scoop: GM Working On Electric Pickup Truck With Tesla Powertrain
Ja sam Tesla ma bolj kilav razvoj glede na vse indikacije. Kar je logično, če so startup, kulturno gledano. Startupi hekajo, razvijajo pa bolj resno postavljene firme.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
WarpedGone ::
Hacking is progress ...
Tesla rolls out 'Dog Mode' to protect pets from hot cars while informing passersby of their safety
Sentry Mode Keeps Watch Over Your Tesla While It's Parked
Tesla rolls out 'Dog Mode' to protect pets from hot cars while informing passersby of their safety
Sentry Mode Keeps Watch Over Your Tesla While It's Parked
Zbogom in hvala za vse ribe
Vazelin ::
Če so pametni pri avant2go bodo ubodli eno teslo model 3 ali dve.
Mislim da bi bil to kar trigger da se folk prijavi v car sharing. Jaz vem da bi hotel sprobati vsake toliko ćasa
Mislim da bi bil to kar trigger da se folk prijavi v car sharing. Jaz vem da bi hotel sprobati vsake toliko ćasa
Gregor P ::
Ravno zato, ker imajo manjša vozila so tako privlačni.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
BigWhale ::
Izbrisanim predlagam, da dejansko preberejo komentarje v izbrisanih sporocilih. Jim bo takoj jasno zakaj so bila izbrisana. Ce pa komentarja ni, potem je bilo pa pobrisano zaradi navezovanja na kak izbrisan prispevek. :)
PrimozR ::
Toliko rje sem do sedaj videl bolj pri slabih 20 let starih avtomobilih, po eni strani ker so stari skoraj 20 let, po drugi strani pa ker so pred dvajsetimi leti (predvsem japonci) še imeli težave z rjavenjem.
Ne vem no, jaz bi staro japonsko prerjaveto kripo rad zamenjal za nekaj, kar ne bo rjavelo. Na srečo ne kupujem nahekane Tesle, kjer je rja očitno del napredka :)
hojnikb ::
its an OTA feature!
vec rje, manj teze, bolsi range in se bol uber pospeski!
get with the times, dinosaurs!
vec rje, manj teze, bolsi range in se bol uber pospeski!
get with the times, dinosaurs!
#brezpodpisa
Magic1 ::
Kako recikliraš?!? EVji bodo večni, le SW boš rabil nadgradit. Vsaj tako nekateri previjo. Tukaj pa se ja nima kaj pokvarit, tehnologija pa itak ne gre naprej...
Magic