Forum » Pomoč in nasveti » FURS Preveri račun
FURS Preveri račun
Invictus ::
Se mi zdi, da s tem appom bolj lovijo tiste, ki nimajo davčnih blagajn poštimanih, kakor da bi res hoteli loviti tiste, ki utajajo davke.
Saj ta aplikacija ni bila namenjena za lovljenje utajevalcev davka ... Ampak za davčne blagajne.
Davek lahko utajiš tudi brez njih .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
@darkolord: V tem, da lahko plačaš kazen zaradi napake v blagajni za katero nisi vedel. Skratka vse si počel v dobri veri in po pravilih pa si vseeno kaznovan...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Furbo ::
Se mi zdi, da s tem appom bolj lovijo tiste, ki nimajo davčnih blagajn poštimanih, kakor da bi res hoteli loviti tiste, ki utajajo davke.
V bistvu s tem ne počnejo nič koristnega, to je samo za občutek, da se nekaj pač počne.
Tisti, ki je dosedaj delal na črno, bo brez sprememb to počel še naprej.
Kazni za malenkosti, pa pribijajo tistim, ki se trudijo delati po pravilih.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
darkolord ::
@darkolord: V tem, da lahko plačaš kazen zaradi napake v blagajni za katero nisi vedel. Skratka vse si počel v dobri veri in po pravilih pa si vseeno kaznovan...
Kazni za malenkosti, pa pribijajo tistim, ki se trudijo delati po pravilih.
Bullshit. No, lahko bi jih, ampak kolikor vem, kazni pretežno nabijajo ignorantom in nategunom.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
BlaY0 ::
V bistvu s tem ne počnejo nič koristnega, to je samo za občutek, da se nekaj pač počne.
Jah odvisno s kateri strani palice gledaš. Za njih je koristno, ker si s tem kupujejo _čas_ in _mir_. Kruha in iger pač...
Bullshit. No, lahko bi jih, ampak kolikor vem, kazni pretežno nabijajo ignorantom in nategunom.
No, to itak, saj to je bistvo, ampak vmes se pa ujamejo nedolžni. V demokraciji pa vemo kako je s tem...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
M-XXXX ::
Koliko davkov se je letos kaj pobralo? Vem, da je bila cifra za februar nižja kot lani in so se nekaj zgovarjali na trošarine. So že Podatki za marec zunaj?
darkolord ::
Saj vsi tisti, ki imajo trimesečno poročanje, šele zdaj oddajajo obračune za prve tri mesece ... ?
perci ::
Nič se niso zgovarjali na trošarine - nimajo nobene veze z DDV. Dejstvo je, da je bilo v februarju veliko več vračil DDV kot februarja lansko leto, zato je neto izplen malo manjši. Vračila pa nimajo nobene veze z davčnimi blagajnami ampak z investicijami, ki so bile pač povečane. V bistvu bi morali biti veseli, ker to pomeni, da gre podjetjem na boljše.
Ampak nekateri geniji ugotovijo, da to pomeni, da je zaradi davčnih blagajn še več sive ekonomije. Temu se pa res reče intelektualni bankrot.
Ampak nekateri geniji ugotovijo, da to pomeni, da je zaradi davčnih blagajn še več sive ekonomije. Temu se pa res reče intelektualni bankrot.
Invictus ::
No, to itak, saj to je bistvo, ampak vmes se pa ujamejo nedolžni. V demokraciji pa vemo kako je s tem...
Na koncu se izkaže da nedolžni niso tako nedolžni.
Vsak lastnik podjetja je namreč dolžan zagotoviti poslovanje po pravilih za dejavnost. Ni naloga države ali FURSa damu to zagotovi. Čeprav kontrolorji na FURSu in inšpektorji čisto lepo sodelujejo, če imaš z njimi normalen odnos, in tudi kaj narediš.
Drugače so pa oni dolžni po zakonu kršitve sankcionirati, če jih nočeš odpraviti. Je pač to njihova služba.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
Vem. Jaz osebno imam za zdaj s FURS-om samo dobre izkušnje. Razen ta aplikacija za na fon je pa...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
Invictus ::
Vem. Jaz osebno imam za zdaj s FURS-om samo dobre izkušnje. Razen ta aplikacija za na fon je pa...
Lahko bi bila boljša, se strinjam.
Ampak opravlja funkcijo ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
perci ::
Njega ne moti aplikacija (design in delovanje) ampak cel koncept nagradne igre in kao STASI ovaduštva.
Invictus ::
Na drugi strani pa folk pizdi kako lokalni privatniki goljufajo državo, in vse delajo v stilu "keš na roke" in brez računa.
Ta hinavščina naroda je že malo bolana.
Ta hinavščina naroda je že malo bolana.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
Njega ne moti aplikacija (design in delovanje) ampak cel koncept nagradne igre in kao STASI ovaduštva.
V bistvu ne, se pa sprašujem o samih učinkih oziroma potrebnosti tega (še vedno sem mnenja da gre predvsem za koncept "kruha in iger" kaj več pa ne). Po drugi strani je pa malček tudi res, Slovenec bi za dober denar tudi mater zatajil. No, verjetno ne samo Slovenec...
Drugače pa kar se app-a tiče, mislim da sem ene 10 strani nazaj že napisal. Za to kar app opravlja je like ene 20x prevelik in ne razumem zakaj ne podpira starejših inkarnacij Androida od 4.4+.
Blagajna sama je kul, ima pozitivne učinke... od kar je obvezna mi frizer vedno izda račun ;) ampak resno, tu se ne zajebavam.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
solatko ::
Meni je lokalna frizerka vedno dala račun, tudi prej, ko so bile samo navadne davčne blagajne, s programi, ki naj se nebi popravljali.
Tako, da pri njej, se je samo povečal strošek, za nabavo DB in interneta, razlike v poslovanju pa nobene.
Tako, da pri njej, se je samo povečal strošek, za nabavo DB in interneta, razlike v poslovanju pa nobene.
Delo krepa človeka
Furbo ::
Bullshit. No, lahko bi jih, ampak kolikor vem, kazni pretežno nabijajo ignorantom in nategunom.
Zanima me nekaj drugega - gostinc, ki ima dva lokala, je moral plačat kazen, ker je bil za blagajno natakar iz njegove druge gostilne, redno zaposlen in premeščen zato, ker je natakarica zbolela in javila pol ure pred pričetkom šihta.
Serviser, ki ureja blagajno in bi edini lahko vnesel davčno številko natakarja v blagajno pa je bil na terenu izven mesta.
Lastnik je to možno situacijo spregledal in ni zahteval vpis vseh zaposlenih v obe blagajni (sedaj je to že urejeno).
Zanima me, če bi gostinec z ugovorom uspel, glede na to, da gre za njegovega redno zaposlenega delavca v drugem lokalu. Kazen je bila kar visoka (8000EUR/4000EUR), podlaga pa zaposlovanje na črno. Inšpektor je bil totalno nedostopen, ni pristal niti na to, da bi se pogovoril s serviserjem o naročeni spremembi.
A se vam kaj sanja, kakšna kazen je to za eno malenkost?
Država pa zaposluje sužnje, pa ne bo kazni.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Furbo ()
solatko ::
darkolord - Zaradi zaščite osebnih podatkov, ne morem brez dovoljenja lastnika izdati ime lokala, sem pa postavil Perci-ju vprašanje, ker se bo to znalo še dogajat, ko bodo morali lastniki na hitro popolnit personal v primeru nesreče ali nenadne bolezni.
Zbolela natakarica 15 let ni niti enkrat manjkala in šef pač ni računal na to. Sedaj ima v blagajni vse zaposlene, vendar vprašanje še vedno ostaja odprto, za podobne primere v prihodnje. Kolior vem, je tudi polovičko že plačal.
Zgodilo se je to v začetku prejšnjega tedna.
Želim samo splošni odgovor, za podobne primere, nič drugega.
Serviserji niso vedno na dosegu rok lastnika blagajne, sami pa teh podatkov ne morejo vnašati, vsaj na nekaterih vrstah blagajn, ne.
Zbolela natakarica 15 let ni niti enkrat manjkala in šef pač ni računal na to. Sedaj ima v blagajni vse zaposlene, vendar vprašanje še vedno ostaja odprto, za podobne primere v prihodnje. Kolior vem, je tudi polovičko že plačal.
Zgodilo se je to v začetku prejšnjega tedna.
Želim samo splošni odgovor, za podobne primere, nič drugega.
Serviserji niso vedno na dosegu rok lastnika blagajne, sami pa teh podatkov ne morejo vnašati, vsaj na nekaterih vrstah blagajn, ne.
Delo krepa človeka
Zgodovina sprememb…
- spremenil: solatko ()
perci ::
Perci pa pravi, da tak primer, kot ga je navedel solatko, ne obstaja.
Splošni odgovor je pa to, da se na tak način ne kaznuje.
Splošni odgovor je pa to, da se na tak način ne kaznuje.
noraguta ::
Torej, glede porabe RTV naročnine, nimaš težav?
Seveda jih mam tud z bencinskimncentom ibntrošarinam. Zakvabvprašaš?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
perci ::
Zato, ker ima rtv naročnina namensko porabo.
Očitno torej ni v problem v namenskosti ali nenamenskosti ampak v tem, da ti preprosto ne bi plačeval.
Očitno torej ni v problem v namenskosti ali nenamenskosti ampak v tem, da ti preprosto ne bi plačeval.
Mare2 ::
Zato, ker ima rtv naročnina namensko porabo.
Očitno torej ni v problem v namenskosti ali nenamenskosti ampak v tem, da ti preprosto ne bi plačeval.
Perci, zakaj ga prepričuješ? Pač ne bo plačal. Bomo pa mi ostali. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
solatko ::
perci - Potem pa nisi seznanjen z vsem, kar se dogaja na terenu. Ravno tak primer se je zgodil, zato vprašanje, nisem ga pa poslal samo na ST, temveč tudi na Durs in čakam odgovor.
Gostincu je natakarica povedala pol ure pred začetkom šihta, da ji je slabo za bruhanjem in vsem ostalim, ker drugi lokal ni daleč, je lastnik prestavil natakarja iz drugega lokala (redno zaposlen pri njem), je pa res, da je delal, prijavljen na natakarico od dopoldne, če bi vzel šefovo, morda sploh nebi opazili.
Proti večeru je serviser - vzdrževalec blagajne, zadevo saniral in vključil vse zaposlene v obe blagajni.
Problem je v tem, da inšpektor ali carinik, sploh ni hotel poslušati obrazložitev situacije, temveč je samo napisal kazen.
Gostincu je natakarica povedala pol ure pred začetkom šihta, da ji je slabo za bruhanjem in vsem ostalim, ker drugi lokal ni daleč, je lastnik prestavil natakarja iz drugega lokala (redno zaposlen pri njem), je pa res, da je delal, prijavljen na natakarico od dopoldne, če bi vzel šefovo, morda sploh nebi opazili.
Proti večeru je serviser - vzdrževalec blagajne, zadevo saniral in vključil vse zaposlene v obe blagajni.
Problem je v tem, da inšpektor ali carinik, sploh ni hotel poslušati obrazložitev situacije, temveč je samo napisal kazen.
Delo krepa človeka
Invictus ::
perci - Potem pa nisi seznanjen z vsem, kar se dogaja na terenu. Ravno tak primer se je zgodil, zato vprašanje, nisem ga pa poslal samo na ST, temveč tudi na Durs in čakam odgovor.
Gostincu je natakarica povedala pol ure pred začetkom šihta, da ji je slabo za bruhanjem in vsem ostalim, ker drugi lokal ni daleč, je lastnik prestavil natakarja iz drugega lokala (redno zaposlen pri njem), je pa res, da je delal, prijavljen na natakarico od dopoldne, če bi vzel šefovo, morda sploh nebi opazili.
Proti večeru je serviser - vzdrževalec blagajne, zadevo saniral in vključil vse zaposlene v obe blagajni.
Problem je v tem, da inšpektor ali carinik, sploh ni hotel poslušati obrazložitev situacije, temveč je samo napisal kazen.
Če nisi opazil, to ni problem FURSa ... Oni se ukvarjajo s pobiranjem davkov, ne z zaposlovanjem ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
Invictus - Gre za posledico določil davčne blagajne, včasih je bila dovolj pogodba o delu, za katero dotičnega sploh ni zanimalo.
Delo krepa človeka
Invictus ::
Tukaj je pa res dejstvo, da je inšpektor malo pretiraval.
Ampak tudi on mora narediti normo.
Sicer pa ne vemo koliko kršitev je imel gostinec že prej.
Ampak tudi on mora narediti normo.
Sicer pa ne vemo koliko kršitev je imel gostinec že prej.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
BlaY0 ::
Furbo ::
Tega primera ne poznam in bi definitivno moral slišati še drugo stran zgodbe.
Naroči se na Finance in boš lahko vsak dan prebiral, kakšne kretenizme zganjajo razni inšpektorji in kakšne zajebe dela JU na splošno.
Katastrofa.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
perci ::
seveda se primeri, kot si ga solatko opisal, slišijo precej drugače, ko dejansko stanje opiše druga stran
Je pa nekaj res.
Predstavljajte si scenarij, kjer vsak gostinec, ko ga zalotijo (in flagranti), da pri njem dela nekdo, ki ni tam zaposlen, pove solatkovo zgodbico. Zdej, pri Solatku je morda resnična, vendar, če bi jo brez dodatnih argumentov upoštevali, vprašanje kam bi prišli.
Vse to ob pogoju, da solatko govori resnico in da gostinec njemu govori resnico.
Je pa nekaj res.
Predstavljajte si scenarij, kjer vsak gostinec, ko ga zalotijo (in flagranti), da pri njem dela nekdo, ki ni tam zaposlen, pove solatkovo zgodbico. Zdej, pri Solatku je morda resnična, vendar, če bi jo brez dodatnih argumentov upoštevali, vprašanje kam bi prišli.
Vse to ob pogoju, da solatko govori resnico in da gostinec njemu govori resnico.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
perci ::
Aja, solatko, še to. Po kateri podlagi naj bi bil kaznovan za 8000 EUR? Gledam po zakonu pa je ne najdem.
solatko ::
perci - Nekaj okoli zaposlitve na črno, če prav je njegov redno zaposleni delavec. Jaz naloga nisem videl, vem za koga gre, moj dober kolega pa je zadolžen za njegovo blagajno.
Gre za to, da je natakar v rednem delovnem razmerju pri kaznovanem, samo v blagajno ni bil vpisan. Od tistega dne zvečer, ko se je vrnil kolega in stvar uredil, je vse o.k.
Seveda je bila napaka gostinca, vendar se to zna še dogajat, ker pa ne gre za klasično kršitev, zaposlovanja na črno, bi vprašanje lahko koristilo vsem drugim v podobni situaciji.
Na splošno so inšpektorji zelo korektni, tudi nekaj problemov z nepravilnimi internimi akti (kar sploh ni delo serviserjev blagajn), sem kolegu pomagal rešit, da je ob pregledu stranke, zadovoljil njihovim zahtevam, tu pa se je od njegovih strank, prvič zalomilo.
Kolega blagajne rihta že več kot 30 let. Jaz sem mu pri tem pomagal na računalniškem področju - intrenet, certifikati,... saj je to področje za njega čisto novo.
Nekajkrat sva v času instaliranja blagajn tudi neposredno razlagala inšpektorjemm, zakaj ne morejo bit blagajne tako hitro priklopljene in so stvari upoštevali.
Bili so problemi tako z internetnimi operaterji, še več pa z računovodji, ki tudi certifikata niso znali poslati v pravilni obliki, po navadi so poslali nalog za prevzem, telo pa so izgubili ali pa so poslali certifikat, brez gesla, kar zopet ni bilo uporabno.
Skratka problemov na terenu kolikor hočeš, s tem, da so vsi zganjali paniko in še tako oteževali delo.
Zdaj je to mimo in samo tu in tam še uredimo kakšno malenkost, kot so interni akt, katerega bi morali računovodje pripraviti že do 2.1.2016, pa jih večina spoloh ni vedela za kaj gre.
Danes sem popravil en akt, ki je bil naslovljen na Janez Novak in DŠ 12345678 - osnutek iz e-davkov, naprej pa naslov lokala pravi, brez katastrskih podatkov (za blagajno sem jih pridobil iz prostor.si), brez oznak blagajne in šimel do konca z J.N. v podpisu. Smeha kolikor hočeš, tako iz najine strani, kot strani inšpektoric, saj je tudi njima bilo jasno, da je uporabnik naročil, plačal in ni dobil željenega, pred zakonom pa odgovarja on.
Problem je, da uporabniki niti ne vedo kaj vse rabijo, drago pa plačujejo računovodje, ki pa za nič ne odgovarjajo.
Če blagajna ne bo v redu funkcionirala, bo plačal kolega, če pa je do blagajne pripeljan napačno zasnovan internet (če prav je pri izvajalcu bila podana prava zahteva) ali neustreze interni akt, pa bo plačal lastnik lokala, če prav nič kriv.
Je pa res, da je bil uradni rok za izvedbo, veliko prekratek - hrvatje so imeli za enostransko sporočanje 6 + 6 mesecev, pri nas pa dober mesec, večino blagajn pa zahteva cca 1uro dela v delavnici in vsaj pol ure na terenu, če je vse v redu, pa smo po nekod samo internet urejali 2 uri in več.
Gre za to, da je natakar v rednem delovnem razmerju pri kaznovanem, samo v blagajno ni bil vpisan. Od tistega dne zvečer, ko se je vrnil kolega in stvar uredil, je vse o.k.
Seveda je bila napaka gostinca, vendar se to zna še dogajat, ker pa ne gre za klasično kršitev, zaposlovanja na črno, bi vprašanje lahko koristilo vsem drugim v podobni situaciji.
Na splošno so inšpektorji zelo korektni, tudi nekaj problemov z nepravilnimi internimi akti (kar sploh ni delo serviserjev blagajn), sem kolegu pomagal rešit, da je ob pregledu stranke, zadovoljil njihovim zahtevam, tu pa se je od njegovih strank, prvič zalomilo.
Kolega blagajne rihta že več kot 30 let. Jaz sem mu pri tem pomagal na računalniškem področju - intrenet, certifikati,... saj je to področje za njega čisto novo.
Nekajkrat sva v času instaliranja blagajn tudi neposredno razlagala inšpektorjemm, zakaj ne morejo bit blagajne tako hitro priklopljene in so stvari upoštevali.
Bili so problemi tako z internetnimi operaterji, še več pa z računovodji, ki tudi certifikata niso znali poslati v pravilni obliki, po navadi so poslali nalog za prevzem, telo pa so izgubili ali pa so poslali certifikat, brez gesla, kar zopet ni bilo uporabno.
Skratka problemov na terenu kolikor hočeš, s tem, da so vsi zganjali paniko in še tako oteževali delo.
Zdaj je to mimo in samo tu in tam še uredimo kakšno malenkost, kot so interni akt, katerega bi morali računovodje pripraviti že do 2.1.2016, pa jih večina spoloh ni vedela za kaj gre.
Danes sem popravil en akt, ki je bil naslovljen na Janez Novak in DŠ 12345678 - osnutek iz e-davkov, naprej pa naslov lokala pravi, brez katastrskih podatkov (za blagajno sem jih pridobil iz prostor.si), brez oznak blagajne in šimel do konca z J.N. v podpisu. Smeha kolikor hočeš, tako iz najine strani, kot strani inšpektoric, saj je tudi njima bilo jasno, da je uporabnik naročil, plačal in ni dobil željenega, pred zakonom pa odgovarja on.
Problem je, da uporabniki niti ne vedo kaj vse rabijo, drago pa plačujejo računovodje, ki pa za nič ne odgovarjajo.
Če blagajna ne bo v redu funkcionirala, bo plačal kolega, če pa je do blagajne pripeljan napačno zasnovan internet (če prav je pri izvajalcu bila podana prava zahteva) ali neustreze interni akt, pa bo plačal lastnik lokala, če prav nič kriv.
Je pa res, da je bil uradni rok za izvedbo, veliko prekratek - hrvatje so imeli za enostransko sporočanje 6 + 6 mesecev, pri nas pa dober mesec, večino blagajn pa zahteva cca 1uro dela v delavnici in vsaj pol ure na terenu, če je vse v redu, pa smo po nekod samo internet urejali 2 uri in več.
Delo krepa človeka
[D]emon ::
solatko spet prodaja svoje pravljice
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.
Furbo ::
No tisti akti so spet sami sebi namen, oziroma samo zato, da se lahko računa folku.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Invictus ::
Je pa res, da je bil uradni rok za izvedbo, veliko prekratek - hrvatje so imeli za enostransko sporočanje 6 + 6 mesecev, pri nas pa dober mesec, večino blagajn pa zahteva cca 1uro dela v delavnici in vsaj pol ure na terenu, če je vse v redu, pa smo po nekod samo internet urejali 2 uri in več.
Mislim, da se je o tem govorilo dovolj dolgo, da je lahko vsak prodajalec blagajn zadevo implementiral v pravem času in jo tudi namestil pri strankah.
Dostikrat pa so stranke odlašale do konca, do božiča ponavadi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
solatko ::
Itak vsi čakajo zadnji trenutek in zgodilo se je to, da enostavno ni bilo za dobit željenih blagajn, vzdrževalcev je bilo za tolikšno število občutno premalo, ne moreš pa za enkratno akcijo zaposlit dodatno število, saj morajo biti usposobljeni in tega pač ne more vsak delat, k paniki so pripmogla javna sredstva obveščanja, o takojšnjih izrekih, sorazmerno visokih kazni (vemo vsi, da se ni kaznovalo, razen tistih, ki po 15.1. še certifikata niso dvignili), ampak panika je bila sprožena in postavljalcem blagajn so pregorevali telefoni.
Kolegu je januarja telefon zvonil na 2 minuti in vsak je želel takoj, saj mu baje inšpektorji že pišejo kazen.
Samo dva primera v Kočevju in Ribnici je stanka dala na telefon inšpektorja zato, da mu je obrazložil, da stranka ima normalno davčno blagajno, na katero se ne da goljufat, da pa pač še ni povezana, ker stranki niti še nista imeli internetnega priključka, niti ni bilo iz D, vmesnikov, ki so bili potrebni za povezavo blagajne in interneta.
Ko sta slišala, da bo v enem mesecu zadeva urejena, sta zadovoljna s pojasnilom, lokal zapustila.
Največji problem je bil, da nemški partner ni mogel dostaviti toliko vmesnikov in blagajn, ker so bili prazniki, tudi programerji niso uspeli v tako kratkem času urediti programsko opremo po navodilih FURS-a, pa tudi blagajn niso mogli naredit toliko, kolikor bi jih slovenski uporabniki kupili od 15. decembra dalje.
Programsko opremo smo morali tako pri vseh strankah nadgraditi, saj ni bilo ne storno ukaza, niti vračila niso delovala, odlično pa je delovalo potrjevanje računov, kar je bilo pomembno za FURS.
No pa pustimo to, akcija se je iztekla v redu, sedaj so skoraj vsi že na FURS-u, popravlja se samo še določene nastavitve in predvsem neustrezne interne akte.
Se pa kažejo ravno problemi z vnašanjem delavcev v blagajne, saj večinoma stranke ne morejo tega početi same, saj bi lahko počele tudi kaj nedovoljenega, če bi se jim omogočil samostojni vnos delavcev in njihovih DŠ.
To zadevo sicer programer v Nemčiji poizkuša urediti in verjetno v nekaj mesecih tudi to ne bo več problem, trenutno pa je, če pride do nadomeščanja z osebo, ki ni vpisana v blagajno.
Kolegu je januarja telefon zvonil na 2 minuti in vsak je želel takoj, saj mu baje inšpektorji že pišejo kazen.
Samo dva primera v Kočevju in Ribnici je stanka dala na telefon inšpektorja zato, da mu je obrazložil, da stranka ima normalno davčno blagajno, na katero se ne da goljufat, da pa pač še ni povezana, ker stranki niti še nista imeli internetnega priključka, niti ni bilo iz D, vmesnikov, ki so bili potrebni za povezavo blagajne in interneta.
Ko sta slišala, da bo v enem mesecu zadeva urejena, sta zadovoljna s pojasnilom, lokal zapustila.
Največji problem je bil, da nemški partner ni mogel dostaviti toliko vmesnikov in blagajn, ker so bili prazniki, tudi programerji niso uspeli v tako kratkem času urediti programsko opremo po navodilih FURS-a, pa tudi blagajn niso mogli naredit toliko, kolikor bi jih slovenski uporabniki kupili od 15. decembra dalje.
Programsko opremo smo morali tako pri vseh strankah nadgraditi, saj ni bilo ne storno ukaza, niti vračila niso delovala, odlično pa je delovalo potrjevanje računov, kar je bilo pomembno za FURS.
No pa pustimo to, akcija se je iztekla v redu, sedaj so skoraj vsi že na FURS-u, popravlja se samo še določene nastavitve in predvsem neustrezne interne akte.
Se pa kažejo ravno problemi z vnašanjem delavcev v blagajne, saj večinoma stranke ne morejo tega početi same, saj bi lahko počele tudi kaj nedovoljenega, če bi se jim omogočil samostojni vnos delavcev in njihovih DŠ.
To zadevo sicer programer v Nemčiji poizkuša urediti in verjetno v nekaj mesecih tudi to ne bo več problem, trenutno pa je, če pride do nadomeščanja z osebo, ki ni vpisana v blagajno.
Delo krepa človeka
Mare2 ::
Se pa kažejo ravno problemi z vnašanjem delavcev v blagajne, saj večinoma stranke ne morejo tega početi same, saj bi lahko počele tudi kaj nedovoljenega, če bi se jim omogočil samostojni vnos delavcev in njihovih DŠ.
To zadevo sicer programer v Nemčiji poizkuša urediti in verjetno v nekaj mesecih tudi to ne bo več problem, trenutno pa je, če pride do nadomeščanja z osebo, ki ni vpisana v blagajno.
Kaj pa imate to zaene blagajne, ki niti osnovnih stvari ne omogočajo?
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
MadMicka ::
solatko, ne se hecat, itak da so stranke tiste, ki lahko vnašajo notri delavce, ki delajo na blagajni.
Kaj hočeš, da bi jim za vsak vnos novega delavca računal
In tak vnos imena in priimka ter DŠ, to je stvar ene minute, tako da je popolnoma brezpredmetno tisto tvoje vprašanje, ki si ga poslal na FURS. Pač ne zagotavljate programa, kot bi ga morali.
Kaj hočeš, da bi jim za vsak vnos novega delavca računal
In tak vnos imena in priimka ter DŠ, to je stvar ene minute, tako da je popolnoma brezpredmetno tisto tvoje vprašanje, ki si ga poslal na FURS. Pač ne zagotavljate programa, kot bi ga morali.
Mare2 ::
solatko, ne se hecat, itak da so stranke tiste, ki lahko vnašajo notri delavce, ki delajo na blagajni.
Kaj hočeš, da bi jim za vsak vnos novega delavca računal
In tak vnos imena in priimka ter DŠ, to je stvar ene minute, tako da je popolnoma brezpredmetno tisto tvoje vprašanje, ki si ga poslal na FURS. Pač ne zagotavljate programa, kot bi ga morali.
To je finta, ko lahko strankam zaračunajo "vzdrževanje" ali pa posamične storitve. Bedno je tako početje. Podobno je pri programih za računovodstvo.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Furbo ::
Se pa kažejo ravno problemi z vnašanjem delavcev v blagajne, saj večinoma stranke ne morejo tega početi same, saj bi lahko počele tudi kaj nedovoljenega, če bi se jim omogočil samostojni vnos delavcev in njihovih DŠ.
Stranka ne zna vnesti imena in priimka, pa davčne? Kaj imaš opice za stranke?
Kaj nedovoljenga bi pa lahko vnesli?
Podatke in davčno od nekoga, ki tam ni uradno zaposlen? Lahko, potem bi pa takoj priletela kazen, ko bi račun s takimi podatki romal na davčno.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
aversario ::
Nisem zihr če je prava tema, vseeno me zanima kje lahko zloadam aplikacijo za android razen na Google Play/Store?
Mare2 ::
Kaj nedovoljenga bi pa lahko vnesli?
Podatke in davčno od nekoga, ki tam ni uradno zaposlen?
To bi se lahko zgodilo tudi, če bi podatke vnesel Solatko. Fora je v zaslužku Solatkota, sicer gre lahko na zavod. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Furbo ::
Zvito. Najbolje, da se še spreminjanje wallpaperjev in screensaverjev dovoli samo serviserjem.
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Mare2 ::
Zvito. Najbolje, da se še spreminjanje wallpaperjev in screensaverjev dovoli samo serviserjem.
Pol pa še rečeš, da v Nemčiji nekaj urejajo glede tega in še niso rešili, torej, da stranke čimdlje ostanejo pri tebi (njemu). :)
Jaz sem zavarovalni zastopnik svoje agencije in družbenik in zastopnik. Za vse tri zavarovalnice lahko urejam in dodajam vse v zvezi ... da ne bom vsega tipkal. Seveda pa vem, da sem odgovoren za pravilnost. Tega dela ne bi zaupal solatkotu podobnim. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Mare2 ::
Ste se pa spravli na solatkota :).
Perci, saj veš, kolikšna naj bi bila cena davčne blagajne po informacijah DURSa. Prodajalci in programerji pa so kot "zver" planili po "zavezancih za davčne blagajne". Za marsikatero manjše podjetje je bil ta realen "zverinski" strošek prevelik.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Mare2 ()
Invictus ::
Če smo čisto pošteni, je uvedba davčnih blagajn potrebovala samo komunikacijski del po standardih FURSa.
Da razvijalci iz tega delajo tak halo, je pač realno stanje firm na blagajniškem področju,ki jim manjka malo znanja ali pa so zaspale v razvoju.
Updataš obstoječe blagajne in zagotoviš internet priključek.
Oz. bi šel naročnik na Simobil ali Telemach blagajno, kjer bi dobil tablico, tiskalnik in 3G povezavo za 20 EUR/mesec.
So pač izkoristili zadeve za svoj profit, krivdo za visok račun pa prevalili na FURS.
Kako lahko danes vzdržuješ programsko opremo brez internetne povezave, mi pa tudi ni jasno. Komu se pa ljubi vsesti v avto in iti do stranke, če ni treba ?!?!?!
Da razvijalci iz tega delajo tak halo, je pač realno stanje firm na blagajniškem področju,ki jim manjka malo znanja ali pa so zaspale v razvoju.
Updataš obstoječe blagajne in zagotoviš internet priključek.
Oz. bi šel naročnik na Simobil ali Telemach blagajno, kjer bi dobil tablico, tiskalnik in 3G povezavo za 20 EUR/mesec.
So pač izkoristili zadeve za svoj profit, krivdo za visok račun pa prevalili na FURS.
Kako lahko danes vzdržuješ programsko opremo brez internetne povezave, mi pa tudi ni jasno. Komu se pa ljubi vsesti v avto in iti do stranke, če ni treba ?!?!?!
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Davčne blagajne (strani: 1 2 3 4 … 24 25 26 27 )Oddelek: Programiranje | 333524 (73527) | Macketina |
» | Davčna blagajna za društvo (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 24710 (9074) | Kosek1 |
» | online davčne blagajne - plagiat hrvaških?Oddelek: Loža | 10272 (8822) | Matako |
⊘ | Davčne blagajne (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Programska oprema | 79696 (70760) | Mavrik |