» »

Menjava zavornih ploščic, paken in mogoče tudi diskov

Menjava zavornih ploščic, paken in mogoče tudi diskov

negotiator ::

Pozdrav!

Nekaj časa mi že rahlo škripajo diski pri zaviranju, pred nekaj dnevi pa je še boben začel ropotat (zadaj) pri zaviranju. Piskanje naj bi se pojavilo, ko so ploščice že na koncu, tako da so najbrž res na koncu, če piska? Ropotanje/drgnjenje, ki ga je slišati iz bobna, pa najbrž nakazuje na izrabljene pakne? Diske pa bi zamenjal, ker so očitno zviti (pri zaviranju se avto "trese" ali vibrira, pri višjih hitrostih pa se precej zatrese tudi volan, ko zaviram). Prejšnjemu lastniku avta očitno ni bilo mar, kaj počne z njim. Skratka, zanima me okvirna cena (material + delo) vsega skupaj oz. posameznega dela.

Hvala za odgovor. LP
All easy problems have already been solved.

steev ::

Avto je pa kater?
:|

menjalnik ::

Menjat moraš komplet zavore:)Na pamet bi rekel nekih 200€..seveda odvisno od avta zdaj no in ali so hlajeni itd.

negotiator ::

Aha, sem pozabil omenit... Suzuki Baleno, l. 2000 4WD
All easy problems have already been solved.

shmandi ::

menjalnik je izjavil:

Menjat moraš komplet zavore:)Na pamet bi rekel nekih 200€..seveda odvisno od avta zdaj no in ali so hlajeni itd.

Komplet zavore?? Torej tudi čeljusti, cilindre, napeljave...?

menjalnik ::

Mislil sem diske in ploščice... Če se menja še zavorno olje pa ne bo nič narobe

SambaShare ::

Na hitro iz autoteilemann.de, recimo da vzameš srednje kvalitetno robo:
pakne ATE 2x 16EUR
ploščice ATE 24EUR
disk ATE 2x 37EUR
zavorno olje 10EUR

Pride ~130EUR, z delom ugibam da okrog 200EUR.

Zgodovina sprememb…

mat xxl ::

negotiator je izjavil:

Aha, sem pozabil omenit... Suzuki Baleno, l. 2000 4WD



Dober si, da upaš z varnostno tako problematičnim avtom sploh na cesto. Poglej si malo krash teste.

737 ::

Evropski crash testi so "kuhna." Podobno kot avto leta, poraba goriva, občasno testi gum, emisije... Treba je seveda pomagati domači proizvodnji.

negotiator ::

mat xxl je izjavil:

negotiator je izjavil:

Aha, sem pozabil omenit... Suzuki Baleno, l. 2000 4WD



Dober si, da upaš z varnostno tako problematičnim avtom sploh na cesto. Poglej si malo krash teste.


Ne vem, kaj misliš s tem? Crash testa za moj model pa nisem našel na youtubu, samo za 1998 letnik, ki nima niti airbagov... Kakorkoli že, tudi najvarnejši avti ti ne pomagajo, ko je hitrost dovolj visoka. Pa, če misliš z "varnostno problematičnim" na zavore, sem bil pred nekaj dnevi na tehničnem in vse zagrabi, kot mora, le da so ploščice in to že pri koncu - kar se ščasoma zgodi pri vsakem avtu.
All easy problems have already been solved.

negotiator ::

737 je izjavil:

Evropski crash testi so "kuhna." Podobno kot avto leta, poraba goriva, občasno testi gum, emisije... Treba je seveda pomagati domači proizvodnji.


Tako je... Hitro se kaj priredi. Tako, kot volkswagnove emisije - ko je firma že obsedena z zavajanjem kupcev, z nekimi neverjetnimi napredki z vseh tehničnih vidikov, ki so seveda fake. Tako, kot 8gb ključki z ebaya, ki se "izdajajo" za 1tb, ko jih priklopiš na pc...
All easy problems have already been solved.

shmandi ::

mat xxl je izjavil:

negotiator je izjavil:

Aha, sem pozabil omenit... Suzuki Baleno, l. 2000 4WD



Dober si, da upaš z varnostno tako problematičnim avtom sploh na cesto. Poglej si malo krash teste.


Hja, pred 15 leti si bil pa gospod, če si imel tak avto.

jalovec09 ::

Zadaj menjaš pakne, cilindrčka in fedrčke, bobne se pobrusi in pogleda, če niso flekasti.
Sprednje zavore če tresejo so zviti diski, vrži dol, menjaš še ploščice in vse je treba temeljito spucat in namazat, če to ne storiš bo zaprijel ploščice/disk, se pregreje in lahko spet menjavaš. Podrejat predrago.
Lahko brez težav tudi sam menjaš sprednje diske. Za zadnje pakne pa težko, ker se zna zgodit, da narobe sestaviš.
Lahko so pakne še dobre, pa spucaš in zdrgneš rob bobna.
Kak dol dobit boben vrjetno samo s kladivom, če pa je kajlica jo spustiš dol, da grejo skupaj pakne. Vse to sm že delal.

krneki0001 ::

Če je zadaj začelo ropotat, pomeni, da so pakne zanič, ker železo na železo drsa. Menjava paken ni draga zadeva.

Spredaj lahko trese, ker imaš dvobatne čeljusti in je en batek zarustal, pa ne gre nazaj v prvotno pozicijo. Menjaj vse batke, gumice, diske in ploščice.

Če imaš možnost pojdi na zavorni servis. Priporočam enga ata, ki zna res vse poštimat. Ljubljana Vič, zraven merkurja (prvi, najbližji merkurju, ker sta tam dva) je servis, za njim (v isti stavbi, samo zadaj moraš it) pa ima en ata delavnico, kjer obnavlja čeljusti in popravlja vse take zadeve. Ata res obvlada, ker je še stara šola in naredi tako kot je treba, pa ni drag. In naj pregleda pa porihta vse skupaj, da imaš mir.


Avto je pa dovolj dober da bo zdržal še nekaj časa, samo mašini na vsakih 10k kilometrov vedno privošči novo olje in to kvalitetno, pa bo avto delal še dolgo.

Mavrik ::

shmandi je izjavil:

mat xxl je izjavil:

negotiator je izjavil:

Aha, sem pozabil omenit... Suzuki Baleno, l. 2000 4WD



Dober si, da upaš z varnostno tako problematičnim avtom sploh na cesto. Poglej si malo krash teste.


Hja, pred 15 leti si bil pa gospod, če si imel tak avto.


Pred 15 leti je tudi na cestah umrlo 2x toliko ljudi kot dandanes.
The truth is rarely pure and never simple.

jalovec09 ::

Ha, pred 15 leti smo dirkal po cesti, ma ne dirkal, avto je šu po luftu, danes so za vsakim ovinkom redarji, radar, mamo enga v občini Horjul.

msjr ::

Pa predvsem je več avtocest kot takrat.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bobnaste vs diskaste zavore (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10513246 (8953) -valvoline-
»

"Top šajtrga" za eno študentsko plačo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11713770 (10525) WizzardOfOZ
»

Zadnje zavore (pakne)

Oddelek: Na cesti
243975 (1765) hator
»

15let+ star rabljen avto

Oddelek: Na cesti
453674 (2517) zobnik
»

Pregrete zavore (dim) (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6015988 (14040) zk_eu

Več podobnih tem