Forum » Igre » Escape from Tarkov
Escape from Tarkov
PugPlug ::
Igra bo prešla v open beta pred koncem letošnjega leta, izid pa je predviden v 2018.
-------------------------------------------------------------
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PugPlug ()
PugPlug ::
Lepo napisano, čeprav mi je malo žal, da ni navedenih tehničnih težav, ki jih igra ima. Recimo tudi na GTX 1080 na odprtih mapah in precej znižanih nastavitvah FPS-ji padajo pod 60 (govorimo FHD in low nastavitve). Tukaj je še velikanska težava, ki naj bi jo v kratkem odpravili, ker se že od začetka bete pojavlja abnormalen download/upload, ki dosega 2.5/0.8 mbit/s in to pri do 12 igralcih. (še pri B1 pri 64 igralcih ne preseže 0.5/0.2) , kar je vsaj po mojem mnenju nedopustno in hitro nastopijo težave pri vseh, ki na voljo nimamo optike.
Še ena izmed večjih težav je draw distance trave, ki se po nekaj 10 metrih ne izrisuje več in dejansko je na daleč tarča vidna fantastično in bolje, kot če se nahaja v bližini.
Tudi sam ravno izdelujem opis, prilepim, ko bo dokončan :) .
Še ena izmed večjih težav je draw distance trave, ki se po nekaj 10 metrih ne izrisuje več in dejansko je na daleč tarča vidna fantastično in bolje, kot če se nahaja v bližini.
Tudi sam ravno izdelujem opis, prilepim, ko bo dokončan :) .
-------------------------------------------------------------
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PugPlug ()
mastazeko ::
A se s standard edition da shajati z velikostjo stasha? Me mika špil sam ne vem a mi bo všeč al ne. Zdj 75€+ dajat za špil pa refunda ni, mi ja pa tud mal mimo.
Seljak ::
Ta cena je res ubijalska. Me prav zanima koliko igralcev so pridobili oz. kako so kaj public serverji obiskani?
Leprechaun ::
Sam imam standardno verzijo in je kar problem, čeprav če nisi ravno horder in dejansko uporabljaš stvari še gre. Bo pa mogoče z in game denarjem kupiti dodaten prostor, ne vem pa, kdaj bo ta funkcionalnost dodana - ali že v beti ali šele ob izidu.
*************************************************************
lonewolf_ ::
Popust se sešteva, če se vzame več kopij hkrati. Se pravi, za 4 kopije imaš potem 45%. Ena kopija je potem 22,39€ + davek + paypal dajatev... bo prišlo pod 30€ ?
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
lonewolf_ ::
Če se kupijo 4 kopije standard edicije, pride slabih 115€, kar pomeni, da je ena kopija ~29€. Z davkom in vsem. Zelo solidna cena, če mene vprašaš.
Od julija igram in mi ni žal, da sem vzel kopijo... bolj kot ne sedaj razmišljam, da bi še nadgradil.
Od julija igram in mi ni žal, da sem vzel kopijo... bolj kot ne sedaj razmišljam, da bi še nadgradil.
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Seljak ::
Kaj pa bi počel z štirimi kopijami? Jih prodajal?
Kljub "popustu" igre še ne bom nabavil, ker ne kupujem (več) iger,ki še niso dokončane oz so v neki open,closed, beta ali kakršni koli verziji.
Kljub "popustu" igre še ne bom nabavil, ker ne kupujem (več) iger,ki še niso dokončane oz so v neki open,closed, beta ali kakršni koli verziji.
PugPlug ::
Evo, še naš opis ;) . Se pa približuje nova posodobitev, kjer bo dodan Glock in kompleksnejše sortiranje shrambe. Po besedah razvijalcev bo igra dosegla fazo open beta, še pred koncem leta
https://gaming.si/2017/12/06/predogled-...
https://gaming.si/2017/12/06/predogled-...
-------------------------------------------------------------
ahac ::
Is Escape From Tarkov Pay to Win?
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
oo7 ::
Evo, še naš opis ;) . Se pa približuje nova posodobitev, kjer bo dodan Glock in kompleksnejše sortiranje shrambe. Po besedah razvijalcev bo igra dosegla fazo open beta, še pred koncem leta
https://gaming.si/2017/12/06/predogled-...
Dober opis :)
PugPlug ::
Is Escape From Tarkov Pay to Win?
Dejansko ni Pay to Win, ker imamo igralci bolj kot ne enake možnosti. Morda so na samem začetku na nekoliko boljšem tisti, ki prejmejo dobro opremo, vendar se že po kakšnem uspešnem pohodu to spremeni. Je pa res, da s pištolo ni priporočljivo jurišati na polno oboroženega in opremljenega igralca. Potem pa je vse odvisno od velikosti testisov :) - boljšo opremo, kot prineseš, več možnosti imaš za preživetje. Sam imam sicer press enačico, ima pa kolega standardno in edina razlika je v tem, da njemu zmanjkuje prostora. Ima pa arsenal orožja, ki bi mu ga zavidal tudi kakšen top igralec. Za odpravo slednjega so nedavno v posodobitvi dodali različne kovčke, v katere lahko spraviš tudi do 5x več stvari, kot bi jih sicer, so pa kar dragi.
Če kdo želi igro preizkusite mi naj javi, lahko posodim svoj račun, ker do wipa več ne bom igral kaj veliko, sedaj, ko je opis za mano :) .
-------------------------------------------------------------
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PugPlug ()
Noynac ::
Danes sem kupil tole zadevo čeprav nisem nikoli igral pvp iger razen the division ampak tam se pvp komot izogneš. Factory je zame osebno mapa ki je ne morem igrat medtem pa je woods odlična mapa ko enkrat dobiš orientacijo. Sicer nisem niti enkrta preživel ampak sem v igranju vseeno užival. Bi bil pa vesel vsakega nasveta za začetnika v tej igri in totalnega nooba kar se tiče pvp iger :)
kozmy ::
Danes sem kupil tole zadevo čeprav nisem nikoli igral pvp iger razen the division ampak tam se pvp komot izogneš. Factory je zame osebno mapa ki je ne morem igrat medtem pa je woods odlična mapa ko enkrat dobiš orientacijo. Sicer nisem niti enkrta preživel ampak sem v igranju vseeno užival. Bi bil pa vesel vsakega nasveta za začetnika v tej igri in totalnega nooba kar se tiče pvp iger :)
https://www.youtube.com/results?search_...
oo7 ::
Escape from Tarkov beta will showcase a new map, as Battlestate reveals the roadmap for 2018
https://www.vg247.com/2018/03/02/escape...
https://www.vg247.com/2018/03/02/escape...
Shadow666 ::
Špil je zajeban v nulo ... igranje v miru oz z ornk slušalkami obvezno . Če imaš folk za igrat je super, če si sam, je vaja za srce in pritisk. Jaz v factoryu obstojim,ker je vsak hrup lahko smrt :D Meni je špil bolan, ni pa za sproščanje. Woodsi so najljubši, factory pa najboljši za hitre rune in gear. Priporočam samo tistim, ki so za HC streljačine ne pa CoD in run and gun varjante ker tukaj tako ne dosežeš nič.
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A
oo7 ::
Špil je zajeban v nulo ... igranje v miru oz z ornk slušalkami obvezno . Če imaš folk za igrat je super, če si sam, je vaja za srce in pritisk. Jaz v factoryu obstojim,ker je vsak hrup lahko smrt :D Meni je špil bolan, ni pa za sproščanje. Woodsi so najljubši, factory pa najboljši za hitre rune in gear. Priporočam samo tistim, ki so za HC streljačine ne pa CoD in run and gun varjante ker tukaj tako ne dosežeš nič.
To še vedno beta ?
Rokomah ::
Jest tole igram že od začetka in opažam, da razvijalci poskušajo v zadnjem letu vse skupaj čim bolje optimizirati.
Na začetku je bil recimo Custom mapa veliko bolj enostavna za končat, danes skoraj nemogoče :). Res pa je, da so tudi playerji bolje natrenirani.
Skratka, Escape from Tarkov je vrhunska simulacija (ni streljačina kot nekateri zgrešeno pišejo). Po mojem mnenju veliko boljša od ARMA3, veliko bodo pa še naredili.
Trenutno so vse igralne mape ločene, na koncu bo to vse združeno v eno samo veliko igralno polje. Takrat bo bolj prišlo do izraza tudi dehidracija, hrana, prva pomoč in vse drugo kar je že sedaj, vendar zaradi manjših map ne pride tiliko do izraza.
Vse skupaj je zelo hard core in tisti ki se odločate za igranje vedite da ni enostavno preživeti. Potrebno je kar nekaj stvari naštudirati, seveda pa pristopati maximalno taktično, drugače ne bo šlo.
Na začetku je bil recimo Custom mapa veliko bolj enostavna za končat, danes skoraj nemogoče :). Res pa je, da so tudi playerji bolje natrenirani.
Skratka, Escape from Tarkov je vrhunska simulacija (ni streljačina kot nekateri zgrešeno pišejo). Po mojem mnenju veliko boljša od ARMA3, veliko bodo pa še naredili.
Trenutno so vse igralne mape ločene, na koncu bo to vse združeno v eno samo veliko igralno polje. Takrat bo bolj prišlo do izraza tudi dehidracija, hrana, prva pomoč in vse drugo kar je že sedaj, vendar zaradi manjših map ne pride tiliko do izraza.
Vse skupaj je zelo hard core in tisti ki se odločate za igranje vedite da ni enostavno preživeti. Potrebno je kar nekaj stvari naštudirati, seveda pa pristopati maximalno taktično, drugače ne bo šlo.
Invictus ::
Zgleda rabim novo škatlo za igrice .
Skoraj dostojen naslednik Stalkerja...
Skoraj dostojen naslednik Stalkerja...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Rokomah ::
Nekaj tipsov...
Factory mapa je najtežja in jo odsvetujem začetnikom, ker boste hitro zafrustrirani ;)
Se pa na tej mapi lahko lepo nabira oprema na sledeči način:
- izbereš SCAVse in greš v Factory mapo
- se čimbolj držiš AI SCAVsev (dokler ne streljaš nanje so ti zavezniki) in poskušaš priti v sobo kjer je EXIT.
- v bližini EXITa iščeš trupla, ki imajo dobro opremo in hkrati paziš da te ne killajo player SCAVsi.
- ko najdeš truplo z dobro opremo čim hitreje lutaš in bežiš na EXIT.
To ni elegantna taktika, je pa taktika, kjer lahko slabši player nabere dost opreme za prodajo ali uporabo na kakšni lažji mapi.
Vseeno bo v tem načinu razmerje neuspeh/uspeh nekje 2:1. Najbolj "nesramni" so player SCAVsi, ki te hitro killajo zato se poskušaj držati AI SCAVse, če jih boš prepoznal.
Po mojem mneju je najboljša mapa Shoreline, pa ne zato ker bi bilo kaj lažje ampak zato, ker je največja in se lažje skriješ. Samo priti do EXIT pointa ni uspeh, ker ne "zaslužiš" nič. Moraš killat ali lutat, drgač ni napredovanja ali dobička. Ker je to večja mapa in je run time nekje 1h lahko pride že do dehidracije zato si nujno nabavi nekaj pijače.
Custom mapa je precej hard-core in jo povprečni igralec težko zaključi. Odsvetujem začetnikom.
Woods mapa je nekje vmes. Priporočeno je da že nekaj znaš in da imaš vsaj povprečno opremo. AI SCAVsi so kr zoprni, playerji pa še bolj.
Pa vendar se da končati to mapo tudi če si povprečen igralec.
Za čiste začetnike priporočam off-line mode, da se vsaj malo spozna z mapami in načinom igranja, drugače ne boš preživel.
Splošno gledano je ESCAPE FROM TARKOV odlična igra, ki postaja vse boljša. Je tudi zelo težka in zahteva precej treninga, da na koncu preživiš.
Factory mapa je najtežja in jo odsvetujem začetnikom, ker boste hitro zafrustrirani ;)
Se pa na tej mapi lahko lepo nabira oprema na sledeči način:
- izbereš SCAVse in greš v Factory mapo
- se čimbolj držiš AI SCAVsev (dokler ne streljaš nanje so ti zavezniki) in poskušaš priti v sobo kjer je EXIT.
- v bližini EXITa iščeš trupla, ki imajo dobro opremo in hkrati paziš da te ne killajo player SCAVsi.
- ko najdeš truplo z dobro opremo čim hitreje lutaš in bežiš na EXIT.
To ni elegantna taktika, je pa taktika, kjer lahko slabši player nabere dost opreme za prodajo ali uporabo na kakšni lažji mapi.
Vseeno bo v tem načinu razmerje neuspeh/uspeh nekje 2:1. Najbolj "nesramni" so player SCAVsi, ki te hitro killajo zato se poskušaj držati AI SCAVse, če jih boš prepoznal.
Po mojem mneju je najboljša mapa Shoreline, pa ne zato ker bi bilo kaj lažje ampak zato, ker je največja in se lažje skriješ. Samo priti do EXIT pointa ni uspeh, ker ne "zaslužiš" nič. Moraš killat ali lutat, drgač ni napredovanja ali dobička. Ker je to večja mapa in je run time nekje 1h lahko pride že do dehidracije zato si nujno nabavi nekaj pijače.
Custom mapa je precej hard-core in jo povprečni igralec težko zaključi. Odsvetujem začetnikom.
Woods mapa je nekje vmes. Priporočeno je da že nekaj znaš in da imaš vsaj povprečno opremo. AI SCAVsi so kr zoprni, playerji pa še bolj.
Pa vendar se da končati to mapo tudi če si povprečen igralec.
Za čiste začetnike priporočam off-line mode, da se vsaj malo spozna z mapami in načinom igranja, drugače ne boš preživel.
Splošno gledano je ESCAPE FROM TARKOV odlična igra, ki postaja vse boljša. Je tudi zelo težka in zahteva precej treninga, da na koncu preživiš.
Shadow666 ::
Špil je zajeban v nulo ... igranje v miru oz z ornk slušalkami obvezno . Če imaš folk za igrat je super, če si sam, je vaja za srce in pritisk. Jaz v factoryu obstojim,ker je vsak hrup lahko smrt :D Meni je špil bolan, ni pa za sproščanje. Woodsi so najljubši, factory pa najboljši za hitre rune in gear. Priporočam samo tistim, ki so za HC streljačine ne pa CoD in run and gun varjante ker tukaj tako ne dosežeš nič.
To še vedno beta ?
Še vedno je BETA ja, ampak se vidi, da fantje kar hudo delajo na spremembah.
Je pa hudičevo neoptimizirana še vedno. Sploh Shoreline mapa dropne kdaj na nenormalno nizke frame kljub 1060 GTX , ki ni ravno shit card. Bi pričakoval vsaj steady 60fps na low oz če gledam BF1/80 vse na ultra. Ampak jim dajem čas, bojo še porihtali. Špil je fenomenalen ampak težek za popi*dit.
IntelXeon1241v3 3.5Ghz|GTX 1060 Strix 6GB| 16Gb 1600Mhz CrucialBallistics|
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A
|AsusH97Pro|XFXPro650WBronze|
|1TbWDBlue|Crucial M500 SSD 240GB|Samsung EVO 256GB|ThermalRightRev.A
Nublet ::
oo7 ::
Escape from Tarkov Update 0.8 Adds New Map, Optimizes Games Physics and Network Latency
This game update introduces the new Interchange map, modern and somewhat atypical compared to the rest of Tarkov locations so far. The Interchange, beside obvious highways, features a huge shopping mall with shops and restaurants. The new location provides conditions for honing new confined space combat tactics. It should be noted that some time after the update there won't be any AI adversaries on location, they will be added in the following patches. Also, traditionally, along with a new location, the game has introduced a new dealer - Ragman, who sells everything related to garments and equipment.
The studio also announced that in the current update has applied new, experimental methods for optimizing game physics handling on client and server, as well as new means to reduce network latency. In addition, specifically for the new Interchange map, new object rendering optimization technology was applied. Over the course of the upcoming testing these methods will be applied to other locations as well, resulting in an additional performance gain. The developers admit that in the process of testing the new game update,players may experience various problems associated with new methods of optimization and new game features. All the emerging problems will be processed through the system of bug reports and promptly fixed. Moreover, the launcher was updated as well, along with numerous other fixes and changes. New EFT update has also introduced a basic training that is going to help new players to understand and master the basic mechanics of the game faster and better.
Other additions to the game content include new weapons, among them Springfield Armory M1A, Remington 870, AAR, APB and new models of AK including 100-series as well as numerous items for weapon modification. Overall, more than 60 new gear and equipment items were added to the game, including bags and vests, body armors and helmets, weapon modifications, ammunition and medicine cases, hats, glasses, balaclavas. A detailed list of the new equipment was previously posted on the official website of the game and in the social network communities.
This game update introduces the new Interchange map, modern and somewhat atypical compared to the rest of Tarkov locations so far. The Interchange, beside obvious highways, features a huge shopping mall with shops and restaurants. The new location provides conditions for honing new confined space combat tactics. It should be noted that some time after the update there won't be any AI adversaries on location, they will be added in the following patches. Also, traditionally, along with a new location, the game has introduced a new dealer - Ragman, who sells everything related to garments and equipment.
The studio also announced that in the current update has applied new, experimental methods for optimizing game physics handling on client and server, as well as new means to reduce network latency. In addition, specifically for the new Interchange map, new object rendering optimization technology was applied. Over the course of the upcoming testing these methods will be applied to other locations as well, resulting in an additional performance gain. The developers admit that in the process of testing the new game update,players may experience various problems associated with new methods of optimization and new game features. All the emerging problems will be processed through the system of bug reports and promptly fixed. Moreover, the launcher was updated as well, along with numerous other fixes and changes. New EFT update has also introduced a basic training that is going to help new players to understand and master the basic mechanics of the game faster and better.
Other additions to the game content include new weapons, among them Springfield Armory M1A, Remington 870, AAR, APB and new models of AK including 100-series as well as numerous items for weapon modification. Overall, more than 60 new gear and equipment items were added to the game, including bags and vests, body armors and helmets, weapon modifications, ammunition and medicine cases, hats, glasses, balaclavas. A detailed list of the new equipment was previously posted on the official website of the game and in the social network communities.
Rokomah ::
Neki mi ni čist jasn.
Ok, če si Scavs vem da ni zdravo streljati AI Scavse. Kaj pa drugega Scavs playerja, ki je že streljal na Scavse? Ali lahko takšnega killaš brez da drugi AI Scavsi potem streljajo nate?
Drugo kar mi je precej težko je razlikovanje kdo je kdo. Vem, da naj bi bil ravno point v tem, v prepoznavanju, vendar v resnici nimaš niti ene sekunde časa, da bi indentificiral kdo kam spada. Še Bearse in USECe se ne da ločiti od navadnih Scavsev. Kako drugi handlate s tem?
Ok, če si Scavs vem da ni zdravo streljati AI Scavse. Kaj pa drugega Scavs playerja, ki je že streljal na Scavse? Ali lahko takšnega killaš brez da drugi AI Scavsi potem streljajo nate?
Drugo kar mi je precej težko je razlikovanje kdo je kdo. Vem, da naj bi bil ravno point v tem, v prepoznavanju, vendar v resnici nimaš niti ene sekunde časa, da bi indentificiral kdo kam spada. Še Bearse in USECe se ne da ločiti od navadnih Scavsev. Kako drugi handlate s tem?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rokomah ()
mastazeko ::
Tudi če boš na sovražnega scava streljal,te bojo napadli tko, da moraš biti pripravljen na salvo scavov. Včasih res ni druge opcije...
Jaz ločim po uniformah, res pa je, da mi je od začetka to delalo probleme. Drugače pa scave od igralcev ločiš po gibanju. Ko boš preigral več ur boš vedel kako se kdo obnaša...Sam ne obupat ;)
Jaz ločim po uniformah, res pa je, da mi je od začetka to delalo probleme. Drugače pa scave od igralcev ločiš po gibanju. Ko boš preigral več ur boš vedel kako se kdo obnaša...Sam ne obupat ;)
Rokomah ::
@mastazeko
Že nekaj časa igram, pa se zelo težko strinjam, da moraš ločevati frakcije po uniformah. Saj načelno imaš prav in tudi na forumih je kar nekaj opisov kako je vsaka frakcija oblečena, vendar najpogosteje NI ČASA niti 1 sekunde, da bi si razločil razlike v uniformah ;) . Kolikor opazim se tudi nasprotnik ne trudi veliko v prepoznavanju ampak strelja na vse kar se premika :))) . Ja, Skavsi bi se naj res nekoliko drugače gibali, vendar po zadnjih addonih je tega vse manj. Skratka, po mojem mnenju je prepoznavanje, takšno ali drugačno, zelooo težko in se moraš resnično navaditi in naučiti.
Že nekaj časa igram, pa se zelo težko strinjam, da moraš ločevati frakcije po uniformah. Saj načelno imaš prav in tudi na forumih je kar nekaj opisov kako je vsaka frakcija oblečena, vendar najpogosteje NI ČASA niti 1 sekunde, da bi si razločil razlike v uniformah ;) . Kolikor opazim se tudi nasprotnik ne trudi veliko v prepoznavanju ampak strelja na vse kar se premika :))) . Ja, Skavsi bi se naj res nekoliko drugače gibali, vendar po zadnjih addonih je tega vse manj. Skratka, po mojem mnenju je prepoznavanje, takšno ali drugačno, zelooo težko in se moraš resnično navaditi in naučiti.
Rokomah ::
Želim napisati to, da sem igral že množico strelskih iger od BF1,2,3,4 potem ARMA1,2,3 in še nekaj drugih, vendar primerjave s Escape from Tarkov ni mogoča na nobenem nivoju!!! Dejansko je to simulacija ne pa streljačina. Zahteva polno koncentracijo in že prej natreniranih prvin taktičnega premikanja, strategije pristopa, refleksov, vzdržljivosti, pravilne rabe opreme, poznavanje terena in tudi nekaj poguma ;). Poguma pa zato, ker imaš opremo, ki jo v primeru killanja izgubiš. Zato ti ni ravno vseeno če te dobijo :) .
Skratka, ravnokar sem naredil idealni run na Shoreline mapi, kar pomeni da se mi je vse poklopilo. Killal sem 6 Skavsov in 6 playerje. Mogoče se čita to kot nič posebnega, vendar tisti ki igra ve da to ni lahko. Skoraj eno uro plazenja skozi grmovje in premikanje skozi zasede.Pa drugi playerji so že odlično natrenirani tak da je kr težko koga killat. Če še kdo okleva glede nakupa igre, jo res toplo priporočam. Igra je res ODLIČNA !!!
Skratka, ravnokar sem naredil idealni run na Shoreline mapi, kar pomeni da se mi je vse poklopilo. Killal sem 6 Skavsov in 6 playerje. Mogoče se čita to kot nič posebnega, vendar tisti ki igra ve da to ni lahko. Skoraj eno uro plazenja skozi grmovje in premikanje skozi zasede.Pa drugi playerji so že odlično natrenirani tak da je kr težko koga killat. Če še kdo okleva glede nakupa igre, jo res toplo priporočam. Igra je res ODLIČNA !!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Rokomah ()
Rokomah ::
Zakaj ti je pa to tako pomembno? V beta verziji lahko lepo igraš. Ni to še končna igra, še veliko obljubljajo, vendar je že sedaj odlična, da lahko podoživiš in preizkusiš vse zgoraj napisano.
PugPlug ::
Osebno mi je igra všeč, kar smo pokazal tudi v opisu, vseeno pa je trenutno ne morem priporočiti vsakomur. Slehernik, ki jo ima namen kupiti se mora zavedati, da bo igri moral nameniti nenormalo veliko časa, če želi biti konkurenčen, oz. odkleniti vso opremo, kljub dejstvu, da bo njegov napredek na 1,2,3 mesece resetiran. Če kdo želi poizkusiti mu posodim svoj račun, saj igre trenutno ne igram.
Vseeno pa imem nekaj pripomb, ki jih v opisu nisem omenil, oz. se me takrat niso toliko motile.
Prva izmed njih je neumno in časovno potratno lvl trgovcev. V končni verziji bo sistem seveda deloval, ampak, da v igri s pogostimi ponastavitvami napredovanje vežeš na količino zampravljenega denarja (za novinca je količina zajetna) in lvl zna odvrniti marsikoga. Osebni nimam nič proti, da stvar preizkusijo itd., vsaj mene je ponavljanje enih in istih stvari minilo do igranja po decemberskem izbrisu. Preprosto pobere preveč časa - max vseh trgovcev več kot 100 ur.
Druga stvar, ki me je zmotila je, še vedno, izjemno slaba optimizacija, saj igra še zdaleč ni tekoča (i7 7700k+r9 Nano - niti na LOW FHD). Od kar sem pred enim letom odigral prvo partijo, še vedno niso popravili draw distance trave (je vidna na samo 10-15m), kar je precej absurdna zadeva. Verjamem, da se trudijo, ampak več kot očitno postaja, da vsaj na tem področju ekipi manjka izkušenj, talenta ali pa so kadrovsko podhranjeni.
Aha, če vzamete najcenejšo kopijo, boste vsaj na začetku postavljeni v precej slabši položaj, saj se inventar hitro zapolni, kar prisili v prodajo. Situacijo so zaenkrat nekoliko omilili z kovčki za orožje, stvari itd. , so pa slednje drage in njihov nakup mogoč šele v maks stopnji (razen, če se ja kaj bistvenega spremenilo od mojega zadnjega igranja).
Vseeno pa imem nekaj pripomb, ki jih v opisu nisem omenil, oz. se me takrat niso toliko motile.
Prva izmed njih je neumno in časovno potratno lvl trgovcev. V končni verziji bo sistem seveda deloval, ampak, da v igri s pogostimi ponastavitvami napredovanje vežeš na količino zampravljenega denarja (za novinca je količina zajetna) in lvl zna odvrniti marsikoga. Osebni nimam nič proti, da stvar preizkusijo itd., vsaj mene je ponavljanje enih in istih stvari minilo do igranja po decemberskem izbrisu. Preprosto pobere preveč časa - max vseh trgovcev več kot 100 ur.
Druga stvar, ki me je zmotila je, še vedno, izjemno slaba optimizacija, saj igra še zdaleč ni tekoča (i7 7700k+r9 Nano - niti na LOW FHD). Od kar sem pred enim letom odigral prvo partijo, še vedno niso popravili draw distance trave (je vidna na samo 10-15m), kar je precej absurdna zadeva. Verjamem, da se trudijo, ampak več kot očitno postaja, da vsaj na tem področju ekipi manjka izkušenj, talenta ali pa so kadrovsko podhranjeni.
Aha, če vzamete najcenejšo kopijo, boste vsaj na začetku postavljeni v precej slabši položaj, saj se inventar hitro zapolni, kar prisili v prodajo. Situacijo so zaenkrat nekoliko omilili z kovčki za orožje, stvari itd. , so pa slednje drage in njihov nakup mogoč šele v maks stopnji (razen, če se ja kaj bistvenega spremenilo od mojega zadnjega igranja).
-------------------------------------------------------------
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PugPlug ()
Seljak ::
Torej je igra nastavljena tako, da moraš, če želiš biti kolikor toliko konkurenčen kupiti dražjo verzijo? Že v štartu mi ta sistem smrdi. Enako kot brezplačne igre, v katerih pa moraš kasneje kupovati, če želiš uspeti.
Invictus ::
Od nečesa morajo razvijalci živeti...
To postaja vedno bolj popularen poslovni model, sploh prisimulacijah. Česarkoli.
Osnovna, okrnjena igra zastonj, potem se pa dokupuje stvari. Recimo DCS je že tak. Tudi Il-2 BOS postaja tak.
To postaja vedno bolj popularen poslovni model, sploh prisimulacijah. Česarkoli.
Osnovna, okrnjena igra zastonj, potem se pa dokupuje stvari. Recimo DCS je že tak. Tudi Il-2 BOS postaja tak.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Rokomah ::
Treba se je sprijazniti da era igerc po nekaj 10€ je konec. Tudi zahteve igralcev so neprimerljivo višje, torej se morejo tudi razvijalci neprimerljivo bolj potruditi da zadovoljijo pričakovanja. Torej ne more biti cena podobna kot pred 10 leti, pričakovanja pa nekajkrat višja. Treba se bo sprijazniti da bodo igerce šle gor. Osebno pričakujem tam nekje od 100-150€ za dober špil ali pa celo več. Razvoj igre gre v desetine miljonov $ nekatere celo v stotine miljonov (Star Citizen).
@Seljak
Tvoje pripombe so sicer na mestu, vendar kaj boš pa napisal za Battle Field ali pa za ARMO3 ? To so vse podobni špili z več letno kilometrino pa se niti slučajno po igralnosti ne morejo primerjati. Escape from Tarkov je simulacija, vse drugo pa igerce ;)
@Seljak
Tvoje pripombe so sicer na mestu, vendar kaj boš pa napisal za Battle Field ali pa za ARMO3 ? To so vse podobni špili z več letno kilometrino pa se niti slučajno po igralnosti ne morejo primerjati. Escape from Tarkov je simulacija, vse drugo pa igerce ;)
Seljak ::
Saj Arma 3 je tudi simulacija. Kakšna pa je igralnost v Tarkov pa ne vem, zgleda pa fantastično.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Unity močno razburil s spremembo načina licenciranja (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Ostala programska oprema | 14545 (10594) | bavebah |
» | Cloud gaming storitveOddelek: Igre | 712 (635) | matobeli |
» | ValorantOddelek: Igre | 3463 (2150) | bedarija |
» | AMD ryzen 5 3600 6 core Procesor glasen? (strani: 1 2 )Oddelek: Programska oprema | 6853 (5882) | brbr21 |
» | Najboljša survival igra?Oddelek: Igre | 6459 (3206) | Berserker |