Forum » Loža » Aliexpress je nateg
Aliexpress je nateg
Brane22 ::
BTW, kako plačujete na Aliexpressu ?
KO sem dobaviteljem čiperaja omenil Paypal ali Skrill, so se samo zmrdovali.
Na uradni strani je nekaj o Skrillu, da kao neki bo.
Poleg tega njihov AliPay ali kaj je že ne priznava Slovenije.
Kokr pa razumem sistem bančnega nakazila, so vsi ti povezani z znatnimi bančnimi stroški, ki pogosto večkrat pregajo vrednost tiste drobnarije.
KO sem dobaviteljem čiperaja omenil Paypal ali Skrill, so se samo zmrdovali.
Na uradni strani je nekaj o Skrillu, da kao neki bo.
Poleg tega njihov AliPay ali kaj je že ne priznava Slovenije.
Kokr pa razumem sistem bančnega nakazila, so vsi ti povezani z znatnimi bančnimi stroški, ki pogosto večkrat pregajo vrednost tiste drobnarije.
darkolord ::
Plačujem izključno prek AliPay - vedno je sprejel vse moje kartice.
Pred leti je bil sicer na voljo tudi Paypal, ampak niso bili zadovoljni, ko se je število nakupov fizičnih oseb povečalo, in so hoteli zaračunati ekstra za te transakcije, pa očitno Kitajci niso bili za to.
Pred leti je bil sicer na voljo tudi Paypal, ampak niso bili zadovoljni, ko se je število nakupov fizičnih oseb povečalo, in so hoteli zaračunati ekstra za te transakcije, pa očitno Kitajci niso bili za to.
shadeX ::
Jaz plačujem preko kreditne kartice in res NIKOLI še nisem imel nobenih problemov. Naročil sem že preko 100 komadov robe in res dosedaj je vse prišlo. Prodajalcem sem pustil vedno pozitiven feedback, prav tako so oni meni (dosedaj mam 100% feedback, YAY).
Edino enkrat sem moral dvakrat podaljšati čas naročila (v nasprotem primeru se ti avtomatsko šteje da si blago prejel). Po dveh podaljšanjih še vedno blaga nisem prejel (minilo je 3 mesece) in prodajalec mi je denar vrnil.
Čez 1 mesec sem dobil blago (vrednost 3EUR).
Največja vrednost katero sem naročil pri Aliexpress je bila pa 40EUR. Izkušnje z večjimi vrednostmi pa nimam.
Jaz imam osebno veliko raje Aliexpress kot Ebay.
Edino enkrat sem moral dvakrat podaljšati čas naročila (v nasprotem primeru se ti avtomatsko šteje da si blago prejel). Po dveh podaljšanjih še vedno blaga nisem prejel (minilo je 3 mesece) in prodajalec mi je denar vrnil.
Čez 1 mesec sem dobil blago (vrednost 3EUR).
Največja vrednost katero sem naročil pri Aliexpress je bila pa 40EUR. Izkušnje z večjimi vrednostmi pa nimam.
Jaz imam osebno veliko raje Aliexpress kot Ebay.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
Tarzan ::
Ni problem v Aliexpress, Ebay ima enake težave in moram takoj povedat, da sem imel na Ebayu dosti večje patrone, ki so se na lepem nehali oglašat, samo da je zavohal procent možnosti, da bi lahko zahteval nazaj kupnino ali nov artikel. Ne Ebay in ne Aliexpress ne bo zadovoljil ziherašev tipa OP, ker pač vedno obstaja verjetnost, da boš nabavil mačka v žaklju ali prejel med transportom poškodovano blago. Glede slednjega lahko iz prve roke povem, da so mi že nekajkrat ugodili brez kakršnega koli posredovanja na Aliexpress prodajalci sami. Fotka poškodbe, ko jo odpreš je za večino zadosti dober dokaz, da ti pošljejo nov artikel, ne da bi jim ti karkoli pošiljal nazaj.
Aja, še glede vrednosti, cca 250 EUR z DHL, brez doplačil, če se ne motim celo free shipping. Naročil takoj še enkrat. Nekaj nakupov okrog 100 EUR, niti najmanjših težav, čeprav so bili paketi poslani preko standardne pošte. Tja do 20 EUR včasih niso niti poslali priporočeno, da se vidi, če si zadeevo dvignil, kar pa zdaj več ne velja. Par dni nazaj sem dobil nekaj zadev v vrednosti 2 do 9 EUR in je bilo vse za podpisat. Izgleda, da je na svetu precej barab, ki javijo, da paketa niso prejeli in potem izsiljujejo prodajalce, da jim vrnejo kupnino. Takega bi jaz dal na natezovalnico, ... takoj zraven tistega, ki prodaja škart robo (razni USB ključki s fake kapaciteto itd..)
Prodajalec denarja ne dobi, dokler kupec ne potrdi, da je zadevo prejel. Zaščitena sta pa tako kupec, kot prodajalec.
Aja, še glede vrednosti, cca 250 EUR z DHL, brez doplačil, če se ne motim celo free shipping. Naročil takoj še enkrat. Nekaj nakupov okrog 100 EUR, niti najmanjših težav, čeprav so bili paketi poslani preko standardne pošte. Tja do 20 EUR včasih niso niti poslali priporočeno, da se vidi, če si zadeevo dvignil, kar pa zdaj več ne velja. Par dni nazaj sem dobil nekaj zadev v vrednosti 2 do 9 EUR in je bilo vse za podpisat. Izgleda, da je na svetu precej barab, ki javijo, da paketa niso prejeli in potem izsiljujejo prodajalce, da jim vrnejo kupnino. Takega bi jaz dal na natezovalnico, ... takoj zraven tistega, ki prodaja škart robo (razni USB ključki s fake kapaciteto itd..)
Prodajalec denarja ne dobi, dokler kupec ne potrdi, da je zadevo prejel. Zaščitena sta pa tako kupec, kot prodajalec.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tarzan ()
Brane22 ::
Plačujem izključno prek AliPay - vedno je sprejel vse moje kartice.
Pred leti je bil sicer na voljo tudi Paypal, ampak niso bili zadovoljni, ko se je število nakupov fizičnih oseb povečalo, in so hoteli zaračunati ekstra za te transakcije, pa očitno Kitajci niso bili za to.
Ja, ampak ni mi do tega da bi jim dajal podatke svojih kartic. Pravzaprav mislim da trenutno niti nimam nič tem ekvivalentnega - recimo Vise ali česa podobnega za tovrstna plačila. Imam pa Skrill, kolega pa Paypal. Nič od tega AliPay ne sprejme. SPloh pa je alergičen na Slovenijo.
Brane22 ::
Ko poklikam nationality "Slovenia", me ne spusti naprej s sporočilom, da Slovenije še nimajo pokrite.
karafeka ::
Jaz plačujem preko neteller.com, kjer imam virtualno mastercard kartico. Ko kaj kopujem, si prej nakažem gor preko sepe. Stroški so samo pri konvertiranju valut, kjer si vzamejo provizijo, kot pri paypalu.
Brane22 ::
Ko poklikam nationality "Slovenia", me ne spusti naprej s sporočilom, da Slovenije še nimajo pokrite.
Eh, zajeb. Sem probal zdaj, pa je šlo skozi.
Jaz plačujem preko neteller.com, kjer imam virtualno mastercard kartico. Ko kaj kopujem, si prej nakažem gor preko sepe. Stroški so samo pri konvertiranju valut, kjer si vzamejo provizijo, kot pri paypalu.
To že, ampak tu so provizije itd. Potem lahko koneckoncev tudi na AliPay nakažem enkratno pač recimo 100-200€ in požrem bančno provizijo. Ampak to nekako ni to.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Brane22 ()
karafeka ::
Kolikor razumem je potrebno za Alipay nakazovati na Kitajsko? V tem primeru so provizije 10x višje, kot pa v sepa območje, kjer je okrog 30 centov (v mojem primeru pa celo zastonj).
Brane22 ::
Zdej sem našel enga, ki ponuja iskano robo na Ebay, tko da ne mislim komplicirat.
Ko se bo pa AliPay prištekal na Skrill, se mi bo pa splačalo pokukati tudi tja.
Ko se bo pa AliPay prištekal na Skrill, se mi bo pa splačalo pokukati tudi tja.
ohnowhy ::
Sam nimam problemov, je pa tole od Betsy dosti uporabno (in tisto snemanje z odpiranje in do uporabe), ne kupujem v aliexpress ampak od enih par drugih shopov (dx, miniinthebox, amazon, ebay, everbuying; pač odvisno od cene za isto robo), sorazmerno nizke vrednosti (do 22€, večje nakupe preko amazon.de), včasih celo z zavarovanjem. Če so kakšne težave (zakasnel delivery, prekratek kabel, napačen diameter itn), to jasno in precej resno napišem, poslikam, včasih hočejo še kakšne detajle, tudi to uredim. Priznam, nimam težav, navadno dobim v takšnem primeru ful refund, čeprav je zadeva uporabna (vendar ne v celoti takšna kot opisana) v smislu credit store (da se denar porabi pri njih). Škoda za primer v tej temi.
Šimpanz ::
Jaz sem že večkrat kupoval na AI dvakrat prejel nedelujočo stvar ampak po urgiranju so mi takoj vrnili denar ali še enkrat poslali delujoč izdelek. Tako da jaz nimam nekih slabih izkušenj.
robba22 ::
Pozdravljeni. Malo si bom sposodil temo. Naročil sem en procesor na Aliexpress, ter ga danes dobil, vendar ni bil tisti katerega sem naročil. Kontaktiral sem prodajalca in ta mi je rekel naj odprem dispute, da mi bodo vrnili denar. To sem storil in tudi prodajalec je odobril dispute in sedaj me zanima kdaj lahko pričakujem denar nazaj na računu?
bobicek ::
Da ne odpiram nove teme. Kak mesec nazaj sem že imel temo, da mi je pošta izgubila 2 paketa. Na ebayu sem dobil keš nazaj. Na Aliexpressu pa lahko rečem samo, da so največje barabe. Na obeh sem naročil praktično sočasno, pri ebayu sem dobil keš nazaj že takoj ko je bilo jasno, da ne bom dobil paketa(cca 30 dni po naročilu). Celo sam prodajalec je predlagal, da mi vrne keš!!
Na Aliexpressu pa je sedaj Aliexpress stopil na stran prodajalca!! Vmes sem podaljšal čas pošiljke še za 20 dni. Kak teden nazaj pa se je še to podaljšanje iztekalo. In sem seveda odpro Dispute ter zahteval vračilo keša.
Nato se oglasi trgovec, da naj umaknem dispute, ker je pošiljka še kar na poti(2 mesca je že na poti!). Seveda sem zavrnil ponudbo trgovca, ker če bi umaknil dispute bi izgubil buyer protection.
In zdaj je Aliexpress potrdil prodajalčevo ponudbo:
In zdaj imam samo to opcijo, da kliknem na tisti rumeni kvadratek, da sprejmem Aliexpressovo ponudbo, ki pa pomeni tole:
No return & No refund
Sicer so še opcije Cancel dispute,... ampak ne vem kaj bi s temi zadevami lahko pridobil.
Pri čemer sem spraševal na naši carinski pošti kje je pošiljka. Spraševal sem tudi pri samem PostNL-ju. In pri obeh je odgovor enak, da je pošiljka 16.10. šla iz Nizozemske v Slovenijo. Pri čemer naši na carinski pošti tega paketa niso dobil.
In na to, da je 16.10. šla pošilka iz Nizozmsske v SLO se očitno sklicuje prodajalec in očitno tudi Aliexpress. Ne vem več kaj naj nardim. Prodajalcu sem še celo poslal številke in mejl do naše carinske pošte, da sam preveri kje je pošiljka.
Aliexpress zaščita kupca je totalna nategncija. Paketa nisn dobil, preverjal sem sam kje bi bil, zdaj pa Aliexpress stopi v bran prodajalca. :S
Na Aliexpressu pa je sedaj Aliexpress stopil na stran prodajalca!! Vmes sem podaljšal čas pošiljke še za 20 dni. Kak teden nazaj pa se je še to podaljšanje iztekalo. In sem seveda odpro Dispute ter zahteval vračilo keša.
Nato se oglasi trgovec, da naj umaknem dispute, ker je pošiljka še kar na poti(2 mesca je že na poti!). Seveda sem zavrnil ponudbo trgovca, ker če bi umaknil dispute bi izgubil buyer protection.
In zdaj je Aliexpress potrdil prodajalčevo ponudbo:
In zdaj imam samo to opcijo, da kliknem na tisti rumeni kvadratek, da sprejmem Aliexpressovo ponudbo, ki pa pomeni tole:
No return & No refund
Sicer so še opcije Cancel dispute,... ampak ne vem kaj bi s temi zadevami lahko pridobil.
Pri čemer sem spraševal na naši carinski pošti kje je pošiljka. Spraševal sem tudi pri samem PostNL-ju. In pri obeh je odgovor enak, da je pošiljka 16.10. šla iz Nizozemske v Slovenijo. Pri čemer naši na carinski pošti tega paketa niso dobil.
In na to, da je 16.10. šla pošilka iz Nizozmsske v SLO se očitno sklicuje prodajalec in očitno tudi Aliexpress. Ne vem več kaj naj nardim. Prodajalcu sem še celo poslal številke in mejl do naše carinske pošte, da sam preveri kje je pošiljka.
Aliexpress zaščita kupca je totalna nategncija. Paketa nisn dobil, preverjal sem sam kje bi bil, zdaj pa Aliexpress stopi v bran prodajalca. :S
aiko ::
Probaj preko "update reason" ali "edit" sporočila in zahtevaj od trgovca podaljšanje shipping time-a v stilu "i would kindy ask you to extend shipping time..."
Se mi je namreč 1x zgodilo, da je paket (vrednost cca 3€) rabil nad 90 dni da je prišel ker so ga vmes nekje izgubili lol..
Se mi je namreč 1x zgodilo, da je paket (vrednost cca 3€) rabil nad 90 dni da je prišel ker so ga vmes nekje izgubili lol..
darkolord ::
bobicek: čisto narobe si razumel zadevo - nikjer ne piše, da je Aliexpress stopil v bran prodajalcu!
Aliexpress namreč sploh še ni obdelal tvojega disputa!
Samo možnost "Accept" imaš seveda zaradi tega, ker si možnost "Reject" že uporabil, zdaj si pa lahko premisliš in tisto ponudbo sprejmeš.
Ti moraš samo počakati, da bo Aliexpress dejansko pogledal zadevo, ali da se prodajalec vmes oglasi z boljšo ponudbo.
Aliexpress namreč sploh še ni obdelal tvojega disputa!
Samo možnost "Accept" imaš seveda zaradi tega, ker si možnost "Reject" že uporabil, zdaj si pa lahko premisliš in tisto ponudbo sprejmeš.
Ti moraš samo počakati, da bo Aliexpress dejansko pogledal zadevo, ali da se prodajalec vmes oglasi z boljšo ponudbo.
bobicek ::
Drugače sem na mejl dobil tole:
AliExpress has intervened to help you solve the dispute. You can still negotiate with the seller for a mutual agreement or agree to the solution provided by AliExpress during this period.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).
Meni to deluje, da je AliExpress že posredoval. Ali pa narobe razumem besedo intervened. Tudi drugače potek tega naročila izgleda takole:
Kjer na koncu piše:
AliExpress stepped in to help.
Na prejšnji sliki pa je bilo napisano:
Expected time Dec. 19 2016
Negotiation Finished
Eventuelno to res lahko pomeni, da do 19.12. potekajo pogajanja, predložitev dokazov in podobno. Le teh pa jes, razen da pošiljke nisn dobil, ne morem kaj izpostavit.
Razen, če se da dobit kak uraden zahtevek, da pošiljke naša pošta ni dobila. Oz. lahko nalimam kar so mi rekli na PostNL.
AliExpress has intervened to help you solve the dispute. You can still negotiate with the seller for a mutual agreement or agree to the solution provided by AliExpress during this period.
Note: You can resolve the issue by clicking 'Add a New Proposal', 'Accept' (to accept the seller or AliExpress' proposal), 'Upload Evidence' or 'Edit' (to modify comments on the proposal).
Meni to deluje, da je AliExpress že posredoval. Ali pa narobe razumem besedo intervened. Tudi drugače potek tega naročila izgleda takole:
Kjer na koncu piše:
AliExpress stepped in to help.
Na prejšnji sliki pa je bilo napisano:
Expected time Dec. 19 2016
Negotiation Finished
Eventuelno to res lahko pomeni, da do 19.12. potekajo pogajanja, predložitev dokazov in podobno. Le teh pa jes, razen da pošiljke nisn dobil, ne morem kaj izpostavit.
Razen, če se da dobit kak uraden zahtevek, da pošiljke naša pošta ni dobila. Oz. lahko nalimam kar so mi rekli na PostNL.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: bobicek ()
bobicek ::
Hvala.
Upam, da bo na koncu Ali odločil v moj prid. Absolutno pa ta njihov vmesnik ni najbolj jasn. Vsaj ko se prvič ubadaš s to zadevo.
Drugače na ebayu in Gearbestu nisn imel težav z refundi. Vedno šlo zelo lepo skozi. Sploh na začetku naročanj sem ga malo biksal, zdaj vem, da če piše v stocku manj kot 10 na razpolago, je boljše prej kontaktirat, ker se tudi na ebayu in gearbestu ne osvežuje redno stocka.
Čeprav na Aliexpressu jim je pisalo tudi 100 in več v stocku, pa sem vseeno varnostno(ker nimajo paypala) raje prej kontaktiral in se je na koncu izkazalo, da izdelka nimajo (več) na razpolago. Da ne rečem, da mi kdo niti ni nazaj odgovoril. :S Tako, da tudi odnos na Aliju ni na nekem nivoju, sploh če primerjam z prej omenjenima stranema.
Zdajle imam prvič nekaj(3,5€) naročeno na Dealsmachine. Prvi vtis izgleda okej. A bom videl po nekaj naročilih, ker nekatere izdelke imajo precej cenejše kot gearbest(katerim do sedaj najbolj zaupam - še slikajo ti pošiljko preden pošljejo).
Upam, da bo na koncu Ali odločil v moj prid. Absolutno pa ta njihov vmesnik ni najbolj jasn. Vsaj ko se prvič ubadaš s to zadevo.
Drugače na ebayu in Gearbestu nisn imel težav z refundi. Vedno šlo zelo lepo skozi. Sploh na začetku naročanj sem ga malo biksal, zdaj vem, da če piše v stocku manj kot 10 na razpolago, je boljše prej kontaktirat, ker se tudi na ebayu in gearbestu ne osvežuje redno stocka.
Čeprav na Aliexpressu jim je pisalo tudi 100 in več v stocku, pa sem vseeno varnostno(ker nimajo paypala) raje prej kontaktiral in se je na koncu izkazalo, da izdelka nimajo (več) na razpolago. Da ne rečem, da mi kdo niti ni nazaj odgovoril. :S Tako, da tudi odnos na Aliju ni na nekem nivoju, sploh če primerjam z prej omenjenima stranema.
Zdajle imam prvič nekaj(3,5€) naročeno na Dealsmachine. Prvi vtis izgleda okej. A bom videl po nekaj naročilih, ker nekatere izdelke imajo precej cenejše kot gearbest(katerim do sedaj najbolj zaupam - še slikajo ti pošiljko preden pošljejo).
bobicek ::
Zadeva je bila že danes razrešena v moj prid:
The dispute has been closed today and we have made a mediation.
Since you didn't receive the package within the purchase protection days and both of you didn't reach any agreement, we will support you the refund request according to our rule. Your payment is expected to return within 3 to 15 working days. Please be patient to your bank statements.
Final resolution: full refund 28.28 EUR
Notice: We kindly suggest you check your bank account within the payment processing time.
Včeri je zgledalo precej slabo, danes izgleda zelo dobro, ko dejansko dobim keš, takrat bo pa zgledalo odlično.
The dispute has been closed today and we have made a mediation.
Since you didn't receive the package within the purchase protection days and both of you didn't reach any agreement, we will support you the refund request according to our rule. Your payment is expected to return within 3 to 15 working days. Please be patient to your bank statements.
Final resolution: full refund 28.28 EUR
Notice: We kindly suggest you check your bank account within the payment processing time.
Včeri je zgledalo precej slabo, danes izgleda zelo dobro, ko dejansko dobim keš, takrat bo pa zgledalo odlično.
shadeX ::
Na koncu boš dobil denar in izdelek. Namreč res redko se zgodi da paket ne bi prispel na cilj, je pa res da se zgodi da kdaj traja tudi nekaj mesecev da pride k potrošniku.
Jaz vedno podaljšujem tisti dispute nekje do max 5 mesecev. Če paketa ni, zahtevam denar. Do sedaj se mi še ni zgodilo da paketa ne bi prejel.
Jaz vedno podaljšujem tisti dispute nekje do max 5 mesecev. Če paketa ni, zahtevam denar. Do sedaj se mi še ni zgodilo da paketa ne bi prejel.
bobicek ::
5 mescev, to je pa dolga doba. :D Sicer je pa tu bila še ena zadeva. Takoj po mojem naročilu, je izdelek prodajalcu izginil iz ponudbe, čeprav mi je pred tem zatrjeval, da ima tistih 100 komadov na zalogi kaker je imel napisano. Tako, da sem raje kar hitro pograbil možnost, da mi vrne keš. To je bilo vsaj malo sumljivo zakaj je umaknil izdelek, tudi rajting mu zadnja 2 mesca dost pada.
Če bom dobil zadevo, da bo tudi delovala kaker mora, mu še zmeraj lahko plačam za izdelek. Če mi ne bo po tej agoniji zdaj dal(a) minusa seveda. :D
Če bom dobil zadevo, da bo tudi delovala kaker mora, mu še zmeraj lahko plačam za izdelek. Če mi ne bo po tej agoniji zdaj dal(a) minusa seveda. :D
Invictus ::
Se je že zgodilo, da sem prej odprl dispute in dobil keš, kot je prišel izdelek. Tako da...
Aliexpress naročanje je za potrpežljive. Še vedno čakam par stvari z Black fridaya...
Aliexpress naročanje je za potrpežljive. Še vedno čakam par stvari z Black fridaya...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
MIHAc27 ::
Res je. Zato jaz trackinga sploh ne gledam/preverjam, dokler ni že kak mesec in pol minil, ali pa se bliža potek zaščite.
Razen ko naročim več paketov hkrati, ko pride prvi preverim kje so kaj ostali.
Dispute in vrnjen denar sem že imel, vendar primera, da paket naknadno vseeno pride še nisem imel.
P.s.: Iz 11.11 sale-a sem ravno včeraj dobil prvi paket... Black friday verjetno še ne bo tako hitro.
Razen ko naročim več paketov hkrati, ko pride prvi preverim kje so kaj ostali.
Dispute in vrnjen denar sem že imel, vendar primera, da paket naknadno vseeno pride še nisem imel.
P.s.: Iz 11.11 sale-a sem ravno včeraj dobil prvi paket... Black friday verjetno še ne bo tako hitro.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Naročanje preko Aliexpress (strani: 1 2 3 4 … 193 194 195 196 )Oddelek: Loža | 1736699 (7160) | MIHAc27 |
» | kitajske spletne trgovine (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 72105 (5957) | darkolord |
» | Aliexpress dostava (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 15817 (9557) | Luka99 |
» | Alibaba naročilo (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 18832 (14252) | darkolord |
» | eBay - presenečenje v kuverti (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 27749 (22351) | Samson |