» »

Porazna izkušnja v trgovini Mass!

Porazna izkušnja v trgovini Mass!

«
1
2 3

Rok Woot ::

Evo štorija. Kupim sandale, po dveh tednih začnejo razpadati. Grem v Mass, da bi jih zamenjal. Prodajalka reče, da jih moram pustiti tam, izpolniti nek list, ter da čez osem dni zvem kako se je odločil nek specialist za to. Jaz povem, da je vroce in da nemorem brez sandalov. Vprašam če lahko kupim druge in mi potem dajo denar zate, odvrne da je denar le v obliki dobropisa. Napizdim prodajalko on reče, saj imate sigurno še druge, kar pač ni res. Mislim kak odnos, oni neznajo sandalov delat (oz. kupovat) pol pa tkole, v ZDA se kaj podobnega nikoli ne pripeti. Mislim oni so zajebali, sedaj naj bi bil pa jaz en teden brez sandalov in celo pripravljen kupiti se ene, pa nic ne pomaga, res keri kreteni. Bom še zvezo potrošnikov kontaktiral.

Trubadur ::

Presel se pol tja.

Kakšne to strelate, sej ni res.
Berite Thomasa!

Tilen ::

V čem je problem? Ne razumem. Kupi druge sandale in počakaj na dobropis.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

njyngs ::

1. Prodajalka ni nič kriva, da so tvoji sandali razpadli
2. Kdo za boga še take drage cene v Mass-u plačuje
3. Če je denar v obliki dobropisa ne vem kje je problem. Tvoja reakcija nadiranja nekoga, ki nima vpliva ne na kvaliteto sandalov in ne na pravila trgovine je naravnost butasta.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

darkolord ::

v ZDA se kaj podobnega nikoli ne pripeti.
A res

If I refunded money or exchanged gear to every looser who had a problem with their gloves, I'd be broke.

Rok Woot ::

Problem je v tem, da sobropis dobiš šele po osmih dneh. Torej moram še enkrat tja, že to je problem. Potem sem hotel kupiti druge, pa da čez osem dni dobim nazaj denar, tudi to jim ni všeč, bi moral kupiti dvoje. Po njihovo, je pač normalno, da si osem dni brez natikačev... Ma če bi se mi to zgodilo po treh mescih bi še razumel, nemoreta pa oba raspasti v roku dveh tednov. Meni bi bilo normalno, da bi dobil dobropis ali še bolje denar takoj, vzel nove in šel.

Če bi imel jaz tgovino bi jih pač takoj zamenjal. To se mi zdi normalno, mogoče sem pa jaz čuden...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

neon21 ::

Ni druge kot pa , počakaš da se ugotovi vzrok poškodbe natikačev. Po 8 dneh boš videl ali ti bodo ponudili denar nazaj ali dobropis. V vsakem primeru lahko zahtevaš denar nazaj saj po zakonu morajo vrniti denar vendar moreš bit vztrajen in se o tem pogovoriti najbolje z šefom oz. vodjo oddelka. Rečeš pač , da želiš denar nazaj ker nisi zadovoljen z kvaliteto izdelka/izdelkov v tej trgovini in posledično ne želiš ničesar več kupiti v tej trgovini. Nam zaupaš ceno , ki si jo plačal za obutev?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: neon21 ()

Tilen ::

Jaz tukaj ne vidim problema, razen tega, da so natikači razpadli.

Probaj recimo kupiti grafično kartico in ko ti čez 3 tedne odpove, jim na servisu povej, da ti pa že ne moreš biti sedaj 14 dni brez, ker ravno dežuje in boš imel veliko časa preživeti v hiši.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

BladE_ ::

Pa kupi druge in dobropis porabi za zimo, ko boš kupoval čevlje. Je res potrebno delati tako štalo? Od kje ti sploh čas se s tem ukvarjati?
Akcija - Reakcija

neon21 ::

BladE_ je izjavil:

Pa kupi druge in dobropis porabi za zimo, ko boš kupoval čevlje. Je res potrebno delati tako štalo? Od kje ti sploh čas se s tem ukvarjati?


Zakaj kupiti druge? Zakaj šparati dobropis za zimo? Morda ne potrebuje obutve za zimo in nevem zakaj ne bi zahteval novih oz. denar nazaj ali popravilo natikačev , zakaj ne kupiti novih? Morda mu drugi niso bili všeč in na koncu koncev kaj bi mu koristil dobropis , če nimajo potem obutve , ki bi mu bila všeč oz. ugajala. Ja morda pa ima res samo ene natikače in zakaj jih ne bi nosil , če jih je pošteno plačal in kupil. Mass od enih natikačev ne bo imel izgube ali karkoli morda bo pa kupec moral v vročini trpeti v športnih copatih ipd.

Mislim , da denar v vsakem primeru ne raste na drevesu in dolžni so mu v trgovini zamenjat , popravit ali vrniti denar za obutev.

Tilen ::

Mislim , da denar v vsakem primeru ne raste na drevesu in dolžni so mu v trgovini zamenjat , popravit ali vrniti denar za obutev.


Trgovina ima namen ravno to narediti. V osmih dneh.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

neon21 ::

Vem ampak , "oškodovanca" skrbi da bo teh 8 dni moral biti bos oz. nima drugih natikačev predvidevam. :) Mislim pa , da so v trgovini zagotovo še imele en par natikačev , ki bi mu jih lahko brez problema zamenjali isto je pri oblekah. Izpolniš komisijski zapisnik in vrneš "poškodovano" obleko z novo iste vrednosti ali dražjo s svojim doplačilom.

Rok Woot ::

Ja, kaj pa naj vmes? Sem osem dni brez sandalov? Kupim dvoje v tej trgovini? Pripravljen sem bil kupiti na mestu, če bi mi v osmih dneh vrnili denar ne dobropisa. Če bi šlo za avto bi razmišljal drugače Tilen oziroma če je v garanciji in ti ne dajo nadomestnega se ti to zdi normalno?

Ja neon, točno tako, pa še skoraj novi natikači močno razpadli, mislim ni bil to nek mejni problem. Res pa nevem zakaj bi kupil dvoje enake natikače oziroma kupil ene, ki mi niso všeč... Potem se pa potil osem dni.

Moj predlog je bil, kupil nove, ko/če mi odobrijo garancijo, mi vrnejo denar. So rekli, da to ni mogoče.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Rok Woot ()

Tilen ::

Kako naj trgovka vrne denar, če ne ve, ali si sploh upravičen do vračila kupnine. Ona samo prodaja in niti približno ni kriva, da boš ti sedaj 8 dni bos. Zdi se mi normalno, da v času, ko ne vemo kdo je kriv za poškodbo, ne vračajo denarja.

Sam sem imel v trgovini Humanic (MB) nasprotno, precej boljšo izkušnjo. Prinesel sem čevlje in povedal, da sta po tednu dni ali dveh počila 2 šiva. Čevlje so zamenjali takoj in brez vsakega pregovarjanja. Šlo se je za obutev v vrednosti cca 150 EUR.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Tilen ()

mzakelj ::

Ste pa eni res malo prezahtevni bi rekli. Zakaj pa ne greš po druge natikače pa par € za tistih 8 dni bodo že. Prodajalka ima pač navodila in tistih se drži drugače je brez službe lahko. Denarja ti ne bodo vračali. Večjo zlobo ko boš zganjal slabše bo zate. Zakon je za vse tudi za najbolj zaribane stranke. Povsod je tako. Da ti vrnejo denar pa je samo dobra volja trgovine, noben zakon jih ne veže k temu. Verjetno si še z kartico plačal sedaj bi pa rad denar. Če je bilo tako sploh ne boš nič dosegel, ker moraš vedeti da od vsake transakcije ti banka pobere par % ( govorim z strani trgovca ). Da bi k meni prišel in me začel nadirat, bi isto lepo naredil zapisnik in rekel nasvidenje se vidimo čez 8 dni. Ali drugače povedano : probaj ene par mescev delat v neki trgovini pa mislim da me boš razumel kaj ti hočem reči. Srečaš take driste kot si ti dnevno in ni prijetno. Tako da se malo pohladi in počakaj 8 dni.

Rok Woot ::

Trgovka je lahko toliko usposobljena in odgovorna, da to pri očitnih primerih sama presodi, kot pravmi dva tedna nebi enačil z dvema mesecima itd. Nimam časa naokoli kupovati drugih natikačev, pač slučajno sem šel mim, so mi bili všeč in sem jih kupil, svoje vrgel v koš. Plačal sem z gotovino. Sploh pa nisem hotel denarja, hotel sem kupiti še ene in potem dobiti denar nazaj. Pa meni se ne zdi normalno, da razpadajo po dveh tednih, res ne, pa nevem zakaj bi jaz plačeval zato z mojim časom in denarjem. Sej sem navajen krivic na svetu, bom že preživel, sam Mass me pa ne vidi več :)

mzakelj ::

Jaz že dolgo kupujem v sport direkt 2000 al nekaj takega, ponavadi ko greva z mojo v Postojno v Lidl se ustavim pri njih in do sedaj nisem bil razočaran. V Masu sem pa samo bulerje enkrat kupil pa so mi tud razpadli pa parih tednih hajkanja po LJ ampak sem vedel da to pač ni DR Martins. Floke pa itak ne kupim za 50€ ampak najcenejše ker jih itak uničim v parih tednih. Pač ne znam hoditi kot normalni ljudje.

Rok Woot ::

Jaz imam tudi super izkušnje z sport 2000.

Mare2 ::

Trgovino, ki prodaja razpadajoče natikače je treba čumprej zapret. :)

Kam pa pridemo, da moraš pol še 1x pridet čez 8 dni.

Hej...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Tavher ::

Očitno imajo res neko zanič robo. Kupim neke čevlje meni neznane firme za dobrih 50 EUR ker so mi bili pač všeč in po 2-3 tednih začnejo dobesedno razpadati po šivih. Pa jih nisem veliko nosil. Me raz... in nesem nazaj, kar redko storim za neke manjše zneske. So želeli da jih pustim in bodo videli kaj narediti in ne vem kaj, se raz... in mi dajo nove podobne. Pa ni minil en mesec pa sta se pričela ločevati podplat in zgornji del ki sta bila nekako prišivana skupaj. Sem vrgel v smeti in zaključil z Mass-om.
No z Mustangom sem bil zadovoljen, ampak če imaš ene imaš vse, ker so si vsi modeli podobni.

Pšenični ::

Meni ni jasno, zakaj ne bi mogel dobit sandale takoj.

Če je problem z kvaliteto, ane, pol dobropis pomeni vnaprej izgubljen keš. Tud še enkrat kupljeni sandali, niso ravno 7 na loteriji, sploh če še enkrat razpadejo.

Ni čudno, da je potem tolko jeze.


Torej če ponovimo, kupi zanič sandale, potem v bistvu hočejo da kupiš še ene, in potem dobiš še dobropis. Če ga dobiš.


Torej v najslabšem primeru, da ugotovijo, da so vrnjene sandale "pokvarjene" po krivdi lastnika.....2 x kratna izguba. LOL. Pol se stroški z prevozom, sem ter tja.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: scipascapa ()

NLight ::

darkolord je izjavil:

v ZDA se kaj podobnega nikoli ne pripeti.
A res

If I refunded money or exchanged gear to every looser who had a problem with their gloves, I'd be broke.


Sem se nasmejal haha... Prodajalec mu reče snowboarding not snowsurfing, v naslednjem email pa spet uporabi snowsurfing :D

jizzer ::

Mam enak problem z trgovino INTERSPORT. 3 dan se mi je na crocs japonku ob strani odtrgala guma. Pa nemore se to v treh dneh zgodit pa če z nožom štoram po japonkah.
To je blo na morju, ko pa pridem nazaj, grem v trgovino (8 dan po nakupu), rečem da bi rad vrnil japonke.
Ok... ona izpolni neki zapisnik pa reče na koncu da me bojo poklicali. Po zakonu lahko vrnem kakršenkoli izdelek v roku osmih dneh, je tako? Zakaj se prodajalkam neda tega dopovedat?

Sicer nisem taki da bi se pritoževal, zato sem se pač strinjal in teh par dni bom že brez japonkov (nosim neke stare 6 let), ampak vseeno mi ni glih prijetno.

Mare2 ::

jizzer je izjavil:

ampak vseeno mi ni glih prijetno.


Tem trgovinam (trgovkam, poslovodjem, lastnikom trgovin) po Sloveniji po treba enkrat za vselej naučit "kozjih molitvic". Če prodajajo kitajsko robo, naj pač napišejo Kitajska trgovina. Ne vem, kaj dela inšpekcija.

Pekarnam in mesarjem so že stopili na prste.
Meni je sicer enkrat pomagalo, ko sem naglas (da so slišali tudi drugi kupci) povedal, da sem "popizdil", pokazal napako in da zahtevam poslovodjo, torej naj jo pokliče. Po telefonu smo uredili da sem takoj dobil denar nazaj. Je pa že par let od tega.
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

win64 ::

jizzer je izjavil:


Ok... ona izpolni neki zapisnik pa reče na koncu da me bojo poklicali. Po zakonu lahko vrnem kakršenkoli izdelek v roku osmih dneh, je tako? Zakaj se prodajalkam neda tega dopovedat?


Zato ker ni tako po zakonu. To velja samo za spletne trgovine. Pa še tam to velja samo v primeru testiranja izdelka, podobno kot to narediš v trgovini. Nikakor pa ne po uporabi.

prox ::

Kvaliteta oblačil in obutve je res zadnje čase porazna, raje kupim npr. Adidas čevlje za 80€ kot pa čevlje za 20€ v x trgovini, ki se jim potem odlepi podplat po 2 tednih.

Najbolj me pa moti to, da sploh ni več neke izbire. Vse trgovine še samo sledijo trendom in najnovejši modi, ki pa mi nikakor ni všeč - verjetno nisem edini.
V celem Mariboru s kolegom nisma našla enih pametnih čevljev, samo nek hipsterski shit, da o NewYorkerju sploh ne govorim, potem pa se čudijo, da ni prometa in da gredo trgovine v stečaj.
>>Rajš sn od slo-tech/a odvisn kot pa od Facebooka<<
|Asus K55VJ | Intel i5-3210m | 8Gb ram | nVidia GT635m|

MorsUltima ::

Mass že ves čas prodaja eno in isto, kvaliteta očitno ostaja enaka

detroit ::

Mogoče bi blo pamtno odpret thread s kvalitetno robo ki jo kdo kupi:)
Skero

Apofis ::

No, ker se velikokrat najde kak bumbar k gre nažigat fuzbal s sandali al z japonkam in se pol v prodajalni dela neumnega, mora obutev najprej pregledat 'specialist'. No, zarad takih moraš ti počakat teh par dni. lp

mitja73 ::

In zakaj greš najprej napizdit prodajalko ?
Bod srečen da ni poklicala varnostnika in te dala ven vržt. Začni se spodobno obnašat in boš dobil spodoben servis v prodajalnah in drugod.

Tr0n ::

Bodi vesel, da si vsaj dobil dobropis. :)

Jaz sem v Humanicu (MB) nabavo starke in ker so me zacele zulit po nekaj dneh, sem jih hotel vrnit. Niso jih hoteli nazaj, ces ker so "noseni" in jih zato ne morejo vec naprej prodat. Jah, seveda so bili noseni, kako bi naj sicer ugotovil, da me zulijo po daljsi uporabi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

z3ro ::

Tr0n je izjavil:

Bodi vesel, da si vsaj dobil dobropis. :)

Jaz sem v Humanicu (MB) nabavo starke in ker so me zacele zulit po nekaj dneh, sem jih hotel vrnit. Niso jih hoteli nazaj, ces ker so "noseni" in jih zato ne morejo vec naprej prodat. Jah, seveda so bili noseni, kako bi naj sicer ugotovil, da me zulijo po daljsi uporabi.

Ja kaj si pa pričakoval? Da tebe žulijo čevlji ki si jih sam izbral/probal niso krivi oni..normalno da jih ne morejo prodat naprej.

menjalnik ::

Jaz imam zelo dobre izkušnje s trgovino Deichamn, kjer so mi zamenjali čevlje takoj, ko sem jih prinesel noter. Hervis in Mass-a se izognem, če se le da.

Aston_11 ::

Rok Woot je izjavil:

Po njihovo, je pač normalno, da si osem dni brez natikačev...
Tole je čista manipulacija. Logike v tem, da bi ti morali takoj dati nove natikače, ker da boš ti brez njih 8 dni, ni nobene. Vsaj jaz jo ne vidim. Lahko bi recimo rekel raje takole: v 8 dneh se mi bo na nagoe prilepilo 128 čingumov, ker bom brez sandal, čevljev pa ne bom obul, ker je zunaj 38 stopinj. Who cares za tvoje probleme, nimajo veze s trgovino. Imo.

Tr0n ::

z3ro je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Bodi vesel, da si vsaj dobil dobropis. :)

Jaz sem v Humanicu (MB) nabavo starke in ker so me zacele zulit po nekaj dneh, sem jih hotel vrnit. Niso jih hoteli nazaj, ces ker so "noseni" in jih zato ne morejo vec naprej prodat. Jah, seveda so bili noseni, kako bi naj sicer ugotovil, da me zulijo po daljsi uporabi.

Ja kaj si pa pričakoval? Da tebe žulijo čevlji ki si jih sam izbral/probal niso krivi oni..normalno da jih ne morejo prodat naprej.

Sure, ampak cevlji so mi prav, samo zulijo. In tega ne ugotovis v tistih 5 minutah, kar jih imas gori v trgovini. :)

z3ro ::

Tr0n je izjavil:

z3ro je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Bodi vesel, da si vsaj dobil dobropis. :)

Jaz sem v Humanicu (MB) nabavo starke in ker so me zacele zulit po nekaj dneh, sem jih hotel vrnit. Niso jih hoteli nazaj, ces ker so "noseni" in jih zato ne morejo vec naprej prodat. Jah, seveda so bili noseni, kako bi naj sicer ugotovil, da me zulijo po daljsi uporabi.

Ja kaj si pa pričakoval? Da tebe žulijo čevlji ki si jih sam izbral/probal niso krivi oni..normalno da jih ne morejo prodat naprej.

Sure, ampak cevlji so mi prav, samo zulijo. In tega ne ugotovis v tistih 5 minutah, kar jih imas gori v trgovini. :)

Tudi mene so parkrat kupljeni čevlji žulili (predvsem zadaj) pa nisem nobenih nesel vrnit..pač počakaš da se razhodijo pa je bolje.

mitja73 ::

Tr0n je izjavil:

z3ro je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Bodi vesel, da si vsaj dobil dobropis. :)

Jaz sem v Humanicu (MB) nabavo starke in ker so me zacele zulit po nekaj dneh, sem jih hotel vrnit. Niso jih hoteli nazaj, ces ker so "noseni" in jih zato ne morejo vec naprej prodat. Jah, seveda so bili noseni, kako bi naj sicer ugotovil, da me zulijo po daljsi uporabi.

Ja kaj si pa pričakoval? Da tebe žulijo čevlji ki si jih sam izbral/probal niso krivi oni..normalno da jih ne morejo prodat naprej.

Sure, ampak cevlji so mi prav, samo zulijo. In tega ne ugotovis v tistih 5 minutah, kar jih imas gori v trgovini. :)


Ne kupuj poceni šare, pojdi k čevlarju ki ti bo naredil po tvoji nogi in te ne bodo nikoli ožulili.
Pač industrijski so pa narejeni po povprečni nogi in nimamo vsi enakih. Je treba uhodit.

noraguta ::

Ok namo vec tm kupval.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: scipascapa ()

sandmat ::

Tr0n je izjavil:

z3ro je izjavil:

Tr0n je izjavil:

Bodi vesel, da si vsaj dobil dobropis. :)

Jaz sem v Humanicu (MB) nabavo starke in ker so me zacele zulit po nekaj dneh, sem jih hotel vrnit. Niso jih hoteli nazaj, ces ker so "noseni" in jih zato ne morejo vec naprej prodat. Jah, seveda so bili noseni, kako bi naj sicer ugotovil, da me zulijo po daljsi uporabi.

Ja kaj si pa pričakoval? Da tebe žulijo čevlji ki si jih sam izbral/probal niso krivi oni..normalno da jih ne morejo prodat naprej.

Sure, ampak cevlji so mi prav, samo zulijo. In tega ne ugotovis v tistih 5 minutah, kar jih imas gori v trgovini. :)


Za Allstarke je to nekako splošno znano, saj so ja že 90 let na tržišču no. Allstarke se prodajajo zaradi PRa in ne zaradi udobnosti ali dobrega občutka na nogi.

Chuck Taylor All-Stars @ Wikipedia


Tista nebuloza z "v osmih dneh mi morajo zamenjati izdelek" je pa itak že tolikokrat prežvečena (in, BTW, je popolna izmišljotina), da sem bil prepričan, da v to verjamejo samo še pristaši chemtrailsov.

Tr0n ::

No ja, sem ze imel allstarke in so bile prav udobne po par tednih nosenja. Te ta nove so pa cisto mimo, verjetno spremenjen kroj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

bambam20 ::

Mass nima ravno po mojih izkušnjah hude kvalitete. Pred leti sem zasledil nekaj enakeh modelov superg in čevljev v Bati. Samo etikete na petnem delu v notranjosti so bile drugačne.


Trgovine MAss se izogibam. Imam recimo usnjene natikače oz. japonke, ki me v trgovini niso žulili. Glej ga zlomka, Ob daljšem nošenju me pa žulijo. Seveda jih nisem nesel nazaj ampak sem kasneje poizkušal še druge modele in niti ene japonke - natikači in to usnjeni- platneni - kombinacije mi niso bile ok. Pri vseh me je žulilo. Cela štala.

Enkart sm kupil ene čevlje v Massu. V trgovini vse ok. Šele , ko sem jih nosil za zunaj me je začel bolet list ne levi nogi. Ni da ni:).

Kot je že nekdo omenil se izogibam tudi Hervisa.



Moje razmišljanje ja takšno,da si je potrebno za nakup obutve vzeti čas in iskati tako dolgo, da se res počutimo dobro.

Tole je sicer Off topic, kar si mislim o MAssu.

Tr0n je izjavil:

No ja, sem ze imel allstarke in so bile prav udobne po par tednih nosenja. Te ta nove so pa cisto mimo, verjetno spremenjen kroj.


Odvisno kje si jih kupil. Prodajajo tudi ponaredke .

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Tr0n ::

V isti trgovini, torej Humanic. :)

Kot je že nekdo omenil se izogibam tudi Hervisa.

Jaz sem pa ravno v Hervisu nasel zelo udobne Keen odprte cevlje. Udobje, da se deres zraven. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Tr0n ()

jakan123 ::

Kupiš preverjeno firmo, pa bo v vseh trgovinah ok.

Tr0n ::

Heh, ce bi le blo tak ja.

Drugace pa ja; cevelj mora ze takoj, ko ga prvic das na nogo, bit popolnoma udoben. Ce te kje cisto malo tisci, ni pravi cevelj zate.

jakan123 ::

Ni čisto tako. Imaš čevlje, ki so na začetku zelo ozki, ko prehodiš kakšen kilometer pa postanejo zelo udobni.

cegu ::

Glede grafične in tehnične opreme, servis ti mora dati nadomestno - primerljivo opremo, če tvojo sprejme v garancijo. Saj je bila napaka na njihovi strani.

8-dnevni rok za ugotovitev razpadlih copat je malce smešno. A majo kakšnega experta ali kaj? Pokliče naj v Ljubljani ali bilokam in pošlje fotke, da se to reši takoj.

Ponuditi bi ti lahko nadomestne papuče, magari take za 2€. Ti pomirjen, volk sit, koza cela. Vsak Manager bi se s tem strinjal, saj se to ne dogaja vsak dan. Samo prodajalke delajo štalo.

lejko0 ::

Ne morem verjeti, kaj lahko vse prebereš tukaj gor. S tem ne mislim na avtorja teme, vendar na večino ostalih.

Dejstvo je, da v ZDA lahko zamenjaš kratko malo vse - če je jed prezačinjena, ti jo bodo zamenjali brez vprašanj, če je v tvojem mojitu po tvojem okusu preveč sladkorja, ti ga bodo zamenjali (ja bedak je tista stranka, ki na ta način komplicira, ampak to je samo primer, ki sem mu bil priča)... Da se o menjavah oblačil in tehnike sploh ne pogovarjamo. Vse temelji na zadovoljstvu stranke, tudi strežba je dva nivoja višje. Ljudje se pač ob nezadovoljstvu ne vračajo v tisto trgovino, jih skritizijo na družabnih omrežjih ipd. Mislim, da se mora tudi slovenski kupec začeti odzivati podobno.

Namesto, da kritiziramo avtorja teme, bi se lahko v tem primeru zgledovali po američanih (resda en redkih primerov) konec koncev nam je to, da se začne tudi pri nas delati na zadovoljstvu stranke vsem v interesu.

Tr0n ::

Hja, v USA je tole drugace seveda. Tam se zivi od napitnin, in se natakarji/trgovci bolj potrudijo. V EU tega ponavadi nimas. :)

mitja73 ::

lejko0 je izjavil:

Ne morem verjeti, kaj lahko vse prebereš tukaj gor. S tem ne mislim na avtorja teme, vendar na večino ostalih.

Dejstvo je, da v ZDA lahko zamenjaš kratko malo vse - če je jed prezačinjena, ti jo bodo zamenjali brez vprašanj, če je v tvojem mojitu po tvojem okusu preveč sladkorja, ti ga bodo zamenjali (ja bedak je tista stranka, ki na ta način komplicira, ampak to je samo primer, ki sem mu bil priča)... Da se o menjavah oblačil in tehnike sploh ne pogovarjamo. Vse temelji na zadovoljstvu stranke, tudi strežba je dva nivoja višje. Ljudje se pač ob nezadovoljstvu ne vračajo v tisto trgovino, jih skritizijo na družabnih omrežjih ipd. Mislim, da se mora tudi slovenski kupec začeti odzivati podobno.

Namesto, da kritiziramo avtorja teme, bi se lahko v tem primeru zgledovali po američanih (resda en redkih primerov) konec koncev nam je to, da se začne tudi pri nas delati na zadovoljstvu stranke vsem v interesu.


Daš v lokalu vedno še 10+% napitnine kot američani ?

lejko0 ::

Puščam je 10-20%, praktično vedno. Razen, če je izkušnja res porazna.
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Obutev (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
9421055 (2904) gruntfürmich
»

Moški sandali

Oddelek: Loža
464184 (2910) pierch
»

Vračilo/zamenjava blaga zaradi neustreznega svetovanja prodajalca

Oddelek: Loža
252977 (1773) bastadu
»

Obutev za na golo nogo? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
6620236 (17848) negot

Več podobnih tem