Forum » Mobilne tehnologije » Zamenjava izdelka - nujno bi rabil pomoč (simobil - toptime)
Zamenjava izdelka - nujno bi rabil pomoč (simobil - toptime)
worteleven ::
Zdravo,
zanima me kakšne pravice ima kupec ob nakupu telefona. Naj na kratko pojasnim problem. Kupil sem nov Sonyev telefon pri Simobilu, ki pa ima napako. Napaka ne vpliva na samo delovanje telefona, gre samo za to, da jih ostali telefoni istega modela nimajo. Skratka, kot kupec želim telefon, ki je brezhiben in identičen tistim, ki so jih dobili drugi kupci (moja sestra, prijatelj, itd.)
Torej, uveljavljal sem stvarno napako, ki pa je bila zavrnjena. Ja, ne boste verjeli, TOPTIME servis. Torej, na dopisu, ki so mi ga poslali so napisali: "Omenjen simptom je opazen" nato pa v naslednji alineji: "V tem primeru po mnenju ne moremo govoriti o stvarni napaki".
Danes sem šel tudi na simobil, da jim pokažem kaj so mi poslali v dopisu. Na telefon še čakam, trenutno je v distribucijskem centru.
Na simobilovem prodajnem mestu so mi rekli, naj se obesim na toptime in da naj tam malo pojamram kar se tega tiče. Torej, jaz sem stranka, kupil sem telefon s hibo in zdaj je na meni, da se pogajam s servisi? ALi ni to delo simobila?!?! Saj sem jaz podpisal pogodbo z Simobilom in ne s Toptimom!!
Nujno bi rabil od nekoga od vas pomoč, da mi zaupate, kaj se da glede tega narediti IN zakaj ni možna zahteva za zamenjavo pri samem simobilu? 2 leti nazaj sem kupil telefon pri Telekomu in sem ga po 3 dneh lahko zamenjal na podlagi tega, da ni izpolnil mojih pričakovanj.
Prosim za ideje, predloge, karkoli kar bi mi lahko pomagalo.
zanima me kakšne pravice ima kupec ob nakupu telefona. Naj na kratko pojasnim problem. Kupil sem nov Sonyev telefon pri Simobilu, ki pa ima napako. Napaka ne vpliva na samo delovanje telefona, gre samo za to, da jih ostali telefoni istega modela nimajo. Skratka, kot kupec želim telefon, ki je brezhiben in identičen tistim, ki so jih dobili drugi kupci (moja sestra, prijatelj, itd.)
Torej, uveljavljal sem stvarno napako, ki pa je bila zavrnjena. Ja, ne boste verjeli, TOPTIME servis. Torej, na dopisu, ki so mi ga poslali so napisali: "Omenjen simptom je opazen" nato pa v naslednji alineji: "V tem primeru po mnenju ne moremo govoriti o stvarni napaki".
Danes sem šel tudi na simobil, da jim pokažem kaj so mi poslali v dopisu. Na telefon še čakam, trenutno je v distribucijskem centru.
Na simobilovem prodajnem mestu so mi rekli, naj se obesim na toptime in da naj tam malo pojamram kar se tega tiče. Torej, jaz sem stranka, kupil sem telefon s hibo in zdaj je na meni, da se pogajam s servisi? ALi ni to delo simobila?!?! Saj sem jaz podpisal pogodbo z Simobilom in ne s Toptimom!!
Nujno bi rabil od nekoga od vas pomoč, da mi zaupate, kaj se da glede tega narediti IN zakaj ni možna zahteva za zamenjavo pri samem simobilu? 2 leti nazaj sem kupil telefon pri Telekomu in sem ga po 3 dneh lahko zamenjal na podlagi tega, da ni izpolnil mojih pričakovanj.
Prosim za ideje, predloge, karkoli kar bi mi lahko pomagalo.
- spremenil: worteleven ()
worteleven ::
Lahko. Ko s prstom podrgneš po desnem robu (tam kjer je gumb za odklep) se na zaslonu pojavi črna lisa. Na servisu to opravičujejo, češ, da je treba močno pritisnit, da se pojavi črna lisa, čeprav se pri enakih telefonih, ki jih imamo v družini, to ne pojavlja pod nobenim pogojem.
Mare2 ::
Mogoče zahtevaš, da ga pošljejo v tovarno, nj oni ocenijo ustreznost.
https://www.google.si/search?q=toptime+...
https://www.google.si/search?q=toptime+...
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo
ttommy ::
Če ta lisa potem izgine, je vse OK. Če pa ne, je pa že stvarna napaka. Ker zaslon na dotik (že samo ime pove vse) mora zdržat silo pritiska pri dotiku.
Jaz bi jim težil.
Kot nisem dal miru za moj Xperia GO in so mi ga naposled zamenjali za novejši model. In sem zadovoljen. Prej sem pa skoraj živce izgubil zraven.
Jaz bi jim težil.
Kot nisem dal miru za moj Xperia GO in so mi ga naposled zamenjali za novejši model. In sem zadovoljen. Prej sem pa skoraj živce izgubil zraven.
Gamer
shadeX ::
@OP
Sej lahko tudi linkaš tvojo temo v kateri si že opisal napako, da bojo drugi vedeli o čem govoriš. (smartram da se gre za isti telefon).
Pomoč, tovarniška napaka na z3 compact?
Sej lahko tudi linkaš tvojo temo v kateri si že opisal napako, da bojo drugi vedeli o čem govoriš. (smartram da se gre za isti telefon).
Pomoč, tovarniška napaka na z3 compact?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: shadeX ()
worteleven ::
@ShadeX
ja, malo sem pozabil na tisto temo, ampak hvala. Bolj sem se probal v tej temi osredotočit na to, kaj se, da narediti kot potrošnik glede svojih pravic, kot pa opisovati napako.
ja, malo sem pozabil na tisto temo, ampak hvala. Bolj sem se probal v tej temi osredotočit na to, kaj se, da narediti kot potrošnik glede svojih pravic, kot pa opisovati napako.
worteleven ::
A si rešil kaj s tole zadevo?
Rešil sem to, da me Simobil sigurno ne vidi več pri njih!
Oglasil sem se tudi osebno na Toptime, kjer me niso spustili do tehnika, da bi mu pokazal kje je problem, ker več kot očitno problema ni želel videti. Rekli so, da stiki s serviseji niso dovoljeni (?!?!). Torej, če napako opišeš na list papirja, jo "spregledajo", osebno pa jim ne moreš pokazati problema, super... Pravtako mi je uslužbenga Toptima rekla, da gre za "lepotno napako" in da se s tem oni ne ukvarjajo. LEPOTNO NAPAKO? Ta očitno ni nikoli v šolo hodila..
Skratka, pisal sem tudi na simobil kjer so mi razložili, da so oni le posrednik. Torej toptime ne prevzema odgovornosti, simobil je pa "posrednik", jaz sem pa tisti ki mora biti oškodovan pri nakupu novega telefona?
Skratka, simobil, adijo. Na telekomu so mi do zdaj še vedno zamenjali telefon, BREZ uveljavljanja stvarne napake.
Furbo ::
Koliko telefonov si pa tako že zamenjal, zaradi raznih napakic?
i5-13600K, Noctua NH-D15, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO,
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Toughpower GF3 1000W, RTX3070, ALIENWARE AW3423DWF, Dell S2722QC
Machete ::
Haha, jst sm isto hotu napisat, pa sem se zadržal :D
Profesionalni zamenjevalec kupljene robe.
Profesionalni zamenjevalec kupljene robe.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
broken/link ::
worteleven je izjavil:
Ko s prstom podrgneš po desnem robu (tam kjer je gumb za odklep) se na zaslonu pojavi črna lisa.
me zanima kdo od vas bi to požrl pri novem telefonu. Zase vem, da bi kot OP uveljavljal stvarno napako.
Ima pa prijatelj isto težavo pri lumiji 930, ki pa je še malo bolj moteča - ko pritisne na levem robu (lahko tudi med tipkanjem po tipovnici) se na svetlem ozadju pojavi po celi dolžini ekrana črna lisa. Kalvarije s servisom ne bom opisoval, telefon so mu po 4 vračilih in 2mesecih pošiljanja na servis zamenjali (drug IMEI), težava je pa še vedno prisotna. Na koncu je obupal in po 2mesecih začel uporabljat nov telefon.
worteleven ::
Koliko telefonov si pa tako že zamenjal, zaradi raznih napakic?
Ah, vem da se je slišalo kot da je menjava telefona stalna praksa. Skratka, 2 leti nazaj sem menjal telefon Lumio 720 pri Telekomu, ker je bil pod zaslonom velik mehurček. Skratka, ko sem dobil novega, sem vprašal na telekomu če je možna menjava za android telefon (ki so ga ponujali po enaki ceni), ker mi 8GB ni predstavljalo dovolj prostora. Ustrežljivo so mi telefon zamenjali. (Odločitev sem kasneje obžaloval, ker se je lumia izkazala za RAKETO v primerjavi s 4XHD, a tako pač je)
To je bil edini primer, da sem menjal telefon.
broken/link je izjavil:
worteleven je izjavil:
Ko s prstom podrgneš po desnem robu (tam kjer je gumb za odklep) se na zaslonu pojavi črna lisa.
me zanima kdo od vas bi to požrl pri novem telefonu. Zase vem, da bi kot OP uveljavljal stvarno napako.
Ima pa prijatelj isto težavo pri lumiji 930, ki pa je še malo bolj moteča - ko pritisne na levem robu (lahko tudi med tipkanjem po tipovnici) se na svetlem ozadju pojavi po celi dolžini ekrana črna lisa. Kalvarije s servisom ne bom opisoval, telefon so mu po 4 vračilih in 2mesecih pošiljanja na servis zamenjali (drug IMEI), težava je pa še vedno prisotna. Na koncu je obupal in po 2mesecih začel uporabljat nov telefon.
Danes sem po telefonu govoril s tržno inšpekcijo. Dejansko nič drugega kot najem sodnega izvedenca ne pride v upoštev v primeru zavrnitve stvarne napake. Ponudili so se, da prijavim primer direktno inšpekciji, pa bojo oni raziskovali dalje. To bom jutri tudi naredil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: worteleven ()
berlusconi ::
porocaj lrosim, kako se bo stvar iztekla. Vse dobro!
Tile prodajalci in servisi si te potem, ko kupis robo in je kaj narobe, samo se podajajo, dokler ne obupas. Tako da, do konca !
Tile prodajalci in servisi si te potem, ko kupis robo in je kaj narobe, samo se podajajo, dokler ne obupas. Tako da, do konca !
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | POZOR: Servis mobitela - Toptime, Simobil - stik s tekočino, uničenje telefona na ser (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Mobilne tehnologije | 105745 (54779) | next3steps |
⊘ | Serviserji ne znajo telefona popravitiOddelek: Mobilne tehnologije | 5282 (3058) | OmegaBlue |
» | Pomoč, tovarniška napaka na z3 compact?Oddelek: Mobilne tehnologije | 3701 (2739) | worteleven |
» | Zavrnjena garancija PrestigioOddelek: Pomoč in nasveti | 3964 (3202) | berlusconi |
» | Servis - težaveOddelek: Mobilne tehnologije | 8360 (7001) | PINki |