Forum » Na cesti » Kros motorji
Kros motorji
g3619369 ::
Živjo. Že kar nekaj časa razmišljam o nakupu kros motorja, pa imam kar nekaj vprašanj, in bom vprašal kar tukaj :)
Torej zanima me če je tu kdo slučajno ki vozi kros motor po cesti in gozdu ne na le temu namenjeni progi? Kako je kaj s tem, kaj problemov? Ker kolikor vem se po gozdu ne sme voziti s kros motorji, po cesti pa sploh. Ste že imeli kdaj probleme z lastniki zemlje, policisti?
Kako je kaj s stroški vzdrževanja? Vem da je veliko stvari treba menjati na x ur in podobno, če mi lahko kdo malo več o tem pove. Za prvi motor sem mislil kupiti nekaj takega: http://www.motostar.si/component/spider...
Vem da ni pač ena top firma ampak za prvi motor naj bi bil dober.
Če bi kdo imel ali rad kaj dodal glede vsega tega bi z veseljem prisluhnil vsem.
Hvala in želim vam lep dan vsem skupaj.
Torej zanima me če je tu kdo slučajno ki vozi kros motor po cesti in gozdu ne na le temu namenjeni progi? Kako je kaj s tem, kaj problemov? Ker kolikor vem se po gozdu ne sme voziti s kros motorji, po cesti pa sploh. Ste že imeli kdaj probleme z lastniki zemlje, policisti?
Kako je kaj s stroški vzdrževanja? Vem da je veliko stvari treba menjati na x ur in podobno, če mi lahko kdo malo več o tem pove. Za prvi motor sem mislil kupiti nekaj takega: http://www.motostar.si/component/spider...
Vem da ni pač ena top firma ampak za prvi motor naj bi bil dober.
Če bi kdo imel ali rad kaj dodal glede vsega tega bi z veseljem prisluhnil vsem.
Hvala in želim vam lep dan vsem skupaj.
RookY ::
Najprej govoriš o kros motorju, potem pa prilimaš slikco skoraj mopeda, s katerim se komot voziš po cesti.
To kar si prilimal je en kitajc, ki nima nobene veze s kros motorjem, niti enduro, ker je veloko težji kot kros ali hard enduro in še prešvoh.
Pa glede na to da je kitajc, bo razpadel na prvem skoku, če ne že prej.
To kar si prilimal je en kitajc, ki nima nobene veze s kros motorjem, niti enduro, ker je veloko težji kot kros ali hard enduro in še prešvoh.
Pa glede na to da je kitajc, bo razpadel na prvem skoku, če ne že prej.
Juhu juhu spet bom bruhu
g3619369 ::
Ok, sem pozabil omenit da sem nov v tem, imam avto motorja pač še nikoli nisem imel in ne vem veliko o tem. Tako da, če bi še kdo rad kaj dodal kar :)
AndrejS ::
Če se hočeš vozit po cesti (legalno) si kupi (hard) enduro motor, ki ga normalno registriraš. Moreš pa vedet koliko se boš vozil po cesti, ker hard enduro ravno niso narejeni za dolge relacije po cesti. Za začetek morda kaj takšnega : http://www.ktm.com/freeride/freeride-35... .
Če pa nimaš izpita za motor pa ga niti ne moreš registrirat.
Če pa nimaš izpita za motor pa ga niti ne moreš registrirat.
toplakd ::
Pa verjetno boš bilokako rabljeno uveljavljeno znamko precej manj šraufal kot tega novega "švajneraja".
Machete ::
Samo v vednost, da boš vedel česa si želiš.
Cross motor:
Odločit se moraš ali boš dvo ali 4 taktarja fural (predvidevam da slednje), kubikažo, potem pa v lov.
Nov je vredu če imaš denar. Pri rabljenem ne veš kaj boš dobil, je pa res, da boš slej ko prej vsakega šraufal.
V obzir vzemi še vso opremo, ki ni poceni in komplet vzdrežanje, ki spet nanese kar precej (maziva, gume, olja, filtri, čistila za filtre, ročke, ki jih polomiš ob vsakem padcu in še mnogo čisto potrošnih delov..).
S takim motorjem kot si pravilno uiganil na cesto ne smeš, niti v gozd. Edina legalna varjanta je prikolica za motor (a-test, registracija) ali nek kombi potem pa v Orehovo vas, Brnik ali kjer imaš pač najbližjo progo.
20, 15, 10 let nazaj je bilo vse bolj indijansko in smo (so) se furali precej na random povsod. Je pa res, da če si kulturen (zmanjšaš hitrost, ko nekoga srečaš, ne prašiš ljudi in avtov, ne guraš po uporabnih površinah (njive, obdelovani travniki,..) povzročiš manj slabe volje).
Pomembno je koliko imaš obzira do soljudi, živali itd.. Če si klošar egoist, ki misli gonit povsod pod polnim gasom, potem ne kupuj.
Verjetno niso predpisi vse kar je relevantno ampak tudi kultura sobivanja. Leta nazaj je bilo daleč manj folka v naravi, sedaj boš težko kje gonil, da ne boš nekoga zmotil.. Torej za mirno kri vseh in sproščen ride, je res najbolje na prikolico in na registrirano progo. Kako je s papirji, da ti ne težijo na svoji parceli, ne vem. Ugibam, da je precej bolj zahebano narest progo in jo legalizirat, kot včasih.
Pa vedi, da če se želiš izognit poškodbam, rabiš glavo na pravem mestu, kar nekaj prakse in fizično kondicijo in samoumevno dobro in vso opremo. Čeprav bi kdo mislil da samo sediš/stojiš in navijaš ročko za gas, je zadeva dejansko hudo fizično naporna.
*ps: res ne kupuj teh noname Kitajcev. Raje staro Hondo, Ktm ipd..
Cross motor:
Odločit se moraš ali boš dvo ali 4 taktarja fural (predvidevam da slednje), kubikažo, potem pa v lov.
Nov je vredu če imaš denar. Pri rabljenem ne veš kaj boš dobil, je pa res, da boš slej ko prej vsakega šraufal.
V obzir vzemi še vso opremo, ki ni poceni in komplet vzdrežanje, ki spet nanese kar precej (maziva, gume, olja, filtri, čistila za filtre, ročke, ki jih polomiš ob vsakem padcu in še mnogo čisto potrošnih delov..).
S takim motorjem kot si pravilno uiganil na cesto ne smeš, niti v gozd. Edina legalna varjanta je prikolica za motor (a-test, registracija) ali nek kombi potem pa v Orehovo vas, Brnik ali kjer imaš pač najbližjo progo.
20, 15, 10 let nazaj je bilo vse bolj indijansko in smo (so) se furali precej na random povsod. Je pa res, da če si kulturen (zmanjšaš hitrost, ko nekoga srečaš, ne prašiš ljudi in avtov, ne guraš po uporabnih površinah (njive, obdelovani travniki,..) povzročiš manj slabe volje).
Pomembno je koliko imaš obzira do soljudi, živali itd.. Če si klošar egoist, ki misli gonit povsod pod polnim gasom, potem ne kupuj.
Verjetno niso predpisi vse kar je relevantno ampak tudi kultura sobivanja. Leta nazaj je bilo daleč manj folka v naravi, sedaj boš težko kje gonil, da ne boš nekoga zmotil.. Torej za mirno kri vseh in sproščen ride, je res najbolje na prikolico in na registrirano progo. Kako je s papirji, da ti ne težijo na svoji parceli, ne vem. Ugibam, da je precej bolj zahebano narest progo in jo legalizirat, kot včasih.
Pa vedi, da če se želiš izognit poškodbam, rabiš glavo na pravem mestu, kar nekaj prakse in fizično kondicijo in samoumevno dobro in vso opremo. Čeprav bi kdo mislil da samo sediš/stojiš in navijaš ročko za gas, je zadeva dejansko hudo fizično naporna.
*ps: res ne kupuj teh noname Kitajcev. Raje staro Hondo, Ktm ipd..
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Machete ()
;-) ::
Sem jih kar nekaj teh sinerajev preprodal in vmes ko so bili pri meni kdaj pa kdaj vozil. Naprimer honda cr80 je hitrejsa od tega. Sam motor ni problematicen, ne riba, ne rabi dosti sraufanja, je pa res da vse ostalo je treba skos sraufat in zategovat, ob skokih rad poci okvir, vilice itd. Drugace pa ni tolk zanic glede na to da sem nove dobival do 500eur. Deli se dobijo in so prakticno dzabe.
Ce te pri nakupu resnejsega krosa skrbi servis na okol40 ur kaj se slisi malo naj ti povem da jih nebos spravil skupaj hitro. 20 min na krosu ce ga vozis kot se ta zadeva vozi privede do odpovedi rok, ramenskih, trebusnih misic pa si dober za teden ali dva.
Ce te pri nakupu resnejsega krosa skrbi servis na okol40 ur kaj se slisi malo naj ti povem da jih nebos spravil skupaj hitro. 20 min na krosu ce ga vozis kot se ta zadeva vozi privede do odpovedi rok, ramenskih, trebusnih misic pa si dober za teden ali dva.
loveJDM ::
ce kupujes kros motor in imas namen vzet 2t ne pricakuj da se stem lahko kam extra peljes,nalijes 5l bencina in ti v eni urci zmanjka ce vozis kot se pac vozi(do trgovine v 6. prestavi) :)
Obvezno glej od 125cc naprej ker 85 je premali tudi z velikimi kolesi.
4t 250 ali 450 je kr super stvar manj pozresna pa dosti lepse se pelje,na easy,samo gas stisnes in si na zadnji brez problema.
Glede stroskov:na 2t je menjava bata 1x na leto,bat je okoli 80-90eur za 85 ali 125 potem se rabis tesnila in se kaksne malenkosti + delo tako da racunaj vsaj 200za to,potem pa seveda gume,glede gum je odvisno kake imas in kje vozis,ce bos z napol prazno vozil po asfaltu ti bo drzala glih 1teden...rabis se olje ki ni poceni ker ne mores noter vlivat petrolovega za 5 ampak pride vsaj 15EUR,kak motul ali castrol.
Tako da ce hoces kupit 2t rabis vsaj jurja za motor(10let star) pa vsaj 300e rezerve ker bo sigurno kaj za menjat pa nek redni prihodek mores obvezno met ce hoces furat to,ker stipendija je premalo.
Glede 4t pa je tak,manj pije,lepse se pelje,res da je manj zanimivo in ni tako divje ampak je dosti bol uporaben,sploh za po gozdu ker ima vec navora,so pa deli 1x drazji,ventili znajo bit problem oz se morajo redno nastavljat,bat je drazji,ce pa slucajno zariba pa si tak adijo..
Glede voznje po cesti in po gozdu pa je tak: Dokler te nekdo ne prijavi oz te policaji ne poznajo ti tako ali tako ne morejo nic,ker te res teško dobi v tvojem kraju tudi ce ima on kroserja(kar nimajo,endura njihova je pretezka),z avtom pa tako ali tako nima sans ker se 30km/h na uro peljes po travniku v gozd in adijo.Problem je samo to ce te poznajo in te doma pocakajo haha ali za ovinkom in vidijo od kot si prisel.
Po gozdu pa tudi naj ne bi bilo tezav,oz dosti jih jamra da jim lovci pa kmetje nastavljajo pasti ampak to je ocitno odvisno od kmeta in voznika ker jaz sem se dobra 3leta vozil skoraj vsak dan po gozdu(malo z kroserjem pa tudi 4kolesnikom pa ni bilo tezav),ce ti vozis po traktorskih poteh in ne delas skode ti najvrjetneje noben nebo nic ,druga stvar pa je ce gres med drevesi v drugi do blokade in jim razrijes celi gozd pa se celi travnik.
Ce kupujes kros ne glej teh kitajcev ker se ne splaca oz sej masina niti ni tako slaba,ampak mores znat kaksno stvar doma sam zrihtat in obvezno rabis varilni aparat doma.Pa tudi dosti manj moci imajo in pretezki so,recimo 250 4t kitajc gre slabse od 85cc 2t honde,sem vozil oba in gre honda v tretji po zadnji,kitajca pa mi ni uspelo dvignit.
Glede znamk:Honda,Suzuki,Yamaha,Kawasaki,Ktm
Honde 2t so super in jih vsi hvalijo,ene 250 4t(pozanimaj se za letnike) pa naj bi imele tezave z ventile,ampak se da zrihtat ce boljsimi ventili.
Suzukiji naj bi imeli tezave z menjalniki,kr dosti ljudi pravi da jih jebe pa tut na avtonetu pogosto zasledim da je tezava z menjalnikom.
Ktm pa naj bi biu super samo ni nic kaj boljsi od ostalih po mojem mnenju ,samo deli so drazji.Tudi Gajser je šel od ktm-a k hondi....
Glede opreme pa je fajn da imas skornje,obvezna je samo celada,ostalo je bolj tak,ce imas viska denarja vazmes ce ne pa ne,jaz sem dosti prevozil z kroksi,še čelade nisem mel pa ni blo tezav,mogoce sem mel sreco...bi pa kupil skornje ce bi imel denar,sploh ko vidis kaksne slike kje jim nogo not potegne,problem je tudi ce pades in ti krivina od izpuha lezi na nogi.Dres in hlace so pa za moje pojme stran vrzen denar oz za 100e raje gume menjam pa 20l bencina kupim.
Obvezno glej od 125cc naprej ker 85 je premali tudi z velikimi kolesi.
4t 250 ali 450 je kr super stvar manj pozresna pa dosti lepse se pelje,na easy,samo gas stisnes in si na zadnji brez problema.
Glede stroskov:na 2t je menjava bata 1x na leto,bat je okoli 80-90eur za 85 ali 125 potem se rabis tesnila in se kaksne malenkosti + delo tako da racunaj vsaj 200za to,potem pa seveda gume,glede gum je odvisno kake imas in kje vozis,ce bos z napol prazno vozil po asfaltu ti bo drzala glih 1teden...rabis se olje ki ni poceni ker ne mores noter vlivat petrolovega za 5 ampak pride vsaj 15EUR,kak motul ali castrol.
Tako da ce hoces kupit 2t rabis vsaj jurja za motor(10let star) pa vsaj 300e rezerve ker bo sigurno kaj za menjat pa nek redni prihodek mores obvezno met ce hoces furat to,ker stipendija je premalo.
Glede 4t pa je tak,manj pije,lepse se pelje,res da je manj zanimivo in ni tako divje ampak je dosti bol uporaben,sploh za po gozdu ker ima vec navora,so pa deli 1x drazji,ventili znajo bit problem oz se morajo redno nastavljat,bat je drazji,ce pa slucajno zariba pa si tak adijo..
Glede voznje po cesti in po gozdu pa je tak: Dokler te nekdo ne prijavi oz te policaji ne poznajo ti tako ali tako ne morejo nic,ker te res teško dobi v tvojem kraju tudi ce ima on kroserja(kar nimajo,endura njihova je pretezka),z avtom pa tako ali tako nima sans ker se 30km/h na uro peljes po travniku v gozd in adijo.Problem je samo to ce te poznajo in te doma pocakajo haha ali za ovinkom in vidijo od kot si prisel.
Po gozdu pa tudi naj ne bi bilo tezav,oz dosti jih jamra da jim lovci pa kmetje nastavljajo pasti ampak to je ocitno odvisno od kmeta in voznika ker jaz sem se dobra 3leta vozil skoraj vsak dan po gozdu(malo z kroserjem pa tudi 4kolesnikom pa ni bilo tezav),ce ti vozis po traktorskih poteh in ne delas skode ti najvrjetneje noben nebo nic ,druga stvar pa je ce gres med drevesi v drugi do blokade in jim razrijes celi gozd pa se celi travnik.
Ce kupujes kros ne glej teh kitajcev ker se ne splaca oz sej masina niti ni tako slaba,ampak mores znat kaksno stvar doma sam zrihtat in obvezno rabis varilni aparat doma.Pa tudi dosti manj moci imajo in pretezki so,recimo 250 4t kitajc gre slabse od 85cc 2t honde,sem vozil oba in gre honda v tretji po zadnji,kitajca pa mi ni uspelo dvignit.
Glede znamk:Honda,Suzuki,Yamaha,Kawasaki,Ktm
Honde 2t so super in jih vsi hvalijo,ene 250 4t(pozanimaj se za letnike) pa naj bi imele tezave z ventile,ampak se da zrihtat ce boljsimi ventili.
Suzukiji naj bi imeli tezave z menjalniki,kr dosti ljudi pravi da jih jebe pa tut na avtonetu pogosto zasledim da je tezava z menjalnikom.
Ktm pa naj bi biu super samo ni nic kaj boljsi od ostalih po mojem mnenju ,samo deli so drazji.Tudi Gajser je šel od ktm-a k hondi....
Glede opreme pa je fajn da imas skornje,obvezna je samo celada,ostalo je bolj tak,ce imas viska denarja vazmes ce ne pa ne,jaz sem dosti prevozil z kroksi,še čelade nisem mel pa ni blo tezav,mogoce sem mel sreco...bi pa kupil skornje ce bi imel denar,sploh ko vidis kaksne slike kje jim nogo not potegne,problem je tudi ce pades in ti krivina od izpuha lezi na nogi.Dres in hlace so pa za moje pojme stran vrzen denar oz za 100e raje gume menjam pa 20l bencina kupim.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: loveJDM ()
loveJDM ::
ne vem,jaz sem se z 4kolesnikom v drevo zaletel pa z celado direkt not takrat sem res biu srecn da jo mam,z nogami pa hvala bogu se nisn meu tezav razen da sem se parkrat spekel
Vikking ::
Škornji so "obvezni" - bi rekel da so bolj pomembni kot čelada , glede poškodb
Čelada je najbolj pomembna. Od kje pobirate to, da so škornji bolj pommebni od čelade?
Eno je da si zlomi nogo, če pade na glavo ali udari z glavo, pa ni potrebna velika sila, lahko je manjša ki je potrebna da si zlomi nogo, pa bo še samo truga ali invalidski voziček za vedno.
Če je denar za motor, naj bo tudi vkalkuliran strošek opreme.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Vikking ()
CrustyDOD ::
Ne pozabit na ščitnike za kolena. Nujna oprema in pri kateri se ne špara denarja: čelada, škonji in ščitniki za kolena.
Oprema te hitro pride tm ene 800 eur.
Za motor vzami znane znamke, ki so jih zgoraj napisali. Vzami 250 4t za v gozd pa za začetnika. 125 2t pride v poštev samo, če
si lahek, tm pod cca 70kg. Je pa vsaj meni boljši in večji užitek za vozit. Čeprov ne vozim po gozdu.
Po kakšnem letu ali dveh, če boš navdušen boš vrjetno na 350 2t enduro prešaltal za gozd. Večina to naredi zaradi stroškov in
pa lažji je..
Stroškov maš pa kar neki, redni so:
- plastika, tm ene 20 do 30 eur na kos (redni ali ne, odvisno koliko boš na tleh:))
- gume, cca 50 eur na komad, eni majo gume tudi po celo leto ampak se vozijo samo po gozdu, kjer je večinoma mehka zemlja. Da prideš na kamne znaš hitro v eni vožnji uničit vsaj zadnjo gumo
- ročke, takoj ko boš šel po tleh jih boš uničil, cca 15 eur
- bencin (100 okt) in olje. 1l olja te pride med 15 do 20 eur. 1l za 2t za cca 50l mešanice. Pri 4t menjaš olje vsakih cca 5 urc.
- Olje in čistilo za filter, komplet te pride cca 60 eur. Zna zdržat celo sezono.
- Sprej za verigo, jih boš kar nekaj porabil, če boš redno vozil.
To je to, če nisem kaj pozabil glede rednih stroškov. Opomba: cene za 2 leti nazaj v tujini :))
Za letne stroške je pa čisto odvisno.
Vzmetenja vrjetno za hobi vožnjo po gozdu ne rabiš pipat, če se pa že odločiš te pa pride cca 250 za komplet servis prednjih vilic in zadnjega vzmetenja. Prednje vzmetenje je malo dražje in če vse menjaš te pride cca 120 eur. Semeringi pa kar hitro popustijo. Jest moral menjati na mislim da 10 ur.
Veriga in zobčeniki te pridejo tm mal nad 100 eur letno. Motor je pa pač uganka. Lahko maš srečo pa prideš letno skozi za 200 eur ali pa par 1000 eur. To ti pa noben ne bo znal povedat, odvisno kaj kupiš, v kakšnem stanju, kako boš vozil in vzdrževal motor. Moraš se zavedat, da je to race motor, kjer se vse gleda po urah in ne kilometrih, kar si že napisal ampak vseeno..
Kar se kondicije tiče boš pa presenečen. Če misliš, da si v kondiciji boš spoznal, da je v bistvu niti nimaš. Še posebi če boš šel na motokros progo. Velja za enega težjih fizičnih športov tako da po pameti. Ko te začnejo roke boleti se ustavi. Pa motor se drži z nogami in ne rokami.
Oprema te hitro pride tm ene 800 eur.
Za motor vzami znane znamke, ki so jih zgoraj napisali. Vzami 250 4t za v gozd pa za začetnika. 125 2t pride v poštev samo, če
si lahek, tm pod cca 70kg. Je pa vsaj meni boljši in večji užitek za vozit. Čeprov ne vozim po gozdu.
Po kakšnem letu ali dveh, če boš navdušen boš vrjetno na 350 2t enduro prešaltal za gozd. Večina to naredi zaradi stroškov in
pa lažji je..
Stroškov maš pa kar neki, redni so:
- plastika, tm ene 20 do 30 eur na kos (redni ali ne, odvisno koliko boš na tleh:))
- gume, cca 50 eur na komad, eni majo gume tudi po celo leto ampak se vozijo samo po gozdu, kjer je večinoma mehka zemlja. Da prideš na kamne znaš hitro v eni vožnji uničit vsaj zadnjo gumo
- ročke, takoj ko boš šel po tleh jih boš uničil, cca 15 eur
- bencin (100 okt) in olje. 1l olja te pride med 15 do 20 eur. 1l za 2t za cca 50l mešanice. Pri 4t menjaš olje vsakih cca 5 urc.
- Olje in čistilo za filter, komplet te pride cca 60 eur. Zna zdržat celo sezono.
- Sprej za verigo, jih boš kar nekaj porabil, če boš redno vozil.
To je to, če nisem kaj pozabil glede rednih stroškov. Opomba: cene za 2 leti nazaj v tujini :))
Za letne stroške je pa čisto odvisno.
Vzmetenja vrjetno za hobi vožnjo po gozdu ne rabiš pipat, če se pa že odločiš te pa pride cca 250 za komplet servis prednjih vilic in zadnjega vzmetenja. Prednje vzmetenje je malo dražje in če vse menjaš te pride cca 120 eur. Semeringi pa kar hitro popustijo. Jest moral menjati na mislim da 10 ur.
Veriga in zobčeniki te pridejo tm mal nad 100 eur letno. Motor je pa pač uganka. Lahko maš srečo pa prideš letno skozi za 200 eur ali pa par 1000 eur. To ti pa noben ne bo znal povedat, odvisno kaj kupiš, v kakšnem stanju, kako boš vozil in vzdrževal motor. Moraš se zavedat, da je to race motor, kjer se vse gleda po urah in ne kilometrih, kar si že napisal ampak vseeno..
Kar se kondicije tiče boš pa presenečen. Če misliš, da si v kondiciji boš spoznal, da je v bistvu niti nimaš. Še posebi če boš šel na motokros progo. Velja za enega težjih fizičnih športov tako da po pameti. Ko te začnejo roke boleti se ustavi. Pa motor se drži z nogami in ne rokami.
loveJDM ::
ne ga strasit z opremo in pretiravat,prvo celada potem skornji,tudi brez obojega se da vozit...samo z opremo brez motorja pa ne gre.Opremo se da dobit dosti ceneje kot 800e razen če imaš pač željo imet čelado za 500e.Gume so pa 30eur komad,pa tudi ročke ne uniči takoj ko pade,filter se lahko čisti tudi z bencinom ali razredčilom pa s kompresorjem spiha pa je tut vredu,plastike pa menjavajo tisti ki imajo denar+plastika se ne zlomi kr tak.
Glede opreme je to moje osebno mnenje,ne vem ali je vecina takih ali smo samo mi bli taki da smo se do igrica in gostilne vozli v kratkih hlacah in kratkih rokavih,čelado smo imeli takrat ko ni blo prevelike vročine in po gozdu...lahko pa da nas je spremlala velika sreča.
Glede opreme je to moje osebno mnenje,ne vem ali je vecina takih ali smo samo mi bli taki da smo se do igrica in gostilne vozli v kratkih hlacah in kratkih rokavih,čelado smo imeli takrat ko ni blo prevelike vročine in po gozdu...lahko pa da nas je spremlala velika sreča.
CrustyDOD ::
Če ste se vozili do igrišča in gostilne v bistvu res ne rabiš sploh nobene opreme. ;) Pa sreča pomaga ja :))
Ko pa enkrat ornk rukneš po tleh boš pa videl kaj pomeni kvalitetna oprema.
Če bo redno vozil nisem dost off glede stroškov, boljše malo več imeti v glavi stroškov kot pa računat, da prideš skozi z 50 eur letno. In ne, plastike in ročk res ni težko polomit.. Da ne omenjam izpuha pa zadnjega framea.. Pa prosim ne pucaj filtra z bencinom, če ti je kaj do motorja.. To se je včasih počelo.. 50 eur za komplet pa res ni veliko glede na ostalo.
Vse je odvisno kako bo vozil in kako hitro se uči. Da ne bo tako na koncu kot sem velikokrat slišal, motor, prvi dan, straight to hospital.
Če bo pa vozil kot grandpa potem pa pozabi kar sem napisal gor. Jebeš opremo, si razbiješ glavo pa kakšna kolena pa še kej, meh, sej se boš pozdravil, ne skrbi pa itak se tebi to ne more zgodit. Večino denarja rukn v motor, ker najbolj pomembno je, da imaš motor. Opremo pa dobiš že za 100 eur na bolhi, kašno staro čelado, stare škornje pa maš dost.. Pa good luck.
Ko pa enkrat ornk rukneš po tleh boš pa videl kaj pomeni kvalitetna oprema.
Če bo redno vozil nisem dost off glede stroškov, boljše malo več imeti v glavi stroškov kot pa računat, da prideš skozi z 50 eur letno. In ne, plastike in ročk res ni težko polomit.. Da ne omenjam izpuha pa zadnjega framea.. Pa prosim ne pucaj filtra z bencinom, če ti je kaj do motorja.. To se je včasih počelo.. 50 eur za komplet pa res ni veliko glede na ostalo.
Vse je odvisno kako bo vozil in kako hitro se uči. Da ne bo tako na koncu kot sem velikokrat slišal, motor, prvi dan, straight to hospital.
Če bo pa vozil kot grandpa potem pa pozabi kar sem napisal gor. Jebeš opremo, si razbiješ glavo pa kakšna kolena pa še kej, meh, sej se boš pozdravil, ne skrbi pa itak se tebi to ne more zgodit. Večino denarja rukn v motor, ker najbolj pomembno je, da imaš motor. Opremo pa dobiš že za 100 eur na bolhi, kašno staro čelado, stare škornje pa maš dost.. Pa good luck.
loveJDM ::
ne,sej se strinjam da je pomembna oprema ampak verjemi da vsakemu ko si zeli imet motor je prva stvar motor,ostalo bo ze kupil,oz vsaj pri meni je bilo tako,pa tudi ce bo stal v garazi,samo da je,tak da dvomim da ce ma on recimo 2jurja pripravljena kupil motor za 800,naredil servis,ostalo pa dal za opremo,verjetno bo raje 2006 250 4t kupil pa čelado pa adijo.
Je pa verjetno tudi odvisno od osebe ki vozi,ker tako kot si rekel,so si majstri kupli motor pa prvi dan straight to hospital,tudi take poznam,ampak prvo moreš met v glavi vse porihtano.Tudi sam sem šel še isti dan na šivanje,ker ko smo motor ven z kombija dvignili pa na tla spustili mi je ketna prst stisnila na zobnik,ampak to je enostavno bila moja nerodnost.
Je pa verjetno tudi odvisno od osebe ki vozi,ker tako kot si rekel,so si majstri kupli motor pa prvi dan straight to hospital,tudi take poznam,ampak prvo moreš met v glavi vse porihtano.Tudi sam sem šel še isti dan na šivanje,ker ko smo motor ven z kombija dvignili pa na tla spustili mi je ketna prst stisnila na zobnik,ampak to je enostavno bila moja nerodnost.
Martin Krpan ::
Naredi vozniški izpit in si kupi en spodoben 4T enduro. Ker kupuješ prvi motor in si verjetno že blizu 18 let lepo pozabi na kros , saj si že prestar , da bi na športnem področju lahko karkoli dosegel. Tu je potrebno začeti z 6-7 leti in ogromno trenirati , tudi kondicijsko pa tudi stroški so astronomski.
Pa še gozdnih poti okrog bajte se boš hitro naveličal in si boš zaželel peljati se kam dlje , mogoče celo z punco zadaj na sedežu. Lahko ga pa še vedno pritisneš po makadamu.
Pa še gozdnih poti okrog bajte se boš hitro naveličal in si boš zaželel peljati se kam dlje , mogoče celo z punco zadaj na sedežu. Lahko ga pa še vedno pritisneš po makadamu.
loveJDM ::
ans,mislim da je napisal da ze ima avto,torej je vec kot 18 in verjetno ce se hoce kam peljat gre z avtom,da bi pa na 4t enduri še punco peljal haha ne govori neumnosti,te rabi vsaj DRZja ali pa nekaj 400cc+.Verjetno nima izpita za motor,ker če bi mel bi 100%gledal endruo
loveJDM ::
ni problem naredit,problem je denar,ker kot vidis je gledal kitajskega kroserja,torej lahko sklepas da nima 5k v zepu
Machete ::
Dajte no nehat srat s temi frajarjeni, da je vsa oprema odveč, ker greš lahko s čikom v gobcu in japonkah do gostilne. Ja lahko greš, ampak kaj a ste stari 13 let, da rabiš bit upornik ali kaj?
Ko sem že nekaj časa nazaj videl nogo odprto kot bi bila na zadrgo in lepo belo kost notri po celi dolžini noge.. kot pri mortal kombatu.. se zamisliš, če se seveda iz zdravega razuma ne že prej. Nekdo drug pa se že eno leto jajca po berglah in operacijskih mizah, pa samo pelat se je šel, sicer po gozdu a šment.. Čeprav tega tazadnjega niti dodatni ščitniki ne bi rešili, prvi pa bi imel nogo verjetno celo.
Ko sem že nekaj časa nazaj videl nogo odprto kot bi bila na zadrgo in lepo belo kost notri po celi dolžini noge.. kot pri mortal kombatu.. se zamisliš, če se seveda iz zdravega razuma ne že prej. Nekdo drug pa se že eno leto jajca po berglah in operacijskih mizah, pa samo pelat se je šel, sicer po gozdu a šment.. Čeprav tega tazadnjega niti dodatni ščitniki ne bi rešili, prvi pa bi imel nogo verjetno celo.
theBill ::
Oprema je obvezna, to je samoumevno, ne rabi pa bit za 800€, sploh ker na začetku je keš problem, razen če te očka financira.
Za začetek in furanje po vlakah bodo čisto v redu rabljena čelada, rabljeni škornji in osnovni ščitniki za kolena, pa seveda body armor. Če te zadeva potegne potem si kupi novo kvalitetno opremo. Brez škornjev se nikar ne vozi, v teoriji gre ampak v praksi zna hitro it gleženj, golenica.
Nikar ne kupuj kitajca, kot je zgoraj nekdo napisal boš stalno šraufal, to ni narejeno za terensko vožnjo - znancu je mašina dobesedno odpadla, ker je utrgalo nosilne vijake. Bolje kot kitajca je vzeti japonca, KTM ali Huso nekaj starejšega letnika in vzdrževano - ne kupuj pa raznih 20 let starih zmahanih krosov (seveda je nabolje vzeti nov oziroma skoraj nov motor, ampak glede na to, da se omenja kitajca so očitno finance omejene). Če misliš kupovati rabljeno obvezno s sabo nekoga, ki se kros/enduro motorje dobro spozna. Tu se hitro nategneš in je strošek da stvar spraviš v normalno stanje takoj nekaj sto evrov ali še precej več.
Še nekaj - tudi hard enduro ni za po asfaltu, ker ima ozek sedež, nima centriranih koles, itd. je vse skupaj dokaj neudobno, pozabi da se bosta dva vozila na izlete. Tolk na kratko.
Za začetek in furanje po vlakah bodo čisto v redu rabljena čelada, rabljeni škornji in osnovni ščitniki za kolena, pa seveda body armor. Če te zadeva potegne potem si kupi novo kvalitetno opremo. Brez škornjev se nikar ne vozi, v teoriji gre ampak v praksi zna hitro it gleženj, golenica.
Nikar ne kupuj kitajca, kot je zgoraj nekdo napisal boš stalno šraufal, to ni narejeno za terensko vožnjo - znancu je mašina dobesedno odpadla, ker je utrgalo nosilne vijake. Bolje kot kitajca je vzeti japonca, KTM ali Huso nekaj starejšega letnika in vzdrževano - ne kupuj pa raznih 20 let starih zmahanih krosov (seveda je nabolje vzeti nov oziroma skoraj nov motor, ampak glede na to, da se omenja kitajca so očitno finance omejene). Če misliš kupovati rabljeno obvezno s sabo nekoga, ki se kros/enduro motorje dobro spozna. Tu se hitro nategneš in je strošek da stvar spraviš v normalno stanje takoj nekaj sto evrov ali še precej več.
Še nekaj - tudi hard enduro ni za po asfaltu, ker ima ozek sedež, nima centriranih koles, itd. je vse skupaj dokaj neudobno, pozabi da se bosta dva vozila na izlete. Tolk na kratko.
lik_2 ::
Sem pred nakupom prvega off road motorja. Od vedno sem mislil, da je zame cros, pa sem po 5 min branja ugotovil, da je to preveč hard varianta zame.
Želim si lahkoten in vodljiv, hkrati pa dovolj močan motor, za teren. Našel sem KTM 350 freeride (ta mi je najbolj všeč, 250 2T se mi zdi preveč trial) in Beta X-trainer 300. O KTM 350 freeride je precej napisanega in iz opisov sklepam, da bi bil to pravi motor zame.
Kljub temu, bi rad izvedel še za kakšen motor, ki spada v skupino lahko-kategornikov, je "civiliziran", lahkoten in vodljiv. Predvidevam, da ima kaj takega tudi Honda, Kawassaki ... Nekje sem zasledil, da tudi KTM exc spadajo v to kategorijo, ampak nisem prepričan, da sem prav prebral.
Rad bi se prepričal, če sem se v 5 minutah prav odločil,. ali se bom po podrobnejši analizi premislil. Hvala, ker mi pri tem pomagate!
Želim si lahkoten in vodljiv, hkrati pa dovolj močan motor, za teren. Našel sem KTM 350 freeride (ta mi je najbolj všeč, 250 2T se mi zdi preveč trial) in Beta X-trainer 300. O KTM 350 freeride je precej napisanega in iz opisov sklepam, da bi bil to pravi motor zame.
Kljub temu, bi rad izvedel še za kakšen motor, ki spada v skupino lahko-kategornikov, je "civiliziran", lahkoten in vodljiv. Predvidevam, da ima kaj takega tudi Honda, Kawassaki ... Nekje sem zasledil, da tudi KTM exc spadajo v to kategorijo, ampak nisem prepričan, da sem prav prebral.
Rad bi se prepričal, če sem se v 5 minutah prav odločil,. ali se bom po podrobnejši analizi premislil. Hvala, ker mi pri tem pomagate!
loveJDM ::
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Samo tista yamaha je razlika edino v tem da je dražja od krosa ker lahko gre na cesto,enako kot exc-ji,drugače pa so exc mašine "prave" mašine,mislim da med exc 250 pa 125 v moči ni kaj extra razlike v primerjavi z SX(kros varjanto) mogoče par kW manj...Beto pa Husaberg pa pusti raje,ker mislim da boš potem pri rezervnih delih čakal(ziher dlje kot KTM,Honda,Yamaha) pa verjetno so tud dražji ker jih je manj...Kaj si vozil do sedaj?
http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Samo tista yamaha je razlika edino v tem da je dražja od krosa ker lahko gre na cesto,enako kot exc-ji,drugače pa so exc mašine "prave" mašine,mislim da med exc 250 pa 125 v moči ni kaj extra razlike v primerjavi z SX(kros varjanto) mogoče par kW manj...Beto pa Husaberg pa pusti raje,ker mislim da boš potem pri rezervnih delih čakal(ziher dlje kot KTM,Honda,Yamaha) pa verjetno so tud dražji ker jih je manj...Kaj si vozil do sedaj?
lik_2 ::
To, kar si mi poslal, se mi zdijo težki motorji (popravi me, če se motim). KTM freeride 350 ima le 99,5 kg. Kako "izgleda" exc, če ga primerjamo s freeride? Če sem te prav razumel gre za močnejši stroj.
Zadnjih par let nisem vozil nič. V najstniških letih pa tomosove mopede, en mesec ctx.
Zadnjih par let nisem vozil nič. V najstniških letih pa tomosove mopede, en mesec ctx.
NightHawk ::
KTM freeride je točno to - freeride. Cenejši motor, idealen bolj za začetnika ali bolj "preprosto" vožnjo. S tem mislim na ne-toliko-zahtevno kot z SX ali EXC.
EXC so "race ready" motorji. 10 ur za menjavo olja (pri 4t kakopak), mašine so pa praktično identične kros mašinam. Razlike so v podrobnostih - enduro ima drugačna prestavna razmerja itd. EXC spada med race motorje, ne lahkotne in vodljive motorje in temu primerni so tudi stroški vzdrževanja - enako kot pri pravi kros. Seveda ob izključno rekreacijski rabi lahko malo raztegneš interval amapk olje bi vsekakor moral menjati na 15 ur.
Glede linkov - tista yamaha je direkten konkurent KTM EXC 450. Cenejša honda je mogoče konkurent KTM freeride 250, se mi zdi da je malenkost težja (na pamet, bi moral preveriti).
Direktnih konkurentov za KTM freeride pa ne poznam preveč ker sem bolj kot ne gledal samo hardcore Enduro varjante, konkurente EXC modelom.
EXC so "race ready" motorji. 10 ur za menjavo olja (pri 4t kakopak), mašine so pa praktično identične kros mašinam. Razlike so v podrobnostih - enduro ima drugačna prestavna razmerja itd. EXC spada med race motorje, ne lahkotne in vodljive motorje in temu primerni so tudi stroški vzdrževanja - enako kot pri pravi kros. Seveda ob izključno rekreacijski rabi lahko malo raztegneš interval amapk olje bi vsekakor moral menjati na 15 ur.
Glede linkov - tista yamaha je direkten konkurent KTM EXC 450. Cenejša honda je mogoče konkurent KTM freeride 250, se mi zdi da je malenkost težja (na pamet, bi moral preveriti).
Direktnih konkurentov za KTM freeride pa ne poznam preveč ker sem bolj kot ne gledal samo hardcore Enduro varjante, konkurente EXC modelom.
loveJDM ::
Glede linkov - tista yamaha je direkten konkurent KTM EXC 450. Cenejša honda je mogoče konkurent KTM freeride 250, se mi zdi da je malenkost težja (na pamet, bi moral preveriti).
Ja je ja,ma 140kg,samo je pa fejst ugodna :)
Direktnih konkurentov za KTM freeride pa ne poznam preveč ker sem bolj kot ne gledal samo hardcore Enduro varjante, konkurente EXC modelom.
Evo še nekaj za pogledat-http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: loveJDM ()
krefi ::
pozdravljeni
kupujem kross motor gledam yamahe/honde 250 4t.
sedaj me pa zanima kj moram vedetinpred nakupom ? ko bom sel na ogled motorja bo sel z mano kolega ki vec let vozi ze kros.
ter kje kopujete opremo ter kaj priporocate?
kupujem kross motor gledam yamahe/honde 250 4t.
sedaj me pa zanima kj moram vedetinpred nakupom ? ko bom sel na ogled motorja bo sel z mano kolega ki vec let vozi ze kros.
ter kje kopujete opremo ter kaj priporocate?
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s
JH84 ::
Vidim da si začetnik, naredi si uslugo pa si kupi KTM-a ali Yamaho 125 ccm, od letnika 2012 naprej...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: JH84 ()
krefi ::
ja bo moj prvi motor. star sem 22 let tezak 90 velik 190 zato se nagibam na nakup 250 4t.
tut vem priblizno kaj je treba na motorju gledat ko ga kopujes sam vseno bo sel z mano kolega ki se na to veliko bolj spozna.
glede opreme imam namen kupiti prvo skornje/celado scitnike .. potem ostalo.
motor bi imel za na proge ter po hlgozdnih poteh obcasno.
tut vem priblizno kaj je treba na motorju gledat ko ga kopujes sam vseno bo sel z mano kolega ki se na to veliko bolj spozna.
glede opreme imam namen kupiti prvo skornje/celado scitnike .. potem ostalo.
motor bi imel za na proge ter po hlgozdnih poteh obcasno.
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s
Machete ::
Kdo ve kateri forum je najbolj aktiven in nevrtčevski glede MX scene v slovenščini? Hvala.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
krefi ::
pomoje je najbl aktivna facebook skupina sam sem iskal kaksen forum a ni biu nobeden kaj prida.
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s
ragezor ::
Kako je z registracijo teh hard enduro motorjev?
Predvidevam da rabis prednjo in zadnjo luc. Zmigavci naprej in odzadaj? Ker kolko gledam po avto netu jih dosti tega nima. Dokupis in zmontiras gor in potem lahko registriras?
No kolo lahko lahko peljes tudi brez smerokazov, torej mogoce tudi pri motociklih nakazujes smer z roko? Nevem.
Predvidevam da rabis prednjo in zadnjo luc. Zmigavci naprej in odzadaj? Ker kolko gledam po avto netu jih dosti tega nima. Dokupis in zmontiras gor in potem lahko registriras?
No kolo lahko lahko peljes tudi brez smerokazov, torej mogoce tudi pri motociklih nakazujes smer z roko? Nevem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ragezor ()
dxx ::
Če ima zadeva homologacijo, lahko registriraš.
Karkoli brez luči/smerokazov/ogledal,itd, nima homologacije.
Karkoli brez luči/smerokazov/ogledal,itd, nima homologacije.
RookY ::
Hard enduro imajo luči in jih lahko registriraš.
Če nima luči je cross motor in ga bo težko registrirat...ne samo zaradi luči.
Če nima luči je cross motor in ga bo težko registrirat...ne samo zaradi luči.
Juhu juhu spet bom bruhu
Tai1 ::
Živjo,ze dolgo časa razmišljam o nakupu mocnejsega motorja.Do zdaj sem vozil KTM sx 85 zdaj pa bi nekaj mocnejsega.Kaj predlagate??star sem 14 let...
Machete ::
125 ali raje 150 se mi zdi dokaj logičen in naraven korak za kake dve sezoni. To je precej večja petarda od 85.
Če nisi ravno drobiž, bi znala bit tudi 250 4t ok. Provaj jih malo, saj gotovo poznaš ljudi s kroserji.
(Sam sem čez 30, pa sem raje začel na 125 in potem prešaltal na 250 2T. Res pa da sem fan 2T).
Kaj veliko za filozofirat ni 125/150 2t ali 250 4T, kaj ti bolj paše pa moraš sam pogruntat.
Če nisi ravno drobiž, bi znala bit tudi 250 4t ok. Provaj jih malo, saj gotovo poznaš ljudi s kroserji.
(Sam sem čez 30, pa sem raje začel na 125 in potem prešaltal na 250 2T. Res pa da sem fan 2T).
Kaj veliko za filozofirat ni 125/150 2t ali 250 4T, kaj ti bolj paše pa moraš sam pogruntat.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
Ray ban ::
Zdravo decki. Mene pa zanima ce bi bil nakup honde cr85 2006 dober ? Bat baje ima 35 h
Ohranjen v nulo. Grem na ogled v soboto.
Sem pa bolj zacetnik v originalcu...
65kg...in mi je ze kar nekaj kolegov priporocalo le te kubikaze za zacetek.
Mi lahko kdo kaj vec pove ali pomaga? Hvala
Ohranjen v nulo. Grem na ogled v soboto.
Sem pa bolj zacetnik v originalcu...
65kg...in mi je ze kar nekaj kolegov priporocalo le te kubikaze za zacetek.
Mi lahko kdo kaj vec pove ali pomaga? Hvala
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Motoristi in motorjiOddelek: Na cesti | 6855 (3710) | Stari maček |
» | Primeren kros za punco začetnico (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12676 (10727) | 111111111111 |
» | KTM 450 SXOddelek: Na cesti | 1618 (1333) | loveJDM |
» | Kupujem Kross motorOddelek: Na cesti | 5947 (5030) | loveJDM |
» | Nakup motorja (cross)...???Oddelek: Loža | 9859 (9321) | ;-) |