Forum » Loža » Nakup motorja (cross)...???
Nakup motorja (cross)...???
migič ::
No res, da ni slo-tech glih primerna stran za tako debato, pa vseeno upam, da je kakšen računalničar tudi nagnjen v to smer. Nekako sem si zaželel, da bi se malo predivjal z motorjem čez drn in strn, pa me zanima izbira motorja. Morem tudi povedati, da se ne mislim s tem ukvarjat prof. ali pol prof., ampak zgolj amatersko kot npr. čez vikend (lep sončen dan in se nimaš kam odpraviti).
Torej zanimam me če so unknown cross motorji dober nakup al ne! v mislih imam nekaj takega za 1200€>> KLIK
No saj sama mašina me ne skrbi, da ne bi zdržala za moje potrebe. Sem tudi slišal da so te licenčne mašince (suzuki, ktm,...) za amatere kar dobra stvar. Bolj me skrbi sam "grušt" motorja, ker baje treba vedno nekaj "šraufat" in navoje pretegovat. Saj vem, da je pri cross motorjih skoz treba nekaj pretegovat in menjat,.... sploh ko se enkrat to začne. Pa rajš vidim, da je novo, ker ohranjenega crossraj mislim, da ni...se take stvari pač ne šparajo.
Mogoče mi lahko poveste tudi kaj o enakih ATV-jih....
Zanimajo me vaše izkušnje.
thx
Torej zanimam me če so unknown cross motorji dober nakup al ne! v mislih imam nekaj takega za 1200€>> KLIK
No saj sama mašina me ne skrbi, da ne bi zdržala za moje potrebe. Sem tudi slišal da so te licenčne mašince (suzuki, ktm,...) za amatere kar dobra stvar. Bolj me skrbi sam "grušt" motorja, ker baje treba vedno nekaj "šraufat" in navoje pretegovat. Saj vem, da je pri cross motorjih skoz treba nekaj pretegovat in menjat,.... sploh ko se enkrat to začne. Pa rajš vidim, da je novo, ker ohranjenega crossraj mislim, da ni...se take stvari pač ne šparajo.
Mogoče mi lahko poveste tudi kaj o enakih ATV-jih....
Zanimajo me vaše izkušnje.
thx
............. in migali so do konca svojih dni!!!!!!
Migajte z mano, naj živi migič!
Migajte z mano, naj živi migič!
- spremenil: migič ()
suntrace1 ::
Sicer bi te takoj napotil na http://www.motosvet.com/, ampak če je že tukaj tema, pa naj bo vsaj še en odgovor :)
Kot prvo, tole kar si nalimal na linku je navaden čong-dong jajc, ki ni za nikamor kot v peč in stalit. KTM tale čigumi jajc lahko samo sanja. Če pa si starejši od 9 let, te tole ne bi niti v sanjah potegnil na izlet, razen do sosedovega šanka. Toliko da smo na jasnem, da tole NI motor.
Na ATVju se folk zvrača pri skokoh na sto in en način, pri padcu pa na njih zleti še tistih 200kg na hrbet - po mojem mnenju (in še kar nekaj motoristov), je bolj nevaren kot motor, čeprav zgleda fenci-šmesi.
Vse crosse nižje kubikaže so običajno 2-taktne in se hitro zvrtijo v višje obrate, zato se deli kot so bati, ležaji in cilindri menjajo sezonsko = mucho dinaro $$$. Če nimaš denarja za servis in bi se raje voziš kot šravfaš, ti svetujem da si kupiš en pošten 4-takten stroj, ki dela po 100 000 km za šalo, ima dovolj moči za dva in luč, ki jo nujno rabiš, registriral ali ne. Torej endura.
Če ne potrebuješ registracije, ker se misliš vozit po vaških rutah, potem za ta denar ne moreš zgrešiti z uvoženimi motocikli iz Italije primer 1, če ti ni problem dodati še malenkost pa že dobiš motor, ki se lahko registrira in pelje kot se spodobi primer 2.
Od tistih huong-guong jajc pa samo stran!!!
Kot prvo, tole kar si nalimal na linku je navaden čong-dong jajc, ki ni za nikamor kot v peč in stalit. KTM tale čigumi jajc lahko samo sanja. Če pa si starejši od 9 let, te tole ne bi niti v sanjah potegnil na izlet, razen do sosedovega šanka. Toliko da smo na jasnem, da tole NI motor.
Na ATVju se folk zvrača pri skokoh na sto in en način, pri padcu pa na njih zleti še tistih 200kg na hrbet - po mojem mnenju (in še kar nekaj motoristov), je bolj nevaren kot motor, čeprav zgleda fenci-šmesi.
Vse crosse nižje kubikaže so običajno 2-taktne in se hitro zvrtijo v višje obrate, zato se deli kot so bati, ležaji in cilindri menjajo sezonsko = mucho dinaro $$$. Če nimaš denarja za servis in bi se raje voziš kot šravfaš, ti svetujem da si kupiš en pošten 4-takten stroj, ki dela po 100 000 km za šalo, ima dovolj moči za dva in luč, ki jo nujno rabiš, registriral ali ne. Torej endura.
Če ne potrebuješ registracije, ker se misliš vozit po vaških rutah, potem za ta denar ne moreš zgrešiti z uvoženimi motocikli iz Italije primer 1, če ti ni problem dodati še malenkost pa že dobiš motor, ki se lahko registrira in pelje kot se spodobi primer 2.
Od tistih huong-guong jajc pa samo stran!!!
migič ::
Hvala.
Tudi sam se se takoj za tem ko sem odprl temo odpravil na stran ATV in sem videl, da je veliko komplimentov glede teh chungalung...kakor jim že pravijo. No sm pač vprašal, ker je cenovno ugoden in še lep na pogled.
Tudi sam se se takoj za tem ko sem odprl temo odpravil na stran ATV in sem videl, da je veliko komplimentov glede teh chungalung...kakor jim že pravijo. No sm pač vprašal, ker je cenovno ugoden in še lep na pogled.
............. in migali so do konca svojih dni!!!!!!
Migajte z mano, naj živi migič!
Migajte z mano, naj živi migič!
Dr_M ::
ce te kej zanima o atvjih, kr upras.
ti pa garantiram, da nudijo mnogo vec uzitkov kot dvocikli
pr nas v garazi so trenutno trije, od tega je en "cungalunga"
ti pa garantiram, da nudijo mnogo vec uzitkov kot dvocikli
pr nas v garazi so trenutno trije, od tega je en "cungalunga"
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Vikking ::
Do gostilne in nazaj, do igiršča in domov je vredu, za kakršnokoli resno vožjo po terenu pa je zadeva kot je že povedal suntrance NO GO
Dr_M ::
za sabo imam ze cca 6000km z mojim raptorjem in sm se zvrnil samo 1x, pa se to cist po lastni krivdi.
kar se tice skakanja, ce si hlod, se bos razbil, je pa v sloveniji neki pravih mojstrov v skakanju z quadi, ki v zraku zgledajo mnogo bolj velicastno kot katerkoli moped.
voznja po gozdovih (ceprov je prepovedano) nudi obilo uzitkov in vec varnosti mod moped.
kar se same varnosti tice, quadi in atvji grejo nekje med 80 in 120km/h, motocikli pa...? se je s slednjim mnogo lazji razbit in ubit.
kar se tice skakanja, ce si hlod, se bos razbil, je pa v sloveniji neki pravih mojstrov v skakanju z quadi, ki v zraku zgledajo mnogo bolj velicastno kot katerkoli moped.
voznja po gozdovih (ceprov je prepovedano) nudi obilo uzitkov in vec varnosti mod moped.
kar se same varnosti tice, quadi in atvji grejo nekje med 80 in 120km/h, motocikli pa...? se je s slednjim mnogo lazji razbit in ubit.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
suntrace1 ::
OK, očitno eni ne razumejo kaj sploh je motor in jim je treba razložiti bolj vizualno
To je motor
To je motor
to je motor
to je motor
takole pa je izgledala team BMW letos na Pariz - Dakarju
Takoj lahko pazimo eno podobnost - namreč vsi od prvega do zadnje imajo kaj?
2 kolesi
Razjasnimo sedaj, kaj NI motor:
zato tudi to
NI motor!!!
Nevedneže bi lahko prevaral trike
ali Segway
v mišljenje da sta motorja, vendar bi jih pravi poznavalec poučil, da temu ni tako. Zakaj ne?
Zaradi fizike
in njene posledice, nagibanja:
S kroso in na enduro vožnjah hitrost redko presega 80km/h, prej se vrti okoli 50-60km/h. Argument v prid ATV "visoka hitrost" torej igra velik pomen, vendar nevedoč, v prid motocikla. Zakaj? Zagovorniki ATVjev, vedno pozabijo omeniti, da motociklist in motor lahko skupaj spreminjata težišče, ATV ne, zato se je toliko bolj potrebno nagibati v ovinku, saj se radialni pospešek dviga s kvadratom hitrosti (ar=v**2/R), kar je v veliko prednost motociklu. Dodatni slabosti ATVja pasta zagotovo še kratka medosna in medkolesna razdalja ter nenazadanje, relativno nizka teža vozila v kombinaciji s štirimi kolesi, ki dajo skupaj manj učinkovit stik s podlago ter posledično trenjem, kot motocikel.
Preden se najde kakšen ultra pristaš ATVjev, ki bo izlil svoj srd, naj samo pogleda razmerja zadnjega Dakarja med končanimi ATVji in motocikli ter vrsto poškodb. Pri ATVju so ponavadi te mnogo hujše, saj ATV pogosto zmečka pod seboj voznika.
Zdej pa še h tem huong-čing-čong jajčkom. Te prdice letijo 80 km/h, nekatere tudi več, samo ogrodje in deli te prde (nočem imenovati motor, ker to ni) pa so narejeni iz pretopljenih ribjih konzerv, špic starih koles, vse skupaj pa drži skupaj vosek in slina. In ker sem bil serviser motorjev 3 leta, se je med drugim tudi zgodilo, da je stranki s takim drekcom med vožnjo počil sprednji konec geštela, kjer so vilice. Po mesecu bolnice je prišel pokazat zakaj se je to zgodilo - napaka v materialu, ki ima strukturo podobno gresu. Seveda je šlo poletje zanj mimo, mirno pa je lahko pozabil na tožbo proizvajalca, ki ta gowanca izdeluje v mestu z nam neizgovorljivim imenom, v daljni deželi Čirimuri.
Da pa ne pozabim omeniti tudi, da so pravi motoristi, ki so bile redne stranke in menjajo motorje vsako leto ali dve, komplete gum pa 2-3x letno, v večini bili istega mnenja, da se z ATVjem prej pošteno razčefu*aš, kot s katerikolim cestakom.
Zato je po mojem mnjenu še vedno bolje za očke in sine morda kakšen šnel-kurs
če imajo pa več denarja, pa ga po mojem ni čez Carverja
YouTube - Carver na Top Gear-u
Kar pa se mojih izkušenj tiče, recimo da imam 70.000km pa bo to pesimistična ocena, lastil pa vse Tomose, cestno 125, cbr1000f, cbr600f, dr650 < - od vseh imam nanjo najlepše spomine. Zdaj samo še pešaka, kolo, pa avtobus in fax, fax, fax ... (uganeš kateri?)
In še nasvet - karkoli že furate, ATV, motor, kolo, skejt, dejte čelado na glavo! Resno! Pa ne tako!
To je motor
To je motor
to je motor
to je motor
takole pa je izgledala team BMW letos na Pariz - Dakarju
Takoj lahko pazimo eno podobnost - namreč vsi od prvega do zadnje imajo kaj?
2 kolesi
Razjasnimo sedaj, kaj NI motor:
zato tudi to
NI motor!!!
Nevedneže bi lahko prevaral trike
ali Segway
v mišljenje da sta motorja, vendar bi jih pravi poznavalec poučil, da temu ni tako. Zakaj ne?
Zaradi fizike
in njene posledice, nagibanja:
S kroso in na enduro vožnjah hitrost redko presega 80km/h, prej se vrti okoli 50-60km/h. Argument v prid ATV "visoka hitrost" torej igra velik pomen, vendar nevedoč, v prid motocikla. Zakaj? Zagovorniki ATVjev, vedno pozabijo omeniti, da motociklist in motor lahko skupaj spreminjata težišče, ATV ne, zato se je toliko bolj potrebno nagibati v ovinku, saj se radialni pospešek dviga s kvadratom hitrosti (ar=v**2/R), kar je v veliko prednost motociklu. Dodatni slabosti ATVja pasta zagotovo še kratka medosna in medkolesna razdalja ter nenazadanje, relativno nizka teža vozila v kombinaciji s štirimi kolesi, ki dajo skupaj manj učinkovit stik s podlago ter posledično trenjem, kot motocikel.
Preden se najde kakšen ultra pristaš ATVjev, ki bo izlil svoj srd, naj samo pogleda razmerja zadnjega Dakarja med končanimi ATVji in motocikli ter vrsto poškodb. Pri ATVju so ponavadi te mnogo hujše, saj ATV pogosto zmečka pod seboj voznika.
Zdej pa še h tem huong-čing-čong jajčkom. Te prdice letijo 80 km/h, nekatere tudi več, samo ogrodje in deli te prde (nočem imenovati motor, ker to ni) pa so narejeni iz pretopljenih ribjih konzerv, špic starih koles, vse skupaj pa drži skupaj vosek in slina. In ker sem bil serviser motorjev 3 leta, se je med drugim tudi zgodilo, da je stranki s takim drekcom med vožnjo počil sprednji konec geštela, kjer so vilice. Po mesecu bolnice je prišel pokazat zakaj se je to zgodilo - napaka v materialu, ki ima strukturo podobno gresu. Seveda je šlo poletje zanj mimo, mirno pa je lahko pozabil na tožbo proizvajalca, ki ta gowanca izdeluje v mestu z nam neizgovorljivim imenom, v daljni deželi Čirimuri.
Da pa ne pozabim omeniti tudi, da so pravi motoristi, ki so bile redne stranke in menjajo motorje vsako leto ali dve, komplete gum pa 2-3x letno, v večini bili istega mnenja, da se z ATVjem prej pošteno razčefu*aš, kot s katerikolim cestakom.
Zato je po mojem mnjenu še vedno bolje za očke in sine morda kakšen šnel-kurs
če imajo pa več denarja, pa ga po mojem ni čez Carverja
YouTube - Carver na Top Gear-u
Kar pa se mojih izkušenj tiče, recimo da imam 70.000km pa bo to pesimistična ocena, lastil pa vse Tomose, cestno 125, cbr1000f, cbr600f, dr650 < - od vseh imam nanjo najlepše spomine. Zdaj samo še pešaka, kolo, pa avtobus in fax, fax, fax ... (uganeš kateri?)
In še nasvet - karkoli že furate, ATV, motor, kolo, skejt, dejte čelado na glavo! Resno! Pa ne tako!
Zgodovina sprememb…
- zavarovalo slike: WarpedGone ()
Dr_M ::
suntrace1: uuu zdej si pa car, ker si na sliki ze vidu motor. kaj pa od blizu?
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
RookY ::
Obišči tale naslov, tule je/bo spet samo kreganje.
http://www.enduro-si.com/
Vsi odgovori na tvoja vprašanja so na tej strani, samo poiskati jih moraš v forumu.
Na hitro pa: če te zanima samo teren in nimaš izpita je izbira cross, sicer hard enduro, če imaš rad tudi ceste, potem enduro.
Če boš izbiral katerokoli enduro, je po moje naboljše 4-T(2-T je za moje pojme drek za po cesti), pri cross je pa še odvisno kolk keša si pripravljen dati.
Važna je seveda tudi tvoja teža, velikost in izkušnje, ko boš izbiral kubikažo oz./in moč motorja, ter težo motorja.
Če si pripravljen dati manj keša(predvidevam na tvojo izbiro kitajskega sranja v prvem postu ), potem bo cenejše 2-T cross.
2-T motor je cenejš za nakup. Za rekreativca je po moje boljše 2-T, ni potrebno biti toliko pazljiv pri vdrževanju mašine, kot pri 4-T.
http://www.enduro-si.com/
Vsi odgovori na tvoja vprašanja so na tej strani, samo poiskati jih moraš v forumu.
Na hitro pa: če te zanima samo teren in nimaš izpita je izbira cross, sicer hard enduro, če imaš rad tudi ceste, potem enduro.
Če boš izbiral katerokoli enduro, je po moje naboljše 4-T(2-T je za moje pojme drek za po cesti), pri cross je pa še odvisno kolk keša si pripravljen dati.
Važna je seveda tudi tvoja teža, velikost in izkušnje, ko boš izbiral kubikažo oz./in moč motorja, ter težo motorja.
Če si pripravljen dati manj keša(predvidevam na tvojo izbiro kitajskega sranja v prvem postu ), potem bo cenejše 2-T cross.
2-T motor je cenejš za nakup. Za rekreativca je po moje boljše 2-T, ni potrebno biti toliko pazljiv pri vdrževanju mašine, kot pri 4-T.
Juhu juhu spet bom bruhu
RookY ::
Aja vidim, da dvomiš v ohranjenega rabljenega krosa. To seveda obstaja, vendar se z starejšim letnikom tudi procent ohranjenih zmanjšuje.
Tisti ohranjeni oz, vzdrževani so tudi dražji za nakup, vendar z njimi navadno ni večjih težav nekaj cajta.
Moraš pa vedeti, da v tem primeru dobiš v bistvu tekmovalen motor, priznane znamke in kvalitete, s katerim se pelješ tako kot je treba.
S kitajskim sranjem pa se tudi z novim ne moreš. Sem omenil, da tista kitajska sranja nimajo nobene moči?
Če bi se rad samo malo prezračil v naravi, pa bo tudi tisto kitajsko čudo OK. Tudi manj nevarno, ker nikamor ne gre.
Tisti ohranjeni oz, vzdrževani so tudi dražji za nakup, vendar z njimi navadno ni večjih težav nekaj cajta.
Moraš pa vedeti, da v tem primeru dobiš v bistvu tekmovalen motor, priznane znamke in kvalitete, s katerim se pelješ tako kot je treba.
S kitajskim sranjem pa se tudi z novim ne moreš. Sem omenil, da tista kitajska sranja nimajo nobene moči?
Če bi se rad samo malo prezračil v naravi, pa bo tudi tisto kitajsko čudo OK. Tudi manj nevarno, ker nikamor ne gre.
Juhu juhu spet bom bruhu
migič ::
Madona ste se eni razpisali...
Ok, kot prvo še sam ne vem kaj bi rajši crosko al atv. Ma prvo morte vedet, da študenti nimamo kaj preveč keša, da bi ga stran metali , no so izjeme, sm jaz nism te sreče.Polg tega bom kmalu diplomiral in bo treba v službo, se parvi bom rabil avto.
No kar se tiče endurcev, me ne kaj preveč zanimajo, ker so po mojem mnenju veliko težji od crosk in niso tako lahko okretni. No po mojih izkušnjah. Pa po cestah se ne mislim voziti ker so za poje pojme prenevarne. Pa še preveč se imam rad i... rad še dolgo žvel. Predsvem dvomim v druge šoferje (divjake, nepremišljence) in ne v sebe, ...jim pač ne zaupam.
Se pravi, da so s croskami veliki stroški in dosti šraufanja...se pravi za moje znanje o strukturi motorja mal premalo. Saj smo včasih apn-ke (štirkice) šraufali na vlko, samo je že dolgo tega.
2T motorji se mi ne dopadejo že zaradi zvoka in mešanja olja. Rajš 4T. Nism ne vem kak dirkač (norc), taka da je 4t čist dosti zame, čeprav malo bol leno.
...skor rajš bi ATV... ...lepši, pa še bol stabilen (vsaj na mestu)
No včeraj sem se pol nekaj s starši menu...in če napraskam ene 2k € (nekje okrog 500k sit), kerga ATV mi pol predlagate. Dr_M???????,..ker si glih napisal da obvladaš. Pa tud zt ker j e ta m a strani ATV, tuk modelov opisanih (dobro, slabo...), da ne veš več o čem se gre.
Ok, pa saj če je dobro ohranjen je lahk star kako leto,mogoće dve, kaj več pa ne.
Morte vedet tudi to, da z nim ne mislim skakat, al ne znam kaj delat (kar si vi predstavljate)...da bi ga zlomu...:) Pač malo za po makadamski cesti, travniku, kaki njivi , mal za po snegu, ...itd...
Rooky; ma kreganja je na vsakem forumu preveč. Pač tk je. Čeprav največ verjamm tak da sprobam Bom pa pogledal stran, če bo kaj zanimivega za me.
suntrace1;...al mogoče slovenščino?
Ok, kot prvo še sam ne vem kaj bi rajši crosko al atv. Ma prvo morte vedet, da študenti nimamo kaj preveč keša, da bi ga stran metali , no so izjeme, sm jaz nism te sreče.Polg tega bom kmalu diplomiral in bo treba v službo, se parvi bom rabil avto.
No kar se tiče endurcev, me ne kaj preveč zanimajo, ker so po mojem mnenju veliko težji od crosk in niso tako lahko okretni. No po mojih izkušnjah. Pa po cestah se ne mislim voziti ker so za poje pojme prenevarne. Pa še preveč se imam rad i... rad še dolgo žvel. Predsvem dvomim v druge šoferje (divjake, nepremišljence) in ne v sebe, ...jim pač ne zaupam.
Se pravi, da so s croskami veliki stroški in dosti šraufanja...se pravi za moje znanje o strukturi motorja mal premalo. Saj smo včasih apn-ke (štirkice) šraufali na vlko, samo je že dolgo tega.
2T motorji se mi ne dopadejo že zaradi zvoka in mešanja olja. Rajš 4T. Nism ne vem kak dirkač (norc), taka da je 4t čist dosti zame, čeprav malo bol leno.
...skor rajš bi ATV... ...lepši, pa še bol stabilen (vsaj na mestu)
No včeraj sem se pol nekaj s starši menu...in če napraskam ene 2k € (nekje okrog 500k sit), kerga ATV mi pol predlagate. Dr_M???????,..ker si glih napisal da obvladaš. Pa tud zt ker j e ta m a strani ATV, tuk modelov opisanih (dobro, slabo...), da ne veš več o čem se gre.
Ok, pa saj če je dobro ohranjen je lahk star kako leto,mogoće dve, kaj več pa ne.
Morte vedet tudi to, da z nim ne mislim skakat, al ne znam kaj delat (kar si vi predstavljate)...da bi ga zlomu...:) Pač malo za po makadamski cesti, travniku, kaki njivi , mal za po snegu, ...itd...
Rooky; ma kreganja je na vsakem forumu preveč. Pač tk je. Čeprav največ verjamm tak da sprobam Bom pa pogledal stran, če bo kaj zanimivega za me.
suntrace1;...al mogoče slovenščino?
............. in migali so do konca svojih dni!!!!!!
Migajte z mano, naj živi migič!
Migajte z mano, naj živi migič!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: migič ()
Dr_M ::
migič: kar se tice atvjev, je tko, kolikor dnarja toliko muske zal je to tko... za tak dnar, oz malenkost mn dubis kisn kitajski model, homologiran ali ne (odvisno kaj rabis) ampak mors vedt, da rabis kr neki izkusenj z vzdrzevanjem takih stvari, malo bolj resni atvji so pa novi od cca 4000€ dalje, oz 3000 rabljeni.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
migič ::
oJ,dR_m..., dej mi potem vsaj povej kako se odnese tista tvoja tretja chungalunga! Pa če se že odločim za nekaj takega katera pa je to??
Nekje sem zasledil, da so to Loncin, Linhai, Bashan,... al je nakup takih štirikolesnikov bolj loterija??:)
Thx
...saj pravim, za svoje optrebe...
Nekje sem zasledil, da so to Loncin, Linhai, Bashan,... al je nakup takih štirikolesnikov bolj loterija??:)
Thx
...saj pravim, za svoje optrebe...
............. in migali so do konca svojih dni!!!!!!
Migajte z mano, naj živi migič!
Migajte z mano, naj živi migič!
Dr_M ::
linhai je ze izven tiste poceni robe in je ze kr spodoben. loncin so nekje bolj srednji in kolikor toliko dobri, bashan je pa ze precej cenena zadeva.
s temi najcenejsimi kitajci je tko...okvir je iz pohistvenih cevi in se zaradi tega radi lomijo razno nosilci, sploh od motorja. dostikrat je problem tudi v zavorah, pa tudi v menjalniku (ponavadi je to CVT pri 150ccm) rad odleti ksn lezaj. na garancijo in spodoben servis kr pozabi. to seveda velja za te atvje.
se pa z vecjim vlozenim denarjem kvaliteta tudi drasticno povecuje.
s temi najcenejsimi kitajci je tko...okvir je iz pohistvenih cevi in se zaradi tega radi lomijo razno nosilci, sploh od motorja. dostikrat je problem tudi v zavorah, pa tudi v menjalniku (ponavadi je to CVT pri 150ccm) rad odleti ksn lezaj. na garancijo in spodoben servis kr pozabi. to seveda velja za te atvje.
se pa z vecjim vlozenim denarjem kvaliteta tudi drasticno povecuje.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
;-) ::
suntrace1 maš vročino? BTW da ti razjasnim pojme.
Motor je stroj, ki pretvarja notranjo in tlačno energijo v mehansko delo. Pri uporabi besede motor brez predpone, se ta izraz napogosteje uporablja za motor z notranjim zgorevanjem. Poleg motorja z notranjim zgorevanjem pa obstajajo še druge vrste motorjev, kot so: elektro, pnevmatski, hidravlični in drugi. (wikipedia)
Tisto k ma dve koli pa je motorno kolo.
Motor je stroj, ki pretvarja notranjo in tlačno energijo v mehansko delo. Pri uporabi besede motor brez predpone, se ta izraz napogosteje uporablja za motor z notranjim zgorevanjem. Poleg motorja z notranjim zgorevanjem pa obstajajo še druge vrste motorjev, kot so: elektro, pnevmatski, hidravlični in drugi. (wikipedia)
Tisto k ma dve koli pa je motorno kolo.
migič ::
Pa Dr_m nisi mi nič povedal katerega kitajčka si lastiš in kakšne so vozne lastnosti...dj še mal o tem povej.
............. in migali so do konca svojih dni!!!!!!
Migajte z mano, naj živi migič!
Migajte z mano, naj živi migič!
A. Smith ::
>>>suntrace1 maš vročino? BTW da ti razjasnim pojme.
EWEER, raje zase govori.
IZ SSKJ: -motor
2. osebno cestno vozilo z dvema
kolesoma, ki ga žene motor z notranjim
zgorevanjem; motorno kolo: skočiti z
motorja; peljati se z motorjem / dirkalni
motor
EWEER, raje zase govori.
IZ SSKJ: -motor
2. osebno cestno vozilo z dvema
kolesoma, ki ga žene motor z notranjim
zgorevanjem; motorno kolo: skočiti z
motorja; peljati se z motorjem / dirkalni
motor
"Be professional, be polite,
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
but have a plan to kill everyone you meet".
- General James Mattis
Zgodovina sprememb…
- spremenil: A. Smith ()
BladE_ ::
Mal off sam morm nujno prasat... motor na spodnji sliki mi je nemogoce usec ampak ne najdem nic v zvezi z njim... ce mogoce kdo ve ce je to serijski motor ali je prototip?? Mogoce kaksen web page???
LP
LP
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
Shark-357 ::
To je StreetFighter oz. predelan cestak (dvignjena rit, dodana zadnja nihajka "ducati look", druge sprednje vilice z zavornimi diski ter čeljusti in še in še....)
Michaelosz ::
Moj prijatelj ti proda Hondo MX 125ccm. Za 100k. Letnik 1996. Pred kratkim menjan bat, ki je večji kot je bil v originalu, plus seveda cilinder, pa nova manjša zadnja guma da bolj potegne. Motor deluje brezhibno. Končna okrog 120kmh.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Gilera Runner 50Oddelek: Loža | 4910 (657) | A. Smith |
» | Motorbike po mojem okusu (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 14222 (2436) | msjr |
» | Mini dirkalni motorjiOddelek: Loža | 5940 (5213) | Nejc Pintar |
» | Mini motoOddelek: Loža | 3473 (2983) | mzidy |
» | 50ccm enduro in supermotoOddelek: Loža | 6522 (6170) | Sadida |