Forum » Igre » DiRT Rally
DiRT Rally
dottor ::
Zadeva pride konc leta, od danes pa je na voljo na Steamu kot Early Access.
Video s strani Codemastersa in AMDja:
Steam link:
http://store.steampowered.com/app/31056...
Na kratko:
Pri Early Accessu bodo kupci mesečno dobili nove vsebine, in tako bili "pay to test and get the game". Po eni strani malo nenavadno, po drugi strani pa bo community pripomogel k stabilizaciji igre in z idejami (upam da). Iz marketinškega vidika pa je to win-win. Se bodo pa potrudli nardit zadevo bolj simulaško kot arkadno. Srečno.
Sam nameravam zadevo uzet že v Early Access varjanti. Kaj pa ostali?
Video s strani Codemastersa in AMDja:
Steam link:
http://store.steampowered.com/app/31056...
Na kratko:
Pri Early Accessu bodo kupci mesečno dobili nove vsebine, in tako bili "pay to test and get the game". Po eni strani malo nenavadno, po drugi strani pa bo community pripomogel k stabilizaciji igre in z idejami (upam da). Iz marketinškega vidika pa je to win-win. Se bodo pa potrudli nardit zadevo bolj simulaško kot arkadno. Srečno.
Sam nameravam zadevo uzet že v Early Access varjanti. Kaj pa ostali?
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
dottor ::
Jaz čakam na plačo... Je ta šla dokaj hitro
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
opeter ::
Ravno sem hotel odpreti temo. Wow!
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
subby ::
Je vsaj do kolen cmr2? če je, ga kupim
edit: že nameščam, 1st gen impreza ter e30 m3... vse kar človk rab v življenju
edit: že nameščam, 1st gen impreza ter e30 m3... vse kar človk rab v življenju
Zgodovina sprememb…
- spremenil: subby ()
Buggy ::
jaz sem tudi kar vzel, ker ce je tole res samo malo podobno temu kot se govori, potem so moje zelje koncno uslisane.
Ce prav razumem ni(se) multija...se 20minut pa bo stankano 7.5GB :)
Ce prav razumem ni(se) multija...se 20minut pa bo stankano 7.5GB :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Buggy ::
Kakšna je podpora volanom oz. kako se vozi?
kot sem prebral je zaenkrat z uradno podrtimi (verjetno profili) volani bolj zalost, ampak naj bi dodali
What wheels and controllers are supported by DiRT Rally?
Official Xbox 360 Wireless Pad
Official Xbox 360 Wired Pad
Logitech G27
Logitech G25
Thrustmaster T500 RS Racing Wheel
Thrustmaster T500 RS F1 Racing Wheel
Fanatec Clubsport Base v1
Fanatec Clubsport Base v2
That’s not the final list, Other wheels will work, they are just not officially supported yet and we will continue to add support for more wheels and controllers as we go so if yours isn’t listed above let us know.
mojega volana Fanatzec GT3V2 ni na listim tako da bom videl kaj bo...ewo je koncalo. gremo probat.
Buggy ::
Volan je bil prepoznan, nastavil sem se dodatne poglede pa dead zone in popravil steering linearity ter FFB na malo bolj trdega in je kar boljse. Preden sem to zrihtal sem ze par achivmentov dobil (rolling in destroying car :))
Natavitev avta imas malo morje, ko koncas stage imas kot pri CMR2 cas da popravis najnujnejse, ce se sluajno sesujes v prepad ter restart stane 1000 creditov. Sicer sem vozil Mini moris 1960 letnik pa je bilo kar zabavno lovit avto med prepadom in steno na drugi strani po Grciji...tole ima potencial...se bo potrebno privadit ampak prvi vtis za early access zelo pozitiven.
Tudi grafika je prav lepa. NA q9400@3600Mhz in R9 290 dela cca 50-60 fps na 3200x1800 high-ultra (8msaa) (grafa skoz na 100%)
Natavitev avta imas malo morje, ko koncas stage imas kot pri CMR2 cas da popravis najnujnejse, ce se sluajno sesujes v prepad ter restart stane 1000 creditov. Sicer sem vozil Mini moris 1960 letnik pa je bilo kar zabavno lovit avto med prepadom in steno na drugi strani po Grciji...tole ima potencial...se bo potrebno privadit ampak prvi vtis za early access zelo pozitiven.
Tudi grafika je prav lepa. NA q9400@3600Mhz in R9 290 dela cca 50-60 fps na 3200x1800 high-ultra (8msaa) (grafa skoz na 100%)
dottor ::
Na kakšnih detajlih igraš? Ker tudi sam razmišljam nabavit enega Q9400 pa eno boljšo grafično (vse rabljeno).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
Skyman ::
System Requirements
Minimum:
OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: AMD Athlon x2 Dual Core or Intel Core 2 Duo Processor @ 2.4Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD HD5450 or Nvidia GT430 or Intel HD4000 with 1GB of VRAM
Hard Drive: 35 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible soundcard
Recommended:
OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: AMD FX-8150 or Intel Core i5 4670K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD R9 290 or Nvidia GTX780
Hard Drive: 35 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
Minimum:
OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: AMD Athlon x2 Dual Core or Intel Core 2 Duo Processor @ 2.4Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: AMD HD5450 or Nvidia GT430 or Intel HD4000 with 1GB of VRAM
Hard Drive: 35 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible soundcard
Recommended:
OS: Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
Processor: AMD FX-8150 or Intel Core i5 4670K
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD R9 290 or Nvidia GTX780
Hard Drive: 35 GB available space
Sound Card: Direct X compatible soundcard
m0LN4r ::
Če bo res dober naslednik RBR, potem lahko samo rečem, da je bil že čas.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
opeter ::
A bo melo tudi bolj arkadni način za tipkovnico/gamepad?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
m0LN4r ::
Glih zdle prevozil 3 ure.
---
Zadovoljen, čist. Predvsem pa online možnosti. Končno nek normalen Rally špil.
Gameplay pride kmalu.
---
Zadovoljen, čist. Predvsem pa online možnosti. Končno nek normalen Rally špil.
Gameplay pride kmalu.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Buggy ::
Zaenkrat ne kaze da bo imelo kaksen arkadni mode, lahko pa ce si vesc brez problema uporabljas gamepd.
Sem zdej malo preigraval pa imam malce deljeno mnenje. Seveda je to sele prvi izdan EA tako da je treba stvari jemati z rezervo. A vseeno:
Sem na karieri in vozim zaenkrat zgolj avti 60' letnik, (probal Minija kot tudi Lancio Fulvio). Assisti in pomagala imam vse na off...vozim iz haube.
Imamo pokrajine:
Grcijo ( podlaga:pesek po progi /light/medium/solid) prepadi na eni strani in skale na drugi. Veliko je tudi ostrih 90 stopinjskih ovinkov (diferncial na strong - drift). Voznja v hrib (krajse brzine) in v dolino (avto se cuti da gre sam od sebe in je potrebno vec bremzanja- bremze bolj naprej)
Monte carlo: (podlaga: asfalt/led/sneg) Podobno kot Grcija... ozke proge in veliko pocasnih zaprtih in ostrih ovinkov ter kar nekaj hitrih vendar zaradi snega nevarnih ker bremzanje katapultra avto samo naprej cez prepad.
Wales: (podlaga: asfalt ter strnjen makadam). Ta je se najbolj podobna Finski. Voznja cez gozd dosti hitrih ovinkov, katere moras vzeti s rahlim kontra momentom (kot z drift) ze pred ovinkom, da ne izgubis obratov. Hitra, dokler ne zgubis nadzora nad avtomobilom zaradi kaksnega omejka.
V kariernem nacinu ims pri vsaki pokrajini 4 razlicne dirke, ena dirka traja cca 4 minute in je razdeljena na stage-e. Na polovici dirk imas moznost popravila avtomobila in drugacnega setupa, ( to imas moznost tudi pred prvo dirko; urejas pa podvoznje spredaj/zadaj, bremze, diferncial, menjalnik, ma se keja samo se ne spomnim iz glave) Ko koncas pokrajino se dobi denar in odklene se ti dolocen upgrade pri avtu. Jaz imam sedaj odklenjeno vse troje (manjsa teza, upgrade motorja in advance nastavitve)
Kaj me moti: Avto se najslabse obnasa na pesku (Grcija) ker je obcutek kot da lebdi na blazini. Druga slaba stvar je rocna, ki nakekao nima pravega obcutka, da bi ti avto pravilno in dovolj obrnilo, kot zelis. Odziv ceste (FFB) bi bil lahko na mojem volanu malo boljsi. NAjbolj me pa jezi kako hitro unicim avto. NA monte Carlu sem mogoce z 30 km/h in ze z bremzanjem zapeljal cez snezni zapluzek (prva napaka) in avto je bil destroyed....moje sodelovanje pa koncano.
Prav tako ne vem zakaj ni nobene multiplayer opcije...samo neki leaderboradi in pa lestvice online igralcev, ki sploh ne kazejo rezultatov. Stvar je takorekoc singleplayer...vidim svoje frende in to je to.
Opazil sem tudi, da ko ugasnem igro si ne zapomni custom mapiranih gumbov na volanu...mislim da bo potrebno se malce peglanja...drugace pa za CM in prvo izdajo zelo solidno in s potencialom.
Sem zdej malo preigraval pa imam malce deljeno mnenje. Seveda je to sele prvi izdan EA tako da je treba stvari jemati z rezervo. A vseeno:
Sem na karieri in vozim zaenkrat zgolj avti 60' letnik, (probal Minija kot tudi Lancio Fulvio). Assisti in pomagala imam vse na off...vozim iz haube.
Imamo pokrajine:
Grcijo ( podlaga:pesek po progi /light/medium/solid) prepadi na eni strani in skale na drugi. Veliko je tudi ostrih 90 stopinjskih ovinkov (diferncial na strong - drift). Voznja v hrib (krajse brzine) in v dolino (avto se cuti da gre sam od sebe in je potrebno vec bremzanja- bremze bolj naprej)
Monte carlo: (podlaga: asfalt/led/sneg) Podobno kot Grcija... ozke proge in veliko pocasnih zaprtih in ostrih ovinkov ter kar nekaj hitrih vendar zaradi snega nevarnih ker bremzanje katapultra avto samo naprej cez prepad.
Wales: (podlaga: asfalt ter strnjen makadam). Ta je se najbolj podobna Finski. Voznja cez gozd dosti hitrih ovinkov, katere moras vzeti s rahlim kontra momentom (kot z drift) ze pred ovinkom, da ne izgubis obratov. Hitra, dokler ne zgubis nadzora nad avtomobilom zaradi kaksnega omejka.
V kariernem nacinu ims pri vsaki pokrajini 4 razlicne dirke, ena dirka traja cca 4 minute in je razdeljena na stage-e. Na polovici dirk imas moznost popravila avtomobila in drugacnega setupa, ( to imas moznost tudi pred prvo dirko; urejas pa podvoznje spredaj/zadaj, bremze, diferncial, menjalnik, ma se keja samo se ne spomnim iz glave) Ko koncas pokrajino se dobi denar in odklene se ti dolocen upgrade pri avtu. Jaz imam sedaj odklenjeno vse troje (manjsa teza, upgrade motorja in advance nastavitve)
Kaj me moti: Avto se najslabse obnasa na pesku (Grcija) ker je obcutek kot da lebdi na blazini. Druga slaba stvar je rocna, ki nakekao nima pravega obcutka, da bi ti avto pravilno in dovolj obrnilo, kot zelis. Odziv ceste (FFB) bi bil lahko na mojem volanu malo boljsi. NAjbolj me pa jezi kako hitro unicim avto. NA monte Carlu sem mogoce z 30 km/h in ze z bremzanjem zapeljal cez snezni zapluzek (prva napaka) in avto je bil destroyed....moje sodelovanje pa koncano.
Prav tako ne vem zakaj ni nobene multiplayer opcije...samo neki leaderboradi in pa lestvice online igralcev, ki sploh ne kazejo rezultatov. Stvar je takorekoc singleplayer...vidim svoje frende in to je to.
Opazil sem tudi, da ko ugasnem igro si ne zapomni custom mapiranih gumbov na volanu...mislim da bo potrebno se malce peglanja...drugace pa za CM in prvo izdajo zelo solidno in s potencialom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
dr.Akula ::
@m0LN4r A voziš na volan?
Včeraj sem ravno hotel it spat, pa se mi na YT v subscription feedu pojavi trailer za tole igro. Potem vidim da je Early access in grem gledat če je že kaj gameplay videov naloženih. Gledam tisto in ratujem vedno bolj navdušen, ker vsi govorijo da je zadeva resna simulacija .
Čeprav nikoli ne kupujem špilov iz Early access, me ful matra da tole bi, ker ni Early access v tradicionalnem smislu.
Včeraj sem ravno hotel it spat, pa se mi na YT v subscription feedu pojavi trailer za tole igro. Potem vidim da je Early access in grem gledat če je že kaj gameplay videov naloženih. Gledam tisto in ratujem vedno bolj navdušen, ker vsi govorijo da je zadeva resna simulacija .
Čeprav nikoli ne kupujem špilov iz Early access, me ful matra da tole bi, ker ni Early access v tradicionalnem smislu.
ni podatka
Sriple Tix ::
Fantje, ki vozijo Burns ligaške in klub dirke na RD, Dirt nekako ne štejejo za naslednika RBR, vendar tega ne morem potrditi iz svoje iskušnje, kajti tovrstne dirkačine niso po mojem okusu (čeprav se trenutno matram z ligaškim rFactor relijem).
Eden izmed boljših RBR voznikov:
http://www.racedepartment.com/threads/d...
Eden izmed boljših RBR voznikov:
So, first impressions are...
FFB isn't there, or, the F is there, not the FB. There is a lot of force, no feedback.
Either the speeds are to low, grip to good, or brakes to good. I'm not sure what yet. But it feels like I can brake way to close to the corners, both in the Gr.A and 2010's cars. The Gr.B 4WD felt better there, but I need some more testing with those.
The Monte-Carlo stages... I thought I chose Col de Turini up, and down, but I never came to the mytical "flat" on the top there. Also, when I braked it felt like I had tarmac-tyres (on the snow), it just sailed, but when I released them, it was grippy as ****. So I don't know
No chance to change tyres, that was a big disappointment!
BTW: Who got the H-Pattern to work? I cannot get it to work, no clutch either O.o
http://www.racedepartment.com/threads/d...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sriple Tix ()
Buggy ::
ABX ::
Kar lepo presenečanje z strani Codemasterjev, igra ki želi biti simulacija.
Po zadnjih skropucalih nisem kaj takega pričakoval. Nabavil sen jo takoj ko sem videl da igralci so dali pozitivno mnenje, in še cena je izredno fer.
Feedback ko odvozim kak stage. :P
Po zadnjih skropucalih nisem kaj takega pričakoval. Nabavil sen jo takoj ko sem videl da igralci so dali pozitivno mnenje, in še cena je izredno fer.
Feedback ko odvozim kak stage. :P
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Sriple Tix ::
Nekaj me zanima, ker vidim stare avtomobile, kjer so dirkači uporabljali še H menjalnike. Ali igra "kaznuje" uporabo obvolanskih ročic pri avtih, ki te možnosti takrat še niso imeli in so jih vozili po starem s heel/toe in ročnim menjalnikom? V primeru, da je temu slučajno tako, bo nakup igre moja prva stvar, ko se zvečer vrnem iz službe.
ABX ::
To kaznovanje nima nobenega smisla v PC svetu. Če želiš biti hitrejši si narediš skripto ki sama pritisne sklopko, menja, da malo po gasu in spusti sklopko. Trivialno.
P.S: Isto velja za konzolo, le da tam potrebuješ USB vmesnik ki bo pošiljal to kar mu rečeš.
P.S: Isto velja za konzolo, le da tam potrebuješ USB vmesnik ki bo pošiljal to kar mu rečeš.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Buggy ::
Sriple Tix je izjavil:
Nekaj me zanima, ker vidim stare avtomobile, kjer so dirkači uporabljali še H menjalnike. Ali igra "kaznuje" uporabo obvolanskih ročic pri avtih, ki te možnosti takrat še niso imeli in so jih vozili po starem s heel/toe in ročnim menjalnikom? V primeru, da je temu slučajno tako, bo nakup igre moja prva stvar, ko se zvečer vrnem iz službe.
Ojla Sriple Tix...Jah takole je...kaznuje sicer ne uporabo obvolanskega pretikanja, je pa exstra +5% na nagrade isto, kot ce imas H menjalnik in ne uporabljs sklopke. Sele ko za menjalnik izberes H-menjalnik+Sklopka pa dobis poleg nagrad +8 kar ravno ni neka velika razlika.
Je pa hec da sem najprej iskal kje je v nastavitvah opcija za nastavit sklopko, v kolikor pod menjalnikom ne izberes H-shifter+Clutch te opcije potem pri mapping nastavitvah volana sploh ni...kakor tudi ne 7 stopenjskega menjalnika.
Bojo moral (vsaj za moj volan) se malo popeglat stvari, da bo obcutek na pesku taprav. Imama pa vse deadzone na 0 saturatne na 100 in steering linearity na +2...FFB ingame pa imam 90/100/60 na volanu pa nastavljeno na 70% FFB Strength, 270 sensibility.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Sriple Tix ::
edit: za @ABX
Ne razumeva se. Obstajajo igre, ki izenačijo tiste, ki vozijo z obvolanskimi ročicami in avtomatičnimi sklopkami ter nas, ki vozimo avtomobile, kot so se v njihovem času dejansko vozili. S tem nimajo prvi na online dirkah nezaslužene prednosti.
Hvala @Buggy
Ne razumeva se. Obstajajo igre, ki izenačijo tiste, ki vozijo z obvolanskimi ročicami in avtomatičnimi sklopkami ter nas, ki vozimo avtomobile, kot so se v njihovem času dejansko vozili. S tem nimajo prvi na online dirkah nezaslužene prednosti.
Hvala @Buggy
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sriple Tix ()
ABX ::
Sriple Tix: Te razumem kaj hočeš povedat. Jaz ti samo pravim da tisti ki želijo lahko trivialno zaobidejo to omejitev.
iRacing je recimo taka, kjer ko vklopiš avtomatsko sklopko ti avto menja prestave počasneje. Lahko pa pustiš vse na manual in narediš skripto ki sama izvede vse potrebno ob kliku ročice na volanu.
iRacing je recimo taka, kjer ko vklopiš avtomatsko sklopko ti avto menja prestave počasneje. Lahko pa pustiš vse na manual in narediš skripto ki sama izvede vse potrebno ob kliku ročice na volanu.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Sriple Tix ::
V iR nisem bil ravno aktiven, prilezel sem do B licence (rumene se mi zdi), ampak takšno preurejanje fajlov bi online cheat zaščita najbrž odkrila. Nimam izkušenj s tem, toda verjetno obstaja neka varovalka proti temu.
ABX ::
Ne, zaščita igre te ne dobi (poleg tega niti ni ilegalno ali proti iRacing politiki). Ne tikaš nobene datoteke. Si narediš zunanjo skripto.
Primer za upshift
Ročka za menjavo naj bo wheel button 5 (to najdeš v control panel).
Skripta:
if wheel button 5
then
pritisni sklopko (joystil axis y 100%)
wait 5 ms.
pritisi upshift (gumb G) - gumg G definiraš v igri za upshift
wait 5ms.
spusti sklopko (joystil axis y 0%)
Zdaj z enim klikom na volanu se v ozadju izvede vse potrebno za zamenjavo prestave.
Če bi to bilo proti politiki igre (in to ni v iRacing), potem samo malo randomiziraš wait time, da simuliraš človeški ne-točen faktor.
Primer za upshift
Ročka za menjavo naj bo wheel button 5 (to najdeš v control panel).
Skripta:
if wheel button 5
then
pritisni sklopko (joystil axis y 100%)
wait 5 ms.
pritisi upshift (gumb G) - gumg G definiraš v igri za upshift
wait 5ms.
spusti sklopko (joystil axis y 0%)
Zdaj z enim klikom na volanu se v ozadju izvede vse potrebno za zamenjavo prestave.
Če bi to bilo proti politiki igre (in to ni v iRacing), potem samo malo randomiziraš wait time, da simuliraš človeški ne-točen faktor.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
Blinder ::
pa tisti wait 5 ms randomiziras da se ne vidi da vedno isto pritisnes sklopko . tko nekak
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Sriple Tix ::
Jebenti ... dobro, da vozim izključno na zasebnih serverjih proti znanim nasprotnikom, kjer teh stvari ne počnemo (poznamo hitrosti enih in drugih, zato bi vsako nenadno odstopanje v času sprožilo alarm ), ampak hvala za to razlago .
ABX ::
Tako da veš da nima smisla se ubadat s tem. Če si v ligi kjer je nek dogovor potem ni panike, ampak na javnih eventih pozabi na fair play. :)
Etto, zdaj odvozil malo. Uff, ni lahka in pogosto končal dirko na 3 gumah (ko sem imel srečo :).
FFB je obupen in upam da ga uredijo kot se spodobi.
Etto, zdaj odvozil malo. Uff, ni lahka in pogosto končal dirko na 3 gumah (ko sem imel srečo :).
FFB je obupen in upam da ga uredijo kot se spodobi.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
69charger ::
Upam, da bo še kakšen arkaden način za nas amaterje... po dolgem času en dober rally špil.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Seljak ::
Arkada pride za vas "amaterje" vsako leto nova oz.malce spremenjen WRC od Milestone. Glede Dirt Rally dvomim,da bo ta špil kdaj "ta prava simulacija",ker ti pajaci od Codemasterja v vseh teh letih še niso naredili niti ene prave simulacije. Razen,če so zaposlili nekaj stručkotov,ki se spoznajo na fiziko in simuliranje le te. Vidim,pa,da so ubrali isto taktiko kot Kunos,z to razliko,da Kunos ima izkušnje z simulacijami. Bo potrebno na forumu nenormalno težiti,kaj morajo popraviti in izboljšati,ker drugače bodo skrenili iz poti. Res ne vem in sem v precepu ali naj nabavim to igro,ker ponavadi ne kupujem izdelkov,ki še niso dokončani in so v razvoju,niti ne prednaročam izdelkov,ker potem nastane to,kar se dogaja zadnjih par let,ko dobimo pol izdelke. No,pri Kunosu sem vedel,da bo izdelek zares simulacija in sem z veseljem sodeloval v testiranju od vsega začetka,javljal napake,hrošče,jim pošiljal posnetke napak,error datoteke,.... Po drugi strani pa bi morda z pomočjo uporabnikov,ki se spoznamo na sim racing igre lahko dosegli,da končno ugleda luč sveta po dolgih letih prava rally simulacija.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Seljak ()
m0LN4r ::
Mnjah jaz sem kupil. Izključno iz razloga, ker je blo 27€ in piše, da vsi prihodnji DLCji bodo zastonj.
Druga stvar pa kar se teh stvari tiče:
grafika, offroad, fizika (nepopolna, ampak boljše za offroad tudi ni), vremenski pogoji (dež, sneg, sonce, zvečer, podnevi, megla, vglavnem vse je možno), online integriran
in nadaljni razvoj (codemasters ma denar),
enostavno ni druge izbire in po mojem mnenju je še dooolgo nebo za offroad oz. rally.
Kar se pa tiče kode za fiziko, to ni neka znanost spisat v 10 letih za tako veliko firmo. Treba je pa upoštevat, če si eno igro fural 10+ let, potem bo vsaka nova stvar za drek.
Edina stvar, ki jo je težje razvit, so različne kombinacije podlage, sneg, šoder, zemlja, asfalt, kamenčki, pesek, itn. pa vse to še enkrat mokro in suho.
Za eno asfalt dirkačino je kodo 100x lažje napisat, kar se tega tiče.
_____________
Pa tudi če lahko oni garantirajo, da je 100% najboljša fizika, se bo še vedno našlo ogromno število nasprotujočih se mnenj isto, kot pri vsakem špilu do zdaj.
In ravno to je problem, zakaj ne dobimo ene poštene simulacije. Preveč je porazdeljenih mnenj in "fanclubov".
Samo kaj ko je na policah 100 različnih dirkačin. Od tega 10 simulacij in namesto, da bi vsi vse igrali, se raje pogrupiramo in potem vsaka taka simulacija umre,
ker ni tolk dnarja prinesla na mizo, kot kak WRC ali GT.
Druga stvar pa je še to, da večino dnarja v virtual racing razvoj prinesejo ravno arkade.
Druga stvar pa kar se teh stvari tiče:
grafika, offroad, fizika (nepopolna, ampak boljše za offroad tudi ni), vremenski pogoji (dež, sneg, sonce, zvečer, podnevi, megla, vglavnem vse je možno), online integriran
in nadaljni razvoj (codemasters ma denar),
enostavno ni druge izbire in po mojem mnenju je še dooolgo nebo za offroad oz. rally.
Kar se pa tiče kode za fiziko, to ni neka znanost spisat v 10 letih za tako veliko firmo. Treba je pa upoštevat, če si eno igro fural 10+ let, potem bo vsaka nova stvar za drek.
Edina stvar, ki jo je težje razvit, so različne kombinacije podlage, sneg, šoder, zemlja, asfalt, kamenčki, pesek, itn. pa vse to še enkrat mokro in suho.
Za eno asfalt dirkačino je kodo 100x lažje napisat, kar se tega tiče.
_____________
Pa tudi če lahko oni garantirajo, da je 100% najboljša fizika, se bo še vedno našlo ogromno število nasprotujočih se mnenj isto, kot pri vsakem špilu do zdaj.
In ravno to je problem, zakaj ne dobimo ene poštene simulacije. Preveč je porazdeljenih mnenj in "fanclubov".
Samo kaj ko je na policah 100 različnih dirkačin. Od tega 10 simulacij in namesto, da bi vsi vse igrali, se raje pogrupiramo in potem vsaka taka simulacija umre,
ker ni tolk dnarja prinesla na mizo, kot kak WRC ali GT.
Druga stvar pa je še to, da večino dnarja v virtual racing razvoj prinesejo ravno arkade.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Sriple Tix ::
Povsem enostavno. Kadar neplačani dirkač (ne kot pri pCARS ali Simraceway, kjer se tamali Hamilton, Rast, McNish in podobni "kao" povsem naključno malo igrajo in nato objavljajo posnetke ...) v drugem poizkusu postavi boljši rezultat od večine virtualnih "konkurentov", potem veš, da mu je fizika blizu in je to to.
Prav zanima me, koliko se ceni Loeb in kaj so mu obljubili ... hkhm ... Milestonovci http://www.bsimracing.com/sebastien-loe...
Prav zanima me, koliko se ceni Loeb in kaj so mu obljubili ... hkhm ... Milestonovci http://www.bsimracing.com/sebastien-loe...
Buggy ::
Etto, zdaj odvozil malo. Uff, ni lahka in pogosto končal dirko na 3 gumah (ko sem imel srečo :).
FFB je obupen in upam da ga uredijo kot se spodobi.
Takole bom reku. Fulvia na Walsu je z popravkom FFB iz Racedepartmenta za moj volan kar OK. Sem probal tudi tisti port FFB iz dirt 3 pa je za moje obcutke prevec agresiven. Je potrebno kar probati kaj vam pase in predvsem na vas volan.
S temi popravki sem kar naenkrat zacel dobivato zelene stage in obcutek pri voznje pocasi dobiva tisti pridiha katerega sem pricakoval od take igre. Meni je stvar ze sedaj v tem stanju (pofiksan FFB z custom .xml) zelo dobra.
Jezi me ker so na dirkah kaksne res obupne situacije. Sem na Daily chalange z Abarth 131 na enem ostrem ovinku priletel notri z kar obro hitrostjo, pribremzal , zasaltal dol. malo poslatal rocno in polizal gas da je zacelo vleci iz ovinka...ker sem gasa mal prevec polizal je rit prehitela sprednji konec jaz pa sem hitro spustil gas in po bremzi, da nisem sel v prepad. Ker sem bil nekje na pol z avtom na omejku (skoraj brez brzine) se nisem moral premakniti ne naprej ne nazaj, reset vehicle pa ni stelo ker sem bil ocitno se znostraj ceste Pa je sel lep cas za daily evenet...grr...sej ne recem da nisem pol tud se delal oslarij, ker proge ne poznam, tisti napotki pa so vcasih malo zavajajoci. Stvar mi je prav zaradi takih zajebavanj vsec in to da ne oprosca. Zaradi tega vozis malo bolj z rezervo in pazis da brezveze ne gre cel stage v nic, ker si bil malo s cim zamoten. Je bil pa danes en mali update 6.6 Mb
KAr tako naprej CM...izredno pozitivno presenecen.
ABX ::
Imaš kak link do teh dveh FFB nastavitev?
Jaz sem tudi se lotil malo experimentirat, pa me noben ne prepriča.
Jaz sem tudi se lotil malo experimentirat, pa me noben ne prepriča.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Buggy ::
Imaš kak link do teh dveh FFB nastavitev?
Jaz sem tudi se lotil malo experimentirat, pa me noben ne prepriča.
...ce se nisi sam nasel, poglej na tukaj in tukaj in nastavis morda se volan kot je predlagano tukaj.
Backupiras originalni Steam\steamapps\common\DiRT Rally\forcefeedback\effectsetup.xml
...potem pa probavas in c/p razlicne variante v nov effectsetup.xml, dokler ustrezen ne pase tvojemu volanu in obcutku. Se vedno ni ravno idealno, je pa DOSTI bolje.
Buggy ::
se to:
... vedno ko startas igro, preveri advanced nastavitve volana (deadzone na 0 in saturation na 100%, ter linearity po zelji (jaz imama 2)) ter potencialno ostalo mapiranje gumbov, ker se jih tudi po update-u ne zapomni v kolikor spreminjas kaj drugace kot je v presetsih za volan. Pa ko na zacetku stisnes start v igri ga stisni na volanu, ker ti potem to obravnava kot primarni kontroler.
Pa mogoce se kot opazka...meni z VSR resulucijami in VSyncom doda lagg na volanu, tako da Vsync izklopi.
... vedno ko startas igro, preveri advanced nastavitve volana (deadzone na 0 in saturation na 100%, ter linearity po zelji (jaz imama 2)) ter potencialno ostalo mapiranje gumbov, ker se jih tudi po update-u ne zapomni v kolikor spreminjas kaj drugace kot je v presetsih za volan. Pa ko na zacetku stisnes start v igri ga stisni na volanu, ker ti potem to obravnava kot primarni kontroler.
Pa mogoce se kot opazka...meni z VSR resulucijami in VSyncom doda lagg na volanu, tako da Vsync izklopi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Sriple Tix ::
Točno tako. Vsync povzroča lag pri čisto vseh igrah, s tem da je pri dirkačinah to še najbolj opazno in predvsem v kritičnih situacijah zelo moteče. Kolikor vem, v naših ligah in klubskih tekmovanjih vsi vozimo brez te nastavitve.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sriple Tix ()
ABX ::
Buggy, hvala za info. Glede deadzone in vsync pa seveda jasno. :)
Za Nvidia userje. Vedno se nastavi vsync na adaptive v nvidia control panel (pod global) in v-sync v igri na off.
Pa ne moreš da verjameš, ta bug se jim vleče že skoraj 10 let.
Za Nvidia userje. Vedno se nastavi vsync na adaptive v nvidia control panel (pod global) in v-sync v igri na off.
se to:
Pa ko na zacetku stisnes start v igri ga stisni na volanu, ker ti potem to obravnava kot primarni kontroler.
Pa ne moreš da verjameš, ta bug se jim vleče že skoraj 10 let.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ABX ()
ABX ::
Sriple Tix je izjavil:
Točno tako. Vsync povzroča lag pri čisto vseh igrah, s tem da je pri dirkačinah to še najbolj opazno in predvsem v kritičnih situacijah zelo moteče. Kolikor vem, v naših ligah in klubskih tekmovanjih vsi vozimo brez te nastavitve.
To pa je popolnoma odvisno od igre in monitorja. Ponavadi screen tearing je dovolj opazen da požreš vsync. Imaš tudi frame limiter opcijo, ampak ne deluje v vsaki igri in je malo jeba ga uredit. Definitivno se splača če igraš isto igro dlje časa.
adaptive v-sync od Nvidie je najboljši v-sync rešite ki sem videl. Seveda jasno da optimalno je g-sync ali free-sync.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
m0LN4r ::
v-sync + tripple buff
Danes sem probal še enkrat, po nekem updatu in FFB več sploh ne dela tko, kot ko je bil špil še svež. Zdaj ima ene 10% navideznega deazona, kar me načeloma zelo moti.
Danes sem probal še enkrat, po nekem updatu in FFB več sploh ne dela tko, kot ko je bil špil še svež. Zdaj ima ene 10% navideznega deazona, kar me načeloma zelo moti.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Olórin ::
Sriple Tix je izjavil:
Fantje, ki vozijo Burns ligaške in klub dirke na RD, Dirt nekako ne štejejo za naslednika RBR, vendar tega ne morem potrditi iz svoje iskušnje, kajti tovrstne dirkačine niso po mojem okusu (čeprav se trenutno matram z ligaškim rFactor relijem).
Eden izmed boljših RBR voznikov:
So, first impressions are...
FFB isn't there, or, the F is there, not the FB. There is a lot of force, no feedback.
Either the speeds are to low, grip to good, or brakes to good. I'm not sure what yet. But it feels like I can brake way to close to the corners, both in the Gr.A and 2010's cars. The Gr.B 4WD felt better there, but I need some more testing with those.
The Monte-Carlo stages... I thought I chose Col de Turini up, and down, but I never came to the mytical "flat" on the top there. Also, when I braked it felt like I had tarmac-tyres (on the snow), it just sailed, but when I released them, it was grippy as ****. So I don't know
No chance to change tyres, that was a big disappointment!
BTW: Who got the H-Pattern to work? I cannot get it to work, no clutch either O.o
http://www.racedepartment.com/threads/d...
To je tipična reakcija nekoga, ki je vajen na umetno fiziko ene igre in je preizkusil umetno fiziko druge igre.
Bo treba počakat, da igra dejansko izzide in nato stestirat. Morda bo svet končno po mnogih letih dobil spodobno rally dirkačino.
WRC je sicer relativno ok rally, ampak je pač arkada. Vsaj enka je bila. Nisem igral nobene rally igre že mnoga leta.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Olórin ()
ABX ::
v-sync + tripple buff
Preformačno super, ampak ta kombinacija doda ogrmno input laga, koliko je odvisno id igre, amapk ponavadi 50ms ali več.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Seljak ::
Nekaj me zanima,kaj se še komu dogaja,da so frame dropi oz stuttering? Ne glede kako nastavim kvaliteto grafike mi vedno igra trza vsakih par sekund. Sicer sem že napisal na uradnem forumu,ampak me zanima,če se še komu to dogaja. Probaval sem že marsikaj in vedno enako. Ravno kar vlečem beta verzijo grafičnih gonilnikov z AMD-jeve strani,da vidim,če bo kaj boljše. V-sync imam izklopljen,grafiko imam nastavljeno na HIGH in imam super FPS. Če je kdo kaj našel glede tega in če pozna rešitev bi bil zelo vesel.
ABX ::
Nobenih težav, vse na ultra in 2xMSAA in nikoli ni šla pod 60. i5 2500k@4.5 in 970.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!
Buggy ::
Nekaj me zanima,kaj se še komu dogaja,da so frame dropi oz stuttering?
jaz sem na q9400@3600Mhz in R9 290 nastavitve mesano high-ultra in resolucija 3200x1800 4xmsaa vedno okoli 60 fps...vsinc off in nobenega stutteringa na 14.12 omega .
Drugace pa: Kdo dela daily evente? Se splaca ker dobis kar nekaj kovancov po koncu enevta ce se dobro odrezes...kec je v tem da imas zgolj eno sanso kako odpeljes (nic resetov in ostale sare). Monte Carlo sem trenutno drugi s casom 2:41:090, pa se to sem bebasto zeznil zadnji ovinek ko sem pribil v znake ...ni pa nobenih setup avtomobila, tako da ce si navajen na kaksen svoj setting te zdrma big time
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Assetto Corsa (strani: 1 2 3 4 … 11 12 13 14 )Oddelek: Igre | 101012 (697) | Buggy |
» | WRC 5 (2015)Oddelek: Igre | 2550 (229) | oo7 |
» | Project Cars (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Igre | 44770 (6972) | oo7 |
» | Dirt 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 17231 (3809) | Buggy |
» | Dirt 4Oddelek: Igre | 3260 (975) | Bantani |