» »

vozniski izpit - kako nepozabljati prestavljati?

vozniski izpit - kako nepozabljati prestavljati?

Temo vidijo: vsi
1
2
»

blackbfm ::

obvladal avto :) vsak ki komaj pospravi izpit v žep niti približno ne obvlada avta... drugače pa ja, ni nekih napotkov kaj pa kako, samo čim več vožnje..

bambam20 ::

Phantomeye je izjavil:


Problem je v tem, da v avtošoli je smrten greh, če zavijaš desno in nimaš v najmanj drugi prestavi. Brez izjeme.


Ti moreš bit mojster, če v križiščih in na splošno zavijaš z hitrostjo 40 km/H. Ne raumeš niti tega, da v večini primerov zaviramo tako, da dajemo v nižje prestave in motor samodejno zavira.

Phantomeye ::

bambam20 je izjavil:

Phantomeye je izjavil:


Problem je v tem, da v avtošoli je smrten greh, če zavijaš desno in nimaš v najmanj drugi prestavi. Brez izjeme.


Ti moreš bit mojster, če v križiščih in na splošno zavijaš z hitrostjo 40 km/H. Ne raumeš niti tega, da v večini primerov zaviramo tako, da dajemo v nižje prestave in motor samodejno zavira.


Hvala za tvoj prispevek. Sprašujem nekaj popolnoma drugega.

zee ::

Hvala za tvoj prispevek. Sprašujem nekaj popolnoma drugega.


Vaja dela mojstra. Ce to pomeni, da bos imel 30, 40, 50 ur voznje, potem bo pac temu tako.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

m0LN4r ::

blackbfm je izjavil:

obvladal avto :) vsak ki komaj pospravi izpit v žep niti približno ne obvlada avta... drugače pa ja, ni nekih napotkov kaj pa kako, samo čim več vožnje..

Še ogromno je takih, ki ga majo 30 let še vedno ne obvladajo vožnje v prometu. Od točke A pa B pa se nekak prebijejo vsak dan po isti cesti
:))
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

vilser ::

Pa kaj nimaš nobenega v bližini, ki bi ti to lahko pokazal in povedal kako in kaj glede prestavljanja brzin? Pojdi z nekom v avto in bodi poleg voznika. Pa naj ti to pokaže. Naj proba vozit v drugi 50 km/h, ropota kot 100 hudičev, in pol naj da v tretjo in boš videl kako se spremeni zvok motorja in lepše dela. Poslušaj motor.

Drugače pa: 90-100 in več km/h (peta), 60-80 km/h (četrta), 40-50 km/h (tretja), 20-30 km/h (druga), 5 km/h (prva).

Tako nekak učijo v AŠ, če se ne motim. Pol, ko narediš izpit pa voziš po filingu, in sam vidiš kaj najbolj ustreza tvojemu avtu. Kar se pa tiče komisije, ko imaš izpit, vozi tako kot, da je ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: vilser ()

MadMax ::

"Prvom kreni, drugom skreni, trećom vozi, četvrtom bog pomozi..."
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Phantomeye ::

vilser je izjavil:

Pa kaj nimaš nobenega v bližini, ki bi ti to lahko pokazal in povedal kako in kaj glede prestavljanja brzin? Pojdi z nekom v avto in bodi poleg voznika. Pa naj ti to pokaže. Naj proba vozit v drugi 50 km/h, ropota kot 100 hudičev, in pol naj da v tretjo in boš videl kako se spremeni zvok motorja in lepše dela. Poslušaj motor.

Drugače pa: 90-100 in več km/h (peta), 60-80 km/h (četrta), 40-50 km/h (tretja), 20-30 km/h (druga), 5 km/h (prva).

Tako nekak učijo v AŠ, če se ne motim. Pol, ko narediš izpit pa voziš po filingu, in sam vidiš kaj najbolj ustreza tvojemu avtu. Kar se pa tiče komisije, ko imaš izpit, vozi tako kot, da je ni.


Jaz znam prestavljati. Mene muči to, da včasih POZABIM (predvsem ko naredim kako napako, pa me napaka malo zamoti). V mojem primeru največkrat v nižjo, ko delam neko akcijo (a.k.a. v križišču zavijam) in sem spraševal po kaki tehniki, s katero bi jaz zadevo rutiniziral. Skratka ne rabim, da me ljudje učijo vozit in svetovat KDAJ naj prestavljam.

noraguta ::

zmenjaj inštruktorja. čim bolj obtežit nepremočan avto , da te drži zbranega. probaj vozit še traktor in gokard. z zbranostjo sem imel podobne probleme pri matematiki v srenji šoli. ko se zamenjal prfoksa, nisem imel več problema ne v srednji ne na faksu tem sem jo celo vzljubil. dolgočasiš se pa uhajaš od stvari katera ti sicer ne dela problemov si pa šlampast. dvigni nivo zahtevnosti.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

MadMax ::

noraguta je izjavil:

dolgočasiš se pa uhajaš od stvari katera ti sicer ne dela problemov si pa šlampast. dvigni nivo zahtevnosti.

Se hecaš?
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

mitja73 ::

Če clovek ne zna vozit varno na javni povrsini je definicija tega da se dolgočasi ?!?!

NORO !

hojnikb ::

Še vedno lahko greš z avtomatikom delat, če ti to prestavljanje dela take težave...
#brezpodpisa

mitja73 ::

Glede na prvi zapis ima tezave s hitrostjo ker ne zna ocenit prave hitrosti za ovinek saj ga nese izven ovinka kot je napisal.

noraguta ::

človek zna prestavit samo ne ve kje je problem, otežit mu je treba delo ne olajšat. nehite bluzit no. kako najbolj ležerno vozit. težji in švohnejši avto, bolj ga bo sililo da razmišlja med vožnjo. bolj mu bu jasno da mora bit pozoren. ravno tako ti da ena nesreča precej mislit.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

mitja73 ::

noraguta je izjavil:

človek zna prestavit samo ne ve kje je problem, otežit mu je treba delo ne olajšat. nehite bluzit no. kako najbolj ležerno vozit. težji in švohnejši avto, bolj ga bo sililo da razmišlja med vožnjo. bolj mu bu jasno da mora bit pozoren. ravno tako ti da ena nesreča precej mislit.


Hmmm, se bos ti nastavil na drugi pas da bo vate trcil, bos pes ali s kolesom?

vilser ::

Phantomeye je izjavil:

Jaz znam prestavljati. Mene muči to, da včasih POZABIM (predvsem ko naredim kako napako, pa me napaka malo zamoti). V mojem primeru največkrat v nižjo, ko delam neko akcijo (a.k.a. v križišču zavijam) in sem spraševal po kaki tehniki, s katero bi jaz zadevo rutiniziral. Skratka ne rabim, da me ljudje učijo vozit in svetovat KDAJ naj prestavljam.

Se pravi, da nimaš še izpiljene v nulo koordinacije in pri tebi je tudi problem upad koncentracije. Ne uporabljaš dovolj glave med vožnjo. Pojdi nekam z nekom kjer je zelo malo prometa in vadi. Morda bi ti lahko tudi pomagal kakšen igralni avtomat za avtomobilske dirke kjer bi imel občutek kot da zares voziš avto.

PacificBlue ::

Človek se mora naučiti poslušati motor, da bo vedel kdaj prestavit, pri kakih obratih..pa biti zbran zraven, ne razmišljat o drugih stvareh.

vilser ::

Phantomeye je izjavil:

Trenutno delam vozniski izpit. Padel sem dvakrat in v obeh primerih je glavni razlog, da sem ob nepravem casu imel v napacni prestavi (tretja ob zavijanju). In potem vedno letim v ovinek. Ko poteka vozniski izpit sem pa dodatno na trnih in je tovrstno pocetje se bolj izrazito. ima kdo kak koristen napotek? pri meni je glavni problem da zlo hitro izgubim pozornost ce se je pred tem zgodilo kaj izrednega oz. se zgodi kaj v taistem trenutku, ko bi moral prestavljati.

Mislim pa, da ima Noraguta prav. Ti ne, da ne znaš, ampak si šlampast in raztresen. Nisi dovolj zbran. Podpiran njegovo idejo, ko pravi, da zamenjaj inštruktorja. čim bolj obtežit nepremočan avto , da te drži zbranega. probaj vozit še traktor in gokard.

IL_DIAVOLO ::

Vsega te pa res ne morjo naučit...nekaj pa moraš imet občutka, kako se avto obnaša v tretji in kako v drugi. Avta ne zavirajo samo bremze in to je ključno, ko pride kakšen pešec ali kolesar z mrtvega kota ;)

Jaz to naredim podzavestno, ne rabim kaj preveč razmišljat....čimveč vozit pa ti bo prišlo v navado.

MadMax ::

noraguta se je itak zaciklal sam pri sebi.
Najprej

noraguta je izjavil:

Najprej je treba pozornost strenirat, da sploh pride do tega , da z zadostnim številom km pride do avtomatizma pri predstavljanju. Dokler se človek ni sposoben koncentrirati na vožnjo pač ni za na cesto. čist simpl.
nato pa

noraguta je izjavil:

dolgočasiš se pa uhajaš od stvari katera ti sicer ne dela problemov si pa šlampast. dvigni nivo zahtevnosti.


Spodnja izjava je pa cvetka, ki zgolj napeljuje k bljižnici do opravljenega izpita. Kako naj "nepremičnina" pomaga vozniku pri zbranosti? Počasnelo v stilu fičota je očitno po mnenju nekaterih težje vozit kot strupenjačo? :))

vilser je izjavil:

Ti ne, da ne znaš, ampak si šlampast in raztresen. Nisi dovolj zbran. Podpiran njegovo idejo, ko pravi, da zamenjaj inštruktorja. čim bolj obtežit nepremočan avto , da te drži zbranega. probaj vozit še traktor in gokard.


Edini odgovor je drill. Over&over again, dokler ne bo prišlo v kri.
Ampak potem bo pa nastala nova tema o tem, kako je tip oddelal že 100 ur, pa še ni naredil izpita :|

In koneckoncev zakaj naj menja inštruktorja?
Aja, saj res... Sedanji je sicer očitno res med slabšimi, ker nezrelega kandidata prijavi na izpitno vožnjo.
Dober inštruktor bi drilal še vsaj 50 ur ;)
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

bambam20 ::

Phantomeye je izjavil:



Jaz znam prestavljati. Mene muči to, da včasih POZABIM (predvsem ko naredim kako napako, pa me napaka malo zamoti). V mojem primeru največkrat v nižjo, ko delam neko akcijo (a.k.a. v križišču zavijam) in sem spraševal po kaki tehniki, s katero bi jaz zadevo rutiniziral. Skratka ne rabim, da me ljudje učijo vozit in svetovat KDAJ naj prestavljam.


Očitno ne znaš prestvljat, če se voziš v križišče v tretji. NE moreš vožnje rutinizirat, ker je zadeva nepredvidljiva in rabiš ves čas opazovat, spremljat promet, dogajanje okoli sebe.

Kaj teb ni janso, da se boš napiflu kako boš vozil.

ne samo, da ne znaš prestavljat in uporabljat motor, da zavira, nisi sposoben niti predivevanja in hitrega posredovanja.

Ti nisi za na cesto in nisi edini.


Zavijanje v križišču ni AKCIJA!.

AKCIJA je prehitevanje v škarjice, driftanje v krožnem, drag race na dvopasovnici, dirkanje po regionalki... To je akcija...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bambam20 ()

Aston_11 ::

Nas so učili marčo dol pred ovinkom. In ko ti je vseskozi ropotal marčo dol, je to postala rutina. Kaj dela OP, da tega ni dojel do izpitne vožnje, mi ni jasno.

bambam20 ::

Pri vsem tem pa vso krivdo nosi inštruktor! Zato ga pa imaš, da te poduči in nauči osnov vožnje. Danes je na žalost lahko vsak INŠTRUKTOR, kar je seveda tudi ena velika bedarija.

Tako, da bo OP še padel parkrat, ker PAMETUJE!.

Aston_11 ::

bambam20 je izjavil:

Pri vsem tem pa vso krivdo nosi inštruktor!
Iskanja krivde (ne pridoda k rešitvi zadeve nič) se je treba izogibati ravno tako kot temu (je isto), da s(m)o nekateri radi generali po bitki.

Unknown_001 ::

Phantomeye je izjavil:

Trenutno delam vozniski izpit. Padel sem dvakrat in v obeh primerih je glavni razlog, da sem ob nepravem casu imel v napacni prestavi (tretja ob zavijanju). In potem vedno letim v ovinek. Ko poteka vozniski izpit sem pa dodatno na trnih in je tovrstno pocetje se bolj izrazito. ima kdo kak koristen napotek? pri meni je glavni problem da zlo hitro izgubim pozornost ce se je pred tem zgodilo kaj izrednega oz. se zgodi kaj v taistem trenutku, ko bi moral prestavljati.


Ti se prvo nauči vozit v okviru lastnih zmožnosti. Če ne zmoreš hkrati spremljati hitrosti, prometa in pretikati prestav in potem preveč čakaš da boš vse naredil zadnji trenutek in ker nimaš izkušenj potem štala rata in ga polomiš, jasno narobe pretikaš. Očitno precenjuješ svoje zmožnosti. Če ti ne gre vsega hkrati kontrolirati, pol že prej začni zavirati in lepo po vrsti pretikaj. Nauči se poslušat motor avtomobila. Naštudiraj pri katerih hitrostih ti v določenih situacijah najbolj ustreza določena prestava. Načeloma skoraj vedno izvajaš manevre v križiščih z drugo, saj ni niti prenizka za vožnjo pri 15km/h npr. niti previsoka, ker jo lahko ko nucaš potegnit zahodiš tudi čez 50 (v naseljih in tam kjer je nižja omejitev seveda ne, da smo si na jasnem).

V visoke prestave pretikaj samo v primeru ko lahko spremljaš dogajanje na daleč in imaš čas pretakniti nižje. Drugače pa če si v bolj nepreglednih mestih ali pričakuješ da boš zaviral ali moral pospešit sploh ne pretikaj v višjo in ostani nižje, tudi če bo motor malo rohnel v "prazno" na višjih vrtljajih, ker imaš tako zakupljen čas za reagirat.

ps. v skrajnem primeru zaprosi, da bi opravljal izpit na vozilu z avtomatskim menjalnikom ampak potem drugega kot avtomatika ne boš smel vozit.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

bambam20 ::

Aston_11 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Pri vsem tem pa vso krivdo nosi inštruktor!
Iskanja krivde (ne pridoda k rešitvi zadeve nič) se je treba izogibati ravno tako kot temu (je isto), da s(m)o nekateri radi generali po bitki.


To je dejstvo, da je kriv inštruktor, če je OP dvakrat padel na izpitni vožnji. Inštruktor te mora usposobiti , kako se vozi avto.

Sam problem je, ker je dons vsak papak lahko inštruktor.

Tako, da bi OP moral zamenjat INŠTRUKTORJA in vadit na kakšnem poligonu, če ga ima v bližini. Lahko pa trenira recimo zvečer v BTC-ju. Je dovolj križišč.

Unknown_001 ::

bambam20 je izjavil:

Aston_11 je izjavil:

bambam20 je izjavil:

Pri vsem tem pa vso krivdo nosi inštruktor!
Iskanja krivde (ne pridoda k rešitvi zadeve nič) se je treba izogibati ravno tako kot temu (je isto), da s(m)o nekateri radi generali po bitki.


To je dejstvo, da je kriv inštruktor, če je OP dvakrat padel na izpitni vožnji. Inštruktor te mora usposobiti , kako se vozi avto.

Sam problem je, ker je dons vsak papak lahko inštruktor.

Tako, da bi OP moral zamenjat INŠTRUKTORJA in vadit na kakšnem poligonu, če ga ima v bližini. Lahko pa trenira recimo zvečer v BTC-ju. Je dovolj križišč.


Sicer ok inštruktor bi ga lahko kdaj poslal v 3pm. ko bi se zašaltal in s tem naredil vsaj minimum da bi opozoril na napako, ampak če se je človk šele sedaj spomnil da bi bilo dobro piliti pretikanje potem je premalo zainteresirano vzel te ure pri inštruktorju. Oprostite ampak vsako uro ki jo prebiješ tam se moraš truditi čimveč naučiti in peglati dinamiko upravljanja z vozilom. Če se tega lotiš polovičarsko z levo roko z mislijo eh sej to pa men gre in prehitro rataš zadovoljen. Dokler ni problemov to še gre, ko je pa kriza in enkrat situacija zahteva ustrezno mero sposobnosti upravljanja so pa take napake. Pač ediuna rešitev je samo to, da OP zaenkrat vozi po sistemu in hitrost upravljanja in vožnjo prilagodi trenutnim sposobnostim. Če je pa res kriza pa druge kot avtomatski menjalnik ni.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

vilser ::

Če včasih pozabi menjat v nižjo prestavo, pomeni, da ni vedno zbran in, da mu pade koncentracija. To je zame šlamparija in raztresenost. Ni 100% pri zadevi.

Pithlit ::

Tko kot enih 99% ljudi ki prvič opravljajo izpit. Pa to ne pomeni da so šlampasti in raztreseni. Pomeni samo to da jim manjka izkušenj.

Vi pa ste, seveda, bili kar od prvega trenutka naprej, idealni vozniki.
Life is as complicated as we make it...

vilser ::

Phantomeye kaj pravi tvoj inštruktor? Pa zakaj te je dal na izpit, če še nisi zrel za izpit? Poznam pa tudi take modele, ki pritiskajo na inštruktorje, da naj jih dajo na izpit, ker ure so drage in folk si tega ne more privoščit. In pol grejo na izpit in padejo 1, 2, 3, 4 ....

Phantomeye ::

bambam20 je izjavil:

Phantomeye je izjavil:



Jaz znam prestavljati. Mene muči to, da včasih POZABIM (predvsem ko naredim kako napako, pa me napaka malo zamoti). V mojem primeru največkrat v nižjo, ko delam neko akcijo (a.k.a. v križišču zavijam) in sem spraševal po kaki tehniki, s katero bi jaz zadevo rutiniziral. Skratka ne rabim, da me ljudje učijo vozit in svetovat KDAJ naj prestavljam.


Očitno ne znaš prestvljat, če se voziš v križišče v tretji. NE moreš vožnje rutinizirat, ker je zadeva nepredvidljiva in rabiš ves čas opazovat, spremljat promet, dogajanje okoli sebe.

Kaj teb ni janso, da se boš napiflu kako boš vozil.

ne samo, da ne znaš prestavljat in uporabljat motor, da zavira, nisi sposoben niti predivevanja in hitrega posredovanja.

Ti nisi za na cesto in nisi edini.


Zavijanje v križišču ni AKCIJA!.

AKCIJA je prehitevanje v škarjice, driftanje v krožnem, drag race na dvopasovnici, dirkanje po regionalki... To je akcija...


ok

Phantomeye ::

Unknown_001 je izjavil:

Phantomeye je izjavil:

Trenutno delam vozniski izpit. Padel sem dvakrat in v obeh primerih je glavni razlog, da sem ob nepravem casu imel v napacni prestavi (tretja ob zavijanju). In potem vedno letim v ovinek. Ko poteka vozniski izpit sem pa dodatno na trnih in je tovrstno pocetje se bolj izrazito. ima kdo kak koristen napotek? pri meni je glavni problem da zlo hitro izgubim pozornost ce se je pred tem zgodilo kaj izrednega oz. se zgodi kaj v taistem trenutku, ko bi moral prestavljati.


Ti se prvo nauči vozit v okviru lastnih zmožnosti. Če ne zmoreš hkrati spremljati hitrosti, prometa in pretikati prestav in potem preveč čakaš da boš vse naredil zadnji trenutek in ker nimaš izkušenj potem štala rata in ga polomiš, jasno narobe pretikaš. Očitno precenjuješ svoje zmožnosti. Če ti ne gre vsega hkrati kontrolirati, pol že prej začni zavirati in lepo po vrsti pretikaj. Nauči se poslušat motor avtomobila. Naštudiraj pri katerih hitrostih ti v določenih situacijah najbolj ustreza določena prestava. Načeloma skoraj vedno izvajaš manevre v križiščih z drugo, saj ni niti prenizka za vožnjo pri 15km/h npr. niti previsoka, ker jo lahko ko nucaš potegnit zahodiš tudi čez 50 (v naseljih in tam kjer je nižja omejitev seveda ne, da smo si na jasnem).

V visoke prestave pretikaj samo v primeru ko lahko spremljaš dogajanje na daleč in imaš čas pretakniti nižje. Drugače pa če si v bolj nepreglednih mestih ali pričakuješ da boš zaviral ali moral pospešit sploh ne pretikaj v višjo in ostani nižje, tudi če bo motor malo rohnel v "prazno" na višjih vrtljajih, ker imaš tako zakupljen čas za reagirat.

ps. v skrajnem primeru zaprosi, da bi opravljal izpit na vozilu z avtomatskim menjalnikom ampak potem drugega kot avtomatika ne boš smel vozit.


Sej to mi je vse jasno. Samo pozabim. In potem, kot si rekel, skušam naredit vse hkrati. Mah sej bom že, I guess. Pa btw, mene nihče ni silil na glavno. Še sam sem bil proti. Meni ni cilj naredit izpita čimprej, ampak ga naredit pripravljen (malo boli zaradi denarja, ampak vseeno).

MadMax ::

Potem se pa z inštruktorjem zmeni, da se bosta s tem ukvarjala v BTCju zvečer, ko se promet malce umiri, on naj te pa živcira, drka na polno in s kričanjem opozarja na napake.
Jebiga, noben fuzbaler ne bi bil nič posebnega, če se ne bi trener drl nanj na ves glas :D
Stvari so preproste, le ljudje smo neverjetni mojstri, da jih zakompliciramo.

Unknown_001 ::

@OP

Ok ne maram pametovati in mislim da se oba strinjava da vožnja ni ravno vesoljska znanost. Trdiš, da znaš osnove upravljanja vozila a se zmedeš pri vrstnem redu? Edino kar ti ti potem pomaga je le to, da si zavestni v glavi govoriš potihem (pogled, žmigavec, bremza, šaltaj nižje, zmanjšaj preglej okolico, odvij...) torej počasneje pa zbrano. Ti preveč na einfach zo vzameš in pol vse odmisliš. Wrong. Pozoren bodi skos. Tu ti nobena rutina ne pomaga da postaneš boljši voznik, samo opazovanje, predvidevanje, obzirnost, kultura, izkušnje in praksa te naredijo boljšega voznika. Rutina je nekaj kar narediš vedno isto, npr. Pripasaš se, itd. Vsako piflanje poti pa ti zagarantira zakrnitev napredovanja v vožnji.

Na kratko, če ne obvladaš več funkcij hkrati se jih loti zaporedno kar pa zahteva od tebe stalno opazovanje in predvidevanje dogajanja.

Lp!
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

WarpedGone ::

Sej to mi je vse jasno. Samo pozabim. In potem, kot si rekel, skušam naredit vse hkrati. Mah sej bom že, I guess. Pa btw, mene nihče ni silil na glavno. Še sam sem bil proti. Meni ni cilj naredit izpita čimprej, ampak ga naredit pripravljen (malo boli zaradi denarja, ampak vseeno).


Še 42-ič: praksa, praksa, praksa. Tle ni nobene druge bližnjice kot vaja in ponavljanje.

Vožnja avtomobila je hudamano zaHebana zadeva, dokler jo moraš izvajat zavestno. In na začetku žal ni druge šanse kot da čisto vse kar je treba počet, počneš zavestno. Tega hitro rata preveč, da bi to zavestno OK poštimal, zato so napake in problemi. Imamo to srečo, da so naši možgani tako narejeni, da znajo zadeve katere morajo znova in znova zavestno ponavljat, spravit v avtomatski program. Ko se to zgodi, postane vožnja enostavna in prijetna. Osnove človeške psihologije.

Tle bližnic ni. Ne mislit da je s tabo kej posebej narobe, ker ti stvari še ne tečejo gladko. Pač še ni bilo dovolj vaje, da bi tekle same od sebe. Če nisi 'resno bolan v glavi' (kar bi se pokazalo že bistveno prej, predno si se lotil vozniškega izpita), bo slej ko prej vaje dovolj in bo tudi prestavljanje špilalo.

Hecno bo, ko boš nekako splaval in boš že normalno vozil a le dokler boš sam in z mislimi nekje daleč stran od vožnje. V momentu, ko boš hotu koga impresionirat kako fajn voziš, boš pa začel delat napake... crkavanja, napačne menjave, itd. Ampak tudi to s časom izzveni.

Ja, vožnja avtomobila je raketna znanost. Da to počnemo skoraj vsi, tega pač ne spremeni.
Zbogom in hvala za vse ribe

GrimReaper ::

Pithlit je izjavil:

Tko kot enih 99% ljudi ki prvič opravljajo izpit. Pa to ne pomeni da so šlampasti in raztreseni. Pomeni samo to da jim manjka izkušenj.

Vi pa ste, seveda, bili kar od prvega trenutka naprej, idealni vozniki.

Končno en pameten komentar v tej temi, ostalo je kr neko nabijanje v tri dni.
Če mene vprašaš 20-30 ur ni nič, če bi živeli v idealnem svetu, bi se učili vozit 100 ur. Kaj vse sem ga sam sral še eno leto po izpitu, če ne še dve ali tri, ali pa celo sedaj po 7 letih.
Kar se sam spomnim glede problema prestavljanja je edino na predizpitni vožnji, ko sem mislil da imam v prvi, bil sem pa v tretji, in je crknil avto. Pa še polno drugih napak je bilo.
Drugače sem se pa precej dolgo bal speljevat z ročno, šele enkrat po 4-5 letih se mi je uspelo dobro naučit, ko sem se moral vsak dan ustavit na klancu pred stop znakom. Saj ne da mi prej ni uspelo speljat, ampak je blo več enga razmišljanja (kot je že WarpedOne razložil o podzavesti), pa mal več je motor tulil.

Moram pa priznat, glede na poste v tej temi, da je Phantomeye več kot dober kandidat za izpit, namreč deluje precej zrelo za enega ki komaj dela izpit, in so bili vsi komentarji da nebi smel vozit avta, brezpredmetni.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W

Zgodovina sprememb…

mitja73 ::

Mišljeno je bilo da ne sme vozit avta sam v javnem prometu in glede na to da je že parkrat komisija tako presodila bo to kr držalo.

Pač trenirat z profi inštruktorjem če ima denar ali pa s starši če želi bolj varčno priti do izpita.

vilser ::

Phantomeye je izjavil:

Sej to mi je vse jasno. Samo pozabim. In potem, kot si rekel, skušam naredit vse hkrati. Mah sej bom že, I guess. Pa btw, mene nihče ni silil na glavno. Še sam sem bil proti. Meni ni cilj naredit izpita čimprej, ampak ga naredit pripravljen (malo boli zaradi denarja, ampak vseeno).

Phantomeye vaja, vaja in vaja. Dokler ti ne pride zadeva v kri. Seveda, če želiš kaj prišparat dnarja, pol vadi tudi s starši.

Unknown_001 ::

Olórin je izjavil:


starši so vedno daleč najslabši učitelji, ko je treba dejansko nekaj naučit. Zato obstajajo izurjeni inštruktorji. Starši v večini primerov niso visoko kvalitetni vozniki, zato naj svoje slabe vozniške navade pustijo pri sebi.


Odvisno kake starše imaš. Jaz sem pred opravljanjem izpita prevozil nekaj čez 8.000 km s starši v spremstvu pa so me tako napizdeval za vsak drek in malenkost, da me je na koncu zmeraj glava bolela. Nucaš nekaj primerov? Ja pa pozim boš iz ovinka letu če boš tako pelau, Ka šibaš v ovink ka ne vidš da maš šodr na cest, ka maš nogo na gasu na mostu (oni leseni čez krko ka znajo bit spolzki), ka se tok za ritjo pelaš, glej ono glej tretje, še ko me je kdo izsilil v križišču so me napizdili ka nč ne gledam naprej, pa če je bil kak pešec s slušalkam al pa kolesar mal na hojladri isto pazi ono pazi tretje itd. Sploh pozimi ko sem se po po makadamu pelal pa je bil zamrznjen sneg počez sem z očetom sprobal in kako avto NE zavira na taki podlagi, kako hitro ti zadnji konc uide itd. Pa tud rinl smo zmer v kake rovte kjer je cesta zajebana v tri piskre polne Tako, da so me zdresirali do te mere da vozim odločno, varno, defenzivno, stalno gledam na cesto, znam hitro reagirat, ni mi problem jit nekam v čist drug konc kjer ne poznam cest, sem prilagodljiv situacijam, in zmorem podzavestno vozit (vožnja ne predstavlja miselnega bremena) + prenašat vsemogoče podjebavanje pa hkrati zraven še vozit normalno, pa tud na arogantne poteze drugih se dost na BMK način odzivam oz. se sploh ne. Torej če zaključim je zadeva dejansko zelo uporabna.

Pa zdej povej če so resni starši zanič inštruktorji.

Bi pa se strinjal za stare starše in tiste ki imajo prometne izkušnje totalno na psu.


Torej ogromno napizdevanja in picajzel podjebavanja dejansko zelo pomaga pri izpopolnjevanju - znanje kar eksponentno naraste :D. Ni fajn ampak je pa garant najhitrejša trajna pot za izboljševanje napak.


V bistvu OP, eni so ti že prej svetoval, prvo zrihtaj vožnjo v spremstvu pa vozi kako leto in naberi izkušnje pol pa še dve ure z inštruktorjevim avtom pa predizpitna ura in izpit bi ti moral pasti v žep. Seveda če se ti res ne mudi dobit izpit se posluži tega, če pa je kriza, pol pa al delaj zaporedno po sistemu lepo počasi al pa avtomatski menjalnik (potuha).
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

Zgodovina sprememb…

1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Neupravicen padec na izpitu (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6015455 (13055) LordNacho
»

Avtošola napake ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5910829 (4196) Xserces
»

katero vozilo (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13022193 (20102) denabiker
»

Trema na glavni vožnji. (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7421856 (20325) Azrael

Več podobnih tem