Forum » Na cesti » Drugi avto
Drugi avto
RedDrake ::
Pozdravljeni!
Prihaja lepo vreme, in nekako kolebam med tem ali si kupim avto za poletno uživancijo (v mislih imam roadster, morda CC, recimo Mazda MX-5, ali kaj močnejšega).
Problema, ki ju imam sta primarno dva.
1. Kot drugi avto, bo vsekakor vožen malo, kar predvsem z vidika zavarovanja stvar naredi ekonomsko precej nesmiselno. Nek "normalen" roadster me pride brez bonitet z mojimi izbarnimi zavarovanji takoj 1.5k EUR na leto. Zanima me torej, če ima kdo izkušnje s popusti pri kakšnih agentih, oz. z zavarovanjem na kilometre (mislim da ima Tillia to).
Morda bi se mi tudi splačalo prenesti moj bonus na roadster in kot drugi avto prijaviti moj trenutni avto, se to sploh da?
2. Avto 100% ne bo vožen pozimi. Torej bo stal vsaj kake 4 mesece (če ne več) na leto - zimskih gum / opreme sploh ne nameravam imeti. Kakšne potencialne probleme lahko tako dolgo stanje za seboj potegne? (kupiti nameravam rabljeno vozilo)
Dodaten problem je da zanj trenutno nimam prostora (pri hiši nimam več parkirnih mest, niti prostora za dodatna mesta). Kakšne so kaj izkušnje s tem da bi imel avto stalno v neki parkirni hiši v LJ (recimo mesečni/letni najem). So tam pogoji slabi - recimo pri službi je ena, kjer je v primeru dežja v sami garažni hiši vlažnost blizu 100% - kar na dolgi rok zagotovo ni dobro.
Da bi si kupil/najel garažo v bližini odpade, ker jih ni, ali pa so preveč na samem in je možnost vloma velika. Spet, pobiram splošne izkušnje, mnenja.
Hvala za kakršenkoli input!
Prihaja lepo vreme, in nekako kolebam med tem ali si kupim avto za poletno uživancijo (v mislih imam roadster, morda CC, recimo Mazda MX-5, ali kaj močnejšega).
Problema, ki ju imam sta primarno dva.
1. Kot drugi avto, bo vsekakor vožen malo, kar predvsem z vidika zavarovanja stvar naredi ekonomsko precej nesmiselno. Nek "normalen" roadster me pride brez bonitet z mojimi izbarnimi zavarovanji takoj 1.5k EUR na leto. Zanima me torej, če ima kdo izkušnje s popusti pri kakšnih agentih, oz. z zavarovanjem na kilometre (mislim da ima Tillia to).
Morda bi se mi tudi splačalo prenesti moj bonus na roadster in kot drugi avto prijaviti moj trenutni avto, se to sploh da?
2. Avto 100% ne bo vožen pozimi. Torej bo stal vsaj kake 4 mesece (če ne več) na leto - zimskih gum / opreme sploh ne nameravam imeti. Kakšne potencialne probleme lahko tako dolgo stanje za seboj potegne? (kupiti nameravam rabljeno vozilo)
Dodaten problem je da zanj trenutno nimam prostora (pri hiši nimam več parkirnih mest, niti prostora za dodatna mesta). Kakšne so kaj izkušnje s tem da bi imel avto stalno v neki parkirni hiši v LJ (recimo mesečni/letni najem). So tam pogoji slabi - recimo pri službi je ena, kjer je v primeru dežja v sami garažni hiši vlažnost blizu 100% - kar na dolgi rok zagotovo ni dobro.
Da bi si kupil/najel garažo v bližini odpade, ker jih ni, ali pa so preveč na samem in je možnost vloma velika. Spet, pobiram splošne izkušnje, mnenja.
Hvala za kakršenkoli input!
krneki0001 ::
Kupiš imprezo GT ali WRX ali STI, pa imaš še pozimi obilo užitkov in se ne sekiraš glede zime in vlage.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
RedDrake ::
To bi sicer slo, ampak v osnovi me ne zanima ravno konjenica, 4x4 in podobne stvari, ampak bolj leisure voznja pri 50-90km/h brez strehe , tako da tip avtomobila je precej fiksen.
subby ::
Za užitek v vožnji MX-5 ali E30.
MX-5 naj bi bla 1st gen najbolj zabavna, vendar če se že kaj pametnega najde pri nas, so cene nabite. E30 je bilo par nazaj, ko sem ga še jaz kupoval kar dosti poceni izbire, zdaj je pa bolj žalostno. Idealno bi bilo, če ti uspe najti kakšnega lepo ohranjenega, ki že ima certifikat starodobnika in imaš potem zavarovanje praktično zastonj. Za uživanje ti je dovolj tudi 75 konjski 316, vendar ta je bil delan za revni Yugo trg, tako da ni cabrio verzije.
Drugače pa tudi jaz sanjam o WRX STI, vendar bolj za zimsko in makedamsko vožnjo.
MX-5 naj bi bla 1st gen najbolj zabavna, vendar če se že kaj pametnega najde pri nas, so cene nabite. E30 je bilo par nazaj, ko sem ga še jaz kupoval kar dosti poceni izbire, zdaj je pa bolj žalostno. Idealno bi bilo, če ti uspe najti kakšnega lepo ohranjenega, ki že ima certifikat starodobnika in imaš potem zavarovanje praktično zastonj. Za uživanje ti je dovolj tudi 75 konjski 316, vendar ta je bil delan za revni Yugo trg, tako da ni cabrio verzije.
Drugače pa tudi jaz sanjam o WRX STI, vendar bolj za zimsko in makedamsko vožnjo.
krneki0001 ::
To bi sicer slo, ampak v osnovi me ne zanima ravno konjenica, 4x4 in podobne stvari, ampak bolj leisure voznja pri 50-90km/h brez strehe , tako da tip avtomobila je precej fiksen.
Midva sva imela za brez strehe terenca, ki se mu je dal cel zadnji del stran in streha je šla tudi dol.
Drugačer pa ja, za brez strehe je BMW.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
perci ::
Če že moraš met tak avto, tudi jaz priporočam Miato. Sicer sem vozil samo drugo generacijo ampak lahko potrdim, da je zabaven avto.
GrimReaper ::
Morda bi se mi tudi splačalo prenesti moj bonus na roadster in kot drugi avto prijaviti moj trenutni avto, se to sploh da?
Če jest kej vem zavarovalni bonus velja za vsa tvoja vozila, za fotra vem da ima tudi pri motorju -50%.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
black ice ::
Kolikor vem to ne drži. 50% bonusa ponavadi dobiš, če imaš zavarovan tudi avto pri isti zavarovalnici.
RedDrake ::
Jah, z zavarovanjem je problem.
Jasno, ce imas avto + motor ni problema, ti dajo 50% na oboje.
Ce pa imas dva avta, si pa baraba, riziko, whatever, in ti na drugi avto dajo 0% bonifikacije ... Logic == None
Mozno je edino s kaksnim komercialnim popustom, ampak to je afaik dostikrat pogojeno z lizingom in potem seveda polnim kaskom.
Sicer mi ni nek problem dat recimo 1.5k EUR na leto za zavarovanje, ampak se mi to iz principa zdi neumno (saj ne bom vozil cisto nic bolj nevarno in kot receno konjenice niti ne nameravam imeti vec kot v trenutnem avtu - cca 130-140KM).
Zato me zanima, ce je kje kdo ki ima ze direktne izkusnje s tem.
Aja, se to, hvala sicer za predloge o modelu vozila, ampak kot receno, ne zanima me sportnost avtomobila, ampak bolj sam izgled in to da je roadster. Ce bi hotel dirkati, se za spodoben denar dobi tudi kakega Porsche Boxter, ki bi verjetno nudil vec kot dovolj sportnosti in uzitkov.
Jasno, ce imas avto + motor ni problema, ti dajo 50% na oboje.
Ce pa imas dva avta, si pa baraba, riziko, whatever, in ti na drugi avto dajo 0% bonifikacije ... Logic == None
Mozno je edino s kaksnim komercialnim popustom, ampak to je afaik dostikrat pogojeno z lizingom in potem seveda polnim kaskom.
Sicer mi ni nek problem dat recimo 1.5k EUR na leto za zavarovanje, ampak se mi to iz principa zdi neumno (saj ne bom vozil cisto nic bolj nevarno in kot receno konjenice niti ne nameravam imeti vec kot v trenutnem avtu - cca 130-140KM).
Zato me zanima, ce je kje kdo ki ima ze direktne izkusnje s tem.
Aja, se to, hvala sicer za predloge o modelu vozila, ampak kot receno, ne zanima me sportnost avtomobila, ampak bolj sam izgled in to da je roadster. Ce bi hotel dirkati, se za spodoben denar dobi tudi kakega Porsche Boxter, ki bi verjetno nudil vec kot dovolj sportnosti in uzitkov.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: RedDrake ()
biorudi ::
Sem za hec malo preletel avtonet in bi izbiral med sledečimi: BMW Z3, MB SLK, HS2K, M MX5, BOXTER, SAAB 900 CABRIO. Če bi seveda zmanjkalo ča$a za E-type ali XJS V12.
Arctander ::
Če se ti gre za kruzanje in uživanje z vetrom v laseh, vzemi oldija. Zavarovanje in registracija je v rangu 100€ in imiđ boš imel boljši, kot s kakšnim ćapacmobil roadsterjem.
RedDrake ::
To kar pravi nebivedu glede porabe je res.
Kar se tiče tega, da rabim avto za šminkiranje, nop, avto želim zase, za vijugaste ceste, kjer lahko vozim športno brez da grem 100+. Odprta streha pa zgolj zato, ker sem si to vedno želel - veter v laseh kot je nekdo rekel.
V večini primerov me ne bo nihče videl. Za šminko, kot rečeno - Boxster (se jih dobi za manj kot mazde), pa mal designer obleke, pa gor pa dol po promenadah vsak dan - not my thing.
Mogoče res kak oldtimer, samo cene so navite, varnost pa vprašljiva - preveč idiotov, ki kupujejo leteče truge, je na naših cestah (osebno sem precej defenziven voznik drugače).
Pa dejansko bi mi majhen avto pasal, BMW 3, Saabi, ipd, to je vse skoraj večje od mojega "regular" avta :D
Kar se tiče tega, da rabim avto za šminkiranje, nop, avto želim zase, za vijugaste ceste, kjer lahko vozim športno brez da grem 100+. Odprta streha pa zgolj zato, ker sem si to vedno želel - veter v laseh kot je nekdo rekel.
V večini primerov me ne bo nihče videl. Za šminko, kot rečeno - Boxster (se jih dobi za manj kot mazde), pa mal designer obleke, pa gor pa dol po promenadah vsak dan - not my thing.
Mogoče res kak oldtimer, samo cene so navite, varnost pa vprašljiva - preveč idiotov, ki kupujejo leteče truge, je na naših cestah (osebno sem precej defenziven voznik drugače).
Pa dejansko bi mi majhen avto pasal, BMW 3, Saabi, ipd, to je vse skoraj večje od mojega "regular" avta :D
GrimReaper ::
Sicer ne gledam na porabo, ampak mi vseen mal utruja to neprestano tankanje, recimo grem danes se zapeljat mal naokol, pa mi po 30km že začne goret lučka.
Pije mi drugače 9l in imam en tank za 450-500km. V bistvu ne da bi me poraba preveč koštala, ampak bi rad da bi zdržal en tank vsaj 2x več.
Pije mi drugače 9l in imam en tank za 450-500km. V bistvu ne da bi me poraba preveč koštala, ampak bi rad da bi zdržal en tank vsaj 2x več.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
krneki0001 ::
RedDrake, mogoče Renault 5 turbo cabrio, ali pa peugeot 205 S16 cabrio. Al pa kak star porsche 911 targa bi bil tudi uporaben - en letnik 1974 se prodaja na avto.netu.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
krneki0001 ::
Nissan NX100.
Jap zanimiv avto. Al pa 200 in 300ZX targa tudi. Pa kak ford probe targa je tudi odlična zadeva. Pa kak mitsubishi 3000GT targa tudi
200ZX targa
300ZX targa
Cene za te avtomobile so kr dost nizke, da se jih da nabavit.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
msjr ::
Kupiš si nekaj v tem smislu http://www.avto.net/_AVTO/oglas.asp?ID=...
Odltimer, nizki stroški registracije. Občutek - športen, tudi pri nižjih hitrostih. Pa pri oldtimerju, ko se ga naveličaš ga prodaš in to je to - večinom niti ne zgubiš na ceni.
Kar se tiče garaže je imel kolega porscheja parkiranega v GH Kapitelj, pa je bilo kar drago (pogoji pa dobri). Manjši avto spraviš tudi v tiste okrogle garaža pri Ambroževem trgu, ki se oddajajo dokaj poceni, ker so narejene še za fičkote in so za večino današnjih avtov premajhne. Nekaj oldtimerjev je parkiranih v Merkurjevi garaži (Vižmarje), kako je tam z varovanjem ne vem, meni se ne zdi najboljša odločitev. Jaz bi v končni fazi za čez zimo vseeno nekje najel garažo.
Kar se tiče varnosti, so kabrioti na splošno bolj k..., če res ne kupiš dokaj nove zadeve, vse ostalo je bolj lažen občutek.
Vzdrževanje čez zimo je pa tako. Večinoma zadostuje da napolniš tank do vrha, odklopiš akumulator (še najbolje je, da ga daš ven in doma na polnilec), nekateri dajo avto še na klocne, plahto čez, da se ne nabira prah in lahko noč.
Odltimer, nizki stroški registracije. Občutek - športen, tudi pri nižjih hitrostih. Pa pri oldtimerju, ko se ga naveličaš ga prodaš in to je to - večinom niti ne zgubiš na ceni.
Kar se tiče garaže je imel kolega porscheja parkiranega v GH Kapitelj, pa je bilo kar drago (pogoji pa dobri). Manjši avto spraviš tudi v tiste okrogle garaža pri Ambroževem trgu, ki se oddajajo dokaj poceni, ker so narejene še za fičkote in so za večino današnjih avtov premajhne. Nekaj oldtimerjev je parkiranih v Merkurjevi garaži (Vižmarje), kako je tam z varovanjem ne vem, meni se ne zdi najboljša odločitev. Jaz bi v končni fazi za čez zimo vseeno nekje najel garažo.
Kar se tiče varnosti, so kabrioti na splošno bolj k..., če res ne kupiš dokaj nove zadeve, vse ostalo je bolj lažen občutek.
Vzdrževanje čez zimo je pa tako. Večinoma zadostuje da napolniš tank do vrha, odklopiš akumulator (še najbolje je, da ga daš ven in doma na polnilec), nekateri dajo avto še na klocne, plahto čez, da se ne nabira prah in lahko noč.
draxler ::
Glede garaže je dobra izbira tista v novih stozicah (pod dvorano) najem je pa okoli 50 evrov mesečno (se mi zdi da so znižali na 40)
subby ::
@RedDrake: Če ti starejša serija 3 odpade, potem ti ostane res samo MX-5. Zelo lahek in popolno 50/50 razmerje teže. Za oviknaste ceste ni boljšega. Mašina je majhna, tako da zavarovanje in cestna prideta v mejah normale. Ni se pa treba bat, da ni dovolj močna za ta avto.
krneki0001 ::
Kar se tiče varnosti, so kabrioti na splošno bolj k..., če res ne kupiš dokaj nove zadeve, vse ostalo je bolj lažen občutek.
Targa je bolj varen kot cabrio. Zato bi sam iskal targa varianto avto.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster
perci ::
Ja, pa kaj boste noreli s temi starimi kabrioleti? To so avteki za ležerno nedeljsko vožnjo in uživancijo v vetru ne pa za noret.
RedDrake ::
Sam targa streha vzame kar nekaj placa, če jo imaš sploh kam dat (v avtu seveda).
In točno to, to je za furanje na dneve kot je današnji, počasi in z užitkom, ne pa postavljanje rekordov po naših njiv... cestah.
Garažna hiša pod stožicami se sliši ok.
Cena je samo 36 EUR / mesec, kar je praktično nič, pa še relativno blizu mi je (~2km). Moram si enkrat iti ogledat.
Hvala za predlog!
In točno to, to je za furanje na dneve kot je današnji, počasi in z užitkom, ne pa postavljanje rekordov po naših njiv... cestah.
Garažna hiša pod stožicami se sliši ok.
Cena je samo 36 EUR / mesec, kar je praktično nič, pa še relativno blizu mi je (~2km). Moram si enkrat iti ogledat.
Hvala za predlog!
WarpedGone ::
Smart Roadster FTW
Malo denarja veliko muzike, mal prostora, veliko užitkov.
Sediš na asfaltu, veter v laseh, mašina in pogon za ritjo.
Majhne in poceni gume, relativno nizka poraba in dajatve.
Relativno malo konjev a vseeno okrog 100 konjev na tono. Podobno kot kakih 150 konjev v benflih.
Glede parkirplaca pozimi pa fehtaš kazga s privat hišo, da ti za 100 eur odstop 5kvadratnih metrov prostora na vogalu parcele, kjer zadevo parkiraš in prekriješ s cerado.
Več za manj denarja enostavno ne gre.
Malo denarja veliko muzike, mal prostora, veliko užitkov.
Sediš na asfaltu, veter v laseh, mašina in pogon za ritjo.
Majhne in poceni gume, relativno nizka poraba in dajatve.
Relativno malo konjev a vseeno okrog 100 konjev na tono. Podobno kot kakih 150 konjev v benflih.
Glede parkirplaca pozimi pa fehtaš kazga s privat hišo, da ti za 100 eur odstop 5kvadratnih metrov prostora na vogalu parcele, kjer zadevo parkiraš in prekriješ s cerado.
Več za manj denarja enostavno ne gre.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nakup rabljenga ali novega avtiča od 60-80k eur kaj se splača ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 11027 (6947) | RED_line |
» | OldskulOddelek: Na cesti | 1397 (1120) | Unknown_001 |
» | BMW Z4 vs. VW Eos (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 9277 (7637) | Steinkauz |
» | kolko bi stala rabljena corvettaOddelek: Loža | 2530 (1897) | SkIDiver |
» | Kateri kabriole svetujete? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 11675 (10154) | Dekinio |