Forum » Igre » Kako ustvarim top-down 3d rpg?
Kako ustvarim top-down 3d rpg?
piti3 ::
Rad bi ustvaril top-down 3d rpg igro v stilu apokalipse. Glede na to da, programskega jezika še ne znam (sem se ga pripravljen naužiti) me zanima kater program oz. "maker" bi bilo najbolje uporabiti za igro ter katerega za izdelavo grafike.
Najlepša hvala za pomoč!
Najlepša hvala za pomoč!
ahac ::
Poglej si Unity ali Unreal Engine, ampak s tem bo veliko dela.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
sesobebo ::
glede na to, da nisi uk programiranja, predlagam, da najprej opravis kaksen zastonjski tecaj, recimo na courseri ali edx-u.
po tem pa, kot je predlagal ahac, porbas ali unity3d ali unreal engine (ali pa source2, ce bo takrat ze zunaj). dokumentacije pa tudi tutorialov zanju je dovolj, samo malo pa moras vedet, kaj delas. q:
po tem pa, kot je predlagal ahac, porbas ali unity3d ali unreal engine (ali pa source2, ce bo takrat ze zunaj). dokumentacije pa tudi tutorialov zanju je dovolj, samo malo pa moras vedet, kaj delas. q:
Kurzweil ::
Najprej točno razdelaj za kakšno okolje bo šlo, zgodbo, skille, UI, pač celoten koncept.
Poglej si kako koncepti, mehanizmi in na splošno delovanje iger v odzadju fukkcionira.
Nato predlagam, da na Youtubu, Courseri pogledaš kakšno predavanja od ustreznega game developerja.
Na facebooku imaš za Unity, Unreal Engine super skupine po nekja 10k uporabnikov, kjer boš dobil zelo dober vpogled.
Za začetnike je lažji Unity (večje skupnosti, do nedavnega bil top engine in edini, ki je free, pred dnevi je to postal tudi Unreal engine), ki je sicer veliko lažji engine, ampak omogoča precej manj, po drugi strani je Unreal veliko bolj težek za začetnike, ampak omogoča več.
Največ se uporablja c#, sicer pa moraš vedet, da rabiš za dobro igro tudi znanje renderiranja, modeliranja, teksturiranja, skriptiranja, obdelave in priprave zvočnih efektov, glasbe, vse to zahteva precej matematike, fizike, predvsem pa logike in veliko veselja.
Če se sprašuješ kako in kaj stvari potekajo si še zelo daleč stran od kakšnega rezultata. Če je želja res velika pa imaš v te namene tudi študijske programe (sicer bolj resne v tujini), miljaro tutorialov, navsezadnje pa preko FBja, IRCov in podobnega polno ljudi, ki z veseljem pomagajo ali se povežejo.
Sicer te ne poznam ampak upam, da nisi še eden od tistih, ki se je čez noč odločil, da nebi samo igral, ampak tudi razvijal igre. Če si resen pa je stvar zelo zanimiva, precej osrečuje, ker dejansko vidiš rezultate takoj...
Poglej si kako koncepti, mehanizmi in na splošno delovanje iger v odzadju fukkcionira.
Nato predlagam, da na Youtubu, Courseri pogledaš kakšno predavanja od ustreznega game developerja.
Na facebooku imaš za Unity, Unreal Engine super skupine po nekja 10k uporabnikov, kjer boš dobil zelo dober vpogled.
Za začetnike je lažji Unity (večje skupnosti, do nedavnega bil top engine in edini, ki je free, pred dnevi je to postal tudi Unreal engine), ki je sicer veliko lažji engine, ampak omogoča precej manj, po drugi strani je Unreal veliko bolj težek za začetnike, ampak omogoča več.
Največ se uporablja c#, sicer pa moraš vedet, da rabiš za dobro igro tudi znanje renderiranja, modeliranja, teksturiranja, skriptiranja, obdelave in priprave zvočnih efektov, glasbe, vse to zahteva precej matematike, fizike, predvsem pa logike in veliko veselja.
Če se sprašuješ kako in kaj stvari potekajo si še zelo daleč stran od kakšnega rezultata. Če je želja res velika pa imaš v te namene tudi študijske programe (sicer bolj resne v tujini), miljaro tutorialov, navsezadnje pa preko FBja, IRCov in podobnega polno ljudi, ki z veseljem pomagajo ali se povežejo.
Sicer te ne poznam ampak upam, da nisi še eden od tistih, ki se je čez noč odločil, da nebi samo igral, ampak tudi razvijal igre. Če si resen pa je stvar zelo zanimiva, precej osrečuje, ker dejansko vidiš rezultate takoj...
dolenc ::
Unity si snem... Pa sprobej tale simpatični tutorial.
Sicer za začetek ni najbol optimalna izbira, ker boš velik stvari preskočil, te pa vodi po korakih za rokco, ne izgublja časa, tudi če kej ne boš štekal se sam drži navodil, tako da boš hitro dobil občutek če je to zate, oz če si prpravlen vložit čas v to in kaj vse boš potreboval.
Sicer za začetek ni najbol optimalna izbira, ker boš velik stvari preskočil, te pa vodi po korakih za rokco, ne izgublja časa, tudi če kej ne boš štekal se sam drži navodil, tako da boš hitro dobil občutek če je to zate, oz če si prpravlen vložit čas v to in kaj vse boš potreboval.
Jarno ::
Vsekakor dober nasvet z moje strani je, da si prebereš ta opis in se učiš z napak drugih.
Drugače pa veliko uspeha.
Drugače pa veliko uspeha.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | System Shock Remake (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 35823 (3404) | oo7 |
» | Izdelava iger za otrokeOddelek: Programska oprema | 2283 (1700) | TheBlueOne |
» | Unreal Engine 4Oddelek: Igre | 2723 (1071) | m0LN4r |
» | Izdelovanje iger in Blender ?Oddelek: Programiranje | 2371 (1832) | korenje3 |
» | Računalniške igreOddelek: Igre | 4809 (4135) | atasmrk |