Forum » Loža » Avtomobili vs. telefoni
Avtomobili vs. telefoni
Bellatrix ::
Zakaj v avtomobilski industriji praktično ni tožarjenja glede "kopiranja" dizajna, funkcij itd... medtem ko pa se proizvajalci telefonov več ukvarjajo s patentnim bojem kot samim izdelovanjem napravic ?
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Lonsarg ::
Ker v avtomobilski industriji že 50 let ni nobene revolucije dizajna, pač pa zgolj evolucija.
V bistvu v zadnjih 3h letih tudi pri mobilnih telefonih samo še evolucija.
V bistvu v zadnjih 3h letih tudi pri mobilnih telefonih samo še evolucija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Bellatrix ::
Vseno jst ne poznam primera, da bi kdo tozil koga zaradi namestitve raznih funkcijskih tipk na volanski obroc. Ali pa zaradi avtomatskih brisalcev, luči...
medtem ko pri telefonih se tozarjo zato ker je luknja za polnilec na spodnjem namesto zgornjem kraju. Isto kot da bi bmw tozu audi ker so luknjo za benzo dali na isti kraj kot oni... nima smisla.
Nasploh po mojem mnenju so avtorske pravice, intelektualna lastnina itd.. najvecji fail clovestva, ki samo ovira napredek.
Zgledovat bi se mogli po Elon Musku.
medtem ko pri telefonih se tozarjo zato ker je luknja za polnilec na spodnjem namesto zgornjem kraju. Isto kot da bi bmw tozu audi ker so luknjo za benzo dali na isti kraj kot oni... nima smisla.
Nasploh po mojem mnenju so avtorske pravice, intelektualna lastnina itd.. najvecji fail clovestva, ki samo ovira napredek.
Zgledovat bi se mogli po Elon Musku.
People are quick to judge and slow to correct themselves.
Unknown_001 ::
Meni se zdi da predvsem zato ker se tam ve kaj je čigavo in ker si mnoge firme praktično pomagajo VAG koncern, GM, ...
Mnogih komponent pa sploh ne morejo patentirati ker so v lasti drugega konca industrije in jih lahko kvečjem kupujejo, ali pa imajo združene projekte kjer si delijo znanje in finance.
Kar se pa dizajna tiče je pa maneverskega prostora mnogo več kot pri telefonih. Vsaka znamka pa itak ima svojo obliko generacij avtomobilov. Edini tak problem glede dizajna se je pojavil na kitajskem, kjer so naredili avto podoben recimo BMW X5 ampak so mu dali kar nekaj ime ala bla bla pa neka divja cifra. Kopiranja oblike si v avtomobilski industriji tudi ne morejo privoščiti, ker je zaradi zasnove samonosne karoserije potrebno prilagoditi celotno konstrukcijo avtomobila, da se izkaže za varnega, kar je pa po sveje gledano velik strošek. Telefon tehnično gledano niti ni naprava kateri bi divja oblika prinesla toliko funkcionalnosti, prej obratno, kar se je že večkrat pokazalo pri kakšnih poskusih da bi naredil ultra moderen telefon ki pa je bil tako neuporaben zaradi oblike da je zadeva propadla. Tako da ni druge, kot da se dizajn poenostavi in edina smiselna možnost spreminjanja dizajna je v smeri ergonomije in ničesar drugega.
ps. imaš pa en banalen primer ko je šel Volkswagen tožit japonske proizvajalce ker so na nekaterih športnih modelih začeli uporabljati GTI oznako
Mnogih komponent pa sploh ne morejo patentirati ker so v lasti drugega konca industrije in jih lahko kvečjem kupujejo, ali pa imajo združene projekte kjer si delijo znanje in finance.
Kar se pa dizajna tiče je pa maneverskega prostora mnogo več kot pri telefonih. Vsaka znamka pa itak ima svojo obliko generacij avtomobilov. Edini tak problem glede dizajna se je pojavil na kitajskem, kjer so naredili avto podoben recimo BMW X5 ampak so mu dali kar nekaj ime ala bla bla pa neka divja cifra. Kopiranja oblike si v avtomobilski industriji tudi ne morejo privoščiti, ker je zaradi zasnove samonosne karoserije potrebno prilagoditi celotno konstrukcijo avtomobila, da se izkaže za varnega, kar je pa po sveje gledano velik strošek. Telefon tehnično gledano niti ni naprava kateri bi divja oblika prinesla toliko funkcionalnosti, prej obratno, kar se je že večkrat pokazalo pri kakšnih poskusih da bi naredil ultra moderen telefon ki pa je bil tako neuporaben zaradi oblike da je zadeva propadla. Tako da ni druge, kot da se dizajn poenostavi in edina smiselna možnost spreminjanja dizajna je v smeri ergonomije in ničesar drugega.
ps. imaš pa en banalen primer ko je šel Volkswagen tožit japonske proizvajalce ker so na nekaterih športnih modelih začeli uporabljati GTI oznako
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?
Begabt
Begabt
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Unknown_001 ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | VW in Ford bosta poglobila sodelovanje pri električnih in avtonomnih vozilihOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 5659 (3551) | GizmoX |
» | Ohlajanje nemškega gospodarstva (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 6371 (4124) | kow |
» | Tesla odpustila več sto ljudi (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Rezultati | 40590 (32918) | lufthammer |
» | Samsung spet kopira (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod | 22732 (18780) | MrStein |
» | Kolikšna je proizvodna vrednost avtomobilaOddelek: Na cesti | 5112 (4394) | dzinks63 |