» »

Kolikšna je proizvodna vrednost avtomobila

Kolikšna je proizvodna vrednost avtomobila

gzibret ::

Vse je za neki dobr!

Elysium ::

ameba je izjavil:

V po evropi bi tud avtomobile delal z 1000€, če bi lahko nategoval delavce.

Saj kolikor je meni znano, je bil proizvodni strošek za Renault Clio, ki je bil proizveden v Novem Mestu, okoli 1.600,00 EUR. Vse drugo so marže, itd.

Zgodovina sprememb…

  • premaknilo od: gzibret ()

Blinder ::

jaz sem nekje videl številke proizvodni stroški za golfa nwm 3-4k€, se ne spomnem kolko. 1/4 cene avtomobila je kr normalno. največ denarja gre za razvoj avta, pol so še davki, prodajna mreža, oglaševanje, zato pol tak avto lahko stane 15.000€ pa vseeno imajo izgubo. Pri tem je zanimivo da če dacio sestavijo skup za 3000€, bo kak audi q7 stal za sestavit recimo 3x toliko, 9000€. Slaba stvar pri dragih avtih je da jih malo prodajo in kljub zelo veliki marži lahko si delajo izgubo. Izgubo z modelom ki ni nujno da je slab posel, ker tej dragi modeli dvignejo ugled znamke in pomagajo da se audiji A1 prodajajo z višjo ceno kot škoda.
V afriki še prodajajo golf prve generacije; verjetno ga sestavijo z nekaj manj stroški kot VI. generacijo in ga prodajo z dosti manjšo maržo. S tem da porabijo zelo malo denarja za razvoj ker je avto že obstajal. Če bi dol štancali golfa 6 in prodajali poceni bi švercarija prinesla te golfe naokoli in nebi mogli več drugod prodajat golfa VI za 15k€. tko sam razmišljam
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Primoz ()

Grey ::

Blinder je izjavil:

jaz sem nekje videl številke proizvodni stroški za golfa nwm 3-4k€, se ne spomnem kolko. 1/4 cene avtomobila je kr normalno. največ denarja gre za razvoj avta, pol so še davki, prodajna mreža, oglaševanje, zato pol tak avto lahko stane 15.000€ pa vseeno imajo izgubo. Pri tem je zanimivo da če dacio sestavijo skup za 3000€, bo kak audi q7 stal za sestavit recimo 3x toliko, 9000€. Slaba stvar pri dragih avtih je da jih malo prodajo in kljub zelo veliki marži lahko si delajo izgubo. Izgubo z modelom ki ni nujno da je slab posel, ker tej dragi modeli dvignejo ugled znamke in pomagajo da se audiji A1 prodajajo z višjo ceno kot škoda.
V afriki še prodajajo golf prve generacije; verjetno ga sestavijo z nekaj manj stroški kot VI. generacijo in ga prodajo z dosti manjšo maržo. S tem da porabijo zelo malo denarja za razvoj ker je avto že obstajal. Če bi dol štancali golfa 6 in prodajali poceni bi švercarija prinesla te golfe naokoli in nebi mogli več drugod prodajat golfa VI za 15k€. tko sam razmišljam

Zato pa avtomobile predstavljaš po sejmih in potem zbiraš NAROČILA pred uradno splavitvijo modela - optimizacija stroškov in maksimizacija zaslužka. Zakaj bi moral delati preveč avtomobilov, ki potem stojijo in virtualno zaradi nekih "predvidevanj" višaš ceno? Tako bi lahko več ljudi vozilo Q7 recimo...

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Primoz ()

IceIceBaby ::

Pri tem je zanimivo da če dacio sestavijo skup za 3000€, bo kak audi q7 stal za sestavit recimo 3x toliko, 9000€.


Tole malo dvomim. Že samo usnje za kabino je vredno nekaj 1000 eur. Ostali materiali tudi nanesejo kar nekaj. Steklo, aluminij, baker... Mogoče je skupna cena materialov okoli 9000, ampak rabiš še nekoga, ki bo vse skupaj izdelal in sestavil.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Primoz ()

profii ::

IceIceBaby je izjavil:

Pri tem je zanimivo da če dacio sestavijo skup za 3000€, bo kak audi q7 stal za sestavit recimo 3x toliko, 9000€.


Tole malo dvomim. Že samo usnje za kabino je vredno nekaj 1000 eur. Ostali materiali tudi nanesejo kar nekaj. Steklo, aluminij, baker... Mogoče je skupna cena materialov okoli 9000, ampak rabiš še nekoga, ki bo vse skupaj izdelal in sestavil.


Še vedno kot pravijo da je bilo porabljenih nevemkoliko ur za sešitje usnja. Delavka 3€/h pa naj dela cel mesec 200h je šele 600€, tebi ga bodo zaračunal pa 5k-10k€. Za izdelavo celega (navadnega) avta je pa potrebno samo nekaj 10 ur...

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Primoz ()

Tear_DR0P ::

Za izdelavo celega (navadnega) avta je pa potrebno samo nekaj 10 ur...

sicer povsem offtopic, ampak nimaš pojma kako potekajo proizvodni procesi, nimaš pojma kolikšne so cene vseh sestavnih delov, ne upoštevah transportnih in distribucijskih stroškov ... pa še vedno nabijaš o tem, kako zelo nekdo izkorišča in kako ti bolje veš.

tudi ta indijska tablica ni tako zelo poceni kot se zdi. velik del razvoja je bil plačan iz javnih sredstev in ga zato ni v ceni.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Primoz ()

TESKAn ::

Vska stvar, ki jo kupiš, stane v trgovini 3 - 4x toliko, kolikor je potrebno, da pride zapakirana iz tovarne. Avti, sesalci, ročno orodje, ...
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Primoz ()

opeter ::

Saj, kako bi si drugače nekateri privoščili določene zadeve?
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

Zgodovina sprememb…

globoko grlo ::

sej super, dejmo še naprej kupovat 3-4x dražji, da bojo nekateri lohka letel na luno

Zgodovina sprememb…

Ramon dekers ::

Blinder je izjavil:

jaz sem nekje videl številke proizvodni stroški za golfa nwm 3-4k€, se ne spomnem kolko. 1/4 cene avtomobila je kr normalno. največ denarja gre za razvoj avta, pol so še davki, prodajna mreža, oglaševanje, zato pol tak avto lahko stane 15.000€ pa vseeno imajo izgubo. Pri tem je zanimivo da če dacio sestavijo skup za 3000€, bo kak audi q7 stal za sestavit recimo 3x toliko, 9000€. Slaba stvar pri dragih avtih je da jih malo prodajo in kljub zelo veliki marži lahko si delajo izgubo. Izgubo z modelom ki ni nujno da je slab posel, ker tej dragi modeli dvignejo ugled znamke in pomagajo da se audiji A1 prodajajo z višjo ceno kot škoda.
V afriki še prodajajo golf prve generacije; verjetno ga sestavijo z nekaj manj stroški kot VI. generacijo in ga prodajo z dosti manjšo maržo. S tem da porabijo zelo malo denarja za razvoj ker je avto že obstajal. Če bi dol štancali golfa 6 in prodajali poceni bi švercarija prinesla te golfe naokoli in nebi mogli več drugod prodajat golfa VI za 15k€. tko sam razmišljam



kaj pa ti klobasaš bedarije. Koliko pa se je razvoj avtomobilske tehnologije spremenil? O kakšni inovateti govoriš? Mašina je še vedno mašina, dodani so samo kakšni stranski airbagi, klime in ostale šminkice. Če bi se vozili na elektriko ja tu pa bi bil razvoj in nova tehnologija. Drugače se poleg oblike ni spremenilo nič.

Zgodovina sprememb…

darksamurai ::

Ramon dekers je izjavil:


kaj pa ti klobasaš bedarije. Koliko pa se je razvoj avtomobilske tehnologije spremenil? O kakšni inovateti govoriš? Mašina je še vedno mašina, dodani so samo kakšni stranski airbagi, klime in ostale šminkice. Če bi se vozili na elektriko ja tu pa bi bil razvoj in nova tehnologija. Drugače se poleg oblike ni spremenilo nič.


Raje ne govori o stvareh, ki jih ne poznaš! Nova mašina ni enaka stari mašini. Tudi za majhne spremembe je potrebno ogromno ur razvoja. Strojništvo ni neka enostavna fizika, kjer poenostavljaš reči in računaš idealizirane teoretične primere. Tukaj gre za realne primere, ki so večinoma rešljivi samo z numeriko. Da o kaotičnem področju sploh ne govorim. Realen dizlov proces je drugačen od teoretičnega. Za čisto vsak del avtomobila je potrebno dokazati, da se njegova lastna frekvenca ne nahaja v določenem območju. Poleg tega se materiali utrujajo, kot dodatek ti pa vsako uro ekonomist ukazuje, da moraš poceniti zadevo. O tem bi še lahko našteval. Slab izdelek ni težko narediti, ker lahko polovico faz razvoja izpustiš, za dobrega je pa potrebno 2x, 3x, 4x več ur razvoja, znanja in denarja. Sploh pa se tudi zaradi razvoja proizvodnje in novih materialov nenehno spreminjajo tudi "stari" deli.

Zelo pogosto so originalni rezervni deli narejeni z drugačnimi postopki, kot prvotni deli v avtomobilu. Za laika sta dela popolnoma enaka, v resnici pa sta v detajlih precej različna, ker mora biti vsak izdelek konstrukcijsko prilagojen postopku izdelave.

Zgodovina sprememb…

Ramon dekers ::

darksamurai kaj mi hočeš povedati da mašina od golf1 nebi poganjala lupine od golf5?
Prodajaš mi bučke, ravno laik ti lahko pove kaj se je spremenilo. In spremenilo se je to da laik ne more več sam zamenjati žarnice (pri večina novih modelov) kar pomeni da mora podreti še kup delov zraven da se zamenja ena enostavna žarnica ali drugače peljati ga mora na servis.

Tisto kar se je spremenilo nima veze s strojništvom pač pa z elektrotehniko.
Ravno zadnjič smo ugotavljali, kaj hudiča trokira nissan frontero l.2000. Niso bile svečke, nis bil alternator... In veš kaj je bilo da je avto trokiral? Crknen čip oz procesor zvezan z mašino. Nahajal pa se je nekje v 3 pm v armaturi. Nov procesor oz čip bi stal celo premoženje, medtem ko je bila nova plata okoli 500€.
Pa koji k. dajejo to tja? To ni inovacija.

Če pa misliš da so spremembe ker se je spremenila glava pri šraufu od golf 1 do golf 5 pa naj bo imej veselje.


"O tem bi še lahko našteval. Slab izdelek ni težko narediti, ker lahko polovico faz razvoja izpustiš, za dobrega je pa potrebno 2x, 3x, 4x več ur razvoja, znanja in denarja. Sploh pa se tudi zaradi razvoja proizvodnje in novih materialov nenehno spreminjajo tudi "stari" deli."

Ravno sedaj se delajo slabši izdelki kot včasih. To kar delajo z novejšimi modeli je gnojnica, dobesedno, ti bi mi pa rad povedal da so to inovacijo. Da ne govorim o plastiki pri golf 5 ki že po parih letih prepari.

C'mon sedi 1

V računalništvu pa samo čakam da se bo povečal prenos hitrosti interneta, tako se ti ne bo potrebno več obremenjavati z močjo kišto...Ampak bo pomemben samo prenos oz hitrost prenosa podatkov.

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

darksamurai kaj mi hočeš povedati da mašina od golf1 nebi poganjala lupine od golf5?


Danes imajo motorji 2x večjo sprecifično moč, zdržijo 3x dlje in porabijo 2x manj. Meni se to zdi kar konkreten napredek.

Zgodovina sprememb…

Blinder ::

Že sam udeležba v F1, WRC, LeMans pride draga. Audi /VW grupa je z zmagami v lemansu prvo dala dobro luč nad njihov na novo razvit direktni vbrizg bencina fsi, nekaj let pozneje pa še za tdi.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Zgodovina sprememb…

Ramon dekers ::

IceIceBaby je izjavil:

darksamurai kaj mi hočeš povedati da mašina od golf1 nebi poganjala lupine od golf5?


Danes imajo motorji 2x večjo sprecifično moč, zdržijo 3x dlje in porabijo 2x manj. Meni se to zdi kar konkreten napredek.



čudno moj clio iz leta 95 se še vedno vozi in ima ogromno prevoženih km 1.2, porabo ima 5, 6l/100 km, torej je že takšna sprememba da je poraba 4l ali celo 0? wau to pa so presežki.

Spet ena trapasta reklamna logika, kako pa veš da bo motor iz leta 2008,7..zdržal dva krat dlje če še ni preteklo toliko časa? Avtomobili iz leta 95 (in nazaj) se še danes vozijo, in niso nič slabši od današnjih, mogoče manjša poraba goriva ampak če gledamo na porabo goriva hey zakaj pa ne damo ven električnih avtomobilov.Prodajaj ti te buče najstnikom.

Pa še to ruski avtobusi ki jih je izdeloval TAM se še danes vozijo imajo 500.000 km in več... Hja toliko o kvaliteti in noviteti. Važno da narod kopuje čeprav ne ve zakaj.

Blinder je izjavil:

Že sam udeležba v F1, WRC, LeMans pride draga. Audi /VW grupa je z zmagami v lemansu prvo dala dobro luč nad njihov na novo razvit direktni vbrizg bencina fsi, nekaj let pozneje pa še za tdi.



kaj ti pomaga če pa izdajo golf 5 tak model kjer gre večinom sklopka v 3 pm, padajoča ketna in ostale butaste napake.

Te napake so se dogajele več osebkom da ne bo mislil da govorim na podlagi ene. Človek ne bi rekel da dobiš 1 tak avto na 100 modelov.

Zgodovina sprememb…

IceIceBaby ::

500kkm za avtobus ali tovornjak je nakaj čisto običajnega. Tudi za redno servisirane avtomobile ni problem.

Če misliš, da so pa 15, 20 let stari motorji enaki ali celo boljši kot sodobni motorji pa očitno še nisi vozil novega avtomobila.

Sodoben clio ima enako ali nižjo porabo kot tvoj iz let 95, s to razliko, da je nov clio 300, 400kg težji, večji, bolj varen in bolj zmogljiv.

Zgodovina sprememb…

Ramon dekers ::

in to je ves napredek ki smo ga dosegli*? dodali smo mu kilažo (kar ne rečem da je slabo) in zmanjšali porabo za kakšen liter ( v mojem primeru clio), in na podlagi tega bi se odločil in dal 10.000 € za nov clio?

Če pa gledam na varnost, je pa to relativno, saj je potem najbolje da kupim Humerja, ali sploh ne hodim ven iz hiše. Je pa res da pomga če se naredi nesreča, ni pa to dejavnik zaradi katerega bom kupil nov avto. So pa imeli airbage in ostale dodatke za varnost že avtomobili letnik 95.

verjamem pa da se novejši avtomobili vozijo boljše, udobnejše...ampak kaj mi to pomaga ko moram dati stran celo garnituro da dosežem alternator, zamenjam žarnico...pa imam spet dodatne stroške s serviserji.

Zgodovina sprememb…

Bor H ::

Eh, če bi bil nov avto tolk težek kot tvoj star potem bi imel konkretno nižjo porabo (ali pa bolše pospeške, pri isti moči), da je pa praktično 50% težji (primer Clio) in obdrži podobne ali boljše performanse pri isti moči je pa dosežek.

Zgodovina sprememb…

Ramon dekers ::

niti ne če povzamem da so v času Hitlerjeve oblasti izumili balistične rakete in druge inovacije (med drugim tudi začetek jedrske nuklearke) je to tako boren dosežek da se človek lahko zjoka.
Sam pa izračunaj koliko časa je bilo Hitler na oblasti.

Mi smo pa v teh 12 letih v avtomobilski industriji zmanjšali porabo goriva za kak liter in dali avtomobilu težo 300 kg.

Še vedno premajhen razlog za nakup novega avtomobila, žal.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Primoz ()

roli ::

Varnost ni samo v airbagih veš? Konstrukcija bolje prirejena trkom je tudi ena zadeva.

In potem so tu še tehnologije za preprečevanje nesreč - ABS, ESP, ASR, ... Te so še posebno pomembne.

Potem pa so tu še tehnologije za udobje in lažjo vožnjo - sistemi za prostoročno telefoniranje, radii z bluetooth za povezovanje ipodov in ostalih igračk, navigacije, parkirni senzorji, parkirne kamere, avtomatično bočno/vzvratno parkiranje, HUD, ...
http://www.r00li.com

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Primoz ()

Bor H ::

In dejstvo da so današnji motorji zgrajeni na podlagi 100 let izkušenj in so že dokaj izpopolnjena roba.

Zgodovina sprememb…

  • odbrisal: Primoz ()

Ramon dekers ::

bor h nisi razumel moje poante, če so v drugi sv vojni v obdobju 10 let (pa je bilo obdobje 10 let in ne 100) prešli iz avionov na propelerje na reaktivna letala oz jet-e, potem bi morali biti mi sedaj najmanj na električnih avtomobilih kaj šele da bi se posameznik vozil po zraku samostojno.

Tisti bonbončki gps, mp3 niso tako pomembni saj k neki veliki funkcionalnosti ne pripomorejo nič.

To ni nikakršen napredek.

Bor H ::

Pa si pogledal kako so se razvijali prvi motorji? Si upam trdit da je bil razvoj približno enako hiter kot pri letalih. Imajo pa letala dve prednosti: potrebovali so samo breakthrough, ostalo je blo zlaganje kock, pa še to v vojaške namene kar pomen da je denar s tavelko lopato se jim metal.

To da pa imaš zdej normalno 160 konjev v 1.6 mašini, pa turbine in 16V mašine praktično povsod pa ne omenjaš?

Ramon dekers ::

no kdo pa je naredil ta breakthrough? Nemci. Ostalo je bilo kopiranje zaveznikov. Kar hočem povedati je da so imeli švabi takrat že določene modele ki so bili podobni današnjim ameriškim bombnikom b52.

tole:
http://www.militaryfactory.com/aircraft...


Če podam vzporednico, ja je bilo že ogromno inovacij s področja avtomobilizma, samo da se avtomobilski industriji ne gre za inovacije pač pa dobiček. Kar pomeni da če bi določeno podjetje začela razvijati in prodajati elekrične avtomobile po ceni kot se prodajajo bencinski bi to za seboj potegnilo celo vrsto preglavic, od prestrukturiranje mehanikov njihvo orodij, do prestukturiranje konkurence- ki bi se morala posodobiti drugače bi crknila...tega pa si ne želimo kajne... No vsaj podjetja ne, ker to stane, usposablje mehanikov, nova mašinerija...potem pa so tu še bencinske črpalke ki bi crknila ali pa bi se tudi one morale posodobiti.

Sicer pa se tudi v avtomobilski industriji obrača denar z taveliko lopato, samo kaj ko ni konkurence, ko je med njimi kartelni dogovor. V drugi svetovni vojni je bilo ali se boš posodabljal in bil intilegenten, ali pa boš izgubil. Sedaj se je pač vse ustavilo, saj ni potrebe po razvoju, damo novo obliko, spremenimo dizajn, damo gps v armaturo, tv in še kakšno šminko to pa naj bi bil napredek. Mogoče kakšne posodobitve pri motorju to je pa to, kakšno vezje in čipovje, da ko se to zjebe moraš nujno na uradni servis.

Mah meni konji in hitrost niso pomembni sory, na avtocesti je omejitev 130 v naselju 50, torej... Kar pomeni da je moj clio letnik 95 čisto dovolj. Če izpustim dodatno opremo, in varnostno opremo, airbage, bolj ojačana koroserija...Noting special.

Zgodovina sprememb…

black ice ::

Ramon: Samo nabijaš brezveze. Trenutno je nemogoče spustiti ceno električnega avtomobila na raven bencinskega. Baterije (vsaj zaenkrat) preveč stanejo.

Bor H ::

No Ramon pa povej kje so se kej izboljšala letala zadnjih 20 let? Pa ne mi rečt da v hitrosti, tlaku, udobju ker to me ne zanima.
Pa veš kolk birokracije je zadej pri izdelavi enga avta? Nekje sem zasledil da imaš cirka eno sobo papirjev za vsak model, samo zato da ko kupiš avto bo ta avto delal kot more in ne boš zletel iz prvega ovinka. Če pa misliš da pri cca 10 firmah avtomobilov res obstaja kartelni dogovor si pa zatiskaš oči.
Sicer pa če se ti ABS, EPS in podobni heci ne zdijo impresivni se pa postavi v svojo kožo iz leta 90 ko bi ti nekdo reku "čez 20 let bodo vsi avti samostojno nadzirali posamezna kolesa da ne bo prihajalo do zdrsov pri bremzanju ali pospeševanju"

Sicer pa: kaj sploh želiš od industrije? Nižjo porabo? Električne avte in dodatno nuklearko v vsakem mestu? Lebdeče avte? Avtopilota?

Dejan99 ::

Bor H je izjavil:


Sicer pa: kaj sploh želiš od industrije? Nižjo porabo? Električne avte in dodatno nuklearko v vsakem mestu? Lebdeče avte? Avtopilota?

Teleport :)

opeter ::

Se strinjam glede teleporta. Sploh ne bi rabili nobene avte, helikopterje, ladje, letala. Nič. Samo neke vrste vrata tipa "Stargate". Da pridejo skozi tudi velike zadeve.

En zanimiv video (sindrom Zajčka Dolgouščka):
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j

ravsek ::

IceIceBaby je izjavil:

darksamurai kaj mi hočeš povedati da mašina od golf1 nebi poganjala lupine od golf5?


Danes imajo motorji 2x večjo sprecifično moč, zdržijo 3x dlje in porabijo 2x manj. Meni se to zdi kar konkreten napredek.


Za moc in porabo se strinjam, samo to, da zdrzijo 3x dlje, pa ne bi rekel. Poglej npr golf 2 dizel, vecina teh masin dela brez tezav ze 30 let, pa imajo tudi po 400+kkm. Isto kaksni stari BMW-ji. Ni sans, da sedanji naviti kavni mlincki s prostorninami okoli 1 litra in 100 konji zdrzijo taksno dobo. Tudi niso narejeni s tem namenov, vcasih se je avte delalo, kot da bodo vecni, danes so vec ali manj samo potrosna dobrina, v 5 letih stvar razpade in lahko odpeljes na odpad in kupis novega (malo karikiram)

Ramon dekers ::

ravsek to jim hočem dopovedati, pa nekateri (bučki) ne razumejo tega. Plastika v golf 5 je na nekaterih delih tako slaba da prepari že v 2 letih.

Kar se tehnologije tiče ja je kartelni dogovor med firmami, avtomobile se samo štanca, dajejo pa bonbončki ki so namenjeni vam da kupite novega. Zato pa ne gremo na avtomobile na elektriko, zraven je pa še naftarska industrija (in ne nisem imel v mislih teleporta, pač pa električne avtomobile, takšne ideje lahko zrastejo samo pri labilnih ukročenih potrošnikih, ki mislijo da smo dosegli višek napredka).

No dokler se nekateri (bučki) ne boste zavedali da s samo potrošnjo pač hranite avtomkobilsko industrijo starega dizajna bo tako kot je. Ko se prodaja ustavi bi se ta industrija lahko spomnila proizvesti kaj novega, kar bi bil že skrajni čas.

Ramon dekers ::

ravsek je izjavil:

IceIceBaby je izjavil:

darksamurai kaj mi hočeš povedati da mašina od golf1 nebi poganjala lupine od golf5?


Danes imajo motorji 2x večjo sprecifično moč, zdržijo 3x dlje in porabijo 2x manj. Meni se to zdi kar konkreten napredek.


Za moc in porabo se strinjam, samo to, da zdrzijo 3x dlje, pa ne bi rekel. Poglej npr golf 2 dizel, vecina teh masin dela brez tezav ze 30 let, pa imajo tudi po 400+kkm. Isto kaksni stari BMW-ji. Ni sans, da sedanji naviti kavni mlincki s prostorninami okoli 1 litra in 100 konji zdrzijo taksno dobo. Tudi niso narejeni s tem namenov, vcasih se je avte delalo, kot da bodo vecni, danes so vec ali manj samo potrosna dobrina, v 5 letih stvar razpade in lahko odpeljes na odpad in kupis novega (malo karikiram)


moj clio je star že hmm 16 let dela brez problema, samo redni servisi, olja ne žre nič, poraba nizka da nižja ne bi mogla biti, registracija minimalna, nihče pa mi še ni dal dovolj velikega razloga zakaj bi menjal avto. Na avtocesti gre 130, v vasi pa 50.

M-XXXX ::

moj clio je star že hmm 16 let dela brez problema, samo redni servisi, olja ne žre nič, poraba nizka da nižja ne bi mogla biti, registracija minimalna, nihče pa mi še ni dal dovolj velikega razloga zakaj bi menjal avto. Na avtocesti gre 130, v vasi pa 50.

Pojdi na letališče v Benetke po 3 ljudi, na razpolago pa imaš tvoj avto ali nekega sodobnega. Katerega boš izbral?

energetik ::

ravsek je izjavil:

Za moc in porabo se strinjam, samo to, da zdrzijo 3x dlje, pa ne bi rekel. Poglej npr golf 2 dizel, vecina teh masin dela brez tezav ze 30 let, pa imajo tudi po 400+kkm. Isto kaksni stari BMW-ji. Ni sans, da sedanji naviti kavni mlincki s prostorninami okoli 1 litra in 100 konji zdrzijo taksno dobo.
A to zato, ker si ti tako rekel, ali ker imaš kakšne podatke?
Yugo je pri 100tkm rabil generalko, Diana je po 3 letih praktično razpadla, Opli so rjaveli ko hudič. Samo kot nekaj primerov.
In ne vidim razloga, zakaj ne bi, kot praviš "kavni mlinčki", zdržali takih kilometrov. Danes lahko inženirji simulirajo praktično vse.
Sicer pa če hočeš narediti 400tkm v recimo 8 letih pomeni, da si praktično ves čas na cesti. In v ta namen si boš nabavil dolgim potem namenjen avto, ki ima tudi temu primerno ceno in motor.
Clio & Co temu pač niso namenjeni, pa kljub temu marsikateri s primernim vzdrževanjem to zdrži.
@Ramon, a te kdo sili da nabavi nov avto? Al samo uživaš v trolanju.

Piggykiller ::

Pri proizvodnji je daleč najdražji razvoj avtomobila, npr. pri Audi-ju Q5 je razvoj stal tam nekje 400-500 miljonov!

Zgodovina sprememb…

Tear_DR0P ::

vcasih se je avte delalo, kot da bodo vecni, danes so vec ali manj samo potrosna dobrina

včasih se je avte delalo, kot da je energija zastonj, materialov pa ne bo nikoli zmanjkalo. pozneje so ugotovili, da lahko s 1000kg materiala manj, še vedno naredijo avto, ki zdrži 10 let, po tem času pa si večina ljudi želi nov avto, z novimi bonbončki.

in zaradi takšne potrošniške logike, lahko danes kupiš še vedno delujoč avto za 100 EUR.
"Figures don't lie, but liars figure."
Samuel Clemens aka Mark Twain

dzinks63 ::

pozneje so ugotovili, da lahko s 1000kg materiala manj, še vedno naredijo avto, ki zdrži 10 let,

Avtomobili nekaj časa nazaj, so bili po teži dosti lažji od današnjih. Le v zadnjih parih letih so začeli zopet zmanjševati težo z uporabo aluminija, magnezija in karbona, kar pa avtomobil zopet samo podraži.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16146856 (12248) hojnikb
»

Nakup avtomobila cca 12k (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9913935 (11642) facepalm
»

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38993174 (46168) TheBlueOne
»

Golf 5, 1.4 TSI, 103 kW (140 KM)

Oddelek: Na cesti
257505 (6587) Blinder
»

Kateri avto vozite, katerega si želite? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7812005 (10027) Martin Krpan

Več podobnih tem