Slo-Tech - Na Game Developers Conference, ki te dni poteka v San Franciscu, je Nvidia predstavila mikrokonzolo Shield (ni povezana s projektom Shield izpred dveh let), ki bo izšla maja letos za 200 dolarjev. Konzolo poganja Tegra X1, na njej pa teče Android TV. Preden pokukamo v notranjost, si jo poglejmo od zunaj. Oblikovana je v Nvidiinem slogu, to pomeni ostri robovi, mešanica sijoče in mat črne ter zelene barve, ki žari ob prižgani konzoli. Poleg sodi tudi krmilnik, ki je z zaobljenimi robovi in malce cenenim videzom pravo nasprotje, a svojo nalogo dobro opravi.
V notranjosti ima poleg Tegre X1 in 256-jedrne grafike Maxwell s 3 GB pomnilnika podporo za sliko v ločljivosti 4K s frekvenco 60 Hz (VP9, H265, H264), 16 GB pomnilnika ter najrazličnejše možnosti povezljivosti: Wi-Fi, Bluetooth, gigabitni ethernet, HDMI, USB 3.0, microSD in celo IR. Ključna je tudi podpora za oblačno rešitev Nvidia GRID, ki omogoča oddaljeno poganjanje igre, in GameStream, ki omogoča streaming z računalnikov, ki imajo grafične kartice GeForce. Brezplačna verzija GRID-a podpira 720p / 30 Hz, plačljiva naročnina pa 1080p / 60 Hz z vključenimi 50 igrami. Koliko bo stvar imela zakasnitve - testi kažejo, da okrog 150 milisekund, kar je za igranje že na zgornji meji. Omejitev bodo postavljale tudi internetne hitrosti, saj za 720p potrebujemo 5-10 Mb/s, za 1080p pa kar 30 Mb/s. Tega pa nima vsakdo.
Shield seveda ni namenjen le igranju iger, saj omogoča streaming filmov s 60 fps v ločljivosti 4K, česar druge konzole ne morejo. Resda takšnih posnetkov ni veliko, a na YouTubu vseeno najdemo kakšnega.
Novice » Konzole » Nvidia predstavila konzolo Shield
Pesimist ::
mocno dvomim da bo to tejjknilo off in postalo konkurenca. Bi si pa seveda zelel vendar dvomim da bi bile AAA igre kaj cenejse.
CellarDoor ::
pač hočejo še na trg konzol prodreti, vse manj uporabnikov, še posebaj tistih z denarjem, se odloča za kišto za igranje igric in gledanje TV-ja oziroma streming videa/multimedie
pa reklama za SOC-e in konkurenca AMD in Intelu pri mobilni grafiki v tablicah, TV-jih, ...
pa reklama za SOC-e in konkurenca AMD in Intelu pri mobilni grafiki v tablicah, TV-jih, ...
Zgodovina sprememb…
- spremenila: CellarDoor ()
jlpktnst ::
Torej precej močna mašina, ki pa ne poganja pc špilov. Kaj točno lahko poganja človek na tej zadevi? Hardware pri konzolah ni najpomembnejši...
FireSnake ::
Hmmm, imam občutek, tole bo pogorelo še preden se bo vsaj malo prijelo :)
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Superboyy ::
Dejmo primerjat konzolo iz 2015 s tisto iz 2005 (xbox 360). Imajo vsaj smisel za humor.
7982884e ::
primerjajo njihovo konzolo s konzolo, ki je se vedno precej v uporabi. nic nenavadnega v tem.
Mavrik ::
Torej precej močna mašina, ki pa ne poganja pc špilov. Kaj točno lahko poganja človek na tej zadevi? Hardware pri konzolah ni najpomembnejši...
Daš jo v dnevno in špilaš igre z desktop mašine v drugi sobi ;)
The truth is rarely pure and never simple.
66speeder66 ::
Jeb*** Nvidia, kje je pa kaki report o steam mašinah iz GDC, Vulkan Api, Steam link itd.?
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 66speeder66 ()
opeter ::
Torej vi vsi pravite, da je prihodnost igralskega trga v streamanju (torej prenos slike na zahtevo)? Ne vem no, meni to ni všeč, ker boš tako imel še manj v roki kot dosedaj.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Truga ::
Jaz mislim da se to ne bo zgodil, ker prvic velik ljudi nima interneta primernega za to, drugic obstajajo igre je kjer se vsak input lag grdo opazi in rata zadeva bedna. Sploh ko igras pvp.
next_byte ::
zanimiva smer, mislim da če bi dodali, še možnost da poganjaš nek OS na njihovem cloudu, bi znalo to bit zanimivo za marsikaj, ne samo za igrice pa filme. Me pa zanima kako izpade ta zakasnitev v praksi.
m0LN4r ::
Večina ljudi ni pro multiplayer gamerjev, ampak domači kavč userji-amaterji-prijatelji, katerim je za razne input lagge, grafiko, 30hz, vseeno.
Ciljam predvsem na publico, ki igrajo razne super mario smash in podobne conzolne igre za maso.
Tu ni ciljna publika nekdo, ki nažiga bf4 online v clanu, ampak ostali IMHO.
Ciljam predvsem na publico, ki igrajo razne super mario smash in podobne conzolne igre za maso.
Tu ni ciljna publika nekdo, ki nažiga bf4 online v clanu, ampak ostali IMHO.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
opeter ::
@m0LN4r, torej praviš, da je to prihodnost oz. počasi že sedanjost? A ni pomembna potemtakem hitra in stabilna linija, da je čim manj zakasnitev? Tega pa večina (še) nima, če bo kdaj sploh.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Truga ::
Večina ljudi ni pro multiplayer gamerjev, ampak domači kavč userji-amaterji-prijatelji, katerim je za razne input lagge, grafiko, 30hz, vseeno.
Ciljam predvsem na publico, ki igrajo razne super mario smash in podobne conzolne igre za maso.
Tu ni ciljna publika nekdo, ki nažiga bf4 online v clanu, ampak ostali IMHO.
LoL vsak mesec igra 27 miljonov razlicnih ljudi. Kdo je ta "vecina ljudi"?
m0LN4r ::
@m0LN4r, torej praviš, da je to prihodnost oz. počasi že sedanjost? A ni pomembna potemtakem hitra in stabilna linija, da je čim manj zakasnitev? Tega pa večina (še) nima, če bo kdaj sploh.
Seveda, samo ne v rovtah, kjer majo po 1/512 linije. Na tistih tak "nihče" ne služi.
Večina ljudi ni pro multiplayer gamerjev, ampak domači kavč userji-amaterji-prijatelji, katerim je za razne input lagge, grafiko, 30hz, vseeno.
Ciljam predvsem na publico, ki igrajo razne super mario smash in podobne conzolne igre za maso.
Tu ni ciljna publika nekdo, ki nažiga bf4 online v clanu, ampak ostali IMHO.
LoL vsak mesec igra 27 miljonov razlicnih ljudi. Kdo je ta "vecina ljudi"?
Ostali, ki teh iger ne igrajo. Kaj ne kapiraš?
4-8ljudi (družba) v eni dnevni sobi pred tvjem igra družabno igro vs. 1 zatežen maniak lol player na laptopu.
Teh 27mio, se lepo sliši, ampak to je cifra za en account igralca in napihnjena do amena, kar pri družabnih konzolah nemorš kr tako seštet vsepovprek vse igre.
Upam, da je jasno. Mešanje specifične publike in vse ostalo ni glih na mestu.
Casual in občasnih igralcev je mnogo mnogokrat več, ampak se jih ne da kr tko preštet. Pri men igra ponavad 5-6 ljudi pa si ne lastijo ne accountov, ne konzole in ne gaming kompa. Pač druženje in igranje offline multiplayer igric se temu reče.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Truga ::
Casual in občasnih igralcev je mnogo mnogokrat več, ampak se jih ne da kr tko preštet. Pri men igra ponavad 5-6 ljudi pa si ne lastijo ne accountov, ne konzole in ne gaming kompa. Pač druženje in igranje offline multiplayer igric se temu reče.
Velika vecina od teh 27 miljonov je casual in obcasnih playerjev ki igrajo lol parkrat na leto.
To da vecina ljudi igra izkljucno singleplayer ali pa "druzabne" (wtf) spile je nek bullshit prve klase, ki ga vidis samo na internetnih forumih.
m0LN4r ::
Velika vecina od teh 27 miljonov je casual in obcasnih playerjev ki igrajo lol parkrat na leto.
reports that 27 million people play the game daily...
Mhm, redefiniraj casual gamerja prosim. To je nekdo, ki sploh neve kaj je lol oz. ga videl samo pri kolegu.
To da vecina ljudi igra izkljucno singleplayer ali pa "druzabne" (wtf) spile je nek bullshit prve klase, ki ga vidis samo na internetnih forumih.
Niti slučajno, ker taki sploh ne hodijo na forume. Celo pa ne na slo-tech in razne gaming forume ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Gejspodar ::
Casual gamer je vsak, ki ne igra v raznovrstnih e-sport ladderjih tipa ClanBase (žal že pokojni), CyberGamer, ESL...
Jaz imam preko 4000ur igranja raznovrstnih iger, 30 ur Arme v zadnjih dveh tednih, pa mi je to zelo zelo casual.
Igre se po moje tudi delijo na casual in ne-casual.
Jaz imam preko 4000ur igranja raznovrstnih iger, 30 ur Arme v zadnjih dveh tednih, pa mi je to zelo zelo casual.
Igre se po moje tudi delijo na casual in ne-casual.
Pesimist ::
ok narobe sklepal iz imena shield. To je PSNOW, Onlive konkurent in ne android gaming konzola za telefon igre.
Onlive in PSNOW imata praviloma od 12-35ms zakasnitve. GAIKAI/PSNOW imela servere v italiji,franciji takrat. Onlive pa ima center za evropo v Luxenburgu. Zelo lepo in tekoče se je igralo na teh storitvah. 150ms bi pa bilo way to much. Odvisno pač kje bo najbližji server. Vendar se mi cena ne dopade.
Onlive in PSNOW imata praviloma od 12-35ms zakasnitve. GAIKAI/PSNOW imela servere v italiji,franciji takrat. Onlive pa ima center za evropo v Luxenburgu. Zelo lepo in tekoče se je igralo na teh storitvah. 150ms bi pa bilo way to much. Odvisno pač kje bo najbližji server. Vendar se mi cena ne dopade.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Pesimist ()
Rias Gremory ::
66speeder66 je izjavil:
Jeb*** Nvidia, kje je pa kaki report o steam mašinah iz GDC, Vulkan Api, Steam link itd.?
Na levi strani imaš povezavo "pošlji novico", kar pogumno.
Mirno gledamo, kako naš svet propada,
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
saj za časa našega življenja ne bo popolnoma propadel.
Looooooka ::
Casual in občasnih igralcev je mnogo mnogokrat več, ampak se jih ne da kr tko preštet. Pri men igra ponavad 5-6 ljudi pa si ne lastijo ne accountov, ne konzole in ne gaming kompa. Pač druženje in igranje offline multiplayer igric se temu reče.
Velika vecina od teh 27 miljonov je casual in obcasnih playerjev ki igrajo lol parkrat na leto.
To da vecina ljudi igra izkljucno singleplayer ali pa "druzabne" (wtf) spile je nek bullshit prve klase, ki ga vidis samo na internetnih forumih.
Pod družabne igre najverjetneje spadajo tudi igre s facebooka in raznih android/windows internetnih štacun.
Če to drži so "pravi gamerji"(tisti, ki nabijajo razne CODe in se majo za nekaj več) v bistvu male ribe. In vsako leto bodo manjše ribe, ker gre vsako leto več denarja za te "družabne" bedarije. Kupi farmo, nadgradi lopato, o fak sosed ma motiko, kupi traktor...
Pa če pogledamo število nakupov neke igre in število aktivnih igralcev na netu (xbox, steam...) je verjetno kar velika možnost, da je njihov delež glede na število prodanih kopij manjši od 50%.
Največji razlog zato je pa verjetno to, da high speed povezave pač niso povsod standard. Glede tega smo se v Sloveniji kar konkretno razvadili(jokam vsakič, ko grem kam na počitnice).
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nvidia predstavila GeForce NowOddelek: Novice / Igre | 10202 (6830) | Truga |
» | Samsung predstavil Galaxy Note 5 in Galaxy S6 Edge+ (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Android | 20486 (16935) | Stari maček |
» | nVidia odgovarja AMD-ju (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Grafične kartice | 17095 (12410) | Furbo |
» | Novosti iz Nvidie: Grid, Tegra 4, ShieldOddelek: Novice / Grafične kartice | 6692 (5299) | FlyingBee |